Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:27:
[...]
Tsss, PS3 >>> Wii
Ik ben als het goed is ook weer op Prose, EU-Doominator.
Thanks racingfreak!
hehe je bent gewoon een sony fanboy tis voorlopig andersom rofl
Maar denk niet dat we points vanaf gamesrouter gaan krijgen denk eerder pas vanaf dat we in prose zitten. En daarbij zoals in na dat je extra points kan aanschaffen. Enigste echt intresante zijn:
1. Asthoroth wing
2. Meister cart
3. Die ap up dingen.
Ph4 ty voor laten craften van lava setje toppie!!.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
IK ga het eerst voor die meister cart, die is gaaf.William/Ax3 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:07:
[...]
offtopic:
hehe je bent gewoon een sony fanboy tis voorlopig andersom rofl. Voor graphics gebruik ik me pc wel dan is het weer PC>>>PS3. Hellemaal als dx10 volldig is ingeburged
.
Maar denk niet dat we points vanaf gamesrouter gaan krijgen denk eerder pas vanaf dat we in prose zitten. En daarbij zoals in na dat je extra points kan aanschaffen. Enigste echt intresante zijn:
1. Asthoroth wing
2. Meister cart
3. Die ap up dingen.
Ph4 ty voor laten craften van lava setje toppie!!.
Asteroth wings vind ik niet mooi dus die hoef ik niet. IK wel dat japanese school uniform hebben. Dat grote kruis voor je rug is ook gaaf.
btw.
De laatste xmas mode

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Stond trouwens op NArose forums dat die AP/def/wathever boosters niet goed stacken met je normale buffs. Neem je zo'n booster en daarna een cleric sprint buff, ben je dus je booster kwijt op het moment dat cleric sprint buff afloopt. Toch maar eens testen in NArose

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 23-12-2006 01:51 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edit: Gisteravond me 4de en 5de char op de 100 gekregen, zijn nu allbei met jobq bezig, ene moet golems kille en andere zit nog in cave voor goblins
@amafi :
pRose ign: EU-4th - Champ LvL 14x | EU-6th - Muse LvL 100 | 44th - Cleric LvL 10X | 55th - Arti LvL 12X | 66th - Hawker LvL 95 | 11th - Muse LvL 100 | 22nd - Soldier LvL 53
[ Voor 77% gewijzigd door 4th op 23-12-2006 12:29 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ah, zin om te partyen dan met een lvl 106 mage.4th schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 02:04:
wie o wie heeft er morgen zin om met me 145 champ op eldeon wat te gaan kille?
Edit: Gisteravond me 4de en 5de char op de 100 gekregen, zijn nu allbei met jobq bezig, ene moet golems kille en andere zit nog in cave voor goblins
Tevens oproep voor andere 100+ mensen add me EU-Amafi
Ben mijn hele vriendenlijst denk ik kwijt. Niemand online...
En weet al jullie 2nd, 3rd, 4th, 5th character namen niet!
Verwijderd
btw die lvl 145 skills van scout zijn heel wat beter dan die ik eerst had
omg!! giant worm dragon gezien, 1ste recovery wand, 2de 6th tali (1)
zo, weer 2 chars 2nd job
thx axe
[ Voor 81% gewijzigd door 4th op 23-12-2006 15:19 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Jup hier ook net party met mezelf op 504th schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:22:
hier ligt rose deruit, op 2 comps dc en updateserver ligt plat
Psychoot schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:42:
Moet ik maar eens gaan sparen voor de reindeer setje, alleen nog geen tijd gehad deze week. School veels te druk, zelfs in de vakantie -__-"
Morgen krijg ik ook nog me Wii met Zelda dus dat wordt ik zowieso al minder Rose'n.
Join the zelda wii club
Eindelijk is me mage ook 160 geworden dus weer dagdag 15x range

[ Voor 57% gewijzigd door William/Ax3 op 24-12-2006 00:19 ]
Morgen krijg ik ook nog me Wii met Zelda dus dat wordt ik zowieso al minder Rose'n.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ja, en zeker als je een ranged weapon hebt. De meeste Ev0l Rudolphs droppen rond de 10 of meer van die Snow Crystals. Die elifedora dropt ook goed, maar in mindere maten.SinergyX schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:11:
Zo'n setje heb je in een kleine 15 minuten bij elkaar, op die santa planet gaat het behoorlijk snel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik zit dus met een probleem... Voor een quest moest ik 50 aqua warior fins hebbe en die inleveren bij Belia... Heb ik dus ook gedaan en toen kreeg ik geen main quests meer... Normaal loopt dat stuk door zegt hij waar ik heen moet enzo van die dingen.. Maar niets meer in men quest list nu? Hoe zou dit komen? Iemand die me kan helpen hiermee? Ik probeerde in en uit te loggen maar niets heeft gewerkt.
thx in advance
Rose heeft bagger weinig quests, meeste zijn nog saai met een flut reward. Vanaf dat moment is het grinden, grinden en nog meer mobs meppen tot je geen zin meer hebt
Verwijderd
kort antwoord op domme vraag: neeslayeer schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:02:
gare domme vraag: word prose binnenkort free?

Vond het wel interessant om ff te posten
Verwijderd

Weet iemand wat een R[4] waard is?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 12:18 ]
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 24-12-2006 05:11 ]
Verwijderd
Gz sacardus heb je dan nog redelijk snel gedaan.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 04:14:
Jaja eindelijk ben ik ook lvl 135meteen maar ff gear gekocht en gerefined ik dan hiervoor pink die me heeft geholpen met 135 te bereiken in cw
en alle andere die me tot nu toe geholpen hebben ^^
[afbeelding]
Wel jammer dat die gem meer in je hand zit ipv in het wapen
Gratz Sac, R[4] is 100m+ waard denk ik.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 04:14:
Jaja eindelijk ben ik ook lvl 135meteen maar ff gear gekocht en gerefined ik dan hiervoor pink die me heeft geholpen met 135 te bereiken in cw
en alle andere die me tot nu toe geholpen hebben ^^
[afbeelding]
Weet iemand wat een R[4] waard is?
Verwijderd

Hoezo belachelijke economy? hier 2,5 mil
Trouwens 120 is alweer in zicht, en de eerste x/15 heaven is alweer binnen
Fijn voor jouVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:16:
lol 100 mil

weet niet of je vanavond laat/vanacht of morgevroeg online bent maar voeg alvast 11th ff toe dan kan ik je later spreken om in oot te latenVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 06:17:
Heb net ff goed doorgespeeld en heb level 52 behaald.. Toegang tot de tweede planeet en men cart..Ik ben blij
thx again rf voor de party, 149,5 atm en gaat nog lekker door aangezien 2x xp tot maandagnacht duurt, dus als iemand nog zin heeft om in de latere uren een partijtje te maken laat maar weten
Verwijderd
wa maakt dat nu weer uitVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:16:
lol 100 mil
leg uit belachelijk why ?? jij verdient daar ook minder dus wat is er belachelijk aan dat wij overal een 0 8ter aan zetten
verkoop ook voor meer dud wtf bedoel je met belachelijk
snap heel die zinloose opmerkingen van belachelijke economy niet
en kom niet met dat noob verhaal want ben al 3 keer opnieuw begonnen en steets kon ik op 100
goede gear kopen het is maar hoe je er mee omgaat
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 18:35 ]
Verwijderd
Waar ik over val is dat je als je een beetje spaart altijd wel goede equip kan kopen, dat kun je op prose absoluut niet.
Wat je ook gaat beweren ik ga er toch niet aan,
Ik kan er ook niet mee zitten als er nu een reset weer aan komt, ik speel lekker ff rose tot mijn nieuwe baan
Wat andere nu van mij of over rrose denken boeit mij totaal ff niet.
Boeit het jullie ook niet wat ik zeg? Mooi dan, staan we gelijk.
en nee, ik ga niet nogmaals die hele discussie aan, prose economy is fooked.. punt
Verwijderd
weer ene nieuwe fonst in prison hehe, of een ph dropte het

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 21:01 ]
Verwijderd
mijn free playtime is bijna op (zal zeker op zijn tegen dinsdag) en ben vanplan om dinsdag een walliecard te kopen, kan ik dan verderspelen met die account waar die free playtime opstond?
thnx in advance
Het is makkelijker om iDeal te gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:07:
'lo
mijn free playtime is bijna op (zal zeker op zijn tegen dinsdag) en ben vanplan om dinsdag een walliecard te kopen, kan ik dan verderspelen met die account waar die free playtime opstond?
thnx in advance
1) je hoeft niet naar de winkel
2) het is nog goedkoper ook
3) werkt via internetbankieren.
Gewoon iDeal kiezen ipv wallie card in het rijtje op de PayByCash website.
Idd beetje vreemd dat je zegt dat de economy in pRose belachelijk is terwijl je niet speelt , het is dus duidelijk dat je er niks van af weet.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:16:
lol 100 mil
Het is zo als wozzie ook al zegt, bij ons komen er gewoon een paar nullen bij.
De economy in pRose is niet helemaal geweldig maar om nou te zeggen dat het belachelijk is....
Verwijderd
Kga sfs nog een keertj ingame denk ik voor ik ga slapen
Verwijderd

Zo werkt het dus niet.
En ja ik heb tot voor kort, danwel op een ander account, en ik kan nog steeds, op prose.
Ach, ik snap niet dat jullie niet zien dat het daar zo'n commerciele bende is, het gaat gewoon nergens heen.
Maar ieder zijn fun, ik blijf waar ik ben en over een tijdje hoor je nooit niks meer van mij hier, dan is het lekker salaris, volledige vergoedingen overal voor, gratis studies, leuke auto voor de deur, bye bye rose.
Ben gek als ik deze kans laat liggen, moet alleen ff nog wat in orde maken in tussen tijd.
me.png = Iruja?
Verwijderd
Ik hou van prose... Mss is de economie bij ons heel erg raar en is alles wat duur... We hebben wel veel vriendelijke spelers en veel mensen staan direct klaar om anderen te helpen enzo! Heb ik hier aan de levende lijve al mogen ondervinden! Ik hou van Prose en vind het met de mensen die ik van hier beetje ken en nog paar andere een gezellige boel..; En dat is ook heel belangrijk bij een mmorpg
ingame 10m zuly voor een item, maar kijk naar na-rose en zie dat het toch opeens $60,- echt geld is als je een leuke auto of wings wil uit de item mall.... hopen dat phrose cheaper wordt (of is dat al bekend?)
Subtotal : 2,100 Points
Puntjes kopen:
2300 points -> $23,99
Goed? Prose zal hier echt niet anders op gaan worden, dit zijn 'normale' prijzen voor een beetje itemshop.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 25-12-2006 02:40 ]
Verwijderd

@ iruja
#careface @ jouw baan verhaaltje.... wee dont give a *^^* en dat van die economie.....
ga jij maar lekker op die bout server spelen en hou je daar maar druk bezig met die economie gg

en iedereen gelukkig kerstfeest toegewenst als we toch aan het editte zijn
edit2: als je een t3 in magic shield stopt is dat dan ook te zien? want heb hier een orb of rage en me cleric moet natuurlijk meer dan 300 int hebbe op lvl 104 wat hij nu heeft
[ Voor 91% gewijzigd door 4th op 25-12-2006 11:58 ]
wat vroeger wel kon ^_^ herinner me mijn knight nog met R7 in zijn shield
[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 25-12-2006 13:00 ]
Verwijderd
maja ik speel ruffrose EN prose
@ Wozzie
ach dat van irose verzieken waren echt niet alleen deebee en glove..
ik zelf heb er geen problemen mee om er op te spelen, ik speel zo vaak op private servers van games om het te proberen,want tog echt betaal ik ook voor prose en speel ik gewoon ruff-rose ernaast, mij hoor je prose niet afzeiken maar momenteel gaat het economies better in ruffrose dan in prose.
MAAR dat is ook pas na 10000 bug/exploit fixes en een reset, het zou wel niet langduren voordat het ook weer de sh*t inloopt.
@ Prose ik ben er nu lvl 42 zonder enige hoge level char en ik kan GEEN spullen kopen omdat ik simpel weg geen miljoenen heb of toegang heb tot gewilde items zoals grade 6 bindrunes en talis.
maja ik ga nu tapas eten haha, Zabuza out!
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 15:09 ]
Verwijderd
maja ieder zijn ding maar gaan niet een legaale server afzeiken aub
en iedereen profiteerd van een economie anders doe je iets heel erg fout
bla bla lala
voor de rest iedereen beste wensen enzo
169 genoeg voor dit weekend hehe
Verwijderd

Het interesseert jullie vast niets maar gravity gedoogd het en bepaalde mensen binnen het bedrijf spelen zelfs op rrose

Ik heb een interne agenda van gravity gezien en dan schrik je wel, het blijkt met rose helemaal niet zo positief te zijn.
Diegene die iets meer details willen weten spreken mij op rrose maar aan.
Waarom denk je dat de item mall uitgesteld is? Heb het verteld, stond op dezelfde agenda, trek dat door en je weet hoe prose ervoor staat.
Ik vat het voor mezelf zo samen: Prose blijft draaien omdat je heel makkelijk voor ECHT geld Z kan kopen, hoewel daar al langere tijd game varianten van zijn waar dat zelfs aangemoedigd wordt is dat hier niet het geval.
Nu kun je wel gaan zeuren van economie dit en dat, maar het is een feit dat prose aan een zijde draadje hangt, en moest ik nu kiezen uit prose of narose dan is mijn char het veiligst op narose

Als je nu even goed tussen de lijnen door leest dan weten jullie wat er aan de hand is, ik ben niet de enige die deze mening deelt, en het is echt wel serieus daar

haha blijft leuk hoe je telkens op zon informant terugvaltVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:15:
Het is maar de vraag hoe legaal of liever gezegd hoe illigaal rrose is
Het interesseert jullie vast niets maar gravity gedoogd het en bepaalde mensen binnen het bedrijf spelen zelfs op rrose
Ik heb een interne agenda van gravity gezien en dan schrik je wel, het blijkt met rose helemaal niet zo positief te zijn.
Diegene die iets meer details willen weten spreken mij op rrose maar aan.
Waarom denk je dat de item mall uitgesteld is? Heb het verteld, stond op dezelfde agenda, trek dat door en je weet hoe prose ervoor staat.
Ik vat het voor mezelf zo samen: Prose blijft draaien omdat je heel makkelijk voor ECHT geld Z kan kopen, hoewel daar al langere tijd game varianten van zijn waar dat zelfs aangemoedigd wordt is dat hier niet het geval.
Nu kun je wel gaan zeuren van economie dit en dat, maar het is een feit dat prose aan een zijde draadje hangt, en moest ik nu kiezen uit prose of narose dan is mijn char het veiligst op narose
Als je nu even goed tussen de lijnen door leest dan weten jullie wat er aan de hand is, ik ben niet de enige die deze mening deelt, en het is echt wel serieus daar
Het is leuk dat jij rRose speelt maar dat je graag met andere tweakertjes speelt en daarom dus Prose maar af gaat kraken gaat IMO wat ver

Ik speel zelf ook liever rRose maar ik ga hier niet lopen verkondigen dat alles van rRose beter is. Dat is voor ieder persoonlijk.
Heeft geen signature.
Verwijderd
Verwijderd

blijft een fiet dat deebee in rrose een grote invloed heeft en die gast heeft heel irose
verziekt
maja boeiend allemaal
houd die gekke opmerkingen gewoon lekker voor je wan daar is heeel dit gezeur weer mee
begonnen en item mall zal als het zoals met alle update's gaat volgende week er zijn een week na na rose
Verwijderd
Het concept van Rose is immers prima. De uitwerking is goed voor nu, maar niet voor een lange toekomst. Daar is het spel immers wat zwak voor. Er moet echt een hoop gebeuren, wil Rose een goed gebalanceerd spel worden met genoeg content voor lange houdbaarheid (lees: jaren). En of Gravity Rose af wil maken tot een goed en vooral compleet spel of niet daar komen we dan zelf wel een keer achter. Het zal dan wel flink vloeken zijn richting Gravity dat Rose dan voorgoed voorbij is, want de doorgewinterde Rose speler heeft immers flink wat uren en geld in Rose gestopt om zijn character(s) op te bouwen.
Maargoed. Het leven gaat ook verder, net als het bedrijfsleven van Gravity die opzoek moet naar nieuwe ideeen. Ideeen die in de vorm van Ragnarok 2 zullen zijn.
Dus als bij Rose, onafgemaakt, de stekker eruit getrokken wordt is project; Rush On Seven Episodes gewoon keihard gefaald. Jammer maar helaas. Het is niet anders.
Verwijderd
Grappig feit is dat jrose en krose gewoon goed draaien.
Ontwikkel tem is behoorlijk ingekrompen en al op ragnarok 2 gezet, trek zelf je conclusies nu.
Nieuw komt vanzelf wel, had gehoopt dat jullie niet zo blind zouden zijn.
Tijdsperiode is nu en een half jaar btw zoals ik het vernomen heb.
Btw de reset zou al doorgevoerd zijn maar is om commerciele redenen uitgesteld.
De item mall is weer zoiets om ff nog zo veel mogelijk geld te trekken uit rose, zoals ik al eerder aangegeven heb.
Er liggen plannen voor de 4de planeet volop, en die is ook aardig af, maar de 7 gaan ze niet halen, en liggen inmiddels ook geen plannen meer voor, en niet bekend of ze er gaan komen.
Einde van rose is dus wel in zicht maar niet zeker, veel van zijn staff is nu overgeplaatst dus dan heb ik toch wel sterk het idee dat het gedaan is.
Alles wat nu nog wordt gedaan is uit een commercieel belang.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 16:51 ]
Ik hoop zelf op een ander ontwikkelteam dan van Triggersoft/Gravity die Rose verder gaat ontwikkelen. Maar dat zal wel niet gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 25-12-2006 17:14 ]
Verwijderd
Maar Deebee is op moment wel niet bereikbaar als daar je vraag over gaat soms.
Verwijderd
Dat niet, ik kende namelijk ook een Deebee van een ander spel, de vraag of hij dat ook wasVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:43:
Ik niet maar ik heb wel de mogelijkheid om er de vraag te krijgen via iemand anders.
Maar Deebee is op moment wel niet bereikbaar als daar je vraag over gaat soms.
@hierboven, waar rook is, is vuur. Dan klopt het wel
@hieronder.. te makkelijk

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 25-12-2006 17:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Aan allle tweakers wens ik prettige feestdagen
Sac is moe van werken gister pas half 3 thuis ><
Verwijderd
En waarom ik contact met gravity heb? omdat ik in de #1 clan zat pre reset rose, en met de komst van erose had ik deze gast nog steeds in mijn msn staan.
Destijds wist ik niet exact wie het was alleen dat hij GM was in irose, veel later kwam ik erachter dat hij bij gravity werkte, en weer veel later in het ontwikkelteab, hij heeft een leidinggevende functie maar ik weet nog steeds niet hoe en wat exact.
Voorlopig gebeurd er nog niks, ze kijken het even aan, maar zij zijn zeer ontevreden over hoe prose nu loopt.
Kan zijn dat ze het maar laten gaan en wel zien waar het schip strand, op een gegeven moment zit je tegen de zuli cap aan en is alles geen flikker meer waard en klapt de hele game in elkaar.
Als je met een char tegen die max aan zit nu, van wat ik gehoord heb, wordt je bij het inloggen meteen d/c door een overflow, en er schijnen mensen in prose te zijn die binnenkort richting de cap gaan...
Waar of niet de hele situatie beperkt en bemoeilijkt het ontwikkelen enorm als ik het zo mag geloven, wat ik doe.
Trouwens het beste bewijs is nog het failliesement van erose wat ik een anderhalve maand van te voren wist... incl. details en al, dat kun je niet zomaar weten... ik liep net voor ik stopte toen te zeggen van het gaat binnenkort fout, want er liggen al interne papieren voor eeneventuele overname omdat ze in nood zaten

Dat is toen wel mooi ontkent maar bleek later wel waar te zijn, ze waren toen totaal niet blij met me.
Tja het is nooit leuk om te horen, voor mezelf ook niet, want ik heb daar ook een hoog lvl char, en de mogelijkheid tot terugkeren wordt aardig ingekrompen zo.
Je moet het maar allemaal als een waarschuwing zien, er zijn zeer zeker slechte signalen, en niemand lijkt te weten wat exact, en het gaat maar door.
Het wordt dus allemaal serieus overwogen, en nu is dus de vraag van, gaan ze echt de laatste mogelijkheid van een reset/stop gebruiken of proberen ze nog wat anders?
Het is heel makkelijk te controleren met de itemhall straks, zitten er nieuwe ontwikkelde items in heeft hij gelijk, zo niet, dan tja
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 18:21 ]
Verwijderd
Ik wilde ff kijken wat Prose precies was, maar het blijkt nu dat je daar een cd voor nodig hebt (?).
Hoe kan je die bemachtigen?
Verwijderd
Verwijderd
Ah, op die manier.. En je moet wel voor Prose betalen?Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:38:
gewoon op fileplanet downloaden ofzo, cd is alleen in de philipijnen omdat lang niet idereen daar een snelle verbinding heeft.
Verwijderd
gaat om spiritual stones of arau
@Pangea282 je kan hem gewoon downloaden linkje zal iemand wel kunne posten ik weet ff geen snelle
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 18:45 ]
Verwijderd
Ja, maar dat zijn op zich de kosten niet per maand, goed te doen.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:42:
[...]
Ah, op die manier.. En je moet wel voor Prose betalen?
Verwijderd
en ja je moet ervoor betalen en deempiej is 110 atm;)
je moet per maand rond de 12 euro betalen ligt aan de betaal methode als je met wally card betaald betaal je 15 euro als je met creditcard of ideal betaalt rond de 11 euro?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 19:10 ]
Verwijderd
Juist? iemand die de prijzen weet?:PVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:54:
[...]
Ja, maar dat zijn op zich de kosten niet per maand, goed te doen.
Errr, via DigitalMartian (en onze heerlijke koers met USD) is dat maar € 8,85Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:55:
http://www.proseguru.com/downloads.php
en ja je moet ervoor betalen en deempiej is 110 atm;)
je moet per maand rond de 12 euro betalen ligt aan de betaal methode als je met wally card betaald betaal je 15 euro als je met creditcard of ideal betaalt rond de 11 euro?
laat maar weten als je wat weet betreft pRose die in de toekomst down gaat
vorige keer had je gelijk dus ^_^ dan ga ik bijtijds iig wel
Verwijderd
Iig levelup gaat niet failliet, en rose is nog steeds winstgevend, alleen niet zo zoals zij hadden gehoopt.
Kan dus ook goed zijn dat ze het nog een hele tijd door laten sudderen zo, maar het is zeker wel zorgwekkend omdat er nu een punt bereikt is dat het bijna niet te herstellen is.
Als oplossing zou ik introduceren maak de high lvl pots flink duurder/kom met nieuwe grotere duurdere pots.
Je hebt toch om te overleven pots nodig, zelfs met een cleric heb je nog steeds mp pots nodig, dus dan neem je al een grote hoeveelheid geld weg.
Dan zit je nog met die nieuwe jewelry die nergens over gaat, hoewel ik daar niet zo zeer bezwaar tegen heb, alleen werken ze juist op prose negetief.
Het hoeft zeker niet zo ver te komen, maar houd er wel rekening mee, en dat er op korte termijn iets ingrijpend gaat veranderen is zeker, zodra ik weet wat dat exact is zal ik het zeker laten weten.
Verwijderd
Wil niet voor de 2e keer onverwachts mijn character in rook zien op gaan.
Zou je me toe willen voegen op msn of mailen (zie account)
Alvast bedankt
kheb jou ook ff geadd op je nieuwe
zag dat je euhm een ander had xD
maar euhm geld tzelfde cker ook voor naRose?
Mja de conclussie dat prose zullie in vergelijking met narose zullie makkelijker te krijgen is voor echt geld ben ik totaal niet met je eens. Ga is googlen en je vind werkelijk waar tig sites die narose zullies verkopen en niet voor prose. En rr rose kan je ook zullie voor kopen hoor als je goed genoeg zoekt. Dus dat geld gewoon voor iedere rose. (Eigenlijk voor iedere mmorpg).Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:15:
Ben wel met je eens dat gravity rose als ondergeschoven kindje behandeld maar das idd eigenlijk vanaf post reset irose al het geval. Dat weten we nu immers wel dat rose gewoon een keer over en out word. Tot dan gewoon plezier eruit halen op de manier die een ieder voor zichzelf het leukste vind is niks mis mee en respecteer ik ook.
Vreder geld je verhaal voor prose alleen op polaris hoe kan je nou weten hou het in sirius is? Ik heb zelf geen idee. Kan me namelijk voorstellen dat het daar ook al minder erg gesteld is.
En dat pot vehaal ja leuk maar cleric met mana stone erbij en je hebt geen mp pot nodig als je de party gewoon rond 4/5 man houd. Ik heb idd al euwen geen pot gekocht/verbuikt, dan moeten ze de mp van skills of mana stones recovery aanpassen anders gaat dat nooit niet lukken.
Verder mooi om te horen dat je leuke baan gevonden hebt is je van harte gegunt
Eidereen prettige kerst nog verder ik "hik" ga weer verder zuipen "hik" maybe morgen wel ff actief ingame.
[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 25-12-2006 23:33 ]
Verwijderd
pRose staat niet op fileplanet voor zover ik weet. Alleen naRose staat op fileplanet.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:38:
gewoon op fileplanet downloaden ofzo, cd is alleen in de philipijnen omdat lang niet idereen daar een snelle verbinding heeft.
downloadlink op de officiele website werkt nog altijd prima
Verwijderd
link??Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:48:
Kunt ook nog altijd ale clients van mijn server af halen, sneller dan waar dan ook op de torrents na
Verwijderd
Verwijderd
11th is vooral voor shop, maar is meer online, daarom heb ik dus gevraagd om die te addeVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 06:57:
Ik wacht nog steeds op men oot invite... Maar als ik on ben is 11th afken omgekeerd
Hopelijk lukt het in de loop van de dag ergens.. Maar rose hield me net ff te lang aan men scherm geplakt.. Dus ga ik wat slapen nu
Kben nu nog maar level 55 maar voel men muse (die ik train tot mage) wel sterker komen... Dus is het leuk.
edit: ben hier rond uur of 11 zeker terug
[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 26-12-2006 13:13 ]
Ik dacht ff ruffRose naast pRose te kunnen installeren. Op ruffRose forum werd gewoon aangegeven dat dit zonder problemen kon. Niet dus.
Nu ben ik mn hele pRose map + inhoud kwijt. Dus: Alle screen captures, VFS extracter etc...
Eerst de pRose map backuppen dus voordat ruffRose gaat installen.

Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem, ruff rose wil nu niet meer werken.. pRose is niet echt iets voor mij, gespeeld tot lvl 10.. Ging ik naar een andere channel, was ik weer lvl 1.. Dus ik had er gelijk m'n buik vol van:PRakkerzero schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:59:
Kut zooi![]()
Ik dacht ff ruffRose naast pRose te kunnen installeren. Op ruffRose forum werd gewoon aangegeven dat dit zonder problemen kon. Niet dus.
Nu ben ik mn hele pRose map + inhoud kwijt. Dus: Alle screen captures, VFS extracter etc...
lol ik heb gedaan zoals die installatie op hun site...Rakkerzero schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:59:
Kut zooi![]()
ik kan beidden tegelijk draaien xD zlefs 3 versies
naRose pRose en rrose
Die ben ik nu ff aan het patchen.
RuffRose zelf is inmiddels geinstalled al
Er zijn voor ruffrose een paar hele leuke mods uit om het spel nog beter te maken
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 26-12-2006 15:04 ]
Zuliehack en lvl hackRakkerzero schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:03:
IK kwam er nog achter dat ik nog een oude pRose installatie in een submap ergens had staan
Die ben ik nu ff aan het patchen.
RuffRose zelf is inmiddels geinstalled al
offtopic:
Er zijn voor ruffrose een paar hele leuke mods uit om het spel nog beter te maken
edit: mijn account loopt 31dec af en zal voorlopig ff niet meer betalen denk ik. Als itemmall komt zal ik er wel weer zijn denk ik, niet dat daar veel te halen valt. Maar ik heb het momenteel te druk met school en andere dingen.
[ Voor 21% gewijzigd door Psychoot op 26-12-2006 15:09 ]
Dit topic is gesloten.