[PC MMORPG] ROSE Online - deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar die ores en stones droppen dan????
@psy oh als ze zoveel droppen dan kan je mij wel 100 ores of fire geven toch????? :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:14:
weet iemand waar die ores en stones droppen dan????
Eldeon, ore dropped als een gek, krijg je wel 999 van. Spritiual daarentegen dropt nogal rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
ores of stone/wind zijn pincer en hooks. Daarboven weet ik niet, die kan ik nog niet raken :P

Ziet iemand wel eens warrior lvl100/135 gloves in shop? Elke dag dat ik kijk zie ik niemand ze verkopen. Zit nog steeds met saint iruja gloves, defense is daar beetje slecht van :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Waar kan ik de NaRose Client nog meer downloaden. Als ik hem van de officiele site wil halen dan download ik met 3 kb/s :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
hotdog92 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:10:
Waar kan ik de NaRose Client nog meer downloaden. Als ik hem van de officiele site wil halen dan download ik met 3 kb/s :?
Fileplanet.com
Is de naRose client, de pRose Client is daar niet te vinden overigens, maar die hoefde je niet te hebben.
:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Dankje :) Nu nog 15 minuten wachten en ik hoop dat ik dan met onze normale 150 kb/s download. Zul je zien, valt me internet weg wat de laatste tijd iedere keer gebeurt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo, productief dagje vandaag, 2 chars van 93 naar 97, arti van 116 naar 119 en champ van 135 naar 139 :D thx to ramon en melk en vooral rf voor de late uurtjes bij de suzukis waar ik in brand stond....

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil ook beginnen aan dit spel

en wil een katar hawker worden alleen wat zijn paar van de beste skils die voor een hawker zijn ?
want wil mijn skils points niet verspillen aan skils die nuteloos zijn

en weet iemand een goed build voor aan katar hawker>raider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand al opgemerkt dat de party window maar 10 buffs kan tonen?
Ik had hele clericset, kreeg er een dodge bij had ik er 10. Toen mijn eigen buffs waardoor ik er een debuff def en mspd bij kreeg en door een ghost een acc debuff, maar die laat hij niet meer zien in party window :P

Vandaag 126->130 gedaan, toen was mn weapon op.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ik kom net terug van stappen en jullie zitten nog over rose te lullen 8)7

weltrusten mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook nieuw accountje aangemaakt en gegaan voor een muse... Heb nu al the mask of junon gekregen van die quests daar. Ik kilde al paar keer de woopie king omdat ik weet waar die spawnd maar er is nie meer zoals vroeger een quest rond deze? Purification of the hourglass fzo? Ik kan die start voor die quest nerges vinde. En de wallie's zijn uitverkocht :o Heb er nu al 8uurtjs gametime opzitten... Hopelijk hebbe ze snel wallie's!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

bedenk me hier net iets... kunne we die nieuwe accessories ook drille?? :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:39:
Ik heb dus ook nieuw accountje aangemaakt en gegaan voor een muse... Heb nu al the mask of junon gekregen van die quests daar. Ik kilde al paar keer de woopie king omdat ik weet waar die spawnd maar er is nie meer zoals vroeger een quest rond deze? Purification of the hourglass fzo? Ik kan die start voor die quest nerges vinde. En de wallie's zijn uitverkocht :o Heb er nu al 8uurtjs gametime opzitten... Hopelijk hebbe ze snel wallie's!!!
Hoe kan een wallie nou uitverkocht zijn? Is gewoon een bonnetje die ze uitprinten, met daarop een code.
Hier in Breda is dat iig wel.

Maar kan iemand mij ff een link geven naar de prose client, of een torrent.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:52:
[...]

Hoe kan een wallie nou uitverkocht zijn? Is gewoon een bonnetje die ze uitprinten, met daarop een code.
Hier in Breda is dat iig wel.
Zulke bonnetjes zuigen :+
Ik wil zo'n kaartje hebben waar ik mn code open moet krassen :9
Maar idd, Je hebt van die uitprintbare bonnetjes en van die kaartjes.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdenk dat wallie in belgie hier nog niet goed gelanceerd is :'( we kunnen ze enkel vinden in free record shop enzo.. en zijn geen printbonnetjes maar gwoon kaartjs dat je moet krassen... Maar ik vind er wel iets op desnoods ga ik naar een freerecord in een verdere stad...

Maar is er nu iemand die weet hoe ik die quest start? hourglass of purification. Of zit die gwoon niet meer in Prose?

@Doominator
Downloadlink Cyah in Zant?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

4th schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:51:
bedenk me hier net iets... kunne we die nieuwe accessories ook drille?? :D
Lijkt me wel ja, leuk zo'n Typhoon setje met P3 ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:58:
ores of stone/wind zijn pincer en hooks. Daarboven weet ik niet, die kan ik nog niet raken :P

Ziet iemand wel eens warrior lvl100/135 gloves in shop? Elke dag dat ik kijk zie ik niemand ze verkopen. Zit nog steeds met saint iruja gloves, defense is daar beetje slecht van :X
Inderdaad, die shit dropt als een gek op eldeon. Heb paar lvltjes met melk daar gedaan en heb 500 van ore wind en ore earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt blij dat ik een cc heb en al dat gedoe met die wallie kaarten niet :P
Sowieso een rotsysteem.
Btw als iemand op "die andere" rose iets gecraft moet hebben add dan "Iruja" ff dan kom ik met "Nebresque" ff craften, nu nog laag lvl maar ik ga die straks wel power lvl'en om 12x armor en gems te doen :)
Verder zie ik steeds meer oude bekende overkomen vanuit prose :D
Hisatsu is weer opgericht en we kijken eerst wie er nog aktief is van de oude garde, daarna mag ik mensen gaan recruten :D
Enige jammere is dat er na 150 op deze rose niks meer te doen is, allen duurt het wel veel langer om dat lvl te bereiken dan op prose, alleen die armors zijn er nog niet, wel droppen er al een grade weapon hoger dan op prose als het goed is of dat moet nu veranderd zijn :)
Binnenkort x-mas event, gaat de goede kant op.
En er wordt echt heel snel op hacks gereageerd, sommige hacks die op prose nog werken werken hier al lang niet meer.
Economie draait lekker btw, als je een beetje spaart kun je makkelijk goede equipment kopen.
Grade 1 gems kosten rond de 70-80K, blue weapons iets boven autoprice, equipment met +3/15 bijv een 80-125K, kortom allemaal te doen.
De laagste lisents liggen kwa prijs gelijk aan de hoogste powders van pre-reset irose, dus 4K/stuk.
Prijzen doen heel erg denken aan irose, en zo lang de community niet in een keer K's aan mensen er bij krijgen maar zo gelijdelijk is er niks aan de hand :)

Eerlijk gezegd hebben ze het veel beter bekeken :P
Is die olie toch nog ergens goed voor :P (een oliesjeik houdt die rose up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Welk channel zit jij meestal Iruja? Misschien kom ik ook eens een kijkje nemen :P

Haan en Kip bestaan al :( dan maar Kippetje. Ik ga eens een dex-cleric proberen >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 17-12-2006 17:15 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten jullie allemaal op prose??? Of zitten er veel van jullie op narose? En mss ff totaal niets met rose te make... Maar veel mense zegge kua fzo als ik hen voorbijloop... Wil dit "lol" zeggen ofzo? En wat zijn jullie levels zo ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@iruja, hoe zijn de skills daar? wat ik zag op screenshots wel de cleric buffs zoals wij ze kennen (ap/acc/def etc etc), maar heeft knight de 'oude' aoe skills weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis irose he ;)
Dus ja aoe en ja alle oude buffs, incl noobs buffen :D
Mestal zit ik in 2, ben nu ff mijn arti (nu lvl 40) aan het lvlén, daar mogen jullie van mij best wel eens mee partyen, voorlopug geen tijd om die te power lvl'en.
Zodra ik 130 ben met mijn mage gaat die omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DUTCHCROW, je zei dat je 16 dex terug zou komen dat is het dus geweest mag ik me spullne nu terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Ben nu ff prose aan het downloaden. Zien als ik mijn pa binnenkort kan overhalen om weer te gaan betalen. Iig tot dan blijf ik nog wel ff in ''die ene rose'' me hawker>scout is daar nu 44.
Iruja keertje party? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best, alleen is server nu een beetje down.
Maar ik zou wel 3 maal overdenken om de betaalde versie te spelen.
Niet vanwege het geld, dat vind ik het probleem niet, maar inmiddels weten we wel van mij waarom ik de gratis versie speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit alleen nog met de install ervan, denk toch maar NA/Prose helemaal te deinstallen, reg-keys weggooien en nog eens proberen. Krijg nu steeds aan het einde van de update vage boxbox error msg en hij begint opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:24:
En mss ff totaal niets met rose te make... Maar veel mense zegge kua fzo als ik hen voorbijloop... Wil dit "lol" zeggen ofzo? En wat zijn jullie levels zo ongeveer?
Op het pRose forum is een draadje met Filippijns voor beginners :P Daarin had ik gevonden dat kuya zoiets betekent als een oudere broer van je waar je respect voor hebt.. Het is dus een vorm van beleefd iemand aanspreken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 17-12-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dus gratis versie van Rose ook??? En wat is het verschil? Ik ben nu bezig op prose en ben van plan om te betalen als men game-time op is... Zijn er nog betalende prosers hier?? Ik wil wat zekerheid voor ik mijn centjes er in stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

pRose = Evolution en moet je per maand voor betalen
RuffRose = iRose style en is gratis. Dat is dan ook wel een private server, die niet altijd even stabiel is en je bent er ook niet zeker van of je character voor altijd zal blijven bestaan.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff screeni van me char :) wdw van een zeker persoon in xita hehe

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/6025/ramonnluk1.th.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

OMG geeneens tijd gehad om te rosen dit weekend. Door de Wii komt "zomaar" iedereen langs natuurlijk om het ding te proberen. Nouja ben er morgen aaf wel weer.

offtopic:
Btw voor de mensen die van RPG/Adventures anzich houden Zelda Twilight MOET je echt gedaan hebben wat een spel echt tot de puntjes goed uitgewerkt kan Rose is een voorbeeld an nemen eigenlijk ;).
SinergyX schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:02:
offtopic:
Rose is een MMO, geen Zelda
:P
offtopic:
mja maar wel een gedeelte RPG ;). Wat let ze om leuke dingen zoals vissen/andere minigames en echt goede questen/main story erin te doen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door William/Ax3 op 17-12-2006 22:53 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
offtopic:
Rose is een MMO, geen Zelda
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik was aan het questen op prose met men 28 muse... Opeens vliegt er een feetje boven me ik klik die aan fzo... En nu volgt da klein feetje fzo me constant? :s Wat is dat? En ik vind er nergens iets over trug in men quests fzo? Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
met zo'n ding boven je hoofd krijg je meer atk power enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
syren schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:22:
met zo'n ding boven je hoofd krijg je meer atk power enzo.
Yup, zo'n fairy verzekerd je een uur lang van verhoogde stats. Maak niet uit of je doodgaat of niet. Je behoud de fairy een uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk :p dit was er vroeger niet he?

Ik herinner me ook dat ik vroeger uren zat te wachte op woopie kings voor een crystal key... voor die zandloper quest... Maar nu vind ik niet waar ik die Q moet starten? :s vreemd hoor... Weet wel waar die woopie king spawnt enzo... dus hij zit er nog in... Maar die quest?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Iruja, wat is je IGN op Ruff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iruja of Nebresque

Als ik zn post mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niewe ontdekiing onder lvl 100 kan jevrij rondlopen in underground prison zonder aangevallen te worden. dus ik zou zeggen pak je cart kijk uit voora les onderweg naar prison en ga er ff lekekr verkennen, de bosses zijn wel leuk etc.

eind conclusie: Er is echt geen enkele plek waar gene mobs zijn en je ff kan zitten zonder aangevallen te worden als je 100+ ben

en de hele weg naar achter is bezaaid je moet je er eht door vechten

Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/4877/screen041pu6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/827/screen042ig4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/9497/screen044pr8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/8227/screen046jd8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/605/screen047dp8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/4913/screen048xa4.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat zijn pas een berg mobs.. hoef je nooit meer rond te rennen om wat mobs te scoren :P

@iruja, weet jij of er ergens een skilltree beschikbaar is van de Rrose jobs? Irose gaat iets te ver voor mij terug, en ingame kan ik het niet vinden :P Community valt mee (buiten het ks en de fu's ging het zover goed) maar vooral 'de feeling' doet het goed bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

* Psychoot is lvl 180 O+

Duurde iets langer als verwacht maar toch nog gehaald dit weekend.

PS: Prison is echt insane, als je lvl 250 bent komt je nog niet aan de overkant. Is er ook nog een trap naar onder voor 2nd level (als die ooit komt). Mogen ze spawnrate wel verlagen dan :D

PS2: max lvl atm is 210

[ Voor 3% gewijzigd door Psychoot op 18-12-2006 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 18 december 2006 @ 04:32:
* Psychoot is lvl 180 O+

Duurde iets langer als verwacht maar toch nog gehaald dit weekend.

PS: Prison is echt insane, als je lvl 250 bent komt je nog niet aan de overkant. Is er ook nog een trap naar onder voor 2nd level (als die ooit komt). Mogen ze spawnrate wel verlagen dan :D

PS2: max lvl atm is 210
Is er al iemand lvl 200+? op narose is 007 lvl 190+ ofzo denk prose wel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1. maztermel - CERTIFIED 200+ MAMAW!
Beweert nu zelfs 207 te zijn.
1. iravanCAFE <----210 ( max lvl )
Op sirius, maar geen screenshot van proof. Hij staat wel bekend als een 24/7 lvler :P

Topic staat hier

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wie kent hier een arti die lava setje kan maken? heb de spirs/ores of fire en genoeg sockets... moet nu even crafter hebbe :(

edit: net ook nog iemand necklace of flame in mijn buytab gedropt voor 10M :D
kijk ik ff langs mij in shop staan daar flame access ring +4str (15M) en earring ap15 base met ap7(20M) extra stat! gelijk maar ff ingekocht want me dealer moet omhoog om zelf die rotdinge te crafte :P

edit2: net arti gesproke, ice2ice (vraagt 68 ore of water om lava items te maken), en lava kan je pas op lvl 180 crafte... heb nu alle mats maar dus nog geen arti want moet nog die ore of water vinden/kopen. Mats voor lava zijn 68 ore of fire, socket en 15 spirs of fire... Plan om me arti naar de 140-150 te halen voor lava te maken is nu ook naar de klote :P maja, wil wel flame's ea gaan maken en met nieuwe flame set kan ik iig lekker dmg doen met arti :D 10+15+15+7 ap ineens meer :D

edit3: thx lars voor het fixe van crafter :D vanavond lekker me lava setje _/-\o_

[ Voor 98% gewijzigd door 4th op 18-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In rRose zit de skilltree in het skillmenu rechts onderaan net zoals vanouds.

En ja mijn ign is Iruja en Nebresque voor mijn Arti.

De fu's vallen hier wel mee, ks'en komt sporadisch voor, iig minder dan op prose en even vaak als op irose, boeiend dus :P
De feeling is weer als vanouds, mis alleen og de vaste parties, nog niet echt de clan opgebouwd hie, komt wel.
De channels zijn regelmatig wel down maar als ingelogd blijft blijf je er gewoon op.
Het meest vaak ligt de login doen en dat heeft te maken met het bijwerken van de code en het bannen van personen, schijnt nog niet geheel vlekkeloos te gaan, maar het is al minder dan in het begin :)
Al met al elke rose heeft zo zijn problemen gehad en met deze komt het iig ook wel goed, maar met het enige verschil dat je weet dat ze er hier ACTIEF achteraan zitten, en dat bevalt mij wel...

Binnenkort trouwens x-mas events, met aangepaste skins voor een echte ingame kerst ervaring met sneeuw, en santa items :)
Tot dan, ho ho ho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is alleen enorm wennen weer aan de oude SP-systeem. Vrij pittig om uit te werken welke skills e op welk lvl kan krijgen, vooral als muse met wat extra buffs. Vraag me alleen af, die aoe dodge/def down van warrior, die zat toch al in Irose? Of kwam die pas bij Erose?

Maarja, lvl24 warrior en 16 muse nu :) (SinergyX en MissyNina, beide met chronisch zulie-tekort *wink wink*). Ik heb nu alleen rose directory gekopieerd, deinstalleerd en Prose weer terug gezet, maar hopen dat ik ze nu wel beide kan spelen. (oudRose vind Evo-Rose niet zo leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik dacht het installeren van de andere Rose onder een andere windows account het probleem deed oplossen, weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz psy netjes, je bent de 4de hoogste eu :P

angeel 1ste 191
evo 2de 186
holeinthewall 3de 185
psychoot 4e 180
axe 5de 17x (hoorde ik)
wozzie 6de 16x(als dat niet veranderd is)
phnatom 7de (15x?)

@4th katchieqt zit in stargazers nu ik zou zeggen probeer haar te adden 3 van de 5 setjes hebben ook extra stats vanwege haar hoge sen atm is ze 188
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:37:
[...]

Is er al iemand lvl 200+? op narose is 007 lvl 190+ ofzo denk prose wel hoger.
voor het event van afgelopen weekend waren er 6 ph 200+, na dit weekend zijn we de tel kwijt geraakt

maztermel is nu 208/209 ws tijdne de hoogste maar nu niet meer

en idd hoogste is 210 haalbaar want iemandkan inet meer verder lvlen mobs in prison zijn op 187 oord, 194 orangje, 198, geel 204 groen. 209 of 210 blauw

wat betreft ruff rose is wel beter beveiligd dan prose maar nog steeds hackbaar, oud stargazers member heeft er zijn hobby van gemaakt daar

moet zeggen al wat ik hoor van prose hacks het wel steeds lastiger word, lug anounced hetn iet maar elke x komt er niewe beveiliging op zo hebben ze sinds laastte patch de code aangepast dat zullie hack niet meer kan athans niet op die manier

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evo er klopt weinig van van dat rijtje je vergeet TQ bijvoorbeeld
of willen jullie het niet meer over hem/hun hebben?:P
btw hoeveel vraagt die artisan dan voor het craften van acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:09:
evo er klopt weinig van van dat rijtje je vergeet TQ bijvoorbeeld
of willen jullie het niet meer over hem/hun hebben?:P
btw hoeveel vraagt die artisan dan voor het craften van acc?
Haha tQ is allang niet meer de hoogste, en hij speelt niet eens op pRose dus die wordt niet meegerekend. Wat ik gehoord heb is tQ de hoogste op knurfft rose.

Katchieqt is ondertussen al 190 en wat ze vraagt weet ik niet per craft.

IravanCafe is inderdaad 210, max lvl. Zijn 2nd char Iravanjr zit ook al in de buurt, zat gister met hem in party @ prison. Die gast heeft genoeg pilots of slaapt niet tijdens events :P

@Iruja, je hemelt rRose nu wel zo leuk op allemaal maar je moet het niet vergelijken met pRose, rRose zit nog genoeg vol bugs en andere crap en is niet legaal imo, daar irriteer ik me aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Psychoot op 18-12-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server zelf is 100% legaal, e client echter daar hebben ze wel inbreuk op rechten gemaakt.
De bugs zijn er aardig uit, en ik vind da ter minder bugs in zitten dan prose, en dat meen ik serieus.
Bugs worde nook vlugger gefixed dan in commerciele versies.
Nee niets meer dan lof oor rRose en ik vind de hemel in prijzen niet de goede bewoording maar ik vind serieus echt dat ze het beter dan dan de commerciele versies, en vele zijn het daarmee met mij eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Psychoot schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:36:
[...]

......

@Iruja, je hemelt rRose nu wel zo leuk op allemaal maar je moet het niet vergelijken met pRose, rRose zit nog genoeg vol bugs en andere crap en is niet legaal imo, daar irriteer ik me aan.
Idd Psychoot mee eens.
Beter hebben we het hier niet meer over RuffRose en het mag ook niet eens aangezien het een private server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhoudelijk kunnen we er altijd nog over in gaan, echter we kunnen geen verwijzingen noemen, daarom kort ik het ook meestal af naar rRose of iRose style rose.
Tot op hede nzijn de grenzen daarvan nog steeds niet duidelijk bekend gemaakt en ga er dan van uit dat er gewoon door gegaang kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Tja legaal of niet, ik heb nu een paar uurtjes gespeeld op rRose en het is een wereld van verschil tov pRose. (waarbij rRose > pROse).
-geen zeurende pinoy waar je steeds 'english plz' tegen moet zeggen
-normale economie (!!)
-het iRose skill systeem :9
-alle quests uit iRose
-unions
-clan grades

Ik kreeg bijna tranen van ontroering toen ik dit weer allemaal tegenkwam en ik ben nog geen bug tegengekomen. In ieder geval wordt het wel heel duidelijk hoe erg pRose verpest is als je ziet hoe het ook anders kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:03:
De server zelf is 100% legaal, e client echter daar hebben ze wel inbreuk op rechten gemaakt.
De bugs zijn er aardig uit, en ik vind da ter minder bugs in zitten dan prose, en dat meen ik serieus.
Nee niets meer dan lof oor rRose en ik vind de hemel in prijzen niet de goede bewoording maar ik vind serieus echt dat ze het beter dan dan de commerciele versies, en vele zijn het daarmee met mij eens.
Kom op Iruja, zeggen dat de server 100% legaal is klopt niet! In ieder geval de grafische content is gejat. De ideeën zijn gejat en eigenlijk het hele spel is kwa artistiek en ideeën gejat van Gravity/Triggersoft.

En of een server nu illegaal is of niet is een discussie die hier niet past. Maar de Rose versie die ze hosten is naar Nederlandse wetten in ieder geval illegaal. Hoe leuk je het ook wilt laten vallen op inbreuk op de rechten van de client met een 100% legale server. En vinden dat ze het “beter” doen dan commerciële versies is dat je goed recht, maar het blijft! illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:40:
Gratz psy netjes, je bent de 4de hoogste eu :P
axe 5de 17x (hoorde ik)
Klopt niet ben maar 161 met cleric en mage 158 heel weekend geen rose gedaan xD. Teveel fun gehad met wii sports en met zelda met de alom gelievde/gehaate Midna :+.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 18-12-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:19:
[...]

Kom op Iruja, zeggen dat de server 100% legaal is klopt niet! In ieder geval de grafische content is gejat. De ideeën zijn gejat en eigenlijk het hele spel is kwa artistiek en ideeën gejat van Gravity/Triggersoft.
De server is wel legaal. Alleen de aanpassingen die deebee&co hebben uitgevoerd op de client zijn illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:22:
[...]
De server is wel legaal. Alleen de aanpassingen die deebee&co hebben uitgevoerd op de client zijn illegaal.
Tja, en dan wil je me ook vertellen dat deebee&co ook zelf jellybeans en NPC’s, skills items en alles anders hebben ontworpen? Kost vast niets om die te ontwerpen zeker? Gaat hier niet om het principe server, maar meer het inbreuk maken op de ideeën van de ontwerpers van Rose.

@Iruja, ben het inderdaad mee eens dat het een discussie is die hier niet past. Maar zeg dan niet dingen zoals "de server is 100% legaal" Ze hebben hoe dan ook de ideeën gejat.

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 18-12-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:22:
[...]

Voor het geval je het niet wist. Packet sniffing is tegenwoordig ook door veel instanties als illigaal beschouwd voor het maken van pservers. Oftwel alle gemaakte pservers hebben packet snifing gebruikt om servers na te bouwen en zijn daardoor dus illigaal volgens die instanties.

Voorbeeld uit EULA van levelup:
2.13. You agree that you shall not, under any circumstances:

(ii) host, provide or develop matchmaking services for the Game or intercept, emulate or redirect the communication protocols used by Licensor/Company in any way, including, without limitation, through protocol emulation, tunneling, packet sniffing, modifying or adding components to the Game, use of a utility program or any other techniques now known or hereafter developed, for any purpose, including, but not limited to, unauthorized network play over the Internet, network play utilizing commercial or non-commercial gaming networks or as part of content aggregation networks; or blabla

[ Voor 59% gewijzigd door William/Ax3 op 18-12-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het nu wel al dan niet illigaal is, duidelijk is dat er een wereld van verschil is, en dat ik daarvan beweer dat die sterk ten voordele van de twijfelachtige irose variant.

Over de eerste vraag gaan wij het hier nooit met elkaar eens worden en zou het topic verpesten dus kunnen we dat beter laten voor wat het is.
Meen ook dat deze discussies al eerder aangemerkt zijn als niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
HEY AX3

kom je vnaaf wel gezellig ingame? :P
ik heb btw 2 lava sets laten craften 1 voor 4th 1 voor mezelf
ook nog me necklace kunnen drillen :)
nu nog ff snel 3 d3's inkope en BOEM ik rock xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:03:
wanneer was jij vor het laast in prose dan, er is vele veranderd en bugs wordne lettelrijk elke week minder

ook beetje jamer dat als een onbekende hier iets post over ruff het gelijkt door axe, vlieg 4th en alle spelers wrod afgezeikt dat hij hier niet mag posten en iruja post er maar op los

dus iruja hou het bij je private server en post op hun fourms dan en niet hier, staat nog altijd in het regelement hier dat je iligale servers niet mag overleggen laat staan het zo mooi aanbrengen hier dat er meerdere mensen gaan spelen misschien naar jou posts

en ruff rose word zo gehacked als het maar kan, dat die login server down is doen hun zelf niet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik heb net ook al gezegd dat we hier over moeten stoppen omdat het niet eens mag.
Dus geen RuffRose gebabbel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was mijn andere PC aan het opruimen, vond ik Mika en mijn lvl100 ding. Groot verschil van situatie :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/3785596608lvl100.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey prosertjes!!!

Ik zag gister ingame eindelijk iemand van tweakers..; Ben al weer zen naam vergeten :p lol... Maar zag clannaam Bandoftweakers fzo en wist wel dat het jullie was :'( maar hij was afk...

Vanaf welk level recruiten jullie in de guild? Kben nu level 31muse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben 166 met me raider atm rustig aan dat ax3 en phan me beetje bij haalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:19:
Hey prosertjes!!!

Ik zag gister ingame eindelijk iemand van tweakers..; Ben al weer zen naam vergeten :p lol... Maar zag clannaam Bandoftweakers fzo en wist wel dat het jullie was :'( maar hij was afk...

Vanaf welk level recruiten jullie in de guild? Kben nu level 31muse...
Dan moet ik het zijn geweest ( localtje ) of hunter666 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
As for why the Item Mall is delayed, that would be due to corporate issues. Something that's classified.
En wie zei er januari? Die gaan door naar de volgende ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks classified, ze willen meer/andere items gaan toevoegen, iig daar is gravity mee bezig ;)
Mijn bron werkt bij het ontwikkel team iig, en hij wist te vertellen een tijdje geleden dat ze met nieuwe p2p items komen, omdat sinds rRose er is er niks "speciaals" meer is... en betalende mensen zouden daar geen genoegen mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:19:
Niks classified, ze willen meer/andere items gaan toevoegen, iig daar is gravity mee bezig ;)
Mijn bron werkt bij het ontwikkel team iig, en hij wist te vertellen een tijdje geleden dat ze met nieuwe p2p items komen, omdat sinds rRose er is er niks "speciaals" meer is... en betalende mensen zouden daar geen genoegen mee nemen.
Kan ik wel inkomen, ik zit niet echt te wachten op Itemmall als ik het zo zie qua items. Classified kan het altijd nog zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Localhost het was inderdaad jouw char localtje die ik zag.. Je zat in junon polis neer :p Wnr kan ik in de guild?

BTW is er een quest bug in the forbidden potion quest fzo? Kmoet twintig stingers hebbe van queen honneybees.. Dat was geen probleem maar claws van rackies moet ik ook hebbe.. 20 in quest log staat er dat die droppe van fighter rackies... Heb er nu z'on 40-tal gekilled maar nog steeds geen claws... Iemand die me kan helpen hiermee?

Thx in advance :p

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

mijn chars zul je de meeste tijd tegenkomen in Junon aangezien ik meer AFK ben dan actief :P achja je moet wat :)

Niet alle quests zijn nog ingame ikzelf moet hem volgens mij nog helemaal doen met mijn chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar mijn vraag of ik de clan mag joine is nog steeds onbeantwoord nu :p
En weet iemand nu al meer van die claws voor the forbidden potion quest? Volges mij is het echt weel bug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Clan Info:
Tweakers had verschillende clans in eRose. In pRose is op dit moment de clan 'LegionOfTweakers' actief en 'OrderOfTweakers'. Voorheen was de clan 'BandOfTweakers' ook actief. Of deze clan weer wordt opgericht is afhankelijk van het aantal tweakers dat de rose versie speelt.

Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn. Om je voor deze clans op te geven kun je terecht op het forum. Om een clan op te richten kun je bij NPC (Non playing character) Burtland in Junon Polis 1 miljoen zulie betalen. Dan krijg je een clannaam boven je hoofd met je eigen (gemaakte) logo. 1 miljoen zuly is een hoop geld, dus zorg ervoor dat je vrienden verzameld om allemaal een deel te betalen.
Je moet iig aan deze regels voldoen en er moet toevallig ook nog plek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef me dus op om jullie clan te joinen... Ik ben hier al een tijdje lid... En postte zelf nog in deel 5 van rose forums hier! Zoek maar ff op..; Ik ben vanaf morgen een betalend speler enzo..; En als ik wat hoger level krijg en ik kom meer te weten... Dan kan ik ook mensen verder helpen... Ik weet ook wel wat npc's zijn enzo... Ik heb net een jaartje world of warcraft achter de rug. Ben dus geen newb in het mmorpg gebeuren... Maar nu wel newb in Prose :p Zit nog steeds in die gratis 1500 minute maar heb al level 33. En het questen lukt ook aardig enkel zit ik nu wat vast.

Iemand die al weet voor die forbidden potion quest wrm die fighting rackies het quest item (20X nodig) niet willen droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
schijnt bugged te zijn :P
hebben ze al aangegeven word als t goed is donderdag patched
weeee 159 nog gehaald bijna de 16x reeks in XD

[ Voor 21% gewijzigd door ph4nt0m op 18-12-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Klopt het dat je nu ook mensen buiten 10 lvls kan inviten in party?
Ik als lvl132 kon plymo @ 146 gewoon inviten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:34:
Klopt het dat je nu ook mensen buiten 10 lvls kan inviten in party?
Ik als lvl132 kon plymo @ 146 gewoon inviten :/
mijn record is 145 (ik) die een lvl 121 cleric kon inviten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

t3 access voor 110M in junon ch3 atm, bij crune... duur maja, wie geld heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:38:
t3 access voor 110M in junon ch3 atm, bij crune... duur maja, wie geld heeft :P
Hoeveel stones moet ik nog? :P.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:28:
kom net trug lekker 30 spirits of wind ingekocht :) nu nog crafter die et gratis doet..

edit : uhm ik zie je niet staan ax3 denk dc :(
:( Nouja hopen dat ik er wel wat gescoord heb. Had er voor ik wegging idd 20 ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door William/Ax3 op 19-12-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom net trug lekker 30 spirits of wind ingekocht :) nu nog crafter die et gratis doet..

edit : uhm ik zie je niet staan ax3 denk dc :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ax3 voor hoeveel kocht je ze in?
ik heb nu een shop voor je op staan voor 1.5m each omdat de prijzen zijn gestegen T_T
Psychoot schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:16:
[...]

En je lachte mij uit dat ik ze voor 1m inkocht :+
ps: je slotted lava is wel _/-\o_
haha ik moet toch wat he :P
en hij is idd _/-\o_ nu nog wat uitzoeken xD

[ Voor 55% gewijzigd door ph4nt0m op 19-12-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:52:
ax3 voor hoeveel kocht je ze in?
ik heb nu een shop voor je op staan voor 1.5m each omdat de prijzen zijn gestegen T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaY net crafter die voor 2m fee jewels crafte :D k wist niet of ik wel kon vertrouwe omdat ph was maar dee tog en hij succeed necklace en failed earring ik zo damn hij zo ow its my fault im sorry i give u this en ik krijg een earring of typhoon met 8 def extra stats ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ph4tom thx voor de info...

Ik ga ook gaan voor craften denk ik met men muse.. Valt blijkbaar nog wa mee te verdiene :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:25:
Ik ga ook gaan voor craften denk ik met men muse.. Valt blijkbaar nog wa mee te verdiene :p
Voor het geval je het nog niet wist. Met een muse kan je niet craften ;)
Daar moet je dealer voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Psychoot schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:16:
[...]

mij lachte hij ook al uit op clanchat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hmm, ik kwam rond 11 uur nog even online om m'n laatste spullen weg te geven, maar alle tweakers clans waren helemaal offline 8)7

Gelukkig was ph4nt0m er later nog :)

Ik heb nu alles wat ik weg wilde geven aan hem gegeven (en dat mag ie niet allemaal zelf houden :P), en heb m'n plek in LoT vrij gemaakt voor iemand anders. Dus wat betreft pRose: tot ooit misschien ;(

(paar laatste pics volgen morgen nog)

[ Voor 53% gewijzigd door Haan op 20-12-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ja ik heb idd het volgende om weg te geven :P
Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/1001/asdpe7.jpg
nummer 1 vlieg( want die was van hem :P )
nummer 2 Local
nummer 3 wendy
nummer 4 ax3
nummer 5 wendy
nummer 6 4th

o ja als je ze wil hebben kom ze dan ophalen xD

[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus er is plaatsje in de clan?? Mag ik joine? :p Kzou graag wat meer mensjes ingame lere kenne enzo eigenlijk.. Ook al ben ik nog noobie :'( Ik ga heus niet beginne smeke naar items of zulies fzo... Daar speel ik zelf wel voor.. Maar het zou wel leuk zijn moest ik niet constant ingame zo filipijns moet prate :p. Allejah ge versta wel :p en ik ga er alles aan doen om snel te levellen enzo... En zal actief speler zijn vanaf wallies nie meer uitverkocht zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Dank je haan. Ik was er gister om 23:00 nog wel, echter op mijn 4th char :) localtje

Het ga je goed en hopelijk tot ziens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Heb bijna vakantie (vrijdag) dus kan wel weer even ingame komen vind ik.
Maarja ik ben er al even uit dus: Met welke methode kan ik momenteel het beste en goedkoop betalen voor pRose. Heb helaas geen CC dus moet een andere optie worden.

Gisteren de client geupdate. Heeft gewoon de hele avond gekost....
Nu nog even keihard doorwerken, en dan met mijn lvl 100(iets) Mage alle mobs slopen die me niet aan staan. En natuurlijk gezellig rondlopen en wat babbelen met iedereen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog wat key&pin van digitalmartian, kan je er wel eentje overkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 02:06:
Dus er is plaatsje in de clan?? Mag ik joine? :p Kzou graag wat meer mensjes ingame lere kenne enzo eigenlijk.. Ook al ben ik nog noobie :'( Ik ga heus niet beginne smeke naar items of zulies fzo... Daar speel ik zelf wel voor.. Maar het zou wel leuk zijn moest ik niet constant ingame zo filipijns moet prate :p. Allejah ge versta wel :p en ik ga er alles aan doen om snel te levellen enzo... En zal actief speler zijn vanaf wallies nie meer uitverkocht zijn. :p
De Enter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Evion?

De enter??? Wat bedoel je daarmee man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waarschijnlijk je (type)taalgebruik ;)
Het is een kleine moeite even je tekst door te kijken voordat je hem post en in normaal lezend (begrijpend) nederlands te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit man... Wat voor een stelletje muggenzifters zitte hier tusse? :s Het is toch al NL? Ben Belg weetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@haan jammer man, maar begrijpelijk ik hoor van meer dat tweakers niet meer dat gevoel geeft en solo kan rose snel saai worden, en naar 2 jaar word ook alles saai
ph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:55:
[afbeelding]
nummer 2 Local
nummer 3 wendy
nummer 4 ax3
nummer 5 wendy
nummer 6 4th

wie is wendy ik denk dat ik ff met die speler wil overleggen over die sungalsses :D:P

Wie kan mij hier hlpen aand spirit wind en earth ik ruil ze tegen fire of water welke je wilt ik moet nog 5 earth en 7 wind en geen behoefte om ze voor ene mil of meerin te kopen hehe

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:33:
shit man... Wat voor een stelletje muggenzifters zitte hier tusse? :s Het is toch al NL? Ben Belg weetje...
ach je kent hem he, hij spelet zelf niet eens geloof ik hij is alleen "actief" op forums

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:55:
[afbeelding]
nummer 2 Local
nummer 3 wendy
nummer 4 ax3
nummer 5 wendy
nummer 6 4th

Ehm mijn spullen weggeven ?
Doe je lekker, effe vragen kan geen kwaat hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:21:
[...]

Ehm mijn spullen weggeven ?
Doe je lekker, effe vragen kan geen kwaat hoor :P
Jouw spullen? Alleen dat vest is van jou en daar staat ook netjes jouw naam bij toch :P

Kijk wie ik tegenkwam :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/27a357237dc7ac2184991545eb364b13/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Haan op 20-12-2006 13:31 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.