Wizspike: Gewoon een Hel of -15% req jewel in stoppen (liefst natuurlijk -15% req, 15 all resBint schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:20:
nu heb ik ook een mooie wizardspike, maar die heeft 75 dex nodig.. zal ik mijn statpoints zo aanvullen dat ik 75 dex heb voor die wizardspike?
En over de rest van mijn gear:
welke items wil ik hebben, zowel MF als normale gear? EN voor mijn actII merc? ik heb nu een insight: lvl 17 meditation, maar een lage dmg range.. gewoon een nieuwe insight maken? Hij heeft verder nog geen life leech.. dat moet ik ook nog zien te fixen? Is er een leuke armor//headpiece daarvoor?
alvast bedankt!
MF eq: Gewoon Rhyme en Ali Baba on switch voor 1xx extra MF, eventueel +MF jewels in de sockets stoppen (tenzij je ISTs over hebt natuurlijk). Als je toch al genoeg FCR en res hebt kan je Skulders en een Shako gebruiken, socketted met een PTopaz, en je zit over de 300MF met alleen die items al. Kan je nog Gheeds en War travs naast gebruiken, en je gaat hard richting de 400MF met redelijk goedkope zut.
Merc: Insight als je niet genoeg mana regen hebt. Je kan em vol met MF stoppen, of gewoon gebruik maken van je eigen mf en hem gewoon max res + hoge leech/FHR/def geven.