Ik quote aan het begin van je reply:Confusion schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:15:
[...]
Je bent het eens met iets dat hij niet zegt en niet lijkt te bedoelen?
Bugfixes, betere support voor nieuwere hardware, methoden of standaarden, soms sneller of meer functionaliteit. Het is nu niet zo dat voor alle nieuwe software er 1 reden is om die nieuwe versies te hebbenJe mist iets, omdat de nieuwere versie iets heeft dat je nodig hebt of wilt hebben.
Er zijn velen redenen waarom je nieuwe software wil hebben, soms trouwens niet eens omdat je weet dat er iets is wat je wil. Er zijn met open-source projecten heel veel anderen die ook feature requests kunnen doen. Wellicht zijn er een paar zo geniaal en heb je er geen weet van. De nieuwe software geeft je wel die extra functionaliteit, terwijl je het in eerste instantie niet wist. Had je beter bij het oude kunnen blijven
En wat ik zelf eerder zei, van mij (en volgens mij zijn velen het met me eens) mag Debian inderdaad eens opschieten met unstable stable maken. Sommigen (zoals jij) kunnen best langer wachten, anderen (zoals Jungian) vinden het nu al veels te lang duren.
Het gevaar is natuurlijk altijd dat mensen weglopen bij de distro. Hoewel dit niet per se bij Debian geldt, zie je het wel bji Gentoo. Door de ruzies binnen het team zijn er zeker wel een aantal gebruikers afgehaakt. Door lang te wachten met software updaten zullen mensen misschien ook afhaken en naar een andere distro schuiven