Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Bint schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:20:
nu heb ik ook een mooie wizardspike, maar die heeft 75 dex nodig.. zal ik mijn statpoints zo aanvullen dat ik 75 dex heb voor die wizardspike?

En over de rest van mijn gear:
welke items wil ik hebben, zowel MF als normale gear? EN voor mijn actII merc? ik heb nu een insight: lvl 17 meditation, maar een lage dmg range.. gewoon een nieuwe insight maken? Hij heeft verder nog geen life leech.. dat moet ik ook nog zien te fixen? Is er een leuke armor//headpiece daarvoor?

alvast bedankt!
Wizspike: Gewoon een Hel of -15% req jewel in stoppen (liefst natuurlijk -15% req, 15 all res ;) )

MF eq: Gewoon Rhyme en Ali Baba on switch voor 1xx extra MF, eventueel +MF jewels in de sockets stoppen (tenzij je ISTs over hebt natuurlijk). Als je toch al genoeg FCR en res hebt kan je Skulders en een Shako gebruiken, socketted met een PTopaz, en je zit over de 300MF met alleen die items al. Kan je nog Gheeds en War travs naast gebruiken, en je gaat hard richting de 400MF met redelijk goedkope zut.

Merc: Insight als je niet genoeg mana regen hebt. Je kan em vol met MF stoppen, of gewoon gebruik maken van je eigen mf en hem gewoon max res + hoge leech/FHR/def geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:24:
[...]

Nah die zijn ram legit! Occy rings, die zijn wel illegaal :*)
Edit: Vind anders gisteren in chaos sanct een 30all res mara's :D _/-\o_ :*) :9 !!
Zo'n mazzel, helemaal omdat 2 dagen geleden mijn oude (getrade) mara's 25 gepoofed was! (Klote dupers!)
Grats :)

Heb gisteren 2 mensen 'even' door Hell geholpen (duurde ontzettend lang met die lag...). 1e helemaal, 2e vanaf Duriel (die vroeg eigenlijk alleen hulp bij Duriel, maar als ik toch bezig ben... ;) )
Bij de bosses dropte helemaal niets leuks, maar bij die eerste dropte op weg naar HF binnen 30 seconden Ondal's Wisdom en een Leviathan. Vervolgens kreeg die gast die ik rushte ook nog een Ist bij HF :P Gunde hem het ook wel, aangezien hij net op HCL begonnen was en nog helemaal geen redelijke items had. Hij had ook een lage Gheeds gekregen trouwens, viel in het Maggot's Lair, en was lager dan degene die ik had :*)

Bij de tweede dropte er helemaal niets :(

[ Voor 5% gewijzigd door Skyclad op 12-12-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:50:
Ik heb al een paar van mijn mules naar hell geholpen, makkelijker traden/mulen enzo. Gewoon een game aanmaken met je mule "free norm rush" misschien dat je in het begin andy solo moet doen maar bij mij zitten die games altijd snel ramvol. Moet je natuurlijk wel kunnen teleporten anders word het al snel te traag en gaan de mensen weg ;)

Moet je natuurlijk wel 2 computers of een mogelijkheid om 2 clients re draaien hebben.
...en inderdaad, heb gister in-party 2 mules naar act 5 gebracht :) met m'n lightsors. Sorsie is liev btw, heb gister in de monarch spirit gemaakt en, WEER een 35% !!! (sword ook al!)

zit nu op 120%FCR, dat moet toch genoeg zijn :P (BP zat toch op 116%?!?)
TO-gloves/que-hagen's, 10%FCR ring, 2 spirits

alleen mn resist blijft nu een beetje achter... moet snel een zooi SC's met resist vinden...

Deze sorc heeft volgens mij wel veel meer potentie dan de aurdadin, die nu @NM/hell een beetje blijft hangen...

denk dat ik die gewoon houdt voor de wp's, en verder ga met mn sorc; da's sowieso meer mijn ding :)

btw, zit nu op lvl 56, en can WS2/3 NM echt makkelijk clearen samen met mn merc :D dat is wel errug lekker, want meestal moest ik hier met m'n vorige chars veel hoger voor zijn.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:24:
[...]

Nah die zijn ram legit! Occy rings, die zijn wel illegaal :*)
Edit: Vind anders gisteren in chaos sanct een 30all res mara's :D _/-\o_ :*) :9 !!
Zo'n mazzel, helemaal omdat 2 dagen geleden mijn oude (getrade) mara's 25 gepoofed was! (Klote dupers!)
Ah, ik weet weer waarom ik niet meer speel :')
Bij iedereen valt wat leuks op hell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen :

traden jullie ook op D2jsp?? is het beetje veilig? kan iemand me wat vertellen over permen??

ik heb volgende dingen nodig kan iemand voor me +-uitrekenen hoeveel Hr of Fg op D2jsp nodig heb??

Dream shield
Dream Helm
CoH
Cta 4-6-1
Ravenfrost
Wisp
Sorc torch
Anni
6x 15ias+15all resist jewel
Beast
infinity
Dragon Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ ALVAST BEDANKT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 vergeten bij te zeggen ik speel op SCL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:15:
[...]

...en inderdaad, heb gister in-party 2 mules naar act 5 gebracht :) met m'n lightsors. Sorsie is liev btw, heb gister in de monarch spirit gemaakt en, WEER een 35% !!! (sword ook al!)

zit nu op 120%FCR, dat moet toch genoeg zijn :P (BP zat toch op 116%?!?)
TO-gloves/que-hagen's, 10%FCR ring, 2 spirits

alleen mn resist blijft nu een beetje achter... moet snel een zooi SC's met resist vinden...

Deze sorc heeft volgens mij wel veel meer potentie dan de aurdadin, die nu @NM/hell een beetje blijft hangen...

denk dat ik die gewoon houdt voor de wp's, en verder ga met mn sorc; da's sowieso meer mijn ding :)

btw, zit nu op lvl 56, en can WS2/3 NM echt makkelijk clearen samen met mn merc :D dat is wel errug lekker, want meestal moest ik hier met m'n vorige chars veel hoger voor zijn.
voor sorc 105% afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tele & CL? d8 dat CL een bp had van 116 (of was het nu tele?!?)

@asnkai:
hou me ten goede, want ik trade eigenlijk alleen @ hc, en die prijzen liggen wel iets anders..

hr's gaan voor 5-6 fg per stuk @scl, dus als je de items hebt om te soxen, dan kun je het zo uitrekenen.

CTA 4/6/1 zal wat duurder worden denk ik; denk hierbij rustig aan 50fg

sorc torches gaan @hcl voor rond de 30fg en hoger; @scl geen idee, maar als je 30 fg hebt, zal ik kijken of mijn eigen SCL-sorc torch verdwenen is of niet... zo niet, dan mag je hem overnemen, aangezien ik @scl nu toch geen gear meer heb...
Anni's gaan @hcl voor 40+ fg, dus denk in die regionen..

simpele raven is een paar fg
whisp moet je een beetje geluk mee hebben, maar rond de 5 fg moet nog wel lukken
15ias/15 resall zijn DUUR!, durf ik zo geen richtprijs voor te geven; bij sommige spullen is het nl wat de gek er voor geeft, en dat kán best veel zijn ;) (of in dit geval dus, wat de gek ervoor vraagt...)

Ben tot nu toe @ d2jsp nog geen 1 keer genaaid, dus dat gaat wel goed denk ik, en als je het niet vertrouwd gewoon meteen kappen, en niet traden...
Bijna altijd geldt; eerst fg, dan items. Als je een oudgediende hebt, willen ze nog wel eens zeggen dat je eerst met de spullen ovr de brug moet komen, en dat ze dan betalen... Ik heb tot nu toe steeds dat risico genomen, en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. check altijd eff of ze ergens als scammer staan (meestal in de sig's van een ander).

Succes iig met het bijeen rapen van je gear.

Alleen, waarom niet HCL?? :D

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 12-12-2006 11:41 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tele is 105, cl is 116. Know your d2 math 8) :+

[ Voor 1% gewijzigd door Pheno79 op 12-12-2006 12:12 . Reden: en dan een typo maken, goed bezig! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Kwakke van je informatie

waarom geen HCL? omdat ik een mietje ben :P ik ga nogal snel dodo dusss......

trouwens hoe heet je op D2jsp? ik krijg strax wat Fg van een vriend dus ik zit te denken zou ik voor Hr's traden of gelijk voor wat equips.......

als iemand hier wat leuk dingetje op SCL kwijt wil kan je ff bij mij komen ben pas weer begonnen duss heeft veel dingen nodig :D ik offer Fg en Hr, voor een leuk prijs ga ik altijd op in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:06:
Dank je wel Kwakke van je informatie

waarom geen HCL? omdat ik een mietje ben :P ik ga nogal snel dodo dusss......

trouwens hoe heet je op D2jsp? ik krijg strax wat Fg van een vriend dus ik zit te denken zou ik voor Hr's traden of gelijk voor wat equips.......

als iemand hier wat leuk dingetje op SCL kwijt wil kan je ff bij mij komen ben pas weer begonnen duss heeft veel dingen nodig :D ik offer Fg en Hr, voor een leuk prijs ga ik altijd op in ;)
@d2jsp heet ik kwakke01 :P

zal vanaaf even kijken wat er over is van m'n equip, maar ik denk dat ik alles in de verkoop doe, nu ik immers toch het grootste gedeelte van mn equip kwijt ben :(

hand iig nog een pala spirit, een heavens light en een highlord, zou je een pala willen maken @SCL...
whisp me maar na 20:00 dan ben ik wss wel online te vinden
en dan kijken we wel eff wat ik voor je kan betekenen... (wat is jouw acct @d2jsp??)

ps. snel dood @ hc is geen excuus (zie mijn track record van champ of lvl 1-4x en terug :X )

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 12-12-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ff kijken :D ik heet ook gewoon asnkai op D2jsp heb net maar ff aangemaakt mijn ouwe D2jsp account is weg ofzo kon niet meer in loggen Fg's verloren duss :(
ik heb eerlijk gezegt nooit HCL gespeelt een keer duel ben je gameover tog??

maar is misshien zie ik je vanavond online, waar kan ik je vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:50:
[...]

ps. snel dood @ hc is geen excuus (zie mijn track record van champ of lvl 1-4x en terug :X )
Ben jij ooit dood gegaan op hcl? :o

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..........

Kan iemand me een uitleg geven over permen??? :P snap der nix van .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:29:
..........

Kan iemand me een uitleg geven over permen??? :P snap der nix van .........
Als je met dupes te maken hebt kun je ze permen door weet ik wat te doen.... :|
het heeft iig met het tradescherm te maken, voor zover ik weet.

Dupers moeten dood, ze vernaggelen het hele spel.

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 12-12-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:33:
[...]

Amen :)

lol leef nog :D
Hopelijk vanaaf weer even d2'en, kan ik aan mijn spearazon beginnen en mijn wind druid naar NM HF brengen om even tekijken of ik weer een UM uit NM HF kan trekken.

Pheno die hone al gevonden ;) :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:33:
[...]

Als je in en weer uit het trade scherm gaat krijgen ze tijdelijk een andere ID. Dit heet een 'temp perm'. Op die manier kan je zorgen dat ze niet direct verdwijnen.

Op de Edge of Nowhere website staat ergens een uitgebreide beschrijving van perming.

Wat betreft snel dood gaan op HC: Goed uitkijken voor TPPKers, niet duelen met je gewone chars, en beter leren spelen (komt vanzelf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:58:
[...]

Amen :)

lol leef nog :D
Hopelijk vanaaf weer even d2'en, kan ik aan mijn spearazon beginnen en mijn wind druid naar NM HF brengen om even tekijken of ik weer een UM uit NM HF kan trekken.

Pheno die hone al gevonden ;) :P
Ik geloof dat mijn broer met dat ding rond rent, denk ik. Het ligt niet meer op een mule iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

T spel word zowiezo vernaggeld door die stinklags en vieze timeouts, en de bedenker van die eeuwige "failed to join game" moeten ze ophangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klomp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:32:
T spel word zowiezo vernaggeld door die stinklags en vieze timeouts, en de bedenker van die eeuwige "failed to join game" moeten ze ophangen..
So true. Alleen komt die lag van dupers. Dupen doe je door lag te creeren. Games desyncen etc.
Dus krijg je lag , time outs en nog meer gerommel.
Ik zag laatst zelfs het queue terug bij het game aanmaken, nog 50 games in de wachtrij.
Dat is lang gelden dat ik die melding zag :D

Dus als ze die dupers aan zouden kunnen pakken zouden de servers stukke stabieler zijn. hoe ze aan te apkken? Gaten dichten. Maar dat vertikken ze, net als de tppk bug. En impale. En sanctuary aura. En nog meer :D

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 12-12-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:37:
[...]

So true. Alleen komt die lag van dupers. Dupen doe je door lag te creeren. Games desyncen etc.
Dus krijg je lag , time outs en nog meer gerommel.
Ik zag laatst zelfs het queue terug bij het game aanmaken, nog 50 games in de wachtrij.
Dat is lang gelden dat ik die melding zag :D

Dus als ze die dupers aan zouden kunnen pakken zouden de servers stukke stabieler zijn. hoe ze aan te apkken? Gaten dichten. Maar dat vertikken ze, net als de tppk bug. En impale. En sanctuary aura. En nog meer :D
Impale O+
Dat zou een mega skill moeten zijn voor een Amazon, helaas :(
Hone Sundan met repair mod of steel pilar :D

Helaas, als je impale gebruik dan mepje als of je met 10ton lood mept.
Fend :( als je de D/E/A skills gebruik en deze treden op dan mis je alles.
1e Oplossing geen D/E/A skills nemen en dus ook geen VALK.
2e Oplossong ITD Bow op switch Peace armor en strafen tot de CTC Valk verschijnt.
is lvl 15 en met een lvl 10 decoy als synergie heeft deze valk net zo veel ife als een lvl 24 valk met lvl 1 decoy ;)

Sanctuary doet niet de damage die er staat, maar zorgt er wel voor dat je kan leechen van undeads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Hoi mensen, ik ben sinds een paar weken terug (na 2~3 jaar niet meer gespeeld te hebben) weer begonnen op de europeese HCL. Ik heb toen besloten om met een necro te beginnen aangezien een necro best te doen is met crappy gear en inmiddels is hij lvl 81 en nog steeds een armoedezaaier :p.

Mn account op b.net is *Oversoul, drop me maar een pm mijn kant op wanneer er behoefte is aan een, zookeeper, necro ;)

Aangezien ik er een hele tijd tussenuit ben geweest van de D2 scene zijn er veel nieuwe afkortingen die mij niet bekend zijn. Er is een lijst te vinden op The Arreat Summit maar die is hopeloos outdated... Dus als iemand nog een link naar een vrij recente lijst met afkortingen heeft laat het me weten.

Tenslotte nog een paar vraagjes over de D2jsp trading community. Ik heb dus een account aangemaakt op de D2jsp forum en de meeste FAQs doorgenomen, en ben er eindelijk achter gekomen wat die FG's (forum gold) nou zijn waar jullie het soms over hebben :> (ik dacht aanvankelijk dat het om een bepaalde item ging zoals sojs 8)7). Maar ik weet dus nog steeds niet waar HR voor staat en hoe je van FR gebruik kan maken op het D2jsp forum. Ik heb de Forum Gold FAQ gelezen en wanneer ik dus naar "My Gold" toe wil gaan krijg ik het bericht "You do not have access to use Forum Gold!" voor mn neus. De mensen op de live chat van D2jsp reageerden helemaal niet op mn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:32
HR=high rune geloof ik.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Ahh, thanks. Klinkt best logisch maar zoiets met je maar net weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:35:
[...]

Ahh, thanks. Klinkt best logisch maar zoiets met je maar net weten.
als je fg's wilt gebruiken, moet je ze eerst hebben ;)

door een topic aan te maken waarin je items aanbied, kunnen mensen bieden op je items (lol) en krijg je uiteindelijk je fg'tjes. fg's overmaken is simpel, gewoon op het goudzakje klikken van degende aan wie je het wilt overmaken, en een omschrijving invoeren.

kind kan de was doen...

Was is je acct name & d2jsp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:14:
[...]

Ben jij ooit dood gegaan op hcl? :o

:+
neej, tuurlijk niet!! ik doe al die tijd alsof :z

het kwam gewoon omdat ik dan per ongeluk 1 puntje in de verkeerde skill had gedaan in de gauwigheid, en dan moest ik over nieuw beginnen Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/schater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
kwakke01 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:53:
[...]

als je fg's wilt gebruiken, moet je ze eerst hebben ;)

door een topic aan te maken waarin je items aanbied, kunnen mensen bieden op je items (lol) en krijg je uiteindelijk je fg'tjes. fg's overmaken is simpel, gewoon op het goudzakje klikken van degende aan wie je het wilt overmaken, en een omschrijving invoeren.

kind kan de was doen...

Was is je acct name & d2jsp??
Ok, op die fiets dus. Ik ging er vanuit dat wanneer je ook geen fg hebt toch toegang zou hebben tot de menu interface e.d.

Mn acct op D2jsp is Soar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Mijn necro is nu lvl 53,gaat opzich lekker. Maar ik heb mega slechte gear. Ik heb nu 8PGs, kan ik daar al iets voor traden?En waar zou ik dan naar opzoek moeten?
Ben een fishymancer btw.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:11:
[...]

Impale O+
Dat zou een mega skill moeten zijn voor een Amazon, helaas :(
Hone Sundan met repair mod of steel pilar :D

Helaas, als je impale gebruik dan mepje als of je met 10ton lood mept.
Fend :( als je de D/E/A skills gebruik en deze treden op dan mis je alles.
1e Oplossing geen D/E/A skills nemen en dus ook geen VALK.
2e Oplossong ITD Bow op switch Peace armor en strafen tot de CTC Valk verschijnt.
is lvl 15 en met een lvl 10 decoy als synergie heeft deze valk net zo veel ife als een lvl 24 valk met lvl 1 decoy ;)

Sanctuary doet niet de damage die er staat, maar zorgt er wel voor dat je kan leechen van undeads :D
Maar dat leechen van undead was al een hidden skill, de echte bug is dat ie de damage niet geeft (lijkt mij een kwestie van een paar regels code weer aanpassen) en dat ie ipv daarvan ITD doet.

Patch 1.10 duurde zo lang omdat ze de boel herschreven hadden met 1 of 2 personen zodat de code base netter was en ze de skills makkelijker konden balansen. Nou, die bugs die er net genoemd zijn zitten er al jaren in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:08:
[...]

Ok, op die fiets dus. Ik ging er vanuit dat wanneer je ook geen fg hebt toch toegang zou hebben tot de menu interface e.d.

Mn acct op D2jsp is Soar :p
ehh, komt denk ik omdat je nog op 'validating' staat in plaats van 'member' want ik kan ook geen geld aan je overmaken... denk dat je eerst een paar posts moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ho..Long timer D2 player returning...

na 1.5 jaar weg geweest te zijn, eindelijk weer terug bij d2..tja..(sinds sept)

Kheb 3 maandjes Soft Core ladder gespeeld, maar ik ben gisteren weer begonnen met Hardcore.. mijn Trapper Assassin is nu level 8, en door lag al bijna 2 x door in normal games..sjeesh.. loop je nietsvermoedend the underground passage in, BAM, bosspack fana archers..ouch..had 3 life toen ik weer in the stony field verscheen..

al 3 keer The black wall of death gezien gisteravond in 2 uurtjes..niet leuk..

maarja, ook al een account of d2jsp aangemaakt: XchokeholdX eens kijken of ik later wat FG kan krijgen voor mijn ladder items, en dan later wat End game equipment voor mijn Trapper kan kopen op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:53:
Mijn necro is nu lvl 53,gaat opzich lekker. Maar ik heb mega slechte gear. Ik heb nu 8PGs, kan ik daar al iets voor traden?En waar zou ik dan naar opzoek moeten?
Ben een fishymancer btw.
Ik heb anders nog een tarnhelm en gravespine die weg mogen voor bijna niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Steeds weer meer HC spelers hier... Ik kan wel wat mensen rushen indien gewenst (ook al zal zeker de Hell rush traag gaan met die lag), maar dan moeten er eens redelijke afspraken komen omtrend een kanaal of zo om elkaar in te ontmoeten, + tijdstip en zo.

Kan ik ook weer eens 1 of meer mules naar Hell halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:09:
Steeds weer meer HC spelers hier... Ik kan wel wat mensen rushen indien gewenst (ook al zal zeker de Hell rush traag gaan met die lag), maar dan moeten er eens redelijke afspraken komen omtrend een kanaal of zo om elkaar in te ontmoeten, + tijdstip en zo.

Kan ik ook weer eens 1 of meer mules naar Hell halen ;)
In! Ik doe dan mee met 2 mules en dan rush ik hell wel mee met mn druid (sinds gisteren 6.2k health zonder barb BO, en dan nog als de dood zijn voor tomb vipers bij nihlatak.. :o ) indien nodig!

Edit: Friends list werkt beter als een channel, ik zit altijd in-game of in hcl trade channel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
een bijgewerkt lijst van account namen om in die f-list te plaatsen
is dan geen overbodige luxe :D

en idd mules naar hell is wel errug lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Moeten dan wel een paar mules zijn die de Baal quest kunnen krijgen. Ik heb een stuk of 8 level 2x-3x mules geloof ik, maar ik weet niet hoeveel daarvan Baal op Normal al gedaan hebben. Waarschijnlijk in ieder geval 2 of zo.

Edit: Oh, en ik ben meestal ingelogd met *YsidroNew

[ Voor 10% gewijzigd door Skyclad op 13-12-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
kwakke01 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:28:
[...]

ehh, komt denk ik omdat je nog op 'validating' staat in plaats van 'member' want ik kan ook geen geld aan je overmaken... denk dat je eerst een paar posts moet hebben...
Hmm... om een of andere reden is de eerste keer dat ik op de account validation link in mn mail klikte niet gelukt en dat had ik niet door totdat je het hier opmerkte. Anyway als het goed is heb ik nu wel een 'member' status, en alvast bedankt voor je FG donatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:14:
[...]

In! Ik doe dan mee met 2 mules en dan rush ik hell wel mee met mn druid (sinds gisteren 6.2k health zonder barb BO, en dan nog als de dood zijn voor tomb vipers bij nihlatak.. :o ) indien nodig!

Edit: Friends list werkt beter als een channel, ik zit altijd in-game of in hcl trade channel
Count me in too! Ik zit er over te denken om een fire sorc te maken dus dit komt wel goed uit :)
En misschien dat mn broertje ook even meelift, z'n lvl 85 sorc is verleden week naar je eeuwige jachtvelden gestuurd. Als het te gortig wordt kan ik ook nog een steentje bijdragen met mijn necro.

Misschien is het handig om alvast een tijd af te spreken om online te komen? Ik ben vanavond rond 20:00 wel op b.net te vinden. Nu maar hopen dat de lag vandaag een beetje meevalt. Toen ik weer begon met spelen was ik wel verbaasd dat ze na zoveel jaar nog steeds stability/availability issues hebben.

Edit: Owja, weet iemand misschien de syntax om een bepaalde friend nummer op je friendlist te whisperen? Ik heb al in de game handleiding en online help op b.net gekeken maar kon het niet terug vinden. Ik heb het vroeger veel gebruikt maar ik kan er nu niet meer op komen, die methode is zoveel makkelijker dan wanneer je whisperen wilt een volledige account naam in te tikken.

[ Voor 15% gewijzigd door Soar op 13-12-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soar schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:20:
[...]

Count me in too! Ik zit er over te denken om een fire sorc te maken dus dit komt wel goed uit :)
En misschien dat mn broertje ook even meelift, z'n lvl 85 sorc is verleden week naar je eeuwige jachtvelden gestuurd. Als het te gortig wordt kan ik ook nog een steentje bijdragen met mijn necro.

Misschien is het handig om alvast een tijd af te spreken om online te komen? Ik ben vanavond rond 20:00 wel op b.net te vinden. Nu maar hopen dat de lag vandaag een beetje meevalt. Toen ik weer begon met spelen was ik wel verbaasd dat ze na zoveel jaar nog steeds stability/availability issues hebben.

Edit: Owja, weet iemand misschien de syntax om een bepaalde friend nummer op je friendlist te whisperen? Ik heb al in de game handleiding en online help op b.net gekeken maar kon het niet terug vinden. Ik heb het vroeger veel gebruikt maar ik kan er nu niet meer op komen, die methode is zoveel makkelijker dan wanneer je whisperen wilt een volledige account naam in te tikken.
gewoon /f m dan whisper je iedereen.. dat doet iedereen tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Soar schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:20:
[...]

Er waren een aantal lag-dupes recentelijk, en er is er nog steeds minstens 1. Omdat die een server plat gooien en er een aantal mensen enthousiast dupen gaat de ene na de andere server plat. En dan heb je nog alle wannabe dupers die die gefixte methodes proberen en daarmee de andere servers lag bezorgen.

En volgens iemand op Indiablo die vroeg op de middag probeerde te spelen was de lag alleen nog maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:52:
[...]

gewoon /f m dan whisper je iedereen.. dat doet iedereen tegenwoordig!
Hm ja die methode gebruikte een aantal mensen op mijn f list vroeger ook, nadeel daarvan is dan wanneer er een aantal mensen online zijn en ze hebben het niet tegen jouw dan komt het een beetje spammerig over. En zo is er ook kans dat ik een whisper die wel aan mij gericht is soms over het hoofd zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Tja ff google gebruiken kan helpen :P

maar gewoon op battlenet te vinden inclusief andere handige zooi:
Friends Aliases
Just about anyplace in battle.net (including the friends command themselves) you can refer to your friends via a short cut. To use a shortcut use %f[num] where num refers to your friend by their position in you friends list. For example to whisper to your number one friend you would use /msg %f1 hi there
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
freggell schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:23:
Tja ff google gebruiken kan helpen :P

maar gewoon op battlenet te vinden inclusief andere handige zooi:

[...]

bron
Pfft, niet aan gedacht om daar te kijken. Bedankt _/-\o_, ik kon me nog iets herinneren dat het iets was met een % of # teken en zat met variaties daarvan te klooien maar kwam er dus niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soar schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:04:
[...]

Hm ja die methode gebruikte een aantal mensen op mijn f list vroeger ook, nadeel daarvan is dan wanneer er een aantal mensen online zijn en ze hebben het niet tegen jouw dan komt het een beetje spammerig over. En zo is er ook kans dat ik een whisper die wel aan mij gericht is soms over het hoofd zie ;)
Ik ben zelf vrij nieuwsgierig aangelegd dus ik heb er helemaal niks op tegen als mensen /f m berichtjes naar mij sturen terwijl ze voor iemand anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Wanneer een iemand dat doet vind ik niet zo erg maar wanneer er meerdere mensen dat tegelijk doen vind ik wat minder. Zo heb ik in het verleden een aantal bijna dood ervaringen gehad doordat ik afgeleid werd in chat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Mijn necro is inmiddels level 71 en heeft wat equipment(een game openen met O pgems en N +summon items hielp), Nu heb ik echter een wapen gekregen met +3 necro skill levels, deze is 2 handed. Hoe belangrijk is een schild voor een necro? Ga ik later hard geowned worden als ik geen schil gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:57:
Mijn necro is inmiddels level 71 en heeft wat equipment(een game openen met O pgems en N +summon items hielp), Nu heb ik echter een wapen gekregen met +3 necro skill levels, deze is 2 handed. Hoe belangrijk is een schild voor een necro? Ga ik later hard geowned worden als ik geen schil gebruik?
Voor defensie maakt het niet zoveel uit tenzij je max block wilt (wat wel handing is tegen archers). Met max mages en skeletons ga je zowiezo bijna niet meer geraakt worden.

Een schild en wapen heeft als grootste voordeel dat je meer handige dingen kan bereiken (meer +skills, resistance, life, mana, ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik ben online, maar heb zoveel last van lag dat ik niet eens games kan maken :/

Ok, heb nu met 1 account een game kunnen maken, maar de andere account kan niet joinen door de lag :/

[ Voor 39% gewijzigd door Skyclad op 13-12-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mannen... ik op HC, wie had dat ooit verwacht ;) !!

Maar goed, ik maak een skelliemancer en ben nu lvl 16. Ga vandeweek wel weer verder!

Verwijderd

Man, HC is bijna niet te spelen met al die lag. ik moet 3 keer een nieuwe game maken, en maar hopen dat ik op een server IP kom met weinig lag.
/fps hou ik altijd in de gaten op HC...

Gisteren met mijn Assassin eindelijk The Underground passage door en Cain gered..

Vanmiddag snel op naar Andy!

Misschien nog eerst een paar trist runs organiseren..

Verwijderd

Het topic is toch een beetje dood zonder onze zeurpiet pheno, daar kon je tenminste 's morgens een aantal posts verwachten over het feit dat er weer niets gedropped was in mfplaats#1 of mfplaats#2 ! :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:34:
Het topic is toch een beetje dood zonder onze zeurpiet pheno, daar kon je tenminste 's morgens een aantal posts verwachten over het feit dat er weer niets gedropped was in mfplaats#1 of mfplaats#2 ! :(
Pheno heeft mij gister door Normal geboost samen met nog een aantal! Was dan ook een hoe ren ik zo snel mogelijk door alle portals rush. Volgens mij had ie nog een Viper gevonden of was dat Mark?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 10:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]

Pheno heeft mij gister door Normal geboost samen met nog een aantal! Was dan ook een hoe ren ik zo snel mogelijk door alle portals rush. Volgens mij had ie nog een Viper gevonden of was dat Mark?
Ik wil ook nog wel eens een boostje weggeven links en rechts alleen heb ik de afgelopen dagen geen tijd ervoor gehad.. maar wellicht van het weekend weer of vanavond (laat). Mocht je dan hulp nodig hebben *chaffy at your service :)

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:50:
[...]

Ik wil ook nog wel eens een boostje weggeven links en rechts alleen heb ik de afgelopen dagen geen tijd ervoor gehad.. maar wellicht van het weekend weer of vanavond (laat). Mocht je dan hulp nodig hebben *chaffy at your service :)
Een lift van Chaffy is een aanrader _/-\o_ . Turbo-Enigma-Druid
Turbo-Enigma-Druid :P

zozo ;)

Gister met blom een nieuwe char gestart.
B_Uglyzon is lvl 17 nu, en gaat goed.

Verbaasd hoe snel een ama met spear is ;)
Helaas was met een mule poging eergister geloof ik met hans mijn +1java/spear 10%ias gloves en +1java/spear 20% ias ama spear foetsie.

Ik ga volledig melee, geen Lightning Fury en dergelijke. Maar Fend (Geen D/E/A/Valk Skills) Charged Strike, Lightning Strike + Power Strike voor de synergie.

PS is ook voor de kleine single targets onder invloed van IM.
Dus javlin op switch hiervoor.

CS voor Bosses + High Damage 95%CB (hopelijk dus hone met 3x eth en goblin toe rattlecage )

LS voor grote packs die niet zo dicht op elkaar staan.
Compacte packs los meppen : fend met 100% Hit Causes monsters to flee ;)
Daarna LS op 1 monster en klaar ;)

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]

dat was mark...

EN IK! had er een bij baal gevonden 21% welliswaar, maar altijd beter dan que hagen. heb hem geupped, dus hij heeft nu 91x def :)

de 3lightskills circlet eff gesoxed, dus daar passen nog 2 um's in :)

dan kom ik qua resist op hell aardig weg, met nog een um in de viper zit ik wss op full resist :)

vandaag nog eff door hell A1 heen gegaan, maar da's nog wel tricky met maar 600 life... en lvl 69..

wel een guardian gevonden nog, en een dwarf, dus die occul doet z'n werk zeg maar..

moet tegenwoordig wel zelf de insight aan, want mn merc heeft nu fulltime de infy :P (hij heeft inmiddels 200 str)

als er vanaaf gerushed wordt, dan heb ik wss ook nog wel een mule voor hell.

Op verzoek, gisteren weer niets gevonden :( :( :+
Mark wel een perf viper :)

Maar goed, ik ben voor de rushes, jullie zoeken maar :D
Mijn nieuwe rushchar staat al bij hell, om jullie peeps nog sneller door portals te laten rennen.
kwakke01 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:32:
[...]

wel een guardian gevonden nog, ...
Ah, persoon meldt zich om te traden :D
Clean 4s monarch nodig? Of wil je die eth?

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:58:
Mark wel een perf viper :)

Maar goed, ik ben voor de rushes, jullie zoeken maar :D
Mijn nieuwe rushchar staat al bij hell, om jullie peeps nog sneller door portals te laten rennen.
Gister ging wel weer snel genoeg... ;) Portal bij Duriel was nog niet open en de messages over travi waren al binnen... dat kon ik wel waarderen! :P
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:02:
[...]

Gister ging wel weer snel genoeg... ;) Portal bij Duriel was nog niet open en de messages over travi waren al binnen... dat kon ik wel waarderen! :P
Je raakt het gewend als er weer een gotter dood is, van mij kan het nog wle sneller ;)

Mijn necro is te traag om te rushen door hell, wel een veilige, zekere manier van rushen, maar snel zeker niet. Vandaar dat ik nu maar die pala heb laten werken, mijn merc moest toch nog omhoog. Maar dat is niet de nieuwe rush char :o
ach ja, of je laat je rushen met hans en dan als een kip zonder kop achter pheno aan rennen ;)
Kan je vertellen dat dat geen goed idee is, wel achter pheno aan maar niet als een kip zonder kop @ hc .
Koste me een twitcheroe :(

Ben nu iig weer lvl 17, kan stealth aan tot lvl 29 voor Rattle ;)
Mocht iemand nog een face of horror vinden /w* dedlmagik heb een face of horror voor je :D
Waarop ik zal gaan antwoorden, /f m yay!

Derr_Hans schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:08:
ach ja, of je laat je rushen met hans en dan als een kip zonder kop achter pheno aan rennen ;)
Kan je vertellen dat dat geen goed idee is, wel achter pheno aan maar niet als een kip zonder kop @ hc .
Koste me een twitcheroe :(

Ben nu iig weer lvl 17, kan stealth aan tot lvl 29 voor Rattle ;)
Mocht iemand nog een face of horror vinden /w* dedlmagik heb een face of horror voor je :D
Waarop ik zal gaan antwoorden, /f m yay!
Het probleem was dat je voor me liep :D Erg ver voor me :)
Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:22:
[...]

Het probleem was dat je voor me liep :D Erg ver voor me :)
... liep jij zoo ver achter mij dan pheno :+

anyways, als mn sorc af is, kan ik onbeperkt door Hell-laland teleporten (kan nu al bijna, als ik mn merc de insight geef ;) ) maar als ik hem zelf houdt, dan heb ik tevens geen last van li's :D

zit nu boven het laatste bp, ook voor lightning!!
occul 30 spirit shield 35 to-gloves 20 , 6%fcr crafted belt, viper 30.

gaat als een speer dus :)

merc uitrusting van sorc is nu:
gaze, eth leviathan en een infi 272/-52

pala merc sinds gister forti diamond mail 15xx def/27 resall, talhelm en ethbonehew
pala zelf upped guardian, 2 dreams, gosu lightwand :+ e verders een hoop resist dingen..

heb de spirit intussen pheno, maar toch bedankt!

ben inmiddels bijna king of breastplates :D, vandaag weer 4 geruild (+ 4 ith's) voor 5 fg, business loopt goed :)

Verwijderd

Zo net weer geruild :

10 pgms voor een tal rasha's helm voor mijn merc en een gimmershred als lightning immune switch for de javazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn broer gisteren wat gelevelled, nu kan hij zijn titans eindelijk aan.

Om maar niet te spreken van een bepaalde private game die ruw verstoord werd :'( :X
FUCKING JAMMER, anni was ours! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 06:45:
Mijn broer gisteren wat gelevelled, nu kan hij zijn titans eindelijk aan.

Om maar niet te spreken van een bepaalde private game die ruw verstoord werd :'( :X
FUCKING JAMMER, anni was ours! :(
hoe krijg je dat voor elkaar dan? geen password erop ofzo?

btw heb ik voor de gein een hele reeks stomme fouten achter elkaar gemaakt waardoor ik mijn pc flink in de soep had (popup, > virus > verkeerd geklikt > verkeerd geklikt > pc reboot > virus zelfs in veilige modus actief > alle data kwijt > geen backup > kut )

+ het feit dat ik de laatste tijd niet veel zin meer heb in diablo vraag ik hier wie er belang heeft bij mijn accounts, 2 ladder accounts en 4 non ladder accounts

ladder accounts hebben als goeie chars oa: hammerdin, smiter, li sorc
nonladder heeft als char niet veel maar items wel oa: sojs hoto anni infi chaos en nog meer (veel gekregen :) )

Wie o Wie heeft er belang bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:04:
[...]

btw heb ik voor de gein een hele reeks stomme fouten achter elkaar gemaakt waardoor ik mijn pc flink in de soep had (popup, > virus > verkeerd geklikt > verkeerd geklikt > pc reboot > virus zelfs in veilige modus actief > alle data kwijt > geen backup > kut )

+ het feit dat ik de laatste tijd niet veel zin meer heb in diablo vraag ik hier wie er belang heeft bij mijn accounts, 2 ladder accounts en 4 non ladder accounts

nonladder heeft als char niet veel maar items wel oa: sojs hoto anni infi chaos en nog meer (veel gekregen :) )

Waarschijnlijk dat z'n game gewoon Interrupted werd door b.net :(
Ik zou wel eens wat PvP willen doen op SCL, dat doe je op HCL namelijk niet zo heel veel :) en misschien om iemand van GoT een keer een boost te geven oid. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die er meer baat bij hebben als ik mij, maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oe, oe, ik wel, ik ben net sinds 2 maandjes begonnen, en ik kan wel een flinke boost gebruiken..

anders gooi het maar in de grote pot die er hier is..toch????

*lightmakers is mijn account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mocht je materiaal over hebben voor mijn li sorc :
*ivaldir of *ivaldir2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:58:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:33:
[...]

Waarschijnlijk dat z'n game gewoon Interrupted werd door b.net :(
Ik zou wel eens wat PvP willen doen op SCL, dat doe je op HCL namelijk niet zo heel veel :) en misschien om iemand van GoT een keer een boost te geven oid. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die er meer baat bij hebben als ik mij, maargoed :)
Nee, kwakke zat in een pw protected game en begon help te roepen. Dus ik pak mijn necro, mule mijn anni van die necro zodat ie kan droppen en ga helpen. Tollo komt er ook nog bij, 3 man, 1 uberdc, moet makkelijk lukken.
Opeens komt er een gast binnen (<blabla>memento of zoiets) en vertrekt weer. Nouja, wazig, hoe gokt hij het zo? Dus ik met goed emoed richting the stones in act 1, om ubertje alvast gedag te zeggen met een decryp-> tp->komt u alle 2 maar inslaan. Opeens joinen 3 duitsers en gaan op hem inhakken. Daar sta je dan. Tollo en kwakke kwamen niet omdat ze misschien wel gingen pk'en (ik was eigenlijk ook gek ook om daar in het veld te staan).
Ik zag anni droppen toen mijn laatste skellie weer neerviel en daarna weet ik niet eens wat er gebeurde. Ben even bij mark gaan vragen in zijn game of hij die namen kende of zo, of het truukje om uberdc games te vinden die pw protected zijn. Toen ik bij kwakke weer joinde waren ze aan het ruzieen wie de anni nu had. Vage lui.

Op de een of andere manier moeten die gasten in een friendlist hebben gestaan, en de pw van kwakke zijn niet zo heel lastig te raden. Vandaar dat ik die vage soepkippen altijd heb rondlopen, dit soort dingen gebeuren dan denk ik niet, want mijn pw zijn te vaag. maar hoe hij dan wist dat kwakke's game op een hot ip was? Echt wazig.
Graag gedaan :D ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 15-12-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammmmer man, ja h3//h3 games zijn makkelijk ;)

Daarom doe ik altijd - qwsa of qasw of qwedsa of qasdew met pw Q
Niet iedereen raad een game naam tenzij in friend list, maar friend listr zit vol gotters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:40:
Jammmmer man, ja h3//h3 games zijn makkelijk ;)

Daarom doe ik altijd - qwsa of qasw of qwedsa of qasdew met pw Q
Niet iedereen raad een game naam tenzij in friend list, maar friend listr zit vol gotters ;)
mja, heb wel wat andere mensen er in zitten, maar die zijn ook betrouwbaar en zouden dit iig nooit doen. Gezien 1 mijn broer is en die in een soepkip zat....
Eindelijk weer een kans voor een hcl gotter om een anni te krijgen en dat krijg je dit. En uberdc is met een sorc/necro combi goed te doen, lower resist + zoveel mogelijk minions om als buffer te dienen (met tollo erbij dus veeeeeeel minions). Kwakke had kunnen lighten wat ie wilde.

Als ik speel dan is het altijd soepkip of een afgeleide (soeplag ofzo), hetzelfde pw als altijd. Ik heb nog nooit ongenode gasten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:48:
[...]
zit nu boven het laatste bp, ook voor lightning!!
occul 30 spirit shield 35 to-gloves 20 , 6%fcr crafted belt, viper 30.

gaat als een speer dus :)
Laatste BP haal je niet met die eq... Laatste is namelijk 196% of zo voor Lightning, 200% voor fire/cold ;)

Heb gisteren niet gespeeld, gewoonlijk doen we dan met een groep Ironman, maar niemand had zin in die lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Kwakke sorry dat ik der niet was heb je nog dingetjes op SCL ladder :P
sowel wil ik als nog traden :D

Heeft iemand Mara en Arachnid??

waar word PB gedropt? kan iemand me dat vertellen.... dacht cow lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:21:
Hey Kwakke sorry dat ik der niet was heb je nog dingetjes op SCL ladder :P
sowel wil ik als nog traden :D

Heeft iemand Mara en Arachnid??

waar word PB gedropt? kan iemand me dat vertellen.... dacht cow lvl
Phaseblade? Kan overal op hell volgens mij :? het is niet zo dat er maar iets op 1 plek kan vallen. Of we gaan het over elite uniques/sets hebben, maar goed. In de startpost staat een goede site over drops en de kansen er op: iets met "d2data" in de url. Daar kun je zeggen wat je wilt en dan laat die site zien waar je het best kan runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de tip speel hier veel mensen op HCL of SCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:41:
Meer en Meer HCL ;)
Maar nog steeds veel SCL
Zolang het ladder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:41:
Ik zou het nietweten, er staat een playerlist in de startpost, daar kun je zien wie wat doet :)
Hl iig: ik, kwakke, tollo, derr hans, hawk, barryw, skyclad en blom geloof ik nu ook :)
Met mijn broer erbij dus een aardig aantal.
Maar er zijn er meer op scl denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:45:
[...]

Meer en Meer HCL ;)
Maar nog steeds veel SCL
Zolang het ladder is.
Ach, ik ga rustigf door op nonladder, dat boeit me niet zo. HCL is toch al verneukt door al die party-pkers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit op HCL ook veel duper ofniet??? jaar gelden toen ik speelde was nog niet soveel dupersss :( was 3ist en 1 ber gisteren kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:07:
zit op HCL ook veel duper ofniet??? jaar gelden toen ik speelde was nog niet soveel dupersss :( was 3ist en 1 ber gisteren kwijt
Dupen is overal, ik trade geen hrs, omdat 99% ervan dupe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff maar zonder hr kan je jah ook geen RW meer maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:01:
Dus? Ik heb nog nooit een botd gezien, maar kan nu ook niet zeggen dat ik niet zonder kan :D

Blizzard vindt ik raar bezig door zulke hoge runes bijna in elke 1.10 runeword te stoppen. De dropkans is zo klein, dus mensen gaan zo wel dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjah wat kunnen we hier aan doen?? gezamelijk een klacht indienen ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:07:
[...]

Dus? Ik heb nog nooit een botd gezien, maar kan nu ook niet zeggen dat ik niet zonder kan :D

Blizzard vindt ik raar bezig door zulke hoge runes bijna in elke 1.10 runeword te stoppen. De dropkans is zo klein, dus mensen gaan zo wel dupen.
maar door die runes zijn er wel normale items gebleven, in de tijd van 1.09 waren er buriza armors en wizzy gloves, en gigantisch veel 40-15 jewels, dus mensen blijven dupen, want er blijven items de beste en die zullen altijd misbruikt worden

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:28:
[...]

maar door die runes zijn er wel normale items gebleven, in de tijd van 1.09 waren er buriza armors en wizzy gloves, en gigantisch veel 40-15 jewels, dus mensen blijven dupen, want er blijven items de beste en die zullen altijd misbruikt worden
Dat lek is dan ook allang gedicht, dus die zul je niet veel meer zien.
Maar die jewels worden nog steeds geduped, de kans op een legit is nog steeds nihil.

Maar mijn reden om hrs niet te traden lijkt me dus duidelijk, daar ging het om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:21:
[...]

Nee, kwakke zat in een pw protected game en begon help te roepen
. .....
Vandaar dat ik die vage soepkippen altijd heb rondlopen, dit soort dingen gebeuren dan denk ik niet, want mijn pw zijn te vaag. maar hoe hij dan wist dat kwakke's game op een hot ip was? Echt wazig.

[...]

Graag gedaan :D ;)
Pheno, volgens mij had Kwakke een trade-game gemaakt (en dus aan iemand verteld). Zodoende.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:19:
tsjah wat kunnen we hier aan doen?? gezamelijk een klacht indienen ?? :P
Hielp dat maar :D
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:01:
maar je kan ook zonder hoge runeword spelen ;)
De cheap ass runewords zijn goed genoeg.

Duress bijvoorbeeld :D mega armor.
Obedience Polearm O+

Voor High def en resist Stone/gloom extra high def mocht je de pech hebben om een 2sox 1xxxdef eth armor te krijgen neem Prudance >:) mooie eth look ;) (had een 25xx def armor mee (slechte roll) met 29 all res)

Harmony Bow :o
Treachery armor O+
Peace armor (goed voor een bowazon zonder valk en high lvl decoy ;)

Deze zijn allemaal niet duur.
MAL is duurste rune die ik heb gekregen van HF en heb er een prudance (mal+tir) van gemaakt.
Duress is ook cheap UM (sheal+um+tir)

Treachery is ook 1 van de beter armors voor de wat low def chars ;) bowazons, javelin zons, mercs en goed voor assassins die geen skills voor fade en venom kunnen veroorloven (phoenix strikers ;)

Peace heeft 2% ctc lvl 15 VALK dit i.c.m. lvl 10 decoy is mega :D lvl decoy en free lvl 15 valk geeft een boost naar 2310 life (komt overeen met een lvl 23 valk) Daarbij heb je met een bowazon niet super veel aan dodge/avoid/evade dus bespaar je minimaal 4 skill points en de rest om een sterke valk te krijgen.

Harmony is voor iedereen goed +6 valk (als je ctc van peace er nog niet is ;) ) 66-155 (fire/light/cold) damage tot 275% endam en lvl 10 vigor :9~ mist alleen ias :(

Een kleine greep uit cheap en low rw die mij door hell heeft gesleept.
Tuurlijk high RW met ber's en jah's zijn leuk, maar onbereikbaar voor mij en kans op poef!

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 15-12-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:33:
[...]

Pheno, volgens mij had Kwakke een trade-game gemaakt (en dus aan iemand verteld). Zodoende.....
Ah, dat zou wat verklaren. Ik snapte er al geen drol van.

Een trade game op hell...
kwakke let eens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:35:
Hielp dat maar :D

maar ik kan ook zonder hoge runeword spelen ;)
De cheap ass runewords zijn goed genoeg.

Duress bijvoorbeeld :D mega armor.
Obedience Polearm O+

Voor High def en resist Stone/gloom extra high def mocht je de pech hebben om een 2sox 1xxxdef eth armor te krijgen neem Prudance >:) mooie eth look ;) (had een 25xx def armor mee (slechte roll) met 29 all res)

Harmony Bow :o
Treachery armor O+
Peace armor (goed voor een bowazon zonder valk en high lvl decoy ;)

Deze zijn allemaal niet duur.
MAL is duurste rune die ik heb gekregen van HF en heb er een prudance (mal+tir) van gemaakt.
Duress is ook cheap UM (sheal+um+tir)

Treachery is ook 1 van de beter armors voor de wat low def chars ;) bowazons, javelin zons, mercs en goed voor assassins die geen skills voor fade en venom kunnen veroorloven (phoenix strikers ;)

Peace heeft 2% ctc lvl 15 VALK dit i.c.m. lvl 10 decoy is mega :D lvl decoy en free lvl 15 valk geeft een boost naar 2310 life (komt overeen met een lvl 23 valk) Daarbij heb je met een bowazon niet super veel aan dodge/avoid/evade dus bespaar je minimaal 4 skill points en de rest om een sterke valk te krijgen.

Harmony is voor iedereen goed +6 valk (als je ctc van peace er nog niet is ;) ) 66-155 (fire/light/cold) damage tot 275% endam en lvl 10 vigor :9~ mist alleen ias :(

Een kleine greep uit cheap en low rw die mij door hell heeft gesleept.
Tuurlijk high RW met ber's en jah's zijn leuk, maar onbereikbaar voor mij en kans op poef!
Precies, al zijn rhyme en wealth de hoogste runewords die ik gemaakt heb. Ik red het meestal wel met de rare items die vind tussendoor. Rare great hauberk met 14xx defense heb ik nog ergens liggen, dat soort spullen zijn ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:37:
[...]

Precies, al zijn rhyme en wealth de hoogste runewords die ik gemaakt heb. Ik red het meestal wel met de rare items die vind tussendoor. Rare great hauberk met 14xx defense heb ik nog ergens liggen, dat soort spullen zijn ook leuk :)
OOooow rhyme vergeten te noemen, cannot be frozen :D en 25% all res met 20% meer block ;)
need is say more, en dat voor een sheal en eth :D

BTW stealth armor ;) lvl 17 heb je 25% frw 25% fcr en 25% fhr 15% mana regen :D

Doe een hoop met Unique's en Rare's low RW set's ;)
Alles wat ik vind en krijg :D probeer ik te gebruiken anders weg te geven of charsi er mee proberen te versieren.

-edit-
Hoop smiley's in mijn laaste 2 post's :+

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 15-12-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:43:
[...]

OOooow rhyme vergeten te noemen, cannot be frozen :D en 25% all res met 20% meer block ;)
need is say more, en dat voor een sheal en eth :D

BTW stealth armor ;) lvl 17 heb je 25% frw 25% fcr en 25% fhr 15% mana regen :D

Doe een hoop met Unique's en Rare's low RW set's ;)
Alles wat ik vind en krijg :D probeer ik te gebruiken anders weg te geven of charsi er mee proberen te versieren.

-edit-
Hoop smiley's in mijn laaste 2 post's :+
Untwinked is da bomb!
Rhyme is echt een must have voor elke lowbudget char :)

Mijn necro verzamelt met wealth, rhyme, goldwrap en gheeds ook aardig wat geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik speel weer sinds een weekje es.
Al me chars expired ;) .

Iemand die de waarde van tals set op het moment weet?
En de waarde van 2 sojs ;)
(softcore ladder btw)

tx :P
account is chrisstructor, kan geadd worden in got lijst :>

[ Voor 21% gewijzigd door chrisstructor op 15-12-2006 14:08 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrisstructor schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:00:
Ik speel weer sinds een weekje es.
Al me chars expired ;) .

Iemand die de waarde van tals set op het moment weet?
En de waarde van 2 sojs ;)

tx :P
account is chrisstructor, kan geadd worden in got lijst :>
scl/hcl?
Soj is best veel geduped, dus ik weet niet wat ze tegenwoordig doen. Tal op scl zal wel een ist ofzo zijn, er staan tradesites in de startposts. Ik kan er alleen op mijn werk door een webfilter niet bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:48:
[...]

Untwinked is da bomb!
Rhyme is echt een must have voor elke lowbudget char :)

Mijn necro verzamelt met wealth, rhyme, goldwrap en gheeds ook aardig wat geld :)
Gold = Gamblen
Gamblen = Rare's
Rare's = Zijn soms godly
Godly Rare's = Fun
Fun = Gamblen ;)

Denk dat ik ook maar een GF necro bouw :D
Puur Goldfind, 2x dwarf (200) + wealth (300) + goldwrap (80) + rhyme (50)+ alibaba (187 @lvl 75) + GF charms + wat resists ;) zit je al snel met cheap items aan 817% GF + 230% mf als je perf goldwrap heb. Travi geen probleem met meat shield en 40% fire absorb :D dwarf zal wel voor pgems te traden zijn toch ?

Zal een MageKeeper Werken ?
Lower Resist , SkellMage's , Insight Golem en Revive's

Of zijn skellie's gewoon het voor een summoner, wil wat anders :D

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 15-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Hoeveel kost een ammu met teleport? Mijn necro is atm volgens mij best gimped zonder teleport. Zou opzich ook wel een enigma willen,maar voordat ik de runes daarvoor heb ben ik of 50,of gebanned wegens cheaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:11:
[...]

Gold = Gamblen
Gamblen = Rare's
Rare's = Zijn soms godly
Godly Rare's = Fun
Fun = Gamblen ;)

Denk dat ik ook maar een GF necro bouw :D
Puur Goldfind, 2x dwarf (200) + wealth (300) + goldwrap (80) + rhyme (50)+ alibaba (187 @lvl 75) + GF charms + wat resists ;) zit je al snel met cheap items aan 817% GF + 230% mf als je perf goldwrap heb. Travi geen probleem met meat shield en 40% fire absorb :D dwarf zal wel voor pgems te traden zijn toch ?

Zal een MageKeeper Werken ?
Lower Resist , SkellMage's , Insight Golem en Revive's

Of zijn skellie's gewoon het voor een summoner, wil wat anders :D
Oh ja, ali heb ik ook nog in de hand, en dwarfstar :D

Mages vind ik zelf te zwak, maar ik heb ze ook niet gemaxxed. Op hell zijn ze canonfodder (oeh, nostalgisch spel) en zijn ze veel te snel weg gevaagd. Bij 1 zo'n vuurring hose van uberdc waren ze gisteren al weg, mijn skellies bleven iig staan :) Bibberend misschien, maar ze stonden nog....

Skellies zijn gewoon pijnlijk, travi is een kwestie van een maximaal een minuut. 1 neer = corpse explosion, dan gaat de rest ook vrij snel ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.