Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 14.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Misschien omdat dat ene spel (wat is het; Blue Dragon ofzo) uit is wat die jappies zou moeten overhalen om voor MS te gaan ipv Sony ?

edit: hmmm was al op gereageerd :z
hetesaus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:14:
Mijn xbox wordt binnenkort opgehaald door UPS :S
(lekker komt de kerstvakantie eraan, zit ik zonder 360 :()

Daardoor had ik ff een vraagje: Is er een manier om mijn account en savegames op te slaan op een usb stick?

Want ik zou het wel erg schraal vinden om al mn gamescores en savegames te verliezen. Kan ik weer alles opnieuw 100% gaan uitspelen.

Alvast bedankt,

hetesaus
Ik moest van MS me HDD loskoppelen alvoor ik de 360 meegaf met USP... Heb sinds gisteren de console weer terug met extra HDD! Oude er ingedrukt en ik kon zo weer verder; die andere schijf ga ik vol met films/muziek gooien voor als MediaCenter. Vraag nog eens na bij de helpdesk of ie mee moet; straks hoeft het niet en scheelt je ook nog eens weer een Mem Unit en je maakt kans op een 2de HDD ;)

[ Voor 64% gewijzigd door BaT op 07-12-2006 12:31 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort een VGA kabel van MS gekocht en ik heb twee vragen en hoop dat jullie me kan helpen.
1.
Kan ik wel 5.1 geluid krijgen via rood en wit kabel of moet echt via een TOC link hebben ?(nu is ie aangesloten op een dvd die wel een 5.1 geluid kan wergeven) via een AUDIO IN.
Tot nu toe hoorde ik alleen de links en rechts+bass maar rears hoorde ik niet..5.1 staat wel ingeschakeld in de dashboard.

2.
Ik heb een Dell Promaster vison 45 (geloof ik) wat is de beste optie :
nu kan ie ook op 1080P aan of maar terug zetten naar 720P of een andere settings voor een betere frame rate?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
BaT schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:26:

[...]

Ik moest van MS me HDD loskoppelen alvoor ik de 360 meegaf met USP... Heb sinds gisteren de console weer terug met extra HDD! Oude er ingedrukt en ik kon zo weer verder; die andere schijf ga ik vol met films/muziek gooien voor als MediaCenter. Vraag nog eens na bij de helpdesk of ie mee moet; straks hoeft het niet en scheelt je ook nog eens weer een Mem Unit en je maakt kans op een 2de HDD ;)
hey maar dat is handig :) zo kun je ook nog wel de 2e HDD verkopen :p

* Bulls wacht op crash van 360, maar niet voordat ik GOW gespeeld heb (misschien juist wel tijdens, omdat het ineens zo zwaar word voor het apparaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

WD40 is zeer goedkoop bij de filialen van de Action.
Echt wereldspul ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
[...]

Nog maar eens dan. Kunnen er oplaadbare batterijen in de quickcharge kit of niet ?
lijkt me niet of ik moet me vergissen
in de kit gaan namelijk een soort accu blokjes
of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ligt het aan mij of is robobltiz niet leuk? Ik heb het 10 minuten gespeeld, maar me er echt intrekken deed het me niet.

Het was echt zo van, breng a naar b en druk op c, maar dan 1000x. Natuurlijk zijn veel games zo maar dit zag er echt uit als werk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:33:
Sinds kort een VGA kabel van MS gekocht en ik heb twee vragen en hoop dat jullie me kan helpen.
1.
Kan ik wel 5.1 geluid krijgen via rood en wit kabel of moet echt via een TOC link hebben ?(nu is ie aangesloten op een dvd die wel een 5.1 geluid kan wergeven) via een AUDIO IN.
Tot nu toe hoorde ik alleen de links en rechts+bass maar rears hoorde ik niet..5.1 staat wel ingeschakeld in de dashboard.

2.
Ik heb een Dell Promaster vison 45 (geloof ik) wat is de beste optie :
nu kan ie ook op 1080P aan of maar terug zetten naar 720P of een andere settings voor een betere frame rate?
1) Nee, rood-wit is stereo, dus geen 5.1

2) Wat jij wil; frame-rate is toch hard vastgelegd in de programmatuur. Ik zou wel even kijken wat je nou hebt, want genoemde scherm is niet te Googlen.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2006 13:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
it0 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:17:
Ligt het aan mij of is robobltiz niet leuk? Ik heb het 10 minuten gespeeld, maar me er echt intrekken deed het me niet.

Het was echt zo van, breng a naar b en druk op c, maar dan 1000x. Natuurlijk zijn veel games zo maar dit zag er echt uit als werk ...
ik wachte wel vol hoop op deze game, en hij leek me echt cool, maar na het spelen valt ie wel iets tegen. een beetje houterig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Astennu schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:13:
[...]

Ik had dit probleem ook toen ik het via de website aanmelden. Je moet het via je xbox de account aanmaken toen kreeg ik wel de melding dat de eerste maand gold was.
Maar hij dus al een account aan gemaakt. Moet hij nu een nieuwe account aanmaken?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:07:
Mijn X360 maakt echt een abnormale teringherie als hij aan staat, dankzij de DVD-drive die blijft draaien.
Same problem, het is de DVD-drive die bij mij echt herrie maakt. Vooral bij Saint Row is dit het geval, zodra de DVD-drive op maximale toeren zit lijkt het net of me Xbox elk moment kan gaan zweven :)

Nu is hier wat aan te doen, lees onderanderen: 360 noise reduction fix. Maar of die 3dB echt iets uitmaakt kan ik nog niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

pjvandesande schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:57:
[...]

Same problem, het is de DVD-drive die bij mij echt herrie maakt. Vooral bij Saint Row is dit het geval, zodra de DVD-drive op maximale toeren zit lijkt het net of me Xbox elk moment kan gaan zweven :)

Nu is hier wat aan te doen, lees onderanderen: 360 noise reduction fix. Maar of die 3dB echt iets uitmaakt kan ik nog niet vertellen.
Je bent je garantie dan ook kwijt, dus dat is geen optie ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pjvandesande schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:57:
[...]

Als je het artikel leest, maakt het zeker wat uit. Wist je trouwens dat 3dB een halvering van de herrie is?

Het originele artikel staat trouwens op http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2066860,00.asp

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:15:
[...]

WD40 is zeer goedkoop bij de filialen van de Action.
Echt wereldspul ;)
Hey dat is een goede tip! Ik ga het zometeen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:00:
[...]

Je bent je garantie dan ook kwijt, dus dat is geen optie ;)
Dat dan weer wel. Het is ook een gok, ik heb nog nooit problemen gehad met me Xbox en wil best de gok nemen dat ik deze ook nooit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb zelf ook geen problemen (behalve af en toe een vastloper op het dashboard als ik te snel in m'n friends list heen en weer ga tussen lijst en gamerdetails), maar die herrie is wel irritant :P Lijkt gewoon echt een stofzuiger op 600W :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n 360 met een VGA HD AV kabel op m'n 32" Sony Bravia aangesloten. In 1 woord: fantastisch!!. Het lijkt ook wel of ik nu minder kartelrandjes zie, bijv. in Saints Row, toen ik hem nog op mijn pc monitor had aangesloten, zag ik wel wat kartelrandjes langs de gebouwen en zo. Dat lijkt nu veel minder, of helemaal niet meer voor te komen.

Nu heb ik een vraag, die vast al wel vaker is gesteld: 720p of 1080i?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

De HD-DVD speler schijnt een stuk stiller te zijn overigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:06:

Hey, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Interlaced zou je beeld toch moeten trillen en zo? Krijg je dan wel meer detail te zien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:09:
[...]

Hey, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Interlaced zou je beeld toch moeten trillen en zo? Krijg je dan wel meer detail te zien? :D
1080i of 720P moet je zelf weten wat je fijn vind. Waarom probeer je het niet? Tuurlijk is P "fijner" want het is Progressive Scan. Zelf speel ik op 1080i (Interlaced) omdat ik dat gewoon mooier vind op mijn TV en van trilling is weinig sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had het ook al even gecheckt voor mezelf, maar ik zag eerlijk gezegd weinig verschil tussen beiden. Vandaar dat ik naar wat meningen vroeg van andere gebruikers.

Maar idd, zal wel is wat games gaan spelen op 720p en 1080i en dan voor mezelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 09:44
pjvandesande schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:06:
De HD-DVD speler schijnt een stuk stiller te zijn overigen!
maar daar kan je geen games mee afsprelen toch?
die maken nu juist zoveel herrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DJ-R schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:17:
[...]

maar daar kan je geen games mee afsprelen toch?
die maken nu juist zoveel herrie
HD-DVD is toch backwards compatible met teruglezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

MAX3400 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:19:
[...]

HD-DVD is toch backwards compatible met teruglezen?
Jawel, maar de xbox ondersteund geen games via die externe lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

zAo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:31:
[...]

Sorry, dat klopt inderdaad maar ik zie ook zat mensen die de XB gebruiken om gewone DVD's af te spelen en dat kan dus zometeen wel een stuk stiller met die externe drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

zAo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:31:
[...]

Nooit aangedacht eigelijk, maargoed had ook nog geen plannen tot aanschaf :+
MAX3400 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:37:
[...]

Sorry, dat klopt inderdaad maar ik zie ook zat mensen die de XB gebruiken om gewone DVD's af te spelen en dat kan dus zometeen wel een stuk stiller met die externe drive.
Alleen op volle toeren maakt de speler herrie, dus voor films op DVD zal het geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb zelf geen X360, maar maakt hij net zoveel herrie als je hem plat legt i.p.v. rechtop zet? Bij de PS1 maakte dit namelijk erg veel uit (ook qua read errors).

Just a brainwave ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:15:
[...]

Voor 30 euro kun je tegenwoordig ook Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 en Burnout Revenge kopen. Allemaal zeer solide spellen welke allemaal ook ontzettend leuk zijn online.
Waar is PGR3 30 euro?? Zojuist bij Toys'r'us geweest, maar dat was ie nog over de 60 euro. Ook op de site van Dixons staat hij niet voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Walkman schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:00:
[...]

Waar is PGR3 30 euro?? Zojuist bij Toys'r'us geweest, maar dat was ie nog over de 60 euro. Ook op de site van Dixons staat hij niet voor 30 euro.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Burnout Revenge kan ik ook alleen maar vinden rond de 60 euro nergens voor 30.

[ Voor 8% gewijzigd door TheKillingBean op 07-12-2006 15:05 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

FRS was hij 30,-

Je moet er even mee naar de balie. Adviesprijs is 29,- geworden. Meestal passen ze de stickers niet aan. Als ze hem dan scannen verschijnt vaak wel de juiste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:05:
[...]

FRS was hij 30,-

Je moet er even mee naar de balie. Adviesprijs is 29,- geworden. Meestal passen ze de stickers niet aan. Als ze hem dan scannen verschijnt vaak wel de juiste prijs.
Bij toys'r'us in ieder geval niet, want dat heb ik nl. gedaan.
Als ik op FRS site kijk zie ik ook gewoon de oude prijs staan:
http://www.freerecordshop...?productid=834919&navid=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het voor 29 euro gekocht bij de Amsterdam MediaMarkt Arena en ook DOA4 gehaald voor hetzelfde bedrag! Nergens in NL goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.budgetgaming.n...d+or+alive+4_Xbox360.html

http://www.budgetgaming.n...ham+racing+3_Xbox360.html

ongeveer even duur hier :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

[...]

Nedgame heeft hem ook voor 30 euro liggen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:44:
ATTENTIE:

Moet helaas wel mijn HDD meesturen, dus zal ff een memorycard moeten halen!

Hulde aan MS! >:)
Is een memorycard genoeg om backups te maken van je userprofile van tijd tot tijd
(is dit een NOOB vraag :+ }:O :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:57:
[...]

Is een memorycard genoeg om backups te maken van je userprofile van tijd tot tijd
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Wie heeft de HD DVD add-on al?
Heb 'm besteld op Amazon.de, maar levertijd is 3 tot 6 weken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:57:
[...]

Je kan volgens mij geen backup maken van je userprofile. Je kan hem wel naar je memorycard MOVEN. Een backup is het dus niet. Wellicht is het te hacken/truken, maar via het menu kan dit niet. Toen mijn xbox gerepareerd werd heb ik mijn account tijdelijk op een memorycard gezet. Het is trouwens ongeveer 3 MB per profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Ghost Recon - Advanced Warfighter net zo'n eyecandy als GoW? Het is gunstig geprijsd en wil graag nog een game aan mijn verzameling toevoegen. Is het mooi om naar te kijken en speelt het lekker? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:06:
Is Ghost Recon - Advanced Warfighter net zo'n eyecandy als GoW? Het is gunstig geprijsd en wil graag nog een game aan mijn verzameling toevoegen. Is het mooi om naar te kijken en speelt het lekker? 8)
Ik vond het uitdagend maar het is niet zo mooi als GoW. Desondanks heb ik menig uurtje weggespeeld online met 4-tegen-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:06:
Hij staat denk ik nog op de martketplace, dus download de demo and find out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
[...]

Media Markt Middelburg iig, maar is in andere MM's anders waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:10:
[...]

Hij staat denk ik nog op de martketplace, dus download de demo and find out :)
Kan ik GRAW ook in een winkel kopen voor 30 euro? Bijvoorbeeld bij de MM of FRS? wie weet het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Uit dat lijstje lijkt het er in ieder geval op dat de adviesprijs nog geen 30 euro is....maar ik ga van het weekend maar eens wat verschillende winkels af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

DasHMauL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:02:
Wie heeft de HD DVD add-on al?
Heb 'm besteld op Amazon.de, maar levertijd is 3 tot 6 weken :'(
Wauw als die hier ook te koop is, is die meteen voor mij! Wie o wie weet wanneer hij heir ongeveer te koop zal zijn! :9~

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Bestaat er ergens een overzicht van de ranks in Rainbow Six 3 Vegas?
In het boekje staat niks over welke factoren tellen voor je score en hoeveel punten je moet hebben voor elke rang en natuurlijk een overzicht van alle rangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

koendt schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:12:
[...]

Media Markt Middelburg iig, maar is in andere MM's anders waarschijnlijk.
MM Amsterdam had hem ook vooor 30 euro liggen, heb hem zelf twee weken geleden ook daar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik zie in deze lijst dat er ook een mortal kombat game is voor de 360, maar ik kan hem verder niet echt vinden. Moet deze game nog uitkomen, of staat hij in de lijst omdat het een xbox game is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Xbox_360-spellen#M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

sander-sp schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:44:
Ik zie in deze lijst dat er ook een mortal kombat game is voor de 360, maar ik kan hem verder niet echt vinden. Moet deze game nog uitkomen, of staat hij in de lijst omdat het een xbox game is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Xbox_360-spellen#M
Er is enkel mortal kombat 3 op xbox live arcarde voor zo ver ik kan vinden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
Is er al iemand hier die het originele Xbox 360 stuur heeft gekocht ?
ik zou graag wat gebruikerservaringen willen horen, omdat ik van plan ben om hem te gaan kopen :)

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:48:
[...]

Wauw als die hier ook te koop is, is die meteen voor mij! Wie o wie weet wanneer hij heir ongeveer te koop zal zijn! :9~
Op de site van Dimension Plus staat:
Beperkt Beschikbaar:

Eind dit jaar zal de HD DVD drive uiterst beperkt leverbaar worden. Microsoft released de drive in het voorjaar in Nederland. Voor de liefhebber en filmkenner zullen wij wel HD DVD drives elders uit Europa laten komen. Uitlevering gaat in volgorde van bestelling, er kan enige wachttijd onstaan.

Deze versies worden voor de normale prijs geleverd en komen met de gratis bonus HD DVD van King Kong, de talen op deze DVD zijn nu nog niet bekend, echter als bonus en demonstratie van de mogelijkheden van HD is het hoe dan ook een prachtige ervaring.
Maar ook:
Wij nemen tijdelijk geen nieuwe reserveringen meer aan. Al geplaatste bestellingen worden in volgorde van reservering uitgeleverd.
Dennis_sla schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:26:
ik zou graag wat gebruikerservaringen willen horen, omdat ik van plan ben om hem te gaan kopen :)
In het Xbox360 Magazine staat een review van de vier beschikbare sturen. Conclusie van het Microsoft Wireless Racing Wheel is: Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!
Maar de vier liggen dicht bij elkaar...
Ik vind t persoonlijk jammer dat ie met PGR3 gebundeld word, want die heb ik al... :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:06:

Ik vind 1080i mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ik niet. 720p is mijn ding.
Zoveel mensen, zoveel smaken denk ik maar... :)

[ Voor 14% gewijzigd door EQJim op 07-12-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is het dan zo ver!

Ook de 3 red lights of death voor mij... :'(

Net bij RAAM met GoW, slaat ie vast. Na restart 3 mooie rooie lampjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Gister via ebay een live abbo gekocht voor 12 maanden, vandaag geactiveert, werkt prima.
Ik ben nu redelijk verslaafd aan de multiplayer van CoD3! Single player vind ik ook wel leuk, maar die multiplayer doet het em gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
koendt schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:07:
Gister via ebay een live abbo gekocht voor 12 maanden, vandaag geactiveert, werkt prima.
Ik ben nu redelijk verslaafd aan de multiplayer van CoD3! Single player vind ik ook wel leuk, maar die multiplayer doet het em gewoon!
Dan heb jij de bieding gewonnen van mij vriend!

hehehe ik zit er ook al op te azen maar moet er toch maar aan geloven..iig een bieder minder nu :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kruisboksie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:46:
[...]

Dan heb jij de bieding gewonnen van mij vriend!

hehehe ik zit er ook al op te azen maar moet er toch maar aan geloven..iig een bieder minder nu :-p
Op ebay heeft een verkoper wel meerdere op voorraad hoor dus het zal wel een beetje los lopen dat je achter het net vist

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:34:
Ook de 3 red lights of death voor mij... :'(
is dat meteen einde oefening voor het apparaat?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Niet meteen, volgens mij zitten de kabels dan niet goed... allemaal unpluggen en weer erin doen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Slasher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:23:
[...]

Op ebay heeft een verkoper wel meerdere op voorraad hoor dus het zal wel een beetje los lopen dat je achter het net vist
jup..Maar geloof dat me gold voor een maand nu afgelopen is want kreeg een mail van de xbox dat ik welcome was bij silver..Dus vanavond maar eens ff hoger bieden dan de rest:-p

offtopic:
Vissen doe ik alleen in de zomer :-p ben mooi weer visser zullen we maar zeggen en dan wel altijd met een net maar nooit erachter :-p

[ Voor 16% gewijzigd door Kruisboksie op 08-12-2006 09:31 . Reden: Dat gevis altijd :-p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
EQJim schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:18:
Ik niet. 720p is mijn ding.
Zoveel mensen, zoveel smaken denk ik maar... :)
Volgens mij is 720P ook beter dan 1080i. Bij 720P worden er 720 lijnen tegelijk weergegeven (progressive), terwijl er bij 1080i per keer 540 lijnen worden weergegeven (interlaced).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kruisboksie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:30:
[...]

jup..Maar geloof dat me gold voor een maand nu afgelopen is want kreeg een mail van de xbox dat ik welcome was bij silver..Dus vanavond maar eens ff hoger bieden dan de rest:-p

offtopic:
Vissen doe ik alleen in de zomer :-p ben mooi weer visser zullen we maar zeggen en dan wel altijd met een net maar nooit erachter :-p
Ik heb nu nog een xbox live gratis maandje, als ik nu verleng telt hij die 12 maanden er toch gewoon bij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Slasher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:47:
[...]

Ik heb nu nog een xbox live gratis maandje, als ik nu verleng telt hij die 12 maanden er toch gewoon bij op?
Ik geloof het wel..Weet het niet zeker dus ik heb die gok niet genomen..Ik zal hem eens goed opbieden en dan kijken..Zal vanavond wel ff kijken of ik nog gold heb en dan hopelijk updaten naar gold voor 1 jaar...kijken of er dan wat verandert :-p...je krijgt er nog antwoord op dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]MAX3400 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:21:
[...]

1) Nee, rood-wit is stereo, dus geen 5.1

2) Wat jij wil; frame-rate is toch hard vastgelegd in de programmatuur. Ik zou wel even kijken wat je nou hebt, want genoemde scherm is niet te Googlen.
[/quote]
thanks..promaster vision 451

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Ik las net dat Blue Dragon uit is in Japan. Waarneer komt deze game naar Europa?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:47:
[...]

Ja hij telt het gewoon op, ik had namelijk 12 maanden gekocht bij mij 360 op de launchday en later ergens 2 maanden bij gekregen en dan geactiveerd en dan telt ie et gewoon op.

Ik heb nog ergens 12 maanden liggen van mijn Vision camera, dus die moet ik ook nog ff activeren. Hij telt het er gewoon bij op voor je! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Phydomir schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:10:
Ik las net dat Blue Dragon uit is in Japan.
En heeft zowaar lange rijen opgeleverd in Japan..... Zal het MS dan toch nog lukken om een beetje succesvol te worden in Japan? (zie www.xbox360only.nl)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:29:
Niet meteen, volgens mij zitten de kabels dan niet goed... allemaal unpluggen en weer erin doen
3 rode is hardstikke dood! :'(
4 rode is dat er een kabel niet goed zit... Had ik die maar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:30:
[...]

Nou, hartstikke dood valt ook wel mee ;)

Ik zou het zelf niet proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ja, veel erger kan het er niet door worden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
TheKillingBean schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:50:
[...]

Maar hij dus al een account aan gemaakt. Moet hij nu een nieuwe account aanmaken?
Ligt er aan. Ik had mijn account gemaakt voordat ik me xbox had. Dit had ik op de site gedaan. Je moet echt een nieuwe account maken via de gekochte xbox. Anders krijg je die maand niet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Dennis_sla schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:26:
Best fancy ding moet ik zeggen! Die orginele voelt stevig aan moet zeggen dat je er best plezier aan kunt beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:23:
[...]

Welke verkoper was het dan? Ik ben niet zo bekend met het 'ebay'en'. Hoe voordelig is het als je zoiets via ebay koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

pjvandesande schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:46:
[...]

Best fancy ding moet ik zeggen! Die orginele voelt stevig aan moet zeggen dat je er best plezier aan kunt beleven :)
Ik vraag me altijd af hoe je zo'n ding bevestigd? Zit je aan een bureau of kan je dat stuur op de een of andere manier op je schoot vastklemmen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:21:
[...]

Welke verkoper was het dan? Ik ben niet zo bekend met het 'ebay'en'. Hoe voordelig is het als je zoiets via ebay koopt?
het scheelt ongeveer de helft van de prijs 8)

je moet bij ebay gewoon zoeken op "xbox 360" dan zie je het vanzelf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:25:
[...]

het scheelt ongeveer de helft van de prijs 8)

je moet bij ebay gewoon zoeken op "xbox 360" dan zie je het vanzelf _/-\o_
Maar zijn dit niet allemaal patches die van een vrachtwagen zijn gevallen, waar microsoft allang een blokkade heeft gezet op de codes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat mijn garantie inmiddels verlopen is... Ja ik heb idd een release-day 360... :(

Even iemand lief aankijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
Ey mensen, ff hulp nodig hier. Aangezien ik een aantal van die mediabonnen heb liggen thuis wil ik graag een nieuwe 360 game halen. Ik ben aan t twijfelen tussen deze 3 titels:

- PGR3,
- Test Drive Unlimited,
- Gears Of War,

Ik hou niet enorm van shooters, maar het blijkt dat zelfs dan Gears Of Ware nog enorm goed te doen is.
Ook vraag ik me af of Test Drive Unlimited goed te doen is als je geen xbox live gold account hebt (dus singelplayer)
Geef ff wat voor/nadelen over deze 3 games, zodat m'n keus wat makkelijker kan worden.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:30:
[...]

ik heb ook 3 rode gehad, kabels eruit-erin en het werkte weer

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Maikel64 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:35:
Ey mensen, ff hulp nodig hier. Aangezien ik een aantal van die mediabonnen heb liggen thuis wil ik graag een nieuwe 360 game halen. Ik ben aan t twijfelen tussen deze 3 titels:

- PGR3,
- Test Drive Unlimited,
- Gears Of War,

Ik hou niet enorm van shooters, maar het blijkt dat zelfs dan Gears Of Ware nog enorm goed te doen is.
Ook vraag ik me af of Test Drive Unlimited goed te doen is als je geen xbox live gold account hebt (dus singelplayer)
Geef ff wat voor/nadelen over deze 3 games, zodat m'n keus wat makkelijker kan worden.
Gears of War kopen als je niet van shooters houdt is toch een beetje tegenstrijdig, de game is geweldig maar wel echt een pure shooter.

PGR3 is wat verouderd maar lang houdbaar en lekker goedkoop verkrijgbaar.

Bij TDU heb je een enorme vrijheid en over Hawaii cruisen is gewoon erg tof oon in singleplayer, maar de game is nog normale prijs en zonder online mis je toch het MMO gedeelte.

Qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik als ik jou was PGR3 kiezen als je van racegames houdt, ben je wel even zoet mee en hij kost niet zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ik zou sowieso gebruik maken van Xbox Live. Het maakt niet uit wat je speelt, online is velen malen leuker! :) Ik heb de Xbox ook niet zo lang maar kocht meteen Gears of War (omdat het zo'n eye-candy is en direct kunt zien what the meaning is of next-gen) _/-\o_
PGR3 heb ik een paar dagen later gekocht omdat ik van arcade-race games houd. Ik moet zeggen dat ik ze beide super vind. Ze zijn heel erg verschillend van elkaar en dat maakt het juist zo leuk. De ene keer wil ik racen en de volgende keer wil ik knallen >:)
TDU heb ik niet in mijn collectie dus kan ik er weinig over vertellen. Je kunt wel een demo bekijken bij ign.com en zelf via Live downloaden. Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:21:
[...]

Die zag ik laatst dat er meedere op voorraad stonden, helaas zag ik hem er nu niet meer tussen staan, moet zelf ook nog eentje scoren.
Ze gaan rond de 30-40 euro weg, normale prijs 60 euro.
Je krijgt dan een code die je in kan voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:30:
[...]

Maar zijn dit niet allemaal patches die van een vrachtwagen zijn gevallen, waar microsoft allang een blokkade heeft gezet op de codes??
Garanties heb je gelukkig niet. Er hangen altijd risico's aan dit soort dingen, vaak gaat het goed maar je zult net zien dat jij weer degene bent die de pineut is.

Ik heb goede ervaring en slechte ervaring, maar in ieder geval stop ik er geen energie meer in en haal ik alles gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet een topic openen waar iedereen zijn XBOX360 LIVE NICKNAME noteert?
Zo kan iedereen de tweakers toevoegen aan zijn buddylist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
de mijne is philippevk als jij (of anderen)mij willen toevoegen is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:30:
[...]

Ik heb het risico genomen, had binnen 1 dag de code binnen na betalen. Hij werkt, dus ik geloof dat het goed is (voorlopig?).
Ik heb het voor 43 gekocht, maar als je geluk hebt kan je hem voor minder halen.
Ik wou nu echt wel Gold, want mijn proefmaand en mijn 48uurs kaartjes waren op, en ik vind CoD3 zo'n heerlijk spel online! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 17:52

Spooksel

Spooksel!

Vraagje over die divx -> xbox patch die op pagina 2 staat (voor mij dan :P 100ppp). Als ik een nieuwe ep ergens van download, moet ik dan met dat Tversity weer helemaal opnieuw alle bestanden in een map gaan zoeken?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:27:
Kunnen we niet een topic openen waar iedereen zijn XBOX360 LIVE NICKNAME noteert?
Uit de TS; spaar ze allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:27:
Lijkt mij een goed idee...

De mijne is Marcel Gorzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Nu online

rally

Deyterra Consultancy

philippevk schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:31:
de mijne is philippevk als jij (of anderen)mij willen toevoegen is dat geen probleem.
Same here: Cpt Raptor

(positive revies wordt ook gewaardeerd >:) )
Dan schiet het teminste op mijn mijn vrienden :*)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

< =- zie daar maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

koendt schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:47:
[...]

Ik heb het risico genomen, had binnen 1 dag de code binnen na betalen. Hij werkt, dus ik geloof dat het goed is (voorlopig?).
Ik heb het voor 43 gekocht, maar als je geluk hebt kan je hem voor minder halen.
Ik wou nu echt wel Gold, want mijn proefmaand en mijn 48uurs kaartjes waren op, en ik vind CoD3 zo'n heerlijk spel online! _/-\o_
add mijn gamertag even: mindcre8r

dan kunnen we eens ff Cod3 online spelen, zit er elke dag zowat dus is wel ff lache!

Trouwens toch weer leuk nieuws

weer in het voordeel van HD-DVD

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mindcre8r schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:12:
[...]

add mijn gamertag even: mindcre8r

dan kunnen we eens ff Cod3 online spelen, zit er elke dag zowat dus is wel ff lache!

Trouwens toch weer leuk nieuws

weer in het voordeel van HD-DVD
Ach ja.

En zo zijn er ook 100 onderzoeken die Blu-Ray als winnaar aanwijzen. Heb je die doorgelezen, dan zijn er weer 100 pro HD-DVD onderzoeken :)

Het is nog te vroeg om te zeggen wie er gaat winnen, als er al 1 winnaar komt.

Mij maakt het niet uit. Ik heb een HD-DVD speler, en mocht Blu-Ray de winnaar worden, koop ik die :)

Ik zelf denk dat HD-DVD het betere systeem is, maar ben geen die-hard aanhanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Nu online

rally

Deyterra Consultancy

Hehehe.. JOUW heb ik al toegevoegd >:)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rally schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:40:
[...]

Hehehe.. JOUW heb ik al toegevoegd >:)
Zijn wat.. :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:13

Spotmatic

Ken sent me

Zou de HDMI A/V kabel voor de Xbox 360 er dan toch komen? Via een Amerikaans forum vond ik de volgende link naar een Nederlandse webshop:

http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=780112

De kabel zou per 23 februari 2007 leverbaar zijn. De beschrijving klopt niet, maar bestellen kan wel :? Ik vind het maar vaag allemaal.

Toch maar effe een screenshot voordat de link wordt verwijderd:

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/589/dimensionpluslt3.jpg

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spotmatic schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:46:
Zou de HDMI A/V kabel voor de Xbox 360 er dan toch komen? *knip*
Wat voegt dat nou toe aan je 360 ten opzichte van RGB-component en TOSLINK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

MAX3400 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:47:
[...]

Wat voegt dat nou toe aan je 360 ten opzichte van RGB-component en TOSLINK?
Heel veel, namelijk een grotendeels digitaal signaalpad tot aan mijn Barco Graphics 1208s/2 projector die op 1080p draait. De Barco hangt aan het plafond, dus er is een vrij lange kabel nodig van de Xbox naar de projector. Het is dan fijn als het signaalpad digitaal is, zodat de beeldkwaliteit er niet onder lijdt (zoals bij lange VGA kabels). Want geloof me, op een 2 meter breed scherm zie je alle onvolkomenheden van het signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:46:
Zou de HDMI A/V kabel voor de Xbox 360 er dan toch komen? Via een Amerikaans forum vond ik de volgende link naar een Nederlandse webshop:

http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=780112

De kabel zou per 23 februari 2007 leverbaar zijn. De beschrijving klopt niet, maar bestellen kan wel :? Ik vind het maar vaag allemaal.

Toch maar effe een screenshot voordat de link wordt verwijderd:

[afbeelding]
Laat ik nou net bij die shop werken... Wij weten inderdaad niet beter dan dat er een HDMI-kabel aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:35:
[...]

Laat ik nou net bij die shop werken... Wij weten inderdaad niet beter dan dat er een HDMI-kabel aankomt :)
Zo, blij dat ik je tref :) Kun je dan ook je bron bekendmaken? Heb je dit van Microsoft zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
een HDMI kabel is vooral ook interresant omdat je dan nog je component over hebt voor een ander apparaat.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.