Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn sinds launch evo al weg. Helaas @ school en ah updatenRakkerzero schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:17:
Joepie, alweer een leuk idee naar knoppen. Dankjewel Triggersoft -_-
Ik hoopte na vandaag leuk die drive-by skills te kunnen gebruiken, maar nee.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd

Verwijderd
Gewoon de guide volgens bij de topup.
Let wel op dat je de juiste registratie pakt, deze.
Edit @ haan, was die trial niet verwijderd?
[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 14:29 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verder: kijk in de startpost, daar staat het niet voor niets in..
@Sinergy: ik heb 3 weken geleden een ander account aangemaakt, die nu nog steeds niet door z'n gametijd is
[ Voor 40% gewijzigd door Haan op 14-12-2006 14:36 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd

lees voor het goede de topic start ff goed door Rakker heeft er niet voor niets zoveel werk van gemaakt .
Ik zal beloven dat ik vanaaf echt ingame ben om wat lvl's aan mijn cleric toe te voegen

-de meeste spelen Prose (philipine)
-heb je een Erose (niet-beta) account, deze zit nu in Prose (migratie)
-login/password zijn hetzelfde
heb je geen EU-account
-registeer hier.
-Spelen maar, je hebt 1500minuten trial (dank je haan
Heb je wel:
-koop bij FRS een wallie kaart
-gebruik de kaart hier.
Simpeler kan niet, anders maar even nuchter worden en nog eens proberen

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 14:49 ]
* zucht *
quote: startpostDe meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt van een aantal dagen. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.
- via Credit card zal de prijs rond de € 12,--. liggen, afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
- via PayByCash kun je op een aantal manieren betalen o.a.: Wallie cards, iDEAL, Bank Transfer enz. De prijzen daarvan liggen tussen € 13,49 en € 15,49, afhankelijk van van de optie.
- Klik hier voor account top-up voor de Filipijnse Rose Online
- Klik hier voor account top-up voor Noord-Amerikaanse Rose Online
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
bla bla bla, hier op GoT verwachten we wel een stuk eigen initiatief. Zoek het eerst even zelf uit en kom dan pas met vragen.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:51:
ok ben zo ver geraakt... Maar de downloadlink is kapot.. fzo?loletjes snap er echt niets van... En hier gaat in de faq dinge ding
ook de downloadling? Hebben ze geen downloadink die ergens werkt fzo? Zoek er echt wel eentje
Sorry dat ik je hier zohard afval. Maar kom op je bent 18 en stelt vragen die je zelf binnen een minuut zoeken makkelijk kan vinden.
Kom je er echt niet uit kan je het natuurlijk altijd vragen, maar dat is wat anders dan in 5 posts iedereen voor je laten werken.
En ja! Ik ben in een kutbui! (maar om liev te doen, de tekst toch maar iets aangepast)
Het was 2 jaar geleden makkelijker omdat er maar 1 internationale open beta testserver bestond.
Ten opzichte van die tijd zijn een flink aantal wijzigingen doorgevoerd wat zich onder andere uit in een ander skill-systeem en andere mobs
[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 14-12-2006 15:18 ]
Download link, stond in de eerste pagina
Amafi is wel liev
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 15:00 ]
Verwijderd
Niet om vervelend te zijn hoor, maar zou je alsjeblieft een poging willen wagen om in normaal Nederlands te typen, want berichten zoals dit is erg storend voor dit topic.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Maar zullen ze echt battle carts verkopen bij de NPC of zijn ze gewoon geadd aan droplist?
Alle B-carts zijn bij Mildun te koop voor 2k per stukVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:39:
.......... stukje over onze vriend die stoned is![]()
Maar zullen ze echt battle carts verkopen bij de NPC of zijn ze gewoon geadd aan droplist?
Wat me wel opviel is dat er Experimental voor staat ...
Zijn ze ook te craften??Local Host schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:42:
[...]
Alle B-carts zijn bij Mildun te koop voor 2k per stukal me chars hebben alle b-carts
Wat me wel opviel is dat er Experimental voor staat ...
Weet ik niet eigenlijk heb geen dealer
bestaat er een skill advanced cart crafting ofzo ? Wel grappig om te zien btw vanmorgen mensen die met hun shoppies battlecarts inkochten en vervolgens om de hoek voor 5 mill stonden te verkopen
Zou vandaag ook niet de item mall komen?
Verwijderd
Oke, na je eerdere posts inderdaad een enorme toevoeging in dit topic.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:53:
Ok ik heb het nu net ff gespeeld en ik moet zeggen.. Het is niet meer wat het wasKvind de interface slecht gedaan en slechts na twintig minuten playtime fzo
had ik al massa's bugs ingame gezien... Is het nu echt slechter dan de beta lange tijd geleden? Of is het omdat ik world of warcraft gewoon ben geworden?
Kdenk niet da ik nog moeite ga doen om die week uit te spelen en er dan voor te betalen... Dooie boel lijkt mij...
Als je met discussiepunten komt onderbouw die dan tenminste
Dat het anders was dan de beta lange tijd geleden had je al 300 keer eerder kunnen lezen. Het is inderdaad een dooie boel bij de begin levels, pas vanaf lvl 100 oid. wordt het echt drukker.
Maar op deze manier heeft dus echt niemand wat aan je reacties gehad, het is je goed recht om een spel niet leuk te vinden. Maar als je het graag kwijt wil in een game-topic onderbouwen of gewoon niet posten!
Rose is geen 'starter' game meer, zelfs 'verliefde' mensen lijken nu af te haken.
Maargoed, dit is er pas 1, we moeten meer nieuwe spelers testen
Weet iemand trouwens waar je die ring of lava en dergelijke kan halen? Zag ze opeens in een shop staan.
Zit voor de gein de Item Auction site te kijken, ze veilen nu gewoon (5) saint 135 sets voor alle professions....

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 18:38 ]
Verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 19:14 ]
Net ff alle cart parts gekocht
Nu nog lvl 100 worden om ze gebruiken.
Verwijderd
we vinden een dril en hoppa een gaatje in me ravens haha
Verwijderd
lol egt geluksvogel jijVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:18:
agja kom bij de smit revine me saint schoentjes meteen naar 6 277 def ga in party met phan en ax3
waar dropte die?
Verwijderd
nice, zoveel geluk wil ik ook welVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:18:
agja kom bij de smit revine me saint schoentjes meteen naar 6 277 def ga in party met phan en ax3
nu nog kijken waarop ie gaat xD
Verwijderd

Very nice, wel raar dat de saint righteous nogal zeldzaam zijn en niet zo'n hoge def hebben.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:18:
Ik helaas alles gefailed naar +4 +5 en 1x naar +6
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
En idd wie kreeg er weer geen drill gister ik weer natuurlijk

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
@ax3, mika is er ook elke keer op zoek naar, goedkoopste die we gezien hebben was 12mil.
Om een item te gemmen hoef je alleen de gem naar je socket te slepen en daar los te laten.SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:46:
Moet je trouwens nog iets speciaal doen om een Gem in zo'n socket (ear)ring te krijgen? Krijg het niet voor elkaar![]()
@ax3, mika is er ook elke keer op zoek naar, goedkoopste die we gezien hebben was 12mil.
Je hoort dan een mooi schwingggg! geluidje en er staat gemming succesfull. 100% kans op succes.
Maarja, eerst dus een socket en een gem hebben dus...
Het is btw zo'n gedropte socket earring, niet gemaakt ofzo met een drill. (omschrijving zegt dat je er een gem in kan doen - dus dat wil doen
die dingen zijn voor accesory craftSinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:54:
Die heb ik dus beide. Maar je socket earring zit in je EQ tab, terwijl je gem dus in je etc tab zit. Equip ik die socket en sleep dan die gem erheen gebeurt er ook niets.
Het is btw zo'n gedropte socket earring, niet gemaakt ofzo met een drill. (omschrijving zegt dat je er een gem in kan doen - dus dat wil doen).
en dan kan je ook weer zo een leuke ring krijgen/necklace
ik moe btw zo een flame necklace hebben met atp+15
dan drill ik em en doe ik er nog een d3 erbij

Was die accesory (hoe je dat spelt) craft die recent toegevoegde crafting skill? Neem aan dan een 2nd job skill
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 10:00 ]
Hebben die ore of wind/earth nog enige waarde? Dingen droppen nonstop bij mij, spaar ze nu wel op maar vraag me eigelijk af waarvoor
[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 10:19 ]
Verwijderd
Ik heb ene fraps filmpje gemaakt van de eerste x dat ik met gazers underground inging en die geupload naar yourtube, alles ging vlot kreeg melding dat upload succesvol was etc en ik krijg nu 10 uur later nog steeds de melding dat hij niet bestaat
http://www.youtube.com/watch?v=NbSIhhOpfgM
Heb je ook de stats gezien? +24str, +24con, +24int, +24dex. Deze items stonden voor de update al in de auction dus het zullen wel items zijn die LUG zelf erin gedaan heeft ofzo.SinergyX schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:05:
....
Zit voor de gein de Item Auction site te kijken, ze veilen nu gewoon (5) saint 135 sets voor alle professions....
@4th, waarschijnlijk hierom
PS: Net ook maar een drill gekocht en me Righteous Armor +6 gedrilled met R4 erin
edit: net deze earring laten maken

PS: Als iemand Spiritual Stone of Earth over heeft voor de verkoop dan koop ik ze graag over. Die heb je namelijk nodig voor (ear)ring/necklace of Cliff (+24def +300hp).
[ Voor 30% gewijzigd door Psychoot op 15-12-2006 12:17 ]
Weet iemand waar dit over gaat?
4th schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:24:
Weet iemand waar dit over gaat?
Het x-mas event van dit jaar[GM] Lilith schreef op het Roseboards @ Dec 13 2006, 09:10 AM:
Have you been a good gamer this year? Better watch out because Santa has a big bag of surprise waiting for all good boys and girls in Level Up’s 18 days of Christmas! Starting December 15 to January 1, Santa will be coming to different Level Up! game towns to spread some joy to lucky players! When the clock strikes 2pm until 7pm (not midnight, okay?) simply log in to play your favorite Level Up! games like Ragnarok Online, ROSE, RF Online, FreeStyle, Pangya, Flyff, or Khan!
Everyday, Santa will pick five good boys or girls who are logged on during those magical hours then shower them with P1,000 worth of top-up gift in his/her game account! And if you make it to Santa’s list of winners on Christmas Day and New Year’s Day, you get an additional P1,000 worth of top-up! That’s a total of P2,000 top-up on those two special days!
To know more about Level Up’s 18 Days of Christmas, click here.
Note: euROSE players are qualified to join. But since myLU is not available to euROSE players yet. The Php 1000 worth of top up will be converted into the equivalent game time and will be inserted in their accounts. I hope this will clear things up. ^^

Geef mij gewoon zo'n item auction outfit en ik ben klaar
Verwijderd
En er zijn wel meer factoren waarvan ik zeg van dat kunnen ze niet meer terug keren.
Alleen al de economie is niet gezond meer voor enkele mils voor gewone equip, als je ervan uit gaat dat iemand die net begint nooit kan sparen voor een beetje goede equip zo.
Sorry maar prose is voor mij echt dood en alleen nog maar een commerciele bedoeling geworden.
Gelukkig bevalt irose style mij prima en moet je moeite doen om te lkvl'en
En je kunt sparen voor een stukje goede equip
Die ringen maken het juist weer leuker imo. Voor mij is iRose dood helaas. Moeite met lvl'en hebben wij ook en sparen voor items moet iedereenVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:16:
Zoals ik nu weer die earring met +10 attack speed zie enzo maken ze dat prose aardig kapot
En er zijn wel meer factoren waarvan ik zeg van dat kunnen ze niet meer terug keren.
Alleen al de economie is niet gezond meer voor enkele mils voor gewone equip, als je ervan uit gaat dat iemand die net begint nooit kan sparen voor een beetje goede equip zo.
Sorry maar prose is voor mij echt dood en alleen nog maar een commerciele bedoeling geworden.
Heb met mika al besproken, we wachten item mall af en mijn ticket over de auction mall. Worden beide niets, vertrekken we waarschijnlijk richting ruff rose. We hebben al reeds 2 'melk koetjes'-games zien verdwijnen, geen zin in een derde te zien.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:16:
Verwijderd
Even aan een artisan vragen, maar waarschijnlijk voor die lava dingen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:29:
is er ergens te zien wat de mats zijn voor al die ownage jewels?? zoals die lava dingen enzo?
1x socket
15x spriritual stone of fire
68x ore of fire
kdenk dat ik maar eens accessory craft ga pakkenPsychoot schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:31:
[...]
Even aan een artisan vragen, maar waarschijnlijk voor die lava dingen.
1x socket
15x spriritual stone of fire
68x ore of fire
Hebben ze toch toen gedaan met DAOC en de 2.0 engine? Werd alleen een foute FPSRakkerzero schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:30:
* SinergyX heeft stiekem weleens ideeen om Rose Online in de Unreal engine 3.0 te zien en dan te kwijlen hoe goed het spel dan wel niet kan zijn
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 13:21 ]
DAOC ??? Dark age of Camelot dus.SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:20:
[...]
Hebben ze toch toen gedaan met DAOC en de 2.0 engine? Werd alleen een foute FPS
Uhm, het is zo dat 3.0 engine van unreal zodanig ontwikkeld is dat er werkelijk iedere verzinbare speltype mee ontwikkeld kan worden. Kiddy graphics in combi met 3.0 engine zou weleens erg mooie graphics kunnen opleveren. En niet minder belangrijk: support qua drivers enzo zit ook goed.
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 15-12-2006 13:26 ]
City of Heroes US heeft dit ook gedaan met CS:S dacht ik, maar alleen de characters omgezet zodat je ermee kon spelen.
Verwijderd
It is the season to be jolly because we are bringin you another weekend of modified exp rate
Hoelaat begint dat normaal in onze tijd?
2 uur vanmiddag.
Verwijderd
Tyyyyy
Wie wil partyen?Ben mage lvl 115
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 13:37 ]
Verwijderd
ben onderhand 93 en het levelt nu echt superslecht:/
Verwijderd
Is er een bugged quest fzo? We zitten nu aan the man in the red robe.. En moeten 5infected pomics hunten... We hebben er al vijf gekilled er komt niets meer?
Zoekt en gij zult vinden:Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:49:
Hey ff vraagje.
Is er een bugged quest fzo? We zitten nu aan the man in the red robe.. En moeten 5infected pomics hunten... We hebben er al vijf gekilled er komt niets meer?bij de quest fzo... Ze kwamen er niet bij? Hoe komt dit?
http://www.roseonlinegame...ums/forum-view.asp?fid=12
Verwijderd

aangezien MC bugged as fck is heeft t voor ons geen zin
en onze wii is trax binnen xD
Mijne is allang binnen kuch. Alleen dat verdomde werk ook he.ph4nt0m schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:02:
ik en ax3 zullen IIG geen gebruik maken van de 2x exp event.
aangezien MC bugged as fck is heeft t voor ons geen zin
en onze wii is trax binnen xD
mijne komt vanavond ergensWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:06:
[...]
Mijne is allang binnen kuch. Alleen dat verdomde werk ook he.
Verwijderd
Verwijderd
waar kan je het best levelen op level 95?? want dod is te moeilijk
goblin cave zuigt?? lunaris bears of penquins? ofzo?
iemand in voor party anders
ign: Deempiej
Verwijderd
Staat het nog niet op punt ofzo? dat er zoveel bugs enzo zijn op de site..Links die niet werken enzo?
Graag had ik gwoon ook eens geweten hoe ik exact met wallie moet betalen.
- ga naar: https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/
- Kies voor European account top up
- gegevens invullen + submit
- Kies dan op de paybycash site die verschijnt voor Wallie card
- vul gegevens in + volgende
- vul dan je wallie code in op de wallie site die verschijnt
- wizard afmaken
- klaar
Buiten die email link (404) zie ik geen bugs hoor.
Verwijderd
Niets quest, niets mobs, whatsoever
Maarja, kan nog komen
City of Heroes christmas event is zoooooooooo cool gedaan
Verwijderd

Ik wil meer zien
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 20:22 ]

weet niet wat voor class die is maar heb nog een lvl 93 mage en 95 hawker die omhoog willen, liefst in partyVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:33:
is er nog iemand die mij tot de 100 kan helpen
ben onderhand 93 en het levelt nu echt superslecht:/
edit: updateserver ligt eruit, kan dus niet meer ingame komen
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 15-12-2006 22:51 ]
* Zeror wil ook een Wii, maar heeft er geen geld voor.
maar even ontopic.
mensen attentie.
ik wil graag spiritual stones of fire en ore of fire
plaats hier bericht als je hebt anders pm me maar
dank u
Verwijderd
je had toch een 93 cleric??
mijn job is btw gun bourg en ik heb een ander maniertje om lekker te levelen:)
net zoals evo dat deed iemand plevelen in DoD:)
dus zal niet echt gepartyd worden tot ik 100 ben
ik kan je wel plevelen dan
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 00:04 ]
Sprititual Stone of Fire wil ik wel ruilen tegen Earth. Ik heb 30+ Fire dus kom maar opSinergyX schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:23:
wie wil die stones of fire nou niet?dingen gaan nu voor 3,3mil in de shops
Verwijderd
wat ze geven en wat je er voor nosdig hebt
wou juist de mage en hawker juist lvlle, die moeten iig omhoog, maar socket necklace dropte van poison master in dodVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:02:
@4th
je had toch een 93 cleric??
mijn job is btw gun bourg en ik heb een ander maniertje om lekker te levelen:)
net zoals evo dat deed iemand plevelen in DoD:)
dus zal niet echt gepartyd worden tot ik 100 ben
ik kan je wel plevelen dan
@psy, hoop het want dan kan ik ook die spulle zelf maken
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 16-12-2006 09:53 ]
Volgens mij dropt overal wel socket spul, kreeg op marsch of ghost ook gewoon die dingen uit normale mobs.4th schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:15:
[...]
wou juist de mage en hawker juist lvlle, die moeten iig omhoog, maar socket necklace dropte van poison master in doddealer 118 nu, 3 lvls omhoog
morge lekker hele tijd dod als het te doen is
Dit topic is gesloten.