Als er verder geen krassen op zitten dan moet hij het gewoon doen.Astennu schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:17:
De DVD was niet nieuw. De Xbox wel. Maar ik vraag me dus af of de DVD te erg beschadigt is. Ik heb deze namelijk 2e hands gekocht.
Wanneer ik spellen wil kopen bij dvdcrave.com dan kan ik ze toch gewoon spelen wanneer er PAL bij staat? En wat wil region free zeggen?
Ja PAL kan je gewoon spelen. Region free wil zeggen dat de spellen die dit hebben overal in de wereld te spelen zijn. Correct me if i'm wrong.Juggernaut schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:26:
Wanneer ik spellen wil kopen bij dvdcrave.com dan kan ik ze toch gewoon spelen wanneer er PAL bij staat? En wat wil region free zeggen?
Ik was aardig aan het twijfelen tussen de WII en xbox, maar ik heb me sinds kort dan toch een xbox360 aangeschaft met GOW er bij. En ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst vrij sceptisch was en teleurgesteld, vooral omdat de WII launch aan mijn neus voorbij is gegaan.
Maar naderhand ben ik toch echt wel blij met mijn aankoop. Ik heb deze vooral gekocht vanwege de Live functionaliteit, en god: wat is die fantastisch! Zoals je in GOW in co-op het spel kunt uitspelen, dat zorgt echt voor een gevoel dat je niet alleen in deze wereld vertoeft. Waar we momenteel vooral mee bezig zijn is het meeste kills halen met de kettingzaag
.
Daarbij had ik niet verwacht dat het dashboard al zo goed op punt staat. De awards die je in games kan halen worden mooi aan je account toegevoegd. Een chatsessie loopt gewoon door terwijl je van het ene spel naar het andere omwisselt. Friends-beheer, market place, avator-settings, media-center functionaliteit, downloads, en ga zo maar even door... werken allemaal uitstekend.
Microsoft haalt zich hiermee echt wel een troef binnen: deze service naar je klanten is zo uitgebreid dat de fabrikant er wel geld voor moet vragen. Als Sony een gratis online dienst wil aanbieden, zal die nooit zo uitgebreid zijn als bij Microsoft. En ik weet van mezelf dat ik niet meer dan bij één zal aangesloten zijn.
We zijn nu al met 3 die zopas een xbox360 hebben aangeschaft, en ik raad anderen ook aan om gewoon samen de overstap te maken. Zonder de online functionaliteit is het "een gewone" console, maar als je vriendenkring bereid is om hiervoor het geld neer te tellen, krijg je het in plezier dubbel en dik terug!
Maar naderhand ben ik toch echt wel blij met mijn aankoop. Ik heb deze vooral gekocht vanwege de Live functionaliteit, en god: wat is die fantastisch! Zoals je in GOW in co-op het spel kunt uitspelen, dat zorgt echt voor een gevoel dat je niet alleen in deze wereld vertoeft. Waar we momenteel vooral mee bezig zijn is het meeste kills halen met de kettingzaag
Daarbij had ik niet verwacht dat het dashboard al zo goed op punt staat. De awards die je in games kan halen worden mooi aan je account toegevoegd. Een chatsessie loopt gewoon door terwijl je van het ene spel naar het andere omwisselt. Friends-beheer, market place, avator-settings, media-center functionaliteit, downloads, en ga zo maar even door... werken allemaal uitstekend.
Microsoft haalt zich hiermee echt wel een troef binnen: deze service naar je klanten is zo uitgebreid dat de fabrikant er wel geld voor moet vragen. Als Sony een gratis online dienst wil aanbieden, zal die nooit zo uitgebreid zijn als bij Microsoft. En ik weet van mezelf dat ik niet meer dan bij één zal aangesloten zijn.
We zijn nu al met 3 die zopas een xbox360 hebben aangeschaft, en ik raad anderen ook aan om gewoon samen de overstap te maken. Zonder de online functionaliteit is het "een gewone" console, maar als je vriendenkring bereid is om hiervoor het geld neer te tellen, krijg je het in plezier dubbel en dik terug!
meuj. dan bestel ik me vanmiddag ff GoW en viva pinata denksNyazzin schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:29:
[...]
Ja PAL kan je gewoon spelen. Region free wil zeggen dat de spellen die dit hebben overal in de wereld te spelen zijn. Correct me if i'm wrong.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Niets aan toe tevoegen, behalve dat ik bezig ben met de meeste kills te halen met granaten plakken dan kettingzagenchaos.be schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:29:
Ik was aardig aan het twijfelen tussen de WII en xbox, maar ik heb me sinds kort dan toch een xbox360 aangeschaft met GOW er bij. En ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst vrij sceptisch was en teleurgesteld, vooral omdat de WII launch aan mijn neus voorbij is gegaan.
Maar naderhand ben ik toch echt wel blij met mijn aankoop. Ik heb deze vooral gekocht vanwege de Live functionaliteit, en god: wat is die fantastisch! Zoals je in GOW in co-op het spel kunt uitspelen, dat zorgt echt voor een gevoel dat je niet alleen in deze wereld vertoeft. Waar we momenteel vooral mee bezig zijn is het meeste kills halen met de kettingzaag.

Op zich wel handig om je Gold abbo voordelig te verlengen via ebay.
Niet dat ik 't op korte termijn van plan ben, maar toch. Heb nog 2 jaarabbo's liggen die me elk €14.95 hebben gekost, en daar zat nog een game bij ook
(oude Mechassault en SC:PD Live bundles)
Niet dat ik 't op korte termijn van plan ben, maar toch. Heb nog 2 jaarabbo's liggen die me elk €14.95 hebben gekost, en daar zat nog een game bij ook
Ik snap dat wel, maar ik moet natuurlijk niet al mijn kaarten verraden he!!Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:39:
[...]
Je biedt niet, je wacht tot er nog een paar minuten over is, en je biedt dan. Dat snappen zo veel mensen niet, en het kan je zoveel geld schelen
Woot, gister de chewnicorn en pigxie gehaald in Viva Pinata 
Echt te verslavend dat spel.. Heb em zaterdag gehaald en nu al 78% van de achievements..
Echt te verslavend dat spel.. Heb em zaterdag gehaald en nu al 78% van de achievements..
Loop eens uit de kelder, doe zo'n stoffen lap die voor een rechthoekig stuk doorzichtig glas hangt opzij, en kijk eens naar buiten.chaos.be schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:29:
Maar naderhand ben ik toch echt wel blij met mijn aankoop. Ik heb deze vooral gekocht vanwege de Live functionaliteit, en god: wat is die fantastisch! Zoals je in GOW in co-op het spel kunt uitspelen, dat zorgt echt voor een gevoel dat je niet alleen in deze wereld vertoeft.
Dat is het em juist. Toen ik de DVD kreeg zaten er al wat krassen aan de buitenkant. Maar niet heel ernstig. Vroeger deed een cd met zo veel krassen het nog prima. Maar ik begin te denken dat die Xbox wel heel gevoelig is voor krassenNyazzin schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:26:
[...]
Als er verder geen krassen op zitten dan moet hij het gewoon doen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik meende hier een aantal keren gelezen te hebben dat Microsoft daar heel coulant in is en je een nieuw spel geeft?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja ik geloof het wel, maar hij heeft het spel 2de hands dus ik weet niet hoe dat zit.Gunner schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:53:
Ik meende hier een aantal keren gelezen te hebben dat Microsoft daar heel coulant in is en je een nieuw spel geeft?
weten hun nietNyazzin schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:14:
[...]
Ja ik geloof het wel, maar hij heeft het spel 2de hands dus ik weet niet hoe dat zit.
Neeh idd hun weten toch niet waar ik dat ding heb gekocht ? Maar goed iemand enig idee waar ik dan met MS moet aankloppen ? Of in ieder geval voor ene kleine vergoeding een nieuwe CD kan krijgen ? Heb geen zin om de volle mep te betalen. En vond het toch wel een leuk spel om te spelen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
als je forza motorsport+live koopt voor de xbox1 kan ik die code voor live dan gewoon invoeren op m'n xbox 360?
Is het mogelijk om savegames van bijvoorbeeld Oblivion of Splinter Cell over te zetten van de pc naar de xbox?
Lijkt me niet. Het wordt waarschijnlijk op een andere manier opgeslagen.
Is het überhaupt wel mogelijk om MP3's naar de HD van de Xbox te zetten ?
volgensmij gewoon usb schijf insteken en overplaatsen.Astennu schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:03:
Lijkt me niet. Het wordt waarschijnlijk op een andere manier opgeslagen.
Muziek kan je alleen op de HD zetten door middel van gewone audio CD's. MP3 cd's of extern spul werkt dus niet.
Verwijderd
Dus moet je een origineel cd erin stoppen en dit laten inlezen en bewaren op je hdd?Wekko306 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:09:
Muziek kan je alleen op de HD zetten door middel van gewone audio CD's. MP3 cd's of extern spul werkt dus niet.
Heeft iemand al een review of in-depth beschrijving van "Assault Heroes".
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
je kunt ook gewoon een kopie erin stoppen en naar de harde schijf rippen.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:17:
[...]
Dus moet je een origineel cd erin stoppen en dit laten inlezen en bewaren op je hdd?
Maar goed je kan geen materiaal overzetten op je HDD? Wanneer komt er een xbox explorer waarin je kunt knippen en plakken (goed voor cheaters...) ik wil namelijk HD films naar mijn xbox kopieren ipv dat gestreamrstyled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:40:
[...]
je kunt ook gewoon een kopie erin stoppen en naar de harde schijf rippen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verdomme, ik wil gewoon dat ik mijn lijst met gespeelde games kan opschonen. Dát moeten ze pas eens fixen. Zoooo irritant, heb daar nou Pacman staan. Blegh.
Dat kan wel, maar daarvoor moet je je echt even gaan verdiepen bij de modscene. Het is alleen niet mogelijk content af te draaien die je op de hd van x360 zetRoyz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:41:
[...]
Maar goed je kan geen materiaal overzetten op je HDD? Wanneer komt er een xbox explorer waarin je kunt knippen en plakken (goed voor cheaters...) ik wil namelijk HD films naar mijn xbox kopieren ipv dat gestream
Je zult dus moeten blijven streamen. Maar zolang er geen grotere hd voor x360 is snap ik niet waarom het zo praktisch is.
Idd, zeer irritantUltraSub schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:52:
Verdomme, ik wil gewoon dat ik mijn lijst met gespeelde games kan opschonen. Dát moeten ze pas eens fixen. Zoooo irritant, heb daar nou Pacman staan. Blegh.
Jij bent niet de enige hier die dat wilRoyz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:41:
[...]
Maar goed je kan geen materiaal overzetten op je HDD? Wanneer komt er een xbox explorer waarin je kunt knippen en plakken (goed voor cheaters...) ik wil namelijk HD films naar mijn xbox kopieren ipv dat gestream
Dus het is handiger om eerst de film naar je HDD te kopieren ipv de film direct te streamen?
Kan iemand mij even uitleggen wat hier het nut van is, of mis ik wat
Wat zijn de ervaringen met Tversity hier? Ik heb een amd3000+ met 1gig ram, maar 720p afleveringen kan ik niet streamen, dat trekt ie echt niet. De 350mb versie's trekt ie wel, maar ik draai natuurlijk liever hd op me hdtv. Iemand nog tips wellicht voor de instellingen, heb de resolutie in Tversity nu op 1280x720 staan. Zal het vanavond eens omlaag gooien, hopelijk krijg ik dan niet teveel kwaliteit verlies.
Is de performance van transcode360 trouwens beter?
Nou het lijkt mij anders erg relax als je een grote extern HDD aan je xbox kon koppelen die je vol zet met films, mp3's, foto's e.d. Dit kan nu natuurlijk ook via streaming en zelfs voor divx werkt het best goed. Maar toch vind ik het fijner als je daar geen twee apparaten voor nodig hebt zeker als je PC en je Xbox in dezelfde kamer staan (ivb met lawaai en warmte).Ace schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:18:
Dus het is handiger om eerst de film naar je HDD te kopieren ipv de film direct te streamen?
Ik gebruik trouwens transcode voor het streamen van divx, heeft altijd erg goed gewerkt ook met subs e.d. Tversity heb ik nooit gebruikt, heeft deze voordelen tov transcode
[ Voor 12% gewijzigd door Xander84 op 13-12-2006 15:58 ]
Ik heb eigenlijk maar 2 dingen die ik veranderd wil zien op xbox live
1) Niet gekochte arcadegames/demo's moeten niet met 0 achievements in je profiel komen (dat bedoelt UltraSub ook neem ik aan).
2) Als ik een origineel spel koop zou ik het geweldig vinden om een code te krijgen (net als bij nintendo) waarmee je Gamepoints (of hoe heet dat?) kan ophogen met (bv) 200 points. Hiermee kan je dan (oa) arcade games kopen. Feitelijk een korting van 2,50 euro, maar geeft een enorme boost aan de arcade games (die al geweldig zijn maar vaak NET iets te duur imo).
Zoals gezegd nintendo doet dit ook op dit moment al jaren, maar dan kan je er tot nu toe ringtones, spellen of andere leuke dingen van kopen zoals een gratis jaarabonnement op een nintendoblad. Het gerucht gaat volgens mij dat deze punten ook omgezet kunnen gaan worden naar de Virtual Console van de Wii, waardoor je er spellen van kan kopen. Als zo'n constructie toch komt naar xbox360
1) Niet gekochte arcadegames/demo's moeten niet met 0 achievements in je profiel komen (dat bedoelt UltraSub ook neem ik aan).
2) Als ik een origineel spel koop zou ik het geweldig vinden om een code te krijgen (net als bij nintendo) waarmee je Gamepoints (of hoe heet dat?) kan ophogen met (bv) 200 points. Hiermee kan je dan (oa) arcade games kopen. Feitelijk een korting van 2,50 euro, maar geeft een enorme boost aan de arcade games (die al geweldig zijn maar vaak NET iets te duur imo).
Zoals gezegd nintendo doet dit ook op dit moment al jaren, maar dan kan je er tot nu toe ringtones, spellen of andere leuke dingen van kopen zoals een gratis jaarabonnement op een nintendoblad. Het gerucht gaat volgens mij dat deze punten ook omgezet kunnen gaan worden naar de Virtual Console van de Wii, waardoor je er spellen van kan kopen. Als zo'n constructie toch komt naar xbox360
GRMBL na drie telefoontjes gaan ze me eindelijk een UPS label toesturen 
Zit nu al zowat 2 weken met een defecte 360....nu maar hopen dat het label morgen binnen is en ik hem eindelijk kan opsturen.
Dat wordt dus de kerstdagen/o&n zonder 360
Zit nu al zowat 2 weken met een defecte 360....nu maar hopen dat het label morgen binnen is en ik hem eindelijk kan opsturen.
Verwijderd
Hé! Stop daar mee!!!!
Dat is niet het kerstgevoel wat we allemaal moeten hebben!
Kerst draait om vrienden.. en bij elkaar zijn.
Kerst draait om warme chocolade melk, en koekjes.
Hou die gedachten vast.
Ja zo.
Toe maar...
ohwja...ships. Dus ik heb mijn 360 niet nodig om de kerst goed door te komenVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:33:
[...]
Hé! Stop daar mee!!!!
Hou die gedachten vast.
Ja zo.
Toe maar...
zojuist lego star wars 2 the original trilogy in de brievenbus aangevonden. wat een gaaf spel.
btw. weet iemand hoe land de optische kabel (die je bij de joytech scart cable krijgt) is?
btw. weet iemand hoe land de optische kabel (die je bij de joytech scart cable krijgt) is?
Verwijderd
Had het al een keer eerder gevraagd, maar heeft iemand problemen gehad met de ondertiteling van film dvd's op de 360?
En dan doel ik vooral op de witte rand en het wazig weergeven om en van de ondertiteling.
Hoor het graag als iemand een oplossing hiervoor heeft
PS: Legale dvd's film
En dan doel ik vooral op de witte rand en het wazig weergeven om en van de ondertiteling.
Hoor het graag als iemand een oplossing hiervoor heeft
PS: Legale dvd's film
T360 draai ik ook, werkt perfect, maar subs krijg ik niet aan de gang.. Al van alles geprobeerd.. Tversity staat op een andere bak, werkt ook goed. Niet getest met movies though.Xander84 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:56:
[...]
Ik gebruik trouwens transcode voor het streamen van divx, heeft altijd erg goed gewerkt ook met subs e.d. Tversity heb ik nooit gebruikt, heeft deze voordelen tov transcode
Wat anders, ik krijg net Ridge Racer 6 in mijn brievenbus. Besteld bij Megawebshop.nl, blijkt dat het een NTSC editie is. Gaat die wel spelen? Voor ik de folie er af haal...
Ik heb een stuk of 20 geile HD filmpjes van Philips, Sony, Pioneer, Panasonic etc die ook in de winkels worden afgespeeld. Die wil ik graag aan het bezoek laten zien, maar nu moet ik eerst traag scrollen door dat media center gedoe en daarna eens een HD film starten waarna het geluid vaak wegvalt omdat de stream teveel mb/sec vereist.rstyled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:57:
[...]
Dat kan wel, maar daarvoor moet je je echt even gaan verdiepen bij de modscene. Het is alleen niet mogelijk content af te draaien die je op de hd van x360 zet![]()
Je zult dus moeten blijven streamen. Maar zolang er geen grotere hd voor x360 is snap ik niet waarom het zo praktisch is.
Oftewel het is puur showmateriaal

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Informatique heeft nu de 360 Premium GoW bundel voor € 419, goeie prijs toch?
Ik denk dat jij na de kerst je naam beter kan veranderen van "Ticker" naar "Thicker"Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:33:
[...]
Hé! Stop daar mee!!!!
Hou die gedachten vast.
Ja zo.
Toe maar...
Ben trouwens wel blij dat Fable 2 gebruik gaat maken van Havok technologie. Gaat goedkomen met dit spel
Verwijderd
Ik ben sinds 2 dagen aan het kijken naar de mogelijkheden van TVersity. Momenteel gebruik ik Windows Media Center en Transcode 360 op mijn vaste pc en de Extender optie van de Xbox 360. Ik zal de gegevens van mijn pc nog even nakijken, maar het scheelt volgens mij niet veel met de jouwe. Het voordeel van deze manier is dat HD content enkel gestreamt wordt naar de Xbox 360 en daar weer richting je TV wordt gestuurd. Dit gaat bij mij vlekkeloos. Ik kijk regelmatig Prison Break en Lost in 720p formaat. Bij TVersity wordt de HD content eerst omgezet naar WMV voordat het gestreamt wordt naar de Xbox 360. Dit komt de kwaliteit en de performance van de stream pc niet ten goede.DeepSeven schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:50:
Wat zijn de ervaringen met Tversity hier? Ik heb een amd3000+ met 1gig ram, maar 720p afleveringen kan ik niet streamen, dat trekt ie echt niet. De 350mb versie's trekt ie wel, maar ik draai natuurlijk liever hd op me hdtv. Iemand nog tips wellicht voor de instellingen, heb de resolutie in Tversity nu op 1280x720 staan. Zal het vanavond eens omlaag gooien, hopelijk krijg ik dan niet teveel kwaliteit verlies.
Transcode 360 werkt als plugin voor Windows Media Center en zorgt ervoor dat je Xvid en DivX kunt afspelen op de Xbox 360. Het verschil tussen TVersity en Transcode 360 is dat Transcode 360 de Xvid/Divx omzet naar MPEG2 en dan richting de Xbox 360 streamt.
Het enige interessante aan TVersity vond ik dat je video streams kunt afspelen op de Xbox 360. Dat is bijvoorbeeld voor uitzending gemist wel leuk. Maar ik ga waarschijnlijk toch een digitale ontvanger aanschaffen op mijn media center pc.
Heb je de .avi file en de .srt file dezelfde bestandsnaam gegeven (dus bv saw3.avi en voor de subs dan saw3.srt)??UltraSub schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:43:
[...]
T360 draai ik ook, werkt perfect, maar subs krijg ik niet aan de gang.. Al van alles geprobeerd..
[ Voor 10% gewijzigd door Xander84 op 13-12-2006 18:34 ]
eigenlijk niet, bij de MM bij ons in Breda hebben ze hem voor € 399RoccoS schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:49:
Informatique heeft nu de 360 Premium GoW bundel voor € 419, goeie prijs toch?
Vraagje over het opstarten van de x-doos:
Als ik hem aan doe met de power knop heb ik heel vaak dat hij gewoon een zwart beeld geeft, als ik hem dan uit doe en aan doe is het wel goed.
Herkenbaar?
Als ik hem aan doe met de power knop heb ik heel vaak dat hij gewoon een zwart beeld geeft, als ik hem dan uit doe en aan doe is het wel goed.
Herkenbaar?
Elect a clown, expect a circus.
Bij mij start hij altijd gewoon op zoals het hoort, hoe ik hem ook aanzet. Heb je dat ook als je hem aanzet met de controller/afstandsbediening?
Kort gezegd: JaWekko306 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:58:
Bij mij start hij altijd gewoon op zoals het hoort, hoe ik hem ook aanzet. Heb je dat ook als je hem aanzet met de controller/afstandsbediening?
Elect a clown, expect a circus.
Hebben hier mensen ervaring met het het claimen van een nieuwe DVD ( Spel ) voor de Xbox bij MS als hij het niet meer deed ?
En zo ja: Moest je je kapotte cd naar hun toe sturen?Astennu schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:09:
Hebben hier mensen ervaring met het het claimen van een nieuwe DVD ( Spel ) voor de Xbox bij MS als hij het niet meer deed ?
Want als dat niet zo is ga ik ook even een telefoontje plegen
Maar transcode moet de xvid/divx dan toch ook omzetten naar mpeg2 (kan de xbox dit formaat afspelen?), aannement dat hij dit ook live doet, waarom zou dat minder performance vragen dan omzetten naar wmv?Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:04:
[...]
Ik ben sinds 2 dagen aan het kijken naar de mogelijkheden van TVersity. Momenteel gebruik ik Windows Media Center en Transcode 360 op mijn vaste pc en de Extender optie van de Xbox 360. Ik zal de gegevens van mijn pc nog even nakijken, maar het scheelt volgens mij niet veel met de jouwe. Het voordeel van deze manier is dat HD content enkel gestreamt wordt naar de Xbox 360 en daar weer richting je TV wordt gestuurd. Dit gaat bij mij vlekkeloos. Ik kijk regelmatig Prison Break en Lost in 720p formaat. Bij TVersity wordt de HD content eerst omgezet naar WMV voordat het gestreamt wordt naar de Xbox 360. Dit komt de kwaliteit en de performance van de stream pc niet ten goede.
Transcode 360 werkt als plugin voor Windows Media Center en zorgt ervoor dat je Xvid en DivX kunt afspelen op de Xbox 360. Het verschil tussen TVersity en Transcode 360 is dat Transcode 360 de Xvid/Divx omzet naar MPEG2 en dan richting de Xbox 360 streamt.
Het enige interessante aan TVersity vond ik dat je video streams kunt afspelen op de Xbox 360. Dat is bijvoorbeeld voor uitzending gemist wel leuk. Maar ik ga waarschijnlijk toch een digitale ontvanger aanschaffen op mijn media center pc.
Maar als jij met dezelfde specs wel 720p afleveringen makkelijk kan streamen, overweeg ik ook maar om transcode360 te gaan gebruiken en mc te installeren, thnx voor de uitleg iig.
Square-Enix zou volgens geruchten momenteel werken aan twee nieuwe Xbox 360 games 
Final Fantasy & Kingdom Hearts any1?
Final Fantasy & Kingdom Hearts any1?
Echt? Tot wanneer is die aanbieding geldig? Staat namelijk niet in de folder van Mediamarkt Breda op mediamarkt.nl. Misschien ga ik de nieuwe dienstregeling wel even op de proef stellenNyazzin schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:38:
[...]
eigenlijk niet, bij de MM bij ons in Breda hebben ze hem voor € 399
[ Voor 10% gewijzigd door crzier op 13-12-2006 20:26 ]
Verwijderd
Kreeg jij ook eerst een mailtje met deze text?TheVMaster schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:27:
GRMBL na drie telefoontjes gaan ze me eindelijk een UPS label toesturen
Hier zit nog niet het label bij dat mij beloofd is, of komt die later nog een keer?Dutch
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.
Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.
Het is trouwens verschrikkelijk om zonder Xbox te zitten, ben nu weer bezig met Baldur's Gate + Tales of the Sword Coast, Baldur's Gate II: Shagows of Amn en Throne of Bhaal...
Ow, en ik denk dat Planescape: Torment, Icewind Dale + Heart of Winter en Icewind Dale II ook nog aan de beurt komen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 20:43 ]
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met 1 van mijn controllers, als ik de cirkel indruk dan gaat hij zeg maar in "zoek" mode maar hij vind mijn xbox niet, ook niet als ik dat kleine knopje op de xbox zelf indruk. Heb het ook al bij een vriend geprobeerd, daar vind hij hem ook niet. Iemand suggesties wat het kan zijn?
Verwijderd
Vraagje ... Halo en Halo 2, zijn die of de default Xbox gewoon speelbaar ... of moet je daarvoor upgraden via live? Ik heb nog geen live, en zit er nog over te denken ... maar Halo 1/2 zit ik over te denken!
Moet je (volgens mij) de xbox updaten, weet niet of halo al standaart werkt of niet, maar je kan ook gewoon updaten met xbox live silver hoor, en die is gratis
Je kan de update ook downloaden van de Xbox site, en branden op CD. 1 x CD er in, en update is klaarVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:14:
Vraagje ... Halo en Halo 2, zijn die of de default Xbox gewoon speelbaar ... of moet je daarvoor upgraden via live? Ik heb nog geen live, en zit er nog over te denken ... maar Halo 1/2 zit ik over te denken!
Tversity werkt hier goed trouwens, maar het beeld is via de video-out van mijn videokaart toch wel wat beter hoor... Ik zal de instellingen nog is checken.
edit: resolutie veranderen helpt natuurlijk... maar nogsteeds niet heel erg goed. Nog 1 probleempje/vraagje, steeds als ik de titel van het bestand in aan het typen ben, en ik druk op spatie dan springt hij automatisch naar firefox, en laat hij me de link naar het bestand downloaden. Hoe komt dit?
edit: resolutie veranderen helpt natuurlijk... maar nogsteeds niet heel erg goed. Nog 1 probleempje/vraagje, steeds als ik de titel van het bestand in aan het typen ben, en ik druk op spatie dan springt hij automatisch naar firefox, en laat hij me de link naar het bestand downloaden. Hoe komt dit?
[ Voor 49% gewijzigd door SaN op 13-12-2006 23:28 ]
Maar het kopen van zo'n account over Ebay, is dat niet enorm riskant? Ik bedoel... die code kan die gozer natuurlijk aan twee mensen verkopen. Wie hem het eerst invoert die mag van geluk spreken, de ander is de lul. Wanneer vertrouw je iemand en wanneer niet, aan de hand van zn eBay rating ofzo?UltraSub schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:36:
....
Daarna zoek je op "360 gold live" en je biedt. Heb je een veiling gewonnen, dan betaal je. Eens moet de eerste keer zijn om van je n00b status af te komen.
Ik heb van deze gozer gekocht: http://search.ebay.de/_W0...rppZ25QQsassZtopbaerQ2dde
Verzendkosten zijn er niet, daar je de code kunt laten mailen.
...
Ik koop ook vaak via Ebay en dan is de eerste waar ik naar kijk zijn rating. Daar kan je de feedback zien die hij heeft ontvangen.Novah schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:11:
[...]
Maar het kopen van zo'n account over Ebay, is dat niet enorm riskant? Ik bedoel... die code kan die gozer natuurlijk aan twee mensen verkopen. Wie hem het eerst invoert die mag van geluk spreken, de ander is de lul. Wanneer vertrouw je iemand en wanneer niet, aan de hand van zn eBay rating ofzo?
2 weken geleden heb ik ook een live packet van 3 maanden gekocht voor 13 euro ofzo. Je heb ook genoeg van 1 jaar. Er is een persoon uit Geleen die het heel vaak aanbiedt ( meestal meerdere tegelijk). Bij hem heb ik ook al 2 spellen gekocht tot nu toe altijd perfect gegaan.
Mocht je iets willen kopen kijk naar de feedback en ook naar de verzendkosten dat is ook belangrijk.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Bij die persoon uit Geleen heb ik met succes 1jarig xbox live gekocht.
Met 'cirkel' op de controller bedoel je toch niet de 'home' knop hè ?Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:52:
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met 1 van mijn controllers, als ik de cirkel indruk dan gaat hij zeg maar in "zoek" mode maar hij vind mijn xbox niet, ook niet als ik dat kleine knopje op de xbox zelf indruk. Heb het ook al bij een vriend geprobeerd, daar vind hij hem ook niet. Iemand suggesties wat het kan zijn?
Die moet je namelijk niet hebben, maar de sync-knop daarboven.
(just checking
Die bedoelt hij wel, maar het is geen foutje van hem, want hij heeft ook het kleine knopje geprobeerd staat in zijn bericht.KeN. schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:16:
[...]
Met 'cirkel' op de controller bedoel je toch niet de 'home' knop hè ?
Die moet je namelijk niet hebben, maar de sync-knop daarboven.
(just checking)
Assualt Heroes is de eerste XBLA game die ik misschien wel de moeite waard vind om te kopen, heeft lang geduurd sinds de launch maar als er meer van dit soort games komen wordt het nog wel eens wat met dat XBLA 
Wanneer je trouwens bij diezelfe persoon uit Geleen naar z'n Ebay history kijkt zie je precies waar hij z'n XBL codes vandaan haalt. Koop ze gewoon direkt bij die aanbieders voor $35 ipv bij hem voor 35 euro of meerkoendt schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:02:
Bij die persoon uit Geleen heb ik met succes 1jarig xbox live gekocht.
[ Voor 55% gewijzigd door Ace op 14-12-2006 01:37 ]
Verwijderd
hoi.........het zal vast wel ergens een keer gestaan hebben maar kan iemand mij vertellen hoe ik met windows xp pro muziek kan streamen naar me 360......tnx voor de persoon die de moeite wil nemen.
Installeer Media Player 11. Ga naar Library > Share music of zo iets en zeg dat je je muziek wil delen met je Xbox 360.
Druk met de Rechtermuisknop op Deze computer druk op manage of beheren. Ga dan naar services en zoek de widows firewall service en zet deze uit en zorg ook dat hij de volgende keer bij het starten van windows niet opstart. Deze blokt namelijk de communicatie. Volgens MS moet het werken maar dat werkt dus duidelijk niet.
Als je nog een andere firewall gebruikt moet je even op de website van microsoft kijken welke poorten je moet doorlaten.
Druk met de Rechtermuisknop op Deze computer druk op manage of beheren. Ga dan naar services en zoek de widows firewall service en zet deze uit en zorg ook dat hij de volgende keer bij het starten van windows niet opstart. Deze blokt namelijk de communicatie. Volgens MS moet het werken maar dat werkt dus duidelijk niet.
Als je nog een andere firewall gebruikt moet je even op de website van microsoft kijken welke poorten je moet doorlaten.
Ik heb een klein vraagje, kan nu een stuk goedkoper een Xbox 360 uit Canada/amerika halen.
( deze is nieuw en inclusief garantie en dergelijke )
Maar volgens mij gaat dit niet goed komen, aangezien wij hier op PAL zitten en hun op ntsc (correct me if i'm wrong ) en tevens zijn de games region gelocked of is dit geheel vrij ?
( deze is nieuw en inclusief garantie en dergelijke )
Maar volgens mij gaat dit niet goed komen, aangezien wij hier op PAL zitten en hun op ntsc (correct me if i'm wrong ) en tevens zijn de games region gelocked of is dit geheel vrij ?
Ik zou niet direct adviseren om de Windows Firewall service uit te schakelen. Bij mij werd deze nl automatisch geconfigureerd om media te kunnen sharen met mijn 360. Pas als het niet werkt kun je gaan troubleshooten door deze service uit te schakelen. Controleer eerst liever of je UPnP en SSDP services aan staan en dat je de juiste poorten (zie TS) op je router open hebt staan. Succes!
Heb ikook gedaan iddAce schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:33:
Wanneer je trouwens bij diezelfe persoon uit Geleen naar z'n Ebay history kijkt zie je precies waar hij z'n XBL codes vandaan haalt. Koop ze gewoon direkt bij die aanbieders voor $35 ipv bij hem voor 35 euro of meer
Router mag niets uitmaken. Want die poorten zijn voor van binnen naar Wlan of Wlan naar lan. Nu blijf je binnen je lan. Ik heb in ieder geval geen poorten hoeven veranderen in me router om de media sharen.Shiverzz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:28:
Ik zou niet direct adviseren om de Windows Firewall service uit te schakelen. Bij mij werd deze nl automatisch geconfigureerd om media te kunnen sharen met mijn 360. Pas als het niet werkt kun je gaan troubleshooten door deze service uit te schakelen. Controleer eerst liever of je UPnP en SSDP services aan staan en dat je de juiste poorten (zie TS) op je router open hebt staan. Succes!
Ik heb even contact gehad met die persoon uit geleen. Hij wil 45 euro hebben voor een 12 maanden kaart. Maar voor 51 euro heb ik em via een webshop thuis bezorgt. En dan dus niet een codetje via de mail. Daar betaal ik graag een paar euro extra voor.
Welke webshop is dat?
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1987 
Hier heb ik al vaker wat gekocht. Xbox games zijn soms voordelig soms duur.
Hier heb ik al vaker wat gekocht. Xbox games zijn soms voordelig soms duur.
Volgens mij bedoel je 51 eruoAstennu schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:45:
Ik heb even contact gehad met die persoon uit geleen. Hij wil 45 euro hebben voor een 12 maanden kaart. Maar voor 41 euro heb ik em via een webshop thuis bezorgt. En dan dus niet een codetje via de mail. Daar betaal ik graag een paar euro extra voor.
Uhm ik geloof dat het tot op heden de vaste prijs is bij de MM.crzier schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:24:
[...]
Echt? Tot wanneer is die aanbieding geldig? Staat namelijk niet in de folder van Mediamarkt Breda op mediamarkt.nl. Misschien ga ik de nieuwe dienstregeling wel even op de proef stellen
Waarom zou je nog xboxlive kopen? Zowat bij elke game zit 48 uur of 1 maand gratis Gold abonnement. Ik hoef in ieder geval de komende tijd geen Gold abonnement meer aan te schaffen.
Misschien zijn er mensen die niet elke week of maand een nieuwe game kopen en ze toch willen genieten van xbox live.AvanCade schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:50:
Waarom zou je nog xboxlive kopen? Zowat bij elke game zit 48 uur of 1 maand gratis Gold abonnement. Ik hoef in ieder geval de komende tijd geen Gold abonnement meer aan te schaffen.
een maand erbij heb ik nog niet gezien hoor. 48 uur wel, maar dat is nou niet echt erg veel. of kun je die 48 uur zelf indelen? dan is het wel weer erg goed bruikbaar.Nyazzin schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:51:
[...]
Misschien zijn er mensen die niet elke week of maand een nieuwe game kopen en ze toch willen geniet van xbox live.
Verwijderd
Precies, ik heb sinds ik me Xbox heb (2 Juni) nog maar 5 spellen gekocht (2 klassieke en 3 Xbox 360) die bij Halo 2 zat werkte niet, en die bij Rainbow Six is maar 48 uur, daar heb ik wat aanNyazzin schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:51:
[...]
Misschien zijn er mensen die niet elke week of maand een nieuwe game kopen en ze toch willen geniet van xbox live.

AvanCade schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:50:
Ik heb sinds ik me Xbox heb ( ik dach januarie ofzo ) 23 spellen gekocht. Het enige wat ik had was paar keer 48 uur. Heb nog niet meegemaakt dat er een maand Live abo bij zat.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:13:
[...]
Precies, ik heb sinds ik me Xbox heb (2 Juni) nog maar 5 spellen gekocht (2 klassieke en 3 Xbox 360) die bij Halo 2 zat werkte niet, en die bij Rainbow Six is maar 48 uur, daar heb ik wat aan
ik had van mindcre8r een adressje gehad en heb bij gast voro 32.50 een live abbo gekocht.
werkte perfect
werkte perfect
Nu we het daar toch over hebben, hoe zit het met die 48 uur kaartjes als je al een xbox live gold abbo hebt lopen? Wordt bij dat jaar abbo dan die 48 uur opgeteld of kun je beter wachten tot je huidige gold abbo is afgelopen?AvanCade schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:50:
Verwijderd
wordt opgeteld...Xander84 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:48:
[...]
Nu we het daar toch over hebben, hoe zit het met die 48 uur kaartjes als je al een xbox live gold abbo hebt lopen? Wordt bij dat jaar abbo dan die 48 uur opgeteld of kun je beter wachten tot je huidige gold abbo is afgelopen?
Ik ga vandaag terug naar de mediamarkt met me xbox 360 omdat hij krassen maakt op de cd's.....is er een manier om mijn profiel te backuppen en me saves?? ik heb geen memory kaart ofzo..alleen HD!
niet meegeven danLeVortex schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:53:
Ik ga vandaag terug naar de mediamarkt met me xbox 360 omdat hij krassen maakt op de cd's.....is er een manier om mijn profiel te backuppen en me saves?? ik heb geen memory kaart ofzo..alleen HD!
lol.......het is nu al niet cker dat ze hem willen ruilen maar dan in iedergeval niet
Als ik die kaartjes probeer in te voeren dan krijg ik de melding dat het geen geldige code is. Hebben meer mensen hier last van? Al met meerdere kaartjes geprobeerd (GoW, RS:V), zowel via de Xbox als via http://live.xbox.com
http://www.deyterra.com
Heb je je live account settings wel goed staan? Je land op Nederland enzo?rally schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:11:
[...]
Als ik die kaartjes probeer in te voeren dan krijg ik de melding dat het geen geldige code is. Hebben meer mensen hier last van? Al met meerdere kaartjes geprobeerd (GoW, RS:V), zowel via de Xbox als via http://live.xbox.com
kan je checken op https://account.live.com
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 14-12-2006 14:11 ]
Waarom niet opsturen naar microsoft dan? Ik heb in dit topic gelezen dat ze wel ruilen als je xbox krassen maakt, en ze kunnen je niet verplichten om je hdd mee te sturen. (heb je trouwens een Hitachi drive? Ik heb mijn 360 gisteren binnen gehad, en daar zit zelf snog een Hitachi inLeVortex schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:04:
lol.......het is nu al niet cker dat ze hem willen ruilen maar dan in iedergeval niet
Wat zijn trouwens volgens jullie de beste spellen om met zn tweeen te spelen, dus niet via xbox live, maar gewoon met 2 controllers.
[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 14-12-2006 14:17 ]
dan is ie 2,50 duurder gewordenDarkChylde schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:42:
ik had van mindcre8r een adressje gehad en heb bij gast voro 32.50 een live abbo gekocht.
werkte perfect
Bears and Bulls
Ben vandaag naar MM in Enschede gegaan en daar hadden ze alleen Premium Pack met PES6 voor 419 EUR...Nyazzin schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:21:
[...]
Uhm ik geloof dat het tot op heden de vaste prijs is bij de MM.
ik heb een samsung drive.....ik dacht dat je perse je hd mee moest sturen en dat microsoft die dan zou formatere..maar dat is dus niet waar??!sander-sp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:15:
[...]
Waarom niet opsturen naar microsoft dan? Ik heb in dit topic gelezen dat ze wel ruilen als je xbox krassen maakt, en ze kunnen je niet verplichten om je hdd mee te sturen. (heb je trouwens een Hitachi drive? Ik heb mijn 360 gisteren binnen gehad, en daar zit zelf snog een Hitachi in
Ik zou zeggen Gears of Warsander-sp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:15:
[...]
Waarom niet opsturen naar microsoft dan? Ik heb in dit topic gelezen dat ze wel ruilen als je xbox krassen maakt, en ze kunnen je niet verplichten om je hdd mee te sturen. (heb je trouwens een Hitachi drive? Ik heb mijn 360 gisteren binnen gehad, en daar zit zelf snog een Hitachi in
Wat zijn trouwens volgens jullie de beste spellen om met zn tweeen te spelen, dus niet via xbox live, maar gewoon met 2 controllers.
Verwijderd
DeepSevenDeepSeven schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:56:
[...]
Maar transcode moet de xvid/divx dan toch ook omzetten naar mpeg2 (kan de xbox dit formaat afspelen?), aannement dat hij dit ook live doet, waarom zou dat minder performance vragen dan omzetten naar wmv?
Maar als jij met dezelfde specs wel 720p afleveringen makkelijk kan streamen, overweeg ik ook maar om transcode360 te gaan gebruiken en mc te installeren, thnx voor de uitleg iig.
Als je standaard MCE installeert en de Xbox 360 Extender functie gebruikt kunnen alleen bestanden worden afgespeeld die de Xbox 360 ondersteund. Dat zijn MPEG2, WMV en MP3 bestanden (ik vergeet er vast nog enkele). Deze bestanden worden zodra je ze opent enkel door MCE gestreamt naar de Xbox 360. Streamen kost niet zoveel resources van je MCE pc. Dit werkt dus ook gewoon zonder problemen. De HD Content bestaat nu doorgaans uit TS bestanden. Dit zijn transport bestanden voor MPEG2 en worden ook door de Xbox 360 ondersteund. Je moet alleen de extentie even van .TS veranderen naar .MPG om ze zichtbaar te maken. Ook deze bestanden worden ook enkel gestreamt naar de Xbox 360, wat dus weinig resources kost. Wil je nou ook Xvid/Divx kijken op de Xbox 360, dan bestaat daar Transcode 360 voor. Transcode 360 is een tool/plugin die geïnstalleerd wordt op MCE. Transcode 360 zet de Xvid/Divx on the fly om naar MPEG2 en streamt dit richting de Xbox 360. On the fly transcoden van Xvid/Divx naar MPEG2 kan jou PC nog wel aan. Met HD content wordt dus niets gedaan en wordt direct door de Xbox 360 verwerkt.
Je kan ook gebruik maken van de Xbox 360 UPNP client. Deze maakt dan verbinding met een UPNP server. UPNP servers zijn o.a. Xbox Media Connect, Windows Media Player 11 en TVersity. De UPNP client van de Xbox 360 werkt alleen met streaming WMV files. Dat wil dus zeggen dat de UPNP server alles transcode naar WMV alvorens hij het naar de Xbox 360 streamt. Ik geloof dat transcoden naar WMV meer recources kost dan transcoden naar MPEG2 wat met de MCE - Extender combinatie gebeurd.
Ik heb gekozen voor MCE + Transcode 360 en de Extender functie van de Xbox 360, omdat de HD en MPEG2 files dan door de Xbox 360 verwerkt worden en niet eerst worden omgevormt tot WMV wat kwaliteitsverlies en performanceverlies van de stream pc veroorzaakt.
Waar hou je van? race? aktie? sport?sander-sp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:15:
[...]
Ik speel veel fifa 07 met mijn broertje, eerst vaak tegen elkaar, maar nu vaak samen tegen andere.
Dit topic is gesloten.