[PC MMORPG] ROSE Online - deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.351 views sinds 30-01-2008

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10
Mischien TG promoten, met zn alle in de cart en meppen maar? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:17:
Joepie, alweer een leuk idee naar knoppen. Dankjewel Triggersoft -_-
Ik hoopte na vandaag leuk die drive-by skills te kunnen gebruiken, maar nee.
Zijn sinds launch evo al weg. Helaas @ school en ah updaten :P

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo, de binds selle alweer voor 4M, kben der 9 van kwijt voor die prijs :) staan nu nog hoger in shop en probeer de volgende 80 kwijt te raken voor 4,4M :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Vet!! ik ga meteen dealer battle cart kopen die vond ik altijdt zo vet 8) wacht!! ik koop ze meteen allemaal 8)7 :P

Verwijderd

Hey ik speelde vroeger de beta van roseon... Maar wil nu graag opnieuw beginnen samen met ne maat. Hier in de FAQ lazen we iets over betalen met wallie we weten waar we wallie cards kunne hale... Maar ik had de vraag? hoe gaat het in zen werk om te betalen met wallie? GRAAG spoedige reactie want we wilen vandaag nog beginnen...

• SinergyX
Free record shop
Gewoon de guide volgens bij de topup.
Let wel op dat je de juiste registratie pakt, deze.

Edit @ haan, was die trial niet verwijderd?

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 14:29 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30

Haan

dotnetter

Je kan een 1500 minuten trial aanmaken, dus niks geen haast ;) Tenzij jullie nog chars hebben van eRose, maar dat hangt ervan af welke beta je bedoelt.

Verder: kijk in de startpost, daar staat het niet voor niets in..

@Sinergy: ik heb 3 weken geleden een ander account aangemaakt, die nu nog steeds niet door z'n gametijd is :)

[ Voor 40% gewijzigd door Haan op 14-12-2006 14:36 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

dus er is weer een europese rose?? voor hoeveel euri moet ik wallie cards kopen?? Kan je aub in een reply zetten met de link??? Moeten we philipines rose spelen enzo? of wat??? Aub graag uitleg..; de screenies van vroeger trug zien doen me helemaal emotioneel worden :p kan ook door de biertjes komen :p

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

dude relax 7(8)7

lees voor het goede de topic start ff goed door Rakker heeft er niet voor niets zoveel werk van gemaakt .

Ik zal beloven dat ik vanaaf echt ingame ben om wat lvl's aan mijn cleric toe te voegen <+:)

Verwijderd

snap er niets van :s

• SinergyX
-Erose = dood, mors hartstikke dood
-de meeste spelen Prose (philipine)
-heb je een Erose (niet-beta) account, deze zit nu in Prose (migratie)
-login/password zijn hetzelfde

heb je geen EU-account
-registeer hier.
-Spelen maar, je hebt 1500minuten trial (dank je haan :P)

Heb je wel:
-koop bij FRS een wallie kaart
-gebruik de kaart hier.

Simpeler kan niet, anders maar even nuchter worden en nog eens proberen :/

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 14:49 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
* zucht *
quote: startpost
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt van een aantal dagen. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.
  • via Credit card zal de prijs rond de € 12,--. liggen, afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
  • via PayByCash kun je op een aantal manieren betalen o.a.: Wallie cards, iDEAL, Bank Transfer enz. De prijzen daarvan liggen tussen € 13,49 en € 15,49, afhankelijk van van de optie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

ok ben zo ver geraakt... Maar de downloadlink is kapot.. fzo? :s loletjes snap er echt niets van... En hier gaat in de faq dinge ding :p ook de downloadling? Hebben ze geen downloadink die ergens werkt fzo? Zoek er echt wel eentje

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:51:
ok ben zo ver geraakt... Maar de downloadlink is kapot.. fzo? :s loletjes snap er echt niets van... En hier gaat in de faq dinge ding :p ook de downloadling? Hebben ze geen downloadink die ergens werkt fzo? Zoek er echt wel eentje
bla bla bla, hier op GoT verwachten we wel een stuk eigen initiatief. Zoek het eerst even zelf uit en kom dan pas met vragen.
Sorry dat ik je hier zohard afval. Maar kom op je bent 18 en stelt vragen die je zelf binnen een minuut zoeken makkelijk kan vinden.
Kom je er echt niet uit kan je het natuurlijk altijd vragen, maar dat is wat anders dan in 5 posts iedereen voor je laten werken.

En ja! Ik ben in een kutbui! (maar om liev te doen, de tekst toch maar iets aangepast)

Het was 2 jaar geleden makkelijker omdat er maar 1 internationale open beta testserver bestond.
Ten opzichte van die tijd zijn een flink aantal wijzigingen doorgevoerd wat zich onder andere uit in een ander skill-systeem en andere mobs

[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 14-12-2006 15:18 ]

• SinergyX
Download link, stond in de eerste pagina

Amafi is wel liev :>

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 15:00 ]

Verwijderd

:'( Omg ik ben beetje stony fzo weet ik veel raakte er echt niet aan uit speelde rose een jaar of twee gelede... toen was het blijkbaar nog veel simpelder fzo..Om et te spele weetjewel.. En nu door da failiissement en van die shit raakte het nogal door elkaar. En ben wow speler dacht dat het ongeveer da systeem zou zijn. Maar anyhow.. toch thx voor de hulp nu aan het downloade strx ff spele en wallie cards gaan kopen en we zien wel. die trial is die 1500minuten playtime? Of gwoon een week trial?

• Zeror
@ Xcrypto,
Niet om vervelend te zijn hoor, maar zou je alsjeblieft een poging willen wagen om in normaal Nederlands te typen, want berichten zoals dit is erg storend voor dit topic.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Inderdaad, kom even lekker terug als je normaal praat...

Maar zullen ze echt battle carts verkopen bij de NPC of zijn ze gewoon geadd aan droplist?

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:39:
.......... stukje over onze vriend die stoned is 8)7

Maar zullen ze echt battle carts verkopen bij de NPC of zijn ze gewoon geadd aan droplist?
Alle B-carts zijn bij Mildun te koop voor 2k per stuk :) al me chars hebben alle b-carts :)

Wat me wel opviel is dat er Experimental voor staat ...

• Zeror
Local Host schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:42:
[...]

Alle B-carts zijn bij Mildun te koop voor 2k per stuk :) al me chars hebben alle b-carts :)

Wat me wel opviel is dat er Experimental voor staat ...
Zijn ze ook te craften??

• Local Host

Local Host

Weet ik niet eigenlijk heb geen dealer :)

bestaat er een skill advanced cart crafting ofzo ? Wel grappig om te zien btw vanmorgen mensen die met hun shoppies battlecarts inkochten en vervolgens om de hoek voor 5 mill stonden te verkopen :D _/-\o_

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Hehe eindenlijk weer een update werd wel tijd. :)
Zou vandaag ook niet de item mall komen?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Verwijderd

Ok ik heb het nu net ff gespeeld en ik moet zeggen.. Het is niet meer wat het was :( Kvind de interface slecht gedaan en slechts na twintig minuten playtime fzo :s had ik al massa's bugs ingame gezien... Is het nu echt slechter dan de beta lange tijd geleden? Of is het omdat ik world of warcraft gewoon ben geworden? :s Kdenk niet da ik nog moeite ga doen om die week uit te spelen en er dan voor te betalen... Dooie boel lijkt mij...

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:53:
Ok ik heb het nu net ff gespeeld en ik moet zeggen.. Het is niet meer wat het was :( Kvind de interface slecht gedaan en slechts na twintig minuten playtime fzo :s had ik al massa's bugs ingame gezien... Is het nu echt slechter dan de beta lange tijd geleden? Of is het omdat ik world of warcraft gewoon ben geworden? :s Kdenk niet da ik nog moeite ga doen om die week uit te spelen en er dan voor te betalen... Dooie boel lijkt mij...
Oke, na je eerdere posts inderdaad een enorme toevoeging in dit topic.
Als je met discussiepunten komt onderbouw die dan tenminste

Dat het anders was dan de beta lange tijd geleden had je al 300 keer eerder kunnen lezen. Het is inderdaad een dooie boel bij de begin levels, pas vanaf lvl 100 oid. wordt het echt drukker.
Maar op deze manier heeft dus echt niemand wat aan je reacties gehad, het is je goed recht om een spel niet leuk te vinden. Maar als je het graag kwijt wil in een game-topic onderbouwen of gewoon niet posten!

• SinergyX
Enige leuke detail hieruit is, wat een vermoeden is lijkt dus ook zo te zijn.
Rose is geen 'starter' game meer, zelfs 'verliefde' mensen lijken nu af te haken.
Maargoed, dit is er pas 1, we moeten meer nieuwe spelers testen :P

Weet iemand trouwens waar je die ring of lava en dergelijke kan halen? Zag ze opeens in een shop staan.

Zit voor de gein de Item Auction site te kijken, ze veilen nu gewoon (5) saint 135 sets voor alle professions.... :/

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2006 18:38 ]

Verwijderd

Haha had ori drill gekocht voor 40mil ( belachelijke prijs) dus wou hem weer verkopen maar toen zag ik de prijsen al op 30mil staan dus heb ik hem maar op me demise gedaan :*) gelukt :p meteen p3 erin gedaan :9 En nieuw armor gekocht :P was maar 10mil >:)

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/6553/demisep3fh9.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 19:14 ]

• Zeror
NIce sacardus :D

Net ff alle cart parts gekocht :P
Nu nog lvl 100 worden om ze gebruiken.

• SinergyX
Die carts.. Man wat gebruiken die een fuel. 1 minuut aanvallen en je bent door je 100% fuel :D

Verwijderd

agja kom bij de smit revine me saint schoentjes meteen naar 6 277 def ga in party met phan en ax3
we vinden een dril en hoppa een gaatje in me ravens haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:18:
agja kom bij de smit revine me saint schoentjes meteen naar 6 277 def ga in party met phan en ax3
lol egt geluksvogel jij

waar dropte die?

Verwijderd

nice, zoveel geluk wil ik ook wel :P

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
en ik heb ook een drill te pakken :P
nu nog kijken waarop ie gaat xD

Verwijderd

buuh~ kwil ook drills haha, als iemand even keer tijd heeft met een clericje om mijn hawkertje te buffen laat me et weten <3 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Very nice, wel raar dat de saint righteous nogal zeldzaam zijn en niet zo'n hoge def hebben.
Ik helaas alles gefailed naar +4 +5 en 1x naar +6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, alle binds verkocht nu :D 89 binds hebbe 361M opgeleverd, inkoop was 183.6M :) waren best goede zaken laatste week ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd vanacht ook de resterende binds verkocht lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Wiiii. Komt vandaag binnen dus dat word minder rosen ;).

En idd wie kreeg er weer geen drill gister ik weer natuurlijk :/. Nu maar is kijken of we nog wat saint archmage shoes kunnen scoren om te reffen. Als je ze in shops ziet zijn ze gewoon 15-20m van die zotte lol.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet je trouwens nog iets speciaal doen om een Gem in zo'n socket (ear)ring te krijgen? Krijg het niet voor elkaar :P
@ax3, mika is er ook elke keer op zoek naar, goedkoopste die we gezien hebben was 12mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:46:
Moet je trouwens nog iets speciaal doen om een Gem in zo'n socket (ear)ring te krijgen? Krijg het niet voor elkaar :P
@ax3, mika is er ook elke keer op zoek naar, goedkoopste die we gezien hebben was 12mil.
Om een item te gemmen hoef je alleen de gem naar je socket te slepen en daar los te laten.
Je hoort dan een mooi schwingggg! geluidje en er staat gemming succesfull. 100% kans op succes.

Maarja, eerst dus een socket en een gem hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die heb ik dus beide. Maar je socket earring zit in je EQ tab, terwijl je gem dus in je etc tab zit. Equip ik die socket en sleep dan die gem erheen gebeurt er ook niets.

Het is btw zo'n gedropte socket earring, niet gemaakt ofzo met een drill. (omschrijving zegt dat je er een gem in kan doen - dus dat wil doen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:54:
Die heb ik dus beide. Maar je socket earring zit in je EQ tab, terwijl je gem dus in je etc tab zit. Equip ik die socket en sleep dan die gem erheen gebeurt er ook niets.

Het is btw zo'n gedropte socket earring, niet gemaakt ofzo met een drill. (omschrijving zegt dat je er een gem in kan doen - dus dat wil doen :P).
die dingen zijn voor accesory craft :)
en dan kan je ook weer zo een leuke ring krijgen/necklace :P
ik moe btw zo een flame necklace hebben met atp+15
dan drill ik em en doe ik er nog een d3 erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh :/ stomme omschrijving dan. Moet je veel mats/etc hebben voor zo'n 'supah' ring? Had ze al gezien op Proseguru, leuke stats :P Maar de skill van dealer kan ik er niet vinden.

Was die accesory (hoe je dat spelt) craft die recent toegevoegde crafting skill? Neem aan dan een 2nd job skill ;(

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
jup lvl 100 skill is dat T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Naja, dan ze maar opsparen en ooit zo'n ding craften :)
Hebben die ore of wind/earth nog enige waarde? Dingen droppen nonstop bij mij, spaar ze nu wel op maar vraag me eigelijk af waarvoor :P

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier wlleens iets geupload naar yourtube?

Ik heb ene fraps filmpje gemaakt van de eerste x dat ik met gazers underground inging en die geupload naar yourtube, alles ging vlot kreeg melding dat upload succesvol was etc en ik krijg nu 10 uur later nog steeds de melding dat hij niet bestaat

http://www.youtube.com/watch?v=NbSIhhOpfgM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:05:
....
Zit voor de gein de Item Auction site te kijken, ze veilen nu gewoon (5) saint 135 sets voor alle professions.... :/
Heb je ook de stats gezien? +24str, +24con, +24int, +24dex. Deze items stonden voor de update al in de auction dus het zullen wel items zijn die LUG zelf erin gedaan heeft ofzo.

@4th, waarschijnlijk hierom

PS: Net ook maar een drill gekocht en me Righteous Armor +6 gedrilled met R4 erin _/-\o_

edit: net deze earring laten maken :+
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/earring_typhoon.jpg

PS: Als iemand Spiritual Stone of Earth over heeft voor de verkoop dan koop ik ze graag over. Die heb je namelijk nodig voor (ear)ring/necklace of Cliff (+24def +300hp).

[ Voor 30% gewijzigd door Psychoot op 15-12-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Annoucement: Have you been a good gamer this year? Bettter watch out because Santa has a big bag of surprise waiting for all good boys and girls in Level Up's 18 days of Christmas! Starting Dec 15 to Jan 1. To know more about Level Up's 18 days of Christmas, please go to t1 33.

Weet iemand waar dit over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:24:
Weet iemand waar dit over gaat?
[GM] Lilith schreef op het Roseboards @ Dec 13 2006, 09:10 AM:
Have you been a good gamer this year? Better watch out because Santa has a big bag of surprise waiting for all good boys and girls in Level Up’s 18 days of Christmas! Starting December 15 to January 1, Santa will be coming to different Level Up! game towns to spread some joy to lucky players! When the clock strikes 2pm until 7pm (not midnight, okay?) simply log in to play your favorite Level Up! games like Ragnarok Online, ROSE, RF Online, FreeStyle, Pangya, Flyff, or Khan!

Everyday, Santa will pick five good boys or girls who are logged on during those magical hours then shower them with P1,000 worth of top-up gift in his/her game account! And if you make it to Santa’s list of winners on Christmas Day and New Year’s Day, you get an additional P1,000 worth of top-up! That’s a total of P2,000 top-up on those two special days!

To know more about Level Up’s 18 Days of Christmas, click here.

Note: euROSE players are qualified to join. But since myLU is not available to euROSE players yet. The Php 1000 worth of top up will be converted into the equivalent game time and will be inserted in their accounts. I hope this will clear things up. ^^
Het x-mas event van dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Begrijp zo dat de droprate van drills/slotted zooi matig hoog ligt. Vraag me nu toch af wat dit gaat doen met de markt. Sommige wapens zijn al belachelijk duur, gooi er dan ook nog een slotje bij en kan de prijs nog verder omhoog :/

Geef mij gewoon zo'n item auction outfit en ik ben klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik nu weer die earring met +10 attack speed zie enzo maken ze dat prose aardig kapot :|
En er zijn wel meer factoren waarvan ik zeg van dat kunnen ze niet meer terug keren.
Alleen al de economie is niet gezond meer voor enkele mils voor gewone equip, als je ervan uit gaat dat iemand die net begint nooit kan sparen voor een beetje goede equip zo.
Sorry maar prose is voor mij echt dood en alleen nog maar een commerciele bedoeling geworden.

Gelukkig bevalt irose style mij prima en moet je moeite doen om te lkvl'en :)
En je kunt sparen voor een stukje goede equip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:16:
Zoals ik nu weer die earring met +10 attack speed zie enzo maken ze dat prose aardig kapot :|
En er zijn wel meer factoren waarvan ik zeg van dat kunnen ze niet meer terug keren.
Alleen al de economie is niet gezond meer voor enkele mils voor gewone equip, als je ervan uit gaat dat iemand die net begint nooit kan sparen voor een beetje goede equip zo.
Sorry maar prose is voor mij echt dood en alleen nog maar een commerciele bedoeling geworden.

Die ringen maken het juist weer leuker imo. Voor mij is iRose dood helaas. Moeite met lvl'en hebben wij ook en sparen voor items moet iedereen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:16:
Heb met mika al besproken, we wachten item mall af en mijn ticket over de auction mall. Worden beide niets, vertrekken we waarschijnlijk richting ruff rose. We hebben al reeds 2 'melk koetjes'-games zien verdwijnen, geen zin in een derde te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ergens te zien wat de mats zijn voor al die ownage jewels?? zoals die lava dingen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* Zeror heeft stiekem weleens ideeen om Rose Online in de Unreal engine 3.0 te zien en dan te kwijlen hoe goed het spel dan wel niet kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:29:
is er ergens te zien wat de mats zijn voor al die ownage jewels?? zoals die lava dingen enzo?
Even aan een artisan vragen, maar waarschijnlijk voor die lava dingen.
1x socket
15x spriritual stone of fire
68x ore of fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Psychoot schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:31:
[...]

Even aan een artisan vragen, maar waarschijnlijk voor die lava dingen.
1x socket
15x spriritual stone of fire
68x ore of fire
kdenk dat ik maar eens accessory craft ga pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:30:
* SinergyX heeft stiekem weleens ideeen om Rose Online in de Unreal engine 3.0 te zien en dan te kwijlen hoe goed het spel dan wel niet kan zijn :P
Hebben ze toch toen gedaan met DAOC en de 2.0 engine? Werd alleen een foute FPS :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:20:
[...]

Hebben ze toch toen gedaan met DAOC en de 2.0 engine? Werd alleen een foute FPS :P
DAOC ??? Dark age of Camelot dus.
Uhm, het is zo dat 3.0 engine van unreal zodanig ontwikkeld is dat er werkelijk iedere verzinbare speltype mee ontwikkeld kan worden. Kiddy graphics in combi met 3.0 engine zou weleens erg mooie graphics kunnen opleveren. En niet minder belangrijk: support qua drivers enzo zit ook goed.

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 15-12-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dark Ages of Chamelot, MMO van inmiddels al 5 jaar oud.
City of Heroes US heeft dit ook gedaan met CS:S dacht ik, maar alleen de characters omgezet zodat je ermee kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x EXP! This weekend (WEEEEEEE) (Dec 15, 2006)

It is the season to be jolly because we are bringin you another weekend of modified exp rate

Hoelaat begint dat normaal in onze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
15 december 2006 9:00 pm
2 uur vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:35:
15 december 2006 9:00 pm
2 uur vanmiddag.
Tyyyyy :)

Wie wil partyen?Ben mage lvl 115

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mage... lvl even door en join mij vanavond :P 126/131 knight/cleric set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Trouwens voor de mensen die het nog niet wisten. Mc is bugged. Ph4 en ik zijn er gisteren geweest en Aoes missen de helft van de mobs ineens, terwijl op andere plekken er niks an de hand is. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog iemand die mij tot de 100 kan helpen
ben onderhand 93 en het levelt nu echt superslecht:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ff vraagje.

Is er een bugged quest fzo? We zitten nu aan the man in the red robe.. En moeten 5infected pomics hunten... We hebben er al vijf gekilled er komt niets meer? :s bij de quest fzo... Ze kwamen er niet bij? Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:49:
Hey ff vraagje.

Is er een bugged quest fzo? We zitten nu aan the man in the red robe.. En moeten 5infected pomics hunten... We hebben er al vijf gekilled er komt niets meer? :s bij de quest fzo... Ze kwamen er niet bij? Hoe komt dit?
Zoekt en gij zult vinden:
http://www.roseonlinegame...ums/forum-view.asp?fid=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Lees die quest nog eens door. Je zult zien dat de tekst veradnerd is en dat betekent dat je terug naar de questgiver kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolletjes massa's bedankt!!! Waarschijnlijk de schuld van wietje mijn groene vriend datk daar niet op gelet had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je hoeft niet elke post te 'pimpen' dat je zuipt, rookt en waus bent... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik en ax3 zullen IIG geen gebruik maken van de 2x exp event.
aangezien MC bugged as fck is heeft t voor ons geen zin
en onze wii is trax binnen xD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:02:
ik en ax3 zullen IIG geen gebruik maken van de 2x exp event.
aangezien MC bugged as fck is heeft t voor ons geen zin
en onze wii is trax binnen xD :P
Mijne is allang binnen kuch. Alleen dat verdomde werk ook he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanavond de single room MC dan eens bekijken, mika & ik hebben geen aoe's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:06:
[...]

Mijne is allang binnen kuch. Alleen dat verdomde werk ook he.
mijne komt vanavond ergens :P zit nu in distributie route ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil de email van mijn account veranderen zit ook op philipines... Maar ik vind die pagina niet... Ik vond wel een paar links met change email maar die waren dood.... En het is nogal van groot belang. Want alsk men mail heb verandert ga ik via wallie cards betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur een ticket naar LU! games
waar kan je het best levelen op level 95?? want dod is te moeilijk
goblin cave zuigt?? lunaris bears of penquins? ofzo?
iemand in voor party anders
ign: Deempiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zouden de links naar hun costummersupport eerst moeten werken.
Staat het nog niet op punt ofzo? dat er zoveel bugs enzo zijn op de site..Links die niet werken enzo?
Graag had ik gwoon ook eens geweten hoe ik exact met wallie moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wallie payment:
- ga naar: https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/
- Kies voor European account top up
- gegevens invullen + submit
- Kies dan op de paybycash site die verschijnt voor Wallie card
- vul gegevens in + volgende
- vul dan je wallie code in op de wallie site die verschijnt
- wizard afmaken
- klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Costumersupport links werken gewoon, maar waarom zou je je email moeten aanpassen om met wallie te moeten betalen? Betalen gaat via je login username, later kan je nog bevestiging sturen naar een email die je zelf dan opgeeft.

Buiten die email link (404) zie ik geen bugs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal het wel aan mij liggen. Wrm ik email wil veranderen... Simpel :p Ik wou dit testen en maakte testaccountje via het mail adres van een vriend... Nu zit ik daarop met een level 20muse... En die eerste quests zijn zo saai dat ik ze niet meer opnieuw wil doen.. Maar kzou wel mijn account op mijn vast mail-adres zetten. Ik heb gewoon account EU en weet niet voor die lu dingen. Kdeed het direct via de site van roseon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het kerst event op rose?

Screens Anyone :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kerst event? Niet meer dan een elk-uur-random-pick-krijgt-wat-gametime-event.
Niets quest, niets mobs, whatsoever :P

Maarja, kan nog komen ;)

City of Heroes christmas event is zoooooooooo cool gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Hertenpakjes op www.roseonlinegame.com zagen er echt heel leuk uit :P
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonlinegame.com/images/event/xmas2006/xmas2006_05.jpg

Ik wil meer zien :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is NArose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik, maar neem ik dus aan dat NArose eerder een event heeft dan Prose :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
en of Prose dit event uberhaubt krijgt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:33:
is er nog iemand die mij tot de 100 kan helpen
ben onderhand 93 en het levelt nu echt superslecht:/
weet niet wat voor class die is maar heb nog een lvl 93 mage en 95 hawker die omhoog willen, liefst in party :)

edit: updateserver ligt eruit, kan dus niet meer ingame komen :(

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 15-12-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo kep de eerste paar uurtjes zelda erop zitten. OMG wat een game zal nog wel rose ernaast blijven doen maar idd wel minder. Zelda is gewoon zo super goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Ik heb ook een Wii. Binnenkort eens Zelda halen. Wii Play en Wii Sports zijn nou niet echt games om je uren mee te vermaken, alleen voor met een groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
:'(
* Zeror wil ook een Wii, maar heeft er geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik krijg voor kerst zelda :p
maar even ontopic.
mensen attentie.
ik wil graag spiritual stones of fire en ore of fire :)
plaats hier bericht als je hebt anders pm me maar :)
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@4th
je had toch een 93 cleric??
mijn job is btw gun bourg en ik heb een ander maniertje om lekker te levelen:)
net zoals evo dat deed iemand plevelen in DoD:)
dus zal niet echt gepartyd worden tot ik 100 ben
ik kan je wel plevelen dan

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
wie wil die stones of fire nou niet? :P dingen gaan nu voor 3,3mil in de shops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:23:
wie wil die stones of fire nou niet? :P dingen gaan nu voor 3,3mil in de shops ;)
Sprititual Stone of Fire wil ik wel ruilen tegen Earth. Ik heb 30+ Fire dus kom maar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niemand een site gevonden waar die jewels allemaal mooi staan uit gewerkt

wat ze geven en wat je er voor nosdig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
proseguru heeft wel info wat ze geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:02:
@4th
je had toch een 93 cleric??
mijn job is btw gun bourg en ik heb een ander maniertje om lekker te levelen:)
net zoals evo dat deed iemand plevelen in DoD:)
dus zal niet echt gepartyd worden tot ik 100 ben
ik kan je wel plevelen dan
wou juist de mage en hawker juist lvlle, die moeten iig omhoog, maar socket necklace dropte van poison master in dod :) dealer 118 nu, 3 lvls omhoog :) morge lekker hele tijd dod als het te doen is

@psy, hoop het want dan kan ik ook die spulle zelf maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 16-12-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

4th schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:15:
[...]

wou juist de mage en hawker juist lvlle, die moeten iig omhoog, maar socket necklace dropte van poison master in dod :) dealer 118 nu, 3 lvls omhoog :) morge lekker hele tijd dod als het te doen is
Volgens mij dropt overal wel socket spul, kreeg op marsch of ghost ook gewoon die dingen uit normale mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server down? :|

nvm, zit er in

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Socket spul heb ik zo'n beetje overal gedropt gekregen, alleen die ore of xx en spiritual stones droppen iig niet mij bij :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.