[PC MMORPG] ROSE Online - deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:33:
@haan jammer man, maar begrijpelijk ik hoor van meer dat tweakers niet meer dat gevoel geeft en solo kan rose snel saai worden, en naar 2 jaar word ook alles saai
Tja komt ook door de omstigheden van de meesten. Meeste van de oude garde hebben werk/studie/vriendin. Persoonlijk heb ik ook steeds minder tijd en zin voor rose ook door werk/studie en andere bezigheden. Daarnaast is het spel idd momenteel niks anders dan grinden voor xp en/of eq wat gewoon op den duur saai word en je tijdje wat minder actief insteld.

Volgens mij heb ik 1 earthstone wel ergens liggen voor je. Niet veel maar ach beter iets als niets.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
@haan jammer man, maar begrijpelijk ik hoor van meer dat tweakers niet meer dat gevoel geeft en solo kan rose snel saai worden, en naar 2 jaar word ook alles saai
Ik begin er langzaam ook zo over te denken. Mede omdat ik erg weinig tijd heb om nog Rose te spelen. Ik wil iig nog even de tot aan eind januari de boel nog ff aankijken hoe het gaat.
wie is wendy ik denk dat ik ff met die speler wil overleggen over die sungalsses :D :P
ingame heet ze Baylee oid dacht ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Rakkerzero schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:27:
[...]
Ik begin er langzaam ook zo over te denken. Mede omdat ik erg weinig tijd heb om nog Rose te spelen. Ik wil iig nog even de tot aan eind januari de boel nog ff aankijken hoe het gaat.

[...]
ingame heet ze Baylee oid dacht ik.
baylee/j0yke is wendy ja

@haan, thx voor de crown, zal ik zeker goed gebruik van maken :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja vergeet de noobs maar weer he :P net alsof jullie die items nodig hebben :O en dan nooit meer zeggen dat op rRose veel last is van vriendjespolitiek is!!!!! :P
ik heb weinig tijd meer om te spelen maar ik ga zeker niet stoppen het is het toch wel waard...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 02:06:
Dus er is plaatsje in de clan?? Mag ik joine? :p Kzou graag wat meer mensjes ingame lere kenne enzo eigenlijk.. Ook al ben ik nog noobie :'( Ik ga heus niet beginne smeke naar items of zulies fzo... Daar speel ik zelf wel voor.. Maar het zou wel leuk zijn moest ik niet constant ingame zo filipijns moet prate :p. Allejah ge versta wel :p en ik ga er alles aan doen om snel te levellen enzo... En zal actief speler zijn vanaf wallies nie meer uitverkocht zijn. :p
De normaale gang van zaken met clans is dat nieuwe mensen eerst in bot/oot terecht komen en dat wanneer er een plekje vrij komt in lot iemand uit de andere twee doorstroomt naar Lot. Dus de vraag van mijn kant nu is welke personen uit oot/bot komen in aanmerking voor de plek in LoT?
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:42:
Tweakerclan die 100+ characters hebben kan gaan.
Lot is gemiddeld 13x-14x ongeveer.

@Rakker
Lijkt me prima om herindeling te krijgen van oot/bot/andere clans dan idd. Lot is verder niet echt nodig dat is wel ok afgezien van die lege plek dan.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 20-12-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OoT is zo goed als een lege clan. Hooguit 3 a 4 mensen die nog weleens online komen.
En dan nog niet eens allemaal tegelijk. Dus dat voelt best dood aan.

Hoeveel GoT clans zijn er nu? Volgens mij zwerven er zo'n 8 of 9 clans van GoT members rond. Niet echt handig als je het mij vraagt.
no matter what, maar als we de GoT community in Rose bij elkaar willen houden zullen we toch moeten overwegen om de clans eens grondig uit te zoeken en opnieuw de spelers onder 1 of 2 (of 3) clans sorteren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
ER is idd 1 plekje vrij :P
mschien dat jij wil rakker? XD

@ fly
staat bij dat t jouw vest is dus gaat gewoon terug naar jouw tot die tijd hangt dat ding in me storage :P

@ damy
ach hij geeft gewoon de dingen aan personen waarmee hij het meeste omging en een band mee heeft :P

ik heb ook een leuk kadoo gehad van haan :P weeeeeee
tnx nogmaals haan :P

[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag mijn wallie hadde ze die dinge eindelijk eens binnen.. Is het goed dat ik dan ff een andere clan join... :'( tot bij jullie een plaatsje vrij is. Dan kan ik overstappen... Alle jah :p als het zou mogen van jullie natuurlijk.

Morgen komt een update voor die bugged quest waar ik aan bezig ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Clan kan 15? mensen kwijt? Ik zie niet eens 15 mensen hier actief op het forum :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie moet mij toestemming geven de clan te joinen... Ben wel nog maar level 33 :'( en heb nog maar 75K fzo... Maar ik ga echt spelen en blijven spelen om zo snel mogelijk een hoger level te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:21:
OoT is zo goed als een lege clan. Hooguit 3 a 4 mensen die nog weleens online komen.
En dan nog niet eens allemaal tegelijk. Dus dat voelt best dood aan.

Hoeveel GoT clans zijn er nu? Volgens mij zwerven er zo'n 8 of 9 clans van GoT members rond. Niet echt handig als je het mij vraagt.
no matter what, maar als we de GoT community in Rose bij elkaar willen houden zullen we toch moeten overwegen om de clans eens grondig uit te zoeken en opnieuw de spelers onder 1 of 2 (of 3) clans sorteren.
Het valt mij inderdaad op dat er best veel GoT clans zijn. De tweakers clans natuurlijk en nog een aantal. Dit heeft natuurlijk ook te maken met het aantal characters dat iedereen heeft. Ik weet niet of ik nog in OoT zit met mn hawker (want stond rood in de lijst) maar ik ben daar ook niet meer mee actief. Ik heb wel nog een cleric waar ik regelmatig mee speel en daar wil ik best Oot mee joinen als er weer wat members bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:33:
[...]

Clan kan 15? mensen kwijt? Ik zie niet eens 15 mensen hier actief op het forum :P
ik
ax3
4th
baylee
ramon
melk
racingfreak
vliegje(al is ie nu inactief :P )
Wozzie
localhost
ceteus
zabuza
kay
sacardus
:)
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
[...]

Het valt mij inderdaad op dat er best veel GoT clans zijn. De tweakers clans natuurlijk en nog een aantal. Dit heeft natuurlijk ook te maken met het aantal characters dat iedereen heeft. Ik weet niet of ik nog in OoT zit met mn hawker (want stond rood in de lijst) maar ik ben daar ook niet meer mee actief. Ik heb wel nog een cleric waar ik regelmatig mee speel en daar wil ik best Oot mee joinen als er weer wat members bij komen.
casah wrom kom jij niet met je mage naar lot? xD aangezien jij ook gewaardeerd got member bent :)

[ Voor 48% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dat zou op zich kunnen, maar ik ben deputy master van ChickMagnet en Veco is op dit moment inactive. Hij zou wel weer active worden. Ik ben van plan om mijn cleric in Chickmagnet te zetten zodat mijn mage naar een Tweakerclan die 100+ characters hebben kan gaan. Maar aangezien ik als enige mensen kan inviten weet ik niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen om mijn cleric te inviten binnen Chickmagnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw xrypto voeg me maar toe in game naam : Deempiej aangezien ik vind dat het voor beginners te moeilijk is om iets te kopen krijg je wel paar miljoentjes van mij en nee ik ben niet rijk maarja te veel geld maar gierig he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Dat gaat je niet lukken nee :P Maar je kan altijd BoT of OoT joinen natuurlijk totdat Veco nog eens terugkomt.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:42:
Jah dat zou op zich kunnen, maar ik ben deputy master van ChickMagnet en Veco is op dit moment inactive. Hij zou wel weer active worden. Ik ben van plan om mijn cleric in Chickmagnet te zetten zodat mijn mage naar een Tweakerclan die 100+ characters hebben kan gaan. Maar aangezien ik als enige mensen kan inviten weet ik niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen om mijn cleric te inviten binnen Chickmagnet
Onze laagste is ergens in de 11x maar die zie ik nu superveel :P
de echt actievelingen zijn al 140+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:46:
Dat gaat je niet lukken nee :P Maar je kan altijd BoT of OoT joinen natuurlijk totdat Veco nog eens terugkomt.
Dan ga ik liever in LoT totdat veco terugkomt :P. OoT zit bijna niemand meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in OoT heb ik nog nooit meer dan 2 man online gezien en dat waren altijd ik en rakker...
mja ik zit wel lekker in heavenly6 met saretta o.a. :).

het gaat mij niet om geliefd te zijn bij haar dat is niet echt moeilijk aangezien ze een van de aardigste rosers is in game ofzo maar het is altijd wel gezellig is tenminste nog IEMAND online en ook niet van die no life gamers hehehe

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:49:
in OoT heb ik nog nooit meer dan 2 man online gezien en dat waren altijd ik en rakker...
mja ik zit wel lekker in heavenly6 met saretta o.a. :)
ik hoef niet in de clan van sare te zitten om geliefd te zijn bij haar :P maar das een ander verhaal roflcopter

@rakker
nou toevallig nog een plek vrij omdat sacardus is geleaved vanwege party range en dat men niet online was waneer hij er was en is naar gazers.
dus rakker en casah er is plek voor jullie ^_^

[ Voor 21% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:25:
ER is idd 1 plekje vrij :P
mschien dat jij wil rakker? XD
Ik heb wel interesse ja :)
Alleen wie neemt dan de leadership van me over in OoT??

Ik geloof dat ik nu de langstspelende rose player ben atm in dit topic.
Wie spelen er nog meer sinds 1 januari 2005 toen de iRose BETA starte??

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 20-12-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij iedereen?:S of het zal hooguit een week schelen en wat heeft dat ermee te maken je bent nog steeds maar laag level nu???

@local host herstel pc langst on :P meeste afk uren

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:57:
[...]
Ik heb wel interesse ja :)
Alleen wie neemt dan de leadership van me over in OoT??

:( Haxor speel je twee maanden eerder dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Ik kwam btw toen ax3 in de 100 reeks zat :P hehe die goeie ouwe tijd ^_^ he leermeester? :P
Local Host schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:06:
* Local Host = ook al bijna 2 jaar ondoorbroken R.O.S.E. speler :P met overigens de meeste INGAME uren van iedereen denk ik :+
en nog ben je een koekebakker :P

[ Voor 61% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

* Local Host = ook al bijna 2 jaar ondoorbroken R.O.S.E. speler :P met overigens de meeste INGAME uren van iedereen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:52:
[...]

ik hoef niet in de clan van sare te zitten om geliefd te zijn bij haar :P maar das een ander verhaal roflcopter

@rakker
nou toevallig nog een plek vrij omdat sacardus is geleaved vanwege party range en dat men niet online was waneer hij er was en is naar gazers.
dus rakker en casah er is plek voor jullie ^_^
Als niemand er bezwaar tegen heeft omdat hij bijvoorbeeld voorrang heeft ten opzichte van mij wil ik LoT wel joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:13:
[...]

Als niemand er bezwaar tegen heeft omdat hij bijvoorbeeld voorrang heeft ten opzichte van mij wil ik LoT wel joinen?
We hebben precies 2 plekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:15:
[...]

We hebben precies 2 plekken :P
Ok dan wil ik wel joinen, vandaag ben ik helaas niet meer online. Zal morgenavond rond 8/9 uur zijn. Dan geef ik je wel een seintje Ph4n.

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach je kent hem he, hij spelet zelf niet eens geloof ik hij is alleen "actief" op forums
Ik speel ROSE .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:17:
[...]

Ok dan wil ik wel joinen, vandaag ben ik helaas niet meer online. Zal morgenavond rond 8/9 uur zijn. Dan geef ik je wel een seintje Ph4n.

Thx :)
Welcome bij the Gang

Ik zit met keuze of Localtje verder pompen of verder gaan met champ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:57:
[...]
Ik pas ergens februari.
Ik kan wel zeggen dat ik de rose player ben die het meeste heeft uitgegeven aan Rose :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snapt nie meer... Kmag dus nie joine fzo??? Whatevah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:16:
Lees. In ieder geval niet in LoT voor OoT/BoT moet je bij de betreffende leaders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:16:
What is je ingame nick?? Dan add ik je ff in OoT :)

Wie wil de leadership van me overnemen als ik LoT inga?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 20-12-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingame nick is Bahemath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:38:
[...]

Lees. In ieder geval niet in LoT voor OoT/BoT moet je bij de betreffende leaders zijn.
vlieg kan toch uit lot tegne de tijd dat hij terug is is er vast wel iemand gestopt, of maak ene clan met de cahrs waar je het meest op speelt of zo iedereen van jullie heeft nu 5 chars waarvan de meeste hun char die ze het misnte spelen in lot hebben switch die dan zodat je een nice actieve clan krijgt. anders blivjen er tweakers uit de game verdwijnen dus hou het gezzelig. zelfs phantom zit al met een charin moongazers omathij tweakers niet gezzleig vond voor zijn cleric

4th sppelt niet mer op 4th, wozzie wacht op jullie, zabuza nog noot in game gezien butien [god] en melk was tijden geleden al gestopt of speelt monnik dat nu actief

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Deempiej dat vind ik supervriendelijk van je!! Wanneer ben je online op rose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK heb de OoT leadership doorgegeven aan EU-6th.
ik zit vanaf heden in LoT. _/-\o_

@Xcrypto,
Je kunt vragen aan 4th (EU-6th) offie je wilt adden in OoT ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 20-12-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zitten toch allemaal op de eerste server he? EU-6th accept men friend request niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:14:
Jullie zitten toch allemaal op de eerste server he? EU-6th accept men friend request niet :'(
Dan zal ie wel AFK zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damy ik probeerde je te adden onder Deempiej maar lukt blijkbaar niet door de een of andere reden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:01:
[...]

vlieg kan toch uit lot tegne de tijd dat hij terug is is er vast wel iemand gestopt, of maak ene clan met de cahrs waar je het meest op speelt of zo iedereen van jullie heeft nu 5 chars waarvan de meeste hun char die ze het misnte spelen in lot hebben switch die dan zodat je een nice actieve clan krijgt. anders blivjen er tweakers uit de game verdwijnen dus hou het gezzelig. zelfs phantom zit al met een charin moongazers omathij tweakers niet gezzleig vond voor zijn cleric

4th sppelt niet mer op 4th, wozzie wacht op jullie, zabuza nog noot in game gezien butien [god] en melk was tijden geleden al gestopt of speelt monnik dat nu actief
wow
1 post vol met BS?
me cleric zit in moongazers omdat ik een invite kreeg van xelena toen. ik heb er niet eens om gevraagd me cleric liep clanless. dus daar klopt al niks van
4th speelt wel. is 145
wozzie speelt ook gewoon aangezien wij ook nu maar 4 tot 7 lvls verschillen
zabuza heeft binnekort zijn eigen char weer in lot. en monnik speelt actief op melk en is ook al 143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb eigenlijk een voorstel... Ik kan hosting krijgen... Wat als ik nu gwoon standaard websiteke (e107 core fzo) aanmaak... En daarop wat info over ons? Ook een lijst met ingame name van mensen enzo? Zouden jullie dit goed vinden? Ook de huidige twee clans die er zijn dan volledig beschrijven en zo het doen en laten wat online zetten zodat iedereen kan volgen, zo worden discussies als hierboven ook alweer vermeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:42:
Mensen ik heb eigenlijk een voorstel... Ik kan hosting krijgen... Wat als ik nu gwoon standaard websiteke (e107 core fzo) aanmaak... En daarop wat info over ons? Ook een lijst met ingame name van mensen enzo? Zouden jullie dit goed vinden? Ook de huidige twee clans die er zijn dan volledig beschrijven en zo het doen en laten wat online zetten zodat iedereen kan volgen, zo worden discussies als hierboven ook alweer vermeden.
Kijk eens wat we al hebben :)
klik + klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow :p srry dan :p BTW Ik heb net men eerste 75K bijeen geschraapt :p Ik wil wings kope voor me muse :p is er iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:47:
ow :p srry dan :p BTW Ik heb net men eerste 75K bijeen geschraapt :p Ik wil wings kope voor me muse :p is er iemand?
De enige wings die gecraft kunnen worden atm zijn Butterfly wings. Die gaan voor 400k of hoger over de toonbank. ;)
De andere wings zijn nog van pre-evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik dikke pech moet ik nog tijdje sparen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej ik kom zo wel online om je geld te geven en me 2nd job quest af te maken.
en je bent toch een hawker?? die kunnen geen butterfly wings aan alleen muses kunnen dat maar wings voor hawker zijn heel duur.... beter gewoon met een backshield met dex 6 ofzo..

@ramon alle wings die pre-evo zijn dus nog in iemand ze inventory zaten kan iedereen aan maar nieuw gecrafte kan alleen muse aan btw ramon je bent een slet :P:P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool thx Damy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:11:
neej ik kom zo wel online om je geld te geven en me 2nd job quest af te maken.
en je bent toch een hawker?? die kunnen geen butterfly wings aan alleen muses kunnen dat maar wings voor hawker zijn heel duur.... beter gewoon met een backshield met dex 6 ofzo..
butterfly wings zijn voor alle classes net zoals angel wings enzo of is dat veranderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:39
Weet iemand hoe die santa quest in naRose werkt?

Ik kan naar Santa's planetoid maar als als ik met de santa nps praat krijg ik wel de opdracht rudolphs te hunten, maar er komt geen quest bij en ik sla altijd mis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct me if iam wrong maar je moet volgens mij die rendieren killen, en dan die soort zuurtstokjes die ze soms droppen opakken.

Maar als low lvl sla je alles mis bij die rendieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:22:
[...]

butterfly wings zijn voor alle classes net zoals angel wings enzo of is dat veranderd ?
Alle wings kunnen door iedere classe gedragen worden :)

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Rakkerzero schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:04:
[...]

Alle wings kunnen door iedere classe gedragen worden :)
Is dat veranderd dan? Zo was (little)Angel Wing was muse only als ik me goed herinner :?

• Zeror
Dutch-Hane schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:13:
[...]
Is dat veranderd dan? Zo was (little)Angel Wing was muse only als ik me goed herinner :?
Is sinds Rose evo :)

• 4th

4th

waren eerste 3 mnd van prose... nu weer wel nu het leuk is om hoger lvl te zijn. verder heb ik ook met arti op 121, cleric op 104, 2de cleric en mage allebei op 98, raider to be op 95 en nog soldiertje rond de 50 :P
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
Zoals vele al weten ben ik uit LOT gegaan omdat ik het beetje saai vond waren maar weinig mensen onlinme en als ze online waren waren ze te hoog voor me party range dus had ik er nog nie veel aan al was de gezelligheid erg goed altijdt ik ben natuurlijk altijdt te vinden ingame en ben nog steeds een tweaker als ej me hulp nodig hebt gewoon ff pmen of als je vragen hebt^^

Nigrum is echt geweldig vandaag 2 talis 3binds, ori drill, 3x duel stick bow 1 wild hawker chest def7 dex 3 , 1 wild hawker boots 1 chairman suit 1 kurash boots :) en wat OJ en Meat :P
weet wel dat je met mij en baylee leuke party kunt hebbe.. me arti is 121 en der cleric is 115 of 116, die lvl ik wel ff omhoog in dod dan kunne we samen lekker spelen :)

[ Voor 54% gewijzigd door 4th op 21-12-2006 01:04 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Zoals vele al weten ben ik uit LOT gegaan omdat ik het beetje saai vond waren maar weinig mensen onlinme en als ze online waren waren ze te hoog voor me party range dus had ik er nog nie veel aan al was de gezelligheid erg goed altijdt ik ben natuurlijk altijdt te vinden ingame en ben nog steeds een tweaker als ej me hulp nodig hebt gewoon ff pmen of als je vragen hebt^^

Nigrum is echt geweldig vandaag 2 talis 3binds, ori drill, 3x duel stick bow 1 wild hawker chest def7 dex 3 , 1 wild hawker boots 1 chairman suit 1 kurash boots :) en wat OJ en Meat :P

@Crypto Dat is de weekelijkse update de server ligt down voor een bepaalde tijdt meestal 1 uur ofzo zal vandaag wel voor kerst event zijn.

@4th lijkt me erg leuk wil toch binnenkort eens die 135 bereiken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 02:13 ]

Verwijderd

Als ik nu roseon op start... Krijg ik can not check the latest version... is dit bij jullie ook?

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:16:
Als ik nu roseon op start... Krijg ik can not check the latest version... is dit bij jullie ook?
Yup elke donderdag worden de servers even down gehaald om patches te installeren ( of af te koelen / geheugen te legen in geval van een Windows 98 server :+ )

Nee zonder gekkigheid Donderdag = patchdag

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:01:
[...]

Valt wel mee nu hoor (zoals ph4 al poste). Het enigste wat wel is dat de tijdstippen dat men speelt verschilt (kan je mensen moeilijk kwalijk nemen). Maar het is al stukken drukker als het eerst was. Daarmaast XCrypto is net begonnen en het is altijd eigenlijk geweest dat mensen eerst in oot/bot komen zodat men kan laten zien of men betrouwbaar genoeg is om een plek in LoT te krijgen. Kritiek vind ik prima maar de keuzes wat we wel en niet doen blijven bij mij en ph4 en niet bij jou ;).

Wat wel gewoon moet gebeuren is dat er een goede leader en dep voor Oot word aangesteld zodat we daar weer leven in kunnen brengen.

offtopic:
Evo zou je iets beter je post kunnen controleren van iemand met hbo niveau kan je toch wel verwachten iets minder typo's te maken. Tel er 7 in dat kleine stukje.
Local Host schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:36:
[...]
ik weet niet of LoCaLtje hiervoor geschikt zou zijn of heb ik te weinig "active" speeluren voor die functie :P
Lijkt me geen probleem zolang er een dep bij is die dan ietsje meer active is zeg maar. :+

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 21-12-2006 09:39 ]

• 4th

4th

William/Ax3 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:07:
[...]

Wat wel gewoon moet gebeuren is dat er een goede leader en dep voor Oot word aangesteld zodat we daar weer leven in kunnen brengen.
zag toen ik thuiskwam dat ik weer aangesteld was als master van OoT... Beste is als een iemand leiderschap neemt en iedereen kickt en gewoon nieuwe leden of oude leden weer toevoegt. Op deze manier wordt het simpel een nieuwe start.

• Local Host

Local Host

4th schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:26:
[...]

zag toen ik thuiskwam dat ik weer aangesteld was als master van OoT... Beste is als een iemand leiderschap neemt en iedereen kickt en gewoon nieuwe leden of oude leden weer toevoegt. Op deze manier wordt het simpel een nieuwe start.
ik weet niet of LoCaLtje hiervoor geschikt zou zijn of heb ik te weinig "active" speeluren voor die functie :P

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

NaRose is ons dus idd voor met hun item mall:
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/6219/naamloosxf9.jpg

Tweaker gallery / Kaytjuh

• ph4nt0m
yay en liggen wij weer even mooi achter zeg :\
OMG plastic surgery coupon whahahahhaha AWESOME!

[ Voor 35% gewijzigd door ph4nt0m op 21-12-2006 10:34 ]

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ff zitten spieken. Enigste echte leuke dingen die ik kan zien waren silver astho wings 1000points (is dus 10maanden payment omg) en die meister dingen frame 700 points en rest van de spul minder. Verder niks bijzonders.
sackie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:23:
[...]

Of 10 euro, ik heb net een volledige meister cart gekocht voor 1600 punten, had er zelf 600 en heb er 1000 gekocht, kan hem alleen nog niet gebruiken omdat ik op school zit.
Ow kijk dat wist ik dus niet ;). Das dan wel mooi.

Ph4 aangezien je weer niet an het leren bent zo te zien (what else is new ;) ) kijk is ff at mc of aoes niet meer de helft missen.

[ Voor 61% gewijzigd door William/Ax3 op 21-12-2006 11:29 ]

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

phRose Online [Ver. 127]
Update:
Er droppen weer sneeuw kristallen, denk dus dat je weer een kerstman pakje kan halen of iets anders net als in naRose. (ze droppen trouwens goed heb er al weer 11 in half uur ;) )
Lettertype in rose aangepast, naja het lijkt iig zo :9
en voor de rest miss bug fixed en wat quests zijn gefixed

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/9727/naamloossn3.jpg
Kost vlink wat kristallen maar dan heb je ook wat :D

[ Voor 16% gewijzigd door Kaytjuh op 21-12-2006 10:51 ]

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
William/Ax3 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:36:
Ff zitten spieken. Enigste echte leuke dingen die ik kan zien waren silver astho wings 1000points (is dus 10maanden payment omg) en die meister dingen frame 700 points en rest van de spul minder. Verder niks bijzonders.
Of 10 euro, ik heb net een volledige meister cart gekocht voor 1600 punten, had er zelf 600 en heb er 1000 gekocht, kan hem alleen nog niet gebruiken omdat ik op school zit.

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:39:
phRose Online [Ver. 127]
Update:
Er droppen weer sneeuw kristallen, denk dus dat je weer een kerstman pakje kan halen of iets anders net als in naRose. (ze droppen trouwens goed heb er al weer 11 in half uur ;) )
Lettertype in rose aangepast, naja het lijkt iig zo :9
en voor de rest miss bug fixed en wat quests zijn gefixed

Edit:
[afbeelding]
Kost vlink wat kristallen maar dan heb je ook wat :D
ik heb er in 30 minuten al 150 :P doe je toch iets fout xD

• 4th

4th

ph4nt0m schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:26:
[...]

ik heb er in 30 minuten al 150 :P doe je toch iets fout xD
van welke kleur mobs is het dan? groen, geel of oranje?

oh ja, ook nog bij wie haal je quest hiervan? die ene in zant als die er nog is?

@lars hoe kom ik op santa planet, was voorheen crystal inlevere bij die zant event ding maar is nu?

[ Voor 27% gewijzigd door 4th op 21-12-2006 12:02 ]

• ph4nt0m
4th schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:33:
[...]

van welke kleur mobs is het dan? groen, geel of oranje?

oh ja, ook nog bij wie haal je quest hiervan? die ene in zant als die er nog is?
gewoon naar santa planet :P droppend ie dingen met bakken maar dat inleveren is nogal bugged kan alleen inwisselen voor santa meuk .....

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

ph4nt0m schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:44:
[...]

gewoon naar santa planet :P droppend ie dingen met bakken maar dat inleveren is nogal bugged kan alleen inwisselen voor santa meuk .....
Dan doe jij denk ik ook iets niet goed :9
Afbeeldingslocatie: http://img278.imageshack.us/img278/7960/naamloosli3.jpg

Btw. zorg dat je deze dingen vind op de santa planeet iemand haalde hier talis (10) uit.
Ik had natuurlijk weer pech en keer 3 snowcrystals :/
Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/4812/naamloosie9.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Kaytjuh op 21-12-2006 12:14 ]

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:09:
[...]

Dan doe jij denk ik ook iets niet goed :9
[afbeelding]
ik heb eu-klaw voor me laten kopen in ruil voor full santa set :P dus heb er nu ook 1 toch is die quest bugged als de nete.....

• Zeror
* Zeror heeft weer wat te doen vanavond :D

Rudolph suit is geil :9~

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 21-12-2006 12:12 ]

• 4th

4th

probeer op luna die ice crystals te vinde om via die zant npc naar santa planet te gaan... maar ze willen niet droppe die rotdinge... kan iemand ff precies zegge welke kleur beeste ze jagen en of ze bijv niet op luna droppe :P

• ph4nt0m
4th schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:40:
probeer op luna die ice crystals te vinde om via die zant npc naar santa planet te gaan... maar ze willen niet droppe die rotdinge... kan iemand ff precies zegge welke kleur beeste ze jagen en of ze bijv niet op luna droppe :P
ik ging gewoon tmpl in op wat shaman ghosts :P

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

buiten de slanta planeet droppen ze ook redelijk goed hoor. Ik kreeg ze van rode mobs op Eldeon, had er 11 in 30min. :9

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

William/Ax3 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:36:
Ph4 aangezien je weer niet an het leren bent zo te zien (what else is new ;) ) kijk is ff at mc of aoes niet meer de helft missen.
En ph4???? :?

Verwijderd

Kaytjuh schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:08:
NaRose is ons dus idd voor met hun item mall:
[afbeelding]
wat is hier het nadeel aan er zijn niet vele ph die narose forums lezen en bijhouden met updates geeft ons toch alleen maar voordeel

• SinergyX
Ph hebben item auction al, waarom een item mall voor hun dan nog nut heeft? :P

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:25:
[...]

wat is hier het nadeel aan er zijn niet vele ph die narose forums lezen en bijhouden met updates geeft ons toch alleen maar voordeel
Nadeel? wie zegt er dan dat het een nadeel is?
Ik vind het wel leuk om te zien wat wij straks ook allemaal kunnen.

Verwijderd

@ iedreeen waar ik me ingame mee bezig hou :p Vanavond ben ik er niet... :'( Men vriendin wilt dak meega naar een of ander saaie bedoening fzo... Srry

• SinergyX
NAshop even doorgebladerd, leuk spul vooral die boosters zijn geinig (50% ap, 50% m/aspd etc).

Maar item auction heb ik nu liever, gezien die +5 armors uitdelen. Maar hopen dat ze dat ook in item mall Prose zetten :D

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:51:
NAshop even doorgebladerd, leuk spul vooral die boosters zijn geinig (50% ap, 50% m/aspd etc).

Maar item auction heb ik nu liever, gezien die +5 armors uitdelen. Maar hopen dat ze dat ook in item mall Prose zetten :D
Als het +5 saint armors zijn (135) met stats zoals +6str, +6int etc. dan zijn die ook al in pRose auction geweest (nog voordat saints (135) refinebaar waren).

Verwijderd

:( net 5 boxxes gevonden , allemaal snow crystals kwamen er uit :@

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:11:
:( net 5 boxxes gevonden , allemaal snow crystals kwamen er uit :@
waar vind je die boxes? op snow planet?

edit: lama al gevonde :)

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 22-12-2006 00:59 ]

• Zeror
Ik heb gisteren een mooie oplossing gevonden voor de topicstart :)
Ik ben een html versie aan het maken van de startpost. In de startpost komt dan alleen een linkje naar die site zodat daar alle info vandaan gehaald kan worden.
En aangezien ik toch vrijwel iedere dag online ben op GoT kan ook snel updates ed. toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Psychoot schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:06:
[...]

Als het +5 saint armors zijn (135) met stats zoals +6str, +6int etc. dan zijn die ook al in pRose auction geweest (nog voordat saints (135) refinebaar waren).
klopt, zijn er al aantal weken. Gok idd met 4x +6 stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wee weer 2x exp event ze hebben weer de exp weken ofzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ik heb mn Rudolph suit inmiddels bij elkaar :)

Je kunt hem krijgen met het volgende:
- Vecht tegen gele mobs in de normale planeten.
- Als je 1 Snow Crystal hebt, ga dan naar Zant
- Praat met Judy (event NPC) om naar Santa Planetoid te gaan.

Je moet eerst de Santa suit verzamelen daarna komt er pas een optie om die rudolph suit te krijgen.
- Blijf hunten tot je 8x Elifedora + 200 Snow Crystals hebt.
- Praat dan met Santa Claus
- Santa suit kost:
--- 1 Elifedora + 10 Snow Crystals: Santa Shoes
--- 1 Elifedora + 20 Snow Crystals: Santa Gloves
--- 1 Elifedora + 30 Snow Crystals: Santa Hat
--- 1 Elifedora + 40 Snow Crystals: Santa Sweater

Daarna kun een nieuwe optie kiezen als je met Santa Claus praat om die Rudolph suit te krijgen.
- Rudolph suit kost:
--- 1 Elifedora + 10 Snow Crystals: Rudolph Shoes
--- 1 Elifedora + 20 Snow Crystals: Rudolph Gloves
--- 1 Elifedora + 30 Snow Crystals: Rudolph Hat
--- 1 Elifedora + 40 Snow Crystals: Rudolph Vest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:20:
wee weer 2x exp event ze hebben weer de exp weken ofzo haha
dat wordt een leuk weekend, hoop dat ze het tot en met 2de Kdag hebbe :P

edit: net terug van sollicitatiegesprek bij hvs automatisering en in de maand januari heb ik der voor 20u in de week baan bij, dus vanaf 2de januari is het alleen nog maar rose in het weekend aangezien ik dan 50-60u werk :P Dat wordt veel crafte en shop op ;)

@pic hieronder... leuk haar :P

[ Voor 37% gewijzigd door 4th op 22-12-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het hele weekend weg, lekker weekendje weg met bball team :)
wel klote dat het nu dan dubbel xp weekend is mja, shit happens
ben er zondagnacht wel weer een keertje, dan lvl ik em ff door naar 145 ofzo :P
net btw ff een grand mage rod(4) gekocht met ruby 3 erin voor 500k :P ziet er wel grappig uit ^^
zal ook ff gelijk een screenie van mn char posten nu ik toch bezig ben:
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1595/melk1cl6.png

edit:
:( bedankt hoor 4th

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Hoe lang duurt het voordat je ingame bent als je via ideal betaald?

Top. even internet fixen en dan ben ik snel ingame hoop ik

[ Voor 31% gewijzigd door Amafi op 22-12-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Niet meer dan 5 minuten bij mij meestal.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:14:
Hoe lang duurt het voordat je ingame bent als je via ideal betaald?

Top. even internet fixen en dan ben ik snel ingame hoop ik
ik had nog gezegt dat ik topup cards heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Leuk dat er alweer een exp event is ..

ik moet iig ook ff wat van die pakkies zien te scoren is wel lol om te zien dat iedereen als een rendier bij loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net beetje door me screens te bladeren en heb ineens zo zin om Rose weer te gaan spelen.
Weet iemand of bij de Prose Item Mall ook de punten komen van de Gamesrouter dagen?

NArose heeft nu namelijk van elke maand dat je betaald had 100punten naar je item mall account geschreven. Ik heb daar bijv nu 500 punten omdat ik daar vroeger 5maanden betaald had.
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/5082/screen109cw2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Oeps verkeerde topic:P

Maarja speel nu rrose we hebben daar nu ook event en kunnen ook kerstpakjes krijgen. iedereen heeft ladingen firecrackers en snowballs:P

[ Voor 77% gewijzigd door syren op 22-12-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
rofl een bericht vanaf me wii :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsss, PS3 >>> Wii :)

Ik ben als het goed is ook weer op Prose, EU-Doominator.

Thanks racingfreak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo weer een lvl erbij pfft 167 3 to go 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ben met een "externe topicstart" bezig. Daar gaat alle info die in de topicstart normaal zou komen opgezet worden. Dan kan de topicstart zelf gewoon lekker kort blijven :)

Zie hier alvast het begin van de "topicstart":
http://www.rakkerzero.net/forum/got/rosesite/index.html

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.