Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 14.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm ik kende die play-asie site niet eens :o werkt dat gewoon allemaal prima die spellen? want zijn best goedkoop en dan kan ik 2 spellen kopen in plaats van 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Iemand zin om R6:V co-op missies te doen?

Tag = Yzf1kr

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sander-sp schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:06:
[...]

Dit is echt al vaak voorbij gekomen, ik heb zelf nog geen 360, maar je moet volgens mij in de instellingen ipv NL, UK kiezen en dan wordt hij automatisch engels geloof ik. Ik kan het fout hebben, maar als je even op viva zoekt binnen dit topic heb je het zo gevonden.
Yep klopt, en dat zonder 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

yzf1kr schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:03:
Iemand zin om R6:V co-op missies te doen?

Tag = Yzf1kr
Ja hoor maar ik heb um nog niet binnen ;(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 11:06
@crzier (en andere mensen die er hun voordeel mee willen doen):
Bij de Mediamarkt in Duitsland hebben ze nog steeds een Xbox 360 test actie. Je krijgt een Xbox 360 premium met een 2e wireless controller, 3 maanden Xbox live, Kameo en Project Gotham Racing voor 399 euro. En als het je niet bevalt mag je hem in januari weer terugbrengen. Heb hem ongeveer 2 weken geleden gehaald en het werkt als een zonnetje ;-)
Volgens Microsoft was de garantie geen probleem, zolang de Xbox 360 maar uit Europa komt.
Zie ook Actie Mediamarkt Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Ik kom er dus net achter dat ik veel games niet kan spelen op mijn Philips 82 cm breedbeeld omdat hij 50hz is. :'( (DOA4, GOW, TDU) Misschien handig om in de startpost te verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
TwyLight schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:26:
Hmm ik kende die play-asie site niet eens :o werkt dat gewoon allemaal prima die spellen? want zijn best goedkoop en dan kan ik 2 spellen kopen in plaats van 1 :P
yup :)

ik heb toevallig gisteren R6 en SS:DA gekocht voor 68 euro :) Ok verzenden duurt wel wat langer maar mijn xbox is momenteel toch in reparatie (voor de 2e x :@ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wacht ook al een tijdje op een leuke aanbieding. Ik kan hem krijgen voor 370

Maarja das ook net iets te duur omdat ik nog VGA kabeltje bij wil halen, oplader. En natuurlijk niet vergeten de game/games.

Duitsland heeft wel een leuke actie, denk dat ik hem toch wel binnekort haal. (heb wel lang genoeg gewacht microsoft wint altijd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Nhaixatael schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:57:

The Patch

Nu heb je de patch nodig voor Xbox 360 transcoding, die je hier kan downloaden. Installeer de patch:

* Stop Tversity
* Extract de inhoud naar de map van Tversity
(C:\Program Files\Versity\Media Server) en vervang de bestanden
* Start TVersity, ga naar je xbox 360 en blader naar je computer voor
video's of iets anders. ALs het goed is zie je nu de video's die
ge shared zijn door Tversity plus al de online video URLS.
Bij het extracten krijg ik een foutmelding dat hij de .exe file niet kan extracten
8)7

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:56:
Ja ik wacht ook al een tijdje op een leuke aanbieding. Ik kan hem krijgen voor 370
370 is toch niet zo bijzonder? Dat kost ie bij de gemiddelde Mediamarkt ook.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makster schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:45:
Bij de Mediamarkt in Duitsland hebben ze nog steeds een Xbox 360 test actie. Je krijgt een Xbox 360 premium met een 2e wireless controller, 3 maanden Xbox live, Kameo en Project Gotham Racing voor 399 euro. En als het je niet bevalt mag je hem in januari weer terugbrengen. Heb hem ongeveer 2 weken geleden gehaald en het werkt als een zonnetje ;-)
Volgens Microsoft was de garantie geen probleem, zolang de Xbox 360 maar uit Europa komt.
Hier kan ik nou echt verdrietig van worden ;( ... waarom hebben ze dit soort acties niet in Nederland?!

Zijn er misschien mensen die regelmatig vanuit Groningen naar Duitsland gaan en wellicht zin hebben om er een mee te nemen :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:00:
[...]

Jij weet waar je het over hebt d:)b
Als die op XBLA komt :9~
Ben echt zo bereid om 2400 MP daarvoor uit te geven. Zonder blikken of blozen. Beste puzzle game ooit. Speel em nog regelmatig op mijn MAME kast, maar online mp zou helemaal tof zijn.
he, dat heb ik ook, een mame kast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
Na lang tobben en doen toch de knoop doorgehakt en een Xbox 360 Gears of war pakket besteld, kan niet wachten zeg :)

De wii koop ik wel wanneer mario kart en/of party ervoor uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hmm.. dan ga ik er binnenkort een halen denk ik. Is toch zo'n 150 euro winst :D

Hoe zou het zitten met de voorraden? Niet dat ik daar zo kom en dat ze uitverkocht zijn.. Is er een mogelijkheid tot reserveren ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:58:
[...]

Bij het extracten krijg ik een foutmelding dat hij de .exe file niet kan extracten
8)7
Opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
heb ik uiteraard al meerdere malen gedaan

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:07:
[...]

heb ik uiteraard al meerdere malen gedaan
Als je ff een email adres geeft wil ik ze wel opsturen of hosten voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Iemand trouwens nog een handige (goed gedocumenteerde) handleiding om Tversity te laten werken met de 360? Die van mij vind ie niet zo lief geloof ik :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
DeepSeven schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:25:
[...]

Als je ff een email adres geeft wil ik ze wel opsturen of hosten voor je.
n.bhageloe@versatel.nl

alvast bedankt _/-\o_

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
djmantri schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:31:
Iemand trouwens nog een handige (goed gedocumenteerde) handleiding om Tversity te laten werken met de 360? Die van mij vind ie niet zo lief geloof ik :o
Heb je deze al gevolgt? Zo ja, wat is het probleem?
Op de Tversity forums komen trouwens ook erg veel problemen voorbij, daar kun je waarschijnlijk ook een oplossing vinden.
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:33:
[...]
n.bhageloe@versatel.nl
alvast bedankt _/-\o_
Verstuurd :).

[ Voor 14% gewijzigd door DeepSeven op 11-12-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Is er een website waar duidelijk te zien is welke games 50hz ondersteunen? Ben van plan om de xbox toch maar te laten leveren en dan over een paar maandjes een 2e hands 100hz tv te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg dit net binnen in me mail bakje: Wii PSP en Xbox 360 voor een spotprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
DeepSeven schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:34:
[...]

Heb je deze al gevolgt? Zo ja, wat is het probleem?
Op de Tversity forums komen trouwens ook erg veel problemen voorbij, daar kun je waarschijnlijk ook een oplossing vinden.

[...]

Verstuurd :).
ik heb em binnen maar als ik t bestandje heb gedload kan ik em op een of andere rara manier niet verplaatsen

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Heb je Tversity niet per ongeluk draaien op de achtergrond? Daarlangs kan ik weinig voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

sander-sp schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:38:
Is er een website waar duidelijk te zien is welke games 50hz ondersteunen? Ben van plan om de xbox toch maar te laten leveren en dan over een paar maandjes een 2e hands 100hz tv te kopen.
Je moet echt wel een hele oude TV hebben als 60Hz niet werkt hoor... De meeste TV's ondersteunen het prima als je de xbox360 op 60Hz instelt.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
DeepSeven schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:47:
Heb je Tversity niet per ongeluk draaien op de achtergrond? Daarlangs kan ik weinig voor je doen.
nope ik heb em uitstaan toch wil die niet als de naam van de orginele file in de map mediaserver verander kan ik het gedloade bestandje wel toevoegen maar dan vervangt hij de oude niet en de oude kan ik ook niet verwijderen |:(

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Heb niet zo'n oude tv (jaar of 3) maar hij is echt maar 50hz. Ik baal er ook echt heel erg van. Ik heb de xbox besteld bij een telefoon abonnement, en ik kan hem misschien nog cancellen, maar dat moet dan wel voor morgenochtend. Ik twijfel nu dus heel erg aangezien ik geen geld heb om meteen een betere tv te kopen (hdtv ofzo) Ik zou dus het liefst een paar maanden spellen spelen die 50hz ondersteunen Dan verkoop ik deze tv en koop ik er een van hetzelfde formaat met 100hz.

Maar om die overweging te kunnen maken moet ik dus vanavond nog weten of er wel genoeg leuke games zijn waarmee ik die paar maanden door kom :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
.KeN. schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:03:
[...]

Geloof me.. ik was eerst ook wat sceptisch over dat spel.
Ik bedoel, tafeltennis ?? :p Maar damn wat geniet ik toch elke keer van dat spel als ik het Live speel.
Je gaat er echt helemaal in op. Helemaal als je een rally hebt van boven de x aantal slagen en het licht uitgaat, de muziek harder gaat en het tempo omhoog gaat als een gek.

Wees gerust, het is een goede aankoop ;)
Bedankt voor je geruststelling :)
Alleen bij de verkeerde webshop besteld helaas. 0 reactie op mails, en status nog steeds "wachtend op betaling".. Yeah right :X
Als ik dat had geweten had ik gewoon bij de MM gekocht :(
Die gaan een mooie survey tegemoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
339 is inderdaad 'bizar' weinig. Ik zit er zelf aan te denken om een psp te halen voor 'maar' 150...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Erg nette prijs voor de Kerst idd. Maar ze hebben altijd maar een beperkt aantal dus wees er heel snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:51:
[...]

nope ik heb em uitstaan toch wil die niet als de naam van de orginele file in de map mediaserver verander kan ik het gedloade bestandje wel toevoegen maar dan vervangt hij de oude niet en de oude kan ik ook niet verwijderen |:(
Hernoemen en dan de nieuwe erin zetten is ook genoeg, zolang Mediaserver.exe maar de nieuwe is. En anders probeer een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

sander-sp schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:58:
Heb niet zo'n oude tv (jaar of 3) maar hij is echt maar 50hz. Ik baal er ook echt heel erg van. Ik heb de xbox besteld bij een telefoon abonnement, en ik kan hem misschien nog cancellen, maar dat moet dan wel voor morgenochtend. Ik twijfel nu dus heel erg aangezien ik geen geld heb om meteen een betere tv te kopen (hdtv ofzo) Ik zou dus het liefst een paar maanden spellen spelen die 50hz ondersteunen Dan verkoop ik deze tv en koop ik er een van hetzelfde formaat met 100hz.

Maar om die overweging te kunnen maken moet ik dus vanavond nog weten of er wel genoeg leuke games zijn waarmee ik die paar maanden door kom :'(
wazig, are you sure dattie alléén 50Hz aankan en echt totaal geen ondersteuning heeft voor 60Hz? bij mijn tv (toch alweer een jaar of 6 oud) stond in t boekje ook pal-50, maar ff op het typenummer gegoogled en bleek die toch 60Hz aan te kunnen. mn xbox ook op 60Hz gezet en dat werkte verder ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Is het waar dat als je tv NTSC aan kan dat hij ook 60hz aankan. Er wordt beweerd dat NTSC altijd 60hz is. In de specs van mijn tv staat dat het een 50hz tv is (philips 32pw6518) maar ik kan wel gewoon NTSC dvd's bekijken. Of is er een mogelijkheid dat mijn dvd speler het signaal omzet naar pal?

[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 11-12-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

sander-sp schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:12:
Is het waar dat als je tv NTSC aan kan dat hij ook 60hz aankan. Er wordt beweerd dat NTSC altijd 60hz is. In de specs van mijn tv staat dat het een 50hz tv is (philips 32pw6518) maar ik kan wel gewoon NTSC dvd's bekijken. Of is er een mogelijkheid dat mijn dvd speler het signaal omzet naar pal?
ff gegoogled op dat type en je tv ondersteund ntsc == 60 Hz. dus 99%+ kans dat het gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Pff ik hoop het maar. net nog even getest, en ntsc speelt hij gewoon goed. Het enige waar ik nu nog bang voor ben is dat hij alleen ntsc ondersteund. Want de 360 staat echt op Pal60 geloof ik... :|

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 11-12-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand deze al ergens gespot?

Afbeeldingslocatie: http://www.orangeloungeradio.com/faceplate2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.xboxhome.nl/pr...faceplate-viva-pinata.htm

En er zijn vast nog wel andere zaken in NL.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 11-12-2006 23:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:08:
[...]

Erg nette prijs voor de Kerst idd. Maar ze hebben altijd maar een beperkt aantal dus wees er heel snel bij.
:?

Elke 50ste inschrijving krijgt een gratis Nano, en inschrijven is gratis.

Klinkt mij een beetje raar in de oren. Als heel GoT zich even inschrijft, moeten ze gratis 200 Nano's versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:15:
[...]

:?

Elke 50ste inschrijving krijgt een gratis Nano, en inschrijven is gratis.

Klinkt mij een beetje raar in de oren. Als heel GoT zich even inschrijft, moeten ze gratis 200 Nano's versturen?
Tja, had ik nog niet aan gedacht, ik ben al een tijdje nieuwsbrief-lid, altijd wel leuke interessante dingetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Ik heb viva pinata vandaag gehaalt, en egt wat een vreselijk verslavend spel is dat zeg. Ze hebben het echt geniaal gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Heb gemailed naar de media-markt in Duitsland. Nu maar hopen dat ze er nog hebben liggen ?! En dat ze aan reserveringen doen zodat ik zeker weet dat er nog een is als ik daar kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Razr schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:03:
Heb gemailed naar de media-markt in Duitsland. Nu maar hopen dat ze er nog hebben liggen ?! En dat ze aan reserveringen doen zodat ik zeker weet dat er nog een is als ik daar kom :)
Ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt ;) ?

iemand een idee welke het dichtst in de buurt van Zwolle ligt? Of is dit een takke eind rijden :P. Wil op zo'n manier best eens de 360 uitproberen of deze bevalt! Dan maar afwachten of je echt je geld wel terug krijgt, want dat is nog een 2e natuurlijk. Krijg je het niet in tegoedbonnen terug oid? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Waypoint op 12-12-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Waypoint schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:05:
[...]

Ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt ;) ?

iemand een idee welke het dichtst in de buurt van Zwolle ligt? Of is dit een takke eind rijden :P. Wil op zo'n manier best eens de 360 uitproberen of deze bevalt! Dan maar afwachten of je echt je geld wel terug krijgt, want dat is nog een 2e natuurlijk. Krijg je het niet in tegoedbonnen terug oid? 8)7
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte :)

En over dat terugbrengen sjah, denk dat ik dat sowieso niet ga doen. Maar heb wel gelezen dat als je dat van plan bent, bewaar alles van verpakking etc. goed!! Alles moet helemaal in originele verpakking terug. En alles zo goed als nieuw, je mag zelfs je Live-Gold niet per ongeluk gebruiken anders krijg je je geld niet meer terug. Goed uitkijken dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:03:
[...]
Bedankt voor je geruststelling :)
Alleen bij de verkeerde webshop besteld helaas. 0 reactie op mails, en status nog steeds "wachtend op betaling".. Yeah right :X
Als ik dat had geweten had ik gewoon bij de MM gekocht :(
Die gaan een mooie survey tegemoet..
Als jem binnen hebt mag je me zeker toevoegen om eens partijtje te tafeltennissen! 't Spel is echt super, maar ken niet echt iemand die het ook heeft...

Xbox live --> BananasNiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Iemand 'aware' van dé partygame van het moment, Fuzion Frenzy 2? Na wat geGoogle kwam ik uit op veel previews die vol verwachting op deze partygame voor de 360 uitkijken. Ook wordt er in de previews en artikelen ingegaan op 'een X06 demo van Marketplace', maar na het afstruinen van marketplace kan ik hem nergens vinden... :'(

Releasedate staat voor eind januari 2007.
Ik dig dat wel, dikke minigames enzo, gezellig! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 12-12-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je moet goed kijken bij de downloads.. ik kon 'm eerst ook niet vinden.
Als je 'm morgen nog niet hebt gevonden zal ik wel een 'walkthrough' voor je maken.

Deel 1 was vaste prik als ik met vrienden ging gamen. Geweldig spel.
De spellen van deel 2 zijn erg gebaseerd op die uit deel 1, maar dan net wat anders. Het zijn er ook echt absurd veel meer geworden (je kan door de hele lijst scrollen in de demo)
Dat wordt echt een must-have voor mij. Ik hoop alleen wel dat je 'm online kunt spelen.. Zou té vet zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
.KeN. schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:58:
Als je 'm morgen nog niet hebt gevonden zal ik wel een 'walkthrough' voor je maken.
Ah, kzie het al, je kan de demo vinden onder Game Demo's -> Genre -> 'Other' -> Bringing it Home -> Bringing it home: Fuzion Frenzy 2 Demo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb onlangs een Xbox 360 gekocht en wil deze nu aansluiten op mijn monitor. Nu is dat voor het beeld vrij simpel, een gewone VGA aansluiting. Maar er zitten twee tulppluggen op voor het geluid. Het probleem is dat ik geluid wil via een hoofdtelefoon. Iemand een idee hoe dat werkt?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
lowfi schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:55:
[...]

yup :)

ik heb toevallig gisteren R6 en SS:DA gekocht voor 68 euro :) Ok verzenden duurt wel wat langer maar mijn xbox is momenteel toch in reparatie (voor de 2e x :@ ).
Je kan beter per spel bestellen ipv 2 spellen tegelijk. Wanneer je 2 spellen tegelijk koopt, is de kans dat je door de douane wordt onderschept vele malen groter. 1 spel komt er bijna altijd wel doorheen, 2 bijna nooit (zover de ervaringen op een ander forum zijn).

Wanneer je pakketje er door de douane wordt uitgekozen moet je niet alleen importkosten betalen maar duurt het ook een stuk langer.

Andere site voor goedkope games uit Australië.. www.dvdcrave.com
Hier werken alle games op de EU 360 en ze zijn echt supersnel met verzenden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
Dat is zeker een mooie aanbieding. Ik heb zelf nog geen 360, omdat ik nog even wilde wachten tot de kerst misschien dat ze ergens nog gingen stunten. ik denk niet dat ze lager dan dit bedrag kunnen.
deze site is verder wel betrouwbaar?
tnx voor de link

[ Voor 3% gewijzigd door Nyazzin op 12-12-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Hallo, ik zie nu ook de actie op PriceAttack.nl. Maar ik wilde weten waarvoor de 20gb HD nou voor is. Is deze puur voor downloads van Xbox Live? Of kan je er nog meer mee (zoals voor savegames)?

Ten slot: Is PriceAttack te vertrouwen? Hebben mensen al eens via deze site besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
HardDisk is voor:

Savegames
Downloads
Patches
Muziek
Foto's
Profiel

etcar

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Gister Gears of war uitgespeeld. Was wel grappig. Alleen die eindbaas stelde niet veel voor. We dachten dat het maar een tussen stukje was. Maar na even bleek dus dat dat het laatste poppetje was dat we moesten verslaan.

Erg mooi spel. Alleen jammer dat het zo kort was. Nu maar op een hogere moeilijkheidsgraad gaan uitspelen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dus dan heb ik geen memory unit nodig!?

Dit is wel belangrijk voor mij want twijfel tussen de Core en Premium. Aangezien de premium nu 339,- kost en de core 290,-. Maar als ik de core aanschaf moet ik er ook een memory unit voor kopen a 30,-. Dus kom ik al rond de 320,-. Kan ik net zo goed voor de Premium gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:43:
Dus dan heb ik geen memory unit nodig!?

Dit is wel belangrijk voor mij want twijfel tussen de Core en Premium. Aangezien de premium nu 339,- kost en de core 290,-. Maar als ik de core aanschaf moet ik er ook een memory unit voor kopen a 30,-. Dus kom ik al rond de 320,-. Kan ik net zo goed voor de Premium gaan
Da's een heel verstandige keuze van je ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Ja thx :) Had er al een en ander over gelezen idd maar kon niks vinden op de mediamarkt site. Nu dus wel, alleen staat er dat het aanbod geldt "bis 16.12.2006" wat dus zaterdag is. Laat het nou net zo zijn dat mn ouders naar een duitse kerstmarkt gaan... aankomende zaterdag :| Zelf heb ik geen tijd om deze week naar duitsland te gaan. Zal mij benieuwen of die actie dan nog geldt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
Electra schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:45:
[...]

Da's een heel verstandige keuze van je ;)
Hey Electra Alles goed??

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 07:42:
[...]
Andere site voor goedkope games uit Australië.. www.dvdcrave.com
Hier werken alle games op de EU 360 en ze zijn echt supersnel met verzenden.
So damn.. gekke site.

Viva pinata incl. verzend kosten 35 euro....

Heb je hier weleens besteld?

-----

spelen mensen hier trouwens Fight Night Round 3?
Online heb ik toch echt de grootste moeite met combo's maken.
Nog iemand tips & tricks?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Nyazzin schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:17:
[...]

Dat is zeker een mooie aanbieding. Ik heb zelf nog geen 360, omdat ik nog even wilde wachten tot de kerst misschien dat ze ergens nog gingen stunten. ik denk niet dat ze lager dan dit bedrag kunnen.
deze site is verder wel betrouwbaar?
tnx voor de link
Ik vind het wel dubieus dat je per se vooruit moet betalen, en dat rembours bijvoorbeeld geen optie is. Ik hou het wel even in de gaten, omdat het een goede prijs is, maar ik neem voor een eurotje of 30 minder liever geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:56:
[...]

So damn.. gekke site.

-----

spelen mensen hier trouwens Fight Night Round 3?
Online heb ik toch echt de grootste moeite met combo's maken.
Nog iemand tips & tricks?
DVDcrave is een prima site. Ik had op donderdag Viva Pinata besteld, de volgende dinsdag had ik hem binnen (en op maandag wordt hier geen post bezorgd, dus wie weet had het nog sneller gekunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Toch schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:23:
[...]

Ik vind het wel dubieus dat je per se vooruit moet betalen, en dat rembours bijvoorbeeld geen optie is. Ik hou het wel even in de gaten, omdat het een goede prijs is, maar ik neem voor een eurotje of 30 minder liever geen risico.
Ja dat is inderdaad iets. En ik kan ook geen KvK nummer vinden. Ik heb al gemaild of ze ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel en wat hun KvK nummer is. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
Toch schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:23:
[...]

ja vind ik ook erg vreemd. Ik koop hem dit weekend in de winkel. Je moet er toch een spel bij kopen, dan maakt die 339 ook niet uit. Kom je nog rond de 400 euro (mocht een spel 60 euro kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:05:
[...]

Ja dat is inderdaad iets. En ik kan ook geen KvK nummer vinden. Ik heb al gemaild of ze ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel en wat hun KvK nummer is. Ben benieuwd.
Ik heb ook even gemaild of ze rembours aanbieden. Het KvK nummer is niet terug te vinden, ook niet op bedrijfsnaam. Ook kun je verder geen namen van eigenaars o.i.d. vinden. Ik zou heel erg oppassen.

Lees voor de grap dit topic maar es: goedkoopste laptop van nederland, en goede koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hmm.. die aanbieding bij de mediamarkt is wel gunstig.. woon dicht bij duitsland dus misschien dat ik er wel even heen rij. als het qua garantie en xbox live niets uit maakt dan lijkt me dat een betere deal dan een paar tientjes korting bij een louche internetwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ja wel raar allemaal. Maar Studenten.net heeft al eens reclame gemaakt voor deze site. Dus helemaal onbetrouwbaar lijkt me ook raar?
http://studenten.net/content/artikel.asp?mte_id=1&cge_id=19&akl_id=4227

En hoe zit het met die Duitse Mediamarkt aktie? Weet iemand welke harde schijf erin zit (ivm misschien ombouwen voor "backups")? En kan de software gewoon omgezet worden naar Engels of hoe het dan ook werkt?!

[ Voor 26% gewijzigd door bsmpower op 12-12-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:13:
hmm.. die aanbieding bij de mediamarkt is wel gunstig.. woon dicht bij duitsland dus misschien dat ik er wel even heen rij. als het qua garantie en xbox live niets uit maakt dan lijkt me dat een betere deal dan een paar tientjes korting bij een louche internetwinkel
Je woont niet toevallig in het Noorden van het Land? (Groningen ofzo..) Dan mag je er voor mij ook eentje meenemen, waarvoor ik je dan een vergoeding zou kunnen geven :D.

Over priceattack op Studenten.net:
Gepost door: Gerben 0:45 - 4 november
En dan nu de review:
Ze reageren snel op de mail.
Helaas heb ik veel gemaild:
* Betalen via iDEAL gaat via een andere website dan die van hen en je het duurt even voordat je een bevestiging van de betaling krijgt van Priceattack
* Ik heb aangegeven geen nieuwsbrief te willen ontvangen, toch krijg ik iedere dag een email
* Ik heb een ander bezorgadres opgegeven, op mijn huisadres werd echter bezorgd omdat dit met de hand gaat en het druk is
* Er ontbrak iets kleins aan het product en het antwoord was 'sorry, dat was de laatste', daar kan ik niet veel mee
Eerlijk is eerlijk, de bezorging ging wel redelijk snel.

Gepost door: Richard van Bergem 13:46 - 7 december
Jammer dat als het om verkopen gaat ze zo snel zijn en als je een "sinterklaasverassingspakket" geleverd krijgt waarvan een aantal items kapot zijn, je helemaal niks meer hoort! koop er dus nooit meer wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Toch schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:17:
[...]

Je woont niet toevallig in het Noorden van het Land? (Groningen ofzo..) Dan mag je er voor mij ook eentje meenemen, waarvoor ik je dan een vergoeding zou kunnen geven :D.
nope. ik woon in het oosten (dicht bij het duitse bochelt) dus helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:18:
[...]

nope. ik woon in het oosten (dicht bij het duitse bochelt) dus helaas ;)
Jammer :).

Priceattack:
Beste XXX

Rembours is helaas geen optie vanwege de hoge kosten en de nadelen
die dit voor ons met zich mee brengt.

Wij staan ingeschreven onder de naam Price <spatie> attack, en
onder nummer 12053143. Ons hoofdbedrijf is www.shoppert.nl

mvg XXX
www.priceattack.nl
Ze hebben m.i. de schijn tegen, dus ik zal er niet bestellen, maar misschien is het gewoon betrouwbaar, en scoor je een goedkope Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ja dat is het vervelende van alles dat je niet weet hoe en wat. En het gaat om grote bedragen. Wat vraagt een Nederlandse mediamarkt op dit moment voor een xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:26:
Ja dat is het vervelende van alles dat je niet weet hoe en wat. En het gaat om grote bedragen. Wat vraagt een Nederlandse mediamarkt op dit moment voor een xbox 360?
Dat is verschillend per MM vanwege franchise-constructie. En nee, telefonisch geven ze geen bedragen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
zo'n duitse xbox is daar ook alles in het duits of kun je dat gewoon aanpassen?
En hebben nederlandse mediamarkten ook zulke aanbiedingen? Woon er niet dichtbij dus ben er nog nooit geweest :)

[ Voor 41% gewijzigd door Kaasplank op 12-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:58
ik heb gister een xbox360 (premium) gekocht inclusief pes 6 voor 399.

[ Voor 7% gewijzigd door jaguarxj16 op 12-12-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:29:
zo'n duitse xbox is daar ook alles in het duits of kun je dat gewoon aanpassen?
Volgens mij is dat gewoon aan te passen, ze maken echt niet een speciale interface voor duitsland... Maar zeker ben ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
[...]

So damn.. gekke site.

Ik heb Viva Pinata daar besteld en was echt megasnel binnen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Als ik vrijdag naar de mediamarkt in Duitsland ga, zouden ze dan al uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:54:
Als ik vrijdag naar de mediamarkt in Duitsland ga, zouden ze dan al uitverkocht zijn?
Wat een vraag ;( . Er zijn zoveel Medamarkten, er zal vast wel eentje zijn die er nog eentje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
ja sorry moet duidelijker zijn. Ik wil naar Nordhorn ivm afstand. Maarja ik weet niet hoeveel ze op voorraad hebben :-).

[ Voor 126% gewijzigd door bsmpower op 12-12-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:26:
ja sorry moet duidelijker zijn. Ik wil naar Nordhorn ivm afstand. Maarja ik weet niet hoeveel ze op voorraad hebben :-).
En hoe moeten wij dat dan wel weten? Bel ze op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Gunner schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:35:
[...]

En hoe moeten wij dat dan wel weten? Bel ze op ofzo?
Je hebt gelijk.

Trouwens ik belde net naar Mediamarkt in Enschede en zei vertelden dat als ik een product in Duitsland koop ik gewoon garantie heb ik Nederland. Dat is alleen voor als het product kapot gaat (dus reperatie garantie). Je kan geen producten terugbrengen als je niet tevreden bv.

Dus dan is de MM Duitsland actie nog interresanter. Ik ga nog even uitzoeken of ik de taal kan instellen op de Duitse Xbox 360 naar Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:38:
[...]

Dus dan is de MM Duitsland actie nog interresanter. Ik ga nog even uitzoeken of ik de taal kan instellen op de Duitse Xbox 360 naar Engels.
dat wil ik dus ook weten :P Als dat kan dan stap ik vanavond nog in de auto richting duisburg want die is voor mij het dichtste bij geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Tot nu toe weinig resultaat. Het lijkt me dat sommige Duitsers ook alles in het Engels willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:44:
Tot nu toe weinig resultaat. Het lijkt me dat sommige Duitsers ook alles in het Engels willen?
Dat zou niet zeggen aangezien ze alle films nasynchroniseren inclusief de titel ver-Duitsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Gunner schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:46:
[...]

Dat zou niet zeggen aangezien ze alle films nasynchroniseren inclusief de titel ver-Duitsen :)
De xbox kun je wel op engels instellen, of dit met de games het geval is is een ander verhaal. Ik heb een duitse xbox en mij is daarbij opgevallen dat de games in de 2 gevallen die ik heb duits only zijn. Live gaat gewoon mee met het land wat je opgeefd bij het aanmaken van je game tag

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik heb net een mailtje gestuurd naar MM Duitsland (Norhorn) of de taal van de Xbox 360 in te stellen is en welk merk harde schijf erin zit (als ze dat kunnen zien). Hoop vandaag antwoord te hebben en uiterlijk morgen. Als de taal aan te passen is (en het is geen Philips schijf) dan ga ik deze week naar Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
teun-v schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:56:
[...]
De xbox kun je wel op engels instellen, of dit met de games het geval is is een ander verhaal. Ik heb een duitse xbox en mij is daarbij opgevallen dat de games in de 2 gevallen die ik heb duits only zijn. Live gaat gewoon mee met het land wat je opgeefd bij het aanmaken van je game tag
De games kwamen ook uit Duitsland dus? Dus games die ik in Nederland haal zullen gewoon Nederlands zijn? MOOI. Dan wil ik alleen weten of de HD van Philips is. Want daar is geen aangepaste firmware voor. Aan de andere kant vind ik het ook zonde om mijn 2 jaar garantie op te geven voor het spelen van "backups". Dus ik denk dat ik alles legaal ga houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mag ik microsofts 0800 nummer niet mobiel bellen!!! :(

Eerst gaat m'n xbox net buiten de garantie naar de kloten en vervolgens mag ik ze dat niet eens vertellen!

Dan maar ff wachten tot ik weer naar huis ga...

Edit: Zie nu dat er een apart mobiel is...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:58:
[...]

De games kwamen ook uit Duitsland dus? Dus games die ik in Nederland haal zullen gewoon Nederlands zijn? MOOI. Dan wil ik alleen weten of de HD van Philips is. Want daar is geen aangepaste firmware voor. Aan de andere kant vind ik het ook zonde om mijn 2 jaar garantie op te geven voor het spelen van "backups". Dus ik denk dat ik alles legaal ga houden O-)
Hoe kun je zien welk merk HD er in zit, ik heb wel niet de aanbieding van MM maar mijn xbox platinum heb ik pas een dikke week. Bij mij gaat het overigens om een orginele Microsoft HD uit het platinum paket. De taal van de spellen en hoevere die te veranderen is licht vast op de schijf en is afhankelijk van het land waar je de game koopt.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.puregfx.net/prive/twylight/FOK/omg.gif

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wrom noemt iedereen het Pro of Platinum? :P

Premium mensen, Premium.

:+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
dus die pgr3 en kameo die je bij de duitse MM krijgt zijn (de duitsers kennende) alleen in het duits? Er was toch iemand hier die zo'n ding bij gekocht had bij de duitse mediamarkt? Als die nou eens even reageerde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik denk dat het word nagesynchroniseerd in het duits :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:01:
Waarom mag ik microsofts 0800 nummer niet mobiel bellen!!! :(

Eerst gaat m'n xbox net buiten de garantie naar de kloten en vervolgens mag ik ze dat niet eens vertellen!

Dan maar ff wachten tot ik weer naar huis ga...

Edit: Zie nu dat er een apart mobiel is...
Na een tijdje gewacht te hebben uiteindelijk een hele vriendelijke man aan de lijn gekregen, nu heb ik een reparatieorder staan _/-\o_

Ze kunnen je btw niet verplichten ook de HDD mee sturen, maar ze vragen het je wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Juggernaut/bsmpower: PGR3 en Kameo uit het Duitse Mediamarktpakket kun je gewoon in het Engels spelen. Ik heb de taal van mijn Duitse Xbox 360 ook gewoon op Engels gezet, dus alles gaat lekker in het Engels. Xbox live is ook geen probleem (tenminste de maand die je gratis krijgt, 3 maanden extra heb ik nog niet gebruikt. Maar dat lijkt me geen issue).
Ik heb nog niet gecheckt welke dvd-drive er in zit (ik neem aan dat je die bedoelt i.p.v. de HD).
Antwoord duurde even Juggernaut...ik moet soms nog doen alsof ik aan het werk ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Makster schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:24:
ik moet soms nog doen alsof ik aan het werk ben :P
same here ;)

blij te horen dat alles in het engels kan. Vanavond m'n vriendin in de auto stouwen en ff naar duitsland schampen. Ze wou zelfs meebetalen O+
Is er een leuk vrouwenspelletje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Juggernaut schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:26:
[...]

same here ;)

blij te horen dat alles in het engels kan. Vanavond m'n vriendin in de auto stouwen en ff naar duitsland schampen. Ze wou zelfs meebetalen O+
Is er een leuk vrouwenspelletje? :P
Viva Piñata :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Juggernaut: succes! Viva Pinata lijkt me wel wat voor je vriendin....misschien vindt ze Kameo ook wel leuk. Tenzij ze ontzettend stoer is en gewoon Gears of War wil spelen natuurlijk ;) Die kun je trouwens niet krijgen in Duitsland, te gewelddadig of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Makster schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:24:
@Juggernaut/bsmpower: PGR3 en Kameo uit het Duitse Mediamarktpakket kun je gewoon in het Engels spelen. Ik heb de taal van mijn Duitse Xbox 360 ook gewoon op Engels gezet, dus alles gaat lekker in het Engels. Xbox live is ook geen probleem (tenminste de maand die je gratis krijgt, 3 maanden extra heb ik nog niet gebruikt. Maar dat lijkt me geen issue).
Ik heb nog niet gecheckt welke dvd-drive er in zit (ik neem aan dat je die bedoelt i.p.v. de HD).
Antwoord duurde even Juggernaut...ik moet soms nog doen alsof ik aan het werk ben :P
Bedankt voor je antwoord! Ik bedoelde inderdaad de dvd-drive! Kan je zeker niet zien zonder het hele ding uit elkaar te schroeven? Naja maakt ook niet uit. Dat ik nu weet dat alles Engels vind ik het belangrijkste. Is dit makkelijk in te stellen!?

En als je de xbox 360 aansluit aan internet dan kan je gratis Live Zilver gebruiken he!? En de HD die er bij zit, waar laat je die? Leg je die gewoon naast je Xbox of zit er ergens een "drive" waar je die in kan drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Je kan het wel zien zonder de xbox uit elkaar te halen. Je kan het zien aan de dvd lade. Er staan overal op internet plaatjes met bijbehorende merken.

edit: LINK
edit2: word in de winkel lastig inderdaad...

[ Voor 31% gewijzigd door SaN op 12-12-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

bsmpower schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:39:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ik bedoelde inderdaad de dvd-drive! Kan je zeker niet zien zonder het hele ding uit elkaar te schroeven? Naja maakt ook niet uit. Dat ik nu weet dat alles Engels vind ik het belangrijkste. Is dit makkelijk in te stellen!?

En als je de xbox 360 aansluit aan internet dan kan je gratis Live Zilver gebruiken he!? En de HD die er bij zit, waar laat je die? Leg je die gewoon naast je Xbox of zit er ergens een "drive" waar je die in kan drukken?
De HD heeft een aparte uitsparing op de Xbox zitten,bovenop, of zijkant, afhankelijk van hoe je hem neerzet.
Je kunt niet zien wat voor een dvddrive je Xbox heeft, tenzij je hem mag uitpakken, en mag testen in de MM.
Maar flashen is zowiezo lame, en je garantie vervalt, dus.............
ckers :*) en met u?
[...]

So damn.. gekke site.

Ik heb hier zojuist Viva Pinatã besteld, dus het is even afwachten of mijn creditcard door de keuring heen komt ;)
Zodra de order binnen is laat ik het wel even weten.

[ Voor 24% gewijzigd door Semper Fight op 12-12-2006 13:51 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Electra schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:46:
Maar flashen is zowiezo lame, en je garantie vervalt, dus.............
Zat er eerst wel aan te denken maar ik denk dat het de moeite niet is. OF ik wordt een keer gebanned via XBox Live OF de Xbox gaat kapot en ik ben de l*l. Dus zal gewoon alles heel laten, en ik krijg er 2 spellen bij dus laat ik eerst die maar eens gaan spelen. Bij Gameshop Twente kan je ook 2e hands spellen kopen. Scheelt soms ook al 15,-.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.