[PC] Football Manager 2007 - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 21:53

nXXt

Carpe omnia

Paul, je verhalen zijn altijd leuk om te lezen :). Veel plezier en succes in League Two.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Weet er iemand na hoeveel seizoenen je een Aziatische of Amerikaanse sattelietclub kan krijgen ? Zit nu al meer dan 3 seizoenen bij Barça en heb alleen nog maar uit Europese clubs kunnen kiezen. :(

Heb er nu 5:
Arsenal de Sarandi (geen spelers uitgeleend)
Catania (Alex Howes (regen) uitgeleend)
Groningen (Millan & Yahia (regen) uitgeleend)
Nice (Dennis Krol uitgeleend)
RC Genk (Maxi Lopez uitgeleend)

Verder heb ik nu een topteam. Ben nu meer aan het investeren in de toekomst. Ben nu bezig uitgebreid scoutingsnetwerk te bereiken. Kennis van Midden Europa is uitstekend, Zuid-Amerika is uitmuntend, VK & Ierland is enorm. :)
Heb nu al 10 talentjes aangetrokken, op het einde van het seizoen komen er nog eens 5 bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik heb in mijn tweede seizoen een Chinese satellietclub gekregen. Het is geen feederclub, maar een economische samenwerking (kost de club jaarlijks 3.3M).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:05:
Ik heb in mijn tweede seizoen een Chinese satellietclub gekregen. Het is geen feederclub, maar een economische samenwerking (kost de club jaarlijks 3.3M).
Ja, zoiets bedoel ik :) Dat je massas geld binnenkrijgt door de shirtverkoop van mijn spelers daar :P

Nu niet dat ik het écht nodig heb, hoor. ;)
Balans: € 207mln
Winst/verlies: +€96,13mln
Transferbudget: €79,41mln
Resterend transferbudget: €81,77mln
8)

Edit: Ja f*ck, Messi 2 maanden uit, net nu ik Cardenas heb uitgeleend en de transferperiode is afgelopen. Hmm, misschien Deco of Iniesta nog is laten opdraven & Ronaldinho en C. Ronaldo op de flanken.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 03-02-2007 14:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k Had écht moeten zwijgen, C. Ronaldo ook nog voor 3 maand out. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194311

Aaargghhh, wat moet ik doen?

Ik zit in mijn vierde seizoen met Flamengo, 2 jaar op rij de titel gewonnen en vorig seizoen ook de Copa Libertadores... Vlak voor het nieuwe seizoen (nog 3 wedstrijden te gaan in het Rio State) en Boca biedt mij een baan aan. Ik vind Boca persoonlijk echt een topclub, maar wil bij Flamengo eigenlijk ook wel blijven om de Copa Lib nog een keer te winnen... wat zouden jullie doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:38

Hoogie2004

Whohooooo

Anoniem: 194311 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:09:
Aaargghhh, wat moet ik doen?

Ik zit in mijn vierde seizoen met Flamengo, 2 jaar op rij de titel gewonnen en vorig seizoen ook de Copa Libertadores... Vlak voor het nieuwe seizoen (nog 3 wedstrijden te gaan in het Rio State) en Boca biedt mij een baan aan. Ik vind Boca persoonlijk echt een topclub, maar wil bij Flamengo eigenlijk ook wel blijven om de Copa Lib nog een keer te winnen... wat zouden jullie doen??
Dat is idd lastig. Ik speel zelf met River, dus bij boca in de competitie. Ben nu aan het eind van het 2e jaar en Boca schopt nog geen deuk in een pakje boter, 1e seizoen werden ze 3e op 20 punten van mij. En nu staan ze 4e op 13 punten met nog 2 wedstrijden te gaan. Persoonlijk zou ik dus wachten op een europese topclub, en eventjes doorgaan met je huidige bouwwerk.

Dan even een vraagje, na hoeveel jaar worden spelers in argentinie ook argentijn (zodat ze geen foreign player meer zijn)? Ik zit namelijk met heel veel talent en goeie spelers, echter is het probleem dat ik 9 foreigns heb voor 4 teamplaatsen (max 4. foreign players)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-02-2007 16:19 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen zin in een Europese tobclub, dat is het hem... Wel liggen de managers van os Everton en Monaco onder vuur. Dat zijn wel hele mooie en redelijke ploegen om het een keer mee te proberen...

Denk dat ik Boca maar even laat voor wat ze zijn... Hoop dat ik er geen spijt van krijg...

-edit- Ik heb het geweigerd.... zucht

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 194311 op 03-02-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoogie2004 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:15:
[...]

Dan even een vraagje, na hoeveel jaar worden spelers in argentinie ook argentijn (zodat ze geen foreign player meer zijn)? Ik zit namelijk met heel veel talent en goeie spelers, echter is het probleem dat ik 9 foreigns heb voor 4 teamplaatsen (max 4. foreign players)
Geen idee... volgens mij gebeurt dat niet. Ik heb hetzelfde probleem met Flamengo. Daar mogen ook maar 3 buitenlanders meeballen. Heb nu een Urugyaan die al 6 jaar bij de club speelt, maar mooi geen Braziliaanse nationaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor de derde post op rij, maar ik ben blijkbaar hot material in de managerwereld. Nu word ik benaderd door AS Roma... nog gaan drie dagen na het verhaal met Boca.... Roma weet ik zeker dat ik niet ga doen... Niet mijn club...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Anoniem: 194311 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:45:
Sorry voor de derde post op rij, maar ik ben blijkbaar hot material in de managerwereld. Nu word ik benaderd door AS Roma... nog gaan drie dagen na het verhaal met Boca.... Roma weet ik zeker dat ik niet ga doen... Niet mijn club...
Je kan ook je post editten:P met het edit knopje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194311 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:45:
Damn, en ik zit hier nog monogaam bij Barcelona na 3 keer achter elkaar kampioen gespeeld te hebben, en 3 keer de halve finale vd CL te hebben gehaald. :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ik ben ontslagen bij Hereford United, na 6.5 jaar trouwe dienst. Het liep gewoon driedubbel klote, niks werkte etc etc.

Ga nu een nieuwe game starten, met meer reguliere competities geselecteerd. Ik had nu namelijk nogal wat Mickey Mouse competities meedraaien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:04
nXXt schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:56:
Paul, je verhalen zijn altijd leuk om te lezen :). Veel plezier en succes in League Two.
Dankje, laten we hopen dat ik het niet al te veel nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verslag Barcelona Seizoen 2009-2010

Ik heb alles gewonnen wat er te vallen viel, zo te zien :)
Competitie
Ben nu voor de 3de keer achter elkaar kampioen geworden, alhoewel dat het dit jaar véél spannender was dan vorig jaar. Valencia stond tot speeldag 32 (vd 38) 2 punten voor. Ben dus nog wel kampioen geworden met 7 punten geworden. Alhoewel ik pas op speeldag 37 écht kampioen werd.
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/4500/spaanseprimeradivisionsvx1.th.jpg

Spaanse Beker
Heb dus ook gewonnen... Finale tegen Atlético Madrid gewonnen met 1-2 :)
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/6589/spaansebekerrondes2oq2.th.jpg
In de halve finale had ik Vallodid al verslagen met 7-0 on agg. :P

Champions League
Nou, ging eerlijk gezegd makkelijker dan verwacht. Finale gewonnen tegen Liverpool met 1-3. In de halve finale had ik Man Utd verslagen met 3-0 (0-2&1-0)
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/9317/barcelonaliverpooloverzoy6.th.jpg

Topscorer: Samuel Eto'o: 30
Meeste Assists: Lionel Messi: 17
Meeste MvW & tevens Hoogste Rating: Ronaldinho, 12
Selectie Barcelona
Tactiek Barcelona

Nou, dit was het zo wat. :)
Vraag maar als je nog een screen nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Ik vraag me af hoe anderen omgaan met de positie van spelers . Hiermee bedoel ik of men ze alleen toepast op hun natuurlijke posities of ook de aangeleerde posities. En als je 2 spelers hebt, wie de voorkeur krijgt. Heb nu namelijk het luxe probleem dat ik mijn beste speler en tevens aanvoerder niet kan opstellen op zijn natuurlijke positie vanwege een wijziging in de opstelling.

Vraag me ook af hoelang het duurt voordat een aangeleerde positie blijft. Ik heb enkele spelers die nu al een jaar lang een positie hebben aangeleerd maar als ik ze van de positietraining afhaal terugzakken. Ze spelen niet vanuit de basiself op die positie, enkel als invaller of als reserve.

[ Voor 27% gewijzigd door Paul Hewson op 04-02-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Paul Hewson schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:14:
Ik vraag me af hoe anderen omgaan met de positie van spelers . Hiermee bedoel ik of men ze alleen toepast op hun natuurlijke posities of ook de aangeleerde posities. En als je 2 spelers hebt, wie de voorkeur krijgt. Heb nu namelijk het luxe probleem dat ik mijn beste speler en tevens aanvoerder niet kan opstellen op zijn natuurlijke positie vanwege een wijziging in de opstelling.
Ik speel mijn spelers altijd op hun natuurlijke én hun aangeleerde (accomplished) posities. Net waar ik iemand van hun kwaliteiten nodig heb. Als ik de keus heb heeft natural uiteraard wel de voorkeur.

Competent-posities gebruik ik alleen in noodgevallen, bij blessures, onverwachte wissels (ivm red card etc) en dat soort zaken.

Ineffectual en awkward probeer ik uiteraard te vermijden ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Paul Hewson schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:14:
Ik heb Kaká gekocht (als Chelsea zijnde) omdat hij gewoon godsgruwelijk goed is (en ik zonder moeite €75M kan ophoesten :P), maar wegens overschot aan centrale middenvelders van wereldklasse, flikker ik Kaká op de rechterflank (daar is hij competent en het zal niet lang duren voor hij accomplished wordt).

Dat doe ik alleen omdat hij er de attributen voor heeft. Die gozer is zo goed, die kan overal in de aanval spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja soms is het wel lastig als je kan kiezen tussen Fabrégas en Xavi voor de rol als VM/MC. En dan reken je Ronaldinho-Messi-C.Ronaldo-Gudjohnsen. :/
In de aanval kan je dan weer kiezen tussen Eto'o, Villa, Agüero, Neto & Millan (en Ronaldinho, Messi & Gudjohnsen niet vergeten. }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Leuk seizoen met Csepel gedraaid. In het begin ging het nog wel redelijk, maar na een blessuregolf zakten we weg naar de 16e en laatste plaats en daar bleef het dan ook bij :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/38a4d34c026b6d30dd38ddd7c412dff8/thumb.jpg

Had nog wel wat "versterkingen" gehaald aan het begin van het seizoen, maar ze bleken helaas niet zo goed als ik dacht. De enige redelijke AM LC/FC die ik gekocht had van Ferencvaros raakte in de 1e oefenwedstrijd (augustus) geblesseerd en kwam pas in april terug. Toen speelde hij wel goed mee, scoorde wat zelfs, maar het leed was al geschied.
Heb na een paar nederlagen in het begin (ik dacht 3 of 4) nog wel wat veranderd in de tactiek en dat hielp ook nog, we wonnen prompt 2 of 3 achter elkaar en de media/fans gingen in een stuntje geloven. Na een 1-5 nederlaag tegen een mede-degradatiekandidaat was de euforie echter snel weer getemperd.
Na 26 wedstrijden al gedegradeerd. Ik heb na de laatste wedstrijd maar weer ontslag genomen. Helaas nu niet zoveel keuze als 2 seizoenen geleden toen er 18 Braziliaanse clubs managerloos waren, maar slechts keuze uit 2 Engelse, 1 Noord Ierse en 2 Hongaarse clubs. Hongarije had ik even geen zin meer in, dus alleen bij de Engelsen en Noord-Ieren gesolliciteerd. Whitby Town kwam als eerste met een contract en dus gaan we de degradatietournee vervolgen in de Conference North.

Whitby wordt nog lachen, wel een volledige staf maar slechts 8 spelers. Mediaprediction is dan ook een 19e plaats, net boven de degradatiezone. We zullen zien :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo met men 3e seizoen bij Fc Twente bezig, na in het 1e seizoen 9e te zijn geworden vond ik het tijd voor een nieuw regime een pleur spelers verkocht en een paar gekocht.

Gekocht waren

Vincent Enyeama (aan het eind verkocht voor 14 miljoen)
Vedran Corluka
Malaury Martin

Verkocht waren.

Ramon Zomer
Peter Niemeyer
Blaise N'kufo
Wout Brama

In het 2e seizoen ging het al wat beter en zijn we uiteindelijk 3e geworden, hoogte punt was 5-0 winst tegen Ajax. Die dat seizoen een top jaar hadden.

Nu aan het begin van het 3e seizoen een pleur spelers gekocht.

Aankopen waren.

Almeida (is een talentvolle rechtsback van Boavista)
Manuel Santos (een zeer talentvolle keeper met zijn 16 jaar een geduchte concurrent voor Boschker, heb ik bij Barcelona weggeplukt.)
Wilmer Kousemaker (heb ik van NAC overgenomen en speelt als DC)
Emmerik de Vriesse (een AML van Veendam overgenomen raakte alleen tijdens de training geblesseerd dus nog niet kunnen gebruiken)
Nicolas Millan (geen beschrijving nodig lijkt me)

De doelstellingen voor het seizoen zijn ergens in het midden eindigen.
Mijn doelstellingen zijn in de top 5 eindigen en de KNVB beker winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:44

Vos

AFCA

Ik wil graag een Braziliaan halen die voor Kiev speelt. Nu is zijn contract inmiddels afgelopen, maar ik kan hem geen contract aanbieden. Hij zegt dat ie graag naar mij (Fluminense) toe wil komen en weigert een contract van Kiev. Echter gaat hij niet weg bij de club..en ze doen hem niet weg voor een klein geld bedrag. Waarom kan ik hem geen contract aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Hebben jullie het ook wanneer je bijv. 2 spitsen hebt waarvan je er 1 wisselt voor een verdediger en deze dus in de verdediging plaats, dat in plaats van je ingebrachte verdediger je overgebleven spits in de verdediging staat? Gebeurd bij mij telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Paul Hewson schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:55:
Hebben jullie het ook wanneer je bijv. 2 spitsen hebt waarvan je er 1 wisselt voor een verdediger en deze dus in de verdediging plaats, dat in plaats van je ingebrachte verdediger je overgebleven spits in de verdediging staat? Gebeurd bij mij telkens.
Euhm nee, Ik wissel altijd de speler en sleep hem daarna naar de positie als ik hem ergens anders wil hebben. Zelf geen last van gehad nog.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Postius schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:54:
[...]
Euhm nee, Ik wissel altijd de speler en sleep hem daarna naar de positie als ik hem ergens anders wil hebben. Zelf geen last van gehad nog.
Ik ook niet, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

Paul Hewson schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:55:
Je hebt niet toevallig aan staan dat je 2 spitsen onderling van positie wisselen? Ik kan mij herinneren dat een invaller dan ook vrolijk door gaat met posities wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Anoniem: 36714 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:48:
[...]

Je hebt niet toevallig aan staan dat je 2 spitsen onderling van positie wisselen? Ik kan mij herinneren dat een invaller dan ook vrolijk door gaat met posities wisselen...
:X 8)7 |:( Je kon wel eens gelijk hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Weet iemand nog een goede linksback die naar een club als Fc Twente wil komen? ik kan maximaal 5,9 miljoen uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Idifix schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:30:
Weet iemand nog een goede linksback die naar een club als Fc Twente wil komen? ik kan maximaal 5,9 miljoen uitgeven
Player Search => Filter op DL + ask assistant to filter out unrealistic targets.

Ik kan zo niet zeggen welke er wel of niet willen. Omar Esparza misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Schmoller? Al is die volgens mij Centraal maar het wordt wel een beest, had hem met ADO alle topclubs wilden hem xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 15:19

yok

YEAH! Na AZ ben ik naar Groningen gegaan en ben ook eerste met hun geworden! Volgend jaar: HSV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huppakkee

Het gaat weer voortvarend met mijn straatschoffies uit Rio de Janeiro. De keus om niet naar Boca Juniors te gaan bleek een goede!!! Na van Palmeiras (3-3 uit, 2-0 thuis) in de achtste finale en Indepediente (2-1 en 2-1)gewonnen te hebben in de kwartfinale stond ik namelijk tegen Boca in de halve finale. 6 spelers hadden interlandverplichtingen |:( maar gelukkig bleek er ook nog wat talent tussen mijn reservespelers te zitten. Thuis de eerste helft compleet gedomineerd, maar niet gescoord. Boca nergens te vinden. Tweede helft weer lekker van start, paar goede kansen, maar geen doelpunten. En dan geldt er een oude voetbalwet, als je zelf de goals niet maakt... dan valt ie inderdaad aan de andere kant. Wat een drama. In de 55e minuut 1-0 achter. Dan maar wat wissels er tegen aan knallen en de boel wat aanvallender neergezet. Het duurde vervolgens tot de 78e minuut voor het 1-1 werd. Toen was het hek van de dam. De veters werden nog eens extra strak geveterd, de noppen aangedraaid om vervolgens door te knallen naar 4-1. De uitwedstrijd leek daarmee niet meer dan een formaliteit te worden. Dat dachten mijn mannen ook. Blijkbaar zaten er langs de kant wat schone dames, want binnen 20 minuten stond ik 2-0 achter. Tot 2 keer toe stonden mijn centrale verdedigers rondjes te dansen om de cornervlag waardoor Boca makkelijk kon scoren. Dat maakte de boel nog spannend. In de 25e minuut dus maar een wissel doorgevoerd (altijd lekker om je captain zo snel te vervangen, voor die jongen ook leuk!). In de 53e minuut gelukkig de 2-1 gemaakt uit een kluts en daarna de wedstrijd vakkundig uitgespeeld!

De finale werd een herhaling van de finale van vorig jaar. Wederom tegen River Plate. De thuiswedstrijd simpel met 2-0 gewonnen, maar de marge had veel groter moeten zijn. Kansen zat. Daardoor toch met geknepen billetjes naar de uitwedstrijd met in gedachten de halve finale tegen Boca. Het begon dan ook weer dramatisch slecht. Blijkbaar zijn mijn jongens nog niet helemaal klaar voor de echt belangrijke wedstrijden. na 12 minuten 1-0 achter, maar gelukkig redelijk rap de gelijkmaker gescoord uit een klutsbal (ruim buitenspel, but who's complaining?) River moest op basis van dit uitdoelpunt nog drie keer scoren om te winnen en dat lukt maar voor 33%. Met een 3-2 totaal score was de Copa weer binnen! Niet zo makkelijk als vorig jaar, maar het is wel weer gelukt. Mijn eerste echte echte doel van dit seizoen gelukt. Na de winst in de Mickey Mouse competitie die het Rio de Janeiro State Championship heet (voor de derde keer op rij gewonnen) nu weer een echte prijs!

Inmiddels sta ik ook in de halve finale van de Braziliaanse Cup tegen het net gepromoveerde Figuerense, moet lukken. Mag ook wel, want twee eerdere pogingen ben ik in de tweede ronde al gestrand.

In de competitie gaat het wel aardig. Ik sta tiende na 4 wedstrijden, maar met drie wedstrijden minder gespeeld dan de rest (met dank aan de Copa Libertadores). Ik heb er drie gewonnen en 1 gelijk met het geweldige doelsaldo van 4 voor en 1 tegen. Niet echt om over naar huis te schrijven, maar virtueel sta ik eerste met 2 verliespunten minder dan de huidige nummer 1. Er vanuit gaande dat ik de drie inhaalwedstrijden win.

Ik overweeg nu serieus om aan andere job te zoeken aan het eind van het seizoen en misschien wel al meteen als ik de beker win. Met de braziliaanse beker heb ik dan alle prijzen gewonnen die er te winnen vallen. Alleen de Copa Sudamericana heb ik dan niet weten te winnen, maar dat is dan een doel voor de toekomst met een andere club.

Mijn oude club Orlande Pirates is trouwens behoorlijk afgezakt in hun prestaties. Dit seizoen hebben ze een promotie-degradatie wedstrijd moeten spelen om op het hoogste plan te mogen blijven. Dat is ze net gelukt. Wel triest eigenlijk, vier seizoenen terug nog kampioen, nu helemaal niks meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:59
Djeeper, welk jaar zit je nu eigenlijk, en zou je eens wat screens willen posten van talenten in jouw team.
En nog een vraag, welk team draait dit moment super in Europa en welk team echt ver onder de maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104693

Ik heb Christian Pulhac (ROM) & Oyvind Svenning (ZWE) & ben er uitermate tevreden mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:44
Idifix schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:58:
Zo met men 3e seizoen bij Fc Twente bezig, na in het 1e seizoen 9e te zijn geworden vond ik het tijd voor een nieuw regime een pleur spelers verkocht en een paar gekocht.

knip
Grappig, ik ben ook bezig met FC Twente. In mijn eerste seizoen ben ik 4e geëindigd, maar helaas geen CL gehaald (verloren van PSV met 2-2, 1-0). In het tweede seizoen 6e geworden en weer EUFA cup gehaald. europees avontuur was geen succes, uitgeschakeld in de eerste ronde. Ik ga nu naar het 3e seizoen en ik heb de volgende spelers voor de verschillende posities:

DM - Boschker, Paauwe (zoek nog een goede reservekeeper)
VL - Braafheid, Heubach
VR - Nalbantiougu (gekocht van NEC - 900k), Wilkshire
VC - Wieleart, Zomer, Klompe (vrije transfer)
VM - Oude Kamphuis, Vidarson
ML - Touma, Hersi (vrije transfer), Sammuel (300k, Feyenoord B), Oost (Sparta vrije transfer)
MR - Bakirciouglu, Denneboom (NEC vrije transfer), Gerritsen, Oost (Sparta vrije transfer)
AMC - Engelaar, Bakirciouglu
AC -'n Kufo, Ailton (2.5M, FC Kopenhagen), Gerk, Denneboom (vrije transfer)

Verder nog een hele rits spelers voor de toekomst, waaronder een verdediger (regen) uit eigen jeugd die in de belangstelling staat van o.a. Milan, Arsenal en Ajax.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-05 22:00

Sherlock

No Shit

Ik heb bij Ajax Zonneveld gehaald als backup voor Emanuelson en die doet het behoorlijk goed. Kostte iets van 2,3 miljoen geloof ik. Zoals je weet ook een fantastische vrije trap + op meerdere plaatsen inzetbaar.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Masch schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:17:
[...]

Grappig, ik ben ook bezig met FC Twente. In mijn eerste seizoen ben ik 4e geëindigd, maar helaas geen CL gehaald (verloren van PSV met 2-2, 1-0). In het tweede seizoen 6e geworden en weer EUFA cup gehaald. europees avontuur was geen succes, uitgeschakeld in de eerste ronde. Ik ga nu naar het 3e seizoen en ik heb de volgende spelers voor de verschillende posities:

DM - Boschker, Paauwe (zoek nog een goede reservekeeper)
VL - Braafheid, Heubach
VR - Nalbantiougu (gekocht van NEC - 900k), Wilkshire
VC - Wieleart, Zomer, Klompe (vrije transfer)
VM - Oude Kamphuis, Vidarson
ML - Touma, Hersi (vrije transfer), Sammuel (300k, Feyenoord B), Oost (Sparta vrije transfer)
MR - Bakirciouglu, Denneboom (NEC vrije transfer), Gerritsen, Oost (Sparta vrije transfer)
AMC - Engelaar, Bakirciouglu
AC -'n Kufo, Ailton (2.5M, FC Kopenhagen), Gerk, Denneboom (vrije transfer)

Verder nog een hele rits spelers voor de toekomst, waaronder een verdediger (regen) uit eigen jeugd die in de belangstelling staat van o.a. Milan, Arsenal en Ajax.
Hoeveel transfer budget heb jij dan? Ik zal zo ffkes mijn selectie posten.

Mijn Selectie:
GK: Boschker, Santos (Regen van Barca)
VL: Heubach (wordt te oud), Wilkshire (lange tijd geblesseerd)
VC: Corluka, Kousemaker (van NAC gekocht), Koster (eigenopleiding)
VR: Almeida (van Boavista overgenomen voor nop) Oude Kamphuis)
AML: Zijler, de Vriese (van Veendam gekocht) Touma
DMC: Oude Kamphuis, Martin (van Monaco gekocht) Kousemaker
AMR: Bakirciouglu, Gerristen, Zijler
AMC: Engelaar, Cardenas, Gerk
FC: Gerk, Colak (eigen kweek) Millan, Afonso

ik had in mijn 1e seizoen een transfer budget van 235K in seizoen 2 was dat opgelopen tot 2 miljoen en in seizoen 3 had ik 8,5 miljoen.

ik sta nu 2e na 9 speelronden (8 gewonnen 1 verloren van PSV en die staan nu 1e)
In de UEFA cup zit ik in een poule met Celtic, Newcastle, Mallorca, Dinamo Kiev

[ Voor 24% gewijzigd door Idifix op 06-02-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:08

On_E

Housemusic

Hier ook maar even vragen, ben maar weereens begonnen met spelen, heb Cardiff City gekozen om naar de top te brengen, maar na 18 wedstrijden sta ik op een 22e plek.

In voorgaande edities kon ik altijd uit een negatieve reeks komen door mijn tactics iets aan te passen of 1 of 2 spelers te vervangen, maar dat lijkt in 07 echt helemaal niet meer te werken.

Hoe komen jullie uit een negatieve reeks ? (als je geen geld hebt voor versterkingen en de transfermarkt gesloten is)

Op een ander forum kreeg ik als tip positief te blijven coachen, maar dat vind ik persoonlijk niks, ik wil promoveren of in ieder geval hoog eindigen, het spelers-materiaal heb ik er voor vind ik, en dan ga ik dus niet na elke nederlaag zeggen dat ze goed bezig zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:37
ik heb briljant materiaal tot mijn beschikking maar ik ga gewoon door hoe ik bezig ben...
Anders moet je eens puur op de counter gaan spelen en je spelers even doorlichten waaar hun kwaliteiten liggen en elker speler een maat-tacktiek geven.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

On_E schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:46:
Hier ook maar even vragen, ben maar weereens begonnen met spelen, heb Cardiff City gekozen om naar de top te brengen, maar na 18 wedstrijden sta ik op een 22e plek.

In voorgaande edities kon ik altijd uit een negatieve reeks komen door mijn tactics iets aan te passen of 1 of 2 spelers te vervangen, maar dat lijkt in 07 echt helemaal niet meer te werken.

Hoe komen jullie uit een negatieve reeks ? (als je geen geld hebt voor versterkingen en de transfermarkt gesloten is)

Op een ander forum kreeg ik als tip positief te blijven coachen, maar dat vind ik persoonlijk niks, ik wil promoveren of in ieder geval hoog eindigen, het spelers-materiaal heb ik er voor vind ik, en dan ga ik dus niet na elke nederlaag zeggen dat ze goed bezig zijn.
Toch is dat het enige dat helpt, je elftal aanpassen / tactiek behoudender (of meer aangepast aan het kaliber spelers) en dan positief blijven (niet sensational enzo, maar in de rust zeggen encourage enzo, en achteraf niet afkraken, maar well done (de middelste)) Ook kan je de belangrijkste speler in je team misschien vragen om een team-meeting te regelen, dit staat bij player interaction (deze optie is er alleen als het echt heel slecht gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:12:
[...]

Toch is dat het enige dat helpt, je elftal aanpassen / tactiek behoudender (of meer aangepast aan het kaliber spelers) en dan positief blijven (niet sensational enzo, maar in de rust zeggen encourage enzo, en achteraf niet afkraken, maar well done (de middelste)) Ook kan je de belangrijkste speler in je team misschien vragen om een team-meeting te regelen, dit staat bij player interaction (deze optie is er alleen als het echt heel slecht gaat)
Cool, dat wist ik niet, ga ik gelijk even checken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
liefst een speler met veel invloed...heeft bij mij ook gewerkt, een broekie van 19 met invloed op 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Willems schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:57:
Djeeper, welk jaar zit je nu eigenlijk, en zou je eens wat screens willen posten van talenten in jouw team.
En nog een vraag, welk team draait dit moment super in Europa en welk team echt ver onder de maat?
Ik zit nu halverwege 2012. bijna zover dat de Europese ploegen weer gaan touwtrekken om mijn spelers. Inmiddels zit Dortmund achter 5 van mijn 11 basisspelers aan... Ook Barcelona en Milan cirkelen als gieren over mijn team... de eerste is al unhappy, omdat ik gezegd heb dat ik hem voor de goede prijs wel wil verkopen. Met het idee dat ik de ontwikkeling van deze goede jongen niet wil verpesten...

Het is wel frustrerend dat zelfs mijn jeugdspelers die ik heb gehaald als talent voor de toekomst worden weggeplukt. Ik kan niet veel anders doen dan nieuwe contracten met hoge releaseclauses aan te bieden, zodat ze niet via de achterdeur voor een schijntje naar buiten lopen. Ik ben v@rd*mm% de hele avond bezig om enquiries en media speculaties te beantwoorden. Kom niet toe aan mijn spel op deze manier.

Niet echt grote verrassingen in Europa. Ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt onwijs heb bijgehouden. Ik zal vanavond eens kijken voor je, dan zet ik ook wat screentjes van mijn toppers op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik ben ook maar eens begonnen met Football Manager, wat een verslavend spel! Ik zit nu bij Liverpool, en het loopt aardig. De eerste prijs meteen binnen, de Community Shield. Heb net de eerste competitieronde erop zitten en heb verloren met 3-4 van Newcastle, winnende treffer viel in 89ste minuut. Domper ;(

Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Liverpool.png.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/liverpool2.JPG.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/liverpool3.JPG.xs.jpg

Heb redelijk wat goede spelers aangetrokken vind ik, Kléberson kwam over van Besiktas en Petri Pasanen heb ik ook voor weinig kunnen halen. Ben nu nog op zoek naar een goede centrale verdediger, met een transferbudget van 11 miljoen. De meeste (bekende) spelers willen niet komen, iemand nog tips voor een goede en vrij onbekende speler?

[ Voor 25% gewijzigd door Manzor90 op 06-02-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Het einde van het seizoen nadert in mijn Cambuur game, maar daarover later meer. Ik ben daar dus nu 1,5 jaar bezig na mijn ontslag bij Go Ahead. Komt er ineens een nieuwsbericht dat Go Ahead is overgenomen door een Kroatische zakenman en dat hij van plan is er veel geld in te pompen om ze een topclub te maken . Had die gozer niet wat eerder een vliegtuig kunnen pakken. Dan had ik er zeker nog gezeten. :( Daarbij had ik ze financieel gezond achter gelaten, wat ik met Cambuur nog niet echt voor elkaar weet te krijgen. Waar haal ik in vredesnaam 1,5 miljoen vandaan met zo'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Willems schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:57:
Op speciaal verzoek, hier wat talenten van mijn Flamengo:
Daniel
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/Daniel2.png.xs.jpg
Marcos
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/Marcos2.png.xs.jpg
Morales (die na 1 druk op de spatiebalk inmiddels bij Milan zit... check de datum)
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/Morales.png.xs.jpg
Marcus
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/Marcus2.png.xs.jpg
Silva Junior
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/SilvaJunior2.png.xs.jpg

Europees gebeurt er niet veel bijzonder. Bayern, Lyon, Milan en Real Madrid winnen veel titels... CL is in 6 jaar tijd, 4 keer naar Milan gegaan, alleen Chelsea en Arsenal hebben de hegemonie weten te verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Djeeper, welke skin is dat, en waar kan ik die downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk even op www.sortitoutsi.net onder de forums. En dan zoeken naar Carbon Flex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Northwich Victoria Seizoen 2006/2007

Ik bespaar jullie het verhaal maar van hoe ik uiteindelijk bij Northwich terechtgekomen ben. Dat is een lang verhaal vol met toevalligheden (oftewel geen zin om een angle te vinden voor een verhaal ;)), maar uiteindelijk kreeg ik de baan vlak voor de start van het seizoen 2006/2007. Ik was al redelijk bekend met de club en ik wist eigenlijk al gelijk welke kant ik op wilde gaan na een gesprek met mijn assistent-manager.

Het doel van het bestuur en van de supporters was redelijk simpel: "Avoid relegation at all cost". Mijn persoonlijke doel was een "mid-table finish".

Sleutelspelers
GK - Phil Senior
Talentvolle keeper die ondanks zijn geringe lengte in staat is om zijn doel schoon te houden. In de zomer overgekomen van Huddersfield Town. Hij heeft uiteindelijk 54x het doel van Huddersfield verdedigd in 7 jaar tijd met als hoogtepunt een optreden in de FA-Cup tegen Chelsea in januari 2006.

DC - Kieran Charnock
Sterke centrale verdediger. Via Wigan bij Northwich terechtgekomen. Heeft een aantal keren voor het Engels nationale elftal voor semi-pro's gespeeld. Ondanks zijn jonge leeftijd moet dit de leider van de verdediging worden.

MC - ???
Het middenveld is het zwakke punt van de huidige selectie en geef mijn scout dan ook gelijk instructie's om op zoek te gaan naar een aantal versterkingen.

FC - Jonny Allan / Paul Brayson
2 goede spitsen. Allan was de topscorer voor de Vics in 2005/2006. Makkelijke scorende spits. Brayson komt uit de jeugdopleiding van Newcastle United en is de ervaren fan-favourite.

Gelukkig kwam mijn scout al gelijk met een flinke berg rapporten en ik heb in 1e instantie vooral naar ervaring gekeken. 90% van de spelers wilde sowieso niet naar Northwich komen maar uiteindelijk heb ik toch 3 middenvelders op een free transfer kunnen halen. En ik was maar al te blij toen ik Curtis Fleming (ex. Middlesbrough O+) en met Premiership ervaring wist te strikken. 38 jaren jong maar geweldige mental attributes.

Competitie / Bekers
De oefencampagne verliep niet best. Ik kwam maar niet tot winst. Oorspronkelijk speelt Northwich 4-4-2 zoals bijna alle engelse teams op dit niveau, maar ik koos voor een defensieve 4-5-1 opstelling. Punten halen is het belangrijkste en elk punt is meegenomen.

De competitie begon lekker. Na 5 wedstrijden slechts 1 tegendoelpunt en gelijk al 10 punten. Daarna een kleine terugval, maar de prestatie's bleven het hele seizoen goed. Ik deed mee voor de play-off plaatsen. Ik verloor telkens kansloos van de top 5 maar ik pakte veel punten tegen de mindere goden. Na 46 wedstrijden stond de teller op 89 punten en dat was ruim voldoende voor de 3e plaats en dus play-offs.

Eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07062/Northwich-CON0607.jpg.xs.jpg

Woking was de tegenstander in de halve finale. Een lastige tegenstander en ik had nog nooit gescoord tegen deze ploeg. Ik begon met een uitwedstrijd en mijn tactiek was simpel: Verdedigen en hopen op een counter. Die counter kwam al snel en dankzij een doelpunt van Dunn, gehaald in de winterstop, stond het na 7 minuten al 1-0 voor de Vics. Eindstand 2-0 winst. De return eindigde in een saaie 0-0 en dat was ruim voldoende voor een finale plaats.

Morecambe was de tegenstander. Op papier een veel sterkere ploeg. Het werd uiteindelijk een verschrikkelijk spannende wedstrijd. Morecambe was duidelijk de sterkere ploeg, maar ze konden het doel niet vinden. De countertactiek werkte perfect en Dunn maakte wederom een goal voor een 1-0 voorsprong. Morecambe kwam nog voor rust terug 1-1. Morecambe was ook na rust veel sterker en ze speelden voor de winst, maar het bleef gelijk. Verlenging dus, en dankzij een controversiele penalty werd het uiteindelijk 2-1 en dat was genoeg voor promotie naar League Two.

Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Northwich-CONFINAL.jpg.xs.jpg
Finale Play-offs

FA Cup: 1e ronde exit
FA Trophy: Finale

Tegenstander Rushden & Diamonds. Volgens mijn scout hadden ze een gevaarlijke winger en die moest ik uitschakelen om te kunnen winnen. Curtis Fleming kreeg dan ook de taak om hem eens goed aan te pakken en het resultaat was er ook naar. Curtis Fleming had maar 3 minuten nodig om Marcus Kelly (de gevaarlijke winger) uit de wedstrijd te schoppen. De Vics kwamen wederom op voorsprong dankzij een goal van Dunn. De wedstrijd zat daarna redelijk op slot en tot aan de 83e minuut gebeurde er vrij weinig. Een aantal Rushden spelers kon zich niet meer beheersen, resultaat: 1x rood voor een kopstoot (slachtoffer Fleming) en 1 voor het neerhalen van een doorgebroken spelen.

Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Northwich-FATrophy.jpg.xs.jpg
Finale FA Trophy

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Northwich-CON0607-team.jpg.xs.jpg

Beste Speler:
Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Charnock.jpg.xs.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://xs512.xs.to/xs512/07062/Dunn.jpg.xs.jpg

Doelstelling voor het Seizoen 2007/2008

Overleven is het doel voor volgend seizoen. Ik ben druk op zoek naar versterkingen. De club is gelukkig gezond. Ik begon met een balans van 0GBP en hij staat nu op 650,000GBP. Dikke winst dus en het transferbudget voor de zomerperiode is 45,000 GBP. Ik ben vooral op zoek naar snelle verdedigers. Ik heb veel trage verdedigers en ik zie dat ik veel duels op snelheid verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://www.gelikt.com/groningen-sevilla.jpg

Gevochten en gewonnen! Net klaar met de wedstrijd.

[ Voor 33% gewijzigd door yok op 07-02-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167283

Heb bij mijn effecten van training balkjes ipv cijfers.
Ik weet dat het hier al eerder besproken is hoe je dit weer naar cijfers kan terugzetten maar kan het niet vinden (ook niet met de search functie)
Wie geeft mij even de tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
preferences > display > daar ergens...iets met graphical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Astemblieft!!!!

Weer een prijs in de pocket. De derde van het seizoen! In een doodsaaie dubbelwedstrijd met gemak twee keer met 3-0 gewonnen van Coritiba en daarmee de Braziliaanse Beker binnengesleept!!!

Er waren plannen om weer carnaval te gaan vieren na deze zege, maar de gemeente van Rio de Janeiro vond het wel een beetje mooi geweest. Er moet immers ook nog gewoon gewerkt worden...

Nu alleen nog de Copa Sudamericana en dan heb ik zo'n beetje alles gewonnen in Brazilië. Moet alleen nog een soort supercup tegen River Plate spelen, maar das meer voor de leuk... In de competitie gaat het op zich wel okay. Nog steeds 3 wedstrijden minder dan de rest, maar wel op een 5e plek na 6 overwinningen en 4 gelijke spelen. Het begint nu wat beter te lopen, dus er zitten meer overwinningen aan te komen. Ik heb er vertrouwen in dat die derde schaal ook gehaald gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Hebben jullie wel is gehad dat je een speler laat scouten en die zegt dt het een decnt signing is en je koopt hem toch en dan blijkt hij een speler van grote waarde te zijn?.

Want dat heb ik nu met Emmerik de Vriese echt een fantastische speler is dat. Zal vanmiddag wel is een screenshot posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71324

Idifix schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:50:
Hebben jullie wel is gehad dat je een speler laat scouten en die zegt dt het een decnt signing is en je koopt hem toch en dan blijkt hij een speler van grote waarde te zijn?.

Want dat heb ik nu met Emmerik de Vriese echt een fantastische speler is dat. Zal vanmiddag wel is een screenshot posten.
Decent signing, wil juist zeggen dat het een goede aankoop zou zijn. Wat je scout zegt en hoe je speler zich zal ontwikkelen is ook afhankelijk van je judging potential ability van je scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Anoniem: 71324 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:54:
[...]

Decent signing, wil juist zeggen dat het een goede aankoop zou zijn. Wat je scout zegt en hoe je speler zich zal ontwikkelen is ook afhankelijk van je judging potential ability van je scout.
ik laat Erik ten Hag altijd scouten voor mij als ik zeg maar de selectie van een club bekijk en er iets tussen zie staan. Maar ik heb ook een speler die ik moest aantrekken wat de prijs ook was en die doet het toch minder (was wel een vrije transfer maar toch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik gebruik mijn scouts eigenlijk nog steeds niet, vind het veel leuker om zelf uren lang allerlei kleine clubs in de wereld langs te gaan om zelf talenten te spotten.

Ben met mijn Cardiff City game gestopt trouwens, eerste twee wedstrijden die ik gisteravond speelde gingen wederom verloren, en het irriteerde me ook dat ik maar zo weinig keus had in spelers om te halen, had nml. alleen de Engelse leagues aan staan, en verder geen additional players geload uit andere landen.

Dus maar een nieuwe game gestart, wederom met Cardiff City, maar nu met de groterere Europese competities op de achtergrond draaiend.

Dat hielp wel moet ik zeggen, want nu kon ik dus weer een uur of 2 allerlei teams nalopen om te zien of er nog leuke talenten waren.

Eerste prioriteit was een linksback, aangezien Cardiff er maar 1 had en die ook niet overloopt van kwaliteit, vond er 1tje in de Jupiler League notabene, Lorenzo Rimkus overgenomen van Den Bosch voor 2 ton ofzo.

Wilde ook een nieuwe AM R, en die vond ik bij 1 of andere Scandinavische club waar ik de naam even van kwijt ben, een Engelsman zelfs, Owen Price, iemand om in de gaten te houden volgens een 'Cardiff Favourite'.

Laatste aankoop die ik gisteravond deed was een Franse spits van Ajaccio, 19 jaar, naam even kwijt, maar dat kan weleens een hele goeie worden, kostte maar een ton ongeveer.

Ook nog 2 spelers gehuurd, Tim Krul (GK) en ... Huntington (DC) van Newcastle United, beiden voor de breedte eigenlijk, maar misschien dat ik Krul de voorkeur ga geven boven Neil Alexander, die in mijn vorige Cardiff game nogal tegenviel.

De eerste wedstrijd thuis tegen Coventry werd met 3-0 gewonnen, kan nu dus niet wachten om verder te spelen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140712

Ik ben nu in mijn 3de seizoen bij Tottenham, en ik kan wel zeggen dat het goed gaat. Zojuist Milan uitgeschakeld met 3-0 in de Championsleague (in de eerste knock out fase), ik sta eerste in de competitie (weliswaar maar net voor Chelsea, maar toch eerste) heb de league cup al gewonnen, en nog steeds in de race voor de FA cup. Het lijkt er dan ook op dat ik dit jaar mijn investeringen voor het eerst uit betaald ga krijgen in prijzen. (is trouwens niet helemaal waar, ook vorig jaar al de FA cup, community shield en de Euro Cup gewonnen, maar laten we het maar houden op de eerste grote prijs ;))

Het team wat hiervoor verantwoordelijk is (in zijn sterkste opstelling)
Robinson
Corluka - Richards - King - Esparza
Huddlestone
Bangura - N'Zogbia
Lennon Cardozo
Defoe
Verder op de bank ook nog 2 talenten voor de toekomst, namelijk Pekhart en Dixon (allebei doorgestrooomd vanuit de jeugdopleiding)

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/SelectieKlein.jpg
Zoals je kunt zien doet de verdediging het uitstekend, maar dat is ook niet zo gek. King is natuurlijk een topspeler, Richards een enorm telent, Esparza ook een heel groot talent en Coluka is ook wel bekend. Gemiddelde strength ligt ook op 18 ongeveer :D

Doelpunten:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/DoelpuntenKlein.jpg

Allebei mijn topscoorders zijn momenteel geblesseerd, maar gelukkig kunnen mijn 2 jonge maar allebei hele snelle vleugelspelers de taken waarnemen, met Pekhart in de spits als target man.

Aankopen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/AankopenKlein.jpg

Behoorlijk geinvesteerd dit seizoen zoals te zien is, maar alle grote aankopen doen het uitstekend, ook nog een paar talenten gehaald voor de toekomst, maar die moet ik allemaal eerst in het buitenland stallen aangezien die geen work permit hebben gekregen.

Belangrijke aankoop (deze heb ik hier nog niet gezien, de rest is wel bekend denk ik)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/AankoopKlein.jpg

Talent:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/Talent1Klein.jpg

Talent:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/Talent2Klein.jpg

Meeste assists:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hoebe334/AssistsKlein.jpg

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen, ik wil in de volgende transferperiode een aantal spelers die weinig aan spelen toekomen laten vertrekken (zoals zokora, keane, skjelbred (misschien), josemi) en dan weer een aantal talentvolle spelers halen. In de competitie ga ik voor in ieder geval de 2de plaats. In de championsleague is het doel de halve finale. En ik wil graag een nieuw stadion, maar ik weet niet of dat gaat lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Alleen die Dixon vind ik een echt talent, de rest vind ik meer..mwoah. Maar ze kunnen nog wel omhoog schieten ze zijn jong. En ja Lennon is gewoon een monster qua snelheid, en daar kan je wedstrijden mee winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Even een roundup van seizoen 2010/2011 met Liverpool.

EPL
De media verwachting was een 4e plaats maar zelf verwachte ik toch wel mee te kunnen doen voor een CL plaatsing, dus top 3.
Na een redelijke start groeide het team en dat resulteerde na speelronde 11 in een eerste plaats.
Die plaats hebben we vast kunnen houden to t/m week 22.
Arsenal had echt een beroerde start en zag ik niet als echte concurentie voor de titel.
Toen het daar eenmaal begon te lopen waren ze niet meer te stoppen en zijn ze uiteindelijk kampioen geworden.
Man-U stond lange tijd 1e, ze hadden ons afgelost in na 22 speeldagen, maar uiteindelijk zijn we ze nog gepasseerd in de laatste 2 rondes.
Chelsea werd uiteindelijk een beetje kleurloos 4e.

League Cup
Die hebben we vrij gemakkelijk kunnen winnen met als enige zware tegenstander Man-U in de finale.

UEFA
De groepsfase was een eitje, weinig tegenstand.
De eerste echt serieuse club die we tegenkwamen was Espanyol.
Over twee duels toch vrij makkelijk weggezet 5-1. [4-1 thuis, 0-1 uit]
De finale vond plaats in Trondheim tegen het sterke HSV van v/d Vaart.
Met heel veel moeite hebben we de 1-0 kunnen verdedigen maar gezien de kansen na de 1-0 had HSV meer verdient.
2 prijzen alvast binnen maar 2.2M valt me wel een beetje tegen voor het winnen v/d Uefa Cup.

FA-CUP
Heel veel spannende duels gehad maar ook vrij simpele zeges.
De meest gedenkwaardige was de 4-0 tegen rivaal Man-U.
De finale op Wembly ging tegen Arsenal en hoewel zij beter waren opende Cisé de score voor ons.
Nog geen minuut later stond het alweer 1-1.
De tweede helft heb ik geen hoogtepunt gezien dus verlenging.
Het ging verder gelijk op todat zowel Milán als Gerrard er met een blessure vanaf moesten.
Vlak daarna scoorde Arsenal de 2-1 en was er nauwlijks tijd meer.

Financien
Halverwege het seizoen stonden we bijna 20M rood op de ballans.
Op dat moment besloot het bestuur mijn resterende aankoop budget [8M] in de ballans te stoppen.
Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed omdat de TV-rechten [19M] voor het volgende seizoen nog op de ballans van het afgelopen seizoen komen.
Dat vind ik echt vaag.
De TV-rechten voor het volgende seizoen moeten ze gewoon uitkeren na 1 juli, dat maakt het finaciele plaatje overzichtelijker.
Op die manier had ik die 8M aan transfer budget niet in hoeven leveren en al wat eerder nieuw personeel kunnen aantrekken.
Wat trouwens ook vaag is dat een trainer met aflopend contract door een andere club een aanbieding werd gedaan.
Opzich is dat niet vreemd maar hij ging wel per direct weg en ik kreeg geen compensatie.
De man had wel een contract tot eind van het lopende seizoen?

Het komende seizoen
Het bestuur heeft me nog geen nieuw contract aangeboden maar ze zijn in beraad.
Ook vaag want ik heb nu geen inkomen want bij wage staat n/a.
Het nieuwe transfer budget is 25M, had ik niet echt verwacht gezien de finaciele status hoewel we CL spelen dus sowieso meer inkomsten dan vorig seizoen.

Als ik zover ben zal ik een presentatie doen voor aanvang van het nieuwe seizoen met de benodigde screenies die bij dit verhaal ontbreken. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
hoe krijgen jullie nou een chinese sataliet club? of hoe kan je het een beetje beïnvloeden?
Ik krijg wel goede team maar qua geld levert het me niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140712

Postius schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:06:
Alleen die Dixon vind ik een echt talent, de rest vind ik meer..mwoah. Maar ze kunnen nog wel omhoog schieten ze zijn jong. En ja Lennon is gewoon een monster qua snelheid, en daar kan je wedstrijden mee winnen.
Mwoah kvind Cardozo toch ook zeker een talent, hij is bijna net zo snel als lennon, heeft betere stats, en haalt in 29 wedstrijden (en de meeste belangrijke, anders speel ik vaak met een ander) gemiddeld een 7.45 _/-\o_ , pekhart is inderdaad nog niet zo heel goed, maar hij werd wel al de nieuwe jan koller genoemd. Ik moet nog ff kijken of hij inderdaad zo goed wordt als ik hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Waar kan ik de rugnummers veranderen? Kom er niet uit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Sta ik nou voor of achter?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3f8c1fdb5b71919eb15e3b645e97b66f/thumb.jpg

Matchscreen zegt 2-0 achter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/19b8eba5f19faec81bb5e5df38dac726/thumb.jpg

Tactiekscreen houdt het op 2-3

8)7

Einde wedstrijd:

Player ratings:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a6eb56a7743f697a89f3c3b74373ed18/thumb.jpg

4-1 verloren, 1x rood.

Team Talk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0d219b48260a6249b0b88c499cfd492/thumb.jpg

3-2 winst, geen rood.

Ik kreeg na de wedstrijd iig 3 punten erbij. Nu staat er ook gewoon 2-3 als uitslag in het "match scherm" Wel vreemd hoor, ik heb Barrow toch echt 5x zien scoren (94e minuut nog 1 afgekeurd).

[ Voor 43% gewijzigd door King Nothing op 07-02-2007 23:11 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
LoneRanger schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:08:

Halverwege het seizoen stonden we bijna 20M rood op de ballans.
Op dat moment besloot het bestuur mijn resterende aankoop budget [8M] in de ballans te stoppen.
Maak niet de vergissing te denken dat je transferbudget een apart budget is en dat je dus -20M + 8M hebt totaal. Als je die 8M uitgeeft, kom je gewoon op -28M :P

TV geld krijg je overigens gespreid over het jaar binnen. Als dat je niet zint, moet je maar bij de verantwoordelijken IRL aankloppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 140712 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:40:
[...]

Mwoah kvind Cardozo toch ook zeker een talent, hij is bijna net zo snel als lennon, heeft betere stats, en haalt in 29 wedstrijden (en de meeste belangrijke, anders speel ik vaak met een ander) gemiddeld een 7.45 _/-\o_ , pekhart is inderdaad nog niet zo heel goed, maar hij werd wel al de nieuwe jan koller genoemd. Ik moet nog ff kijken of hij inderdaad zo goed wordt als ik hoop :)
Oh kijk had niet echt naar de rating gekeken, hoge ratings zijn zo fijn :D.
In mijn seizoen met Stalybridge (conference national) sta ik 1 miljoen winst maar ze willen mijn oefencomplex niet verbeteren :( Eikôls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een beetje trainingscomplex kost wel meer denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik ben een Semi-pro club en ik begon met een weekbudget van 6k voor lonen per week. Oh euro's :) 1 Miljoen in de winst is zeg maar voor mijn club echt verschrikkelijk veel geld, ik denk toch dat je voor 1 miljoen toch wel een gebrekkig trainingscomplex(al was het maar alle konijnen holen dichtgooien xD) wat kan verbeteren? Wat moet ik anders met het geld? :(

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 08-02-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
David Villa scoorde voor mij net een hattrick. 40, 45 en 45. Ik kijken naar het record, staan er twee anderen. Een ander met ook 5 minuten tussen de eerste en de laatste, maar bij de ander zitten er maar 4 minuten tussen de eerste en laatste. Die heeft het record dus in zijn uppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Benotti schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:15:
[...]

Maak niet de vergissing te denken dat je transferbudget een apart budget is en dat je dus -20M + 8M hebt totaal. Als je die 8M uitgeeft, kom je gewoon op -28M :P

TV geld krijg je overigens gespreid over het jaar binnen. Als dat je niet zint, moet je maar bij de verantwoordelijken IRL aankloppen :+
Klopt, je hebt gelijk maar ik werd van de wijs gebracht door het bericht dat het bestuur een cash-injection had gedaan.
Dat bedrag stond gelijk aan het resterend budget, vandaar.
Daarna was ik m'n budget kwijt en sloop de misvatting in m'n hoofd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650

Eindelijk ook weer begonnen met FM. Voor de eerste keer ben ik begonnen met mijn favop club, Ajax, en ik moet zeggen, Ajax is best rijk eigenlijk...als je ziet wat voor spelers ik heb kunnen kopen, verbaast mij dat eigenlijk een beetje. Ik had al een budget van 25mln, lekker uitgegeven, en halverwege vorig seizoen kreeg ik ineens weer 25 mln, en na de verkoop van sneijder had ik 55 mln te besteden...best veel! Dus redelijk ingekocht...:D

Ik ken een paar russische spelers die ik altijd wilde hebben, maar nooit naar een kleine club wilde komen, nu dus wel gehaald...:D Akinfeev, Arshavin en kerzhakov...Uiteraard de grootste aankoop, Mascherano...het boeide me niet hoeveel hij zou kosten, ik wilde hem gewoon hebben...37 miljoen is het geworden....:p

Overzicht
http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/fm/ajax2008_overzicht.jpg

Team
http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/fm/ajax2008_team.jpg

Tactiek, standaard 442 ruit:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/fm/ajax2008_taktiek.jpg

Het eerste jaar kampioen en de JC schaal, kwartfinale CL.
Nu doe ik nog overal voor mee...:)

Meest bizarre wat ik heb meegemaakt is een 2-2 gelijkspel met 2 eigen doelpunten van Grygera... 8)7

Wat mij wel stoort is dat ik enorm vaak de vraag krijg hoeveel een speler kost, ik zeg een bedrag, ze weigeren, en meteen komen ze weer vragen wat diezelfde speler moet kosten... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 08-02-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Postius schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 01:29:
Ik ben een Semi-pro club en ik begon met een weekbudget van 6k voor lonen per week. Oh euro's :) 1 Miljoen in de winst is zeg maar voor mijn club echt verschrikkelijk veel geld, ik denk toch dat je voor 1 miljoen toch wel een gebrekkig trainingscomplex(al was het maar alle konijnen holen dichtgooien xD) wat kan verbeteren? Wat moet ik anders met het geld? :(
Meer transfergeld vragen? Of wachten op einde van seizoen en dat de club het zelf doet. Of je besteedbare salarissen kunnen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Voor de geinteresseerden, er is een dataupdate uit op FMFormation.
------------------------------------
FMFormation.net Presents
FMF's Database Update V1.0

Version 1.0 of FMFormation's Database Update is released!

Our scouting team has worked overtime to make sure you guys get the best database update possible. We are very proud of this update and we hope you will all like it.

We want to keep this topic nice and simple. That's why we created a Read Me which got pretty much all the information in it. Please visit http://dbupdate.fmformation.net for an INSTALLATION GUIDE, F.A.Q. and other things that are good to know.

Features:

General Changes:

* Thousands of transfers and loans processed.
* Over 750 new players added.
* Staff changes. Hired managers, resigned manager, new chairmen etc. etc.
* Renewed contracts of many players and managers.
* Loans till December/January have been removed. Future January transfers have been made permanent.

Detailed Changes:

* Checked Holland Eredivisie and Jupiler League club by club.
* Checked Ireland Eircom and First Division club by club.
* Tons of England First Division till Conference North/South transfers processed.
* Checked Carnegie Irish League carefully for changes.
* Daily checked FootballTransfers, Goal and BBC Sports for transfers.
* Swiss league has been checked club by club.
* Removed old loans (ended in December/Januari) and old injuries in England and Scotland.
* Processed a lot of Swedish transfers which happend in January.
* Many Portugese transfers processed. Also bunch of old loans removed.
* Club by club transfers for the Czech First Division in the January transfer period.
* U.S.A. MLS check club by club.
* Added 100 USA players thanks to the MLS 2007 draft.
* A lot of Norwegian transfers processed.
* Turkish Super League transfer period has been processed club by club.
* Swedish Allsvenskan club by club transfers processed.
* A lot of Greece transfers processed.
* Russian Premier Division has been optimized.

Players Added Per Country:

* Moldova (40)
* Costa Rica (22)
* New Zealand (15)
* Portugal (32)
* Andorra (8)
* Albania (77)
* Azerbaijan (47)
* Armenia (50)
* Norway (16)
* Bosnia (5)
* Tunisia (4)
* Kenya (13)
* Morocco (6)
* Japan (172)
* Mexico (11)
* Scotland (3)
* England (At least 24)
* Holland (At least 25)
* Spain (28)
* Egypt (53)
* Sweden (1)
* Germany (15)
* U.S.A. (100)
Total: 778

Please refer to the Read Me for more information (also about the Real Fixtures and Regens Update).

We hope you all enjoy v1.0 of FMFormation's Database Update. If you find any mistakes or forgotten transfers please post them in the Discussion Topic. For new transfers we made another topic.

Best regards,

FMF Staff and Scouts
Je moet je wel even registreren, maar goed.
En even een verzoek of iemand anders deeltje 4 van dit topic wil maken.
* Anoniem: 14065 is het continu updaten van de records beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jan Willems schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:53:
Voor de geinteresseerden, er is een dataupdate uit op FMFormation.

[...]

Je moet je wel even registreren, maar goed.
En even een verzoek of iemand anders deeltje 4 van dit topic wil maken.
* Anoniem: 14065 is het continu updaten van de records beu.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die records willen bijhouden en een OP kunnen maken.
Die records vind ik ook geen noodzaak. [maar het gaat hier niet om mij alleen.] :P
Mischien als er iemand is die wel graag records bij wil houden gewoon de eerste reply daarvoor gebruikt?

Wbt die update, daar moet je vast een nieuwe game voor beginnen.
Ach het is leuk zo'n update maar na een seizoen of 10 is 50% toch alweer fictief. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik presenteer: mijn sterrenteam van RBC.

klik hier!

Pablo Vitti zit er ook nog bij, maar is perongeluk onder dat zwarte balkje gegaan.

[ Voor 30% gewijzigd door yok op 08-02-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeej, net een thriller van een CL kwart finale gespeeld....Thuis met 3-1 gewonnen van Milan, dus ik dacht "das in de pocket!"....nou..niet makkelijk dus...uit heel snel 2-0 achter...rode kaart Grygera, 3-0...toen sterk terug gekomen naar 3-2, ik dacht dus...YES...mja...ik knipper 2 keer, en in de 81ste minuut viel de 5-2......gelukkig was babel met een schot van 25 meter trefzeker in de 87e minuut...holy shit....leek wel korfbal...maar goed, wel door naar de halve finale...tegen Arsenal...ben benieuwd...:D

Intussen ook kampioen geworden...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
PirE schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:56:
Northwich Victoria Seizoen 2006/2007...
Knap gedaan, is mij niet gelukt zo snel en met zulke slechte spelers. Mag ik eens vragen wat je tactiek en de instellingen is? Misschien kan ik er wat van opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

yok schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:50:
Ik presenteer: mijn sterrenteam van RBC.

klik hier!

Pablo Vitti zit er ook nog bij, maar is perongeluk onder dat zwarte balkje gegaan.
36 spelers 8)7 je 2e selectie zit hier ook bij neem ik aan? Best aardig team lijkt mij zo, welke jaar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Mijn 2de heeft maar 7 spelers ja, is na 2 maanden van het begin 2006. Ik ben ee nieuw spel gestart met RBC en heb even alles verkocht en veel ingekocht. Er zit echt zoveel talent bij, fantastisch gewoon! Jammer dat ik alles toch weer binnen 3 jaar kwijtraar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nieuwe skin voor FM07:

Naam: Aqua Skin
Auteur: Oscar7
Download link: Klik

Afbeeldingen:
Nieuwsscherm
Team
Speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Is er een record voor jongste gemiddelde leeftijd van je squad als je kampioen word? Ik ben namelijk een nieuwe game begonnen, met ajax, en wil deze club de komende jaren uitbouwen tot een europese topclub.

Het eerste seizoen

Aankopen / verkopen

Ik ben aan het begin flink gaan winkelen voor talentjes, en ik had na een lieve vraag aan het bestuur maar liefst 45 miljoen te besteden. Hieronder een screen van mijn aankopen dit seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Big_Game_2006-2007_Transfer_in.JPG
Van deze talentjes doen vooral Chico en Castrillon het erg goed, en beiden zijn nu al van grote waarde voor mijn team. Ze zijn zich het gehele seizoen blijven ontwikkelen met grote groene pijltjes :+ (beide heb ik nog niet erg veel over gehoord in dit topic) Ook een speler om in de gaten te houden is Eduardo Ratinho, mijn vaste rechtsback, fantastische stats en een goede rechterverdediger die goed mee opbouwt.
De enige speler die is vertrokken was Maarten Stekelenburg, door de aankoop van twee (in mijn ogen) grotere talenten, die beter zijn, heb ik hem voor 2,8 miljoen laten vertrekken naar HSV (en nog iets van de volgende transfersom krijg ik ook)

Super Cup

Na een spannende wedstrijd waarin psv tot tweemaal toe weer gelijkmaakte, en minstens penalties had verdiend scoorde wesley sneijder in de 84e minuut de 3-2. Dit betekende dat de eerste prijs binnen was.

Competitie

In de competitie had ik een matige start, waarin psv snel uitliep naar ongeveer 6-8 punten voorsprong. Echter na de helft van de competitie, waarin ik een overwinningenreeks van 11 wedstrijden haalde een hoop punten in op psv, om uiteindelijk 1 wedstrijd voor het eind kampioen te worden. Hieronder een screen van de eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Big_Game_2006-2007_league_table.JPG

Dutch Cup
Hierin was het na een dikke overwinning in de 3e ronde (10-0 tegen gemert) in de 4e ronde al afgelopen na een wanprestatie tegen Fc Twente

Champions Leauge
Na een simpele groepsfase (1ste van de groep), waarin ik in een groep zat met Arsenal, Anderlecht en Mlada Boleslav (wie??? ja die..... :+ ), stuitte ik na een ongelukkige loting op het almachtige chelsea. Waar ik bang voor was gebeurde, ik werd compleet van de mat gespeeld in londen, het werd 3-1 voor chelsea. In de return mag ik van geluk spreken dat ik het 0-0 wist te houden. Ik was uitgeschakeld.

Voor komende seizoen zijn de verwachtingen van mezelf redelijk hoog, ik wil de supercup, competitie en de beker winnen. En in de championsleague de kwartfinales halen zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jaime Castrillon ken ik wel ja :). Heb ik in mijn Fluminense spel ook. De anderen zijn mij ook bekend. Ratinho is een goede ja en wordt een hele grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik ga nu erg lekker met mijn FC Twente game. Ik zit inmiddels midden in het derde seizoen en voor het eerst tel ik ook Europees mee. Mijn aankoop Ailton (van FC Kopenhagen, 2.5M) doet het ontzettend goed, met een rating van 7.49 en inmiddels al 22 goals. Met 'n Kufo/ Denneboom ernaast een gouden koppel.

Mijn resultaten:
Competitie
Na 2 keer vierde te waren geëindigd was het bestuur er over eens, ook dit jaar moeten we Europees voetbal halen. Dit vind ik zelf ook een realistische optie, de voorgaande seizoenen blijken Ajax en PSV een grote voorsprong te hebben, dus voor het kampioenschap kan ik niet gaan. Toch is de stand na 18 wedstrijden nog erg spannend:

1. Ajax (2 punten achterstand)
2. FC Utrecht!! (1 punt achterstand)
3. FC Twente
4. Feyenoord (3 punten achterstand)
5. PSV (4 punten achterstand, 2 wedstrijden minder gespeeld)
6. NAC Breda (12 punten achterstand)

De playoffs voor CL ga ik waarschijnlijk wel halen, het kampioenschap kan, ik verwacht niks, maar het zou erg leuk zijn.

Beker
Zit momenteel in de kwartfinale, na een simpele overwinning op Go Ahead Eagles (4-0) en een echte thriller tegen FC Omniworld... Na 120 minuten was het nog 1-1 en uiteindelijk gewonnen via penalties. Nu moet ik thuis tegen ADO, welke het redelijk doet in de competitie, ik verwacht echter te winnen. PSV en Feyenoord zijn uitgeschakeld, dus met een beetje geluk kan ik mijn eerste prijs binnen halen dit seizoen.

Eufa Cup
Na in de vorige seizoenen telkens een rotloting in de eerste ronde te hebben gehad, had ik dit seizoen weer geen makkelijke tegenstander, het werd Maccabi Haifa, een redelijk team. Uit 2-2 gespeeld en thuis met 2-1 gewonnen, nadat ik met 1-0 achterstond bij rust. In de groepsloting had ik erg veel geluk, in een groep met Besiktas, CSKA Moskou, Palermo en een kleine Hongaarse ploeg.
Na een overwinning (2-0) op Besiktas, een gelijkspel (1-1) tegen CSKA en verlies (1-0) tegen Palermo had ik in de laatste wedstrijd genoeg aan een gelijkspel. Mijn team dacht er anders over en walste met 6-1!! over de Hongaren heen. Omdat ik tweede werd in de poule krijg ik een team uit de CL en helaas is dat Werder Bremen geworden. Waarschijnlijk dus een uitschakeling, maar ik ben erg blij dat we voor het eerst de groupsfase hebben gehaald en deze ook gelijk hebben overleefd.

Aankopen & verkopen
In deze winterstop kan ik niet erg veel doen, aangezien ik maar 100k transferbudget heb. Sammuel gaat weg voor 1.2M, geld waarvan ik een goede VM probeer te kopen. Mijn huidige spelers Vidarson en Oude Kamphuis (eigenlijk eerste keus, maar veel geblesseerd) doen het redelijk, maar ik vermoed dat deze positie de zwakste is in mijn team op het moment.
Verder probeer ik Bakirciouglu te verkopen, hij is 3.2M waard, heeft een aflopend contract en wil niet bij tekenen. Als ik hem kan verkopen kan ik in ieder geval een goede VM halen, nu heb ik eigenlijk te weinig geld.
Het aankomende seizoen verwacht ik niet veel te gaan doen, aangezien de meeste spelers een doorlopend contract hebben, kan ik nog even vooruit met deze selectie. Als de mogelijkheid zich echter voordoet een goed talent te halen, ga ik het niet laten.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joepie, na 6 seizoen zeuren om feederclubs heb ik eindelijk een Chinees te pakken!!! Kost me wel 4,4 miljoen eutjes per jaar, maar dan heb je ook wat... hopelijk.

In de eerste twee weken zag ik wel dat ik al het dubbele aan merchandise-inkomsten had ten opzichte van de maand daarvoor. Misschien ergens een goedkoop chineesje op de kop tikken, eens kijken of dat extra inkomsten genereert... Kan die jongen vervolgens lekker de catering gaan verzorgen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, seizoen 2007 / 2008 is afgelopen, en alles gewonnen....

Na de thriller in the kwartfinale van de CL, kwam in de halve finale Arsenal...Was eigenlijk totaal geen probleem...thuis 5-1 (!), en uit 3-1 verloren. In de Finale zou Inter de tegenstander zijn, en ik vond het best vreemd dat ik ze eigenlijk compleet wegspeelde....4-0 winst...Eigenlijk ging de bekerfinale tegen AZ nog moeilijker, daar moesten penalties de beslissing brengen.

Eigenlijk is het wel "vervelend" om ervaren FM speler te zijn, een hoop namen koop je automatisch, omdat je weet dat ze goede spelers worden. Ik wel in ieder geval, of proberen jullie in een nieuw spel toch de voor jou bekende talenten te vermijden?

In het nieuwe transferwindow zal ik proberen wat miljoenen te sparen door verkoop van spelers ( De mul, manucharyan, Mitea), en hopelijk kan ik een topper erbij kopen voor in de verdediging. Nu liep stam daar een beetje op de kinders te letten, maar die wordt nu echt te oud..:)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 09-02-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ja maar als je ze probeert te vermijden en een andere club hengelt naar zijn handtekening dan besluit je toch maar om hem weer te halen...tenminste dat doe ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spyros schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:22:
ja maar als je ze probeert te vermijden en een andere club hengelt naar zijn handtekening dan besluit je toch maar om hem weer te halen...tenminste dat doe ik :)
hehe...tja, dat klinkt bekend...je wil ze niet (eigenlijk wel..:p ) kopen, maar je wil helemaal niet dat een andere club met ze aan de haal gaat...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
begin toch altijd wel een beetje onrustig als andere clubs :
om maar iets te noemen :
spoiler:
Moutinho
Kerlon
Adu
Marcelo
VDV
Sivok
Mascherano
Gago
Akinfeev
Anderson
Walcott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan moet je in een ander continent gaan spelen of LLM...dan kán je ze niet eens kopen ;). Maar op zich wel jammer dat als je wat talent wil je steeds bij dezelfde uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben begonnen in Zuid-Afrika en ben na drie seizoenen in Brazilië aan de slag gegaan. Inmiddels begint Europa wel te lonken. Er zijn inmiddels allemaal nieuwe spelers, die alleen met die specifieke talenten in mijn game voorkomen... Ik vind het leuker om daar de talenten uit te plukken dan de gevestigde namen (ook omdat die geen zin hebben om in Zuid-Afrika of Brazilië).

Wat je anders altijd nog kan doen is om met fake names te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Om onbekende spelers te krijgen, kan je toch ook Use real player names uitvinken, gaat wel ten koste van de realiteit

@ hieronder, daar heb je gelijk in. Maar het punt was dat je in het begin steeds dezelfde spelers koopt, en niet meer hoeft te zoeken naar talent. Om dat te voorkomen, kun je dus meteen beginnen met alleen maar onbekende spelers (niet dat ik het gebruik hoor)

[ Voor 52% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-02-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Hoogie2004 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:26:
Om onbekende spelers te krijgen, kan je toch ook Use real player names uitvinken, gaat wel ten koste van de realiteit
Hoezo? Je doet toch met een savegame een seizoen of 20 dus dan zijn de echte spelers allang met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik start nooit met topploegen...Palermo , WBA, Spurs maar voor bepaalde posities wil je dan wel toppers halen...op 1 of andere manier wil je gewoon topclub waardige spelers.
Weet ook wel dat deze clubs niet echt heel arm zijn maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Spurs is wel een topploeg met het geld en talent wat ze hebben. Het is zelfs met PSV/Ajax/Feyenoord redelijk simpel om binnen 2 a 3(zeker met ajax die hebben echt teveel geld) seizoenen alles gewonnen te hebben.

Ben nu met Stalybridge 3de of 4de seizoen in de COnference National en ik ga promoveren! Mijn voorspelling was dan wel 23ste ofzo maar sta al heel het seizoen strak 2de! En sta financieel zeer gezond :). Alleen mijn Top talent is weg
spoiler:
Wallwork
maarja ik had hem voor 2k gekocht en voor 1,2 Miljoen verkocht xD aardige winstmarge dacht ik zo :p.
Ik heb nu alleen een 600k te besteden aan transfer budget maar geen idee wie ik kan halen. Aangezien ik niet meer loon kan uitbetalen dan 1400 per week(mijn topspeler op het moment verdient 950 p/w). En heel veel spelers willen ook niet komen, iemand een leuke suggestie?

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 09-02-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
2k+salaris mag ik hopen? dus die marge valt wel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Alhoewel ik de talenten in FM ook wel ken, gebruik ik ze echter nooit. Mijn motto hierin is, ik ga volledig af op mijn scouts. Ik heb met mijn FC Twente game 4 scouts, 2 welke heel goed de PA kunnen beoordelen, welke ik gebruik voor talenten en 2 scouts welke goed de CA kunnen zien.

Natuurlijk heb je dan wel eens een miskoop (gebeurd in het echt ook), maar over het algemeen gesproken gaat dat erg goed. Het kan best zijn dat een talent niet doorgroeit naar een niveau zoals je scouts zeggen (kan ook aan de mindere trainingskwaliteit van de club liggen), ik maak bijna nooit verlies met talenten. Indien ze niet goed genoeg zijn voor je eigen basis, kun je ze altijd wel met winst doorverkopen. Ik probeer ook veel spelers transfervrij aan te trekken. In mijn huidige game heb ik bijvoorbeeld Braafheid (nu in intresse van diverse Spaanse clubs; 2.5M), Denneboom (huidige waarde 1.5M), Oost (huidige waarde 1.2M), Klompe (in het begin transfervrij!; 2.1M) aan kunnen trekken, dit is ook handig voor je financiële situatie.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ongeveer al mijn nagels eraf gebeten...

Afbeeldingslocatie: http://www.gelikt.com/wateenwedstrijd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor, Khanyeza.... die had ik in mijn Orlando Pirates game standaard op de tribune. Niet te verhuren, niet te verkopen en maar zeiken dat ie in het eerste wilde. Knakker schoot nog geen deuk in een pakje boter... Maar leuk dat ie het in Roosendaal wel kan...

Kom net tot de ontdekking dat ik eindelijk over heel de wereld kan gaan scouten!!! Alleen jammer dat ik geen extra scouts mag aannemen... Met 8 scouts schiet de hele wereld scouten niet echt op...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 194311 op 09-02-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Weet iemand precies hoe het zit met de optie bij de Player Search: 'Ask assistant to filter out unrealistic targets'. Dan filtert hij spelers die sowieso wel willen komen. Maar ik heb ook wel eens spelers gekocht die volgens hem dan niet willen (?) maar die zelf best willen komen. Is er iets (attribuut ofzo) welke de filtering bepaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

>:) Khanyeza is superb bij mij! >:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.