Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Nu al mijn chars expired zijn, zat ik te denken aan een mf lighting sorc.

met :

complete tals set
2 sojs
war travs
spirit schild

Nu wilde ik een beetje weten wat die tals set waard is op scl, sinds ik geen idee heb wat er met die prijzen gebeurd is in 2 jaar tijd :P .

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:20:
[...]

Oh ja, ali heb ik ook nog in de hand, en dwarfstar :D

Mages vind ik zelf te zwak, maar ik heb ze ook niet gemaxxed. Op hell zijn ze canonfodder (oeh, nostalgisch spel) en zijn ze veel te snel weg gevaagd. Bij 1 zo'n vuurring hose van uberdc waren ze gisteren al weg, mijn skellies bleven iig staan :) Bibberend misschien, maar ze stonden nog....

Skellies zijn gewoon pijnlijk, travi is een kwestie van een maximaal een minuut. 1 neer = corpse explosion, dan gaat de rest ook vrij snel ;)
Ondertussen is mijn skellie ook lvl 33. Aangezien er op dit moment niemand is van got, loop ik maar door nightmare heen! :P gaat makkelijk zat door lvl 25 Skellies. Ik heb btw nog nooit een char verloren op HC! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:41:
[...]

Ondertussen is mijn skellie ook lvl 33. Aangezien er op dit moment niemand is van got, loop ik maar door nightmare heen! :P gaat makkelijk zat door lvl 25 Skellies. Ik heb btw nog nooit een char verloren op HC! :+
Kijk maar uit voor ranged packs (jail & sewers zowieso) :) die doen auw op lvl 33 heb je wat.. 500hp? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:51
heeft er iemand tal rasha's mask voor trade// over voor me op SCL?

*bintish

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:41:
[...]

Op full mf style heb ik ook maar lvl 26 skellies hoor, zo hoog hoeven ze voor normaal hell gebruik niet te zijn, ze komen langs de meeste onzin dingen die ik tegen kom (fana/might bosspacks enzo). Voor spullen als dc en dat soort grappen heb ik wat andere spullen om ze wat sterker te maken 8)

Ik ook niet, 5 karakters hebbende die nu bijna allemaal op hell rondlopen, mules niet meegeteld 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 15-12-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer heeft nog met een summon-necro met in totaal +2skills van het wsk waypoint zich een weg naar baal gebaant en deze neergeslagen, Hij had het wel moeilijk met de 4e en 5e groep van baal maar met enkele keer om nieuwe revives, skellies en een merc te gaan, lukte het uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:49:
Mijn broer heeft nog met een summon-necro met in totaal +2skills van het wsk waypoint zich een weg naar baal gebaant en deze neergeslagen, Hij had het wel moeilijk met de 4e en 5e groep van baal maar met enkele keer om nieuwe revives, skellies en een merc te gaan, lukte het uiteindelijk.
En hell baal duurt een uur met skellies, maar goed, als je decryp gebruikt of de clay golem dan doet hij jou ook niets :D Je kunt gerust even eten koken, dat dan weer wel, want jees, wat duurt dat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:22:
[...]

En hell baal duurt een uur met skellies, maar goed, als je decryp gebruikt of de clay golem dan doet hij jou ook niets :D Je kunt gerust even eten koken, dat dan weer wel, want jees, wat duurt dat lang.
En dan dood gaan aan die tentakels :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook in GoT player List staan??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:21:
Hey Kwakke sorry dat ik der niet was heb je nog dingetjes op SCL ladder :P
sowel wil ik als nog traden :D

Heeft iemand Mara en Arachnid??

waar word PB gedropt? kan iemand me dat vertellen.... dacht cow lvl
ja hoor, had eff gecheckt, en m'n torches zijn ook weg... die kan ik je dus niet meer geven :(

ben vanaaf wel eff online, en dan kijken we wel eff wat er over is...
pingkiller schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:17:
Hoeveel kost een ammu met teleport? Mijn necro is atm volgens mij best gimped zonder teleport. Zou opzich ook wel een enigma willen,maar voordat ik de runes daarvoor heb ben ik of 50,of gebanned wegens cheaten :p
dan kan je beter zoeken voor een staff/wand met tele-charges; die kan je gewoon bij atma kopen :) die op de switch, en dan ben je er ook!!! (heb ik op mn pally :) ) Op je amu wil je skills en risist hebben, en als het kan nog FCR ook! geen tele charges met useless mods..

en idd Tollo/Pheno, ik had in een moment van verstandsverbijstering een trade game aangemaakt op hell-diff. Na ja, anders had ik niet eens op de goeie server gezeten O-)

maar idd, als er dan een lvl 99 sorc joint, dan is het moeilijk winnen...

[ Voor 47% gewijzigd door kwakke01 op 15-12-2006 18:31 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dan eindelijk gebeurd: dood. Unsafe tp door broer gezet. Van je familie moet je het hebben wordt wel eens gezegd.....

Nou ja, uithuilen en opnieuw beginnen, ooit komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
Ah,thanks voor de info kwakke01

De lag word trouwens steeds erg, ik kan geen game meer joinen of opstarten, ik kom er gewoon niet in.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:48:
Het is dan eindelijk gebeurd: dood. Unsafe tp door broer gezet. Van je familie moet je het hebben wordt wel eens gezegd.....

Nou ja, uithuilen en opnieuw beginnen, ooit komt het goed.
......................................................................................................

:/

RIP :'(

EDIT: Bekijk het van de positieve kant! Omdat je gear toch untwinked was ben je ook niet zo heel veel kwijt geraakt! Als ik tijd heb van het weekend dan ben ik natuurlijk altijd bereid om je te helpen :)
Je was toch bezig met een zmiter? Misschien heb ik nog wel wat spul voor je :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:50:
[...]

......................................................................................................

:/

RIP :'(

EDIT: Bekijk het van de positieve kant! Omdat je gear toch untwinked was ben je ook niet zo heel veel kwijt geraakt! Als ik tijd heb van het weekend dan ben ik natuurlijk altijd bereid om je te helpen :)
Je was toch bezig met een zmiter? Misschien heb ik nog wel wat spul voor je :+
Ik ben eigenlijk niets kwijtgeraakt, ik liep rond met een crystal swordje en sigon shield :D
En angelic mantle, crapperdecrap dus

Gewoon lekker weer opnieuw beginnen, had toch wat skillpoints verneukt, dus het is eigenlijk zelfs goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:12:
[...]

Ik ben eigenlijk niets kwijtgeraakt, ik liep rond met een crystal swordje en sigon shield :D
En angelic mantle, crapperdecrap dus

Gewoon lekker weer opnieuw beginnen, had toch wat skillpoints verneukt, dus het is eigenlijk zelfs goed :D
"U zoekt naar de summoner in de arcane sanct en raapt onderweg een Crescent moon op, mag dit ?!?":D

en deze sorc heeft haar eerste hate gevonden :D

countess is ABSOLUUT nog niet safe, maar arcane is voor een lightsorc gemaakt !!!

kan daar ook redelijk levellen, dus dat gaat allemaal helemaal goed komen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrisstructor schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:31:
Nu al mijn chars expired zijn, zat ik te denken aan een mf lighting sorc.

met :

complete tals set
2 sojs
war travs
spirit schild

Nu wilde ik een beetje weten wat die tals set waard is op scl, sinds ik geen idee heb wat er met die prijzen gebeurd is in 2 jaar tijd :P .
hahahaha, nou, ik lach je ff uit omdat je een li sorc met tal set wil maken

dat zuigt dus heel hard...

wat wel goed werkt =

Shako
hoto of echuta's of occulus
COH of Vipermagi
spirit shield
tal amu
ravenfrost en natures peace
wartraveler
magefist
thundergods vigor
sorc torch
anni
li skillers

switch: CTA met spirit shield

merc items:
infinity CV of CA
Fortitude
andy's

dit is beetje een goeie opzet, moet je wel zelf beslissen of je fcr voor damage wilt inleveren of niet

[ Voor 28% gewijzigd door Dalyxia op 15-12-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:59:
[...]

wat wel goed werkt =

Shako
COH of Vipermagi
spirit shield
tal amu
wartraveler
magefist
thundergods vigor
sorc torch
anni
li skillers

merc items:
infinity CV of CA
Fortitude
andy's

dit is beetje een goeie opzet, moet je wel zelf beslissen of je fcr voor damage wilt inleveren of niet
FCR haal je uit TO-gloves, en een crafted belt + FCR ringen en een spirit shield (zie mijn set-up op de vorige pg.)

wat minder mf, maar wel veel FCR dan...
dam is voor een li-sorc Hét belangrijkste, dus zoveel mogelijk skills !!

dus een 3 li-skills hoedje, een 3 skills amu, en de resist & fcr van de andere dingen...

MF is minder belangrijk, tenzij je op SCL zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nogmaals hier: wie heeft er belang bij NONLadder items, builds van de chars zijn allemaal behoorlijk slecht, gelieve iemand die dus veel NONLadder speelt OF iemand die ik weet dat die er goeie dingen mee gaat doen (een Pheno of kwakke persoon)

wat zit er in

als belangrijkste
infi cv
hoto
6 of 7 sojs
fury
chaos suwayah

ik moet er tegen vechten om dit niet te laten expiren, duss...

meeste hiervan van een mede gotter gekregen toen hij kapte met NL, maar heb er eigenlijk niks mee gedaan, zonde om te laten expiren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:35:
[...]

FCR haal je uit TO-gloves, en een crafted belt + FCR ringen en een spirit shield (zie mijn set-up op de vorige pg.)

wat minder mf, maar wel veel FCR dan...
dam is voor een li-sorc Hét belangrijkste, dus zoveel mogelijk skills !!

dus een 3 li-skills hoedje, een 3 skills amu, en de resist & fcr van de andere dingen...

MF is minder belangrijk, tenzij je op SCL zit ;)
hou je mond is met je HC zooi :P

btw vind ik magefist beter als TO gloves, magefist heeft
+1 to Fire Skills
20% Faster Cast Rate
Regenerate Mana 25%

terwijl TO gloves

+20% Faster Cast Rate
+30% Cold Resist
+30 to Defense
+25% Poison Skill Damage
+2 to Curses (Necro only)

magefist heeft als bruikbare mods dus +1 fire skills (warmth) 20%fcr en mana regenerate
TO gloves hebben 20%fcr en 30% cold resist

wat heb je aan resist als je een COH a 65res all hebt, hoto a 30-40 res all, sorc torch enz?
mijn build heeft nu al 38/43/76/73 ZONDER COH, dus zou dus 103/108/141/138 theoretische res hebben

li sorc heeft bij mij hoto35/shako+um/tal amu/COH/spirit/wartraveler/natures/raven/magefist/thundergods/sorctorch12-16/1li-skiller/cta2
en doet daarmee 5-24k damage, 1243def 1827life 938 mana (zonder cta heb ik 666 mana :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:39:
nogmaals hier: wie heeft er belang bij NONLadder items, builds van de chars zijn allemaal behoorlijk slecht, gelieve iemand die dus veel NONLadder speelt OF iemand die ik weet dat die er goeie dingen mee gaat doen (een Pheno of kwakke persoon)

wat zit er in

als belangrijkste
infi cv
hoto
6 of 7 sojs
fury
chaos suwayah

ik moet er tegen vechten om dit niet te laten expiren, duss...

meeste hiervan van een mede gotter gekregen toen hij kapte met NL, maar heb er eigenlijk niks mee gedaan, zonde om te laten expiren
Ik speel zelf geen nonladder, ben het ook niet van plan en heb geen muleplek over (ben al aan het schuiven met die apen van me). Het is wel zonde om te expiren, maar ik zou het ook alleen mulen. Kun je het niet op een gotrentagear zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kwakke hoe kan ik je wisperen in game??

ben vanavond rond 6uur online :D

kan iemand me nog ff helpen met Ancient hell vanavond??

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens heeft iemand hier een Andriel's face ofzo iets of Crown of thiefs??

of andere idee voor me 4 my Merc die heeft op dit moment geen LL gaat te snel dood........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stop een amn rune in zijn wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mhh, mijn nieuwe build heeft een life leech nodig van 20+ % ik ben maar weer aan het mfrunnen geslagen, het lijkt me een leuke build, maar zonde ll is ie in notime dood op act 1 normal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pheno hij heeft een infinity in zijn handje kan geen amn meer instoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is build van een auradin?? en wat gear heeft die nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 12:31

CNS

Ik heb een vraag over het upgraden van unique items.
Horadric Cube
1 Ral Rune + 1 Sol Rune + 1 Perfect Emerald + Normal Unique Weapon = Exceptional Version of Weapon
This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example an Axe is turned into a Cleaver. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain.
Als ik nu een Razortine doe upgraden met bovenstaande formule wat veranderd er dan precies aan de properties?

Item properties van Razortine (Trident)
Two-Hand Damage: (11-13) To (19-22) (15-17.5 Avg)
Required Level: 12
Required Strength: 38
Required Dexterity: 24
Durability: 35
Base Weapon Speed: [0]
+30-50% Enhanced Damage (varies)
Slows Target By 25%*
30% Increased Attack Speed
50% target defense*
+8 To Dexterity
+15 To Strength

Ik kan het natuurlijk wel zelf uitproberen, maar ik ben niet echt rijk en een sol rune is voor mij al bijna mijn hoogste rune, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
Trident
9 to 15 (12 Avg) [0]
Ama, B - Normal
D, N, P, S - Slow
Asn - Very Slow

code:
1
2
3
4
5
Fuscina
19 to 37 (28 Avg) [0]
Ama, B - Normal
D, N, P, S - Slow
Asn - Very Slow

code:
1
2
3
4
5
Stygian Pike
29 to 144 (86.5 Avg) [0]
Ama, B - Normal
D, N, P, S - Slow
Asn - Very Slow

Normal - Exceptional - Elite, als je hem dus 2x upgrade heb je een Stygian Pike, deze heeft 29 to 144 dmg, als je hier 100% ED op hebt is dit dus een veel grotere upgrade als op 9 to 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:20:
Wat is build van een auradin?? en wat gear heeft die nodig??
mijne loopt rond met 2 dreams, conviction aura, en eigenlijk zou je dan FoH moeten maxen, inclusief de synrgie holy shock..
verders mis je een hoop resist door deze buld, dus resist booties en resist gloves én resist ringen zijn bijna een must... daarnaast loop ik met een guarian op, zodat ik op 90/90/95/90 kan komen (heb een t-god) en dus zelf niet bang hoeft te zijn voor elemental attacks.

ik hen btw FoH niet gemaxed, want ik wilde HS iig ook maxed hebben. ben nu smite aan het volgooien, zodat ik bosses ook kan killen :(

paar puntjes in zeal, want van +skills moet je het niet hebben met deze build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Mijn nieuwe summoner gaat lekker,lvl 81 nu. Ben nu alleen opzoek naar wat beter items,vooral een schild+wapen. Een Homunculus en een arm of king leoric zou wel nice zijn,maar wat kosten deze items? Ik heb zelf 5 pgems en 2xum,1xio en een hele hoop 1-12 runes, kan ik daar al wat mee? Of kan ik die runes beter bewaren om later een runeword te maken?
--edit--

Scl helaasch

[ Voor 3% gewijzigd door pingkiller op 16-12-2006 19:10 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HCL heb ik wel een king of leoric voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Typhus lag :(

Vind ik gewoon een perfect Stormlash, dus ik denk die + een Bloodtree Stump even naar men mace-frenzy barb te mulen. Hangt de game ineens en reageert ie nergens meer op. Uit de game, wil ik rejoinen "Game is Full" :(

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik vaak ineens niet meer inloggen??.............
nu kan ik weer niet levelen snap der niks van heb niets geduped niets gedaan kan so maar ineens niet meer der in... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cipri schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:50:
Typhus lag :(

Vind ik gewoon een perfect Stormlash, dus ik denk die + een Bloodtree Stump even naar men mace-frenzy barb te mulen. Hangt de game ineens en reageert ie nergens meer op. Uit de game, wil ik rejoinen "Game is Full" :(
lol... eigen schuld dus

Stormlash low non eth = 5 Fg
Stormlash medium non eth= 10 Fg
Stormlash high non eth= 15 Fg
Stormlash ETH medium-good = 60-80 Fg
Stormlash ETH good-Perf = 100+ Fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Niks eigen schud, schuld van men vriendin die men 2e set serials heeft kwijt gemaakt :+

En waarom is de ETH zoveel waard daarvan :?

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom het nou echt al vaak tegen, maar wat is dat nou "untwinked"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:23:
pheno hij heeft een infinity in zijn handje kan geen amn meer instoppen :P
Tja, het is wat om godlike ietms te hebben :')
Mijn tal mask krijg je niet iig, ik heb de ll te hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 09:01:
Ik kom het nou echt al vaak tegen, maar wat is dat nou "untwinked"??
Het doen met de spullen die je vindt ipv mules te gebruiken om je build uit te dossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Dalyxia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:59:
[...]

wat wel goed werkt =

Shako
COH of Vipermagi
spirit shield
tal amu
wartraveler
magefist
thundergods vigor
sorc torch
anni
li skillers

merc items:
infinity CV of CA
Fortitude
andy's

Gasten , ik speel een week ;) .
Ik heb net aan 1 spirit zwaard voor mijn sorc :D .
En tals set is nog relatief goedkoop aan te komen.....

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:09:
HCL heb ik wel een king of leoric voor je.
Heheh die wil ik ook wel hebben voor m'n skelliemancer @ hc!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:03:
[...]

Het doen met de spullen die je vindt ipv mules te gebruiken om je build uit te dossen.
En daarmee kun je hell halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... hr's nu 5 fg inmiddels op HC L .... tjsa... de game is nu echt verneukt...

heeft blizzard eigenlijk wel hersens? :S... de lol is ervan af... ben nu ook 1/2 weken gestopt inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

hoe meer mensen stoppen met dia, hoe beter het is voor blizz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ga ik d2 ook maar weer eens proberen, nu paar maandjes geleden en HC lijkt me wel weer eens grappig. Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik dood ging in hell cow omdat mijn muisbatterijen op waren :( Maar sindsdien heb ik nooit meer een draadloze muis aangeraakt, dus dat moet wel goed komen. Nu nog een char en build bepalen.. Iemand leuke suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:06:
[...]

En daarmee kun je hell halen?
Ja, waarom niet? Gameskills > elite items uiteindelijk 8)
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:17:
[...]

Heheh die wil ik ook wel hebben voor m'n skelliemancer @ hc!!
Heb er nog 1 over, weet niet hoeveel fg dat kreng waard is. Weggeven doe ik niet meer, gezien de meeste mensen er een handje van hebben dood te gaan met mijn weggegeven spullen :D

Ik heb heel snel to gloves nodig, dus die ga ik maar weer zoeken (al 2x weggegeven, knap he....)
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:13:
Misschien ga ik d2 ook maar weer eens proberen, nu paar maandjes geleden en HC lijkt me wel weer eens grappig. Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik dood ging in hell cow omdat mijn muisbatterijen op waren :( Maar sindsdien heb ik nooit meer een draadloze muis aangeraakt, dus dat moet wel goed komen. Nu nog een char en build bepalen.. Iemand leuke suggesties?
Begin je favo char en bepaal je eigen build is misschien een goede suggestie. Of bouw er 1 na van de vele guides, maar over het algemeen doe ik ook altijd maar wat :D

Ik ga nu een sacrificer bouwen, op hcl lijkt me dat heel cool 8)
Ho emeer damage, hoe meer rode sap er weggaat, dit gaat erg spannend worden. 1 waarschuwing, de lul die amplify over vijanden gaat doen die ik wil neerslaan is een indirecte pkér.....Opeens dubbel damage en dus ook op mijn sap. Dit gaat lekker link worden 8) _/-\o_
Laying of hands of forti zou mijn dood betekenen, oh yeah, dit klinkt echt mijn "living on the edge" build 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Pheno79 op 17-12-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:35:
Heb er nog 1 over, weet niet hoeveel fg dat kreng waard is. Weggeven doe ik niet meer, gezien de meeste mensen er een handje van hebben dood te gaan met mijn weggegeven spullen :D

Ik heb heel snel to gloves nodig, dus die ga ik maar weer zoeken (al 2x weggegeven, knap he....)
Ik heb geen fg... maar kan je wel 10 pg's geven denk ik... ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:05:
[...]

Ik heb geen fg... maar kan je wel 10 pg's geven denk ik... ook goed?
tis prima, dat schijnt tradeable te zijn, al heb ik nog 50+ pgems liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:13:
[...]

tis prima, dat schijnt tradeable te zijn, al heb ik nog 50+ pgems liggen :D
Hehe :D daar kan ik weinig aan doen! ;) btw goed onderweg... lvl 50 ondertussen... 1 near dead gehad door lag in koetjes NM foute plek om dat te krijgen zeg maar als necro met 4 groepen koeien tegelijk naar je toe krijgen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Net 11PG geruilt voor een Leoric,en daarvoor 10PG geruilt voor een homuculus. Ben lekker opweg. Geen idee of het goede trades zijn trouwens,maar ik had een hoop PGs liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:32:
[...]

Hehe :D daar kan ik weinig aan doen! ;) btw goed onderweg... lvl 50 ondertussen... 1 near dead gehad door lag in koetjes NM foute plek om dat te krijgen zeg maar als necro met 4 groepen koeien tegelijk naar je toe krijgen.!
mmm nog lvl 17 ;) met nieuwe char :D
Je gaat hard, ben laaste dagen te druk om te spelen :(
Maar hopelijk vanaaf dat ik er ben.

Wil nu wel even lvl 3x worden :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan iig 30-35 pg aanbieden voor een pul; heb je weer een rune die je kan gebruiken :)

maar in principe is stelregel 10gp=1 fg, als je veel in 1 keer kan aanbieden, gaat de prijs omhoog (veel=convenience) dus zeg 80 pg voor 10fg ofzo.

keys zijn bv rond de 1 fg, maar ik had 3terror + 3 hate aangeboden voor min. 7fg, en het 2e bod was 10 FG!! (meteen gedaan natuurlijk!!) kwak=spek(ver)koper :D

geen armors kwijtgeraakt though, iedereen wil op dit moment opeens weer alleen maar soxed ED-armors (en ik heb er een concurrent bij zag ik; ene hawkeyez ;) )

na ja, gister 2 hf's gedaan, en 2x um gescoord. kan altijd slechter. Vervolgens m'n HEEL slechte arreats voor um geruild :D daarna nog een fal bij countess, dus het viel allemaal nog wel mee uiteindelijk

sorc is nu lvl 80.. zit nu te dubben of ik de um's in m'n 2s circlet moet doen, zodat ik full resist heb @hell, en meer dan 6 vakjes aan ruimte heb in m'n stash, of dat ik gewoon betere chams moet vinden, en moet wachten tot ik 5/-5 lightfacets kan betalen... Denk dat ik er voorlopig maar die um's indoe; als ik die lightfacets kan betalen, kan ik ook aan betere charms komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moet maar zo denken hans. doe die 10% meer damage nou veel en die -10% ook als je al een infinity merc heb ? Je kan denk ik beter voor safety gaan, zal niet je 1ste sorc zijn die dood gaat :P

BTW 30-35 PGems vind ik al wel veel, heb er maar 6 nu :D

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:56:
moet maar zo denken hans. doe die 10% meer damage nou veel en die -10% ook als je al een infinity merc heb ? Je kan denk ik beter voor safety gaan, zal niet je 1ste sorc zijn die dood gaat :P

BTW 30-35 PGems vind ik al wel veel, heb er maar 6 nu :D
heb al wel 35 pg's maar kan ze nog niet verkopen, want ik ga denk ik maar eens craften zo langzamerhand. (moet er eigenlijk eerst nog een paar lvl's bij, maar goed...)

weet ik wel, maar ik wil op 10K chain lightning komen :D

met dat doel voor ogen moeten er denk ik uiteindelijk wel facets in, of veel skillers :o

nu maar eerst fg's sparen, want 11 is wel een beetje mager :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb er denk ik met wat hellforges 10 bij, dus ik ga straks maar wat verdienen. Al zal het vanavond niet zijn. Morgen ook niet :D

Ik kan niet eens normaal mijn pala levelen, er zitten steeds pkers die irritant doen. BMPK clan is ook weer aanwezig op europe zag ik, die lui zijn triest. Tppkers met lvl 8x tegen lowlevel, erg stoer.

Dus mocht je die afkorting in een acc naam zien: wegwezen. killer-legit is degene die bij mij rondhing, en dan ook elke run die die looser tegenkomt joined hij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:09:
[...]

heb al wel 35 pg's maar kan ze nog niet verkopen, want ik ga denk ik maar eens craften zo langzamerhand. (moet er eigenlijk eerst nog een paar lvl's bij, maar goed...)

weet ik wel, maar ik wil op 10K chain lightning komen :D

met dat doel voor ogen moeten er denk ik uiteindelijk wel facets in, of veel skillers :o

nu maar eerst fg's sparen, want 11 is wel een beetje mager :|
Hoe werkt dat craften dan? Daar heb je toch ook runes voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb een maand wat anmders gedaan dan D2LoD, maar weer begonnen. Ik heb een beetje het gevoel dat m'n merc wat snel de bucket kickt - R.I.P. bij elke een beetje heftige horde, zoals de ghosts in de Dark Tower, of een zootje Thorned Hulks bij Shenk.

Irritant.

Het is een act 2 merc, lvl 81, BTW, met o.a. might.
Ik probeer zo maar wat items uit:
Armor: Leviathan+pul, Guardian Angel, The Gladiator's Bane (kan pas wanneer hij lvl 85 is)
Helm: diversen, waaronder een Valkyrie Wing
Wapen: non-eth Bonehew met 2 runes, een Grim Scythe met Insight.

Het blijft vervelend, elke keer 50.000 foppen lappen.

Iemand nog een idee?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:29:
Ik heb een maand wat anmders gedaan dan D2LoD, maar weer begonnen. Ik heb een beetje het gevoel dat m'n merc wat snel de bucket kickt - R.I.P. bij elke een beetje heftige horde, zoals de ghosts in de Dark Tower, of een zootje Thorned Hulks bij Shenk.

Irritant.

Armor: Leviathan+pul, Guardian Angel, The Gladiator's Bane (kan pas wanneer hij lvl 85 is)

Iemand nog een idee?
Geen merc nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:29:

Irritant.

Iemand nog een idee?
Bonewew met 1xAMN+sheal of 2x amn voor 14%ll, Vampire Gaze voor de Dam reduction en 6-8% LL + um/jewel voor resist leviathan+um/jewel voor resist en de damreduction die die heeft.

Klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:14:
[...]

Hoe werkt dat craften dan? Daar heb je toch ook runes voor nodig?
ja, rune, jewel, pg en magic item, welke staat hier. het gaat mij met name om een leuke belt (resist en FCRmag ook mana op zitten :P )

hmm, als ik 4 mods wil, moet ik lvl90 worden ;( dat duurt nog eff vrees ik...

@rammmz, @hell moet je eigenlijk een uber weapon hebben; dus een eth bonehew of een eth cv...

met een might merc zou ik een forti nemen; wat dood is doet jou nix meer :)
gaze is een goeie optie, als je die niet hebt zou ik een tal-helm nemen, want die geeft ook 10%ll

[ Voor 22% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:13:
heb er denk ik met wat hellforges 10 bij, dus ik ga straks maar wat verdienen. Al zal het vanavond niet zijn. Morgen ook niet :D

Ik kan niet eens normaal mijn pala levelen, er zitten steeds pkers die irritant doen. BMPK clan is ook weer aanwezig op europe zag ik, die lui zijn triest. Tppkers met lvl 8x tegen lowlevel, erg stoer.

Dus mocht je die afkorting in een acc naam zien: wegwezen. killer-legit is degene die bij mij rondhing, en dan ook elke run die die looser tegenkomt joined hij....
Omdat ik daar geen zin in heb, loop ik lekker alleen overal door heen. Duurt een heel stuk langer, maar als ik samen met nog wat Gotters loop is het goed te doen. Nog mensen op NM die wat willen levelen? ;) BTW iemand een barb? Kheb gister IK helm gevonden :) Mijn eerste redelijke vondst @HC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:43:
[...]

ja, rune, jewel, pg en magic item, welke staat hier. het gaat mij met name om een leuke belt (resist en FCRmag ook mana op zitten :P )

hmm, als ik 4 mods wil, moet ik lvl90 worden ;( dat duurt nog eff vrees ik...

@rammmz, @hell moet je eigenlijk een uber weapon hebben; dus een eth bonehew of een eth cv...

met een might merc zou ik een forti nemen; wat dood is doet jou nix meer :)
gaze is een goeie optie, als je die niet hebt zou ik een tal-helm nemen, want die geeft ook 10%ll
Mijn merc (Holy freeze.. helpt dan weer wel) heeft een schrale 2k-3k def met eth CV insight + Andariel's Visage(Die LL Helpt :D) en die gaat nooit dood .. behalve aan IM maarja!
Dus de tip is: Meer LL, meer dmg (je LL is namelijk gebaseerd op je dmg).
Bonehew met 2x Amn + TR Helm is meer dan genoeg zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:05:
[...]

Omdat ik daar geen zin in heb, loop ik lekker alleen overal door heen. Duurt een heel stuk langer, maar als ik samen met nog wat Gotters loop is het goed te doen. Nog mensen op NM die wat willen levelen? ;) BTW iemand een barb? Kheb gister IK helm gevonden :) Mijn eerste redelijke vondst @HC!
Iedereen loopt op nightmare, maar ik moet dus nog uberhaupt normal doen :D
Dus ik moet wel partyen, anders duurt het gewoon te lang. En ik heb juist geen zin om alleen te lopen, dan kan ik net zo goed single player spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:23:
[...]

Iedereen loopt op nightmare, maar ik moet dus nog uberhaupt normal doen :D
Dus ik moet wel partyen, anders duurt het gewoon te lang. En ik heb juist geen zin om alleen te lopen, dan kan ik net zo goed single player spelen....
als je ze weer ziet vanaaf, moet je maar eff een whisp geven ;)

zullen we eens kijken of -me and my merc- al kunnen pk-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:31:
[...]

als je ze weer ziet vanaaf, moet je maar eff een whisp geven ;)

zullen we eens kijken of -me and my merc- al kunnen pk-en
Hij gbruikt hacks, dus ik denk niet dat je snel zal winnen. Plus dat tppk gewoonweg lame is. Het is overigens een thunder/bliz build (er ging iemand in party dood na mijnwaarschuwing, die had het over een bliz en een thunder), dus misschien dat ik eens maf ga doen en die mores ga leren :D
Veel cold en light absorb nodig, maar de dood van hem is natuurlijk onbetaalbaar :D

En ik heb al een leuk idee daarvoor, maar goed, dat wordt later. Eerst maar eens wat fg verdienen.
Is het geen idee om 1 got account te maken daar waar iedereen mee bezig gaat op hcl? ipv gotrentagear lijkt me dat wel nuttig eigenlijk. Moeten er natuurlijk wel goede afspraken komen, over het uitgeven, maar dan kunnen we makkelijker verdienen ipv elkaar in de haren te zitten.

Alle socketed bij elkaar, alle pgems bij elkaar, moet toch lekker lopen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:43:
[...]

Hij gbruikt hacks, dus ik denk niet dat je snel zal winnen. Plus dat tppk gewoonweg lame is. Het is overigens een thunder/bliz build (er ging iemand in party dood na mijnwaarschuwing, die had het over een bliz en een thunder), dus misschien dat ik eens maf ga doen en die mores ga leren :D
Veel cold en light absorb nodig, maar de dood van hem is natuurlijk onbetaalbaar :D

En ik heb al een leuk idee daarvoor, maar goed, dat wordt later. Eerst maar eens wat fg verdienen.
Is het geen idee om 1 got account te maken daar waar iedereen mee bezig gaat op hcl? ipv gotrentagear lijkt me dat wel nuttig eigenlijk. Moeten er natuurlijk wel goede afspraken komen, over het uitgeven, maar dan kunnen we makkelijker verdienen ipv elkaar in de haren te zitten.

Alle socketed bij elkaar, alle pgems bij elkaar, moet toch lekker lopen zou ik zeggen.
Ik ben voor.... heb op SCL ook vaak genoeg mijn donaties gedaan! Van Shako's tot HoZ ;) ben alleen op HCL nog niet zo ver.... (Tis weer tijd voor een Blizzie en dagen en nachten lang Mephi te schoppen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:48:
[...]

Ik ben voor.... heb op SCL ook vaak genoeg mijn donaties gedaan! Van Shako's tot HoZ ;) ben alleen op HCL nog niet zo ver.... (Tis weer tijd voor een Blizzie en dagen en nachten lang Mephi te schoppen!)
Mijn necro kan de pits nu ongeveer in een paar minuten clearen, met pindle, shenk en trist erbij. Ik doe het te vaak, ik ben te snel aan het worden :D

En mijn broer, nou ja, ik hoef niets meer te zeggen, die vindt het snel grabben erg leuk in pubbies :D

En als we nou een goed team in elkaar kunnen zetten om bv torches te gaan runnen....ik heb natures peace, erg handig bij nithla met een leuke frenzybarb of zo, kwakkes lightsorc zou geen problemen bij hate en terror moeten hebben (had ik ook nooit). Een paar smiters met cb erbij voor trist en hakken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:48:
[...]

fine by me, als je een sorc gaat maken blom dan heb ik nog wel een stokje voor je, en een 1sorcskills amu met 85 life erop :P
hij staat al zo lang in de verkoop, dat jij hem zó mag komen halen :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/bitter%20song.jpg

daarnaast nog een zooi uniques/set items...

heb zelf op dit moment alleen maar resall charms nodig, anni & sorc torch en een zooi light skillers :P

we zouden het zo kunnen doen dat, degene die inbrengt daar iets voor krijgt (soort loon zeg maar, om het enigzins eerlijk te houden) en iedereen die eht team joined, krijgt een startkapitaal.
na ja, we kunnen iig beginnen met een acct op te zetten om de spulletjes te inventariseren/verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:55:
[...]

Mijn necro kan de pits nu ongeveer in een paar minuten clearen, met pindle, shenk en trist erbij. Ik doe het te vaak, ik ben te snel aan het worden :D

En mijn broer, nou ja, ik hoef niets meer te zeggen, die vindt het snel grabben erg leuk in pubbies :D

En als we nou een goed team in elkaar kunnen zetten om bv torches te gaan runnen....ik heb natures peace, erg handig bij nithla met een leuke frenzybarb of zo, kwakkes lightsorc zou geen problemen bij hate en terror moeten hebben (had ik ook nooit).
en die heeft daar dus gister al weer 5 keys van losgepeuterd :) en dan ben ik nog lang niet op full strength..
Een paar smiters met cb erbij voor trist en hakken maar :)
is mijn build zeer geschikt voor :) heb alleen een heavens 3skills2sox en gores nodig :) (hs maxed en nu smite aan't maxen :) oh ja, en een bo-flail :+

[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:57:
[...]

fine by me, als je een sorc gaat maken blom dan heb ik nog wel een stokje voor je, en een 1sorcskills amu met 85 life erop :P
[afbeelding]

heb zelf op dit moment alleen maar resall charms nodig, anni & sorc torch en een zooi light skillers :P

we zouden het zo kunnen doen dat, degene die inbrengt daar iets voor krijgt (soort loon zeg maar, om het enigzins eerlijk te houden) en iedereen die eht team joined, krijgt een startkapitaal.
na ja, we kunnen iig beginnen met een acct op te zetten om de spulletjes te inventariseren/verzamelen...
Ik ga eindelijk een 2de Keyset aanschaffen, vind t te gevaarlijk om goede gear kwijt te raken op hc. En dan zeker als ik dat van iemand anders gehad heb. Moet dan Dia en LOD hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:01:
[...]

Ik ga eindelijk een 2de Keyset aanschaffen, vind t te gevaarlijk om goede gear kwijt te raken op hc. En dan zeker als ik dat van iemand anders gehad heb. Moet dan Dia en LOD hebben toch?
klopt, gewoon eff bij de MM langs, hebben ze ze meestal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:57:
[...]

[afbeelding]

Het scheelt me iig in mules, mijn amubarb begint door zijn knieen te gaan. Het zijn leuke start amus, dus daar mogen ze ook gebruikt voor worden., ik heb vast wel een cold sorc +3 amu, al ben ik mijn eigen topic na al die weken wel kwijt :D

Maar nu zijn we gewoon te versplinterd bezig, dus een beetje organisatie omtrent items of iets dergelijks moet kunnen. Alleen hoe is nog even de vraag. Wel met een lijst van mensen die het account weten, anders kan iedere lurker hier opeens inloggen , dat is nou ook weer niet de bedoeling. En om nou een guild op d2jsp te maken: het kost 1000fg geloof ik, een beetje overdreven dus ;)

Moeten we het maar een keer over hebben hoe dit het eerlijkst kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:00:
[...]

en die heeft daar dus gister al weer 5 keys van losgepeuterd :) en dan ben ik nog lang niet op full strength..

[...]

is mijn build zeer geschikt voor :) heb alleen een heavens 3skills2sox en gores nodig :) (hs maxed en nu smite aan't maxen :) oh ja, en een bo-flail :+
Bo flail is voor n00bs, als je samen in team runt dan bo'd mijn warcy barb wel ;)
Die barb is met warcry (stun) en howl ook wel lekker als backup daar, dan kan de rest rustig in de bosses meppen. Howl is denk ik nu lvl 31, met twee echoes in de hand kom je daar snel aan natuurlijk :) +3 amu, +2 all/+3 bo helmpje. Het helpt allemaal om die cries zo hoog mogelijk te krijgen. Als we besluiten echt torchruns te gaan doen dan max ik shout nog ipv beserk. Who needs the boflail now ;)

Die torches kun je makkelijk verkopen, of eerst zorgen dat iedere build die meerunt een torch heeft natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:11:
[...]

Bo flail is voor n00bs, als je samen in team runt dan bo'd mijn warcy barb wel ;)
Die barb is met warcry (stun) en howl ook wel lekker als backup daar, dan kan de rest rustig in de bosses meppen. Howl is denk ik nu lvl 31, met twee echoes in de hand kom je daar snel aan natuurlijk :) +3 amu, +2 all/+3 bo helmpje. Het helpt allemaal om die cries zo hoog mogelijk te krijgen. Als we besluiten echt torchruns te gaan doen dan max ik shout nog ipv beserk. Who needs the boflail now ;)

Die torches kun je makkelijk verkopen, of eerst zorgen dat iedere build die meerunt een torch heeft natuurlijk :)
bedoel eigenlijk dat als ik die items heb, ik alleen kan tristen :D

kon het @scl ook, en die is/was zwakker dan deze build, maar een beetje meer zekerheid/marge is @hcl wel lekker natuurlijk :)

in party moet ik alleen salvation nog eff een paar puntjes geven; heb nu conviction tegen mephy ;)

ps. topics heb ik dus in mn sig gezet, zodat ik ze altijd terug kan vinden :) tipje...

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:11:
[...]

/me meld zich aan

Ik ben voor! Zeg maar wat voor char ik moet maken, ben alleen niet erg goed met een zmiter. Ben in vergelijking met jullie die-hard HC spelers nog helemaal niet goed :P

Bol.com -> vandaag voor 20.00 besteld -> morgen in huissss! 22 euro in totaal. Iemand nog een linkje naar een dubbele install guide?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 13:06 . Reden: Bestelling toegevoegd :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb nog een 3e setje, dat ik wel wil inzetten voor een GoT-mules-only account! O-)

Bij voldoende animo en betrouwbare inloggers, uiteraard.

[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 18-12-2006 13:05 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:23:
geen armors kwijtgeraakt though, iedereen wil op dit moment opeens weer alleen maar soxed ED-armors (en ik heb er een concurrent bij zag ik; ene hawkeyez ;) )
we kunnen ook fuseren en de krachten wat socketables aangaat bundelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:04:
Ik heb nog een 3e setje, dat ik wel wil inzetten voor een GoT-mules-only account! O-)

Bij voldoende animo en betrouwbare inloggers, uiteraard.
Snap niet waarom je een keyset nodig hebt om een account aan te maken?
Overigens wil mijn druid wel mee doen voor de oak en ik doe ook aardige damage (2.2k hurricane 4.8k tornado).. heb maar 10% DR maar wel 6.3k life dus dat moet goed komen. Kan overigens ook alle keys verzamelen dus daar werk ik ook wel aan mee :)
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:22:
Ik heb een barb om te helpen (die moet nog een boostje door hell), of een salvation bitchpala met alle res op max voor de hele party (die moet nm/hell nog). Alleen kan hij geen deuk in een bakje boter slaan daar :)

Voor elk wat wils dus :)
Gewoon BO'er van maken, barbs doen het zowieso slecht op hell tenzij je goede gear hebt, en zelfs dan doen andere (AoE) classes het stukke beter. Echter kunnen andere classes geen lvl 40+ BO/Shout halen ;) dus! We hebben overigens wel CB classes nodig om de bosses zo snel mogelijk neer te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een barb om te helpen (die moet nog een boostje door hell), of een salvation bitchpala met alle res op max voor de hele party (die moet nm/hell nog). Alleen kan hij geen deuk in een bakje boter slaan daar :) Maar iedereen heeft dan minder res items nodig, gezien 95/95/95/xx nogal moeilijk te verbeteren is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 18-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
mwa mss dat ik binnenkort ook maar eens op de hcl stap. als er maar niet te veel lag is want dat speelt echt verrot!

vandaag mun 3e keyset gehaald, had nog vrije bijen over. nog gemakkelijker/meer mulegames maken.

ik ben bezig op scl een ama te maken en heb nog een torch er voor nodig. iemand die nog in de aanbieding. heb zelf nog een assa en een druid torch in de aanbieding.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:13:
[...]

Snap niet waarom je een keyset nodig hebt om een account aan te maken?
Overigens wil mijn druid wel mee doen voor de oak en ik doe ook aardige damage (2.2k hurricane 4.8k tornado).. heb maar 10% DR maar wel 6.3k life dus dat moet goed komen. Kan overigens ook alle keys verzamelen dus daar werk ik ook wel aan mee :)

[...]

Gewoon BO'er van maken, barbs doen het zowieso slecht op hell tenzij je goede gear hebt, en zelfs dan doen andere (AoE) classes het stukke beter. Echter kunnen andere classes geen lvl 40+ BO/Shout halen ;) dus! We hebben overigens wel CB classes nodig om de bosses zo snel mogelijk neer te krijgen.
A BOér it is. Om daarna te joinen met een salvation clerc :) De rest kan hakken wat ze willen, dan hoeven de smiters niet eens conviction te hebben om de boel te overrulen :D
Mijn broer kan met die char wel binnenkomen, dan blijf ik howlen met mijn bo barb. A full singer O+

Ik zal mijn scl singer eens in ubertrist laten staan om te kijken of howl ook op die minions werkt.
Mijn broer heeft geloof ik weer bijna een organset bij elkaar dus dan kan ik even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:22:
Ik heb een barb om te helpen (die moet nog een boostje door hell), of een salvation bitchpala met alle res op max voor de hele party (die moet nm/hell nog). Alleen kan hij geen deuk in een bakje boter slaan daar :) Maar iedereen heeft dan minder res items nodig, gezien 95/95/95/xx nogal moeilijk te verbeteren is :)

eventueel kan ik van mijn pala een full smiter met conviction aura van maken dus. Conviction geeft iets van -90%def, dus alles wat slaat slaat zo ongeveer raak ook :D dreams eraf, HoZ & guillaume erop wand swichen voor een heavens, en resist booties voor gore's

kan ie zo mee als killer :) als ik de dream helm op m'n sorc zet, doet dat dan nog iets?? komt dan in de plaats van een 3 lightskills 30resall circlet (2 um's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:07:
[...]

eventueel kan ik van mijn pala een full smiter met conviction aura van maken dus. Conviction geeft iets van -90%def, dus alles wat slaat slaat zo ongeveer raak ook :D dreams eraf, HoZ & guillaume erop wand swichen voor een heavens, en resist booties voor gore's

kan ie zo mee als killer :) als ik de dream helm op m'n sorc zet, doet dat dan nog iets?? komt dan in de plaats van een 3 lightskills 30resall circlet (2 um's)
Ik kan een blessed aim merc meenemen met die pala, dan heb je én full res én heel veel ar. Dat scheelt je dan weer wat. Of je geeft die infi aan een merc, zodat je zelf je punten niet in conviction hoeft te stoppen. Om trist te runnen kun je de mercs gebruiken voor meer def (defiance), ar (blessed aim). Werkt als een tierelier :)

Ik weet niet wat dream doet, maar 3 skills van je lighttree af is best veel eigenlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:03:
[...]

A BOér it is. Om daarna te joinen met een salvation clerc :) De rest kan hakken wat ze willen, dan hoeven de smiters niet eens conviction te hebben om de boel te overrulen :D
Mijn broer kan met die char wel binnenkomen, dan blijf ik howlen met mijn bo barb. A full singer O+

Ik zal mijn scl singer eens in ubertrist laten staan om te kijken of howl ook op die minions werkt.
Mijn broer heeft geloof ik weer bijna een organset bij elkaar dus dan kan ik even checken.
howl werkt op minions! hebben we al eens geprobeerd @scl ;)
weet niet of het @hcl werkt, nog nooit geprobeerd :+
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:20:
[...]

Ik kan een blessed aim merc meenemen met die pala, dan heb je én full res én heel veel ar. Dat scheelt je dan weer wat. Of je geeft die infi aan een merc, zodat je zelf je punten niet in conviction hoeft te stoppen. Om trist te runnen kun je de mercs gebruiken voor meer def (defiance), ar (blessed aim). Werkt als een tierelier :)

Ik weet niet wat dream doet, maar 3 skills van je lighttree af is best veel eigenlijk :o
merc (freezer) heeft al een eth bonehew, vindt ik voor een palamerc veruit het lekkerste (CTC bonespear :D ) als ik de freezer verander, wordt het might, zodat we tenminste dam doen :)
Verder heeft ie forti en een talmask, dus dat gaat goedkomen..

infy geeft maar lvl 12, ik zit zonder +skills op 20 ;)

dream helm geeft 8resall, 5%life en lvl15 Holyshock aura, that's all

[ Voor 39% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:21:
[...]

howl werkt op minions! hebben we al eens geprobeerd @scl ;)
weet niet of het @hcl werkt, nog nooit geprobeerd :+
Nou ja, run maar voor keys dan ;)
Ik lever de full res en ar (pala met blessed aim merc) en vrije doorgang naar de ubers (howling mad murdock). Ik moet alleen dan nog even wat levelen: mijn barb is level 60 op hell act 1 en mijn pala is level 50 in nightmare. Die levert nu al 85/85/85, met wat meer punten te verdelen kan dat alleen maar hoger ;)

Met de oak van BarryW hebben we nog veel leven ook :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 18-12-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:23:
[...]

Nou ja, run maar voor keys dan ;)
Ik lever de full res en ar (pala met blessed aim merc) en vrije doorgang naar de ubers (howling mad murdock). Ik moet alleen dan nog even wat levelen: mijn barb is level 60 op hell act 1 en mijn pala is level 50 in nightmare. Die levert nu al 85/85/85, met wat meer punten te verdelen kan dat alleen maar hoger ;)
Ik verwacht dat iedereen standaard toch wel full res heeft? Heb je toch vrijwel overal nodig.. ik zal alle keys proberen te runnen, alleen is nihlatak toch eng, daar ben ik de vorige keer dood gegaan namelijk.. klote tomb vipers. Zal voortaan beter uitkijken als ik tomb vipers tegenkom, die leggen mijn oak namelijk in 1 klap neer en dan zit ik nog maar op 3k life.. :( Over corpse explosion maak ik me niet zo'n zorgen, teleporten, mercje laten staan en zelf van een afstand tornado's lopen afvuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Ik probeer aan een anni te komen maar keer op keer krijg ik mensen met "Ja sorry me inv. zit vol brb" of gaan ze hele tijd die anni te bewegen. Wat tot resultaat komt dat ze me proberen te scammen met een mephisto soulstone :( Nu durf ik zelf niet eens meer te ruilen voor het geval als ik er dalijk opeens er wel in trap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:28:
[...]

Ik verwacht dat iedereen standaard toch wel full res heeft? Heb je toch vrijwel overal nodig.. ik zal alle keys proberen te runnen, alleen is nihlatak toch eng, daar ben ik de vorige keer dood gegaan namelijk.. klote tomb vipers. Zal voortaan beter uitkijken als ik tomb vipers tegenkom, die leggen mijn oak namelijk in 1 klap neer en dan zit ik nog maar op 3k life.. :( Over corpse explosion maak ik me niet zo'n zorgen, teleporten, mercje laten staan en zelf van een afstand tornado's lopen afvuren..
Of jij full res (75/75/75) hebt door items en daar voor moet inboeten in slagkracht of full res (95/95/95) krijgt van een aura waardoor je meer pijn kan gaan doen omdat je nu meer items die damage doen kan dragen maakt een verschil natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:33:
[...]

Of jij full res (75/75/75) hebt door items en daar voor moet inboeten in slagkracht of full res (95/95/95) krijgt van een aura waardoor je meer pijn kan gaan doen omdat je nu meer items die damage doen kan dragen maakt een verschil natuurlijk ;)
Mja point taken maarja.. hoto = killer..heeft res, spirit = killer.. heeft res, um in mn shako zou ik als wind druid cold facet kunnen maken? Mweh.. maras = killer .. res etc :) Maar voor melee chars zal het idd andere koek zijn.
Aubergine schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:30:
Ik probeer aan een anni te komen maar keer op keer krijg ik mensen met "Ja sorry me inv. zit vol brb" of gaan ze hele tijd die anni te bewegen. Wat tot resultaat komt dat ze me proberen te scammen met een mephisto soulstone :( Nu durf ik zelf niet eens meer te ruilen voor het geval als ik er dalijk opeens er wel in trap 8)7
Gewoon goed kijken?
PS Kwakzor als je je pala ombouwd en we gaan echt ubers doen mag je mn grief wel lenen (als dat tenminste pwnt op een smiter.. ik heb geen id namelijk).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:36:
[...]

Mja point taken maarja.. hoto = killer..heeft res, spirit = killer.. heeft res, um in mn shako zou ik als wind druid cold facet kunnen maken? Mweh.. maras = killer .. res etc :) Maar voor melee chars zal het idd andere koek zijn.
Mja, niet iedereen (zeg maar rustig: ik) heeft die items ;)
En op 95/95/95 te komen zul je een GA moeten dragen, die voor de rest best bagger is als armor gezien de rest van de mods er op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:40:
[...]

Mja, niet iedereen (zeg maar rustig: ik) heeft die items ;)
En op 95/95/95 te komen zul je een GA moeten dragen, die voor de rest best bagger is als armor gezien de rest van de mods er op ;)
niet zeiken over de armor van m'n pally hé die dan overigens gewoon op 90/91/95/90 zit :)
(hartstikke lekker ding, 12XX def, upped, als ik een sox quest heb, kan ik er m'n 3e um indoen :) )

ik heb btw nog 8maxdam/ar GC's liggen voor wie ze kwijtkan in z'n stash als we gaan uberen..

als ik eenmaal een sorctorch heb, heb ik ook meteen een drui-13/17 over (koste maar 8 fg, dus je moet wat hé)

heb ook nog een GA, maar die is geloof ik voor Pheno (had je nodig toch??)

@barryw; smite neemt alle ED mee die je op je char hebt, dus ook de grief ED *O*

dat moet gaan lukken dan :)

smite guide voor een dreamer; ik moet lightning resist maxen :)

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Full res is voormij lastiger te halen :D
maar torch got running party >:)

HCRentagear is wel okidokie plan ;)

Wou al een keer een angel maken.
lvl 10 Salvation Paladin, maxed Prayer en Insight stok + charge ;)
Maar een spearazon lvl 17 leek me aantrekkelijker en moeilijker te maken :D

Heb ook een Barb lvl 51 zoals pheno alleen geen warcry ;) maar leap attack en beserk.
Howl is dus geen probleem. (Baalrun NM nodig)

Druid lvl 52 heb ik ook wel, maar ook oak, Chaffy heeft een betere OAK, Hurricane en Tornado ;)
(Anya, Ancients en Baalruns NM nodig)

Enigste wat ik dus heb in te brengen is een spearazon, die problemen gaat hebben met resist en als Party friendly alleen maar een decoy kan casten :D Denk niet dat ik dat overleef.

Wil je echt een uber hcl tristrunners party hebben, gooi er dan ook een chanter in ;)
hoop fire damage extra + conviction paladin met een BO/Howler barb en een salvation pally.

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:58:
[...]

niet zeiken over de armor van m'n pally hé die dan overigens gewoon op 90/91/95/90 zit :)
(hartstikke lekker ding, 12XX def, upped, als ik een sox quest heb, kan ik er m'n 3e um indoen :) )

ik heb btw nog 8maxdam/ar GC's liggen voor wie ze kwijtkan in z'n stash als we gaan uberen..

als ik eenmaal een sorctorch heb, heb ik ook meteen een drui-13/17 over (koste maar 8 fg, dus je moet wat hé)

heb ook nog een GA, maar die is geloof ik voor Pheno (had je nodig toch??)

@barryw; smite neemt alle ED mee die je op je char hebt, dus ook de grief ED *O*

dat moet gaan lukken dan :)
Ik kan met een andere char die GA wel gebruiken, ja. Mijn sacrificer is er blij mee :)
Gezien forti (ik heb de runes er voor) een onmiddelijke dood zou betekenen (300% enh dam, auw, daar 8% van op mijn rode sap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:06:
Full res is voormij lastiger te halen :D
maar torch got running party >:)

HCRentagear is wel okidokie plan ;)

Wou al een keer een angel maken.
lvl 10 Salvation Paladin, maxed Prayer en Insight stok + charge ;)
Maar een spearazon lvl 17 leek me aantrekkelijker en moeilijker te maken :D

Heb ook een Barb lvl 51 zoals pheno alleen geen warcry ;) maar leap attack en beserk.
Howl is dus geen probleem. (Baalrun NM nodig)

Druid lvl 52 heb ik ook wel, maar ook oak, Chaffy heeft een betere OAK, Hurricane en Tornado ;)
(Anya, Ancients en Baalruns NM nodig)

Enigste wat ik dus heb in te brengen is een spearazon, die problemen gaat hebben met resist en als Party friendly alleen maar een decoy kan casten :D Denk niet dat ik dat overleef.

Wil je echt een uber hcl tristrunners party hebben, gooi er dan ook een chanter in ;)
hoop fire damage extra + conviction paladin met een BO/Howler barb en een salvation pally.
De crushing blow die je hebt gaat wel pijn doen anders. En valkyrie en de decoy kunnen gezellig bij mijn pala en howler staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Pheno79 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:20:
[...]

Lightning Mastery werkt ook op Dream. Dus als je 2 Dream items hebt heb je level 30 Holy Shock * het percentage wat je er door LM bij krijgt. Erg schattig voor een melee sorc: Enchant max, LM max, en eventueel een zooi in ES.

Edit: Oh, en je hebt bij lange na niet zoveel nodig als jullie lijken te denken voor de ubers. Gewoon 2 weglokken uit het midden en dood smiten (Pala wel BO geven eerst), zorgen dat je op switch een res shieldje hebt en een Life Tap wand zodat je vanaf de eerste klap leechen kan, en ze gaan zo dood.

[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 18-12-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
heb gister op EUSCNL een 13ed 3os Breastplate getrade voor 3 fal
was dat een deftige deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Evil_Kroki schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:42:
heb gister op EUSCNL een 13ed 3os Breastplate getrade voor 3 fal
was dat een deftige deal?
Zo'n BP kan je in de act 2 shop op normal kopen, en die 3 fals zijn ook niet echt veel waard. Maar nog altijd meer dan die BP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:41:
[...]

Lightning Mastery werkt ook op Dream. Dus als je 2 Dream items hebt heb je level 30 Holy Shock * het percentage wat je er door LM bij krijgt. Erg schattig voor een melee sorc: Enchant max, LM max, en eventueel een zooi in ES.

Edit: Oh, en je hebt bij lange na niet zoveel nodig als jullie lijken te denken voor de ubers. Gewoon 2 weglokken uit het midden en dood smiten (Pala wel BO geven eerst), zorgen dat je op switch een res shieldje hebt en een Life Tap wand zodat je vanaf de eerste klap leechen kan, en ze gaan zo dood.
Life tap wands? De lifetaps erop zijn necro only toch?

Ik weet het niet, heb de ubers 1x kunnen doen met kutgear en ik vond het lastig zat.
En anders heb ik een level 36 bo wachten, moet genoeg zijn. Met torch zou die nog lekkerder zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pheno79 op 18-12-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:41:
[...]

weet ik, maar ben altijd wel in voor feestjes.

Solo pak je eerst mephy met salvation aan, dan swich naar fana (in mijn geval dan @scl) en Baal & Dia tegelijk 8) losers zijn het dan... Zonder bo btw, met 9xxlife

hmm, heb geloof ik express geen paladream gemaakt, dus dan zou ik het even kunnen proberen;kost me wel 5 skills though (35spirit monarch, en een 3light-circlet..., houdt ik nog lvl 28 mastery over ...)

@pheno: Foei! d8 dat je dat wel wist ... Heb ook al een wand met lower charges just in case :) , en pala heeft een staff met telecharges :)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Charges niet ;)
Zelfde als teleport charges op staffs.

Heb geen valk op de spearazon, dan moet ik Dodge/Avoid/Evade nemen en die skills zijn bugged met fend skill :(

Skylad heeft gelijk, howler + Smiter is voldoende.
Weet nog goed @ scl dat we met zen 4re - 6zen geownd werden door de ubers omdat ze te sterk waren omdat het een 4-6 player game werd. Pas toen de Howler kwam wonnen we :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:54:
Charges niet ;)
Zelfde als teleport charges op staffs.

Heb geen valk op de spearazon, dan moet ik Dodge/Avoid/Evade nemen en die skills zijn bugged met fend skill :(

Skylad heeft gelijk, howler + Smiter is voldoende.
Weet nog goed @ scl dat we met zen 4re - 6zen geownd werden door de ubers omdat ze te sterk waren omdat het een 4-6 player game werd. Pas toen de Howler kwam wonnen we :D
yep, daarna kregen we les van Themark :/
max 3 naar ubertrist.

heb het daarna een paar keer met mn sorc/pala combi gedaan, en dat ging heel behoorlijk. Alleen die physic immunes by duriel zijn lastig als ie niet bij de portal staat... en lilith is en blijft een bitch

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.