Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 14.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 22:53
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:04:
[...]

De vraag is dus: ja, ik kan naar een winkel gaan en Microsoft Points halen maar als ik de forums van XBLive eropna lees, zijn daar dus ook verschillen in. Mensen uit land A die account hebben in land B (zoals ik dus) heb soms de meest ranzige problemen bij het activeren van hun Points-code.

Vandaar mijn vraag: mijn Gamertag staat nog steeds geregistreerd in Florida, mijn Windows Live ID in Nederland; uit welk land moet ik dus Microsoft Points kopen?
Heb precies hetzelfde probleem en hier dus mooi ook nog in Nederland gekochte puntjes liggen, die helaas niet te gebruiken zijn. Dus als ik jou was zou ik geen points kopen in Nedersland want die gaan waarschijnlijk toch niet werken. Misschien via ebay amerikaanse points halen of iets dergelijk.

Het is toch niet normaal dat je je land gewoon niet kan veranderen, baal er echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Microsoft is hard bezig om te kijken of hier iets aan gedaan kan worden. Kon wel een tijdje duren voor ik zou worden teruggebeld i.i.g.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:49:
Microsoft is hard bezig om te kijken of hier iets aan gedaan kan worden. Kon wel een tijdje duren voor ik zou worden teruggebeld i.i.g.
Dat is ook een standaard helpdesk antwoord; "Ja we zijn er meer bezig, het probleem is bekend" ;)

Maar wel raar inderdaad, je zou het inderdaad via E-Bay kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122028

Weet iemand of die actie van Mediamarkt Duitsland morgen (zaterdag) nog geldt? Ik kan hem niet terugvinden op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Anoniem: 122028 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:06:
Weet iemand of die actie van Mediamarkt Duitsland morgen (zaterdag) nog geldt? Ik kan hem niet terugvinden op hun website.
Hij is inderdaad van de site af, en hij was ook geldig TOT morgen. Dus vandaag was helaas je laatste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Razr schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:54:
[...]

Dat is ook een standaard helpdesk antwoord; "Ja we zijn er meer bezig, het probleem is bekend" ;)

Maar wel raar inderdaad, je zou het inderdaad via E-Bay kunnen proberen
Nee, ik heb echt een ticket-number en ze hebben het doorgespeeld naar boven; zeg maar de techneuten.

Lees terug; ik heb lopen bellen met Amerika enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:01
Razr schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:18:
[...]

Hij is inderdaad van de site af, en hij was ook geldig TOT morgen. Dus vandaag was helaas je laatste kans.
Ik heb hem vandaag gehaald en volgens mij is morgen de laatste dag! Dus ik zou als ik jou was even bellen of mailen! Ze hadden nog maar 1 premium wat ik zag! Er kwam wel een hele lading Wii's aan toen ik daar was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 22:53
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:35:
[...]

Nee, ik heb echt een ticket-number en ze hebben het doorgespeeld naar boven; zeg maar de techneuten.

Lees terug; ik heb lopen bellen met Amerika enzo.
Ben zeer benieuwd of het gaat gebeuren. Je hebt niet stil gezeten da's zeker. Vindt het namelijk zo jammer van mijn savegames en 1518 achievement puntjes als ik een nieuwe gamerstag moet aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122028

bsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:23:
[...]

Ik heb hem vandaag gehaald en volgens mij is morgen de laatste dag! Dus ik zou als ik jou was even bellen of mailen! Ze hadden nog maar 1 premium wat ik zag! Er kwam wel een hele lading Wii's aan toen ik daar was ;)
Ik had al een mail gestuurd maar ik twijfel of ik tijdig een antwoord krijg. Bellen is lastig want mijn duits errug belabberd. Ik wilde trouwens naar de Mediamarkt in Oldenburg, wellicht dat ze daar nog wat voorraad hebben.

Wat betreft de Wii... :O ik ben niet echt een voorstander om als een idioot in de woonkamer te gaan staan zwaaien en doen voor mijn tv :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 122028 op 15-12-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Hehe, ik vandaag ook van jouw adresje gebruik gemaakt en voor 30 euro binnen!
Thanks nog!
mindcre8r schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:17:
[...]

dan is ie 2,50 duurder geworden ;) maaranyways zeer nette afwerking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand of de huidige "generatie" xbox360's stiller zijn dat de eerste batch xboxes? Ik lees namelijk op veel verschillende plekken dat de xbox fans / drive nogal veel lawaai kunnen maken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201054

Hey kan je geen gekopieerde xbox1 games op xbox 360 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 201054 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:23:
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Welkom op GoT; als je je enigszins had ingelezen in de afgelopen 25 topics en de policy van GoT eropna leest, dan kan het inderdaad niet en vragen ernaar mag ook niet.

Maar ja, veel plezier met je 360 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ge_wél_dige eerste post Kurdy.. hulde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Zo, net mijn eerste spel gekocht (GOW uiteraard) Ziet er allemaal goed uit, ik kan hem straks pas echt gaan uitproberen als mijn vriendin weg is. Maar wat een ****herrie zeg. Ik had hiervoor alleen demo's gespeeld, en dan is het allemaal lekker stil, maar zo veel herrie valt toch wel tegen hoor :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sander-sp schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:46:
Zo, net mijn eerste spel gekocht (GOW uiteraard) Ziet er allemaal goed uit, ik kan hem straks pas echt gaan uitproberen als mijn vriendin weg is. Maar wat een ****herrie zeg. Ik had hiervoor alleen demo's gespeeld, en dan is het allemaal lekker stil, maar zo veel herrie valt toch wel tegen hoor :s
Herrie?

Je hebt toch wel het game-geluid op 120% opengedraaid staan op je 7x 150W versterker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
De 360 brengt via de games echt geld in het laatje voor ms volgens mij. Bij de xbox had zo onderhand meer dan de helft hem omgebouwd, echt iedereen deed het :P. Nu is iedereen zo'n beetje bekeerd om toch maar originele games te kopen (ja ik ook). Is ook leuker, daar niet van :), alleen prijzig.
Ik bedoel, 2 miljoen gow's verkocht op 8 miljoen consoles... damn.

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 15-12-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
nee, tenzij je de dvd drive eruit haalt. Ontkoppeld en er naast legt.

@ deepseven helemaal met je eens. Ten eerste vind ik de risicos de ombouwmethode veels te groot en ik zou het nu zelfs niet meer willen. Een xbox zonder live is niks.

[ Voor 25% gewijzigd door dikki dik op 15-12-2006 21:52 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ja voor mij hetzelfde, toen ik hoorde dat GOW zo goed was, en ik de games zag die nog uit moesten komen heb ik besloten om hem te kopen. Dat de ps3 nog lang op zich laat wachten, en dat hij duur is heeft er ook wel mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Trancentral schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:17:
Weet iemand of de huidige "generatie" xbox360's stiller zijn dat de eerste batch xboxes? Ik lees namelijk op veel verschillende plekken dat de xbox fans / drive nogal veel lawaai kunnen maken .
Hier is er een gekocht in septemver/oktober dit jaar. Hij maakt flink wat 'fan-lawaai' zodra hij aangaat, maar alleen dat en verder is het niet storend als je eenmaal lekker aan het gamen ben ook al blijft het geluid telkens. Enige extra herrie die er is komt van de dvd-drive als je net een cd erin propt, maar da's logisch. Bovendien, ik zit met mijn oren als ik game ook maar op zo'n 1,5/2 meter van het kastje af.

[ Voor 10% gewijzigd door Otherside op 15-12-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Otherside schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:13:
[...]

Hier is er een gekocht in septemver/oktober dit jaar. Hij maakt flink wat 'fan-lawaai' zodra hij aangaat, maar alleen dat en verder is het niet storend als je eenmaal lekker aan het gamen ben ook al blijft het geluid telkens. Enige extra herrie die er is komt van de dvd-drive als je net een cd erin propt, maar da's logisch. Bovendien, ik zit met mijn oren als ik game ook maar op zo'n 1,5/2 meter van het kastje af.
Thanks voor je reply! :) Dus er is wel de hele tijd zon fan geluid aanwezig? Dat de dvd drive gaat draaien is natuurlijk geen probleem, maar het is toch niet zo dat het lijkt als of er een stofzuiger aan staat :P
Kon me namelijk niet herinneren dat de xbox360 stands bij de mediamarkt lawaai maakten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Trancentral schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:17:
ik vind eigenlijk dat ie een teringherrie maakt. Maar 't is wel een meesterlijke console. Bovendien staat m'n 5.1 set toch standaard aan en die komt wel boven het gezoem uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 18:26
Ik zit er ook over te denken om een 360 te halen, dat het een geweldig apparaat is weet ik al en daar twijfel ik ook niet over. Maar ik wil mijn 360 aansluiten op een CRT monitor (Philips 109P40, max resolutie 1920 x 1440, dus ik zou een HD resolutie kunnen instellen, met balken).

Maar is er iemand die ook een Xbox360 aangesloten heeft op een CRT monitor?
En kan je bijvoorbeeld de refreshrate's instellen, of iets in die richting? En hoe bevalt het?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
Trancentral schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:37:
[...]

Thanks voor je reply! :) Dus er is wel de hele tijd zon fan geluid aanwezig? Dat de dvd drive gaat draaien is natuurlijk geen probleem, maar het is toch niet zo dat het lijkt als of er een stofzuiger aan staat :P
Kon me namelijk niet herinneren dat de xbox360 stands bij de mediamarkt lawaai maakten .
Np :)
Mediamarkt is op een of andere manier nooit een goede omgeving om te kijken of apparaten geluid maken.
Ik heb iig de Xbox nog even voor je aangezet en getracht een geluidsfragment op te nemen, maar het geluid is niet goed op te nemen. Het is in ieder geval standaard fan geluid. Het is stiller als je hem idle in het hoofdmenu laat staan, maar tijdens het gamen staat hij flink te 'loeien'. Ikzelf stoor me er niet echt aan, maar je kan het vergelijken met een notebook bijvoorbeeld die even flink aanslaat om bij te koelen maar dan constant tijdens het gamen. Dan kan je misschien een beetje een beeld vormen.

Voor de extra context: ik stoor me er hoogstens aan als ik zelf niet game. En ik stoor me vrij gauw aan geluiden. Maar dat zegt niks over het feit of er verandering is tov van de eerdere exemplaren van dit doosje.

[ Voor 13% gewijzigd door Otherside op 15-12-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik ben van mening verandert over GoW :$ wat een vet spel is dat online met co-op :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dames en heren,

ik heb in ieder geval besloten om een extra/nieuwe account aan te maken op XBLive. Dit om, vooruitlopend op een negatief antwoord van Microsoft, toch verder te kunnen gamen.

Mijn nieuwe gamer-tag is: OctagonQontrol

Iedereen die in mijn Friends-list staat, krijgt in ieder geval vandaag of morgen een hernieuwd request maar als je je geroepen voelt om mij zelf toe te voegen: ga je gang.

*einde dienstmededeling*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:12:
Dames en heren,

ik heb in ieder geval besloten om een extra/nieuwe account aan te maken op XBLive. Dit om, vooruitlopend op een negatief antwoord van Microsoft, toch verder te kunnen gamen.

Mijn nieuwe gamer-tag is: OctagonQontrol

Iedereen die in mijn Friends-list staat, krijgt in ieder geval vandaag of morgen een hernieuwd request maar als je je geroepen voelt om mij zelf toe te voegen: ga je gang.

*einde dienstmededeling*
Het kutte is, dat je op je nieuwe account nu alle achievements opnieuw moet behalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:22:
[...]
Het kutte is, dat je op je nieuwe account nu alle achievements opnieuw moet behalen ;(
Ja, en ook opnieuw mijn Arcade games moet kopen.

1 voordeel; ik heb nu niet meer dat gezeik dat demo-arcade games ook in mijn achievement-list staan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jep, daar dacht ik ook al aan. die arcade demo's zijn echt een doorn in mijn oog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Na lang brainstormen heb ik gisteren de beslissing genomen om een Xbox 360 aan te schaffen. Een console die ik eind vorig jaar ook al wou kopen, maar omdat ik moest kiezen tussen nieuwe onderdelen voor de PC, en de Xbox 360, is dat er niet meer van gekomen eigenlijk.

Dit jaar moest ik eigenlijk weer een beetje een moeilijke beslissing nemen. De Nintendo Wii is namelijk net uit, en dat zorgde op zich nogal voor het nodige getouwtrek. Uiteindelijk heb ik dan toch de beslissing genomen om voor een 360 te gaan, in plaats van de Wii. De achterliggende redenen kan ik wel lang en breed gaan opsommen, maar laten we het er maar op houden dat de 360 iets meer aan mijn persoonlijke voorkeuren voldoet. De Xbox heeft zichzelf het afgelopen jaar wel bewezen dacht ik zo! Terwijl de Wii zich in mijn ogen nog een beetje waar moet maken. No hard feelings voor de Wii hoor, het is een leuke console, met een sterke launch line-up. En in de toekomst zullen er ook zeker weten nog enkele zeer vette toppertjes op uit gaan komen. Daar niet van.

Uiteindelijk zal ik toch wel weer alle drie de consoles kopen, mits mijn beurs een beetje mee werkt. Maar dat is weer een ander verhaal. Kijk, ik hou gewoon van games. En de console wars zal me eerlijk gezegd compleet worst zijn! Maar wanneer ik moet kiezen tussen de twee nieuwe consoles die nu in Europa in de winkel verkrijgbaar zijn, dan kies ik voor de 360. Een keus die op zich ook wel een beetje te maken heeft met mijn zeer goede herinneringen aan Xbox Live toen ik dat nog had, voor de oude Xdoos.

Goed, gisteren dus een 360 gekocht. Een Gears of War pack welteverstaan :) En dan nog de game Dead Rising er bij. En man, man, ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van beide games! Echt héle vette shit! Van Dead Rising was ik al gecharmeerd toen ik de eerste filmpjes op Internet zag verschijnen, maar van Gears of War was ik eerlijk gezegd nog niet echt overtuigd. Maar wanneer ik moet kiezen tussen een Saints Row-, en een Gears of War pack, dan is mijn keus op zich wel snel gemaakt.

Achteraf gezien kan ik mezelf wel voor de kop slaan dat ik niet gewoon eerder heb ingezien dat Gears of War meer is dan een simpel "schiet en shuil spelletje". Het is echt supervet! Dikke actie, vette shootouts, en een hele spannende sfeer.

Dead Rising hadden ze op zich net zo goed de 'Dawn of the Dead' licentie mee kunnen geven. En dan had je wat mij betreft misschien wel de meest vette filmgame ooit gehad. Het is gewoon echt een complete speeltuin, die game! Qua interactie met de spelomgeving misschien wel de meest goed uitgewerkte game tot op heden. Om nog maar te zwijgen over wat men presteert aan het maximale aantal characters tegelijk op je scherm te toveren... Boh zeg, echt complete colonies daar in dat winkelcentrum!! En maar maaien met die kettingzaag, 'heng, heng, henggg'. _/-\o_

Op moment van schrijven heb ik de console nog aan mijn Sony CRT TV'tje hangen. Een gewone normale TV van een centimetertje of 72 doorsnee, met RGB ondersteuning, en een vlakke beeldbuis. Op zich al een genot om op te gamen, maar morgen gaat het echt helemaal los hier... Dan komt namelijk als het goed is mijn extra spulletjes nog binnen. Een VGA kabel en een extra draadloze controller van Microsoft, en de game Dead or Alive 4.

Vanaf morgen gaat de 360 verhuizen van plekje hier. Deze ga ik met de VGA kabel aansluiten op mijn 19" Samsung 930BF. En met een digitaal kabeltje aan mijn Logitech Z-680 hangen d:)b Ja, dan word het pas echt lachen geblazen hier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Goed, probleemstelling is uiteindelijk afgeschoten, opgezet en aan de muur gehangen:

According to Microsoft Customer Service USA, we will not allow any foreign credit-cards on accounts registered in the United States. Unfortunately, we cannot help you change or circumvent this issue and we suggest, in order to keep using your gamertag, to have subscription cards shipped from the U.S. to your home country.

We can, however, cancel any outstanding renewal on your account so Microsoft will not to charge your creditcard in the future for this account.

Oftewel; ik heb ze alle gegevens omtrent mijn creditcard laten weghalen en ik ga zo eens kijken hoe ik mijn gamertag offline kan halen... Of niet; misschien leuk om Silver-member te blijven...

Mijn nieuwe tag is dus vanaf nu echt in gebruik! Voeg me toe, chat met me, speel met me maar hou me heel!

* MAX3400 moet dus weer alle gekochte spelletjes opnieuw gaan spelen... Sweet... 8)

OctagonQontrol

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Pfff, vandaag al meer dan een uur gebeld met helpdesk maar die komen er ook niet uit.

Ik kan niet streamen naar mijn 360.

Wat heb ik geprobeerd,

Media Player 11, Ziet xbox wel maar xbox meldt: "can't find any computers running media sharing software.Try testing your connection. Dan ziet ie ineens wel mijn comp. krijg ik een vage firewall melding terwijl er geen FW draait op dat moment.

Als ik op de Xbox de connectie test krijg ik "failed" op "PC selected" wat dus wil zeggen dat er geen geschikte pc op het netwerk zit terwijl die er wel degelijk is.

Windows media Connect doet eigenlijk hetzelfde. Het lijkt me ook geen netwerk probleem te zijn aangezien de pc de xbox wel ziet en ik ook gewoon live kan . . .

De helpdesk drong er op aan Windows media connect 2.0 te downloaden en deze te gebruiken icm
XboxXPSP2-ENU.exe, echter Windows media connect 2.0 is niet langer meer te downloaden, ook niet bij microsoft.

Uiteindelijk onverichterzake opgehangen.

Na enig nutteloos pielen weer eens gebeld maar helaas, de vrouw met duits accent kon me niet helpen en na 2x de supervisor om advies te hebben gevraagt kon ze me alleen nog maar vertellen dat ik met de windows helpdesk moet gaan bellen 8)7
Ze blijven volhouden dat ik echt media connect 2 moet hebben en zonder dat kunnen ze me niet helpen, en ze legden vooral de nadruk op 2.

voor zover ik weet moet het met WMP11 gewoon kunnen en nogmaals, een search naar WMC2 geeft nakkes resultaat.

Bijv.http://tweakers.net/meukt...ws-Media-Connect-2.0.html is een bericht uit 2005 met dooie links

help . . .

[ Voor 9% gewijzigd door Bornin op 16-12-2006 12:11 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
nog even over die advanced scart kabel. Ik heb hem net aangesloten en ben nog niet bijzonder overtuigd. Op het eerste oog niet zo'n heel verschil hier. terwijl ik toch een best goede tv heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

MAX3400 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:21:
Mijn nieuwe tag is dus vanaf nu echt in gebruik! Voeg me toe, chat met me, speel met me maar hou me heel!

* MAX3400 moet dus weer alle gekochte spelletjes opnieuw gaan spelen... Sweet... 8)

OctagonQontrol

Het houdt je van de straat :D Succes !

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Juggernaut schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:09:
nog even over die advanced scart kabel. Ik heb hem net aangesloten en ben nog niet bijzonder overtuigd. Op het eerste oog niet zo'n heel verschil hier. terwijl ik toch een best goede tv heb.
Gebruik eens aan andere scart ingang.
Vaak zijn niet alle scart ingangen op een tv RGB.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

fulgore schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:20:
[...]

Het houdt je van de straat :D Succes !
Echt niet, want ik ben weer begonnen met PGR3. Hopelijk vandaag alles op Easy klaar en morgen op Advanced (Gold?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
yzf1kr schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:35:
[...]

Gebruik eens aan andere scart ingang.
Vaak zijn niet alle scart ingangen op een tv RGB.
ga het direct proberen :)

edit:
ah! dat lijkt er meer op. spul wordt er inderdaad scherper van :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasplank op 16-12-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70824

gister de 360 GoW pack gekocht... het is nog steeds 399 bij de MM in R'dam centrum! En wireless controller is 38,99 ipv 39,99 :p

Eerste indruk: _/-\o_
Heb het aangesloten op een Sony KDL-32V2500 en het beeld is echt _/-\o_

maar goed.. GoW is DE ultieme co-op spel op dit moment denk ik! verder vind ik ook wel dat dat ding best veel lawaai maakt, maar als ik mijn surround sound hard zet hoor je dat dan niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 09:45
maar goed.. GoW is DE ultieme co-op spel
het spel

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 13:59
Anoniem: 70824 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:59:
gister de 360 GoW pack gekocht... het is nog steeds 399 bij de MM in R'dam centrum! En wireless controller is 38,99 ipv 39,99 :p

Eerste indruk: _/-\o_
Heb het aangesloten op een Sony KDL-32V2500 en het beeld is echt _/-\o_

maar goed.. GoW is DE ultieme co-op spel op dit moment denk ik! verder vind ik ook wel dat dat ding best veel lawaai maakt, maar als ik mijn surround sound hard zet hoor je dat dan niet meer :D
Is dat een aanbieding of gewoon de vaste prijs? En is die Mediamarkt zit toch op loopafstand van het station als ik de plattegrond goed bekijk?
Heb je enig idee hoeveel ze er nog hebben? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door crzier op 16-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
crzier schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:22:
[...]

Is dat een aanbieding of gewoon de vaste prijs? En is die Mediamarkt zit toch op loopafstand van het station als ik de plattegrond goed bekijk?
Heb je enig idee hoeveel ze er nog hebben? ;)
Je moet uitstappen met de metro bij Beurs en als je dan de goede uitgang van het station neemt is het nog geen 3/4 minuten lopen. Ook van CS kun je het lopen maar dan ben je 10/15 min. bezig. (goede uitgang uit mijn hoofd is Beursplein :$ )

[ Voor 4% gewijzigd door Otherside op 16-12-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Gaming247 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:56:
Ik zit er ook over te denken om een 360 te halen, dat het een geweldig apparaat is weet ik al en daar twijfel ik ook niet over. Maar ik wil mijn 360 aansluiten op een CRT monitor (Philips 109P40, max resolutie 1920 x 1440, dus ik zou een HD resolutie kunnen instellen, met balken).

Maar is er iemand die ook een Xbox360 aangesloten heeft op een CRT monitor?
En kan je bijvoorbeeld de refreshrate's instellen, of iets in die richting? En hoe bevalt het?
Het geeft een goed beeld op een crt monitor .Hier draait het op een IIyama crt pro 410 monitor en Bevalt erg goed. (ik kan natuurlijk niet met een lcd tv of Plasma vergelijken maar wel met een normale tv en is beduidend beter op de monitor )beeldscherm grote gebruik je het menu in de 360 en dat werkt goed
Let wel dat je een vga kabel er bij koopt. En mischien een kabeltje voor je boxen aan te sluiten van je pc (bij logitec staan dat soort kabeltje dus kijk daar ff naar)
Veel Game plezier als je er een koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Voordat mijn Post weer ondergesneeuwd raakt in de drukte hier, iemand een clue hoe ik hier uit kom?
bornin7ty2 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:51:
Pfff, vandaag al meer dan een uur gebeld met helpdesk maar die komen er ook niet uit.

Ik kan niet streamen naar mijn 360.

Wat heb ik geprobeerd,

Media Player 11, Ziet xbox wel maar xbox meldt: "can't find any computers running media sharing software.Try testing your connection. Dan ziet ie ineens wel mijn comp. krijg ik een vage firewall melding terwijl er geen FW draait op dat moment.

Als ik op de Xbox de connectie test krijg ik "failed" op "PC selected" wat dus wil zeggen dat er geen geschikte pc op het netwerk zit terwijl die er wel degelijk is.

Windows media Connect doet eigenlijk hetzelfde. Het lijkt me ook geen netwerk probleem te zijn aangezien de pc de xbox wel ziet en ik ook gewoon live kan . . .

De helpdesk drong er op aan Windows media connect 2.0 te downloaden en deze te gebruiken icm
XboxXPSP2-ENU.exe, echter Windows media connect 2.0 is niet langer meer te downloaden, ook niet bij microsoft.

Uiteindelijk onverichterzake opgehangen.

Na enig nutteloos pielen weer eens gebeld maar helaas, de vrouw met duits accent kon me niet helpen en na 2x de supervisor om advies te hebben gevraagt kon ze me alleen nog maar vertellen dat ik met de windows helpdesk moet gaan bellen 8)7
Ze blijven volhouden dat ik echt media connect 2 moet hebben en zonder dat kunnen ze me niet helpen, en ze legden vooral de nadruk op 2.

voor zover ik weet moet het met WMP11 gewoon kunnen en nogmaals, een search naar WMC2 geeft nakkes resultaat.

Bijv.http://tweakers.net/meukt...ws-Media-Connect-2.0.html is een bericht uit 2005 met dooie links

help . . .

[ Voor 5% gewijzigd door Bornin op 16-12-2006 15:35 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Dp, sorry, ben radeloos :-)

[ Voor 98% gewijzigd door Bornin op 16-12-2006 15:34 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Juggernaut schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:09:
Als je een goede tv hebt heb je geen scart nodig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand waar de X360 Premium met WWE SmackDown vs. RAW 2007 te krijgen is? Ik woon in Bodegraven (bij Gouda), dus als het kan niet in Friesland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Otherside schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:29:
[...]

Je moet uitstappen met de metro bij Beurs en als je dan de goede uitgang van het station neemt is het nog geen 3/4 minuten lopen. Ook van CS kun je het lopen maar dan ben je 10/15 min. bezig. (goede uitgang uit mijn hoofd is Beursplein :$ )
Ff uitzoeken hoe ik dan bij het metrostation kom. Ga geen kwartier lopen met een X360 onder de arm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
crzier schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:08:
[...]

Ff uitzoeken hoe ik dan bij het metrostation kom. Ga geen kwartier lopen met een X360 onder de arm 8)7
Als je met de trein komt ga je eruit op Rotterdam Centraal. Dan vanwege een verbouwing moet je buitenom naar de metro (volg de bordjes) en dan pak je elke metro die daar staat, ze komen allemaal langs Beurs. (Je krijgt na Centraal Station waar je instapt in de metro station Stadhuis en daarna al Beurs. En het is 2 strippen B) Of moet ik je brengen ;) )
Oh en de terugweg wel opletten dat je vanuit Beurs de blauwe/Erasmus lijn richting CS pakt, niet de rode.

En een echte vent kan best een kwartier lang met een Xbox360 onder zijn arm lopen :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Otherside op 16-12-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Dank je! Totdat een andere echte vent denkt hey, das een leuke xbox, ff mn matties roepen en jatten dat ding :D. Heb overigens een OV-kaart dus die strippen komt wel goed. Alleen zit hooguit 1x per jaar in de metro, dus dat wordt ff goed opletten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
crzier schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:53:
Dank je! Totdat een andere echte vent denkt hey, das een leuke xbox, ff mn matties roepen en jatten dat ding :D. Heb overigens een OV-kaart dus die strippen komt wel goed. Alleen zit hooguit 1x per jaar in de metro, dus dat wordt ff goed opletten :).
Die kans loop je inderdaad in Rotterdam ;)
Anyway, hij is inderdaad erg goedkoop hier, en de prijzen van de Mediamarkten onderling verschillen nogál. Als ze hem daar niet hebben, probeer dan anders nog de Saturn bij metrostation halte Zuidplein (na Beurs nog zo'n 8 minuutjes blijven zitten). Als het goed is moet Saturn hem namelijk voor dezelfde prijs wegdoen als de Mediamarkt. Saturn is morgen ook open.
(Om het zeker te weten van de laagste prijs, check of MM binnen een straal van 15km van de Saturn ligt).

[ Voor 6% gewijzigd door Otherside op 16-12-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Ik ga em morgen niet halen, zal in de loop van aankomende week zijn ben ik bang. Echt te druk op het moment, maar hou mn ogen open voor een GoW Premium aanbieding. Woon in het oosten, en het is ongeveer 2 uur reizen naar die Rotterdamse MM. Heeft Saturn een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
Maar natuurlijk:
http://www.saturn.nl/

Saturn zit ook in Duitsland, dat is een stuk dichterbij voor jou denk ik?
Hoewel ik niet weet hoe de prijzen/garantie etc. daar liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Otherside op 16-12-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Laatst online: 08:47
Otherside schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:08:
Maar natuurlijk:
http://www.saturn.nl/

Saturn zit ook in Duitsland, dat is een stuk dichterbij voor jou denk ik?
Hoewel ik niet weet hoe de prijzen/garantie etc. daar liggen.
De winkels in Duitsland hebben volgens mij geen GoW. Twee weken terug ben ik nog bij de Saturn in Duisburg geweest. Ze hadden er alleen een PES6 en COD3 pack voor 399 euro.

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
Ah ja, nu ik het zie heb ik er ook wel eens van gehoord. Punt is, dat ik met de trein gratis kan en geen auto bij de hand heb, plus daar nog benzinekosten bij komen. Het is naar bijvoorbeeld Nordhorn zo'n 160km heen en terug. Kan bovendien niets vinden wat ook maar iets te maken heeft met Xbox op de duitse Saturn site.

Ik ga aankomende week dan toch maar even naar Rotterdam, heb ik als het goed is ($$ student he) mooi de 360 in huis voor het Kerst wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

bornin7ty2 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:33:
Voordat mijn Post weer ondergesneeuwd raakt in de drukte hier, iemand een clue hoe ik hier uit kom?

[...]
Ik had mijn Norton NIS 2005 uitgezet, en verrek het werkte?
Ook al zette je hem weer aan, het bleef werken (tot je de Xbox een reboot gaf) 8)7

P.s heb vandaag het nieuwe Saturn krantje in de brievenbus gehad, staat de Philips 26PF3321 in voor € 499 (mischien leuk voor sommige?), en een Xbox 360 premium GoW € 399, krantje geldig vanaf 19-12 t/m 26-12-06!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-05 22:44
Als er hier nog tweakers zijn die mij wilen toevoegen op live, mijn gamertag is Futurewebhostin.
Ik speel fifa, Rainbow 6, Call of duty en MotoGP.

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
crzier schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:04:
Ik ga em morgen niet halen, zal in de loop van aankomende week zijn ben ik bang. Echt te druk op het moment, maar hou mn ogen open voor een GoW Premium aanbieding. Woon in het oosten, en het is ongeveer 2 uur reizen naar die Rotterdamse MM. Heeft Saturn een website?
ga dan naar de mm in duitsland en haal in nederland GoW. ben je nog steeds goedkoper uit en heb je een 2e controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
TwyLight schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:37:
[...]
Als je een goede tv hebt heb je geen scart nodig :')
Gast, gedraag je eens niet als een klein kind. Ik zeg dat ik een best goede tv heb. Niet dat ik de allerduurste HDTV heb. Misschien hebben je pappie en je mammie dat wel maar da's dan weer jouw geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200809

Anoniem: 156423 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:35:
[...]

Ook al zette je hem weer aan, het bleef werken (tot je de Xbox een reboot gaf) 8)7

P.s heb vandaag het nieuwe Saturn krantje in de brievenbus gehad, staat de Philips 26PF3321 in voor € 499 (mischien leuk voor sommige?), en een Xbox 360 premium GoW € 399, krantje geldig vanaf 19-12 t/m 26-12-06!
Hallo,

Lees al een tijdje mee op het forum, ben zelf ook bekend met een aantal probleempjes. Zoals bijvoorbeeld het volgende: heb zelf een amerikaanse account en daarbij kan je niet de ms points gebruiken die je in nederland in de winkel heb gekocht...best klote! :(

Waar het me nu om gaat is om de Philips 26PF3321 die bij Saturn in de aanbieding is. Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, twijfel hier tussen een samsung en een sony bravia. Nu lees ik dat de Phillips een leuke prijsje heeft en ik weet natuurlijk dat smaken verschillen als het gaat om hoe "mooi" het beeld eruit ziet als je aan het gamen bent, maar kan iemand mij hier wat advies over geven? :)

Avast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 30-05 16:01
Juggernaut schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:41:
[...]

Gast, gedraag je eens niet als een klein kind. Ik zeg dat ik een best goede tv heb. Niet dat ik de allerduurste HDTV heb. Misschien hebben je pappie en je mammie dat wel maar da's dan weer jouw geluk.
Op mijn tv zie ik ook geen heel groot verschil. Ik heb zelf een gewone Sony breedbeeld tv (niet HD) en de kwaliteit is er niet heel erg op vooruit gegaan met de Advanced Scart kabel.
Bij een vriend van me met een andere tv was de kwaliteit met de Advanced Scart kabel wel veel beter, maar dat was doordat zijn beeld met composite gewoon heel treurig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Anoniem: 156423 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:35:
[...]

Trouwens, wat zie ik nou, er staat in de omschrijving tijdelijk een mini-afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 30-05 16:01
Anoniem: 156423 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:44:
[...]

Trouwens, wat zie ik nou, er staat in de omschrijving tijdelijk een mini-afstandsbediening?
Dat is dan de afstandsbediening die ook bij de eerste lichting zat. Handig dingetje opzich, ik gebruik 'm eigenlijk vooral als ik muziek op heb staan (volgend nummer zonder de Guide menu te openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 21-05 08:55
Ik vond het best een goede opmerking eigenlijk.
360 komt pas echt tot z'n recht op HDTV, en die zijn tegenvoordig niet zo duur meer. Sluit hem desnoods op je monitor van je computer aan met VGA.

Ikzelf heb hem op de 32 inch Mycom LCD! Wereld van verschil, moest hem pas ff bij een maat aansluiten op zijn 100Hz 82 CM Philips koelkast aansluiten, man man. Bah bah!
[...]

[b][TwyLight schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:37:
[...]
Als je een goede tv hebt heb je geen scart nodig

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 16-12-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[...]

Ik heb ook niet de aller duurste :)

En wat die gast boven mij zegt is dus waar, gamen is pas echt vet met de xbox als je dat doet op HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 200809 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:06:
[...]

Hallo,

Lees al een tijdje mee op het forum, ben zelf ook bekend met een aantal probleempjes. Zoals bijvoorbeeld het volgende: heb zelf een amerikaanse account en daarbij kan je niet de ms points gebruiken die je in nederland in de winkel heb gekocht...best klote! :(

Waar het me nu om gaat is om de Philips 26PF3321 die bij Saturn in de aanbieding is. Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, twijfel hier tussen een samsung en een sony bravia. Nu lees ik dat de Phillips een leuke prijsje heeft en ik weet natuurlijk dat smaken verschillen als het gaat om hoe "mooi" het beeld eruit ziet als je aan het gamen bent, maar kan iemand mij hier wat advies over geven? :)

Avast bedankt!
2 dingen:

Je hebt waarschijnlijk gelezen wat er dus met mijn US-account aan de hand is; succes ermee in de toekomst.

En voor TV's; koop geen Samsung. Al is hetzelfde aan inch iets van 150 Euro goedkoper; je kan beter de Philips halen of eventueel de Sony maar in de Bravia-serie zijn ook veel submodellen met meer/minder kwaliteit. Lees hier veel over!

Ikzelf het vorig jaar een 37" van JVC gekocht; geen moment meer naar klote beeld hoeven kijken op de XB360 (RGB-component) of mijn HDMI-DVDspeler.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een Samsung en die is echt wel mooie kwaliteit hoor :) Je geeft ook geneens argumenten waarom die het niet moet kopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TwyLight schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:19:
Ik heb een Samsung en die is echt wel mooie kwaliteit hoor :) Je geeft ook geneens argumenten waarom die het niet moet kopen dus...
Oke...

Een vriend van me heeft er eentje, een andere vriend van me en we hebben er 9 op werk. Sowieso mijn vrienden kijken liever bij mij naar de 360 dan bij zichzelf thuis en ook 2 collega's zijn al eens bij me thuis geweest en die vinden de JVC ook beter dan de Samsung.

Heel goed voorbeeld: de kans dat een Samsung blokjes geeft (je weet wel; alsof je een slechtere AVI/DivX kijkt), is veeel groter dan bij mijn JVC vanwege interne electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm, misschien heb je gelijk. Ik heb zelf natuurlijk geen vergelijking's materiaal omdat hier in huis verder alleen 2 Samsung's staan.

Maar met de 360 vind ik het zelf perfect beeld, en ik zit meestal maar 1,5 meter van de tv af ofzo.
En bovendien zijn de Samsung's meestal wat goedkoper, dus als je niet zo héél veel geld hebt en je wil toch HD kunnen gamen is een Samsung een goede oplossing vind ik :)

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, want de Samsung's zijn niet zomaar goedkoper dan andere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200809

Ik had dus de ms point gehaald, ik dacht van; even kijken hoe het werk met de huur dvd's op marketplace. Na een aantal dingen geprobeerd te hebben is het met niet gelukt om de ms points op mijn account te krijgen, omdat ik een amerikaanse account heb.
Mijn broertje heeft een nederlandse account, daar heb ik de ms point op gezet. Uiteindelijk daarmee een tweetal arcade games en een thema mee gehaald en deze kan ik overigens wel weer op mijn eigen account spelen. Heb dus geen nieuwe hoeven te maken ( omdat ik in eerste instantie bang was alles kwijt te raken).

voor de tv's moet ik nog heel goed kijken naar welke mijn voorkeur gaat...maar denk toch dat ik een keuze moet maken uit de sony bravia serie en wel de 32"

Heb beneden ook een Samsung staan en een vriend van me heeft een wat duurdere Sony. De Sony geeft toch een heel wat mooiere beeld als ik eerlijk moet zijn!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 200809 op 16-12-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
MAX3400 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:51:
[...]

Je hebt waarschijnlijk gelezen wat er dus met mijn US-account aan de hand is; succes ermee in de toekomst.
ik heb gelezen over jouw problemen met je us-account. Ik heb hetzelfde probleem alleen heb ik mijn 360 ongeveer net 2 week. GOW op casual uitgespeeld nu verder met hardcore. Maar wat ik van jou lees is als ik later extra dingen wil kopen ect via MS dat het wel je dan pas echt problemen ondervind.

Mijn vraag is dan ook hoe veel moeite is het om een nieuwe live account aan te maken?
moet je daar bijvoorbeeld weer een nieuwe email voor aanmaken ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

December 16, 2006
Exclusive - Metal gear Solid 4: Coming to Xbox 360

Sony can't be happy to lose another big exclusive.

Earlier this week, the information of Metal gear's non platform exclusivity was imparted to me by way of a dev source close to the team who cannot be named by pain of death. It's coming a few months later than the PS3 game, but it's happening folks.

This is said to be because publishers - including Konami - don't believe there'll be enough PS3s out there by the time the game hits because of the blu ray diode failure issues.

Now all I need is VF5 and I won't have to buy a 3rd console!

I'll get official comment from Konami in the week, but it is Saturday and this came pretty much from the horse's mouth, so you can count on this being legit.
bron

Lijkt me erg sterk, zeker omdat het op zo'n onbekende site staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 17-12-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ace schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:55:
[...]

bron

En nu heeft die site lekker veel hits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TheJason schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:19:
[...]

ik heb gelezen over jouw problemen met je us-account. Ik heb hetzelfde probleem alleen heb ik mijn 360 ongeveer net 2 week. GOW op casual uitgespeeld nu verder met hardcore. Maar wat ik van jou lees is als ik later extra dingen wil kopen ect via MS dat het wel je dan pas echt problemen ondervind.

Mijn vraag is dan ook hoe veel moeite is het om een nieuwe live account aan te maken?
moet je daar bijvoorbeeld weer een nieuwe email voor aanmaken ect?
Heel eenvoudig; maak een nieuwe Hotmail-adres aan. Zorg ervoor dat je je wel registreert (en voor latere telefonische support ook je echte gegevens invult omtrent je adres en dergelijke) in Nederland. Als dat aktief is, maak je op je Xbox een nieuwe gamertag aan en die koppel je aan het gemaakte account. Als het goed is, zie je dan op je TV je Nederlandse gegevens voorbij komen zoals je naam, adres en telefoonnummer.

Daarna ben je "veilig" en kan je van alle functionaliteit gebruik maken die Microsoft biedt aan NL users van XBLive waaronder online betalen met een creditcard en de prepaid-kaarten uit de winkel voor points/Gold.

Ik had al een extra NL-Hotmail dus was binnen 5 minuten klaar met een Live-account. Daarbij krijg je ook weer een maand gratis Gold (tenminste, ik wel met mijn Premium-360). Even je vrienden opnieuw toevoegen (makkelijker via www.xboxlive.com) en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Volgens mij heb ik ook mijn adres e.d. niet ingevult ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

TwyLight schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:01:
[...]
En nu heeft die site lekker veel hits :+
Het is dezelfde site trouwens die met het nieuws kwam dat Assisin's Creed geen PS3 exclusive zou blijven (lang voordat het 'publiek geheim' was). Dus geeft ze dan toch wel weer een beetje credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

weet iemand of devil may cry 4 ook op de x360 uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 200262 schreef op zondag 17 december 2006 @ 03:13:
weet iemand of devil may cry 4 ook op de x360 uitkomt ?
Voor zover ik het weet alleen op de Playstation 3

http://www.ownage.nl/game/223

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41

S2S

Ace schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:55:
[...]

bron

Het schijnt dat achter deze site een wel bekende en gerespecteerde UK game journno zit. Die wel vaker gelijk heeft gehad.

Dus we zullen zien.

Maar het verhaal is helemaal niet zo gek, de userbase van de PS3 zal in 2007 niet groter zijn dan die van de X360. En MGS4 heeft vast veel geld gekost, Konami is namelijk ook een bedrijf die graag winst wil :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:01
Ik heb wat aanpassingen in mijn router gedaan om op mijn xbox360 een "open NAT" te krijgen voor xbox live. Ik heb begrepen dat deze open moet zijn omdat je dan geen (nauwelijks) problemen krijgt met xbox live. Ik kon ook UPnP in mijn router enablen maar dat schijnt niet echt veilig te zijn volgens dit artikel. Ik heb het volgende gedaan :
Poorten 88 en 3074 in de NAT-tabel doorgelinkt naar het vaste IP-adres van mijn Xbox360 en 2 regels toegevoegd in de firewall (WAN to LAN).

NAT regels

Firewall

Ik heb nu, zoals eerder gezegd, een "open NAT" maar heb ik dit alles goed gedaan. Is mijn netwerk nog veilig met deze aanpassingen? En waarom gaat het downloaden van demo's zo ontzettend traag? Ik heb een 12mb lijn en gisteren duurde het 5 uur om 1gig (demo van Saints row) te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134070

Ik heb sinds een aantal weken de xbox360 GoW pack in huis en ben nu op zoek naar een extra spel voor de vriendin.

Ik ben al meerdere winkels langs geweest, GoT uitgeplozen, maar ik ben nog geen spel tegengekomen waarmee je met z'n 2en kan spelen en je beetje puzzeltjes moet oplossen. Het spel moet iig niet alleen draaien om vaardigheden met de controller.

Heeft iemand hier wat tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 09:41
Hebben mensen ook last van disconnects met xbox live? Hij blijft maar eruit knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134070

PhuSioN schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:01:
Hebben mensen ook last van disconnects met xbox live? Hij blijft maar eruit knallen.
Het werkt prima hier. Alleen de headset werkt niet altijd in GoW. Maar dat schijnt een bug te zijn in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 09:41
Anoniem: 134070 schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:06:
[...]

Het werkt prima hier. Alleen de headset werkt niet altijd in GoW. Maar dat schijnt een bug te zijn in het spel.
Hmm... Wazig. Nooit ergens last van gehad. Modem even rebooten.
Heb ook de connection/network test gedaan en soms krijg het "xbox live" vakje een error (maar dus niet altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Is PGR4 al aangekondigd? En DOA5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
MEGATRON schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:37:
Ik heb wat aanpassingen in mijn router gedaan om op mijn xbox360 een "open NAT" te krijgen voor xbox live. Ik heb begrepen dat deze open moet zijn omdat je dan geen (nauwelijks) problemen krijgt met xbox live. Ik kon ook UPnP in mijn router enablen maar dat schijnt niet echt veilig te zijn volgens dit artikel. Ik heb het volgende gedaan :
Poorten 88 en 3074 in de NAT-tabel doorgelinkt naar het vaste IP-adres van mijn Xbox360 en 2 regels toegevoegd in de firewall (WAN to LAN).

NAT regels

Firewall

Ik heb nu, zoals eerder gezegd, een "open NAT" maar heb ik dit alles goed gedaan. Is mijn netwerk nog veilig met deze aanpassingen? En waarom gaat het downloaden van demo's zo ontzettend traag? Ik heb een 12mb lijn en gisteren duurde het 5 uur om 1gig (demo van Saints row) te downloaden.
Ik weet niet waarom iedereen zoveel aan het kloten met NAT is, maar de mijne krijgt gewoon een dynamisch ip, lekker makkelijk, en kan alles. Heb nog nooit problemen gehad, en heb ook niets specifiek opengezet. Het enige wat ik daarvoor heb geregeld (maar dat had ik al zo vóór de 360), is dat ik established sessions toe laat. Dus eenmaal naar buiten geweest, mag diezelfde sessie ook weer terug naar binnen. Dit werkt ideaal. Mag de box het zich fijn zelf regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Anoniem: 134070 schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:39:
Ik heb sinds een aantal weken de xbox360 GoW pack in huis en ben nu op zoek naar een extra spel voor de vriendin.

Ik ben al meerdere winkels langs geweest, GoT uitgeplozen, maar ik ben nog geen spel tegengekomen waarmee je met z'n 2en kan spelen en je beetje puzzeltjes moet oplossen. Het spel moet iig niet alleen draaien om vaardigheden met de controller.

Heeft iemand hier wat tips voor me?
Misschien Lego Starwars II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wat bedoel je met "aangekondigd"? Ja, ze komen vast wel... Wanneer weten we niet maar ik zal mijn glazen bol weer eens uit de kast halen, afstoffen en je een datum geven, oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Het is iig aangekondigd dat PGR4 in de maak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Weet iemand mischien een oplossing voor mijn probleem?

Ik kan wel versus player matches joinen, maar Ranked matches word ik steeds gedisconnected in gow. zelfde geld voor de Lost planet MP demo. ik heb de routerports voor xbox live etc geforward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

MAX3400 schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:59:
[...]

Wat bedoel je met "aangekondigd"? Ja, ze komen vast wel... Wanneer weten we niet maar ik zal mijn glazen bol weer eens uit de kast halen, afstoffen en je een datum geven, oke?
Ja, doe dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 200630 schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:04:
Weet iemand mischien een oplossing voor mijn probleem?

Ik kan wel versus player matches joinen, maar Ranked matches word ik steeds gedisconnected in gow. zelfde geld voor de Lost planet MP demo. ik heb de routerports voor xbox live etc geforward.
Wat geeft je XB360 voor de NAT? Strict, moderate of open?
17 november 2007 zie ik net in de mist verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

MAX3400 schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:24:
[...]

Wat geeft je XB360 voor de NAT? Strict, moderate of open?

[...]

17 november 2007 zie ik net in de mist verschijnen.
Moderate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200332

Team Xtender heeft bekend gemaakt dat, voor resellers, de verkoop van de xfps gaat beginnen en intussen is de xfps ook al opgedoken in enkele shops zoals bij divineo.

Afbeeldingslocatie: http://www.kluns.net/xfps.jpg

Zijn er hier nog mensen van plan zo'n ding te kopen? Ik vind de prijs van 80 dollar (en ongetwijfeld 80 euro bij nederlandse shops) vrij pittig, maar het lijkt me wel erg handig voor mensen die voornamelijk op de pc spelen en af en toe op de 360 (zoals ikzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het gebruik van zo'n ding in multi-player mode staat gelijk aan cheaten :/ Met zo'n ding ben je veel beter met FPS spellen :|

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Angeloonie schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:16:
Het gebruik van zo'n ding in multi-player mode staat gelijk aan cheaten :/ Met zo'n ding ben je veel beter met FPS spellen :|
Is dat nou wel zo? wat ik ervan begreep is de muis niets anders dan een simulatie van je rechterpook, dus blijft het een trager dan bijv mijn razor diamond back op de pc.

Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Van mij hoeven ze die muizen echt niet uit te brengen. Het gaat nou eenmaal veel vloeiender in mp games en je andere noobs vliegen zo aan je voorbij.

Unfair }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201054

Hallo,

Vandaag heb ik problemen met mijn 360 gehad. 3 rode lampjes gingen aan en hij viel dus gewoon uit. Dit had ik 3 x achter elkaar. Paar uur later deed ik hem weer aan, ongeveer uur aangestaan of iets langer, toen ging het dus wel goed hij is niet meer uitgevallen.
Zal ik mijn xbox terug brengen of is het niet zo erg?
Gr,

Kurdy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 23:28
MAX3400 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:25:
[...]

Oke...

Een vriend van me heeft er eentje, een andere vriend van me en we hebben er 9 op werk. Sowieso mijn vrienden kijken liever bij mij naar de 360 dan bij zichzelf thuis en ook 2 collega's zijn al eens bij me thuis geweest en die vinden de JVC ook beter dan de Samsung.

Heel goed voorbeeld: de kans dat een Samsung blokjes geeft (je weet wel; alsof je een slechtere AVI/DivX kijkt), is veeel groter dan bij mijn JVC vanwege interne electronica.
en wat zit er in jouw JVC tv voor panel? Juist, een Samsung. Zo ontzettend veel zal het wel niet schelen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Anoniem: 201054 schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:54:
Hallo,

Vandaag heb ik problemen met mijn 360 gehad. 3 rode lampjes gingen aan en hij viel dus gewoon uit. Dit had ik 3 x achter elkaar. Paar uur later deed ik hem weer aan, ongeveer uur aangestaan of iets langer, toen ging het dus wel goed hij is niet meer uitgevallen.
Zal ik mijn xbox terug brengen of is het niet zo erg?
Gr,

Kurdy
Wat heb je gedaan voordat ie dat deed?

Heb je de 360 in een gesloten ruimte staan?

Als hij dit blijft doen zou ik hem toch maar terugbrengen ja.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.