Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is altijd (minimaal) 2 jaar.Gunner schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:36:
[...]
Heb je die link gelezen die in mijn post staat? Daar staat niets over standaard 2 jaar garantie. Kom mar op met de link naar een MS website waar staat dat het 2 jaar is.
Dan kan Sony, Nintendo of MS zeggen dat het niet zo is, maar het is nou eenmaal wettelijk geregeld. Als jij support belt, weten zij dat ook
Bedoel jij die vage europese richtlijn die niemand in nederland implementeert?PWM schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:38:
[...]
Het is altijd (minimaal) 2 jaar.
Dan kan Sony, Nintendo of MS zeggen dat het niet zo is, maar het is nou eenmaal wettelijk geregeld. Als jij support belt, weten zij dat ook
Zoek voor de grap is naar de release date van Brothers in arms hell's highway.PWM schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:34:
[...]
Rainbow Six
Gears of War
en Viva Pinata al uitgespeeld?
Call of Duty 3 is trouwens ook leuk, en deze maand komt ook nog Brother in Arms uit
Op z'n vroegst 1e kwartaal 2007.
http://www.tothegame.com/game.asp?id=5266
Jammer. Volgens de Xbox site kwam hij namelijk nog dit Holiday seizoenSOEDARKMASTER schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:47:
[...]
Zoek voor de grap is naar de release date van Brothers in arms hell's highway.
Op z'n vroegst 1e kwartaal 2007.
http://www.tothegame.com/game.asp?id=5266
Uit de handleidingX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:44:
Volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing, die niemand ooit leest, dat je 2 jaar garantie hebt op fabrieksfouten.

Ik zie nergens 2 jaar staan. Wel één kalender jaar.
kan nu zelfs gewoon mn xvidjes op de xbox afspelen, ondertiteling werkt helaas nog niet (filmpjes zijn dan niet afspeelbaar ) maar toch erg handig

[color=red]Laatste update 29 nov. in FAQ[/color]

De voorbereiding
Sinds de laatste Xbox 360 update is er de mogelijkheid om van andere aparaten en computers video af te spelen. Helaas is dit alleen mogelijk in het WMV formaat. Bij deze een tutorial. Dit zijn de spullen die je nodig heb:
* Een Windows-based PC * Een Xbox 360.
* Beneden genoemde software
* Vrije tijd
* En veel geduld.
De kern
Als eerste moet je Windows Media Player 11 hier downloaden. Dit is tevens wel de Engelse versie maar ik neem aan dat het ook met de Nederlandse versie kan. Zelf ben ik aan de slag gegaan met de Engelse versie. Nadat je deze geinstalleerd heb word er gevraagd of je de computer wil herstarten. Dit kan je doen maar ik heb het zelf niet gedaan.
Nu is het de bedoeling dat je Tversity gaat downloaden. Deze is onder deze link te downloaden. Je moet release 0.9.9.1 downloade. Dit is de laatste versie. Deze installeer je.
Mocht je computer je xbox 360 niet meer zien dan moet je poort 41952 openen op je xbox 360 ip of pc ip. Dit is mij niet helemaal duidelijk. Het is ook handig om de execute toe te voegen bij Windows Firewall.
Deze voeg je via start > configuratiescherm > Windows Firewall > Uitzonderingen > Toevoegen en dan blader je naar C:\Program Files\TVersity\Media Server en voeg je Tversity.exe toe.
Mocht je nog problemen tegen komen dan kan je het hier vragen maar kijk eerst even op deze pagina
The Patch
Nu heb je de patch nodig voor Xbox 360 transcoding, die je hier kan downloaden. Installeer de patch:
* Stop Tversity
* Extract de inhoud naar de map van Tversity
(C:\Program Files\Versity\Media Server) en vervang de bestanden
* Start TVersity, ga naar je xbox 360 en blader naar je computer voor
video's of iets anders. ALs het goed is zie je nu de video's die
ge shared zijn door Tversity plus al de online video URLS.
De Codec
Nu heb je nog de FFDSHow codec nodig. Deze kan je hier downloaden. (let op, trage mirrors)
Wanneer je deze installeert moet je Tversity weer uitzetten en dan de .exe in het zip bestand starten. Installeren maar.
Als laatste, start Tversity en voeg je bestanden of folders toe. Doe dit onder het tabje HOME MEDIA, druk op de grote + en voeg je file of folder toe. Nu gaat het programma zoeken naar bestanden. Hierbij moet ik wel zeggen. DIT DUURT LANG! Hij is bij mij al een hele tijd aan het zoeken, er komt een beetje bij beetje meer bestanden te staan in me xbox 360 maar het duurt lang.
Nadelen:
* Me xbox 360 zag me computer niet meer. Na het opnieuw opstarten en
windows media player 11 te starten kreeg ik het windows media connect
venster te zien en moest ik opnieuw me xbox 360 toestaan
* Het zoeken van Tversity naar je bestanden als je folders heb
toegevoegd duurt extreem lang.
* Zorg ervoor dat je bestanden in 1 keer goed staan want als je wijzingen
toepast moet je opnieuw de bestanden van die map opnieuw refreshen
in tversity. Je krijgt anders bij de bestanden bij je xbox 360 een kruis
en hij kan dus niet de afbeelding / video laten zien.
FAQ kijk regelmatig voor nieuwe oplossingen
HELP! Mijn pc ziet mijn Xbox 360 niet meer!!
Ga naar windows media player 11 > tools > options > library > configure sharing > zet je xbox 360 weer op allowed.
HELP! Meer als 1000 videobestanden!!
Dit komt door de internet streams. Deze kan je niet eens afspelen dus kan je net zo goed verwijderen. Start TVersity op, klik links op video feed. In het rechtervenster rechtermuisknop op het bestand en klik op delete. Je library word nu gerefreshed en ze zijn allemaal weg
HELP! Ik voeg mappen toe in TVersity heb gewacht op het synchroniseren maar ik zie mijn bestanden niet!!
Dit kan kloppen. Je moet in je xbox 360 even naar tabblad system gaan > computers > windows based pc > pc naam > disconnect.
Ga terug naar tabblad media > kies voor music > computer > yes, continue > Als het goed is zie je nu 2 pc's staan. Kies voor TVersity op "computernaam" Nu zie je alle mappen / bestanden die je gedeeld heb via TVersity. Veel plezier

spelfouten voorbehouden
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat is een handleiding, daar kunnen ze in zetten wat ze willen, maar het is toch echt wat de Nederlandse wet zegt wat bindend is (2 jaar op electronische consumentengoederen)Gunner schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:52:
[...]
Uit de handleiding
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 06-12-2006 13:01 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volgens mij staat er in geen enkele wet nog dat je 2 jaar garantie hebt, maar overtuig me. Voor zover ik weet is het een europese richtlijn.Angeloonie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:00:
Dat is een handleiding, daar kunnen ze in zetten wat ze willen, maar het is toch echt wat de Nederlandse wet zegt wat bindend is (2 jaar op electronische consumentengoederen)
Ik zie het ook niet staan, er staat wel dat je rechten als consument hebt volgens de lokale wetgeving, en daar staat deze garantie niet boven zoals ze zelf zeggen.Gunner schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:52:
[...]
Uit de handleiding
[afbeelding]
Ik ben principieel tegen alle software die Nederlands is (Windows en Office zijn ook gewoon Engels bij mij), maar ik moet zeggen: Ze hebben goed werk verricht.
Alle stemmen en schermen zijn in het Nederlands. De Nederlandse stemmen zijn goed ingesproken en duidelijk. Valt 100% mee.
eigenlijk moeten ze een balkje inbouwen waar je op af kan lezen hoelang het nog duurd voordat je de ring of death krijgt
Das allemaal wel leuk en aardig. Maar mijn probleem is dat je diep moet gaan wil je na een jaar nog garantie krijgen van Microsoft of een willekeurige andere partij. En dan kan je wel leuk met wetteksten gaan smijten van achter je computer maar dat vind ik te makkelijk.it0 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:13:
Ik zie het ook niet staan, er staat wel dat je rechten als consument hebt volgens de lokale wetgeving, en daar staat deze garantie niet boven zoals ze zelf zeggen.
Ik ga er vanuit dat ik een jaar garantie heb. En denk je dat me die ergernis waard is voor 70 luizige euro's om me druk te maken op een of andere grapjurk van een winkel keten. Dacht het niet. Mijn gemoedsrust is me meer waard dan dat.
En de helt van de mensen die hierop reageren komen niet eens met bronnen. Ik neem dan tenminste nog de moeite om een handleiding er bij te gaan zoeken. Dom blaten (niet persoonlijk op jou gericht it0) kunnen we allemaal, maar ik wil relevant leesvoer!
Lees bijvoorbeeld dit topic; [Garantie] Waarom altijd maar 1 jaar bij een aankoop?
Zeker deze post verwoord precies wat ik bedoel, en vooral het dik gedrukte.
Dit is het interessante leesvoer wat ik bedoel;Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:02:
garantie is gewoon ruk.. de ts heeft gewoon gelijk. PUNT.
Europese richtlijn staat echt duidelijk dat er 2 jaar garantie is en deze richtlijn is weer in boek 7 van het BW opgenomen waar staat dat er niet ten nadele van deze richtlijn afgewijkt kan worden.
Waarom er trouwens niet een duidelijk artikel is waarin staat "2 jaar garantie punt" (beetje cru, maar ik doel op iets duidelijks) is mij overgens een raadsel.. het is lekker vaag en onduidelijk gehouden.
Verder sta je als je het tegen je verkoper hebt wel mooi voor lul als hij zegt: "nee". Want wat doe je dan? ga jij een rechtzaak beginnen om een artikel van bijv. 40 euro? Ik niet!
Het wordt gewoon eens tijd dat onze lieve regering een orgaan in leven roept waarbij consumenten tegen een relatief lage vergoeding hun recht op dit gebied kunnen halen.
en verder ben je als verkoper tegenover je leverancier die maar 1 jaar garantie geeft inderdaad de lul. Jammer, maar dat is nou eenmaal het risico van het runnen van een bedrijf.. zonder risico's zou iedereen wel een bedrijfje starten toch?
Consumentenkoop en garanties: De bescherming van de consument bij de koop van goederen
Het is een interessant document, maar precies wat ik bedoel. Er staat nergens een termijn van twee jaar wat betreft consumenten aankoop. Begrijpen jullie wat ik bedoel als ik zeg dat het allemaal te vaag is geregeld in dit land?
[ Voor 128% gewijzigd door Gunner op 06-12-2006 13:38 ]
Verwijderd
Dit is niet het Xbox 360 Fanboy topic. Op het moment dat je zelf problemen hebt, zul je wel merken dat die service allesbehalve 'prima' is.master_viper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:08:
[...]
Als ik dit zo lees, dan vraag ik me echt af wat je nu wilt bereiken, met deze nutteloze post.
Jij weet dat je problemen hebt, maar komt bij ons klagen ipv er wat aan te doen. Zoals al meer gezegd hier, bel naar MS, die heeft een prima service.
Het lijkt wel of jij weer de zoveelste bent die hier weer de 360 komt bashen, en ik vraag me af waarom. Je hebt er zelf een, helaas heb jij er problemen mee, maar menig lezer hier heeft dat niet.
Ga ons toch niet vervelen met jouw ervaringen/geklaag en deel je tijd nuttiger in door bijv. naar MS te bellen.
Als je hier echt duidelijkheid over wilt hebben zou ik eens contact op nemen met de consumenten bond. Die kunnen je daar vast meer over vertellen.Gunner schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:15:
Het is een interessant document, maar precies wat ik bedoel. Er staat nergens een termijn van twee jaar wat betreft consumenten aankoop. Begrijpen jullie wat ik bedoel als ik zeg dat het allemaal te vaag is geregeld in dit land?
Vervolgens ben ik via xbox.com aan de slag gegaan, maar hier krijge ik wederom een melding "Can't redeem your code. Please try again.".
Ik heb de code nog geen 20 minuten geleden gekocht, geheel in plastic verpakt bij de Dixons in Leiden.... ik snap er niets van. Heeft Xbox live hier meer last van? Liggen er servers uit ofzo?
Ik betaalde al veel te veel voor die punten en dan doet die hele code het nog niet eens, hier wordt ik wel een beetje droevig van...
Ik las op xbox.com dat er een hele hoop Amerikanen zijn die hetzelfde probleem hebben. Blijkbaar waren deze codes voor een andere regio bestemd en werken ze dus niet in de regio waar je ze gekocht hebt.Novah schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:56:
Ik heb vandaag wat Microsoft Points gekocht... nu probeer ik deze meerdere malen in te voeren op het dashboard middels 'Redeem Code', maar elke keer krijg ik foutmeldingen dat mn code niet klopt.
Vervolgens ben ik via xbox.com aan de slag gegaan, maar hier krijge ik wederom een melding "Can't redeem your code. Please try again.".
Ik heb de code nog geen 20 minuten geleden gekocht, geheel in plastic verpakt bij de Dixons in Leiden.... ik snap er niets van. Heeft Xbox live hier meer last van? Liggen er servers uit ofzo?
Ik betaalde al veel te veel voor die punten en dan doet die hele code het nog niet eens, hier wordt ik wel een beetje droevig van...![]()
Maar persoonlijk zou ik terug gaan naar Dixons en het daar eerst proberen. Mochten ze moeilijk doen dan maar daar MS bellen. Is je enige optie denk ik
Het probleem is inderdaad al aangekaart door een redelijk aantal mensen. Per dag komen er nieuwe mensen bij die zich melden in het topic. Op mijn 'goedste' engels heb ik ook mijn bijdrage maar weer gedaan, welke overigens hier te vinden is.Dieter schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:54:
[...]
Ik las op xbox.com dat er een hele hoop Amerikanen zijn die hetzelfde probleem hebben. Blijkbaar waren deze codes voor een andere regio bestemd en werken ze dus niet in de regio waar je ze gekocht hebt.
Maar persoonlijk zou ik terug gaan naar Dixons en het daar eerst proberen. Mochten ze moeilijk doen dan maar daar MS bellen. Is je enige optie denk ik
Ik ga zometeen terug naar de winkel, ik heb al met de verkoper gepraat over de telefoon. Hopelijk komen we tot een oplossing want dit is natuurlijk een beetje jammer.
Ik had laatst gehoort of gelezen dat er winkels of winkel was die points verkoht die pas over een tijdje te gebruiken waren..Zal het wel gelezen hebben..Geloof dat dat toen de MM was die die dingen verkocht.Ze verkochten ze en waren pas na 2 weken te gebruiken ofzo..Weet het niet zeker maar er staat me iets van bij..Maybe dat dit ook bij jou het geval is.Zou wel matig zijn..Novah schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:56:
Ik heb vandaag wat Microsoft Points gekocht... nu probeer ik deze meerdere malen in te voeren op het dashboard middels 'Redeem Code', maar elke keer krijg ik foutmeldingen dat mn code niet klopt.
Ik betaalde al veel te veel voor die punten en dan doet die hele code het nog niet eens, hier wordt ik wel een beetje droevig van...![]()
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Verwijderd
Dat zijn er 3 die al uit zijn.PWM schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:34:
[...]
Rainbow Six
Gears of War
en Viva Pinata al uitgespeeld?
Call of Duty 3 is trouwens ook leuk, en deze maand komt ook nog Brother in Arms uit
GoW al klaar, rainbow six trekt mij totaal niet.. en ja.. viva pinata, ook al is het hartstikke leuk, daar heb ik nou precies mijn gamecube voor weggelegd.
CoD is in mijn eigen weer meer van hetzelfde en lijkt erg veel op het BoA gerne.. is er dan echt geen nieuwe kaskraker aan het komen?
Of moeten we nou constant op meer van het zelfde voortborduren.. ik wil weer eens wat nieuws.
Hoevel Call of duty en medal of honor spellen zijn er al niet.
Hoeveelste rainbow six is dit al.
GoW, prachtig, inovatief en veel speel plezier.
Ik zie e kerst somber in!
Star Trek Legacy komt nog uit dit jaar en dat was het wel zo'n beetje, De kerst krakers zijn al gereleased, GoW, Rainbow Six en Viva Pinata.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:28:
Waar blijven die kerst krakers????
Ik wil weer wat nieuws!
En je hebt alle voorgaande games al gespeeld? Zeg maar de Condemned en Dead Risings van deze wereld? F.E.A.R is ook uit, en goed gerievewed.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
[...]
Dat zijn er 3 die al uit zijn.
GoW al klaar, rainbow six trekt mij totaal niet.. en ja.. viva pinata, ook al is het hartstikke leuk, daar heb ik nou precies mijn gamecube voor weggelegd.
CoD is in mijn eigen weer meer van hetzelfde en lijkt erg veel op het BoA gerne.. is er dan echt geen nieuwe kaskraker aan het komen?
Of moeten we nou constant op meer van het zelfde voortborduren.. ik wil weer eens wat nieuws.
Er zijn 39 games die hoger dan een 8 gemiddeld halen (60 met een 7.5 en hoger, en 133 games totaal die nu uit zijn). Daar zal toch nog wel wat bij zitten? Of heb je die allemaal gehad
Overigens zeg je dat je wat nieuws wilt. Dan zou Viva Pinata bovenaan moeten staan. Kijk even door de kleurtjes heen, en je vind een game met (heel) erg veel diepgang.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 06-12-2006 15:39 ]
Klopt, het is een bindende Europese richtlijn. De federale Europese wetgeving staat boven onze eigen wetgeving. Daarom moesten we ook stemmen voor de europese grondwet, omdat men er hierbij 100% zeker van wilde zijn dat alle landen akkoord zouden gaan. Bepaalde delen van hun eigen grondwetten zouden mogelijk in het gedrang kunnen komen door de EU grondwet en men moest het dus unaniem eens zijn om verder 'gezeik' te voorkomen.Gunner schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:02:
[...]
Volgens mij staat er in geen enkele wet nog dat je 2 jaar garantie hebt, maar overtuig me. Voor zover ik weet is het een europese richtlijn.
Oblivion? Een origineel en goed spel waar je makkelijk 50+ uur in kan stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
[...]
Je wil iets nieuws en totaal anders maar je legt viva pinata al meteen naast je neer. Why? Omdat je het niet stoer genoeg vindt? Bang wat je vrienden er van zullen denken? Probeer anders Prey eens is ook een goede shooter. Zit ook veel vernieuwing in.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
[...]
En horen problemen met de Xbox360 niet in problemen en vragen thuis? Het begint het topic zo te overheersen. Probleem met je xbox360, simpel terug naar de winkel of bellen naar Micosoft. 1 ding is zeker, hier gaan klagen zal je probleem niet verhelpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Seth_Chaos op 06-12-2006 15:54 ]
Verwijderd
Iemand die kan testen / bevestigen of hij werkt?
De music store waar ik hem ga kopen wil hem niet inruilen voor een ander product als ik hem meteen terugbreng mocht het niet blijken te werken op Vista

Voor 30 euro kun je tegenwoordig ook Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 en Burnout Revenge kopen. Allemaal zeer solide spellen welke allemaal ook ontzettend leuk zijn online.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
[...]
Wees dan ook lief en zet een linkje naar Xbox 360 Only bij de rest van de Xbox 360 links
En voor de duidelijkheid, die guide is dus niet geschreven door Nhaixatael zelf
[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 06-12-2006 18:01 ]
Hmm, zoiets las ik vanmiddag al.. vanavond maar even de trial proberen.TangLeFuzZ schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:38:
De besturing van Roboblitz doet het spel echt brak overkomen zeg... gaat veel te abrupt imo.
En ik kan Viva Pinata echt aan raden, hele leuk en verslavende game voor jong en oud.
Aangezien hij onder XP al werkt lijkt me dat geen probleem. M$ wil de 360 meer gaan betrekken bij Windows en dat zal dus ook zeker bij Vista zijn. Overigens zou ik lekker naar een andere winkel gaan, misschien krijg je daar wel wat service?Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:06:
Ik ben van plan een Xbox 360 Vision Cam te gaan kopen, ik heb op internet gezocht maar niet erg heldere informatie kunnen vinden of deze ook op Windows Vista werkt.
Iemand die kan testen / bevestigen of hij werkt?
De music store waar ik hem ga kopen wil hem niet inruilen voor een ander product als ik hem meteen terugbreng mocht het niet blijken te werken op Vista
Nog maar eens dan. Kunnen er oplaadbare batterijen in de quickcharge kit of niet ?redfoxert schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:59:
Had deze vraag al eerder gesteld maar geen reactie gehad.
Is het mogelijk om reguliere oplaadbare batterijen via de QuickCharge set van Microsoft op te laden of heb je hiervoor uitdrukkelijk de beschikbare oplaadbare accu's voor nodig ?
Er van uitgaande dat de batterijen in de behuizing zitten die gemonteerd worden op de Wireless controllers.
ik ga meten voor de gewone en niet voor de core, ben ik tenminste in eenkeer klaar. met xbox live gold die je er 1 maand bij krijgt, zit je daar dan meteen aan vast of kan je altijd zeggen: na die maand stop ik?
ik vold dit draadje al een tijdje en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Ik wou eerst voor de Wii gaan maar ben zo bang dat het net zo gaat als met me spelkubes * Borgoth heeft zijn spelkubes laten verstoffen in de kast omdat ssbm en mc:dd alleen leuk is voor multyplayer dus een beetje weggegooide 244 euri

anyway ik ga voor de driehonderdenzestig-graden xdoos
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Waarom weet je van te voren al dat je gaat stoppen met XBL Gold?Borgoth schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:07:
nog een maandje of 3 sparen en ik koop er ook een![]()
ik ga meten voor de gewone en niet voor de core, ben ik tenminste in eenkeer klaar. met xbox live gold die je er 1 maand bij krijgt, zit je daar dan meteen aan vast of kan je altijd zeggen: na die maand stop ik?
Dat zegt hij toch niet. De vraag is alleen of het mogelijk is om naar 1 maand te stoppen.Ace schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:20:
[...]
Waarom weet je van te voren al dat je gaat stoppen met XBL Gold?
Het is zo, dat je na die 1 maand gold automatisch teruggeswitched wordt naar silver.
Hij doet het niet meer, is er iets om dit op te lossen? Net deed hij Gears of War nog en nu niets meer
Verwijderd
Het lot behoedde jou van een foute beslissing!DarkShadow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:26:
Ik wil net mn xbox verkopen (gebeurt over een half uur) en ineens ring of death![]()
Hij doet het niet meer, is er iets om dit op te lossen? Net deed hij Gears of War nog en nu niets meer
ok. nog even ter verheldering, als ik de eerste keer inlog heb ik automatisch 1 maand gold en na die maand word het silver? moet je ook nog betaalen boor silver of is dat gewoon standaard voor als je internet verbinding hebt.TranceSetter schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:25:
[...]
Dat zegt hij toch niet. De vraag is alleen of het mogelijk is om naar 1 maand te stoppen.
Het is zo, dat je na die 1 maand gold automatisch teruggeswitched wordt naar silver.
mijn vraag beantwoordeDarkShadow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:54:
is er iets wat ik kan doen?
Verwijderd
Nu denk ik dat het hiermee te maken heeft:
HELP! Ik voeg mappen toe in TVersity heb gewacht op het synchroniseren maar ik zie mijn bestanden niet!!
Dit kan kloppen. Je moet in je xbox 360 even naar tabblad system gaan > computers > windows based pc > pc naam > disconnect.
Ga terug naar tabblad media > kies voor music > computer > yes, continue > Als het goed is zie je nu 2 pc's staan. Kies voor TVersity op "computernaam" Nu zie je alle mappen / bestanden die je gedeeld heb via TVersity. Veel plezier
Want op zijn tv krijgt hij te zien: TVersity: naam terwijl bij mij het volgende staat: Naam: Naam.
Ik weet zeker dat TVersity aanstaat op mijn pc.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Nee je moet eerst je aanmelden voor Xbox live, lees eerst ff deze opmerking, het is nogal trickyBorgoth schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:44:
[...]
ok. nog even ter verheldering, als ik de eerste keer inlog heb ik automatisch 1 maand gold en na die maand word het silver? moet je ook nog betaalen boor silver of is dat gewoon standaard voor als je internet verbinding hebt.
Verwijderd in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24"
[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 06-12-2006 19:04 ]
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Opsturen ter garantie!DarkShadow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:54:
is er iets wat ik kan doen?
Verwijderd
Omdat iedereen zo lekker hard aan het discusseren is over de garantietermijn, en ik toch moest bellen over mijn freezende Xbox 360, heb ik maar meteen gevraagt hoe lang je garantie hebt!
Xbox 360 met HDD (uit premium pakket) = 2 jaar garantie voor box en HDD, maakt niet uit voor 1 Januari ofzow, speciaal gevraagt!
HDD los = 1 jaar
Core systeem = 2 jaar
Krijg nu binnen een paar werkdagen een mailtje met UPS gegevens, en krijg meteen een nieuwe GRATIS headset (omdat die van mij kapot is, ook al heb ik gezecht dat ik zelf heb geprobeerd hem te redden)!
Moet helaas wel mijn HDD meesturen, dus zal ff een memorycard moeten halen!
Hulde aan MS!
Heb je voor TVersity trouwens al een werkende Media Center Extender verbinding nodig?Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:03:
Ik heb gisteren hier een handleiding gezien hoe je TVersity kunt installeren zodat je DivX kunt afspelen van je pc. Nu zijn we hiermee bezig geweest met een tweetal xboxen. Die van een vriend is dus succesvol maar dat van mij wil nog niet werken. Ik heb alles keurig gedownload en geinstalleerd.
Nope, werkt op de gewone XP (iig proffesional)djmantri schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:05:
[...]
Heb je voor TVersity trouwens al een werkende Media Center Extender verbinding nodig?
Nope, gaat niet werken volgens mij.redfoxert schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
[...]
Nog maar eens dan. Kunnen er oplaadbare batterijen in de quickcharge kit of niet ?
Bij het accupack zitten de contactpunten bovenop, bij de batterijhouder aan de voorkant. Zal dus niet werken.
nee dat kan nietredfoxert schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
[...]
Nog maar eens dan. Kunnen er oplaadbare batterijen in de quickcharge kit of niet ?
Verwijderd
Maar waarom werkt het hier dan nog niet?Floep schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:08:
[...]
Nope, werkt op de gewone XP (iig proffesional)
Ja, dat kan...redfoxert schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
[...]
niet
Zo, nu heb je voor elke keer dat je je vraag hebt gesteld een antwoord. JeeJ !
Verwijderd
Ok hoe kan ik een poort openen van mijn pc en toewijzen voor TVersity?Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:03:
Ik heb gisteren hier een handleiding gezien hoe je TVersity kunt installeren zodat je DivX kunt afspelen van je pc. Nu zijn we hiermee bezig geweest met een tweetal xboxen. Die van een vriend is dus succesvol maar dat van mij wil nog niet werken. Ik heb alles keurig gedownload en geinstalleerd.
Nu denk ik dat het hiermee te maken heeft:
Want op zijn tv krijgt hij te zien: TVersity: naam terwijl bij mij het volgende staat: Naam: Naam.
Ik weet zeker dat TVersity aanstaat op mijn pc.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Dit staat namelijk aangegeven in een handleiding:
Mocht je computer je xbox 360 niet meer zien dan moet je poort 41952 openen op je xbox 360 ip of pc ip. Dit is mij niet helemaal duidelijk.
Make sure that no other program is listening on port 41952 (this is the port used by the TVersity Media Server). Currently it is not possible to configure a different port, but this will be possible in future versions.
maar om jou vraag te beantwoorden: poort 41952 heb ik toegevoegd onder m'n PC IP-adres.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Niet meesturen, dan ben je al je data kwijt!Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:44:
Moet helaas wel mijn HDD meesturen, dus zal ff een memorycard moeten halen!
Hulde aan MS!
En het probleem ligt hoogst waarschijnlijk toch bij je console.
Met de nieuwste versie van TVersity (versie 0.9.9.1) heb je geen patch meer nodig, aangezien de Xbox 360-compatibiliteit hier al in zit.Nhaixatael schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:57:
The Patch
Nu heb je de patch nodig voor Xbox 360 transcoding
Verwijderd
Ik heb overigens wel de patch gebruikt.. Maar dat kan volgens mij niet het probleem zijn ..Mr Magic schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:24:
[...]
Met de nieuwste versie van TVersity (versie 0.9.9.1) heb je geen patch meer nodig, aangezien de Xbox 360-compatibiliteit hier al in zit.
Ik krijg simpelweg niet als computernaam 'TVersity' te zien.
Ik was bezig met mijn router en toen kreeg ik voor eventjes TVersity op mijn scherm maar nu is het weer weg
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 01:22 ]
Eindelijk !.KeN. schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:30:
[...]
Ja, dat kan...
niet
Zo, nu heb je voor elke keer dat je je vraag hebt gesteld een antwoord. JeeJ !
beter teveel antwoord als geen antwoord
Verwijderd
Ja dat weet ik, maar ze heeft het vriendelijk gevraagt die toch ook mee te sturen, dus zal wel moeten!Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:04:
[...]
Niet meesturen, dan ben je al je data kwijt!
En het probleem ligt hoogst waarschijnlijk toch bij je console.
Niks moet..gewoon voor de domme houden man..Zeggen dat je daht die erbij zat of dat hij kwijt is of wat ook..Maybe krijg je er wel een hdd bij voor nop....:-pVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:54:
[...]
Ja dat weet ik, maar ze heeft het vriendelijk gevraagt die toch ook mee te sturen, dus zal wel moeten!
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
edit: me xbox ligt gewoon op de grond dus horizontaal.
edit2: Ik heb me nog niet echt verdiept in het aansluiten van een andere externe hd op de xbox, maar als ik mijn externe 160gb hd eraan hang of me usb stick. dan komt hij niet bij connected divesces te staan en ook niet bij my storage devices. doe ik wat fout of???
[ Voor 28% gewijzigd door LeVortex op 07-12-2006 09:53 ]
Verwijderd
Ik had al weer eerder gelezen hier, dat dit al bekend was. Bij de controller die met de 360 mee kwam heb ik er totaal geen last van.
Volgens mij had iemand hier dus een oplossing voor, misschien is het handig om zulke dingen in de startpost te plaatsen, zodat mensen (net als ik) hier niet telkens over hoeven te beginnen?

Tja tegen een slechte cd kan je weinig doen, tenzij je kan bewijzen dat het komt door je 360, in dat geval in de winkel een nieuwe vragen.LeVortex schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:44:
Ik heb zaterdag een xbox 360 met gears of war gekocht (dat pack). Alleen krijg ik bij Gears of war (het enige spel dat ik heb op dit moment) een error dat de cd niet gelezen kan worden. Ik krijg hem niet altijd, maar ik heb hem nu al een paar keer gehad en op de cd zitten nu al allemaal krassen. Wat kan ik hier aandoen? moet ik terug naar de mediamarkt waar ik hem gekocht heb of moet ik microsoft bellen.
edit2: Ik heb me nog niet echt verdiept in het aansluiten van een andere externe hd op de xbox, maar als ik mijn externe 160gb hd eraan hang of me usb stick. dan komt hij niet bij connected divesces te staan en ook niet bij my storage devices. doe ik wat fout of???
Externe schijven worden alleen herkend als ze fat32 zijn.
Verwijderd
Wat nou als je een spel koopt via marketplace en vervolgens onverhoopt je HDD kapot gaat. Kun je het dan zo weer opnieuw downloaden of wat.
Ja, tenminste; als je je gamertag recovert op je nieuwe HDD.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:09:
Vraagje
Wat nou als je een spel koopt via marketplace en vervolgens onverhoopt je HDD kapot gaat. Kun je het dan zo weer opnieuw downloaden of wat.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Dit heb ik ook bij een van mijn controllers!! Zwaar irritant! Ik heb geen idee hoe ik dit 'veilig' kan oplossen zonder dat mijn controller stuk gaat.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:52:
Ik heb van de goeie sint een extra wireless controller gehad, en nou zit er zo'n irritante kut piep in.
Ik had al weer eerder gelezen hier, dat dit al bekend was. Bij de controller die met de 360 mee kwam heb ik er totaal geen last van.
Volgens mij had iemand hier dus een oplossing voor, misschien is het handig om zulke dingen in de startpost te plaatsen, zodat mensen (net als ik) hier niet telkens over hoeven te beginnen?
je kan het opnieuw downloadenVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:09:
Vraagje
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ga na mn wintersport vakantie direct een nieuwe halen
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:12:
[...]
Dit heb ik ook bij een van mijn controllers!! Zwaar irritant! Ik heb geen idee hoe ik dit 'veilig' kan oplossen zonder dat mijn controller stuk gaat.
Ik heb van de goeie sint een extra wireless controller gehad, en nou zit er zo'n irritante kut piep in.
[ Voor 41% gewijzigd door wimpie007 op 07-12-2006 10:56 ]
gewoon omruilen die cd. Het is al vaker voor gekomen in dit topic. De mensen gingen er mee terug naar de winkel en kregen gelijk een nieuwe mee. Ten slotte kan jij er niks aan doen.LeVortex schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:44:
Ik heb zaterdag een xbox 360 met gears of war gekocht (dat pack). Alleen krijg ik bij Gears of war (het enige spel dat ik heb op dit moment) een error dat de cd niet gelezen kan worden. Ik krijg hem niet altijd, maar ik heb hem nu al een paar keer gehad en op de cd zitten nu al allemaal krassen. Wat kan ik hier aandoen? moet ik terug naar de mediamarkt waar ik hem gekocht heb of moet ik microsoft bellen.
In de groene alpen? Ik zou 'm ervoor halen en meenemenDarkShadow schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:45:
ik mis mn boxje nu al
Ga na mn wintersport vakantie direct een nieuwe halen
(lekker komt de kerstvakantie eraan, zit ik zonder 360
Daardoor had ik ff een vraagje: Is er een manier om mijn account en savegames op te slaan op een usb stick?
Want ik zou het wel erg schraal vinden om al mn gamescores en savegames te verliezen. Kan ik weer alles opnieuw 100% gaan uitspelen.
Alvast bedankt,
hetesaus
hetesaus
Nu ben ik zo dom geweest om een extra HDTV-kabel er bij te kopen, omdat ik er van uitging dat deze er niet bij zou zitten...
HDTV zelf instellen liep van een leien dakje. En de extra beeldkwaliteit dat dit je oplevert is echt wel merkwaardig. Xbox live heb ik tot nu toe beperkt gebruikt, enkel wat filmpjes en demo's downloaden. Binnekort ga ik me ook op het online-gebeuren werpen, nadat ik GOW toch al wat deftig kan spelen.
Is het xbox-live silver abonnement nu eigenlijk onbeperkt? Want hiertoe had ik direct access toen ik mijn gebruiker registreerde op de service.
Zit te denken om een intercooler te kopen. Scheelt zo 8 graden als je die er bij monteert. http://www.nyko.com/nyko/products/?i=71
Iemand al eens zo een intercooler geprobeerd?
Intercooler helpt niet echt; heb er wel eens wat over gelezen maar men was niet tevreden.PacinoAllstars schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:24:
Beleef veel plezier aan de 360, maar als ik een uur of 2 gears of war gespeeld heb en ik voel aan de achterkant is dat ding echt heeeeel heet. Is dat normaal????
Zit te denken om een intercooler te kopen. Scheelt zo 8 graden als je die er bij monteert. http://www.nyko.com/nyko/products/?i=71
Geen idee hoe warm mijn XB wordt bij GoW maar als ik 6 uur heb zitten spelen, heb ik meestal niet meer de fut om aan de achterkant te gaan voelen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd
Ja daar dacht ik dus ook aan! Alsof het niet voldoende geluid produceert wil je nog meer kleine fans erop zetten!! Je bent niet wijsUltraSub schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:29:
En het zal wel helemaaaal een straaljager worden na montage van nog wat extra kleine fans
2 optiesVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:52:
1 terug brengen naar de winkel en omruilen.
2 heel klein druppeltje WD40 doet wonderen
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
WD40? (western digital?Electra schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:42:
[...]
2 opties
1 terug brengen naar de winkel en omruilen.
2 heel klein druppeltje WD40 doet wonderen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:22 ]
Dat komt doordat die fans van de xbox thermal controlled zijn. Je wil niet weten hoe hard die delta's kunnen. Dan wordt i echt niet warm maar heb je wel veel herrie. Die fans van die intercooler zorgen er gewoon voor dat er veel lucht uit gezogen wordt meer dan dat die stock fans door de termal protection er uit blazen. Ik denk dat dat ding dan ook nog meer herrie gaat maken met die intercooler er op.PacinoAllstars schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:24:
Beleef veel plezier aan de 360, maar als ik een uur of 2 gears of war gespeeld heb en ik voel aan de achterkant is dat ding echt heeeeel heet. Is dat normaal????
Veel meer herrie dusNyko is dead-on in their claims of increasing air flow. It is immediately noticeable how much heat is dissipated using the Intercooler 360. The internal Xbox 360 fan, which gets the job done in most situations, tends to blow air at a modest speed. The Intercooler 360 pushes air at a comparable speed to a high-end PC. As you’d expect, the addition of three fans also mean increased noise. Some consumers claim that the Xbox 360 is already loud, and adding the Intercooler 360 certainly isn’t going to help. It is a give and take situation – the side effect of increased air flow is fan noise. If you’re experiencing overheating issues, then we’d expect that a slight increase of noise is a fair tradeoff in keeping the Xbox 360 cool.
[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 07-12-2006 11:51 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Volgens mij kan dit alleen met een officiële Xbox 360 Memory Unit. Je kunt dan heel je profiel in een keer kopiëren en vervolgens weer terug.hetesaus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:14:
Mijn xbox wordt binnenkort opgehaald door UPS![]()
(lekker komt de kerstvakantie eraan, zit ik zonder 360)
Daardoor had ik ff een vraagje: Is er een manier om mijn account en savegames op te slaan op een usb stick?
Want ik zou het wel erg schraal vinden om al mn gamescores en savegames te verliezen. Kan ik weer alles opnieuw 100% gaan uitspelen.
Alvast bedankt,
hetesaus
Overigens verlies je je gamerscore niet, die word samen met een heleboel andere dingen opgeslagen op je Xbox Live account.
Geen enkel probleem, heb ik ook moeten doen. Mijn xbox is trouwens 8 dagen weg geweest mocht je het willen weten. En ik heb een nieuwer model terug gekregen (ik had een launch model). Trouwens maakt het nieuwe model veel minder lawaai lijkt het, kan dat?hetesaus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:14:
Mijn xbox wordt binnenkort opgehaald door UPS![]()
(lekker komt de kerstvakantie eraan, zit ik zonder 360)
Alvast bedankt,
hetesaus
Zou kunnen dat ze of andere fans of de software wat aangepast hebben dat de fans langzamer draaien.SeamusXanthus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:01:
[...]
Geen enkel probleem, heb ik ook moeten doen. Mijn xbox is trouwens 8 dagen weg geweest mocht je het willen weten. En ik heb een nieuwer model terug gekregen (ik had een launch model). Trouwens maakt het nieuwe model veel minder lawaai lijkt het, kan dat?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Een vriend me heeft ook een xbox 360 gekocht, hij heeft zich aangemeld voor xbox live, en heeft voor een Silver account gekozen. Maar zijn silver account veranderd niet in gold (maand proef). Zijn account blijft op silver staan.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Mijn X360 maakt echt een abnormale teringherie als hij aan staat, dankzij de DVD-drive die blijft draaien.
Ik had dit probleem ook toen ik het via de website aanmelden. Je moet het via je xbox de account aanmaken toen kreeg ik wel de melding dat de eerste maand gold was.TheKillingBean schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:07:
Weet iemand hoe dit kan?
Een vriend me heeft ook een xbox 360 gekocht, hij heeft zich aangemeld voor xbox live, en heeft voor een Silver account gekozen. Maar zijn silver account veranderd niet in gold (maand proef). Zijn account blijft op silver staan.
En de uitleg er bij?
Dat doet die van mij niet niet meer (of minder), vandaar mijn idee dat het het een nieuwer model is (kan niet ouder zijn). Ik was zo slim mijn serienummer op te schrijven voor ik hem opstuurde, dus ik weet zeker dat ik in elk geval een andere heb. Gezien hij echt puntgaaf was (en ook stofvrij)vermoed ik dat het een hele nieuwe is en niet een gerepareerde van iemand anders. Ik kan me voorstellen dat ze iedereen met een xbox van de launch meteen een nieuwe sturen. Lees de forums maar eens na, ontzettend veel mensen krijgen nu problemen, en het zijn meestal de mensen die hem van begin af aan hebben...Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:07:
Hoe kan je trouwens zien wanneer jouw x360 is geproduceerd?
Mijn X360 maakt echt een abnormale teringherie als hij aan staat, dankzij de DVD-drive die blijft draaien.
Verwijderd
Why?PWM schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
Japan gisterenRijen voor de Xbox 360

Het was toch voor Blue Dragon of zo toch? Dus niet voor de Xbox360..
Verwijderd
Ter gelegenheid van wat? Geven ze hem gratis weg?PWM schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
Japan gisterenRijen voor de Xbox 360
Net te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:20 ]
Verwijderd
Vond het ook al een beetje raar
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15285
Edit : 360 ICM Blue Dragon dus
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:21 ]
Blue Dragon is Xbox Exclusive. MS heeft 100.000 Blue Dragon Bundels voor Japan beschikbaar gesteld. Die bundels zijn redelijk geliefd, en veel zijn er in de voorverkoop al verkocht.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:20:
[...]
Why?![]()
Het was toch voor Blue Dragon of zo toch? Dus niet voor de Xbox360..
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 07-12-2006 12:22 ]
Ik heb mijn X360 begin september gekocht, dus zo oud is hij niet, maar dan zou ik willen weten of het er een uit september is, of nog een oude overgebleven X360 die ze nog hadden liggenSeamusXanthus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:19:
[...]
Dat doet die van mij niet niet meer (of minder), vandaar mijn idee dat het het een nieuwer model is (kan niet ouder zijn). Ik was zo slim mijn serienummer op te schrijven voor ik hem opstuurde, dus ik weet zeker dat ik in elk geval een andere heb. Gezien hij echt puntgaaf was (en ook stofvrij)vermoed ik dat het een hele nieuwe is en niet een gerepareerde van iemand anders. Ik kan me voorstellen dat ze iedereen met een xbox van de launch meteen een nieuwe sturen. Lees de forums maar eens na, ontzettend veel mensen krijgen nu problemen, en het zijn meestal de mensen die hem van begin af aan hebben...
Staat er nergens op een stickertje een productiedatum oid?
achterop op de 360 op het stickertje waar de serie nummer op staat, staat ook de datum van fabricage, die van mij komt van dec 2005.Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:07:
Hoe kan je trouwens zien wanneer jouw x360 is geproduceerd?
Dit topic is gesloten.