Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Mijn baas zal dit wel van Microsoft hebben doorgekregen, maar zo precies weet ik 't ook allemaal niet...Spotmatic schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:43:
[...]
Zo, blij dat ik je trefKun je dan ook je bron bekendmaken? Heb je dit van Microsoft zelf?
Stuur ons een mailtje zou ik zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 17:14 ]
Wel goed idee, dat van die nicknames. die website is alleen jammer, want ik kan er geen account aanmaken...
Degenen die me toe willen voegen, ga gerust je gang. Mijn Xbox Live nick is dezelfde als die van GoT. Enne, wat positieve reviews kan ik wel gebruiken
Om ook ff over de aansluitingen te beginnen. Het liefste sluit ik de xbox ook via component en een dvd-speler via hdmi. Daar komen namelijk nog beveiligingen op over een tijdje...
[ Voor 14% gewijzigd door TranceSetter op 08-12-2006 17:30 ]
Verwijderd
Positieve reviews hoor je toch te verdienen?TranceSetter schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:26:
[...]
Enne, wat positieve reviews kan ik wel gebruiken
3.5 jaar ongeveer...Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:39:
Misschien een beetje een gekke vraag. Maar ik ben van plan een xbox 360 aan te schaffen. Nu was mijn vraag hoe lang t duurde vanaf de releasedatum van de "gewone" Xbox totdat begin december 2005 de Xbox360 verscheen.
Dat is niet helmaal waar. Want er lopen veel kinderachtige mensen op live! rond.EQJim schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:46:
[...]
Als een persoon minder dan 3 sterren heeft moet hij zich mijns inziens een paar keer misdragen hebben. En zoals iemand eerder al opmerkte, mooi zo! Zo kom ik tenminste niet met dat soort mensen in een game terecht!
Ga maar eens een potje COD2, GRAW of een anders MP shooter spelen en beland maar eens 4 of 5 keer op de hoogste plek. Dan wordt je gekicked en krijg je negatieve feedback.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Dat is nog wel de moeite waard om te kopen dan. Iemand die weet of er verschil zit in de kwaliteit van beeld en geluid tussen een SCART AV-kabel en de kabel die meegeleverd wordt in het premium pakket?(op een normale 60hz tv) want als ik de kabel uit het premium pakket bekijk kan je die tulpjes toch gewoon in een scart-adapter steken? of aan de zijkant van de tv?(rode witte en gele aansluiting)
Volgens mij is dit pas 200x gevraagd en er zijn ook al tientallen externe links gegeven over wat beter/mooier/fijner is.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:58:
[...]
Dat is nog wel de moeite waard om te kopen dan. Iemand die weet of er verschil zit in de kwaliteit van beeld en geluid tussen een SCART AV-kabel en de kabel die meegeleverd wordt in het premium pakket?(op een normale 60hz tv) want als ik de kabel uit het premium pakket bekijk kan je die tulpjes toch gewoon in een scart-adapter steken? of aan de zijkant van de tv?(rode witte en gele aansluiting)
Als je een premium koopt, zou ik ervoor zorgen dat je TV RGB-component aan kan.
gamertag:
fuzionfake
Point well taken. Maar mijns inziens valt het toch wel mee, alhoewel ik misschien andere games speel dan anderen? Of misschien ben ik gewoon niet goed genoeg? Bij THP8 is het me tot nu toe nog niet voorgekomen, dat is volgens mij de enige game waar ik een beetje weerstand kan bieden tegen de echte goden. Bij PGR3, GRAW en COD3 ben ik gewoon niet goed genoeg denk ik.yzf1kr schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:55:
[...]
Dat is niet helmaal waar. Want er lopen veel kinderachtige mensen op live! rond.
Ga maar eens een potje COD2, GRAW of een anders MP shooter spelen en beland maar eens 4 of 5 keer op de hoogste plek. Dan wordt je gekicked en krijg je negatieve feedback.
Ik zit zelf echt enorm veel op xbox live, maar heb nu pas 3 en een klein beetje ster. Het zijn toch echt de users die je moeten waarderen dacht ik zo...EQJim schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:46:
[...]
Positieve reviews hoor je toch te verdienen?Als je je goed gedraagt op live krijg je vanzelf 5 sterren, ikzelf had het binnen 24 uur volgens mij, en ben nooit lager dan 5 sterren geweest. Als een persoon minder dan 3 sterren heeft moet hij zich mijns inziens een paar keer misdragen hebben. En zoals iemand eerder al opmerkte, mooi zo! Zo kom ik tenminste niet met dat soort mensen in een game terecht!
donefusion.fake schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:42:
iedereen die soms test drive speelt of cod 3 voeg me toe
gamertag:
fuzionfake
Mijn gamertag: SekerOglan
Speel zo een beetje alles,
* GOW
* Most Wanted
* PGR3
................................... en nog 19 andere spellen.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Als iemand een keer zin heeft om te Co-Op' en of een potje wilt knallen, kan je me toevoegen
Kishii is mijn tag
Als je bij zo'n shop werkt zou je toch moeten weten de ZEKER de garantie van je launch xbox 2 jaar is?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:35:
[...]
Laat ik nou net bij die shop werken... Wij weten inderdaad niet beter dan dat er een HDMI-kabel aankomt
Die kan je dus gewoon bij microsoft aanmelden.
Maar, en ik val in herhaling, Viva Pinata, is toch wel het beste wat ik ooit heb gespeeld op een console op Halo 2 na
Het spel heeft zoveel mogelijkheden, zoveel dingen om te doen. Rare heeft echt top werk geleverd
Voor tips: http://pinataisland.info/
Ik mis 1 ding:
Als ik een Sour Pinata lief wil maken, moet ik hem vaak dingen laten eten. Ik weet dankzij bovengenoemde site wel wat ze moeten hebben, maar wat ik probeer, ze eten het niet.
[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 08-12-2006 23:10 ]
Verwijderd
Mijn oog viel op de LG204WT (1680 x 1050, 5 ms), zou dit bijvoorbeeld qua resolutie te doen zijn?
Het beste?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:31:
In verband met geld- en ruimtegebrek ben ik van plan een 19"/20" TFT scherm aan te schaffen om te gebruiken op m'n computer en op een (nu nog fictieve) X360, qua resoluties, waar is het verstandig om op te letten? dus widescreen/HD-resoluties e.d.
Mijn oog viel op de LG204WT (1680 x 1050, 5 ms), zou dit bijvoorbeeld qua resolutie te doen zijn?
Een 1280x720 of 1920x1080 resolutie. Meestal lukt dat niet. Ik heb zelf 1366x738 op mijn tv.
Monitoren hebben meestal compleet andere resoluties. Neem in ieder geval een 16:9 formaat voor het beste resultaat.
Xbox resoluties zijn, in breedbeeld formaat:
1280x720
1360x768
1920x1080
Verwijderd
WeinigVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:45:
Nou ja, die LG heeft natuurlijk 16:10, dus ik zal geen/weinig last hebben van zwarte balkjes?
Verwijderd
Ik lees net dit, er zit dus niks tussen die 720 en 1080 resolutie, want 1050 is natuurlijk nét geen 1080
Nou ja, het is voor de rest ook een mooi scherm, nog eventjes doorsparen dus
Bijna niksVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:54:
http://forums.xbox.com/1/7490290/ShowPost.aspx#7490290
Ik lees net dit, er zit dus niks tussen die 720 en 1080 resolutie, want 1050 is natuurlijk nét geen 1080

MMMM Mass Effect..Grawlrrrgg
echt wat heb ik daar zin aan, alleen vraag ik me af hoeveel oppervlakte je per planeet te bezoeken hebt,
want bijvoorbeeld in Knights of the old Republic, had je ook veel planeten, maar echt een beperkt stukje waar je maar kon komen.
Verwijderd
Heel leuk en aardig, maar ik wil in andermans tuin kunnen rondbanjeren. En belangrijker, een voicelobby met meerdere mensen kunnen hebben.PWM schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:03:
Ik heb best wat spellen gespeeld op de 360, heb een mooie stapel liggen. Ik heb ook Gears, en alle andere toppers.
Maar, en ik val in herhaling, Viva Pinata, is toch wel het beste wat ik ooit heb gespeeld op een console op Halo 2 na
Het spel heeft zoveel mogelijkheden, zoveel dingen om te doen. Rare heeft echt top werk geleverd
Voor tips: http://pinataisland.info/
Ik mis 1 ding:
Als ik een Sour Pinata lief wil maken, moet ik hem vaak dingen laten eten. Ik weet dankzij bovengenoemde site wel wat ze moeten hebben, maar wat ik probeer, ze eten het niet.
Tot dusver kan ik er moeilijk wat over terugvinden, ik heb geen idee of het een bekend 'iets' is of dat ik de enige ben die hier op let. Ik hou er nogal van de music wat harder te zetten, zeker met een spel als Kameo welke een mooi afgewerkte 'score' heeft.
Verwijderd
Jup,sekeroglan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:42:
Nu we toch bezig zijn met toevoegen.
Mijn gamertag: SekerOglan
Speel zo een beetje alles,
* GOW
* Most Wanted
* PGR3
................................... en nog 19 andere spellen.
voeg ook maar toe: BananasNiek
-Table Tennis
-Test drive
-Saints Row (eigenlijk nog niet online gespeeld)
-GOW (Juist gekregen van mijn vriendin
Als ik weer thuis ben voeg ik je toe, ben nu aan het werkVerwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:33:
[...]
Jup,
voeg ook maar toe: BananasNiek
-Table Tennis
-Test drive
-Saints Row (eigenlijk nog niet online gespeeld)
-GOW (Juist gekregen van mijn vriendin![]()
)
Hoe is Test Drive eigenlijk, hoor veel postieve verhalen over is die nou echt zo goed? Heb ook de topic ervan doorgenomen. Ziet er goed uit in iedergeval.
Heb al te veel spellen gekocht, waarvan ik de helft nog niet eens heb getest

Vanaf maart al 1400 euro uitgegeven aan me Xbox
Verwijderd
xxEvilTurkeyxx

Zeer actief bezig met GoW
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 02:15 ]
waarom koop je zoveel games tegelijk? mijn ervaring met 2 of meer games tegelijk hebben is: dat je maar 1 gaat doen, omdat die op dat moment het tofste is en de rest blijft liggen. Meestal voor een te lange tijd, en dan is hij helemaal niets meer aan. Ik koop gewoon af en toe 1 en later weer een nieuwe, als de rest minder aan wordt.sekeroglan schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:43:
[...]
Als ik weer thuis ben voeg ik je toe, ben nu aan het werk![]()
Hoe is Test Drive eigenlijk, hoor veel postieve verhalen over is die nou echt zo goed? Heb ook de topic ervan doorgenomen. Ziet er goed uit in iedergeval.
Heb al te veel spellen gekocht, waarvan ik de helft nog niet eens heb getestDaarom wil ik het zeker weten, gewoon geen tijd. Heb er al 22 liggen en morgen komt daar ook nog, Test Drive Unlimeted??, COD 3, Fear en Viva Pinta erbij.
Vanaf maart al 1400 euro uitgegeven aan me Xbox![]()
Daar komt straks nog HD DVD speler erbij.
Meestal ga ik voor 1 spel, maar ja dan zie ik een andere die er ook goed uitziet en dan koop ik het. Je heb wel gelijk meestal spel je toch die ene spel die je eigenlijk wilde.Bulls-NL schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 03:08:
[...]
waarom koop je zoveel games tegelijk? mijn ervaring met 2 of meer games tegelijk hebben is: dat je maar 1 gaat doen, omdat die op dat moment het tofste is en de rest blijft liggen. Meestal voor een te lange tijd, en dan is hij helemaal niets meer aan. Ik koop gewoon af en toe 1 en later weer een nieuwe, als de rest minder aan wordt.
Maar ja nog ff volhouden, als de jaar afsluiting voorbij is dan heb ik weer alle tijd om lekker rustig ervoor te gaan zitten. Dan zal zal ik ze ook allemaal spelen.
Gelukkig zijn het goeie spellen die niet gauw vervelen en die ik ook echt leuk vind.
Het online gebeuren was niet echt zo belangrijk voor mij, maar sinds ik 2 weken geleden pas echt online ging, ontdekte ik hoe leuk het is, dat was met Most Wanted en vond het echt leuk.
Het is veel leuker om met anderen te racen en nu ben ik het een beetje aan het opbouwen met de andere spellen.
De spellen zullen zeker helemaal grijs gedraaid worden.
Verwijderd
Haha, toendertijd werkte ik daar nog niet...milenko79 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:49:
[...]
Als je bij zo'n shop werkt zou je toch moeten weten de ZEKER de garantie van je launch xbox 2 jaar is?
Die kan je dus gewoon bij microsoft aanmelden.
Zal 't eens navragen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:29 ]
Verwijderd
Misschien wel handig voor mensen die een Mac gebruiken in plaats van Windows.
http://www.nullriver.com/index/products/connect360
Schijnt goed te werken, ik ga het zo even testen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 09:54 ]
Je garantie is niet verlopen, gewoon Microsoft bellen, je hebt namelijk 2 jaar garantie. Heb je binnen een week een nieuwe (officeel binnen 2 weken, maar eigenlijk altijd sneller). Ze zullen je eerst wat testen laten doen, onder andere vragen je HD te formatten. Zeg dat je het al geprobeerd. Vervolgens zul je je HD moeten meesturen, volgens vele tweakers hier heeft het geen consequenties als je dat niet doet. Zo kan je je savegames tenminste behouden.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:32:
Ik kom er net achter dat mijn garantie inmiddels verlopen is... Ja ik heb idd een release-day 360...![]()
Even iemand lief aankijken
[ Voor 23% gewijzigd door Muthas op 09-12-2006 10:46 ]
Officieel binnen 15 werkdagen, dus drie weken. Bij mij gaven ze trouwens expliciet aan dat ik de harde schijf moest loskoppelen. En mij werd ook niet gevraagd m'n HD te formattenMuthas schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:45:
[...]
Je garantie is niet verlopen, gewoon Microsoft bellen, je hebt namelijk 2 jaar garantie. Heb je binnen een week een nieuwe (officeel binnen 2 weken, maar eigenlijk altijd sneller). Ze zullen je eerst wat testen laten doen, onder andere vragen je HD te formatten. Zeg dat je het al geprobeerd. Vervolgens zul je je HD moeten meesturen, volgens vele tweakers hier heeft het geen consequenties als je dat niet doet. Zo kan je je savegames tenminste behouden.
Ik ben 'm inmiddels trouwens al twee weken kwijt, dus ik hoop dat ik 'm komende week nu eindelijk weer terugkrijg. Het heeft al weken geduurd voordat ie eindelijk werd opgehaald. Heb erg slechte ervaringen met de service helaas.
Intussen zie ik zoveel gave games om me heen. Ik begin 'm echt te missen
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Jammer dat ik geen account mag aanmaken want dan had ik mijn gamertag kunnen wijzigen.
fulgore was al bezet toendertijd, QuarterCask is het toen geworden.
Dus de gamertag die nu op die site aan fulgore hangt is niet van mij
[ Voor 10% gewijzigd door fulgore op 09-12-2006 12:45 ]
Ja, dit wordt ook een van de vele toppers voor de 360.
Ik heb KotoR 1 en 2 helemaal grijs gespeeld op de xbox (deel 1 vond ik de leukste), en ik kan niet wachten tot Mass Effect er is.
Ik lees op diverse websites . viva pinata = regio vrij. Maar als ik op play-asia kijkt staat van niet.
http://www.play-asia.com/...iva%2Bpinata-70-1ij2.html
kan iemand mij uitsluiting geven ?
Dat is de japanse ntsj uitvoering ofzo, amrikaanse versie moet het wel doen.BlowFish schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:28:
Is Viva Pinata nou wel of niet regio-vrij ?
Ik lees op diverse websites . viva pinata = regio vrij. Maar als ik op play-asia kijkt staat van niet.
http://www.play-asia.com/...iva%2Bpinata-70-1ij2.html
kan iemand mij uitsluiting geven ?
PSN: KeaveXL
EDIT: Net komt een vriend bij mij langs met nog 2 xbox 360 controllers. We wilde co-op gaan spelen... maar de xbox pakt deze controolers niet
[ Voor 41% gewijzigd door siddler op 09-12-2006 14:19 ]
Als je voorzichtig met je 360 bent een niet tegen de plek waar hij staant continu aanstoot is er niks aan het handje. Ik heb hem zelf ook op een stevig tv meubel rechtop staan sinds ik mijn 360 heb en heb nog geen problemen ondervonden. En het is natuurlijk ook wat je zelf mooier vindt he.siddler schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:58:
Ik heb sinds kort het GoW pack gekocht. Maar ik twijfel nu: wat is beter zal ik hem rechtop zetten of is het beter als je hem neerlegt.
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Nu krijg ik bij GoW vaak na het spelen van een game oid Unable to read disc, clean with cloth oid (dashboard schermpje). Aan de schijf zelf is niets te zien? En ik heb het ook alleen nog maar meegemaakt bij GoW..
Iemand anders dezelfde ervaring?
ik weet niet of het de bedoeling is of ik het hier post of ergens anders.
Maar ik ben de trotse bezitter van een xbox 360 en WWE smackdown vs raw 2007.
als ik dat spel probeer te spelen loopt hij bij het laden vaak vast.
Wat hier tegen te doen??
kheb hem al geupdate via xbox live maar geen resultaat. ook heb ik als randapparatuur een harde schijf.
Ik heb bij GOW ook al een paar keer de fout gezien unreadble disc. dan moet ik hem er gewoon even opnieuw indoen en hij doet het weer. Zelf ben ik erg voorzichtig geweest met de dvd en er zit ook nog geen 1 kras op dusjaVerwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:34:
Ik heb vorige week de xbox pack gekocht met GoW, inmiddels al een extra controller en PES6 & CoD3 erbij aangeschaft.
Nu krijg ik bij GoW vaak na het spelen van een game oid Unable to read disc, clean with cloth oid (dashboard schermpje). Aan de schijf zelf is niets te zien? En ik heb het ook alleen nog maar meegemaakt bij GoW..
[ Voor 79% gewijzigd door kami124 op 09-12-2006 14:50 ]
edit: Wimpie, ik wil die advanced scart kabel wel hebben, ik kan je alleen niet mailen.
[ Voor 41% gewijzigd door SaN op 09-12-2006 15:03 ]
Verwijderd
Doet hij dit enkel bij deze twee spellen of ook bij andere? Als je geen andere hebt even testen met spel van iemand anders. Als je je Xbox nog geen twee weken hebt, zou ik indien dit niet verandert, gewoon terug gaan naar de winkel en een andere eisen. 'k Denk dat het nie zou mogen. Ik heb nog nooit een foutmelding gehad op mijn 360 die ik heb sind augustus... (hoop het zo te houden...kami124 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:39:
hey,
ik weet niet of het de bedoeling is of ik het hier post of ergens anders.
Maar ik ben de trotse bezitter van een xbox 360 en WWE smackdown vs raw 2007.
als ik dat spel probeer te spelen loopt hij bij het laden vaak vast.
Wat hier tegen te doen??
kheb hem al geupdate via xbox live maar geen resultaat. ook heb ik als randapparatuur een harde schijf.
[...]
Ik heb bij GOW ook al een paar keer de fout gezien unreadble disc. dan moet ik hem er gewoon even opnieuw indoen en hij doet het weer. Zelf ben ik erg voorzichtig geweest met de dvd en er zit ook nog geen 1 kras op dusjaraar.

Verwijderd
TDU is echt de max. 'k Had eerst PGR liggen maar deze vond ik iets minder. TDU vind ik veel leuker omdat je echt vrij bent in het spel. Het is ondertussen wel weeral een eindje geleden dat ik het gespeeld heb. Een andere aanrader om online te spelen is Table Tennis! Het is echt een super spel. Je kan zo opgaan in een partijtje online!!sekeroglan schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:43:
[...]
Als ik weer thuis ben voeg ik je toe, ben nu aan het werk![]()
Heb al te veel spellen gekocht, waarvan ik de helft nog niet eens heb getestDaarom wil ik het zeker weten, gewoon geen tijd. Heb er al 22 liggen en morgen komt daar ook nog, Test Drive Unlimeted??, COD 3, Fear en Viva Pinta erbij.
Vanaf maart al 1400 euro uitgegeven aan me Xbox![]()
Daar komt straks nog HD DVD speler erbij.
Eigenlijk heb ik ook veel te weinig tijd om te spelen op mijn Xbox, maar 'k zou toch ook nog enkele spellen willen kopen, terwijl ik in de meeste die ik heb nog niet zo ver ben geraakt.
Ik heb ook nog 2 andere spellen. Battlefield 2 modern combat en burnout revenge. Daar heb ik nog nooit een foutmelding bij gezienVerwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:18:
[...]
Doet hij dit enkel bij deze twee spellen of ook bij andere? Als je geen andere hebt even testen met spel van iemand anders. Als je je Xbox nog geen twee weken hebt, zou ik indien dit niet verandert, gewoon terug gaan naar de winkel en een andere eisen. 'k Denk dat het nie zou mogen. Ik heb nog nooit een foutmelding gehad op mijn 360 die ik heb sind augustus... (hoop het zo te houden...) Vanaf na die twee weken moet dit geregeld worden met microsoft zelf dacht ik.
sander-sp schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:58:
Begrijp ik goed dat de kabel die je krijgt bij de premium editie van de xbox 360 minder goed is dan de advanced scart kabel, en dat daar geen optische out op zit? En kan iemand mij vertellen welk optisch kabeltje ik precies nodig heb om mijn xbox 360 aan te sluiten op mijn 5.1 versterker?
edit: Wimpie, ik wil die advanced scart kabel wel hebben, ik kan je alleen niet mailen.

ELKE kabel voor de 360 heeft, voor zover ik ze heb gezien, een TOSLINK-aansluiting. En sinds wanneer is RGB-component (geleverd bij de Premium) minder goed dan SCART?
Bijvoorbeeld over nieuwe screens van Dark Sector
Klinkt 'Resistance' achtig.In Dark Sector stapt je in de futuristische schoenen van een FBI-agent in Rusland, waar je aan een onderzoek werkt. Terwijl je daar bent word je aangevallen waarbij er een parasiet in je hoofd wordt geinjecteerd waardoor je sterft. Even later word je wakker met een metalen arm en je merkt al gauw dat je onnatuurlijke krachten bezit. Je komt terecht in een oorlog tussen de "geinfecteerden" en een onbekende Russisch leger dat het gevaar wil uitschakelen.
Bedankt, ik ga dus een advanced scart kabel zoeken. Ik vraag net aan een kennis of er ook een optische out op de meegeleverde kabel zit (premium) en hij zegt van niet. Dus die optische out zit niet overal op?Wekko306 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:16:
Als je geen HDTV hebt is de Advanced Scart beter dan de bijgeleverde kabel, omdat de advanced scart kabel echt RGB is en geen composite.
@hierboven, voor sommige mensen zijn dit gewoon belangrijke vragen, + het belet jou toch niet om lekker over games te praten? edit: ziet er wel vet uit trouwens
edit2: is dit wat? http://cgi.benl.ebay.be/X...7QQtcZphotoQQcmdZViewItem
[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 09-12-2006 16:50 ]
Verwijderd
jah maakt dus wel uit in beeldkwaliteit, maar het verschil is miniem. Ik zelf merkte er niks van.sander-sp schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:09:
Misschien omdat het geen "advanced" scart is? Ik weet het dus niet, vandaar dat ik het even vraag. (heb trouwens gezocht in de laatste van de vorige delen, maar niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Dat lijkt me verbazend; ik heb hier een premium en die zit gewoon met een optische kabel aangesloten op mijn surround-versterker. Nou weet ik niet uit mijn hoofd of die kabel exclusief op launch-day erbij zat maar ik heb dussander-sp schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:30:
[...]
Bedankt, ik ga dus een advanced scart kabel zoeken. Ik vraag net aan een kennis of er ook een optische out op de meegeleverde kabel zit (premium) en hij zegt van niet. Dus die optische out zit niet overal op?
@hierboven, voor sommige mensen zijn dit gewoon belangrijke vragen, + het belet jou toch niet om lekker over games te praten? edit: ziet er wel vet uit trouwens![]()
edit2: is dit wat? http://cgi.benl.ebay.be/X...7QQtcZphotoQQcmdZViewItem

en daar zit gewoon alles op wat ik nodig heb.
En wat is het nut van vergulde aansluitingen? Daar kan ik ook nog wel een paar pagina's over volkalken dat het slecht is voor overige apparatuur maar dat wist je al, neem ik aan.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2006 17:02 ]
Goed plan.. 't Is vrij matig om elke keer inderdaad dezelfde vragen keer op keer langs te zien komen.devv05 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:18:
Kunnen we geen Xbox 360 troubleshooting topic maken ofzo? Elke keer dezelfde vragen waar al 100x antwoord op is gegeven, ik wil gewoon lekker over games etc. praten.
Bijvoorbeeld over nieuwe screens van Dark Sector
[...]
Klinkt 'Resistance' achtig.
En dan ook echt pagina na pagina..
Vet spel overigens !
Een aantal van jullie gaat (of heeft) een friends verzoek gekregen van mij (Cpt. Raptor).
Heb van de week besloten om wat "GoT vrienden" toe te voegen aan mijn nogal lege Friends List
http://www.deyterra.com
Ik zie je net online komenrally schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:21:
Ter informatie
Een aantal van jullie gaat (of heeft) een friends verzoek gekregen van mij (Cpt. Raptor).
Heb van de week besloten om wat "GoT vrienden" toe te voegen aan mijn nogal lege Friends List

Trouwens, is het misschien een idee om een pagina/website te maken waar iedereen met een Xbox Live account zich kan registreren. Dat je dan makkelijk een alfabetische lijst kunt krijgen met alle nicks of per spel gegroepeerd?
Dat wil ik best doen, moet er wel animo voor zijn
[ Voor 28% gewijzigd door TranceSetter op 09-12-2006 17:33 ]
Omdat deze cabel of component of composiet signaal geeft.MAX3400 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:57:
[...]
Vraag nummertje 578982398 over kabels.
ELKE kabel voor de 360 heeft, voor zover ik ze heb gezien, een TOSLINK-aansluiting. En sinds wanneer is RGB-component (geleverd bij de Premium) minder goed dan SCART?
Als je de advanced scart gebruikt krijg je RGB-signaal. Wat een veel betere scheiding tussen de kleuren en dus een veel scherper beeld geeft.
En als je geen verschil ziet tussen de composiet en de advanced scart dan moet je eens de scartingang wisselen op je TV. Vaak zijn niet alle ingangen op je tv RGB. Bij mijn Phillips zijn alleen Scart1 en 3 RGB.
Da's wellicht een goed idee. Kan iedereen zoeken naar Tag's op game titel...TranceSetter schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:30:
[...]
Ik zie je net online komen![]()
Trouwens, is het misschien een idee om een pagina/website te maken waar iedereen met een Xbox Live account zich kan registreren. Dat je dan makkelijk een alfabetische lijst kunt krijgen met alle nicks of per spel gegroepeerd?
Ik geloof dat die eerste kabel de advanced kabel is (niet standaard) en die 2e inderdaad de kabel is die je normaal gesproken bij je premium xbox krijgt.MAX3400 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:01:
[...]
Dat lijkt me verbazend; ik heb hier een premium en die zit gewoon met een optische kabel aangesloten op mijn surround-versterker. Nou weet ik niet uit mijn hoofd of die kabel exclusief op launch-day erbij zat maar ik heb dus
[afbeelding]
en daar zit gewoon alles op wat ik nodig heb.
En wat is het nut van vergulde aansluitingen? Daar kan ik ook nog wel een paar pagina's over volkalken dat het slecht is voor overige apparatuur maar dat wist je al, neem ik aan.
Is het trouwens mogelijk om je savengames van Oblivion of Splinter Cell double agent over te zetten van je PC naar de Xbox?
[quote]kami124 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:47:kami124 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:47:
[...]
Ik heb ook nog 2 andere spellen. Battlefield 2 modern combat en burnout revenge. Daar heb ik nog nooit een foutmelding bij gezien. echter hetgene wat je voor de rest voorsteld wordt erg moeilijk ik ken echt niemand anders met een xbox 360 terwijl ik toch redelijk wat vrienden heb
.
[...]
Die 2 heb ik en zijn inderdaad leuk vooral Burnout Revenge is echt lachen.
Heb vandaag Table Tennis gehaald moet het nog wel ff proberen maar ziet er inderdaad grappig uit.Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:25:
[...]
TDU is echt de max. 'k Had eerst PGR liggen maar deze vond ik iets minder. TDU vind ik veel leuker omdat je echt vrij bent in het spel. Het is ondertussen wel weeral een eindje geleden dat ik het gespeeld heb. Een andere aanrader om online te spelen is Table Tennis! Het is echt een super spel. Je kan zo opgaan in een partijtje online!!
Eigenlijk heb ik ook veel te weinig tijd om te spelen op mijn Xbox, maar 'k zou toch ook nog enkele spellen willen kopen, terwijl ik in de meeste die ik heb nog niet zo ver ben geraakt.
Heb ook gelijk de Wireless Expansion Pack aangeschaft voor maar 63,99 euro was vorige week nog 73,99 euro. Heb hem gehaald bij MM in R'dam Centrum
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 09-12-2006 19:15 ]
Mediamarkt folders heb ik al bekeken, ben alleen benieuwd of de duitse Mediamarkt nog sterke aanbiedingen hebben. Kon via hun website niets vinden. De locatie Nordhorn is voor mij enigzins makkelijk te bereiken.
Bedankt alvast
Niet dat ik echt aanbiedingen heb gezien maar wacht het ff rustig af. Het is bijna kerst dus winkels zullen zeker stunten met de prijzen.crzier schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:23:
Ik vroeg me af of mensen nog goeie aanbiedingen hebben gezien voor de premium versie? Het liefst i.c.m. Gears of War. Heb em voor 408 Euro gezien maar is op dit moment niet leverbaar. Eventuele andere aanbiedingen zijn ook welkom.
Mediamarkt folders heb ik al bekeken, ben alleen benieuwd of de duitse Mediamarkt nog sterke aanbiedingen hebben. Kon via hun website niets vinden. De locatie Nordhorn is voor mij enigzins makkelijk te bereiken.
Bedankt alvast.
Mij lijkt het een goed idee. We hadden al een Wiki, maar deze is erg verouderd, daarnaast is er geen mogelijkheid om een account te maken en dus de pagina te editten. En ik kan nergens een emailadres vinden op die site.TranceSetter schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:30:
[...]
Ik zie je net online komen![]()
Anyway, als jij zin hebt om dat te maken, zou het top zijn. Iets van een login, waar je dan je gamertag kan invoeren en games kan selecten (of jij moet zo goed zijn dat je adhv een gamertag de gespeelde games kan achterhalen, zie hier of hier voor een begin daarin wat met php werkt).
Als dat eenmaal in elkaar zit, kunnen we makkelijker met elkaar afspreken en samen gaan gamen.
Dat ziet er allemaal erg boeiend uit inderdaad, maar ik durf niet te zeggen of me dat gaatt lukken. Het moet mogelijk zijn, daar niet van...Muthas schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:53:
[...]
Mij lijkt het een goed idee. We hadden al een Wiki, maar deze is erg verouderd, daarnaast is er geen mogelijkheid om een account te maken en dus de pagina te editten. En ik kan nergens een emailadres vinden op die site.
Anyway, als jij zin hebt om dat te maken, zou het top zijn. Iets van een login, waar je dan je gamertag kan invoeren en games kan selecten (of jij moet zo goed zijn dat je adhv een gamertag de gespeelde games kan achterhalen, zie hier of hier voor een begin daarin wat met php werkt).
Als dat eenmaal in elkaar zit, kunnen we makkelijker met elkaar afspreken en samen gaan gamen.
Ik heb wel het een en ander aan het werk nu. Probleem is dat ik 2 opties heb. Of ik heb een soort adresboek waar de spellen de categorieën zijn, of gewoon een site waar je kunt inloggen en allerlei games kunt selecteren.
Bij beide heb ik nog een probleem.
Bij de eerste kun je nog maar 1 categorie selecteren. Bij de tweede kun je niet sorteren op spel...
Nog ff verder uitvogelen dus...
Oh ja, gamertag: armadax
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, die 360 van mij (hij stond rechtop) gaf deze foutmelding vaak bij GoW en CoD3.Nadat ik hem plat heb gelegd geen enkele foutmelding weer?Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:34:
Ik heb vorige week de xbox pack gekocht met GoW, inmiddels al een extra controller en PES6 & CoD3 erbij aangeschaft.
Verwijderd
Heb nu dead rising en krijg volgende week gears of war. Vind dead rising nog redelijk moeilijk, maar wel zeer vermakelijk.
Demo's van Lost Planet zijn ook geweldig, al is het als PC gamer nog behoorlijk wennen aan de controls.
Zeker een aanrader voor jong en oud
ik had voor 9,90 een jaar abboTwyLight schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:52:
Iemand nog xbox live 12 maand voor 38 euro? ik ken iemand die heeft nog oude abonnementen van xbox live voor de 1e xbox, maar die werken ook nog gewoon dus als iemand wil moet die mij maar ff pm'en ofzo.
Ik heb nu nog voor 9,90 een 3 maanden kaartje.. ( krijg je bij forza spel / headset pakket )
.... misschien dat er nog een 12 mnd kaartje rondzwerft.. ik zal er wel op letten..
( ik ben inmiddels voorzien tot eind 2008 )
---
Ik heb net voor 48 dollar een jaar gekocht op ebay. Is iets van 36 euriTweakBoy schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:57:
[...]
ik had voor 9,90 een jaar abbo... maar goed.. dat was uit een oudgoedopruiming van xbox1 in de winkel waar ik werk..
Ik heb nu nog voor 9,90 een 3 maanden kaartje.. ( krijg je bij forza spel / headset pakket )
.... misschien dat er nog een 12 mnd kaartje rondzwerft.. ik zal er wel op letten..
( ik ben inmiddels voorzien tot eind 2008 )
Vier nieuwe van screenshots Kane & Lynch: Dead Men
Kane & Lynch: Dead Men is een titel die ontwikkeld wordt door IO Interactive, de ontwikkelaar die eerder dit jaar ook Hitman naar de Xbox 360 bracht. Net als in Hitman draait ook Kane & Lynch: Dead Men om huurmoordenaars, al draait het dit keer om twee psychisch gestoorde broers.
De game zal zich af gaan spelen in een third-person perspectief en gaat gebruik maken van team tactics. Je hebt een hoop geld tot je beschikking waarmee je allerlei wapens en gadgets zult kunnen kopen. Bovendien zal de game online speelbaar zijn en een uitgebreide co-op modus bevatten. Kane & Lynch: Dead Men zal naast een PC-versie alleen op de Xbox 360 verschijnen.
Vandaag zijn er vier nieuwe screenshots van de game verschenen, die er alvast veelbelovend uitzien. We zijn dan ook erg benieuwd wanneer de eerste echte gameplay video zal verschijnen. Voorlopig is de releasedatum van de game helaas nog onbekend.

Hitman op de Xbox 360 was tof, dus deze ongetwijfeld ook. Hebbe!
Verwijderd
Ja ik zag je al in mijn friendslist staanrally schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:21:
Ter informatie
Mooi niet dus...
En voor zover ik kan zien kun je ze ook niet weghalen...
Ook stom dat alle Live Arcade games die je even probeert meteen in de lijst staan.TranceSetter schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:15:
Ik was zonet even op www.xbox.com naar mijn achievement list aan het kijken. Maar ben ik nu de enige die het belachelijk vind dat je ook demo's ertussen ziet staan? Daar kun je nooit achievements in halen, dus dan staat er bovenaan de pagina dat je wel 6400 achievement punten kunt halen...
Mooi niet dus...
En voor zover ik kan zien kun je ze ook niet weghalen...
Ja vind ik ook.devv05 schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:24:
Ook stom dat alle Live Arcade games die je even probeert meteen in de lijst staan.
Weet iemand toevallig waar je in Saints Row de Bulldog (Hummer) auto kan vinden? Ik ben opnieuw begonnen en ik wil eerst alle activity's doen, voordat ik de missie's doe.
Dus ik weet wel dat je hem krijgt als je de Carnales hebt verslagen dan krijg je hun rode en rijden je homie's er in, maar dat is dus geen oplossing.
Verwijderd
Van Gamefaqs:TwyLight schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:32:
[...]
Ja vind ik ook.
Weet iemand toevallig waar je in Saints Row de Bulldog (Hummer) auto kan vinden? Ik ben opnieuw begonnen en ik wil eerst alle activity's doen, voordat ik de missie's doe.
Dus ik weet wel dat je hem krijgt als je de Carnales hebt verslagen dan krijg je hun rode en rijden je homie's er in, maar dat is dus geen oplossing.
Bulldog
Required Modifications: Luxury Body Kit, Stylish 1 Rims
District Given On HUD: Museum
How to find one: This has got to be one of the most asked about vehicles. The
HUD will tell you to go to the Museum District, well, I personally have never
seen one there. It apparently can spawn there, though, rarely. My advice, don't
even bother trying to find a random one. You can also get a unique First Born
Loan Bulldog by taking out and not paying back a loan, for me, they started
coming in them after they came in La Fuerzas. The 3rd Street Saints will also
drive Bulldogs as one of their gang cars after you own a certain amount of
territories. I saw my first Saints Bulldog at 27 'hoods owned, 62% completion.
I also found a Bulldog spawned in the parking lot near the Airport Hijacking
activity at night, the file was around 9%, and was the first time I have ever
seen one there.
For a guaranteed Bulldog, play Level 7 of Los Carnales Hijacking.
Chop Shop Value: $2,500
Ik ben wel geintereseerd, ik stuur je wel ff een PMTwyLight schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:52:
Iemand nog xbox live 12 maand voor 38 euro? ik ken iemand die heeft nog oude abonnementen van xbox live voor de 1e xbox, maar die werken ook nog gewoon dus als iemand wil moet die mij maar ff pm'en ofzo.
Die zit meestel in het gebied helemaal in het Noord-Westen. Maar niet 's nachts. Vooral overdag en tegen de schemerTwyLight schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:32:
[...]
Ja vind ik ook.
Ik zit erover te denken om deze te kopen zodra de 360 weer terug is, voor de kids. Ze zijn 7 (tweeling). Denk je dat dit ook iets voor hun is?devv05 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:50:
Wat is Viva Pinata een leuk/mooi/verslavend spelletje zeg!
Zeker een aanrader voor jong en oud
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nee, waarom zou dit onder hacken vallenVerwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:12:
Ik heb net een programma gedownload voor mijn PC, Transcode 360. Daarmee is het mogelijk om DIVX XVID filmpjes te kijken, want hij streamed het filmpje om naar een WMV bestand waardoor je Xbox het wel weer pakt. Alleen vroeg ik me af, dit valt toch niet onder hacken?
Bekijk het 'visitekaartje' van de gamer:
http://gamercard.xbox.com/exCOESes.card
Mooie hiervan is dat je het visitekaartje ook direct op een site tonen
<iframe width=204px src="http://gamercard.xbox.com/exCOESes.card"></iframe>
(Uiteraard moet dit ook kunnen door een pop-up bij een MouseOver, maar ik zou niet weten niet hoe!)
Voor het bekijken van het volledige profiel op xbox.com:
http://live.xbox.com/member/exCOESes
Stuur een bericht naar de betreffende gamer:
http://live.xbox.com/profile/MessageCenter/SendMessage.aspx?gt=exCOESes&
Voeg de gamer toe aan je friendslist:
http://live.xbox.com/profile/FriendsMgmt.aspx?gt=exCOESes&act=Add
Voor het juiste resultaat moet je natuurlijk nog wel even bij alle links mijn GamerTag vervangen door een andere!
Ik ben zelf totaal niet handig met webgerelateerde taaltjes, dus ik kan je helaas verder niet helpen.
Het kunnen zoeken op games zou natuurlijk een mooie functionaliteit zijn, maar je krijgt ook meteen te maken met (de problemen van) het 'up-to-date' houden van de achterliggende data(base).
Misschien kun je beginnen met een lijst met gamertags en door gebruik te maken van de bovenstaande links de recent gespeelde games te tonen, dit is al meer dan we nu hebben! Kunnen we altijd nog kijken hoe het aan de hand van eisen en wensen evolueert.
Verwijderd
volgens mij willen ze gewoon een site alleen voor GoT members maken.
Verwijderd
Nou, zover ik weet is die gemaakt door een iemand op GoT en voor de GoT mensen.. kijk maar naar deze link. Hier werd ie als eerst "gepresenteerd ". fonias in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 16"TwyLight schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:46:
Nee dat is gewoon een slap aftreksel van de andere gamertag sites die er al zijn.
volgens mij willen ze gewoon een site alleen voor GoT members maken.
Verwijderd
Wat een lelijke site zeg!Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:43:
Even over die site voor alle gamertags van got op te zetten; iemand is hier al eens zo slim geweest om dat te maken.. paar topicjes terug.. site is http://www.xbox360tags.nl/index.php
Zo een Tag site lijkt me een zeer strak plan.
Dan ruim je ook meteen posts zo als dit op:
Heeft er iemand zin om vanavond even wat GoW Co-Op te spelen?
TAG: Kishii
Voor de full versie moet je points hebben.
Ok dan wil ik het wel via Credit Card doen (met die van me pa)
Maar hij heeft liever niet dat zijn credit card in het systeem blijft zitten..
Hoe zit dit, weet iemand dat?
Je krijgt hem er niet uit. Ik heb daar nog voor gebeldOnno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:32:
Ik heb een vraag, ik wil voor de X360 pac-man downloaden.
Voor de full versie moet je points hebben.
Ok dan wil ik het wel via Credit Card doen (met die van me pa)
Maar hij heeft liever niet dat zijn credit card in het systeem blijft zitten..
Hoe zit dit, weet iemand dat?
Dit topic is gesloten.