Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 14.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Pewwy schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:35:
[...]

Je krijgt hem er niet uit. Ik heb daar nog voor gebeld :(
Nou dat is dus leuk, dat wordt dus geen live points kopen :x pff, ik verwachte al zoiets O-)
Thnx iig voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je kan ook gewoon microsoft points in de winkel kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door jmxd op 10-12-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Microsoft Points in de winkel is geen enkel punt! 2100 punten voor €25,00!

*TIP* Let er goed op dat je Windows Live ID (hotmail/msn mail), welke gebonden is aan je gamertag, goed geconfigureerd staat betreffende je woonplaats, land en dergelijke. Mijn oude tag, NovaHH, was gevonden aan een hotmail adres welke geconfigureerd stond als zijnde een mail adres uit Florida. Hierdoor kon ik mijn livepoints niet toevoegen en gebruiken. Spijtig genoeg moest ik toen mijn gamertag vaarwel zeggen en een nieuwe aannemen met een nieuwe mail. Hier ben ik nu mee aan de slag gegaan, (NovaH2k, btw)... :) Ik kon nnamelijk de instellingen van mijn huidige mail adres wel aanpassen, maar deze werden niet doorgevoerd op mn Xbox zelf. Toendertijd, een jaar geleden, heb ik mijn mail geconfigureerd als een Amerikaanse, om meer schrijfruimte in mijn mailbox te ontvangen (250 ipv 2mb).

[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 10-12-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik begreep er ook uit dat het een site voor GoT'er en door (één ;) )GoT'er(s) zou zijn.

Overigens maak ik iedereen die mijn friends verzoek accepteert tot "preferred player". Als we dat allemaal doen, dan wordt de kans toch weer *iets* groter dat we een mede Tweaker/GoT'er treffen bij het online gamen :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zooo... net toch maar eens Table Tennis besteld op megawebshop.com. Toch een beetje het pong idee van vroeger :P
Wilde eerst Top Spin 2, maar ik denk dat Table Tennis leuker is. Jammer dat er geen demos te downloaden zijn van Table Tennis, dus toch een beetje een gokje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

devv05 schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:24:
[...]

Ook stom dat alle Live Arcade games die je even probeert meteen in de lijst staan.
Dat vind ik dus ook echt gruwelijk iritant, wordt toch echt eens tijd dat je die trail versies van Arcade games uit je lijst kunt flikkeren :(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
ErectionJackson schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:17:
[...]

Ik zit erover te denken om deze te kopen zodra de 360 weer terug is, voor de kids. Ze zijn 7 (tweeling). Denk je dat dit ook iets voor hun is?
Absoluut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Nou... de week is weer voorbij, kheb mn 360 vorige week gekocht en na een week lang intensief met dat ding in de weer te zijn geweest zijn er een aantal dingen die ik erover kan zeggen.

+ Dashboard, waarom is niemand daar eerder op gekomen
+ Multimediabeest
+ Gears of War
+ Xbox Live (en Marketplace), lekker veel downloaden gratis, demo's trailers enz...
+ Aankomende games als Halo 3 en Grand Theft Auto 4.

Maar... toch een aantal dingen vallen mij tegen, hiervan was ik mij wel van bewust toen ik mijn 360 aanschafte, maartoch zou ik dit graag beter zien in de toekomst.

Gezelligheidsgames
tis niet dat we 'gezellig' met zn alle om de 360 gaan hangen. Nintendo en Sony doen dit toch beter met inventieve dingen als Buzz-the Quizmaster, Singstar. Ook Wii Sports en de vertrouwde Mario Serie houden een hele huiskamer vollop in spelplezier met bijvoorbeeld Mario Smashfootbal en Mario Kart. Hier laat de Box een steekje vallen.
Mediacenter slaat de plank, netaan, mis.
Media Center is gewoon net niet helemaal media center, heel jammer. Het gemist van de ondersteuning van andere codecs dan wmv is enorm. Hier maakt Microsoft een grote fout welke alleen maar stimuleert tot het breken van de beveiligingen van de 360. Vooral het XViD codec is een groot gemist hierin, aangezien een groot deel van de digitale video op menig pc en server in dit formaat geencodeert is.
Punten @ Marketplace
Ik vind dat Microsoft en de ontwikkelaars iets te grof omgaan met de punten. Wanneer je content voor Gears of War wil checken, zoals de Strategy video's betaal je simpelweg 100 punten per video!
Dat is dus €1,20. Nu is dat niet zoveel geld, maar wanneer je dus alle video's wil bekijken ben je bijna €10 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
TwyLight schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:52:
Iemand nog xbox live 12 maand voor 38 euro? ik ken iemand die heeft nog oude abonnementen van xbox live voor de 1e xbox, maar die werken ook nog gewoon dus als iemand wil moet die mij maar ff pm'en ofzo.
Ja hiero! Kan je om één of andere reden géén PM sturen dus doe ik het zo maar. Je kan me best bereiken op dieter dot cox at gmx dot net :-)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je gamertag veranderen is pas duur. Dan staat er eerst op de 'frontpage' van live dat je gemakkelijk kan veranderen en dat je dan daar en daar heen moet gaan, maar als je dan vervolgens kijkt kost het wel mooi 800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:26:
Zooo... net toch maar eens Table Tennis besteld op megawebshop.com. Toch een beetje het pong idee van vroeger :P
Wilde eerst Top Spin 2, maar ik denk dat Table Tennis leuker is. Jammer dat er geen demos te downloaden zijn van Table Tennis, dus toch een beetje een gokje..
Geloof me.. ik was eerst ook wat sceptisch over dat spel.
Ik bedoel, tafeltennis ?? :p Maar damn wat geniet ik toch elke keer van dat spel als ik het Live speel.
Je gaat er echt helemaal in op. Helemaal als je een rally hebt van boven de x aantal slagen en het licht uitgaat, de muziek harder gaat en het tempo omhoog gaat als een gek.

Wees gerust, het is een goede aankoop ;)

En voor degene een pagina of wat terug met de Live-account aanbieding.
Ik stuur je even een DM.

EDIT: Hey TwyLight, misschien handig als je je DM even aanzet ;)
Foutmelding

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'TwyLight'

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 10-12-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
DM aangezet. wist niet dat dat moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Novah schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:56:
Nou... de week is weer voorbij, kheb mn 360 vorige week gekocht en na een week lang intensief met dat ding in de weer te zijn geweest zijn er een aantal dingen die ik erover kan zeggen.

Maar... toch een aantal dingen vallen mij tegen, hiervan was ik mij wel van bewust toen ik mijn 360 aanschafte, maartoch zou ik dit graag beter zien in de toekomst.

Media Center is gewoon net niet helemaal media center, heel jammer. Het gemist van de ondersteuning van andere codecs dan wmv is enorm. Hier maakt Microsoft een grote fout welke alleen maar stimuleert tot het breken van de beveiligingen van de 360. Vooral het XViD codec is een groot gemist hierin, aangezien een groot deel van de digitale video op menig pc en server in dit formaat geencodeert is.
Dat laatste is simpel op te lossen door Transcode360 te installeren op je MCE machine. Of anders TVersity. Ok, het zijn lapmiddelen en ik ben het met je eens dat MS dit out of the box had moeten ondersteunen, maar ja, helaas is dat niet zo.

Ik had gehoopt dat PS3 het wel zou doen en dat MS dan 'mee' zou gaan door middel van een update maar dat is hetlaas ook niet het geval.

Wel is het zo dat het MCE team er in Vista voor heeft gezorgd dat Transcode360 met de nieuwe Vista MCE blijft werken. Ze zijn dus wel degelijk op de hoogte van de vraag naar divx/xvid support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Novah schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:56:

Gezelligheidsgames
tis niet dat we 'gezellig' met zn alle om de 360 gaan hangen. Nintendo en Sony doen dit toch beter met inventieve dingen als Buzz-the Quizmaster, Singstar. Ook Wii Sports en de vertrouwde Mario Serie houden een hele huiskamer vollop in spelplezier met bijvoorbeeld Mario Smashfootbal en Mario Kart. Hier laat de Box een steekje vallen.
Eens, al verwacht ik wel dat die gaan komen. Maarja ik heb een Wii naast mn Xbox 360 voor de gezelligheidsgames dus wat mij betreft niet zo nodig. De Wii mist bijvoorbeeld weer de games die de Xbox 360 vooral heeft en de PS3 mist grote Westerse exclusives. Zo heeft elke console zijn eigen specialiteiten.
Op te lossen met Transcode360, dat werkt perfect. Dus dit minpunt gaat niet op.
Punten @ Marketplace
Ik vind dat Microsoft en de ontwikkelaars iets te grof omgaan met de punten. Wanneer je content voor Gears of War wil checken, zoals de Strategy video's betaal je simpelweg 100 punten per video!
Dat is dus €1,20. Nu is dat niet zoveel geld, maar wanneer je dus alle video's wil bekijken ben je bijna €10 euro kwijt.
De meeste content is inderdaad redelijk prijzig, maar dit is op de Nintendo Wii en PS3 net zo. Wat dacht je van 10 euro voor de oude Super Mario World op de NES... Maar goed, mag wat mij betreft natuurlijk ook altijd goedkoper. Voor de helft van de prijs had ik nu bijvoorbeeld een stuk meer Live Arcade games gehad (Doom, Lumines, RoboBlitz die ik nu nét te duur vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Novah schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:00:
Microsoft Points in de winkel is geen enkel punt! 2100 punten voor €25,00!

*TIP* Let er goed op dat je Windows Live ID (hotmail/msn mail), welke gebonden is aan je gamertag, goed geconfigureerd staat betreffende je woonplaats, land en dergelijke.
Ik heb m'n Gmail adres als Live account gebruikt. Die had ik ooit eens als .net passport aangemaakt. Maar ik kan nergens zien of instellen wat ik als land heb ingesteld? :?

Al gevonden via https://account.live.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 10-12-2006 20:46 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit draadje al een hele tijd en heb afgelopen donderdag een x360 gekocht.
Nu heb ik vandaag een wireless expansion pack gekocht maar me controler kan geen verbinding maken. zodra ik de controler aan zet blijven de 4 partjes gelijktijdig knipperen. Heb de gebruiks aanwijzing wel 4x doorgelezen. Doe ik iets fout of zou de controler defect zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:47:
Ik volg dit draadje al een hele tijd en heb afgelopen donderdag een x360 gekocht.
Nu heb ik vandaag een wireless expansion pack gekocht maar me controler kan geen verbinding maken. zodra ik de controler aan zet blijven de 4 partjes gelijktijdig knipperen. Heb de gebruiks aanwijzing wel 4x doorgelezen. Doe ik iets fout of zou de controler defect zijn ?
Moet je eens op dat kleine witte knopje drukken op je xbox zelf.. dan gaat die controllers zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al tig keren gedaan. staat ook in de bebruiksaanwijzing maar het helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zij de batterijen wel goed opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er 4 setjes (gloed) nieuwe ingehad. lijkt me stug da ze allemaal leeg zijn.

edit:
Heb ook de batterijen uit de orginele controler geprobeerd. die waren iig goed.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
tegelijk indrukken ik heb dat ook gehad gewoon ff kutten met knopje op je controller en op je xbox.. werkt ut vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

De stappen volgens xbox.com.
  1. Druk op de Xbox Guide knop en houd die ingedrukt tot de controller wordt ingeschakeld..
  2. Als de console uit staat, druk je op de aan/uit-knop om hem aan te zetten.
  3. Druk op de knop Connect (Verbinden) op de console en laat die weer los.
    Afbeeldingslocatie: http://assets.xbox.com/en-us/support/_images/Wireless-binding4.jpg
  4. Druk op de knop Connect (Verbinden) op de controller en laat die weer los.
    Afbeeldingslocatie: http://assets.xbox.com/en-us/support/_images/Wireless-binding5.jpg
  5. De controller is aangesloten als de lichtring op de controller en op de console ronddraait en een keer knippert.Het kwadrant dat verlicht blijft, geeft de positie van de controller aan.
Ik weet zelf niet meer of het ook zo in de gebruiksaanwijzing staat (lijkt me wel eigenlijk).
Bij mij zal het allemaal we in een keer goed zijn gegaan, want anders had ik het nog wel geweten! :)

Wat zou de wereld mooi zijn als alles zou werken zoals het beschreven was! 8)

Succes in ieder geval!

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt. zo staat het in de gebruiksaanwijzing. de console draait wel rond maar de controller knippers vol. de console herkent alleen de orginele en de 2de controller blijft vol knipperen. ben de laatste 45 min al aan het proberen.

edit:
Het is al opgelost weet niet hoe maar ineens accepteerde hij hem :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Uit deze lijst, welke game is het beste:

- Rainbow Six: Vegas
- Test Drive Unlimited
- Call of Duty 3

:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

edit:
Het is al opgelost weet niet hoe maar ineens accepteerde hij hem :)
Nu vraag ik me toch af wat de oplossing was... :)
TwyLight schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:53:

- Test Drive Unlimited
- Call of Duty 3

Ik heb zelf alleen Call of Duty 3 en kan er dus weinig over zeggen. 8)7
Ben wel erg geïntereseerd in Rainbow Six: Vegas. Hoe is hij bijvoorbeeld t.o.v. CoD3 en GoW?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Is Call of Duty goed dan? Heb wel een filmpje gezien van de MP maar dat filmpje was van de ontwikkelaars zelf dus alleen maar fantastic, great en amazing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
devv05 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:22:
Ik heb vandaag Transcode voor het eerst gebruikt, maar twerk niet zo chill als standalone xvid decoding. Je zou gewoon je externe hd met xvidjes erop moeten kunnen pluggen en uit directory's af moeten kunnen spelen, dit is alleen nu mogelijk door alles om te zetten naar wmv... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
tdu is voor mij het leukste , heb ze alle 3 gespeeld :)
cod 3 is wel leuk maar tdu is mooier
rainbow six heb ik nog niet zo heel lang dus moet ik nog even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Wat zijn nou DE leuke 2-player games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

- Test Drive Unlimited
- Call of Duty 3

Gaan we appels met peren vergelijken? Iemand die een tactische shooter goed vindt, zal natuurlijk zeggen dat TDU een ruk-spel is...

Als ik kijk naar de algemene opinie, dan is de volgorde van aanschaffen CoD3, TDU en RS:V... Maar ja, dat moet je zelf weten.
DaMorpheus schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:03:
Kweenie, heb je een vriendin?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 10-12-2006 23:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

- Test Drive Unlimited
- Call of Duty 3

Rainbow Six
DaMorpheus schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:03:
GoW & Rainbow Six

[ Voor 41% gewijzigd door Ace op 10-12-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos.be
  • Laatst online: 21-11-2024

- Test Drive Unlimited
- Call of Duty 3

Ik zou me wagen aan Rainbow Six of COD 3... Test Drive unlimited staat me helemaal niet aan, ik krijg het gevoel een spel van 3 jaar terug te spelen. Dan koop ik nog liever PGR voor 30 euro, en later een Forza Motorsport :).

Haal even de demo's binnen van de games, en je weet wat je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

MAX3400 schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:15:
[...]

Kweenie, heb je een vriendin?
Hey Max, dat weet je toch ;)

Anyway: ik ben dus meer op zoek naar spellen die je met meerdere spelers kan spelen, potjes/ronden van korte 10/15 minuten, dat soort games.
Bedankt. Ik neem aan COOP of ook DM? Is met 4 man ook COOP mogelijk?

[ Voor 55% gewijzigd door Stewie! op 10-12-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik vind Rainbow Six: Vegas een van de beste games van het jaar, is redelijk onderschat. Leuker dan Gears of War, maar ik hou dan ook wel van dat tactische. Splinter Cell vond ik ook super en Rainbow Six: Vegas is gelukkig een stuk beter dan Ghost Recon. Wat mij betreft een dikke aanrader.

TDU niet gekocht omdat Atari Europa naaide, anders had ik 'm wel wilde hebben. Call of Duty 3 heb ik liggen maar nog niet veel gespeeld, maar dat is ook gewoon een hele goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DaMorpheus schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:20:
[...]

Hey Max, dat weet je toch ;)

Anyway: ik ben dus meer op zoek naar spellen die je met meerdere spelers kan spelen, potjes/ronden van korte 10/15 minuten, dat soort games.

[...]

Bedankt. Ik neem aan COOP of ook DM? Is met 4 man ook COOP mogelijk?
Zelf vond ik UEFA Champions League fantastisch om te spelen op de oude XB... Met de nieuwe... Euh... GoW speel ik veel coop op splitscreen en ook veeeeel PGR3 gespeeld splitscreen (hoeft maar een paar minuten te duren).

Voor de rest, ondanks dat ik Live Gold heb, speel ik weinig games met anderen of thuis. Kweenie, maar het is zo lekker single player spelen op 37" LCD.

offtopic:
Hoi, DaMorpheus! :w

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit persoonlijk wel een groot minpunt en is de reden dat ik nu nog een XBOX+XBMC wil blijven draaien. Ik heb puur voor mijn films een (24x7) Linux servertje staan met een via Eden mobootje om zodoende zoveel mogelijk stroom te besparen.

De eden kan niet realtime ook nog eens gaan transcoden... Dat zou betekenen dat ik bij iedere film ook nog eens mijn PC moet aanzetten..

Dit is wel jammer, aangezien de 360 ook HDTV kan streamen, kan de xbox niet :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Juist, je hebt dus alsnog een computer met redelijk wat rekenkracht nodig om alles af te spelen.
Een workstation, AMD XP'tje 2800, gebruikt 90% van zn rekencapaciteit voor de mediaserver. Terwijl mijn vriendin een film wil checken kan ik niet goed werken op mijn computer.

Laten we hopen dat Microsoft in de toekomst zijn concurrerende nog harder te lijf gaat met een Mediacenter upgrade voor de 360. Zoniet, ik zal er niet wakker van liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Vrijdag heb ik op ebay een jaar abbo gehaalt voor nog geen 40 euro..Lekker cheap dus..
Had gezien dat een aantal mensen mij toegevoegd hadden op xbox live dus dat is top..

Zal ook wel eens kijken hoe je die gamertags kan inplementeren in een page..want het is toch wel leuk als Gotters elkaar kunnen adden..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Ben een beetje aan het zoeken naar dingen over die cards..Zijn een boel sites met rotzooi..Ook wel wat sites waar je wel wat aan hebt..ik denk dat we dit wel kunnen doen..

[Edit Mode]
Ik denk dat we een lijstje moeten maken met wie er intresse heeft in zo'n site.
Dan kunnen we eens samen kijken hoe we dat gaan maken.2 weten namelijk meer dan 1.
Ik wil iig wel meedoen ermee..
[/Edit Mode]

1. Kruisboksie

[ Voor 41% gewijzigd door Kruisboksie op 11-12-2006 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruisboksie schreef op maandag 11 december 2006 @ 07:13:
Vrijdag heb ik op ebay een jaar abbo gehaalt voor nog geen 40 euro..Lekker cheap dus..
Had gezien dat een aantal mensen mij toegevoegd hadden op xbox live dus dat is top..

Zal ook wel eens kijken hoe je die gamertags kan inplementeren in een page..want het is toch wel leuk als Gotters elkaar kunnen adden..
Op ebay.com ?
Want op ebay.com zijn ze wel erg goedkoop ... 35 dollar voor 12 maanden!
Kunnen wij die codes uit USA ook gebruiken of is dat weer apart?

anders haal ik op ebay.com wel een kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste spellen........volgens mijn mening zijn voor de 360.
gears of war.....uitgespeeld
COD 3......uitgespeeld
COD 2......bezig met uitspelen......leuker dan 3 want hij is veel diverser
Saints Row......echt een topper en doet zeker niet onder voor GTA.....ga niet zeggen leuker of slechter hij is gewoon goed in het genre.
Rainbow 6 en Ghost.....liggen in de lijn der verwachting.....ook het aanschaffen waard.

en ik twijfel nog steeds tussen fifa 07 en pro evo 6......heb ze allebij........maar kan gewoon geen keuze maken........ben negatief over beide en positief over beide......

succes.

en nogmaals.......dit is mijn mening er zullen altijd mensen zijn die het hier niet mee eens zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Volgens mij kun je elke code gebruiken..ik nam alleen zekerheid..Heb het via een NL ventje gedaan en dat ging zeer snel en goed..Dat ik 40 euro betaalde was omdat ik er zeker van wou zijn dat ik die vrijdag won omdat mijn gratis maand afgelopen was..Vandaar..Maar ik geloof dat de codes overal wel werken..Het is alleen zo dat je die points niet overal kan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:01:
ik twijfel nog steeds tussen fifa 07 en pro evo 6......heb ze allebij........maar kan gewoon geen keuze maken........ben negatief over beide en positief over beide......
Persoonlijk vind ik PES6 beter, omdat de gameplay gewoon 10x beter is dan bij Fifa07.
maar zoals jij ook zei, dat is mijn mening. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje

gisteren met een vriend gow zitten spelen (coop - via xbox live)
hij thuis (op zijn gloed nieuwe xbox360) en
ik ook thuis op mijn twee weken oude xbox360
zoals jullie zien, we zijn nog noobs met de xbox

tijdens gow konden wel lekker praten met elkaar dmv de headset
dit werkt echt top

maar nu komt de vraag!!!
kan je ook met elkaar praten via de headset als je alleen maar allebei bent ingelogd op LIVE?
of kan dit alleen als je samen bent ingelogd op dezelfde game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exCOESes schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:40:
[...]

Nu vraag ik me toch af wat de oplossing was... :)

[...]

Ik heb zelf alleen Call of Duty 3 en kan er dus weinig over zeggen. 8)7
Ben wel erg geïntereseerd in Rainbow Six: Vegas. Hoe is hij bijvoorbeeld t.o.v. CoD3 en GoW?
Ben blijven klooien met die connect knopjes op console en controller, console paar keer opnieuw gestart totdat hij het eindelijk accepteerde. vage sh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:14:
kort vraagje

dit werkt echt top

maar nu komt de vraag!!!
kan je ook met elkaar praten via de headset als je alleen maar allebei bent ingelogd op LIVE?
Weet het niet 100% maar ik meen me te herinneren dat je een optie friends hebt en als hij daar online is dat je een chat kunt starten en dat je voice toe kunt voegen.
Via een bericht iig. Iemand die dit kan bevestigen?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bbfreak schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:23:
[...]

Weet het niet 100% maar ik meen me te herinneren dat je een optie friends hebt en als hij daar online is dat je een chat kunt starten en dat je voice toe kunt voegen.
Klopt :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:14:
kort vraagje

dit werkt echt top

maar nu komt de vraag!!!
Ik weet het zeker..Het kan..Ik was namelijk met me maat aan het voicechatten terwijl hij een single player game aan het playen was en ik ook dus het kan op zeker..Hij moet in je friendslist staan en dan kan je met hem alleen chatten..Ook handig als je samen aan het spelen bent tegen anderen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:23:
[...]

ja klopt
dan neem je een berichtje op van geloof ik 15 seconden wat je daarna verstuurd
maar wat ik bedoel is gewoon een voicechat die constant open blijft staan
zeg maar net of je aan het telefoneren bent met elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:42:
[...]

ja klopt
Zoals ik al zei...Het is mogelijk..Dus je vraagt wordt bij deze beantwoord :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vraagje over profielen

Ik heb op mijn xbox 2 profielen, een "gewone" en een Xbox Live profiel

Is het zo als ik een spel van iemand leen en die speel op mijn offline profiel alleen gebruik dat hij dan niet gezien wordt door het xbox live profiel? en dus niet online zichtbaar wordt bij de spellen die je hebt??

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Slasher schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:51:
Vraagje over profielen

Ik heb op mijn xbox 2 profielen, een "gewone" en een Xbox Live profiel

Is het zo als ik een spel van iemand leen en die speel op mijn offline profiel alleen gebruik dat hij dan niet gezien wordt door het xbox live profiel? en dus niet online zichtbaar wordt bij de spellen die je hebt??
Klopt. Spellen die je met een ander profiel speelt zal je bij het andere profiel niet gaan zien.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Heeft er niemand Viva Pinata? Ik heb hem sinds gister en het is behoorlijk verslavend :) Tis echt weer eens iets anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:51:
Wil je spellen van me lenen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:42:
[...]

ja klopt
Ja dat kan;
dan stuur je diegene namelijk een chatinvite en dan kun je ongelimiteerd blijven lullen als je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Volgens mij kan je zelfs 4 verschillende chatsessies tegelijk open hebben los van het spel.

Viva Pinata is een erg leuk en vooral verslavend spel..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:26:
Volgens mij kan je zelfs 4 verschillende chatsessies tegelijk open hebben los van het spel.

Viva Pinata is een erg leuk en vooral verslavend spel..
ja je kan meerdere chatsessies hebben, je kan echter maar met 1 persoon tegelijk spreken.
(dus maximaal 1 chatsessie actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Van het xbox360only forum:
Zag bij Toys'r'us in Duitsland de Xbox 360 voor betere prijzen! Bijv. Xbox 360 Pro + 2 wireless Controller + Need for Speed Carbon voor 399 euro!

Zit me alleen af te vragen hoe het dan met de garantie gaat; zou je dan gewoon van de xbox garantie in NL gebruik kunnen maken, anyone?
Dit is een leuke aanbieding, maar ik kan niet echt op die site vinden waar de vestigingen zitten? Er is wel een storelocator maar daar heb je niet zoveel aan als je in Nederland woont.. Ik kan makkelijk naar Nordhorn of Bad Bentheim maar ik vraag me af hoe ik erachter kom of daar een Toys R Us zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avweert
  • Laatst online: 29-07 06:41
Xander84 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:15:
[...]

Ik heb deze poorten opgenzet op mijn zyxel Prestige 2602H-61 router. Alleen blijft mijn NAT op moderate staan. Ik heb in mijn router instellingen alleen niet de mogelijkheid om TCP en UDP apart in te stellen, ik kan alleen een start poort een eind poort een poort translation en het IP adres op geven in mijn NAT tabel. Iemand anders hier die toevallig weet waar dit aan ligt of die misschien ervaring heeft met deze router? Alvast bedankt _/-\o_
Dit probleem heb ik ook met de zyxel, er is schijnbaar verschil in een Tiscali en de gewone versie (wat betreft de firmware), het vreemde is als ik de zyxel in bridge zet en vervolgens een gametag aanmaak en dan weer terug zet in de routing mode werkt het wel gewoon.

Een gametag aanmaken in routing mode wil niet lukken. Dus als meer mensen dit probleem hebben zet je modem in Bridge maak een gametag aan en dan weer terug zetten in routing en je kan wel gebruik maken van xbox live.

update:

NAT Poorten open zetten.
(UPnP "Enable the Universal Plug and Play(UPnP) Service" AAN
"Allow users to make configuration changes through UPnP" AAN
"Allow UPnP to pass through Firewall" UIT

En xbox 360 doos geeft "open" bij de test

Andre

[ Voor 10% gewijzigd door avweert op 11-12-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

avweert schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:40:
Een gametag aanmaken in routing mode wil niet lukken. Dus als meer mensen dit probleem hebben zet je modem in Bridge maak een gametag aan en dan weer terug zetten in routing en je kan wel gebruik maken van xbox live.
Gunner in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik wil dus een Xbox gaan aanschaffen. Zit alleen nog te twijfelen over de aansluiting op mijn monitor (tft 19"). Het is geen breedbeeld, de maximale resolutie is dan ook 1280x1024. Dit zou betekenen dat ik maximaal op 720p kan spelen?

Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat mijn beeld-verhouding ervoor gaat zorgen dat je bij sommige beelden zwarte randen boven en onder krijgt, simpelweg omdat sommige spellen gemaakt zijn voor 16:9. Iemand die dit kan bevestigen ?

Ik heb namelijk geen zin om een lcd-tv aan te gaan schaffen, en hoop dat het op een monitor ook goed te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:06:
Ik wil dus een Xbox gaan aanschaffen. Zit alleen nog te twijfelen over de aansluiting op mijn monitor (tft 19"). Het is geen breedbeeld, de maximale resolutie is dan ook 1280x1024. Dit zou betekenen dat ik maximaal op 720p kan spelen?

Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat mijn beeld-verhouding ervoor gaat zorgen dat je bij sommige beelden zwarte randen boven en onder krijgt, simpelweg omdat sommige spellen gemaakt zijn voor 16:9. Iemand die dit kan bevestigen ?

Ik heb namelijk geen zin om een lcd-tv aan te gaan schaffen, en hoop dat het op een monitor ook goed te spelen is.
1: Inderdaad, 720p is het maximum.

2: Jep, het is het verstandigst een monitor te kopen met een ratio die het dichstbij 16:10 komt

Ik vraag me alleen nog af of er echt kwaliteitsverschil zit tussen de verschillende AV VGA kabels, bijvoorbeeld:

http://www.consoleshop.nl...360-vga-tft-av-cable.html (25 Euro)

http://www.consoleshop.nl...-360-vga-hd-av-kabel.html (37 Euro)

http://www.consoleshop.nl...ga-sub-db15-av-cable.html (59 Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Weet iemand of er een composiet kabel te krijgen is van zo'n 5 meter?

Ik wil mijn XBox nl. een stukje van de TV vandaan plaatsen in een kast, maar dan heb ik een probleem met de lengte van de kabel.

De standaard kabel van MS is zo'n 2.5 meter en ik heb minimaal 1 meter meer nodig.

Uiteraard heb ik al gezocht en diverse kabels gevonden (bijv. bij Game247, Progress, Dimensionplus, etc), maar daar staan geen lengtes bij. :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zit vast wel verschil in, ik heb zelf de VGA kabel van Microsoft zelf en die werkt perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja moet je gewoon even naar BCC o.i.d. gaan, daar hebben ze meestal verschillende lengte's van kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:56
Iedereen bedankt voor de antwoorden op mijn vragen :) , ik ga vanmiddag maar terug met me xbox360. alleen ik heb weer een vraag (ik ben niet de slimste). Een vriend van mij heeft een gewone xbox en heeft nog een ongeregistreerde xbox live liggen. Zijn console wil echter geen verbinding maken met het internet dus hij heeft er niks aan. Kan ik zijn xbox live (voor de gewone xbox) op mijn xbox360 gebruiken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Jep als dat goed is is dat geen probleem naar mijn weten :)
En kan je dus gewoon op jouw X360 gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
oke bedankt, dat ga ik dan maar proberen. kan ik gelijk testen of er een houdbaarheidsdatum op die kaarten zit, want hij heeft zijn kaart al heel lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Is er een goede site waar ik mijn xbox games te koop aan kan bieden? Heb afgelopen vrijdag twee games gehaald bij de sligro alleen bij nader inzien wil ik ze toch weer verkopen.

En weet iemand nog een goedkoop adres voor een optisch kabeltje van de xbox naar de versterker. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Bigg Balls schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:34:
Is er een goede site waar ik mijn xbox games te koop aan kan bieden? Heb afgelopen vrijdag twee games gehaald bij de sligro alleen bij nader inzien wil ik ze toch weer verkopen.

En weet iemand nog een goedkoop adres voor een optisch kabeltje van de xbox naar de versterker. Thanks!
1 bedoel je gewone xbox games of games voor de 360? je zou ze op marktplaats kunnen zetten.

2 Ik heb geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
pfff heb ik net m'n xbox geupdate is nu al me save games kwijt |:(

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
dat is vervelend. Ik had ook zoiets (niet door een update maar hij was gewoon pleite) alleen toen was gewoon me checkpoint weg. gelukkig niet een hele save game. Je zult gewoon opnieuw moeten beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 07:55:
[...]

Op ebay.com ?
Want op ebay.com zijn ze wel erg goedkoop ... 35 dollar voor 12 maanden!
Kunnen wij die codes uit USA ook gebruiken of is dat weer apart?

anders haal ik op ebay.com wel een kaartje
Ja, maar ik lees nu net dat bij meerdere verkopers dat je een feedback rating nodig hebt van 15 (ik heb 12) btje vaag, maar wellicht dat ik een poging waag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Ik heb nu ook mijn xbox live geactiveerd maar hij blijft op silver staan en springt niet naar gold 8)7

iemand tips ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:40:
pfff heb ik net m'n xbox geupdate is nu al me save games kwijt |:(
Raar? Dat hoort niet hoor, ik heb dat nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Naresh schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:50:
Ik heb nu ook mijn xbox live geactiveerd maar hij blijft op silver staan en springt niet naar gold 8)7

iemand tips ?
ff uitloggen en weer in loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TwyLight schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:52:
[...]
ff uitloggen en weer in loggen :)
Ja dat was ook mijn eerste gedachten. Jammer dat mensen eerst paniekerig op GoT posten zonder zelf iets te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Je koopt natuurlijk wel iets van microsoft he :)
First reboot, Then troubleshoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:55:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:55:
Daar kwam jij ook pas achter toen je TDU het niet goed deed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
TDU?? test drive unlimited of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TwyLight schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:11:
DM aangezet. wist niet dat dat moest.
Thanks nog, maar ik heb gisteren van een andere gast voor € 40 binnen 5 minuten een code gekocht. Geld overgemaakt via internet bankieren, kreeg de code via MSN, ingevoerd en klaar was ik :) Erg soepel.
Via eBay lukte het vaak niet omdat bij elke advertentie die ik tegenkwam stond dat ze de code niet wilden mailen ivm fraude ( :? ) en alleen wilden opsturen voor $ 10 aan shipping.. ja dááág ;)

Hij had er nog meer, dus als iemand ook wil, DM maar :)

Ik las ook wat over een update die je savegames wist.. ?
Is dat omdat je tijdens je game zelf aan het updaten was en daardoor je data niet werd opgeslagen of is het ernstiger en kan ik mijn box maar beter even niet updaten ?

Oh.. en ik heb gisteren Viva Pinata LE gekocht bij Play-Asia voor 40 euro.
Voor mijn vriendin voor Kerst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

.KeN. schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:05:
[...]

Thanks nog, maar ik heb gisteren van een andere gast voor € 40 binnen 5 minuten een code gekocht. Geld overgemaakt via internet bankieren, kreeg de code via MSN, ingevoerd en klaar was ik :) Erg soepel.
Via eBay lukte het vaak niet omdat bij elke advertentie die ik tegenkwam stond dat ze de code niet wilden mailen ivm fraude ( :? ) en alleen wilden opsturen voor $ 10 aan shipping.. ja dááág ;)
Moet je toch beter zoeken, ik zie ze wel die ze per email shippen, alleen heb je bovengenoemd probleem dat je feedback rating van 15 moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

LoL

Ja man... en ik GoW voor m'n moeder! :+
..het ruge wief...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LeVortex schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:03:
TDU?? test drive unlimited of bedoel je wat anders?
Ja. Test Drive Unlimited idd. Favoriete spel at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
[...]

De NTSC J neem ik aan dan? Volgens mij is die niet compatible ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Bigg Balls schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:34:

voor die kabel kan je kijken op www.electronica-online.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Gunner schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:54:
[...]

Ja dat was ook mijn eerste gedachten. Jammer dat mensen eerst paniekerig op GoT posten zonder zelf iets te proberen.
ik had em al opnieuw opgestart hoor maar ook dat heeft t probleem niet verholpen

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avweert
  • Laatst online: 29-07 06:41
lol, had het net zelf gevonden van die "UPnP" maar erg bedankt !

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Woohoo, eindelijk GOW uitgespeeld, Raam is echt heeel lastig :(

Maar des te meer bevrediging als hij dood is :)

Voorlopig maar eens met Lumines spelen, iemand zin om een keer online te doen?? Tag is it0it0

Van mij mogen ze "super puzzle street fighter" ook wel in de arcade gooien :9

[ Voor 16% gewijzigd door it0 op 11-12-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:32:
Van mij mogen ze "super puzzle street fighter" ook wel in de arcade gooien :9
Jij weet waar je het over hebt d:)b
Als die op XBLA komt :9~
Ben echt zo bereid om 2400 MP daarvoor uit te geven. Zonder blikken of blozen. Beste puzzle game ooit. Speel em nog regelmatig op mijn MAME kast, maar online mp zou helemaal tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet iemand hoet het precies zit met XBL codes voor Live abbo's en points?

In de afgelopen 2 weken hebben 2 vrienden en ikzelf in totaal 3 codes via Ebay gekocht, hier ingevoerd en ze werden ge-accepteerd. Nu kocht afgelopen weekend een 3e vriend ook een code, maar die deed het niet.

Code weer te koop gezet op Ebay met de vermelding erbij dat die alleen in de US/Canada werkte maar een onoplettende spanjaard kocht hem. Tot onze verbazing werkte de code bij hem wel gewoon?

Het lijkt me toch sterk dat als 3 van de 4 codes wereldwijd werken dat er ook codes zijn die regio/land gebonden zijn binnen Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Al sinds de laatste update blijft mijn 360 vragen om up te daten op het moment dat ik op live ga.
als ik dan update krijg ik melding dat de update geslaagd is maar de volgende x wiltie dan weer updaten.

Wat is hier aan de hand en wat te doen??

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 09:39

SaN

Ik heb hier een DVD speler van Onkyo staan, die is aangesloten op mijn enige RGB ingang van mijn tv. Nu heb ik ook alvast (heb nog geen 360) een advanced scart kabel gekocht voor mijn xbox omdat ik van mijn dvd speler weet dat het verschil erg groot is.

Mijn probleem is nu alleen dat ik maar 1 RGB compatible scart-ingang heb op mijn televisie. Zijn er mensen die dvd's kijken op de xbox 360 en dit hebben vergeleken met een dvd speler van een goed merk? Zo ja, is er veel verschil en hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ok vandaag voor t eerst gehad...was aan het gamen in COD3 (what else :P ben er vele male meer verslaafd aan dan GoW) CRASH! systeem hangen...geen rode lampen maar niet meer vooruit en niet meer achteruit.... hopen dat het niet te vaak gaat voorkomen

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ace schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:10:
Weet iemand hoet het precies zit met XBL codes voor Live abbo's en points?

In de afgelopen 2 weken hebben 2 vrienden en ikzelf in totaal 3 codes via Ebay gekocht, hier ingevoerd en ze werden ge-accepteerd. Nu kocht afgelopen weekend een 3e vriend ook een code, maar die deed het niet.

Code weer te koop gezet op Ebay met de vermelding erbij dat die alleen in de US/Canada werkte maar een onoplettende spanjaard kocht hem. Tot onze verbazing werkte de code bij hem wel gewoon?

Het lijkt me toch sterk dat als 3 van de 4 codes wereldwijd werken dat er ook codes zijn die regio/land gebonden zijn binnen Europa?
misschien een typo? ik heb ze ook vie e-bay gekocht en werken als een malle :) (voor 3 tientjes :P )

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

devv05 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:15:
[...]

De NTSC J neem ik aan dan? Volgens mij is die niet compatible ;(
Waarom zou ik een spel kopen dat niet werkt :?
Gewoon bij de compatibility-icons kijken.. rood verkeersbord = nee, groene check = ja.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-49-en-70-1ppo.html

Werkt prima, maar zo te zien had ik een van de laatste exemplaren aangezien 'ie nu is uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
heb net viva pinata gekocht... staat op de doos nederlandse versie maar is er geen mogelijkheid om engels te activeren dit is echt shit 8)7

verder ziet het er ongelooflijk mooi uit. misschien is dit meer mijn ding qua kleuren palet maar t spreek me iig erg aan, waar GOW me qua gfx niet kon overtuigen doet viva pinata dat wel.. lol call me nuts :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

mindcre8r schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:27:
[...]

misschien een typo? ik heb ze ook vie e-bay gekocht en werken als een malle :) (voor 3 tientjes :P )
Het was geen typo, zowel via xbox.com als via de 360 geprobeerd. Vond het gewoon vreemd dat die code wel in spanje werkt en hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 09:39

SaN

BlowFish schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:52:
heb net viva pinata gekocht... staat op de doos nederlandse versie maar is er geen mogelijkheid om engels te activeren dit is echt shit 8)7

verder ziet het er ongelooflijk mooi uit. misschien is dit meer mijn ding qua kleuren palet maar t spreek me iig erg aan, waar GOW me qua gfx niet kon overtuigen doet viva pinata dat wel.. lol call me nuts :*)
Dit is echt al vaak voorbij gekomen, ik heb zelf nog geen 360, maar je moet volgens mij in de instellingen ipv NL, UK kiezen en dan wordt hij automatisch engels geloof ik. Ik kan het fout hebben, maar als je even op viva zoekt binnen dit topic heb je het zo gevonden.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.