Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 14.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ach nee, dat vind ik dus erg jammer en teleurstellend dat er zo'n muis + toetsenbord moet uitkomen. Nu is het een pc in een ander kastje...

Hopelijk komt microsoft snel met een update waarmee dit onmogelijk gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

lijkt me wel handig als er daarlijk/ ooit een internet browser voor komt of juist voor spellen als command & conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat kan je er dus wel eens uitgegooid worden... Open geeft geen enkel probleem; moderate kan je meestal niet (goed) hosten en met Strict kan je net zo goed geen game online spelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Halo 3 online content van deze week is door Bungie bevestigd :)
The documentary mentioned on the interwebs, does indeed exist, as I have mentioned before in previous updates. We're keeping the exact contents as a kind of holiday surprise for the faithful, and you'll be able to see the entire thing in 720p and surround sound some time next week. It's a very interesting piece. especially if you're interested in Campaign mode.

And if you don't have an Xbox 360, don't panic. We love you, and we're going to ensure that everyone gets to see it next week. Just know that the 360 version will have the best resolution for pausing, staring at something and saying, "Is that what I think it is!?"

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 17-12-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:54

Graveheart

Say what?

Angeloonie schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:16:
Het gebruik van zo'n ding in multi-player mode staat gelijk aan cheaten :/ Met zo'n ding ben je veel beter met FPS spellen :|
Precies.

Console gamen hoort gewoon met een controler, anders kun je beter achter je PC blijven zitten, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:38
Net kreeg ik bij het spel Far Cry instincts predator 3 keer een disc error :S op het zelfde stuk..
En er zitten wel een aantal krasjes op de cd..
(wat overgens de 360 heeft gedaan :x) ik schrok me wel dood.. En als hij nou onleesbaar bleef? microsoft bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
http://www.gamespot.com/p...lDove&id=dnQyn2f-5bsJsjTf

Dead Rising blijft toch wel het meest onderschatte spel van de 360. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
yzf1kr schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:46:
http://www.gamespot.com/p...lDove&id=dnQyn2f-5bsJsjTf

Dead Rising blijft toch wel het meest onderschatte spel van de 360. :)
Check die explosie op het eind dan. echt te lelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Hoezo?

En ik adviseer je na te denken over je antwoord want ik denk namenlijk dat je geen idee hebt wat voor explosie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TwyLight schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:52:
[...]
Check die explosie op het eind dan. echt te lelijk gewoon.
Wat is er mis met de explosie :?

Overigens is Dead Rising niet onderschat. Hij is erg goed gerievewed, en verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200332

Mr.Graveheart schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:13:
anders kun je beter achter je PC blijven zitten, imo.
dat doe ik ook, sterker nog: ik gebruik dezelfde monitor voor xb360 en pc (de samsung 931c heeft een knopje waarmee je kunt schakelen tussen vga en dvi input) en speel dus vanuit m'n bureaustoel, ongeacht het platform.

Afbeeldingslocatie: http://www.kluns.net/bb.jpg

punt is dat ik al erg lang pc games speel en simpelweg niet kan wennen aan het gebruik van een controller in shooters. games als tony hawk en burnout kan ik prima met een controller spelen, maar bij games als gears of war en saints row erger ik me rot aan de controller. waarom toch een xbox360? de graphics zijn voor het eerst redelijk goed te noemen tov de pc en daarom had ik besloten voor het eerst in 25 jaar weer een console aan te schaffen (atari 2600 was m'n laatste :p)

het argument van gebruik in mp games kan ik wel begrijpen, maar ik speel zelf alleen maar offline (live silver account) muv de trial uurtjes die je soms bij nieuwe games krijgt. als microsoft een update uitbrengt dat apparaten als de xfps tegengaat, hoop ik dat ze dat alleen voor online modes doen zodat ze offline wel te gebruiken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 200332 schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:21:
[...]

dat doe ik ook, sterker nog: ik gebruik dezelfde monitor voor xb360 en pc (de samsung 931c heeft een knopje waarmee je kunt schakelen tussen vga en dvi input) en speel dus vanuit m'n bureaustoel, ongeacht het platform.

[afbeelding]

punt is dat ik al erg lang pc games speel en simpelweg niet kan wennen aan het gebruik van een controller in shooters. games als tony hawk en burnout kan ik prima met een controller spelen, maar bij games als gears of war en saints row erger ik me rot aan de controller. waarom toch een xbox360? de graphics zijn voor het eerst redelijk goed te noemen tov de pc en daarom had ik besloten voor het eerst in 25 jaar weer een console aan te schaffen (atari 2600 was m'n laatste :p)

het argument van gebruik in mp games kan ik wel begrijpen, maar ik speel zelf alleen maar offline (live silver account) muv de trial uurtjes die je soms bij nieuwe games krijgt. als microsoft een update uitbrengt dat apparaten als de xfps tegengaat, hoop ik dat ze dat alleen voor online modes doen zodat ze offline wel te gebruiken zijn
je dacht van nu ik toch bezig ben neem ik er ook maar gelijk een wii bij :p

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens staan er al ruim 50 demo's online op de marketplace. Zowel offline als Online demo's.

Hieronder zit een aantal hele goede demo's. Ik denk dat je je gemmideld 1 uur per demo kan vermaken. Sommige (Superman) gooi je meteen weg, andere (Rainbow Six online) heb ik 5 uur gespeeld.

Ruim 50 uur gameplay, gratis en voor niks :)

/EDIT:

Ik wordt de laatste dagen redelijk vaak uit Live gegooid. Ik weet nu niet of ik Live of mijn router de schuld moet geven. Heeft iemand anders hier ook last van? Anders geef ik mijn Router een slinger.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 17-12-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Weet iemand trouwens wanneer Blue Dragon hier uitkomt? ik kan het namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 26-05 05:59

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 114719 schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:02:
Weet iemand trouwens wanneer Blue Dragon hier uitkomt? ik kan het namelijk nergens vinden.
Als ik het goed heb is het nog niet bevestigd( of iets van een datum bekent), wanneer die hier uitkomt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
PWM schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:33:
Overigens staan er al ruim 50 demo's online op de marketplace. Zowel offline als Online demo's.

Hieronder zit een aantal hele goede demo's. Ik denk dat je je gemmideld 1 uur per demo kan vermaken. Sommige (Superman) gooi je meteen weg, andere (Rainbow Six online) heb ik 5 uur gespeeld.

Ruim 50 uur gameplay, gratis en voor niks :)

/EDIT:

Ik wordt de laatste dagen redelijk vaak uit Live gegooid. Ik weet nu niet of ik Live of mijn router de schuld moet geven. Heeft iemand anders hier ook last van? Anders geef ik mijn Router een slinger.
Heb ik geen last van :)
Maar sinds de xbox er is, gooit de router het itnernet wel er eens in de zoveel dagen eruit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 16:39
[...]
helemaal mee eens, offline modes moet kunnen, en voor chat, browser is dit echt wel handig. Ben je veel sneller geneigd om iemand eventjes een berichtje te sturen. Soms begin ik aan een berichtje en, na 3 woorden denk ik, laat maar hangen.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 10:31
@ hieroven

sluit is een usb toetsenbord aan..............je het kan al typen met een toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
inderdaad, usb keyboard werkt prima.
alhoewel ik meestal gewoon switch naar mijn pc (kvm switch, xbox en pc zelfde monitor) en via de xbox site een bericht verstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200332

dikki dik schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:20:
je dacht van nu ik toch bezig ben neem ik er ook maar gelijk een wii bij :p
offtopic:
ja, m'n kleinkinderen zijn zoet met monkey ball en wii play terwijl opa het rustiger aan doet met zelda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:26

-d-

Voor de liefhebbers, X360 core systeem is vanavond (maandagavond) tussen 20:00 en 22:00 222 Euro bij Mediamarkt. Zie www.mediamarkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151724

-d- schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:52:
Voor de liefhebbers, X360 core systeem is vanavond (maandagavond) tussen 20:00 en 22:00 222 Euro bij Mediamarkt. Zie www.mediamarkt.nl
Dat is wel erg goedkoop, ik kom zo goedkoper uit als een premium als ik de andere onderdelen er los bij zou kopen, en ik wil eigenlijk ook liever controller met draad. Ik denk dat ik vanavond in de mediamarkt sta :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gaat iemand deel 27 nog doen of moet ik de TS copy/pasten? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Anoniem: 151724 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:05:
[...]

Dat is wel erg goedkoop, ik kom zo goedkoper uit als een premium als ik de andere onderdelen er los bij zou kopen, en ik wil eigenlijk ook liever controller met draad. Ik denk dat ik vanavond in de mediamarkt sta :D.
In totaal ben je dan 250 euro kwijt. Live interesseert mij nu ook nog niks, maarja volgens mij krijg je er toch spijt van denk je niet? Straks kan je ook geen demo's e.d spelen!

Ik kan hem natuurlijk ook halen en uitproberen en als hij niet bevalt ruilen binnen 2 weken O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]
en ik wil eigenlijk ook liever controller met draad.
:?

Heb je de illusie dat die sneller is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 07:59
[...]

Het scheelt niet zoveel als je de losse uitbreidingen aanschaft om een premium samen te stellen.

Laatst was de 360 premium, bij Mediamarkt R'dam centrum iig, 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Waypoint schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:29:
[...]

In totaal ben je dan 250 euro kwijt. Live interesseert mij nu ook nog niks, maarja volgens mij krijg je er toch spijt van denk je niet? Straks kan je ook geen demo's e.d spelen!

Ik kan hem natuurlijk ook halen en uitproberen en als hij niet bevalt ruilen binnen 2 weken O-) :*)
No offence maar een beetje gamer is duurder uit dan 250 Euro

Core in de aanbieding
Extra controller
Harde schijf
1 of meerdere games
Extra/andere kabel voor aansluiten op TV/monitor

Maar ja, dan nog; 222 is goedkoop maar je moet de rest van de kosten wel vast in het oog houden.

En Live is meesterlijk; tenzij je echt 200% contactgestoord bent, is het gewoon te leuk om niet te kopen. En op jaarbasis aankopen is maar 5 Euro per maand; dan drink ik in het weekend gewoon even een paar biertjes minder... (of niet, want die 5 Euro ken ik wel missen).

offtopic:
Iets met Spuit 11 vanwege drmbs... Grrrrr... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 18:26
yzf1kr schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:30:
:?

Heb je de illusie dat die sneller is ofzo?
Geen gezeur met lege controller, altijd door blijven gamen. :) Dat is de gedachte eracher denk ik.

En voor 222 euro ga ik er ook 1 halen denk ik. Een hardeschijf ik toch niet nodig denk ik, en als ik er wel 1 wil koop ik hem later er nog wel bij.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gaming247 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:34:
[...]

Geen gezeur met lege controller, altijd door blijven gamen. :) Dat is de gedachte eracher denk ik.
HUh? Als je wireless leeg is, hang je 'm toch ff aan een draadje. Kan je ook blijven gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

[afbeelding]

Gewoon veel oefenen. Iedereen heeft de zelfde controller vanaf het begin, niemand kan daarom zeggen dat ze niet dezelfde 360 hardware hebben.Mensen met muizen gaan zeiken van: "jah maar die andere heeft een betere gamers muis." Om dit soort bullshit te voorkomen heeft MS dit uit gezet _/-\o_

Ojah als je na uren gears of war / rainbow 6 last vegas / halo 1 of 2 te hebben gespeeld nog niet kan dan, dan moet je maar meer en meer oefenen want oefening baart kunst of je kan het ook zo zien -> YOU SUCK.

ik zelf kan prima met muis en met controller spelen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 05-05 18:26
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:37:
[...]

HUh? Als je wireless leeg is, hang je 'm toch ff aan een draadje. Kan je ook blijven gamen...
Nou dat wist ik dus niet, ik had wel een vermoede maar ik wist het niet zeker.

Misschien weet hij dit ook nog niet. :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Gaming247 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:34:
[...]

En voor 222 euro ga ik er ook 1 halen denk ik. Een hardeschijf ik toch niet nodig denk ik, en als ik er wel 1 wil koop ik hem later er nog wel bij.
Met de play en chargepack kan je gewoon een kabeltje insteken en doorspelen.
en met een quickchargekit wissel je de accu in 2 tellen, en speel je weer verder.

Het spel gaat gewoon op pauze als je accu leeg is. Dat kleine beetje ongemak weegt niet op tegen de vrijheid die je hebt. Je kan je console overal neerzetten, en de kans dat iemand over een draad struikeld (die lomperikken heb je in iedere familie) is ook meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

AzN_cRzY schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:38:
[...]

Gewoon veel oefenen. Iedereen heeft de zelfde controller vanaf het begin, niemand kan daarom zeggen dat ze niet dezelfde 360 hardware hebben.Mensen met muizen gaan zeiken van: "jah maar die andere heeft een betere gamers muis." Om dit soort bullshit te voorkomen heeft MS dit uit gezet _/-\o_
Idd :P In het begin vond ik het ook helemaal niets FPS met een controller, zoals bijvoorbeeld Rainbow Six op de PS1 met de 4-puntsdruktoets.

Sinds de analoge knuppel is daar verandering in gekomen, het werkt perfect _O_ Maar zelfs toen was het nog veel en veel minder. Eigenlijk pas sinds Halo (1) is het echt lekker gaan werken. Bijna alle spellen hanteren tegenwoordig het Halo-systeem, en dat werkt gewoon perfect. Je kan het ook alsnog fout doen, want MoH:Frontline kwam na Halo uit, maar de besturing is echt uit de steentijd.

Conclusie: FPS-en met een controller kan prima gaan, mits het spel zelf een goede besturing heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bovendien gaan d'r gewoon 2x AA batterijen in. Koop een doosje en je kunt zo weer verder mocht je controller onverwacht leeg gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Ik heb zo gisteren een Xbox 360 gears of war pack gekocht.

Daar zit dus een maand live gold bij,maar nu moet ik een code invullen.

Iemand een idee waar die te vinden is,want heb alles uit de doos maar zie geen code

gr.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 17443 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:09:
Ik heb zo gisteren een Xbox 360 gears of war pack gekocht.

Daar zit dus een maand live gold bij,maar nu moet ik een code invullen.

Iemand een idee waar die te vinden is,want heb alles uit de doos maar zie geen code

gr.....
Je hoeft geen code in te vullen;

Volg even deze wat vage procedure
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:09:
'k Heb net een XBox 360 gekocht en wil m'n gratis maand Live activeren. Nu las ik ergens dat je dan bij het maken van het account moet kiezen voor een Gold abo en dat je DAN kan kiezen voor de maan gratis. Maar... wat ik ook doe, hij blijft vragen om credit card gegevens! Maar die wil ik niet invullen: ik wil gewoon de gratis maand! :? Ik zie ook nergens een code om in te voeren of zo. BEEEEEEEEEEEETJE onduidelijk, moet ik zeggen... :(

EDIT:
Ben er al achter. Voor degenen die hier ook problemen mee hebben: kies voor een Silver account: je wordt dan gevraagd of je dat echt wel wilt en niet liever een Gold account en dan zeg je NEE, IK WIL ZILVER en DAN PAS zegt 'ie dat je een maand Gold mag... Pffffffffffff...

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demirdag
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 14:45
Hee Hallo mensen!

Ik heb sinds een paar weken een XBOX 360 premium pakket gekocht met GoW erbij....wat een spel!!!

Ik draai sinds een paar dagen VISTA MFR op mijn thuispc. en heb hierbij ook de XBOX als extender opgegeven. Erg simpel te configureren, echter krijg ik de rechten op allerhande mappen niet voor elkaar..

Mijn films en muziek kan hij vinden, deze staan op mijn D schijf. De afbeeldingen die in C:\users\Daniel\pictures\ staan, kunnen niet ingelezen worden. Ik krijg de map niet eens te zien in MCX. Dit is een probleem voor mij en ik hoop dat mensen hier een oplossing voor me hebben...

Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de xbox helemaal niets meer kan zien op de PC? Ik rijg dat namelijk niet voor elkaar, als ik op de XB alle te monitoren mappen uitzet, ziet hij ze alsnog, ook na een herstart...

tenslotte, is er een site waarop deze specifieke XBOX360 extender icm Vista info staat?

kortom, HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

No offence maar als je MFR (ik neem aan dat je RTM bedoelt maar dit alvast vertaald hebt in het Nederlands) draait, verwacht men/Microsoft eigenlijk ook wel dat je je vragen zo goed als zelf op kan lossen; Vista (+ gebruikers-support) bestaat namelijk nog niet in NL, maar dat terzijde.

Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht, geGoogled, GoT-searced etc want als ik je verhaal zo lees moeten we vanaf stap 1 beginnen en dat lijkt me niet helemaal handig; misschien kan je ons specifieker inlichten waar je vastloopt of welke error je krijgt zodat we ook gerichter kunnen antwoorden.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Gunner schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:12:
[...]

Je hoeft geen code in te vullen;

Volg even deze wat vage procedure

[...]
He bedankt,het werkt,maar dat mogen ze er wel bij zeggen als je het wil activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
harde schijf is hardstikke aan te raden! Savegames en demo's nemen best veel ruimte in. Ik heb de xbox 360 van MM Duitsland met 2 spellen. Ik download nu ook veel demo's en sommige demo's zijn bijna zo goed als hele spellen. Zoals Dead or Alive. Je kan genoeg characters en omgevingen kiezen, multiplayer, co-op. Alles zit in de demo. Ik hoef dat spel al helemaal niet meer te kopen. Zo is het vast ook voor meer spellen. En als je geen HD hebt moet je een memorystick halen. Deze is met 64MB voor 35,- wel flink aan de prijs. Draadloze controller is trouwens ook superrelax. Gewoon achterover op de bank zonder zorgen te maken dat je draad ergens achter blijft hangen. Ik merk geen vertraging!

Dus de core is inderdaad goedkoop, maar ik vraag me af of je inderdaad niet alsnog duurder uit bent door alle dingen die je er bij moet kopen om echt het maximale uit de xbox te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bsmpower schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:43:
Dus de core is inderdaad goedkoop, maar ik vraag me af of je inderdaad niet alsnog duurder uit bent door alle dingen die je er bij moet kopen om echt het maximale uit de xbox te halen.
Het is helemaal niet goedkoop als je later nog van plan bent een HDD later te kopen. Komt 100 euro bij en dan de wireless controller die meerwaarde biedt.

Ik kan me geen XBOX omgeving voorstellen zonder HDD eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 25-05 09:10
defusion schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:09:
inderdaad, usb keyboard werkt prima.
alhoewel ik meestal gewoon switch naar mijn pc (kvm switch, xbox en pc zelfde monitor) en via de xbox site een bericht verstuur.
Mag ik vragen welke switch je hiervoor gebruikt?
Ik verander steeds mijn kabel, maar dat is redelijk irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bsmpower schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:43:Ik download nu ook veel demo's en sommige demo's zijn bijna zo goed als hele spellen. Zoals Dead or Alive. Je kan genoeg characters en omgevingen kiezen, multiplayer, co-op. Alles zit in de demo. Ik hoef dat spel al helemaal niet meer te kopen. Zo is het vast ook voor meer spellen.
?? En hoe ga je dan je Achievements halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

koendt schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:46:
[...]

Dat doe ik ook :P

Ik had van een vriend een oude KVM switch gekregen, werkt perfect met X360 beeld, alleen mijn monitor wordt er wazig door en veel spellen startten niet op. Dus maar weer kabels wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:05

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hmmm... 222 Euro voor een 360-Core.
Die wired controller maakt mij verder niet uit, dan koop ik daar nog een losse HD bij (100 Euro) en een VGA-kabel (+/- 25-30 Euro) voor de aansluiting naar mijn LCD-TV. Totaal ongeveer 350 Euro.
Een game erbij en ik ben dan 400 Euro kwijt (dezelfde prijs voor een Premium zonder game).

Is toch wel interressant. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 15:25
Chrasher schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:57:
Die wired controller maakt mij verder niet uit, dan koop ik daar nog een losse HD bij (100 Euro) en een VGA-kabel (+/- 25-30 Euro) voor de aansluiting naar mijn LCD-TV. Totaal ongeveer 350 Euro.
Een game erbij en ik ben dan 400 Euro kwijt (dezelfde prijs voor een Premium zonder game).

Een premium zonder game was bij de MM in Rdam centrum 349. Kan je beter gelijk een GoW of PES6 pack aanschaffen. Dan heb je alleen geen VGA-kabel, maar dan maakt die 30 euro ook niet meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Gister ook een GoW pack gekocht voor 430, dus om nu een core pack te kopen en dan alles los erbij aan te schaffen zie ik niet zitten.

Ik heb alleen nog even een vraag over het beeld, ik speel nu op mijn lcd (Samsung le32s71) deze heb ik aangesloten via de component aansluiting. Alleen lijkt het wel alsof de AA uit staat, het beeld is zeer hoekig weining afwerking.
Heb al verschillende mode's geprobeert maar het blijft gewoon aanwezig. Nu heb ik wel een hd av kabel erbij gekocht dus van xbox naar d-sub. Zou dit kunnen helpen of blijft via comp. het beste?

Ik lees in de start post dat er een speciaal manier is om een fatsoenlijk beeld te krijgen op een samsung lcd, maar weet iemand dan ook wat precies?
Nog even een laatste vraag, wat is de hoogste resolutie bij het afspelen van een dvd. 720p of 480p?
Voor de rest vindt ik het een super apparaat, heel veel mogelijkheden. Die ik ook zeker ga gebruiken, kwa dat is hij het geld dubbel en dwars waard!!!...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:29
Als je genoeg hebt aan een draadloze controller en je weet nog niet zeker of je een harddisk wilt (kun je altijd later nog halen) dan is 222 euro voor een Xbox 360 Core een hele mooie prijs. Nog goedkoper dan een Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 14:05

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nyazzin schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:23:
[...]

Een premium zonder game was bij de MM in Rdam centrum 349. Kan je beter gelijk een GoW of PES6 pack aanschaffen. Dan heb je alleen geen VGA-kabel, maar dan maakt die 30 euro ook niet meer uit :P
Is die Premium daar nog steeds in de aanbieding?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:29
DrumandBass schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:30:
Gister ook een GoW pack gekocht voor 430, dus om nu een core pack te kopen en dan alles los erbij aan te schaffen zie ik niet zitten.

Ik heb alleen nog even een vraag over het beeld, ik speel nu op mijn lcd (Samsung le32s71) deze heb ik aangesloten via de component aansluiting. Alleen lijkt het wel alsof de AA uit staat, het beeld is zeer hoekig weining afwerking.
Heb al verschillende mode's geprobeert maar het blijft gewoon aanwezig. Nu heb ik wel een hd av kabel erbij gekocht dus van xbox naar d-sub. Zou dit kunnen helpen of blijft via comp. het beste?

Ik lees in de start post dat er een speciaal manier is om een fatsoenlijk beeld te krijgen op een samsung lcd, maar weet iemand dan ook wat precies?
Nog even een laatste vraag, wat is de hoogste resolutie bij het afspelen van een dvd. 720p of 480p?
Voor de rest vindt ik het een super apparaat, heel veel mogelijkheden. Die ik ook zeker ga gebruiken, kwa dat is hij het geld dubbel en dwars waard!!!...
Op welke resolutie staat ie nu? Ik heb een Philips 32" LCDTV op 1080i staan en heb echt totaal geen last van hoeken/kartels of wat dan ook. Gewoon de standaard (component) kabel bij de Premium, werkt perfect! Dus ligt dan denk ik toch aan je TV? Maar er zijn hier vast wel meer mensen met een Samsung gok ik...

[ Voor 3% gewijzigd door .GoO op 18-12-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm... ik ben m'n account kwijt en als ik hem wil retrieven dan zegt ie dat hij hem niet op kan slaan op de het geselecteerde opslag-device. De overige accounts werken wel en de harde schijf is gewoon benaderbaar

wazige zut weer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DrumandBass schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:30:Nog even een laatste vraag, wat is de hoogste resolutie bij het afspelen van een dvd. 720p of 480p?
Ligt eraan wat de XB360 eruit kan gooien met/zonder upscaling. Mijn losse DVD-speler kan zelfs een DVD van 10 jar oud upscalen naar 1080i. Het ziet er dan wel niet fantastisch uit, maar er zit volgens mijn geen beperking aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
koendt schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:46:
[...]

Ik moet ook een switch ivm steeds wissellen van kabel. Maar je hebt al een 5-poorts Sweex voor 11,10. Kwaliteit is misschien niet super maar ik hoef alleen maar mijn kabel te splitten die uit de muur komt (zit in een studentenhuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Chrasher schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:57:

Sorry hoor maar dan ben je dus gek. Zo'n wireless controller is echt veel fijner. premium is ook iets exclusiever door zijn glanzende drive. er zit ook geen headset bij, die je dan ook los moet kopen. Verder kost een premium vaak ook 349 bij MM. Dus je bent hoe dan ook duurder uit met een core. Ik zou er geen cent aan uit geven, maar goed ieder zijn ding. Er zit ook standaard een component kabel bij de premium.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
DrumandBass schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:30:
De xbox staat op 720p of 1080i? En de schakelaar op de kabel is omgezet?

Dan moet ge gewoon goed uitzien, tenzij je als een nerd op 10cm afstand van het scherm er echt naar zit te zoeken. Ik heb ook zo'n vriend die altijd wel ergens in een game een texturefout of hoekig lijntje ziet en dan meteen moord en brand schreeuwt.
Je bedoeld gaming mode? Heb je de handleiding van de TV wel gelezen?
Voor de rest vindt ik het een super apparaat, heel veel mogelijkheden.
Bij PAL DVD's is het 576p via component.
Maar via VGA schijnt hij te upscalen tot de gevraagde resolutie. (1360*768 op jouw LCD.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Wat is nou eigenlijk beter: 720P of 1080i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 200630 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:01:
Wat is nou eigenlijk beter: 720P of 1080i ?
Voor snel bewegende beelden is 720p beter.

Voor rustige beelden geeft 1080i een beter beeld.

Maw Gears kan je beter in 720p spelen, en Hexic, UNO en Texas Hold 'em in 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

yzf1kr schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:04:
[...]

Voor snel bewegende beelden is 720p beter.

Voor rustige beelden geeft 1080i een beter beeld.

Maw Gears kan je beter in 720p spelen, en Hexic, UNO en Texas Hold 'em in 1080i.
Ik speel alles op mijn XB op 1080i, puur vanwege het feit dat ik het er persoonlijk beter uit vindt zien. DVD's (niet via de XB) speel ik het liefst op 720P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
mede Xboxers,

Ik wil nu toch echt aan de 5.1 met mijn 360.

Ik heb de 360 nu aangesloten via component. en de witte en rode audio rechtstreeks op mijn hts aangesloten.

Als ik het goed heb begrepen moet ik een advance scart kabel halen en een optische kabel (Toslink)
om over mijn 5.1 hts setje geluid af te spelen? of is het ook mogelijk met een vga kabel?

Mijn vraag: heb ik kwaliteitsverlies op mijn samsung lcd met adv. scart vs component? what 2 do :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ThatsHollywood schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:13:

Als ik het goed heb begrepen moet ik een advance scart kabel halen en een optische kabel (Toslink)
om over mijn 5.1 hts setje geluid af te spelen? of is het ook mogelijk met een vga kabel?
Ja, zelfde manier
Mijn vraag: heb ik kwaliteitsverlies op mijn samsung lcd met adv. scart vs component? what 2 do :N
You bet.

Component en VGA zijn de beste manieren om je 360 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 09:45
Weet iemand toevallig of die xbox360+gow bundel nog steeds voor 399,- in breda te halen valt ?

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

offtopic:
wtf is een hts setje?

Ligt het nou aan mij of zie ik verhoudinsgewijs veel mensen in dit topic die met hun Samsung er niet helemaal uitkomen hoe ze het beste beeld kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 09:09
Juggernaut schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:45:
Hmm... ik ben m'n account kwijt en als ik hem wil retrieven dan zegt ie dat hij hem niet op kan slaan op de het geselecteerde opslag-device. De overige accounts werken wel en de harde schijf is gewoon benaderbaar

wazige zut weer :{
Heb ik ook al 2x gehad. Ik heb geen idee waar het door komt, maar het is vrij simpel op te lossen door je account van je HDD te verwijderen (in system settings). Let wel op dat je alleen je account en NIET je savegames verwijderd. Als je vervolgens je account probeert te retrieven zou het wel goed moeten gaan. Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:19:
[...]

offtopic:
wtf is een hts setje?
Home Theathre System ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Ik zie net op mediamarkt.nl xbox 360 core voor 222 eurie, alleen geldig op maandag 18 december van 20:00 tot 22:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ah...

Hint: niet elk home theatre system slikt zomaar een optische kabel/Toslink. Sommigen snappen/hebben alleen de mogelijkheid om via coax dit signaal binnen te krijgen. Check dus eerst je ingangen voordat je kabels gaat kopen bij de MediaMarkt, Dixons of whatever.
Anoniem: 197677 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:33:
Ik zie net op mediamarkt.nl xbox 360 core voor 222 eurie, alleen geldig op maandag 18 december van 20:00 tot 22:00.
-d- in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26" ?

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:19
ThatsHollywood schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:13:
mede Xboxers,

Ik wil nu toch echt aan de 5.1 met mijn 360.

Ik heb de 360 nu aangesloten via component. en de witte en rode audio rechtstreeks op mijn hts aangesloten.

Je kunt op de met de premium meegeleverde component-kabel gewoon een optische kabel aansluiten en die vervolgens op je hometheater aansluiten (ervan uitgaande dat je daarop een optische ingang hebt). De aansluiting voor de toslink zit achterop de 'video'-stekker die in je xbox zit.
Je hoeft dus geen advanced scart te kopen om toslink aan te kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:33:
[...]

Ah...

Hint: niet elk home theatre system slikt zomaar een optische kabel/Toslink. Sommigen snappen/hebben alleen de mogelijkheid om via coax dit signaal binnen te krijgen. Check dus eerst je ingangen voordat je kabels gaat kopen bij de MediaMarkt, Dixons of whatever.

-d- in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26" ?
Je kan wel een converter kopen (14 euro, ebay/marktplaats) dus dan is dat ook niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
PWM schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:15:
[...]

Ja, zelfde manier

[...]

You bet.

Component en VGA zijn de beste manieren om je 360 aan te schaffen.
ok duidelijk! dus er zit geen kwaliteitsverlies component --> vga ?

@ Max3400: er zit een optische ingang op mijn home theater systeem, thx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

yzf1kr schreef op maandag 18 december 2006 @ 12:58:
[...]

De xbox staat op 720p of 1080i? En de schakelaar op de kabel is omgezet?

Dan moet ge gewoon goed uitzien, tenzij je als een nerd op 10cm afstand van het scherm er echt naar zit te zoeken. Ik heb ook zo'n vriend die altijd wel ergens in een game een texturefout of hoekig lijntje ziet en dan meteen moord en brand schreeuwt.

[...]

Je bedoeld gaming mode? Heb je de handleiding van de TV wel gelezen?

[...]

Bij PAL DVD's is het 576p via component.
Maar via VGA schijnt hij te upscalen tot de gevraagde resolutie. (1360*768 op jouw LCD.)
Ik heb op de xbox alle mode's geprobeert wide normal 720p 1080i bij alle bleven de hoeken.
Ik heb gotham racing als demo en daarbij zie je vooral geen AA bij de auto in het kiesmenu voor de auto's. Die worden vrij kartelige weergegeven, in game heb je steeds een lijn rond om de auto...
Natuurlijk heb ik direct de gamemode aangezet maar ook dit maakte niets uit.

Maar ik heb dus nog een vga naar xbox kabel kan dit helpen of maakt dit boven comp. niets uit.
Die zit namelijk nog dicht en anders breng ik hem terug(ruilen voor een remote)

Voor de rest geeft hij dvd's perfect af dat is geen probleem. Alleen jammer van die hoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Gotham racing is volgens mij een slechte om te vergelijken omdat deze game een lagere resolutie heeft (launchgame) dan 720p.

Ik heb zelf ook een vraag , als we toch over resolutie bezig zijn. Stel ik koop een Full HD (1080p dus), ziet 720p er dan net zo goed uit als op HD Ready (720p) TV's of wellicht minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SeamusXanthus schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:17:
Gotham racing is volgens mij een slechte om te vergelijken omdat deze game een lagere resolutie heeft (launchgame) dan 720p.

Ik heb zelf ook een vraag , als we toch over resolutie bezig zijn. Stel ik koop een Full HD (1080p dus), ziet 720p er dan net zo goed uit als op HD Ready (720p) TV's of wellicht minder?
*zucht*
720P is 720P en dat maakt geen klap uit of het op een HDReady of Full HD TV wordt weergegeven.

*edit*
Als het panel (TFT of Plasma) 720P-certified is, dan ziet er hetzelfde uit.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
[...]

*zucht*
720P is 720P en dat maakt geen klap uit of het op een HDReady of Full HD TV wordt weergegeven.
Ehrm, jawel. Om op een 1080p scherm 720p weer te geven zul je moeten scalen. Hierdoor kun je waas e.d. krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151724

drmbs schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:31:
[...]

Het scheelt niet zoveel als je de losse uitbreidingen aanschaft om een premium samen te stellen.

Laatst was de 360 premium, bij Mediamarkt R'dam centrum iig, 349,-
Dat klopt maar helaas is de Mediamarkt Utrecht (die voor mij dichtbij ligt) niet zo gul in prijzen, hier kost die gewoon 399,- (of dit moet vanavond ook opeens veranderen). Ik heb liever bedraad omdat ik altijd naast m'n console zit en ik het haat hem te vervangen met batterijen, ook al gebeurd dit zelden. Een 20gb harde schijf kost me 90,- , een headset 22,- en de xbox 360 (core) dus 222,- dus dan kom ik uit op 334,-. Zonder 1 maand live welliswaar maar daar zit ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:19:
[...]

Ehrm, jawel. Om op een 1080p scherm 720p weer te geven zul je moeten scalen. Hierdoor kun je waas e.d. krijgen.
Dan mag je mij eens gaan uitleggen hoe dit waas kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
topic xbox deel 27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Al 4 pagina's... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Ik heb nu dus deze kabel http://media.teamxbox.com...are/boxart/1133486992.jpg

Maar bied deze voordelen boven de standaard comp. kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DrumandBass schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:10:
Ik heb nu dus deze kabel http://media.teamxbox.com...are/boxart/1133486992.jpg

Maar bied deze voordelen boven de standaard comp. kabels?
Nee. Ik vind van niet. Ik vind RGB-component mooier dan VGA maar dat is misschien persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:49:
[...]

Dan mag je mij eens gaan uitleggen hoe dit waas kan veroorzaken.
Omdat 1080 geen meervoud van 720 is. Je wilt dus 720 lijnen op een 1080 scherm weergeven. Dus wil je eigenlijk dat elke lijn 1.5 lijn dik is. Helaas kun je pixels niet opdelen in halven, dus moet je op de een of andere manier gaan schalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:11:
[...]

Nee. Ik vind van niet. Ik vind RGB-component mooier dan VGA maar dat is misschien persoonlijk.
Dank concreet antwoord waar ik iets aan heb. Dan doe ik die namelijk ruilen voor iets anders wireless expansion pack ofzo.. :*)

Nog iets extra garaNtie doen?!?!?

[ Voor 5% gewijzigd door DrumandBass op 18-12-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
ik zie hem nergens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

xbox n00b meldt zich :P

Ik heb niet echt ervaring met de nieuwere spelcomputers, maar gisteren toch voor het eerst eens bij een vriend zijn nieuwe XboX 360 uitgeprobeerd. Ik vond het op zich een mooi ding om te zien, en die controllers zijn ook fijn draadloos, graphics zien er wel prima uit etc. ( en jullie voelen m aankomen. :P ) MAARRRRRR....

Ik vond ten eerste dat dat ding echt een TAKKEherrie maakte, wat voor koeler zit daar in zeg :X , ik ben blij dat ik dat niet constant heb aanstaan thuis. Niet te zuinig.
Ten tweede vond ik dat de besturing van vnl. Call of Duty echt zoog. Nou ben ik sowieso niet een hele grote voorstander van een controller als je een FPS speelt, maar voor mij gaat de lol er best af met dat verrotte richten, zoveel arelaxter dan met een muis :o . En op zich went het heus wel, maar je weet gewoon dat het zoveel beter kan met een muis, en daardoor alleen al vind ik het vervelend.

Hoe zien jullie dat? Is dat gewoon puur een kwestie van wennen?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Takkeherrie? Dan moet je dus het geluid van de versterker hoger zetten of er verder dan 1.5m vanaf gaan zitten. Ik heb nergens last van, zit er ongeveer 3m vanaf en het is helemaal goed.

En ja, FPS met controller (of het nou XB, PS2 of whatever is) zuigt. Sommigen vinden het helemaal goed, maar constant mikken vind ik niks. Iets langzamer, zoals een tactisch spel als Rainbow Six of Gears of War is dan wel weer goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

kamstra schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:58:
xbox n00b meldt zich :P

Ik vond ten eerste dat dat ding echt een TAKKEherrie maakte, wat voor koeler zit daar in zeg :X , ik ben blij dat ik dat niet constant heb aanstaan thuis. Niet te zuinig.
Ten tweede vond ik dat de besturing van vnl. Call of Duty echt zoog. Nou ben ik sowieso niet een hele grote voorstander van een controller als je een FPS speelt, maar voor mij gaat de lol er best af met dat verrotte richten, zoveel arelaxter dan met een muis :o . En op zich went het heus wel, maar je weet gewoon dat het zoveel beter kan met een muis, en daardoor alleen al vind ik het vervelend.

Hoe zien jullie dat? Is dat gewoon puur een kwestie van wennen?
Het is een kwestie van gewenning en wat heel veel mensen ook altijd schijnen te vergeten, je tegenstanders spelen met diezelfde controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
johnnyv.nl schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:17:
[...]

Omdat 1080 geen meervoud van 720 is. Je wilt dus 720 lijnen op een 1080 scherm weergeven. Dus wil je eigenlijk dat elke lijn 1.5 lijn dik is. Helaas kun je pixels niet opdelen in halven, dus moet je op de een of andere manier gaan schalen.
Jouw conclusie is dat als je tv koopt voor je xbox360 je beter een 720p kan kopen ipv Full HD (technisch dan, heb het niet over prijs/kwaliteit verhouding)? Zijn er mensen met praktijk ervaring? Ik weet dat ik de zoveelste ben met dit soort vragen maar met zo'n enorme investering wil je toch oppassen. En ik zie veel tegenstrijdige verhalen, nu ook weer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SeamusXanthus op 18-12-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ik vind het raar dat iedereen zeurt over het lawaai van de console. Ik heb de xbox 360 nu 3 dagen en verwachtte het ergste qua geluid. Maar het valt echt super mee! Maakt net zoveel geluid als een gemiddelde pc. Als de cd opstart hoor je hem even opstarten maar dit is niet meer dan normaal!? En als ik de geluidsboxen aan heb (dus normaal volume) hoor ik het helemaal niet. Ik heb de xbox gewoon in de kamer staan (dus niet in een kast oid) op de grond ongeveer 2 meter van waar ik zit. Huisgenoot van mij merkt ook niks van "het lawaai". Ik denk bijna dat het met de verschillende cd-drives te maken heeft aangezien ze als versschillende merken op de markt komen (Samsung, Hitachi enz). Mocht je toch last hebben van lawaai is het mss een idee om hem in een kast te zetten (zorg wel voor koeling ;-)).

Qua spellen ben ik het met je eens dat shooters niet geschikt zijn voor consoles. Ik heb even Far Cry Predator demo gespeeld en vind het niks (kan aan gewenning liggen). Maar ik speel dat soort spellen gewoon op mijn pc. Ik heb een console gekocht vooral voor multiplayer. Dus gewoon gezellig met huisgenoten/vrienden op de bank gamen. Vooral racespellen, sport (Fifa, basketbal) en vechtspellen vind ik gewoon erg geschikt om samen op een console te spelen!

Dit was mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SeamusXanthus schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:03:
[...]

Jouw conclusie is dat als je tv koopt voor je xbox360 je beter een 720p kan kopen ipv Full HD (technisch dan, heb het niet over prijs/kwaliteit verhouding)? Zijn er mensen met praktijk ervaring? Ik weet dat ik de zoveelste ben met dit soort vragen maar met zo'n enorme investering wil je toch oppassen. En ik zie veel tegenstrijdige verhalen, nu ook weer ;)
Koop fijn een XB360 + een Full HD TV... De XB360 kan tegenwoordig/binnenkort ook 1080P eruit trappen dus waar hebben we het over? Ow ja, een prijsverschil in de TV van een paar ruggen maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Geen idee of dit al eerder langsgekomen is, maar de eerste 40 a 50 min van Blue Dragon zijn al te bezichtigen op internet (tevens in 720P voor de liefhebbers). Heb net ff zitten kijken en wat ziet deze game er goed uit zeg. Eindelijk een rpg naar japanse normen voor de xbox. Wel veel cutscenes, maargoed het is natuurlijk ook het begin van de game. De overgang van deze cutscenes naar in-game is overigens dermate goed gedaan dat je nauwlijks door hebt of het nou ingame gerenderd is of prerenderd. Dit is mede te danken door heel de grafische stijl van het spel.
Maargoed kan niet wachten tot dit spel uitkomt.

http://www.xboxyde.com/news_3873_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:06:
[...]

Koop fijn een XB360 + een Full HD TV... De XB360 kan tegenwoordig/binnenkort ook 1080P eruit trappen dus waar hebben we het over? Ow ja, een prijsverschil in de TV van een paar ruggen maar ja...
Let wel op wat voor een HD tv je koopt. Ik dacht ook even te sparen voor een HD tv van Samsung bv van rond de 650,-. Maar dan heb je een resolutie van 1024x768. Daar heb je dus niks aan. Een "echte" HD tv begint bij 1000,- een keer. Kijk anders eens op kieskeurig.nl. Daar kan je selecteren op resolutie en HD ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bsmpower schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:09:
[...]

Let wel op wat voor een HD tv je koopt. Ik dacht ook even te sparen voor een HD tv van Samsung bv van rond de 650,-. Maar dan heb je een resolutie van 1024x768. Daar heb je dus niks aan. Een "echte" HD tv begint bij 1000,- een keer. Kijk anders eens op kieskeurig.nl. Daar kan je selecteren op resolutie en HD ready.
offtopic:
Ik heb al een jaar een 37" JVC tot 1080i maar bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Ik heb voor 650 euro een Tatung Lcd tv gekocht ( 32"). Die doet echt perfect 720P. Dus het kan ook voor minder dan 1000 euro.

Beeld ziet er gewoon geweldig uit in samenwerking met de 360.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 18-12-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:17

Asphyxion

I am, therefor I think

Never mind me...

Ik deed een quote van een te oud bericht (werken en GoT gaan niet samen)

[ Voor 85% gewijzigd door Asphyxion op 18-12-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 14:50

Royz

Kleurenblind!!

Iemand al een HD-DVD speler in de order staan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbink
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-03-2019
cycloon_ schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:17:
Weet iemand toevallig of die xbox360+gow bundel nog steeds voor 399,- in breda te halen valt ?
Ik heb er net een in breda gehaald bij die computerzaak onder het stadion, mycom geloof ik.
Volgens mij hadden ze nog systems en core-systems staan, wel iets duurder als bij de mm maar het mooiste is dat zij nog van die modellen hebben die je makkelijk kunt flashen! 8) 8)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Welkom op GoT; ik stuur je wel een rekening als de prijzen van games nog verder omhoog gaan door dit soort uitspraken/akties.

[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

KUT KUT KUT!

Mijn xboxlive gold (1ste maand) is nu officieel verlopen en kan geen online game meer spelen bij GoW. Hoe kan dit? Kun je met een silver abo dit niet voor elkaar krijgen? Nu speel ik met een dupe-account van me. Moet ik nu echt een gold abo kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
jbink schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:29:
[...]

Ik heb er net een in breda gehaald bij die computerzaak onder het stadion, mycom geloof ik.
Volgens mij hadden ze nog systems en core-systems staan, wel iets duurder als bij de mm maar het mooiste is dat zij nog van die modellen hebben die je makkelijk kunt flashen! 8) 8)
8)
Ik zou de Xbox 360 niet gaan ombouwen! Het is bekend dat er nog wel redelijk vaak Xboxen kapot gaan. De garantie is daarbij wel weer erg goed en 2 jaar lang! Als je hem ombouwd en je bent 1 van de mensen waarvan de xbox inderdaad kapot gaat ben je mooi de l*l.... Dus ik zou je garantie niet op het spel zetten! Ben je uiteindelijk duurder uit dan af en toe een spel te kopen en onbeperkt demo's downloaden! En je kan misschien in de toekomst geen gebruik meer maken van Xbox Live. En dit is juist een hele vette feature!

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 18-12-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

jbink schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:29:
[...]

8)
Ik hoop dat je binnenkort niet meer gebruik kunt maken van Live! }:O Met flashen verziek je alleen de game industrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 181923 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:35:
[...]

Ik hoop dat je binnenkort niet meer gebruik kunt maken van Live! }:O Met flashen verziek je alleen de game industrie!
Sommigen zijn nu al de Sjaak, tenminste na de meest recente update.

Ach, je houdt het toch nooit helemaal tegen maar met de nieuwe firmware-chips in de 360 zijn ze al een heel stuk op weg om het zo goed als onmogelijk te maken.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.