Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ja had ik even moeten vermelden natuurlijk. Ik denk eerst aan shooters, maar veel zul ja daar niet voor vinden voor 2 personen denk ik (Gears of War komt sowieso als eerst aan de beurt) Ik zou het ook wel leuk vinden om een spel met mijn vriendin te doen, maar ze heeft weinig geduld met spellen. Ik ben benieuwd naar minder voor de hand liggende games.koendt schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:36:
[...]
Waar hou je van? race? aktie? sport?
Ik speel veel fifa 07 met mijn broertje, eerst vaak tegen elkaar, maar nu vaak samen tegen andere.
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 14-12-2006 15:06 ]
Jups...dat mailtje ontving ik dus gisteren. Het label zou mij worden toegezonden, dus dat zal vanavond wel bij de post zitten als ik thuis kom.Grozno schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:39:
[...]
Kreeg jij ook eerst een mailtje met deze text?
[...]
Hier zit nog niet het label bij dat mij beloofd is, of komt die later nog een keer?
Het is trouwens verschrikkelijk om zonder Xbox te zitten, ben nu weer bezig met Baldur's Gate + Tales of the Sword Coast, Baldur's Gate II: Shagows of Amn en Throne of Bhaal...![]()
Ow, en ik denk dat Planescape: Torment, Icewind Dale + Heart of Winter en Icewind Dale II ook nog aan de beurt komen
kan ik om 5u even voor je nakijken. Als ik dat linkje terug kan vinden met dat overzichtbsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:42:
Welke drive zit er in de xbox 360 van MediaMarkt Duitsland!?!?

Ja is prima. Ik ga vanavond de auto ophalen bij mijn ouders en dan ga ik morgen naar Nordhorn. Flinke uitgave in 1 keer maar ik zie het maar als een investering voor de komende jarenJuggernaut schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:59:
[...]
kan ik om 5u even voor je nakijken. Als ik dat linkje terug kan vinden met dat overzicht
Bedoel je dit plaatje?!

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 14-12-2006 16:12 ]
jup. dat plaatje.bsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:07:
[...]
Ja is prima. Ik ga vanavond de auto ophalen bij mijn ouders en dan ga ik morgen naar Nordhorn. Flinke uitgave in 1 keer maar ik zie het maar als een investering voor de komende jaren
Bedoel je dit plaatje?!
[afbeelding]
Aan de kleur te zien gok ik nu dat het een philips is maar ik zal het straks nog ff controleren
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 14-12-2006 16:23 ]
dat zei ik ook al tegen hem.. maar hij maakte het goede punt dat het alsnog veel goedkoper is dat kopen in de winkel... (en dat is ook zo)mindcre8r schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:17:
[...]
dan is ie 2,50 duurder gewordenmaaranyways zeer nette afwerking..
Philips drives zitten niet in de retail 360's alleen in de dev. kits.bsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:23:
Ok, Philips is nog niet te "hacken" maar dat maakt voor nu niet uit omdat ik op kort termijn niet van plan ben om de xbox om te bouwen. Denk dat Philips kwalitatief wel iets beter is dan the Hitachi (en Samsung?)?
Even nog een keertje goed kijken.
Enige niet te hacken(lees dmv flash) retail drive is de laatste hitachi. 78 uit mijn hoofd.
Ik stop maar ik begeef me op dun ijs met dit onderwerp.
Philips drives zijn er alleen in Japan.bsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:23:
Ok, Philips is nog niet te "hacken" maar dat maakt voor nu niet uit omdat ik op kort termijn niet van plan ben om de xbox om te bouwen. Denk dat Philips kwalitatief wel iets beter is dan the Hitachi (en Samsung?)?
Op het moment is alles te hacken, maar de beste keus zou op samsung vallen, aangezien daar de beste firmware voor beschikbaar is. De premium pakketten hebben vrijwel altijd samsungs.
Hitachi kom je momenteel het meest tegen in core paketten. Als je een Hitachi v78 model hebt ben je een soort van de lul, want die kan je niet zomaar ombouwen. Het is wel mogelijk, maar een drama.
Je hebt overigens genoeg websites die vermelden welke soort drives en 360 zij momenteel op voorraad hebben.
Ik zeg nik meer, zoals hierboven mij gezegd (glad ijs).
[ Voor 10% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-12-2006 17:21 ]
Ik heb 2 weken terug de mijne gehaald in Duitsland bij MM en er zit een Hitachi in, geen v78 trouwens
ff gekeken. Zit dus een hitachi drive in (middelste)bsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:23:
h.t.h.
Mocht er niks uitgesteld worden dan zou de eerste helft van 2007 er zo uit zien;TangLeFuzZ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:07:
Komt er eigenlijk deze maand nog wat nieuws uit? (en met deze maand bedoel ik vanaf nu, dus viva e.d. niet meegerekend)
Januari - Lost Planet
Februari - Crackdown
Maart - Bioshock
April - Mass Effect
Er is toegezegd dat deze titels in ieder geval voor Juni 2007 uit zullen komen, dus zelfs met eventuele uitstellen hebben we echt niks te klagen tot en met volgend jaar zomer want dit zijn stuk voor stuk AAA+ titels.
Star Trek Legacy komt deze week uit iig en nog 1 of ander Fishing game
Ik geloof er niks van.
En dan nog even games als Assassin's Creed, Two Worlds, The Darkness, Medal of Honor, Brothers in Arms, Forza Motorsport 2, Stranglehold, en Blue Dragon tussendoor waarschijnlijkAce schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:08:
[...]
Mocht er niks uitgesteld worden dan zou de eerste helft van 2007 er zo uit zien;
Januari - Lost Planet
Februari - Crackdown
Maart - Bioshock
April - Mass Effect
Er is toegezegd dat deze titels in ieder geval voor Juni 2007 uit zullen komen, dus zelfs met eventuele uitstellen hebben we echt niks te klagen tot en met volgend jaar zomer want dit zijn stuk voor stuk AAA+ titels.
Het leven als Xbox 360 is behoorlijk aangenaam
Het verhaal is ook andersdevv05 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:29:
Woensdag een zeven minuten lang durende gameplay trailer van Halo 3 op Xbox Live Marketplace?
Ik geloof er niks van.
Het is een filmpje over het ontstaam van Halo 3 en zijn karakters. Daar tussenin, krijg je dan wat gameplay te zien.
Of het waar is, weet ik ook niet.
Ik heb inmiddels na een herinstallatie van mijn MCE pc dit ook aan de praat (willekeurige divx/xvid files vanaf mijn mce via x360-mce-extender op mijn tv kijken), maar ik vind de kwaliteit van het beeld erg slecht. Je ziet gewoon dat het erg sterk is gecomprimeerd. Zou ik in transcode360 iets anders moeten instellen (is nu standaard), of kan ik beter naar wmv converteren en dmv file-sharing op de x360 afspelen?Anoniem: 131470 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:32:
[...]
Ik heb gekozen voor MCE + Transcode 360 en de Extender functie van de Xbox 360, omdat de HD en MPEG2 files dan door de Xbox 360 verwerkt worden en niet eerst worden omgevormt tot WMV wat kwaliteitsverlies en performanceverlies van de stream pc veroorzaakt.
What's in the case?
Anoniem: 87302
Grozno schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:34:
Eindelijk is het dan zo ver!
Ook de 3 red lights of death voor mij...![]()
Net bij RAAM met GoW, slaat ie vast. Na restart 3 mooie rooie lampjes...
lol, volg ik even een paar dagen het topic niet en 2 rings of death deze week. Gaat weer lekker zo.DarkShadow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:26:
Ik wil net mn xbox verkopen (gebeurt over een half uur) en ineens ring of death![]()
Hij doet het niet meer, is er iets om dit op te lossen? Net deed hij Gears of War nog en nu niets meer
Gears Of War ontvangen van Play Asia, moest wel 9 euro belasting betalen. Hebben andere mensen dat ook gehad? Mijn Wii component kabel en Phoenix Wright 2 waren belastingvrij.
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-12-2006 20:01 ]
Edit: E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable.
[ Voor 25% gewijzigd door Slasher op 14-12-2006 20:13 ]
Elect a clown, expect a circus.
Als die titels ook allemaal in Q1/Q2 2k7 gaan arriveren hebben we inderdaad helemaal niks te klagen (afgezien van lege portomonnee's dan). Ik help het je hopen voor Blue Dragon maar die verwacht ik zelf niet veel eerder dan na de zomer volgend jaar. Heeft trouwens in Japan goed verkocht vorige week;devv05 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:35:
[...]
En dan nog even games als Assassin's Creed, Two Worlds, The Darkness, Medal of Honor, Brothers in Arms, Forza Motorsport 2, Stranglehold, en Blue Dragon tussendoor waarschijnlijk
Het leven als Xbox 360 is behoorlijk aangenaam
Media Create Sales: 04 - 10 Dec
1. (PS2, Bandai Namco) Gundam SEED: Federation vs ZAFT II - 337,559
2. (PS2, Sega) Yakuza 2 - 274,822
3. (DS, Pokemon) Pokemon Diamond - 98,859 / 1,996,275
4. (X360, Microsoft) Blue Dragon - 80,348
5. (DS, Pokemon) Pokemon Pearl - 75,206 / 1,669,367
6. (Wii, Nintendo) Wii Sports - 72,382 / 248,549
7. (DS, Nintendo) Kirby Squeek Squad - 66,421 / 465,462
8. (Wii, Nintendo) Wii Play - 62,863 / 237,160
9. (DS, Nintendo) Jump Ultimate Stars - 62,068 / 278,640
10. (DS, Nintendo) Common Knowledge Training - 55,208 / 720,752
(...)
17. Zelda no Densetsu: Twilight Princess
Maar ik verwacht nu niet opeens een ommekeer in de slecht verkopende 360's. Wel is het zo dat met 80k verkochte Blue Dragons bijna 50% van de installed userbase in Japan deze titel heeft aangeschaft
Overigens in de hele top 30 geen enkele PS3/PSP game deze week.
Tot nu toe nog niet (3x) maar ik wacht nog op een bestelling, dat duurt nu 8 dagen. Hoop dat ie er morgen is, anders vrees ik ook de belasting.Anoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:58:
Gears Of War ontvangen van Play Asia, moest wel 9 euro belasting betalen. Hebben andere mensen dat ook gehad? Mijn Wii component kabel en Phoenix Wright 2 waren belastingvrij.
Die gaat er denk ik spoedig komen. Heb het nu eerst bij Rainbow Six gelaten. Ik weet anders wel hoe het gaat. Dan speel ik spellen maar half. Nu eerst lekker hierop concentreren. Inmiddels al even gespeeld; wat een game! Heerlijk die Rainbow Six feeling en prachtige graphics.Grozno schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:01:
Viva Pinata! Als je echt afwisseling wil ten minste
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Anoniem: 131470
Zelf gebruik ik steeds minder vaak DivX en Xvid bestanden. Ik heb mijn Xbox 360 nu een maand en heb nog geen Divx bestanden bekeken. Ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal.Ron!n schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:50:
[...]
Ik heb inmiddels na een herinstallatie van mijn MCE pc dit ook aan de praat (willekeurige divx/xvid files vanaf mijn mce via x360-mce-extender op mijn tv kijken), maar ik vind de kwaliteit van het beeld erg slecht. Je ziet gewoon dat het erg sterk is gecomprimeerd. Zou ik in transcode360 iets anders moeten instellen (is nu standaard), of kan ik beter naar wmv converteren en dmv file-sharing op de x360 afspelen?
Ok maakt ook niet uit.alvv schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:40:
bij premium pakketten zitten zowel Hitachi's als Samsungs
Ik heb 2 weken terug de mijne gehaald in Duitsland bij MM en er zit een Hitachi in, geen v78 trouwens
Maar hoe zie je of je een Hitachi v78 hebt of niet zonder de kast open te schroeven?
Morgenvroeg naar Nordhorn voor mijn Xbox 360
Anoniem: 180086
Toch wel erg goedkoop, en net de 2 games die ik wil halen...
Nu nog een CC zien te smurfen
Ik ook vandaag helaas...9 euro inderdaad waarvan 2,50 inklaringskosten. Ik had nog gehoopt dat de douane het te druk zou hebben door de kersttijd...dat was dus druk met mijn pakjeAnoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:58:
Waar heb je deze aktie gezien?crzier schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:31:
Denk toch dat ik em niet in Nordhorn ga halen. Heb goeie aanbieding gezien, Premium Pack met GoW voor 408 euro. Lekker dichtbij en 2 a 3 dagen levertijd. Nog even wachten op pay-day
Voordeel van MM Duitsland voor mij zijn natuurlijk ook de extra draadloze controller (35,-) en 2 spellen (samen 86,-) = 121,- voordeel. Plus dat ik MediaMarkt Enschede (5 min fietsen van mijn huis) heb gebeld en die zeggen dat ik gewoon garantie heb in Nederland. En als laatste voordeel is dat MM Duitsland een aktie heeft dat iedereen de Xbox tot 31 januari 2007 mag "testen" en gewoon mag terugbrengen en geld terug mocht ie niet bevallen (ipv de standaard 7 dagen(?) in Nederland)
Dus daarom wil ik nog graag gebruik maken van de aktie. Service is trouwens ook goed want ze hebben er 1 gereserveerd voor mij bij de balie zodat ik morgen niet voor niks kom
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 14-12-2006 22:01 ]
Ik had er nooit last van, maar Saints Row was ook onderschept, en als ik morgen Viva Piñata niet in de brievenbus aantref vrees ik ook weer 8 euro extra. Oh wel.. nog steeds cheaper dan hier in de winkel
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je kan het zo van de buitenkant niet zien, maar je moet een "oudere" versie xbox hebben, je moet naar de produktie datum kijken, als je eentje pakt die voor augustus 2006 gemaakt is, dan zit je goed. De mijne is van 08-08-2006 en die is nog net goedbsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:21:
[...]
Ok maakt ook niet uit.
Maar hoe zie je of je een Hitachi v78 hebt of niet zonder de kast open te schroeven?
Morgenvroeg naar Nordhorn voor mijn Xbox 360
[ Voor 5% gewijzigd door alvv op 14-12-2006 23:19 ]
Gaat Play Asia veel klanten kosten. Ten eerste duurt het 9 dagen langer en ten tweede is het prijsvoordeel weg. Die Chinezen doen potverdriejandubbeltjes alles wat verboden is (kinderen van 8 jaar 16 uur per dag in een fabriek laten werken, alle spellen illegaal copieren, alle bedreigde diersoorten als lekkernij verorberen) en die gasten van Play Asia willen niet eens een Gift met een Low Value op hun games plaatsen. Dan maar op zoek naar een ander.KeN. schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:01:
Het lijkt erop dat de douane door heeft gekregen dat ze kunnen cashen als ze Play-Asia envelopjes zien.
Ik had er nooit last van, maar Saints Row was ook onderschept, en als ik morgen Viva Piñata niet in de brievenbus aantref vrees ik ook weer 8 euro extra. Oh wel.. nog steeds cheaper dan hier in de winkel
"Microsoft heeft een speciale gemaakt, de advanced scart kabel 25 euro bij dixons en een wereld van verschil. Dezelfde kabel wordt ook geleverd door Joytech die is wat goedkoper en er zit een optisch kabeltje bij."
Hoeft niet maar is wel stukken beter dan de kabel die er dan bij zit voor non HD/Plasma/LCD tv's (composiet kabel)bsmpower schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:36:
He ik zie net dat ik bij de Premium een HD AV kabel krijg. Maar ik heb een "gewone" tv met 1 scartaansluiting. Moet ik nu ook een gewone RGB kabel kopen?
"Microsoft heeft een speciale gemaakt, de advanced scart kabel 25 euro bij dixons en een wereld van verschil. Dezelfde kabel wordt ook geleverd door Joytech die is wat goedkoper en er zit een optisch kabeltje bij."
Anoniem: 82256
Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit. Mijn tag is geregistreerd op een Hotmail-account maar tijdens registratie kon ik niet kiezen voor NL. Dus mijn tag+billing staat op US. Blijkbaar kan je dat nergens veranderen en dus wordt mijn CC niet meer geaccepteerd. Dat wordt dus naar een gameshop om prepaids te halen, of kan ik alsnog mijn land en dergelijke veranderen?MAX3400 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:10:
Zijn er problemen met de XBLive-servers? Ik kan niet meer betalen met mijn creditcard.
Er zit dus een kabel in het Premium pakket waarmee ik de Xbox 360 op de gewone tv kan aansluiten?!?! Ik weet wel dat er een scartkabel bij de Core versie zit maar kan dit niet terug vinden voor de Premium...Anoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:48:
[...]
Hoeft niet maar is wel stukken beter dan de kabel die er dan bij zit voor non HD/Plasma/LCD tv's (composiet kabel)
het word volgens mij aanbovel de advaced scart kabel te halen... ik game zelf op vga kabel, dus misschien iemand anders die het kan zeggebsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:01:
[...]
Er zit dus een kabel in het Premium pakket waarmee ik de Xbox 360 op de gewone tv kan aansluiten?!?! Ik weet wel dat er een scartkabel bij de Core versie zit maar kan dit niet terug vinden voor de Premium...
Voor hoeveel heb je hem gehaald dan, want hier kostie 44 euro bij MM in R'dam Centrum vanaf de release.Swoosh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:45:
[...]
Ik ook vandaag helaas...9 euro inderdaad waarvan 2,50 inklaringskosten. Ik had nog gehoopt dat de douane het te druk zou hebben door de kersttijd...dat was dus druk met mijn pakjemaar goed, nog steeds goedkoper dan hier in NL.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Anoniem: 69767
Bron CVGBlue Dragon outsells Wii games in Japan
Thursday 14-Dec-2006 12:07 PM Xbox 360 RPG beats out Wii software according to Japanese charts
11 CommentsLadies and gentlemen, you might want to sit down; flagship Xbox 360 RPG Blue Dragon has outsold the recently released Zelda: Twilight Princess - and all other Wii software - in Japan.
Waarom willen ze dat niet doen? Ik vrees nu ook een beetje voor extra kosten voor mijn Rainbow Six: VegasAnoniem: 87302 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:31:
Gaat Play Asia veel klanten kosten. Ten eerste duurt het 9 dagen langer en ten tweede is het prijsvoordeel weg. Die Chinezen doen potverdriejandubbeltjes alles wat verboden is (kinderen van 8 jaar 16 uur per dag in een fabriek laten werken, alle spellen illegaal copieren, alle bedreigde diersoorten als lekkernij verorberen) en die gasten van Play Asia willen niet eens een Gift met een Low Value op hun games plaatsen. Dan maar op zoek naar een ander
Maar volgende keer ga ik wel even zeuren over een gift of lagere value.
Niet echt heel verrassend hoor, Zelda is niet zo groot in Japan als het in US/Europa wel is. FF & DQ zijn daar vele malen populairder als franchise. Zie ook de top 10 die ik paar posts hierboven had neergezet, Blue Dragon op 4, Zelda op 17.
Zoals ik al zei: zelfs mét die 8 euro btw erbovenop ben je nog goedkoper uit.
Play-Asia is me al jaren goed bevallen en ik zal er gewoon blijven bestellen.
Maar DVD-crave zag er ook wel soepel uit. Eens kijken hoe het daar bevalt bij wijze van test
Klopt, maar hier in t Noorden helaas niet...goedkoopste waarvoor ik hem kon krijgen was 50.sekeroglan schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:36:
[...]
Voor hoeveel heb je hem gehaald dan, want hier kostie 44 euro bij MM in R'dam Centrum vanaf de release.
Anders had ik hem ook al wel gehaald bij MM Rotterdam Alexandrium toen hij daar 35 was bij de release aanbieding
Zoals eerder gezegd: ik kan niks meer kopen met mijn CC via Live. Ik dus bellen naar de USA. Ze kunnen het niet aanpassen. Mijn gamertag kan niet worden voorzien van de koppeling met een andere creditcard of aan een ander Live ID.
Oftewel; balen. Ik kan dus ook mijn gamertag niet veranderen (en mijn huidige dus claimen op een ander Live ID) want ik kan geen Microsoft Points kopen.
Fijn. Dankjewel Microsoft.
Anoniem: 129805
Astennu schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:51:
Installeer Media Player 11. Ga naar Library > Share music of zo iets en zeg dat je je muziek wil delen met je Xbox 360.
Druk met de Rechtermuisknop op Deze computer druk op manage of beheren. Ga dan naar services en zoek de widows firewall service en zet deze uit en zorg ook dat hij de volgende keer bij het starten van windows niet opstart. Deze blokt namelijk de communicatie. Volgens MS moet het werken maar dat werkt dus duidelijk niet.
Als je nog een andere firewall gebruikt moet je even op de website van microsoft kijken welke poorten je moet doorlaten.
Je kan toch gewoon op https://accounts.live.com inloggen en daar alle instellingen, waaronder land, wijzigen?MAX3400 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:58:
Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit. Mijn tag is geregistreerd op een Hotmail-account maar tijdens registratie kon ik niet kiezen voor NL. Dus mijn tag+billing staat op US. Blijkbaar kan je dat nergens veranderen en dus wordt mijn CC niet meer geaccepteerd. Dat wordt dus naar een gameshop om prepaids te halen, of kan ik alsnog mijn land en dergelijke veranderen?
Deze link heb ik al een aantla keren in dit topic gedumpt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Had ineens twee mensen die tegen me begonnen te praten, maar ja, ik had geen headset op. Vind ik ook niet echt nodig, wilde gewoon snel ff een potje ping pongen
Echter beide mensen dropten na een halve wedstrijd, terwijl het wel een vette match was. Is het soms netiquette dat je lived met headset?? Ik zie ook een luidsprekertje staan voor mijn tag, maar kan dat niet uitzetten?
Ehm, je kan microsoft points ook gewoon kopen in de winkel hoorMAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 02:37:
Zo, hier baal ik van...
Zoals eerder gezegd: ik kan niks meer kopen met mijn CC via Live. Ik dus bellen naar de USA. Ze kunnen het niet aanpassen. Mijn gamertag kan niet worden voorzien van de koppeling met een andere creditcard of aan een ander Live ID.
Oftewel; balen. Ik kan dus ook mijn gamertag niet veranderen (en mijn huidige dus claimen op een ander Live ID) want ik kan geen Microsoft Points kopen.
Fijn. Dankjewel Microsoft.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat scherm heb ik vorige week ook gekocht, vind de ervaring ook fantastisch. Voor analoog of dvd's kijken hoef je geen hd scherm aan te schaffen, maar damn, dat verschil tussen crt en hd met games en 720p films! Speel gow en lost planet nog steeds met een kwijlbakjeAnoniem: 82256 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:54:
Gisteren heb ik de Gears of War pack gekocht samen met een JVC LT-32X70B HD televisie en ik moet zeggen, het is fantastische !
Enchanted arms en tdu trouwens vorige week donderdag besteld bij dvd-crave, maar nog niet binnen. Hopelijk heeft de douane ze niet te pakken.
Hoe kijk je dan series als prisonbreak/lost? Ik kom ze nooit als .ts tegen, alleen divx/xvid. Ik ga iig vanavond eens mce met transcode360 proberen. Kan ik die gewoon over me huidige xp knallen zonder bestanden te verliezen?Anoniem: 131470 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:21:
[...]
Zelf gebruik ik steeds minder vaak DivX en Xvid bestanden. Ik heb mijn Xbox 360 nu een maand en heb nog geen Divx bestanden bekeken. Ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal.
[ Voor 40% gewijzigd door DeepSeven op 15-12-2006 09:24 ]
nope, transcode360 is alleen voor MCEDeepSeven schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:14:
[...]
Dat scherm heb ik vorige week ook gekocht, vind de ervaring ook fantastisch. Voor analoog of dvd's kijken hoef je geen hd scherm aan te schaffen, maar damn, dat verschil tussen crt en hd met games en 720p films! Speel gow en lost planet nog steeds met een kwijlbakje.
Enchanted arms en tdu trouwens vorige week donderdag besteld bij dvd-crave, maar nog niet binnen. Hopelijk heeft de douane ze niet te pakken.
[...]
Hoe kijk je dan series als prisonbreak/lost? Ik kom ze nooit als .ts tegen, alleen divx/xvid. Ik ga iig vanavond eens mce met transcode360 proberen. Kan ik die gewoon over me huidige xp knallen zonder bestanden te verliezen?
Welke winkel?Angeloonie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:36:
[...]
Ehm, je kan microsoft points ook gewoon kopen in de winkel hoor
Moet ik Points hebben uit Amerika of uit Nederland? Want blijkbaar is er dus een mega-probleem met mijn account gezien de niet-corresponderende XBLive-gegevens.
Btw, ik heb een Samsung drive in mijn 'Duitse' xbox 360.
Ik heb ze bij de Dixons bv zien liggenMAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:43:
Welke winkel?
Heb je al mijn post gelezen? Die site die ik aandroeg? Ik neem aan dat je je Live account gegevens wilt aanpassen?Moet ik Points hebben uit Amerika of uit Nederland? Want blijkbaar is er dus een mega-probleem met mijn account gezien de niet-corresponderende XBLive-gegevens.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 15-12-2006 09:58 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waarom zo moeilijk? Je kan met de premium kabel kiezen voor HD of scart door de 3 kabels geel wit en rood op de scart converter aan te sluiten en het knopje op SCART te zetten. Dit zit allemaal al standaard bij de premium hoorMakster schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:46:
@bsmpower: als je een (gele) video cinch plug op je tv hebt kun je deze aansluiten met de meegeleverde kabel uit het premium pakket (geen idee of dat qua kwaliteit nog wat is). Alternatief kun je een converter gebruiken waarmee je de video cinch van de HD/AV kabel converteert naar een scartsignaal, maar mijn ervaringen met die converters zijn heel slecht. Dan kun je beter de advanced scartkabel van microsoft halen.
Btw, ik heb een Samsung drive in mijn 'Duitse' xbox 360.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De site accounts.live.com of account.live.com heb ik volledig aangepast naar mijn huidige woonplaats en dergelijke. Deze veranderingen worden, bij mij in ieder geval, niet doorgevoerd naar mijn Gamertag of hoe je dat ook wil noemen.Gunner schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:56:
[...]
Ik heb ze bij de Dixons bv zien liggen
[...]
Heb je al mijn post gelezen? Die site die ik aandroeg? Ik neem aan dat je je Live account gegevens wilt aanpassen?
Hierdoor staat mijn Gamertag nog steeds geregistreerd in Florida. Dit heeft vorig jaar goed gewerkt en mijn creditcard kon daarbij gewoon gebruikt worden. Tegenwoordig niet meer maar op geen enkele manier, ook niet met de hulp van 1-800-MY-XBOX (Amerikaanse klantenservice) is het mogelijk om de gegevens die in je Gamertag zijn opgeslagen te wijzigen.
Mijn Gamertag zal dus vanaf heden niet meer gebruikt kunnen worden i.c.m. mijn (in Nederland geregistreerde) creditcard.
De vraag is dus: ja, ik kan naar een winkel gaan en Microsoft Points halen maar als ik de forums van XBLive eropna lees, zijn daar dus ook verschillen in. Mensen uit land A die account hebben in land B (zoals ik dus) heb soms de meest ranzige problemen bij het activeren van hun Points-code.
Vandaar mijn vraag: mijn Gamertag staat nog steeds geregistreerd in Florida, mijn Windows Live ID in Nederland; uit welk land moet ik dus Microsoft Points kopen?
Anoniem: 70824
dat is toch wel een mooie deal!Anoniem: 180086 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:40:
http://www.play.com/Games...18/-/Product.html?cur=258
Toch wel erg goedkoop, en net de 2 games die ik wil halen...
Nu nog een CC zien te smurfen
alleen vrees ik dat het pas na kerst zal worden verzonden.......... en ik ben op zoek naar eentje NU
iemand enig idee als de Gears of War pack nog 399 is bij MM ergens in NL? Liefst Rotterdam en omgeving?
Anoniem: 181923
LOL ik heb hetzelfde probleem. Toen ter tijd zo stom geweest om mijn hotmail account te activeren met zogenaamd 'FLORIDA' met '90210' zodat ik gebruik kon maken van een 250mb grote mailbox.MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:04:
[...]
De site accounts.live.com of account.live.com heb ik volledig aangepast naar mijn huidige woonplaats en dergelijke. Deze veranderingen worden, bij mij in ieder geval, niet doorgevoerd naar mijn Gamertag of hoe je dat ook wil noemen.
Hierdoor staat mijn Gamertag nog steeds geregistreerd in Florida. Dit heeft vorig jaar goed gewerkt en mijn creditcard kon daarbij gewoon gebruikt worden. Tegenwoordig niet meer maar op geen enkele manier, ook niet met de hulp van 1-800-MY-XBOX (Amerikaanse klantenservice) is het mogelijk om de gegevens die in je Gamertag zijn opgeslagen te wijzigen.
Mijn Gamertag zal dus vanaf heden niet meer gebruikt kunnen worden i.c.m. mijn (in Nederland geregistreerde) creditcard.
De vraag is dus: ja, ik kan naar een winkel gaan en Microsoft Points halen maar als ik de forums van XBLive eropna lees, zijn daar dus ook verschillen in. Mensen uit land A die account hebben in land B (zoals ik dus) heb soms de meest ranzige problemen bij het activeren van hun Points-code.
Vandaar mijn vraag: mijn Gamertag staat nog steeds geregistreerd in Florida, mijn Windows Live ID in Nederland; uit welk land moet ik dus Microsoft Points kopen?
Nu is dus mijn gamertag ook in Florida geregistreerd. Ik krijg dit ook al niet gewijzigd!
Zou het misschien werken als we de gegevens in ons hotmail account correct neerzetten?
Is je niet opgevallen dat je dat naast dat gele stekkertje alleen je 2 audiostekkers in de scartverloop steekt?Juggernaut schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:55:
ik heb mijn xbox aangesloten gehad met die gele stekker en met de scart converter. Veel kwaliteitsverschil zag ik niet op m'n 32" CRT tv. Kleine lettertjes bij bijvoorbeeld pgr3 zijn niet erg goed te lezen soms. is die advanced scart dan zoveel beter dan zo'n verloop scart ding er tussen proppen?

Dus zou het dan niet zo kunnen zijn dat je via je scartverloop gewoon het zelfde slechte composiet signaal in je tv voert?

Dus ja, de Advanced (RGB) Scart is stukken beter.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Nee, Hotmail werkt niet.Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:32:
[...]
LOL ik heb hetzelfde probleem. Toen ter tijd zo stom geweest om mijn hotmail account te activeren met zogenaamd 'FLORIDA' met '90210' zodat ik gebruik kon maken van een 250mb grote mailbox.
Nu is dus mijn gamertag ook in Florida geregistreerd. Ik krijg dit ook al niet gewijzigd!![]()
Zou het misschien werken als we de gegevens in ons hotmail account correct neerzetten?
Zoals Gunner geeft: https://account.live.com => inloggen met je Hotmail-adres. Dan kan je middenbovenin je persoonlijke gegevens aanpassen (3 adressen voor thuis, werk en overig). Dat sla je op en dan kan je bovenin ook kiezen voor Billing Info of iets dergelijks. Klik die dan maar eens aan en voila: je bent Amerikaan.
Anoniem: 181923

https://billing.microsoft.com/home.aspx
Hier kun je je 'adresgegevens' gegevens aanpassen maar je 'country' gegevens zijn vastgelegd.

Je moet toch wel kunnen verhuizen vanuit Amerika naar NL lijkt mij
Dat zou je denken; de klantenservice in Amerika denkt daar anders over.Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:44:
Damn ik dacht dat ik het bijna had gevonden!Ik ben nu onder opties bezig bij mijn hotmail account wat geregistreerd staat onder mijn gamertag, en kwam bij het volgende:
https://billing.microsoft.com/home.aspx
Hier kun je je 'adresgegevens' gegevens aanpassen maar je 'country' gegevens zijn vastgelegd.![]()
Je moet toch wel kunnen verhuizen vanuit Amerika naar NL lijkt mij
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2006 10:58 ]
Hoezo moeilijk? Ik zeg toch precies hetzelfde over het aansluiten op een converter? Wist alleen niet dat de converter al standaard in het premiumpakket zit (ik gebruik deze zelf niet).Royz schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:03:
[...]
Waarom zo moeilijk? Je kan met de premium kabel kiezen voor HD of scart door de 3 kabels geel wit en rood op de scart converter aan te sluiten en het knopje op SCART te zetten. Dit zit allemaal al standaard bij de premium hoor
Elect a clown, expect a circus.
Tag = Pacinoallstars
Pacinoallstars heb vrijwel alle games.
Jij hebt humor...PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:08:
Mensen die geen zin hebben inYanks, je kan me toevoegen voor coop etc.
Tag = Pacinoallstars
Maaruh, alle games? Ik heb er al 8 meer gespeeld dan jij...
Ja joh. alle gamesPacinoAllstars schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:08:
Mensen die geen zin hebben inYanks, je kan me toevoegen voor coop etc.
Tag = Pacinoallstars
De verkoper zei trouwens dat hij dacht dat een Advanced RGB scart niet veel kwaliteits verschil zou hebben ten opzichte van de kabels die bij de Premium zitten. Dus ik twijfel nu erg of ik er 1 ga aanschaffen of niet. Zou de Mediamarkt garantie hebben dat als ie niet bevalt ik hem gewoon terug kan doen met geld terug?!
Als medewerker van MM Utrecht kan ik je melden...bsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:56:
YEAH net de Xbox 360 gehaald in Nordhorn. Ze hadden er nog 1 Premium liggen maar ze hadden voor mij 1 achter de balie gelegt. Ik heb hem nog niet kunnen uittesten omdat ik vandaag gewoon moet werken. Vanavond zal ik natuurlijk alles proberen.
De verkoper zei trouwens dat hij dacht dat een Advanced RGB scart niet veel kwaliteits verschil zou hebben ten opzichte van de kabels die bij de Premium zitten. Dus ik twijfel nu erg of ik er 1 ga aanschaffen of niet. Zou de Mediamarkt garantie hebben dat als ie niet bevalt ik hem gewoon terug kan doen met geld terug?!
Nee Verpakking moet gesloten zijn en mag niet open geweest zijn / moet als nieuw verkocht kunnen worden. Aangezien je die doze van de scartkabels met grof geweld open moet maken kan je deze niet ruilen.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ok. Maar laatst heb ik oordoppen gehaald bij de Mediamarkt (Enschede). Deze bevielen mij niet en ik heb ze gewoon terug kunnen brengen. Verpakking is opengeweest (netjes open geknipt langs 1 rand, later dichtgeplakt met plakbandje) en in mij oren geweest. Als er iets is wat niet geruild kan worden naar mijn mening zijn oordopjes?! Maar kreeg gewoon geld terugThe Otherside schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:14:
[...]
Als medewerker van MM Utrecht kan ik je melden...
Nee Verpakking moet gesloten zijn en mag niet open geweest zijn / moet als nieuw verkocht kunnen worden. Aangezien je die doze van de scartkabels met grof geweld open moet maken kan je deze niet ruilen.
Naja dan hoop ik op antwoord of het echt de moeite waard is om te kopen. Anders loop ik gewoon even langs de Mediamarkt en vraag ik even hoe zij de garantie hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 15-12-2006 12:29 ]
Eh...ik heb dus als locatie ook USA staan, maar ik kan rustig nog stuff kopen met m'n NL CC of kan dat sinds vandaag ofzo niet meer?MAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:46:
[...]
Dat zou je denken; de klantenservice in Amerika denkt daar anders over.
Ik in ieder geval niet meer. Heb het al een tijdje niet getest maar ik denk dat het te maken heeft met de toegang/problemen rondom die Video-service...TheVMaster schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:29:
[...]
Eh...ik heb dus als locatie ook USA staan, maar ik kan rustig nog stuff kopen met m'n NL CC of kan dat sinds vandaag ofzo niet meer?
*edit*
Ik heb een MasterCard via de ABN...
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2006 12:31 ]
Tja er zitten altijd zwakke schakels tussen, maar ga er maar vanuit dat het niet mag.bsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:28:
[...]
Ok. Maar laatst heb ik oordoppen gehaald bij de Mediamarkt (Enschede). Deze bevielen mij niet en ik heb ze gewoon terug kunnen brengen. Verpakking is opengeweest (netjes open geknipt langs 1 rand, later dichtgeplakt met plakbandje) en in mij oren geweest. Als er iets is wat niet geruild kan worden naar mijn mening zijn oordopjes?! Maar kreeg gewoon geld terug.
Naja dan hoop ik op antwoord of het echt de moeite waard is om te kopen. Anders loop ik gewoon even langs de Mediamarkt en vraag ik even hoe zij de garantie hebben?
Ik heb zelf ook zo'n kabel liggen maar amper gebruikt omdat ik een maand na de launch een VGA kabel kocht. Maar de kwaliteit is toch wel wat beter dan de standaard compsite kabel die mee geleverd word.
Anoniem: 70824
beetje offtopic hier.. maar als medewerker van de MM.. zou jij weten als er nog ergens in NL de Gears of War pack nog voor 399 wordt verkocht?The Otherside schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:32:
[...]
Tja er zitten altijd zwakke schakels tussen, maar ga er maar vanuit dat het niet mag.
Ik heb zelf ook zo'n kabel liggen maar amper gebruikt omdat ik een maand na de launch een VGA kabel kocht. Maar de kwaliteit is toch wel wat beter dan de standaard compsite kabel die mee geleverd word.
Wil je die advanced scart kabel misschien verkopen voor een leuk prijsjeThe Otherside schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:32:
[...]
Tja er zitten altijd zwakke schakels tussen, maar ga er maar vanuit dat het niet mag.
Heb er hier ook nog een liggen; geen idee waar je woont btw.bsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:40:
[...]
Wil je die advanced scart kabel misschien verkopen voor een leuk prijsje?
Ik weet alleen Utrecht omdat ik daar werk ik geloof dat hij daar 429 kost. GoW pack is overigens 1 batch die is ingekocht door Media Markt (allemaal) in een groot aantal, als deze batch op is is het ook op. Komen er geen nieuwe meer bij. Dus mocht je nog een GoW pack willen zou ik er niet al te lang mee wachten.Anoniem: 70824 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:37:
[...]
beetje offtopic hier.. maar als medewerker van de MM.. zou jij weten als er nog ergens in NL de Gears of War pack nog voor 399 wordt verkocht?
Mail me maar even, dan kunnen we altijd ff kijen of we er uit komen.bsmpower schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:40:
[...]
Wil je die advanced scart kabel misschien verkopen voor een leuk prijsje?
jespermol at orange punt nl
Anoniem: 129805
ik krijg hopelijk morgen zo'n kabel. Maak wel ff wat plaatjes voor en naAnoniem: 129805 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:13:
nog even inhakend op de gesprekken hier over die scart kabel zijn er mensen met ervaring hebben met de advace kabel? is die echt merkbaar beter?
Anoniem: 129805 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:13:
nog even inhakend op de gesprekken hier over die scart kabel zijn er mensen met ervaring hebben met de advace kabel? is die echt merkbaar beter?
Is die Advanced Scart kabel nou echt zoveel beter als de kabel die ik bij mijn Premium kreeg?
Ja, hij is echt zoveel beter. Als je geen HDTV hebt, maar een gewone SDTV is deze kabel je 30 euro goed waard. Kleine letters ingame worden leesbaar en de knopjes in dashboard zijn opeens scherp in plaats van een gekleurde vlek. Bij de Premium krijg je een component kabel. Deze kan echter ook composite outputten, 2 in 1 dus. De Advanced Scart kabel is echt gemaakt voor Scart en is er daarom ook beter in. Daarnaast heb je bij de Advanced Scart kabel geen omvormblokje nodig en bij de composite bekabeling wel, wat ook weer voor kwaliteitsverlies zorgt.
Zoals waarschijnlijk al wel 100 keer gezegd is hier, JAAnoniem: 129805 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:13:
Je merkt wel degelijk verschil, tenzij je TV geen RGB over Scart aankan.
Waarom zouden ze anders een nieuwe kabel maken, die standaard al in een premium pakket zit?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Nu ben ik gister aan het proberen geslagen met TVersity. Ik heb het nu zover dat mijn Xbox m'n PC herkent als computer. Het vreemde is dat ik wel TV episodes kan kijken, maar geen films. Bij films krijg ik na lang wachten een melding dat m'n Xbox de verbinding met m'n pc kwijtgeraakt is.
Beide maken wel gebruik van de XviD codec. Ik heb het vermoeden dat het ergens in de bestandsgrootte zit. De TV eps zijn 350MB, terwijl de films 700MB zijn ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee?
{edit] spelfoutjes gefixt
Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX
Ik ga er 1 halenElectra schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:20:
[...]
Zoals waarschijnlijk al wel 100 keer gezegd is hier, JA
Je merkt wel degelijk verschil, tenzij je TV geen RGB over Scart aankan.
Waarom zouden ze anders een nieuwe kabel maken, die standaard al in een premium pakket zit?
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 15-12-2006 13:23 ]
Goed zo, je krijgt er geen spijt van
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Woon in Enschede. Maar ligt aan de prijs want anders kan ik hem net zo goed halen bij de mediamarkt met garantieMAX3400 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:41:
[...]
Heb er hier ook nog een liggen; geen idee waar je woont btw.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26638573
Anoniem: 17912
MAC adres in me wireless AP gezet
WPA key ingevuld
poorten 88, 3074 udp/tcp geopend op router
vast ip adres gegeven aan de 360 (incl gateway, dns)
zegt in systemdashboard ook wel dat hij geconnect is aan me 3com, maar zodra ik de Live test uitvoer gaat hij goed op de usb en dan Not connected op wireless
(dan maar niet online en als ik et wel wil dan maar 360 naar me slaapkamer slepen om rechtstreeks op router te hangen en proberen)
Anoniem: 182467
Hoe is de signaal sterkte? Misschien een ander usb ontvangertje? Goedkope rotzooi heeft vaak slechter bereik/ontvangst dan een wat duurder merk (lees cisco/linksys)Anoniem: 17912 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:09:
hoorndol wordt ik van die usb wireless.
MAC adres in me wireless AP gezet
WPA key ingevuld
poorten 88, 3074 udp/tcp geopend op router
vast ip adres gegeven aan de 360 (incl gateway, dns)
zegt in systemdashboard ook wel dat hij geconnect is aan me 3com, maar zodra ik de Live test uitvoer gaat hij goed op de usb en dan Not connected op wireless
![]()
(dan maar niet online en als ik et wel wil dan maar 360 naar me slaapkamer slepen om rechtstreeks op router te hangen en proberen)
maar ik zie nergens de taal nederlands in de setup
klopt dit?
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
JaFighting Power schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:52:
Ik heb net mijn 360 binnen gekregen.
maar ik zie nergens de taal nederlands in de setup
klopt dit?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-12-2006 16:44 ]
Dit topic is gesloten.