Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 14.691 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Electra schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:46:

Ik heb hier zojuist Viva Pinatã besteld, dus het is even afwachten of mijn creditcard door de keuring heen komt ;)
Zodra de order binnen is laat ik het wel even weten.
Wat zijn de verzendkosten?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
play-asia
dvdcrave
play.com

Welke prefereren jullie nu eigenlijk ? De eerste twee zijn echt ZO goedkoop dat je 2 spellen kunt kopen voor 1 hier in Belgie/Nederland. Echter heb je wel een CC nodig en de kans dat de douane hem oppikt in welk geval de prijs zo goed als overéénkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Damn wat ziet die screen er walgelijk uit zeg, grafisch..
Ik heb Saints Row zelf voor 80% uitgespeeld maar het ziet er toch echt tien keer beter uit dan dat, zelfs op een crt moet het er een stuk beter uitzien.

Anyhoe...die bug heb ik ook wel eens gehad, dat gebeurd als het spel een nieuw stukje level moet laden vanaf de dvd en je zelf dus in beweging bent.
Duurt maar een seconde of twee, drie en dan is alles weer normaal.

Het mag eigenlijk niet voorkomen natuurlijk maar zo'n ramp is het verder ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:57:
[...]

Zat er eerst wel aan te denken maar ik denk dat het de moeite niet is. OF ik wordt een keer gebanned via XBox Live OF de Xbox gaat kapot en ik ben de l*l. Dus zal gewoon alles heel laten, en ik krijg er 2 spellen bij dus laat ik eerst die maar eens gaan spelen. Bij Gameshop Twente kan je ook 2e hands spellen kopen. Scheelt soms ook al 15,-.
Dat klinkt al een heel stuk beter ;)
Maar goed, de garantie is mij belangrijker dan het flashen an sich.
Alhoewel ik ook wel vind dat de nieuwe games schofterig duur zijn, helemaal als je weet dat ze in het buitenland een stuk goedkoper zijn.
Ik heb nu Viva Pinatã besteld voor 35 euro.

Dit is inclusief 2 euro nogwat aan verzendkosten.
Ook al zou de douane de game onderscheppen, en er 8 euro bij op drukken, ben ik nog goedkoper uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Semper Fight op 12-12-2006 14:10 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dieter schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:05:
play-asia
dvdcrave
play.com

Welke prefereren jullie nu eigenlijk ? De eerste twee zijn echt ZO goedkoop dat je 2 spellen kunt kopen voor 1 hier in Belgie/Nederland. Echter heb je wel een CC nodig en de kans dat de douane hem oppikt in welk geval de prijs zo goed als overéénkomt...
Ik gebruik de 1ste 2 vooral. Cod3 heb ik bij play-asia gekocht, en tdu en enchanted arms zijn onderweg van dvdcrave. Volgens mij zijn het beide prima webwinkels. Dvdcrave heeft heel veel pal's, maar is niet overal goedkoop genoeg om de moeite te doen. Play-asia is lekker goedkoop, maar ben je afhankelijk van regio vrije games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
@bsmpower: de 'Duitse' Xbox 360 op Engels zetten is een eitje....sterker nog: ik heb geen Duits gezien. Geloof dat ie meteen bij het opstarten de eerste keer de taal laat kiezen. De harddisk zit al bovenop de Xbox geklikt als je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Ja misschien ga ik later ook wel importeren. Nog geen ervaring mee.

Hier 2 mailtjes van MM Nordhorn:

"You can switch the language of the menu of the XB360 into english. That's no problem.
Wether you get a XBOX with a harddisc of Philips, Samsung or Hitachi you can find out with a
photo the harddisky, you have to get from the internet. Just bring these photos to us, if you visit our store, than we can compare it with our XBOXES."

"We got enough Xboxes. But in most of the games you cannot change the language. Some of them are in english, but most of the games are in german."

Echte haast is er dus niet. Hoe dan ook haal ik hem waarschijnlijk morgen- of donderdagochtend :-)

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 12-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dieter schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:05:
play-asia
dvdcrave
play.com

Play.com verstuurt Xbox 360 games toch alleen naar een adres in de UK? Toen ik laatst namelijk een aantal games wilde bestellen moest ik een UK address opgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Joni schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:14:
[...]

Play.com verstuurt Xbox 360 games toch alleen naar een adres in de UK? Toen ik laatst namelijk een aantal games wilde bestellen moest ik een UK address opgeven. :)
Moet je ff op de site het euro tekentje aan klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hoe gaat het trouwens met de draadloze controllers? Hoe moet je die opladen? Moet ik daar iets extra's voor halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:17:
Hoe gaat het trouwens met de draadloze controllers? Hoe moet je die opladen? Moet ik daar iets extra's voor halen?
Je kan een Play & Charge kit kopen, kan je of via je xbox of via de pc met een kabel de batterij opladen. Of een Quick Charge kit, maar die is iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:17:
Zitten standaard oplaadbare AA batterijen in.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb zelf een Quick Charge kit met 2 accu's, werkt ideaal :) Tevens krijg je sowieso een klepje (zelfde vorm als de accu) waar 2 batterijen in gaan er bij, inclusief 2 batterijen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:14:
[...]

Moet je ff op de site het euro tekentje aan klikken ;)
Bedankt! Ik betaalde bij Play.com tot nu toe altijd gewoon in Ponden. Maar blijkbaar is dat niet meer mogelijk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 12-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nasty Nate schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:07:
[...]

Ik heb Saints Row zelf voor 80% uitgespeeld maar het ziet er toch echt tien keer beter uit dan dat, zelfs op een crt moet het er een stuk beter uitzien.

Anyhoe...die bug heb ik ook wel eens gehad, dat gebeurd als het spel een nieuw stukje level moet laden vanaf de dvd en je zelf dus in beweging bent.

Het mag eigenlijk niet voorkomen natuurlijk maar zo'n ramp is het verder ook niet hoor.
dat komt door het fototoestel. speel het toch echt op 26" 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Angeloonie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:21:
Ik heb zelf een Quick Charge kit met 2 accu's, werkt ideaal :) Tevens krijg je sowieso een klepje (zelfde vorm als de accu) waar 2 batterijen in gaan er bij, inclusief 2 batterijen.
Ik heb hem ook maar met 1 accu :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nasty Nate schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:07:
[...]

Oh, en het duurde langer hoor. moest naar dashboard terugkeren en spe opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

Kan je nou een gewone crt computer monitor (compaq 21" p110) aansluiten op je xbox met een vga kabel zonder dat het beeld vervormt? Ik heb mijn resolutie op 1280*960 staan, zet hij er dan automatisch zwarte balken onder en boven zodat de verhoudingen goed blijven? of moet ik zelf met de resolutie gaan lopen klooien (en dan dus ook met de grootte van het beeld enz om het in breedbeeld te krijgen?

[ Voor 41% gewijzigd door SaN op 12-12-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dus er zitten batterijen in de controller maar je kan die vervangen door een accu?

En ik heb op dit moment nog een "gewone" tv (dus geen HD). Is de bijgeleverde kabel voldoende voor optimaal beeld, of raden jullie een andere kabel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:31:
Dus er zitten batterijen in de controller maar je kan die vervangen door een accu?
Is een compleet nieuw blokje (als je een play and charge kit wilt gaan gebruiken)

Afbeeldingslocatie: http://image.newandusedvideogames.com/x3-play-charge-kit.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 12-12-2006 14:35 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:31:En ik heb op dit moment nog een "gewone" tv (dus geen HD). Is de bijgeleverde kabel voldoende voor optimaal beeld, of raden jullie een andere kabel aan?
Ja, een RGB kabel. Microsoft heeft een speciale gemaakt, de advanced scart kabel 25 euro bij dixons en een wereld van verschil. Dezelfde kabel wordt ook geleverd door Joytech die is wat goedkoper en er zit een optisch kabeltje bij.

[ Voor 36% gewijzigd door SaN op 12-12-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Mocht er iemand zijn uit de buurt van Groningen die voor 16-12 naar Duitsland gaat voor een Xbox, dan mag ie er voor mij ook eentje meenemen, tegen een vergoeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

Spooksel

Spooksel!

Heb net een bestelling geplaatst bij DVDCrave, we zullen eens zien hoe dat gaat :D Samen met een vriend van me gedaan. Paar games & wat accessoires. Hopelijk alles deze week nog binnen.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Royz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:27:
[...]

Ik heb hem ook maar met 1 accu :(
8)7 Moet je ook een 2e bestellen hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:53:
Heb net een bestelling geplaatst bij DVDCrave, we zullen eens zien hoe dat gaat :D Samen met een vriend van me gedaan. Paar games & wat accessoires. Hopelijk alles deze week nog binnen.
Had je denk ik beter apart kunnen doen i.v.m. invoer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:59:
[...]

Had je denk ik beter apart kunnen doen i.v.m. invoer kosten.
Jah, had gekunt. Maar dan had het in 3 zendingen moeten gebeuren. En dan nog, we willen het snel hebben... niet over 3 weken pas als we al op vakantie zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
sander-sp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:34:
[...]

Ja, een RGB kabel. Microsoft heeft een speciale gemaakt, de advanced scart kabel 25 euro bij dixons en een wereld van verschil. Dezelfde kabel wordt ook geleverd door Joytech die is wat goedkoper en er zit een optisch kabeltje bij.
heeft iemand deze scart kabel van Joytech? wil graag weten hoe lang de optische kabel is die je erbij krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Angeloonie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:54:
[...]

8)7 Moet je ook een 2e bestellen hé :+
Nou eerlijk gezegd wist ik niet dat je ze los kon bestellen... zal wel 15 euro kosten en wat moet je touwens met een 2e :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:12:
Ja misschien ga ik later ook wel importeren. Nog geen ervaring mee.

Hier 2 mailtjes van MM Nordhorn:

"You can switch the language of the menu of the XB360 into english. That's no problem.
Wether you get a XBOX with a harddisc of Philips, Samsung or Hitachi you can find out with a
photo the harddisky, you have to get from the internet. Just bring these photos to us, if you visit our store, than we can compare it with our XBOXES."

"We got enough Xboxes. But in most of the games you cannot change the language. Some of them are in english, but most of the games are in german."

Echte haast is er dus niet. Hoe dan ook haal ik hem waarschijnlijk morgen- of donderdagochtend :-)
Uhh bedoel je niet de dvd-drive ipv de hdd ?
Dit is bij mij de hitachi-drive , zie hier :http://www.clevermod.com/index.php?article=11
Ik heb um in duitsland bij mm meulheim a.d. ruhr gehaald , en het menu is eenvoudig in het engels om te zetten .
Ik heb het premiumpakket met 2 wireless controllers en 2 spellen , nl Kameo en PGR3, en allebei in het engels te spelen .en dat alles voor E399!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
Gunner schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:20:
[...]

Zitten standaard oplaadbare AA batterijen in.
zijn dat oplaadbare :P |:( :|

[ Voor 6% gewijzigd door fusion.fake op 12-12-2006 15:34 . Reden: n00bisme ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:09:
[...]

Uhh bedoel je niet de dvd-drive ipv de hdd ?
Dit is bij mij de hitachi-drive , zie hier :http://www.clevermod.com/index.php?article=11
Ik heb um in duitsland bij mm meulheim a.d. ruhr gehaald , en het menu is eenvoudig in het engels om te zetten .
Ik heb het premiumpakket met 2 wireless controllers en 2 spellen , nl Kameo en PGR3, en allebei in het engels te spelen .en dat alles voor E399!
:+
Zeker een mooie aanbieding. Jammer dat ik niet bij de duitse grens woon :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nyazzin schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:26:
[...]

Zeker een mooie aanbieding. Jammer dat ik niet bij de duitse grens woon :O
Ik zou daar maar blij mee zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Royz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:04:
[...]

Nou eerlijk gezegd wist ik niet dat je ze los kon bestellen... zal wel 15 euro kosten en wat moet je touwens met een 2e :P
2 controllers? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
Royz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:28:
[...]

Ik zou daar maar blij mee zijn :+
ja aan de ene kant wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
beh. goedkope xboxen, goedkope drank, goedkopere benzine (vroegah iig). Ik weet het zonet nog niet :+
offtopic:
@royz. volgens mij heb jij precies hetzelfde badmeubel als dat ik er heb hangen. zelfde wastafel, zelfde handgrepen en als ik het goed zie ook grijs

[ Voor 46% gewijzigd door Kaasplank op 12-12-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Je hebt ze al weggegooid :')

Ik wist het ook niet hoor, ze liggen onderin m'n la voor als de batterijen van de ab ofzo op zijn daarna waren ze ook in de prullenbak verdwenen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
sander-sp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:34:
[...]

Ok is het echt het geld waard qua verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ja hoor, ik helemaal positief verrast door de snelle reparatie van mijn kapotte 360 issie na een week weer kapot! Blijkbaar had ik toch geen nieuwe gekregen zoals ik dacht maar een eerder 'gerepareerde' :'(

Gears of War is bij mij vervloekt: eerst gaat de xbox kapot 2 dagen voor release. Dan gaat hij weer kapot 30 minuten nadat ik Gears of War voor het eerst startte. En ik krijg hem nu helemaal niet meer aan de praat dus mijn savegames van andere spellen en profiel is nu echt weg :'(

Zo, moest ik even kwijt, carry on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Knap lullig is dat :( 't enige wat ik had tot nu toe is dat een van de beesten thuis tegen me xbox aanknalde terwijk ik gears aan het spelen was.... gevolg:

xbox pleurt omver, trekt een enorme kras all the way around the dvd... gow naar de klote GAH....
dag 60 euri's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Das kut :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
nee, ik wou deze ook eerst opladen maar was erg dom van me (1tje was gaan lekken, kdacht namelijk dat het wel oplaadbare waren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Spooksel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:40:
Knap lullig is dat :( 't enige wat ik had tot nu toe is dat een van de beesten thuis tegen me xbox aanknalde terwijk ik gears aan het spelen was.... gevolg:

xbox pleurt omver, trekt een enorme kras all the way around the dvd... gow naar de klote GAH....
dag 60 euri's
En de HD e.d. doen het nog wel? Meestal als spullen al draaiende vallen loopt dat niet goed af.

@Juggernaut:
hij is inderdaad grijs, was hij duur? heb het huis namelijk zo gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Spooksel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:40:

dag 60 euri's
Aangezien dat je een geldige licentie hebt op GOW, zou ik contact opnemen met de uitgever voor een replacement copy. Er kunnen natuurlijk wel verzendkosten/administratiekosten aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Royz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:51:
[...]

En de HD e.d. doen het nog wel? Meestal als spullen al draaiende vallen loopt dat niet goed af.
Machine werkt nog helemaal prima, alleen omdat de xbox omver ging maakte de cd-lade dus die mooie kras.
it0 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:03:
[...]

Aangezien dat je een geldige licentie hebt op GOW, zou ik contact opnemen met de uitgever voor een replacement copy. Er kunnen natuurlijk wel verzendkosten/administratiekosten aan vast zitten.
Lijkt me niet dat beschadigingen die op zo'n manier veroorzaakt zijn in aanmerking komen voor vervanging :(

[ Voor 39% gewijzigd door Spooksel op 12-12-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, voordat ik mijn vraag stel: het spijt mij... ik ben een n00b op het gebied van de Xbox (360) :P

Okay, nu mijn vraag: Kun je de spellen die je op de oude Xbox kunt spelen ook op de Xbox 360 spelen?

Ik heb hier al onderzoek naar verricht, maar helaas heb ik niet veel meer gevonden dan twee posts met daarin o.a.:

- 'ja, dit kan'

en

- 'nee, dit kan niet'

Dus... zou iemand mij kunnen helpen :P ?

Mvg,

K.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
Spooksel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:06:
[...]

Machine werkt nog helemaal prima, alleen omdat de xbox omver ging maakte de cd-lade dus die mooie kras.

[...]

Lijkt me niet dat beschadigingen die op zo'n manier veroorzaakt zijn in aanmerking komen voor vervanging :(
Gewoon eerlijk zijn en vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Cd mee sturen natuurlijk. Tegenwoordig betaal je inderdaad meestal voor 'de licentie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik denk toch dat ie een beetje gelijk heeft, kijk maar naar XP, gooi je Cd in de prullenbak, download een nieuwe brand die, en voer de oude serial in, werkt toch gewoon?

Je hebt het spel al ''vol'' moeten betalen, dus heb je lijk mij recht op een nieuwe mischien hooguit € 3 / 5 verzendkosten?

Je kunt het hooguit proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:09:
Mensen, voordat ik mijn vraag stel: het spijt mij... ik ben een n00b op het gebied van de Xbox (360) :P

Okay, nu mijn vraag: Kun je de spellen die je op de oude Xbox kunt spelen ook op de Xbox 360 spelen?

Ik heb hier al onderzoek naar verricht, maar helaas heb ik niet veel meer gevonden dan twee posts met daarin o.a.:

- 'ja, dit kan'

en

- 'nee, dit kan niet'

Dus... zou iemand mij kunnen helpen :P ?

Mvg,

K.J.
1. je hoeft ons niet te groeten ;)
2. http://www.xbox.com/nl-NL...ompatibilitygameslist.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:09:

Probeer een google ;) ? Een deel van de games kan inderdaad, op de officiele XBox site houden ze bij welke games dit zijn.

Edit: nooit weglopen als ik post :)

[ Voor 4% gewijzigd door Carel op 12-12-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Carel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:17:
[...]
Edit: nooit weglopen als ik post :)
ik was ook even weggelopen :P dus dat excuus gaat niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Royz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:51:
[...] e.d. doen het nog wel? Meestal als spullen al draaiende vallen loopt dat niet goed af.

@Juggernaut:
hij is inderdaad grijs, was hij duur? heb het huis namelijk zo gekocht :P
offtopic:
euro of 1700 met een hoge kast erbij en een kraan e.d. :P
kan niet goed zien of het echt dezelfde is maar hij lijkt er wel veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:02
Vanmiddag de Wireless Wheel gekocht. Op de doos stond dat ie met PGR3 Force Feedback edition meegeleverd wordt. Ik dacht dat het er in zat dus verder niet gevraagd maar de doos bevat dus alleen de stuur, accu etc. Krijg je het spel er toch apart bij?
Iemand anders die hier meer over weet?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Als het goed is wordt het spel in een simpel hoesje erbij gedaan, misschien tussen de papieren van de handleiding o.d.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:50

Fab1Man

Live life to the fullest

Misschien even handig om de TS aan te passen.
- Deel 25? Moet 26 zijn volgens mij :+
- Misschien handig om de nieuwe hardware zoals de HD-DVD speler, wireless headset en racestuur hier ook nog bij te zetten.
- Daarnaast kun je een wireless controller etc. in de toekomst wel aansluiten op je computer met een Wireless Gaming Receiver. Dit zou ook geupdate kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:02
Neuh, heb goed gekeken. Zal wel langsgaan weer.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je eerder gewaarschuwd dit niet meer te doen. Check je mail.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

M'n hamster had nog wel kunnen voorspellen dat PS3 binnen 2-3 weken na launch meer zou verkopen in Japan. De 360 slaat daar totaal niet aan door het gebrek aan games gericht op japanse gamers.

Misschien dat Blue Dragon daar een heel klein beetje verandering in gaat brengen (70-80k verkocht vorige week) maar ook dat is niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat.

Wii Online & PS3 Online stelt helemaal -niets- voor vergeleken bij het niveau van Xbox Live en de extra functionaliteit die dat met zich meebrengt dus die vergelijking slaat echt nergens op. Als er 1 console is die alles online goed voor elkaar heeft dan is het de 360 wel.

Dus zoals andere terecht ook vragen, wat is nu je punt trolletje? Zelfs in het PS3 topic (waar je dit hebt gecrosspost) worden dezelfde vragen gesteld. Ik zie alleen dat je nog niet in het Wii topic gepost hebt, misschien ook wel een goed idee om dan de uber-crosspost Troll Award 2k6 nog net even op de valreep binnen te slepen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Misschien ben ik de enige maar... het intreseert me werkelijkwaar, geen ene bal wat Cowboy_Bebop net heeft gepost. Hoeveelheid consoles, next-gen ja of nee... blabla. Het intreseert me helemaal niets. Ik heb een Xbox 360 omdat ik het een supermooi platform vind met topgames.

Hier melden dat de Xbox 360 niet nex-gen is boeit hoogst waarschijnlijk niemand. Wie bepaald wat next-gen is en waarom zou ik er waarde aan hechten als mensen dat wel/niet zouden vinden? Het plezier wat ik bij een potje Gears of War Online Co-op met een vriend beleef, zal er echt niet minder om worden als mensen zulke leuzen naar mijn hoofd zouden gooien. Deze discussie gaat over de Xbox, gameplay, Microsoft en garantie, Xbox live, webshops met goedkope acties en dergelijke. Een discussie starten of 'xbox stom is of niet' lijkt mij dan ook een nutteloze bezigheid, die alleen maar een negatieve sfeer naar het topic brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Je vergeet de helft van de vernieuwingen bij de 360, (net als de PS3 en Wii) ook Wi-Fi, HD-DVD, Wireless controller, Xbox Live Arcade...

Daarbij bedenk je ze erbij bij de PS3, PS2 kon ook al Linux draaien en had ook al gratis on-line play...

En waarom is de PS3 Next-gen met z'n standaard HDD en de Xbox1 niet?

Naja, leuk geprobeert iig. Ik blijf er bij dat elke console zo z'n sterke punten heeft...
Daarom wil ik ze allemaal wel hebben, maar daar is geen geld voor. Misschien dat een Wii nog lukt, maar een PS3 wordt me te duur...

Nu weer ontopic, graag :*)
nwnc schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:29:
Vanmiddag de Wireless Wheel gekocht. Op de doos stond dat ie met PGR3 Force Feedback edition meegeleverd wordt. Ik dacht dat het er in zat dus verder niet gevraagd maar de doos bevat dus alleen de stuur, accu etc. Krijg je het spel er toch apart bij?
PGR3 hoort idd bijgeleverd te zijn, vreemd dat dat niet het geval is...

Zijn er trouwens meer mensen die zitten te wachten op Forza 2?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:42:
[...]
Zijn er meer mensen die zitten te wacht op Forza 2?
ik wacht op brothers in arms hell's highway en colin mcrae dirt...
maar dan kan ik dus nog wel lang gaan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

[...]

Zijn er meer mensen die zitten te wachten op Forza 2?
Yup... hier :)
Ik heb al een pre-order gedaan voor de special edition, maar ik denk dat we wel tot maart/april kunnen wachten :( (er is nl. nog niet eens een release datum bekend :'( )

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht 15 Januari 2007... Of heb ik dat helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nope, ik hou niet zo van racegames. Doe mij maar RPG's en (Tactical-)shooters.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
TwyLight schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:28:
[...]
Oh, en het duurde langer hoor. moest naar dashboard terugkeren en spe opnieuw starten.
Oh ok ja dat is natuurlijk niet zo heel erg leuk!
Hoort niet voor te komen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:00:
Nope, ik hou niet zo van racegames. Doe mij maar RPG's en (Tactical-)shooters.
Ja, Mass Effect mag van mij ook opschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nwnc schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:29:
Je moet wel de PGR3 vragen die in de doos hoort te zitten.

Bij de Retail PGR3 werkt het stuurtje niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
Misschien toch gears of war demo.

http://www.gametab.com/news/705125/

EDIT: DAMN, k ben nog nooit zo scheef geweest met nieuws. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door JSTPS op 12-12-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(10/10/06) :>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahah, daar zaten wij al toen de hele tijd op te wachten, ik kan je vertellen dat die niet binnen 2 dagen komt vanaf die datum (rara hoe weet ik dat) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Zijn er trouwens meer mensen die zitten te wachten op Forza 2?
Hiero. Ik vond Forza voor xb1 heel erg vet. Hoop dat deel 2 weer zo'n feest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:58:
beh. goedkope xboxen, goedkope drank, goedkopere benzine (vroegah iig). Ik weet het zonet nog niet :+
offtopic:
@royz. volgens mij heb jij precies hetzelfde badmeubel als dat ik er heb hangen. zelfde wastafel, zelfde handgrepen en als ik het goed zie ook grijs
En nog naar Duitsland geweest? Ben nog steeds benieuwt naar die aanbiedingen in het buitenland, wel jammer dat ik dan zo snel moet beslissen of ik hem wel (actie duurt tot zaterdag). Maarja dan houd ik de duitse MM in de gaten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

PWM schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:23:
[...]

Je moet wel de PGR3 vragen die in de doos hoort te zitten.

Bij de Retail PGR3 werkt het stuurtje niet :)
Huhhh, 8)7
Je koopt zo'n stuurtje toch voor alle racegames?

Of werkt het verder wel bij alle andere racegames?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Even een tip.

Je kunt bij play-asia ook zonder creditcard betalen door gebruik te maken van Moneybookers. Dit is een soort digital wallet, waar je geld op kunt storten. Het mooie is echter dat 1. Play-Asia het ondersteunt en 2. Je kunt betalen via iDeal.

Dus het staat binnen 10 seconden op je MoneyBookers account en van Moneybookers naar Play-Asia gaat ook binnen 10 seconden, dus het geld is vrijwel direct bij Play-Asia en als het product op voorraad is shippen ze dezelfde dag nog. Verder is de site erg betrouwbaar.

Kost wel iets natuurlijk. Geld storten op je account is gratis, bij elke betaling (maakt niet uit hoeveel) betaal je 1% van het bedrag met een maximum van 50 cent per transactie. Nu kost een game dus 35,50 bij Play-Asia ipv 35,00 euro. Ik gebruik het nu een paar weken met volle tevredenheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier en daar staan dat de Premium model nu 339 kost.In welke winkel mag dat wel wezen?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:30:
Ik zie hier en daar staan dat de Premium model nu 339 kost.In welke winkel mag dat wel wezen?
:P
http://www.priceattack.nl - moet je wel snel zijn, beperkte voorraad

-edit- is alweer op zie ik. Dan een MM proberen voor 350.

[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 12-12-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Laatst online: 05:54
Ik wil nog even iets zeggen over die actie van de MM in Duitsland. De twee games die je erbij krijgt (PGR 3 en Kameo), zitten in 1 dvd hoesje zonder cover en zonder handleiding. Je krijgt dus alleen de 2 dvd's, wat ik op zich wel jammer vond. Maar dit mag de pret natuurlijk niet drukken. Het blijft namelijk een topactie. :)

Oh ja, ik heb nog geen vrienden op Xbox Live :'(
Dus als iemand een keer zin heeft in een potje PGR 3, voeg me maar toe: (gamertag: Haerro)

[ Voor 18% gewijzigd door Harro1985 op 12-12-2006 22:15 ]

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke mediamarkt in Duitsland het dichtst bij Enschede is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Laatst online: 05:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:20:
Weet iemand toevallig welke mediamarkt in Duitsland het dichtst bij Enschede is?
http://www.mediamarkt.de/marktsuche/

Ik denk Nordhorn. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Vanmiddag een gold abbo (van ebay voor 35 euros) afgesloten, en meteen Table Tennis gespeeld de hele avond samen met een maat naast me op de bank. Te-he-ring... wat een ervaring zeg.
Heb nu nog een hoeveelheid adrenaline in mijn bloed zitten waar je u tegen zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik was vanavond dus Ridge racer 6 aan het spelen. En op een gegeven moment wou ik een Tier 4 auto kiezen. Maar hij liet de auto niet zien. Daar na ging ik naar de Tier 1 auto's maar die liet hij ook niet zien. Als ik dan de Tier 4 auto kies en wil racen loopt het hele zaakje vast. Na een restart kan ik wel de Tier 1 tm 3 auto's kiezen maar zodra ik ween tier 4 auto neem gaat het weer fout.

De DVD heeft wel wat lichte krassen aan de buitenkant. Maar niet zo erg dat hij niet meer leesbaar zou zijn.

Heeft iemand enig idee? Of is toch de DVD kapot ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Jammer dat die Table Tennis demo niet meer te krijgen is, ik zou de game graag eens willen proberen. Aan de andere kant snap ik wel waarom hij tijdsgebonden is, als de gameplay verslavend is speel je gewoon de hele dag de demo. Eind augustus heb ik begrepen, kwam er een eind aan de demotijd. Laten we hopen dat met de feestdagen er weer veel nieuwe demo's klaar worden gezet, kheb wel zin in een potje tafeltennis. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik zou jullie op de hoogte houden :)

Nou ben vanmiddag met een maatje naar duitsland geweest. Naar de mediamarkt in Duisburg. 's Ochtends had ik mijn pa al laten bellen (spreekt goed duits). En daar vertelde ze dat er nog zat op voorraad hadden. :D Wij blij..

Een uur en drie kwartier later waren we daar en ze hadden er inderdaad zeker nog een stuk of 12. Toen we weg gingen hadden we dit bij :+ :

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/1491/1212061552ul0.th.jpg

En het werkt allemaal perfect, en dat voor die prijs, echt een mega aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Nou ik heb me dus diep in duitsland gewaagd (1 uurtje rijden en 3x verdwaald door die dwaze duitse verkeersborden :P) en ben nu de bezitter van m'n eigen xdoos :P
Ze hadden er inderdaad een hele bende op voorraad. Het zijn gewoon normale xboxen waar ze een hoesje bij doen met 2 spelletjes en ze trekken een losse controller uit het rek.

Ben hem nu alleen al kwijt aan m'n vriendin die nu al verslaafd aan zo'n arcade game is. Hexic heet het ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:18:Ben hem nu alleen al kwijt aan m'n vriendin die nu al verslaafd aan zo'n arcade game is. Hexic heet het ofzo :P
Hexic is de dood voor elke relatie... Heb je het bonnetje nog? Mag je ruilen? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

De reguliere PGR3 heeft toch een auto-update gekregen zodat je daar ook de force feedback wheel kunt gebruiken?

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:18:

Ben hem nu alleen al kwijt aan m'n vriendin die nu al verslaafd aan zo'n arcade game is. Hexic heet het ofzo :P
Hexic HD heb ik in het begin ook veel gespeeld :P Ik zou maar geen Viva Pinata kopen als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Novah schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:58:
Jammer dat die Table Tennis demo niet meer te krijgen is, ik zou de game graag eens willen proberen. Aan de andere kant snap ik wel waarom hij tijdsgebonden is, als de gameplay verslavend is speel je gewoon de hele dag de demo. Eind augustus heb ik begrepen, kwam er een eind aan de demotijd. Laten we hopen dat met de feestdagen er weer veel nieuwe demo's klaar worden gezet, kheb wel zin in een potje tafeltennis. :) :P
Kopen! Tis reteverslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:42:
Vanmiddag een gold abbo (van ebay voor 35 euros) afgesloten, en meteen Table Tennis gespeeld de hele avond samen met een maat naast me op de bank. Te-he-ring... wat een ervaring zeg.
Heb nu nog een hoeveelheid adrenaline in mijn bloed zitten waar je u tegen zegt :)
Ik ben zo'n n00b die absoluut geen kennis heeft van zaken doen op ebay. Zou jij zo'n kaart voor mij kunnen regelen voor 35 euro? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 01:05:
[...]

Ik ben zo'n n00b die absoluut geen kennis heeft van zaken doen op ebay. Zou jij zo'n kaart voor mij kunnen regelen voor 35 euro? :)
Hier heb je een link naar Ebay waar hij nu voor 31 euro staat gewoon bieden en proberen.

http://cgi.ebay.nl/12-MON...17567QQrdZ1QQcmdZViewItem

of anders moet je hier kijken, daar staan ze tussen en meestal gaan ze voor 40 euro weg.

http://games.listings.eba...isQQsocmdZListingItemList

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Razr schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:06:
Ik zou jullie op de hoogte houden :)

Nou ben vanmiddag met een maatje naar duitsland geweest. Naar de mediamarkt in Duisburg. 's Ochtends had ik mijn pa al laten bellen (spreekt goed duits). En daar vertelde ze dat er nog zat op voorraad hadden. :D Wij blij..

Een uur en drie kwartier later waren we daar en ze hadden er inderdaad zeker nog een stuk of 12. Toen we weg gingen hadden we dit bij :+ :

[afbeelding]

En het werkt allemaal perfect, en dat voor die prijs, echt een mega aanbieding.
Hmmm voor mij toch net te ver, 211 KM vanuit Rotterdam.
Ga je toevallig een dezer dagen weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

kijk op www.xboxworld.nl op de forum, daar bieden ze ze ook aan voor 35 euro of 40 en die gasten daar zijn zeer betrouwbaar, ik heb ook al vaker wat ruil/verkoop/koop deals gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

[...]

Nee heb je, ja kan je krijgen, de service van de 360 is tot nu toe perfect, dus gewoon proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Heeft iemand hier nog een antwoord op ? :
Ik was vanavond dus Ridge racer 6 aan het spelen. En op een gegeven moment wou ik een Tier 4 auto kiezen. Maar hij liet de auto niet zien. Daar na ging ik naar de Tier 1 auto's maar die liet hij ook niet zien. Als ik dan de Tier 4 auto kies en wil racen loopt het hele zaakje vast. Na een restart kan ik wel de Tier 1 tm 3 auto's kiezen maar zodra ik ween tier 4 auto neem gaat het weer fout.

De DVD heeft wel wat lichte krassen aan de buitenkant. Maar niet zo erg dat hij niet meer leesbaar zou zijn.

Heeft iemand enig idee? Of is toch de DVD kapot ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
bornin7ty2 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:16:
Al sinds de laatste update blijft mijn 360 vragen om up te daten op het moment dat ik op live ga.
als ik dan update krijg ik melding dat de update geslaagd is maar de volgende x wiltie dan weer updaten.

Wat is hier aan de hand en wat te doen??
en is hier een oplossing voor?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

Um.. Nou, simpeler kan het niet.
Je maakt een account aan op Ebay, en vult je gegevens in.
Vervolgens maak je een account aan bij PayPal (lekker makkelijk).
Daarna zoek je op "360 gold live" en je biedt. Heb je een veiling gewonnen, dan betaal je. Eens moet de eerste keer zijn om van je n00b status af te komen. :P
Ik heb van deze gozer gekocht: http://search.ebay.de/_W0...rppZ25QQsassZtopbaerQ2dde
Verzendkosten zijn er niet, daar je de code kunt laten mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

UltraSub schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:36:
[...]

Daarna zoek je op "360 gold live" en je biedt. Heb je een veiling gewonnen,
8)7 Je biedt niet, je wacht tot er nog een paar minuten over is, en je biedt dan. Dat snappen zo veel mensen niet, en het kan je zoveel geld schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

bornin7ty2 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:09:
[...]
en is hier een oplossing voor?
Erm, helpdesk bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:42:
Van Tafeltennis? Ik zou dan maar helemaal geen Fight Night gaan spelen.. gegarandeerd smijt plezier met je joystick als je een potje van 7 rondes hebt en dan @&#$^* verliest!
Astennu schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:34:
Heeft iemand hier nog een antwoord op ? :

[...]
Jij hebt de jouwes toch ook nog niet zo lang?

Damn begint hij nu al kuren te vertonen?? :(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
De DVD was niet nieuw. De Xbox wel. Maar ik vraag me dus af of de DVD te erg beschadigt is. Ik heb deze namelijk 2e hands gekocht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Angeloonie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:39:
[...]

8)7 Je biedt niet, je wacht tot er nog een paar minuten over is, en je biedt dan. Dat snappen zo veel mensen niet, en het kan je zoveel geld schelen :)
Nou heel veel mensen snappen dat wel hoor :)

* Slasher heeft net een 3 maanden live gekocht via ebay voor 13 euro, op zich niet slecht, had ook een jaar kunnen doen maar wil dat live gebeuren gewoon ff testen

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.