Ik ben echt blij dat ik een cc heb en al dat gedoe met die wallie kaarten niet

Sowieso een rotsysteem.
Btw als iemand op "die andere" rose iets gecraft moet hebben add dan "Iruja" ff dan kom ik met "Nebresque" ff craften, nu nog laag lvl maar ik ga die straks wel power lvl'en om 12x armor en gems te doen

Verder zie ik steeds meer oude bekende overkomen vanuit prose

Hisatsu is weer opgericht en we kijken eerst wie er nog aktief is van de oude garde, daarna mag ik mensen gaan recruten

Enige jammere is dat er na 150 op deze rose niks meer te doen is, allen duurt het wel veel langer om dat lvl te bereiken dan op prose, alleen die armors zijn er nog niet, wel droppen er al een grade weapon hoger dan op prose als het goed is of dat moet nu veranderd zijn

Binnenkort x-mas event, gaat de goede kant op.
En er wordt echt heel snel op hacks gereageerd, sommige hacks die op prose nog werken werken hier al lang niet meer.
Economie draait lekker btw, als je een beetje spaart kun je makkelijk goede equipment kopen.
Grade 1 gems kosten rond de 70-80K, blue weapons iets boven autoprice, equipment met +3/15 bijv een 80-125K, kortom allemaal te doen.
De laagste lisents liggen kwa prijs gelijk aan de hoogste powders van pre-reset irose, dus 4K/stuk.
Prijzen doen heel erg denken aan irose, en zo lang de community niet in een keer K's aan mensen er bij krijgen maar zo gelijdelijk is er niks aan de hand
Eerlijk gezegd hebben ze het veel beter bekeken

Is die olie toch nog ergens goed voor

(een oliesjeik houdt die rose up)