[Ervaringen] partyfotografie deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-04 20:47

Blerf

VroomVroom

Lekker bezig geweest gerard. Toch met je nieuwe Cam zie ik toch verandering in je pics op de 1 of andere manier. Maar moet zeggen niet negatief.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167065

die nummer 08 vind ik echt te gek gerard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* neographikal zwaait vanaf locatie :w . Het is gezelig hier zo boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

neographikal schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:15:
* neographikal zwaait vanaf locatie :w . Het is gezelig hier zo boven :P
Welke lokatie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie had hier nu ook de 60mm 2.8 van canon ?? ik ondervind grote problemen met de focus. doet er soms meer dan 10 seconden over om scherp te stellen. zolang kan ik geen 1 groepje bij elkaar houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Erg mooie foto's Gerard! Is Zoetermeer Locomotion?
En waarom altijd die wc 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:04

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Anoniem: 167065 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:58:
wie had hier nu ook de 60mm 2.8 van canon ?? ik ondervind grote problemen met de focus. doet er soms meer dan 10 seconden over om scherp te stellen. zolang kan ik geen 1 groepje bij elkaar houden 8)7
neo heeft hem en ik heb er wel eens mee gewerkt, focus moet gewoon spoton en snel zijn.
Je hebt hem nog niet zo lang geloof ik, dus terug brengen. Kan wel max iets van 4 week duren.
Focusproblemen met deze lens weet ik zo niks van, maar google er anders even op. Hoe dan ook, hij zal vast terug moeten.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

GerardHenninger schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:41:
Goed... foto's dus.... foto's zijn van dit weekend.. diverse tenten... ergens bij Utrecht, in Amsterdam en Zoetermeer....

"Op stap met Billy The Klit en Geertje"
Heyyyyyyy die repslet! hoe is het me je kerel? lang niet gesproken!
coole fotos trouwens!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
Marty26 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:42:
Lekker bezig geweest gerard. Toch met je nieuwe Cam zie ik toch verandering in je pics op de 1 of andere manier. Maar moet zeggen niet negatief.
Jah echt, ik vind m'n foto's eigenlijk minder goed. Maar misschien zit dat tussen m'n oren omdat ik nog wat onzeker ben over de camera.
Anoniem: 167065 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:53:
die nummer 08 vind ik echt te gek gerard :)
Vind hem zelf niet zo, slecht licht, bewogen en onscherp..... Maar het idee was leuk :P
mithras schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:12:
Erg mooie foto's Gerard! Is Zoetermeer Locomotion?
En waarom altijd die wc 8)7 ;)
De WC-foto's waren in Club Players... de rest in Sinners geloof ik of in Ijsselstein.
dadj schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:41:
[...]

Heyyyyyyy die repslet! hoe is het me je kerel? lang niet gesproken!
coole fotos trouwens!
Jah man, leef je nog! Zouden wij Amsterdam niet een keer onveilig maken enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
O O Den Haag, feestje in de Silly's :)
nomad85 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:36:
[...]

neo heeft hem en ik heb er wel eens mee gewerkt, focus moet gewoon spoton en snel zijn.
Je hebt hem nog niet zo lang geloof ik, dus terug brengen. Kan wel max iets van 4 week duren.
Focusproblemen met deze lens weet ik zo niks van, maar google er anders even op. Hoe dan ook, hij zal vast terug moeten.
Bij lowlight gaat hij wel hunten, maar met de focusassist gaat het prima. De AF is gebouwd op preciesie en niet zozeer op rap lowlight focussen, maar het gaat allemaal prima is mijn ervaring. Als je in de buurt van Arnhem zit dan zou je hem een keer met de mijne kunnen vergelijken. Optisch is het iig een monster, scherper dan de 70-200IS wat ik tot nu toe heb gezien. Hoewel, beide zijn terugscherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 03:44:
[...]

O O Den Haag, feestje in de Silly's :)

[...]

Bij lowlight gaat hij wel hunten, maar met de focusassist gaat het prima. De AF is gebouwd op preciesie en niet zozeer op rap lowlight focussen, maar het gaat allemaal prima is mijn ervaring. Als je in de buurt van Arnhem zit dan zou je hem een keer met de mijne kunnen vergelijken. Optisch is het iig een monster, scherper dan de 70-200IS wat ik tot nu toe heb gezien. Hoewel, beide zijn terugscherp...
ach ja maar voor het focussen gebruik ik bij lowlight ook altijd de ST-E2 om dat hunten juist niet te hebben. bij mijn 28mm is dat geen probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

GerardHenninger schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:18:
[...]

Jah echt, ik vind m'n foto's eigenlijk minder goed. Maar misschien zit dat tussen m'n oren omdat ik nog wat onzeker ben over de camera.

[...]
Ja ik vind ze wat natuurlijker wat meer spreken over het algemeen. Dat vind ik persoonlijk wel mooi :Y

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 00:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Anoniem: 167065 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:58:
Bedoel je deze: Canon EF-S 60/2.8 USM Macro?

Ikzelf heb de EF 100/2.8 USM Macro, die heeft datzelfde probleem. Zonder hulpmiddelen als flitsers etc wordt die lens in donkere omstandigheden ook helemaal gek. Als ik dan de hand de lens alvast ongeveer goed focus, vervolgens de autofocus de rest laat doen, dan staat hij nog te hunten als een wilde. Misschien komt dat omdat het macro lenzen zijn? Zelfs met de focuslimiter aan, dus vanaf 0,4 meter focussen ipv 0,3 meter, blijft het probleem. Voldoende licht en hij focust supersnel.

Is 60 mm trouwens niet een groot bereik? Ik merk dat mijn 50 mm op de cropcamera (dus effectief 80 mm) lekker is voor een foto van 1 hoofd of een deel van een persoon. Voor iets meer overzicht is het geen super bereik. (Misschien in een hele grote club, niet in een beperkte ruimte).

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:14

YellowCube

Wait...what?

Macrolenzen hebben nu eenmaal een enorm lange slag, dus op zich is het niet zo gek dat ze dit gedrag vertonen.

en over een 60mm prime. Dat is inderdaad wel een vrij lang eind en dan mis je idd overzichten. Maar dan moet je de keuze maken naast die lens ook een 20-30mm mee te sjouwen en dan voor jezelf wat sessie te pakken. Half uurtje portretten schieten, groothoek erop, half uurtje overzichten etc.

[ Voor 57% gewijzigd door YellowCube op 23-01-2007 10:24 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowCube schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:22:
Macrolenzen hebben nu eenmaal een enorm lange slag, dus op zich is het niet zo gek dat ze dit gedrag vertonen.

en over een 60mm prime. Dat is inderdaad wel een vrij lang eind en dan mis je idd overzichten. Maar dan moet je de keuze maken naast die lens ook een 20-30mm mee te sjouwen en dan voor jezelf wat sessie te pakken. Half uurtje portretten schieten, groothoek erop, half uurtje overzichten etc.
yep ik heb hem er ook maar voor een half uurtje op gehad, en dan alleen voor close up portretjes . dan is het leuk en voor dansende mensjes wat dichterbij te hebben is het ook wel goed. maar voor de rest zit mijn 28mm 1.8 erop voor de rest van de avond.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Woei :) Zojuist is mijn 430EX binnen gekomen. Geweldig apparaat :D! SUPER.
Ben er helemaal verliefd op :) morgen heb ik geruim de kans om er mee te spelen ga dan namelijk weer wat foto's trekken ( ;) ) bij mijn danscursus. Heb nog beetje moeite met swivelen en tilten, maar dat zal gewenning zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fooker schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:25:
Woei :) Zojuist is mijn 430EX binnen gekomen. Geweldig apparaat :D! SUPER.
Ben er helemaal verliefd op :) morgen heb ik geruim de kans om er mee te spelen ga dan namelijk weer wat foto's trekken ( ;) ) bij mijn danscursus. Heb nog beetje moeite met swivelen en tilten, maar dat zal gewenning zijn.
swivelen en tilten ? wat zijn dat nu weer voor camera instellingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Anoniem: 167065 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:38:
[...]

swivelen en tilten ? wat zijn dat nu weer voor camera instellingen :?
Het draaien en verstellen van de 430EX? :)

Volgens mij swivel je naar links en naar rechts.. en tilt je naar boven 8) :+

[ Voor 17% gewijzigd door Timo op 23-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fooker schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:43:
[...]

Het draaien en verstellen van de 430EX? :)

Volgens mij swivel je naar links en naar rechts.. en tilt je naar boven 8) :+
ah OK :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
hos2, misschien moet je ook aan de flitser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerardHenninger schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:03:
hos2, misschien moet je ook aan de flitser :P
hela ik heb al een tijdje de 430EX in gebruik hoor :P
alleen waar is die handleiding ook al weer gebleven :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Hos en de flitser daar kan ik me een paar topics geleden nog wel wat van bedenken :)
hahaha en maar freaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoopte stiekem dat hij het over termen had die voor de danscursus van belang waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
YellowCube schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:22:
Maar je kunt met langere lenzen ook enorm strakke overzichten schieten, iets waar de meeste mensen absoluut niet bij nadenken. Die rammen er meteen een flinke wideangle/fish op voor de overzichten. Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Daily/196.jpg

Misschien niet eens het beste voorbeeld hoor, maar je ziet wel wat ik bedoel. Die 60mm heeft daarbij een enorm prettige bokeh en hij is rag en ragscherp, de platen spatten echt van je scherm af. Het kost wat moeite met de focus, maar het is het wel waard naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 20-05 00:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

neographikal schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Maar je kunt met langere lenzen ook enorm strakke overzichten schieten, iets waar de meeste mensen absoluut niet bij nadenken. Die rammen er meteen een flinke wideangle/fish op voor de overzichten. Voorbeeldje:
Grote kroeg is dat op de foto :) Inderdaad, als de situatie het toelaat is een groter bereik absoluut bruikbaar. Neemt niet weg dat ik in dat geval nog steeds liever een zoomlens zou gebruiken, want dan kun je kiezen op welk bereik je fotografeerd. Benenzoom is vaak geen optie.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:14

YellowCube

Wait...what?

neographikal schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]

Misschien niet eens het beste voorbeeld hoor, maar je ziet wel wat ik bedoel. Die 60mm heeft daarbij een enorm prettige bokeh en hij is rag en ragscherp, de platen spatten echt van je scherm af. Het kost wat moeite met de focus, maar het is het wel waard naar mijn mening :)
zoals meneer haverkamp ook al zegt: het hangt natuurlijk wel af van de ruimte die je hebt.
:)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Yup, maar ik sleep de 70-200 ook gewoon mee naar de lokale club en die is ook niet al te groot. Werkt prima:

Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Daily/234.jpg

Gewoon een beetje spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
contrast van die 60mm macro is al erg mooi, heeft weinig nabewerking nodig is mijn ervaring.

en indd... niet zo vasthouden aan het 'lange lenzen zijn voor buiten en groothoek lenzen zijn voor binnen' principe.... een lange lens geeft weer een totaal ander beeld, comprimeert meer en laat een krappe dof vaak mooier uitkomen.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

abrakadaver schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:43:
contrast van die 60mm macro is al erg mooi, heeft weinig nabewerking nodig is mijn ervaring.

en indd... niet zo vasthouden aan het 'lange lenzen zijn voor buiten en groothoek lenzen zijn voor binnen' principe.... een lange lens geeft weer een totaal ander beeld, comprimeert meer en laat een krappe dof vaak mooier uitkomen.
yep en je krijgt ook aparte shots van poserende mensjes die ongeveer op instorten staan in een vreemde houding waarvan ze normaal de ervaring hebben dat iemand met een compact camera dan binnen 1 seconde een spontane foto weet te maken en omdat je zegt dat ze moeten wachten tot je goed gefocused bent er na 20 seconden wachten de structurele integriteit van het groepje het toch al aardig begint te begeven }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

offtopic:
vergeet je niet es adem te halen hos?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adem halen was daar toch onmogelijk aangezien de ventilator het had begeven en de natuurlijke beluchting van zo'n bedrijfsruimte niet echt is ingesteld op grote hordes mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
Anoniem: 167065 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:32:
[...]

yep en je krijgt ook aparte shots van poserende mensjes die ongeveer op instorten staan in een vreemde houding waarvan ze normaal de ervaring hebben dat iemand met een compact camera dan binnen 1 seconde een spontane foto weet te maken en omdat je zegt dat ze moeten wachten tot je goed gefocused bent er na 20 seconden wachten de structurele integriteit van het groepje het toch al aardig begint te begeven }:O
't is niet verplicht om alleen maar poserende mensen op de foto te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

abrakadaver schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:23:
[...]

't is niet verplicht om alleen maar poserende mensen op de foto te zetten ;)
nee maar als zo'n groepje zo zijn best doet om een leuke pose aan te nemen dan is het ook weer sneu voor ze als je geen foto gaat maken. denk dat niemand hier zo kil is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 30-05 17:06

Arfman

Drome!

Anoniem: 167065 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:11:
adem halen was daar toch onmogelijk aangezien de ventilator het had begeven en de natuurlijke beluchting van zo'n bedrijfsruimte niet echt is ingesteld op grote hordes mensen ;)
Ik denk dat Julius doelde op het gebrek aan interpunctie in je posting ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:13:
[...]

Ik denk dat Julius doelde op het gebrek aan interpunctie in je posting ;)
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Zijn er nog mensen aanwezig op Awakenings Vrijdag a.s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Ik, maarja zal ook wel moeten als Flockfotograaf ;)

Tijdje hier niet geweest, maar veel nieuwe post zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Iemand zin om voorafgaand aan Flockers in Arnhem wat te drinken? * neographikal mompelt iets over Florian en tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 11:21

Floor-is

5.2

Shit is vrijdag aanstaande de flock joh? Hmm dan euhm .. hmm

Ik schijn er soort van semi-verplicht aanwezig te moeten zijn, maar zit dan eigenlijk zegmaar ergens anders...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
boehoehoeh :'( :'( Mijn flitsertje doet het niet fijn! :( Batterijen zijn waarschijnlijk niet helemaal 100%. Baal echt als een stekker, hoop dat hij het met Ni-MH Duracell wel goed doet :/

Maargoed morgen eens kijken of hij wel fatsoenlijk flitst.. Nu was het meer van, "*flits, *knip.. Heuh? geen flits?, oh lampje uit..." :'(

[ Voor 80% gewijzigd door Timo op 24-01-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

fooker schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:17:
boehoehoeh :'( :'( Mijn flitsertje doet het niet fijn! :( Batterijen zijn waarschijnlijk niet helemaal 100%. Baal echt als een stekker, hoop dat hij het met Ni-MH Duracell wel goed doet :/

Maargoed morgen eens kijken of hij wel fatsoenlijk flitst.. Nu was het meer van, "*flits, *knip.. Heuh? geen flits?, oh lampje uit..." :'(
Shit zeg :( Dat is niet mooi. Ik heb ook 1 besteld, komt hopelijk nog voor het weekend binnen. (maar daar heb jij niets aan).

Heb je al normale batterijen geprobeerd? Niet oplaadbaar zeg maar? Ik heb altijd reserve mee, voor het geval dat.... (met die 550EX dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hape Nimh halen bij de kijkshop, tientje voor set van vier in een doos 2500mah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 15:56

Neophyte

it's back....

neographikal schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:42:
Hape Nimh halen bij de kijkshop, tientje voor set van vier in een doos 2500mah :)
Heb toevallig van de week nieuwe gehaald, tegenwoordig krijg je 2600mah, maar erg goede batterijen voor je geld inderdaad. En vergeet het mooie doosje niet dat je erbij krijgt.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik heb vandaag uit Hongkong 2 setjes GP 2700mah binnen gekregen. Bij elkaar nog geen 15 euro inc verzendkosten geloof ik. Maar kijkshop is wel iets dichterbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hadden we voor batterijen geen ander verzamel topic?

Wat is dat overigens met die Flock meuk? Wie gaat er heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

jules schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 02:19:
Hadden we voor batterijen geen ander verzamel topic?

Wat is dat overigens met die Flock meuk? Wie gaat er heen?
Ik niet ik zit vrijdag op Awakenings en zaterdag op VJ finale in Paradiso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 15:59
Als we allemaal een beetje hadden opgelet; hadden jullie geweten dat Flockers pas Zaterdag 24 Februari is :)

Aankomend weekend sta ik in 't Sportpaleis, Antwerpen om Reverze vast te gaan leggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mittnick op 25-01-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Klopt ongetwijfeld maar het ging HIER nu even over batterijen. Zodra er een hele discussie
over batterijen plaatsvindt dan geef ik je gelijk.

Maar begint me uberhaupt een beetje te irriteren dat er hier door sommigen voor moderator wordt gespeeld. Laat dat aan de moderators over. (Vandaar ook nu even mijn reactie hierop).

Over een heleboel onderwerpen zijn ook aparte topics, maar daar ga je toch ook niet steeds naar verwijzen? Dragging the shutter? komt vast ook ergens anders voor. Lens keuze? ook apart topic.
Showcases? Ook apart topic. Als je zo doorgaat wordt het wel erg beperkt.

My 2 cents om het een beetje leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Aanbod blijft nog steeds staan, ik heb die avond vrij zo te zien, wie wil er een tequilaatje of iets dergelijks pakken bij Florian in Arnhem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142441

@neogrphikal: Even tussendoor; die website van je, is dat wordpress? Zo ja, welk pluggin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Homemade, alles met het handje geprogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142441

aha, vroeg het gewoon af, ze lijken allemaal op mekaar die weblogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Zoo net weer terug, flitser bevalt erg goed moet ik zeggen. :) Ben d'r enorm blij mee. De batterijen moeten dus gewoon goed zijn wilt dat ding fatsoenlijk flitsen. Omnibounce erop en gaan..(goude omnibounce trouwens)

Vandaag was het druk bij ons weer,enorm druk.. gigantisch druk zelfs. Deze keer had ik zelfs moeite om door de menigte heen te komen. Overal dansende mensen, elleboog aan elleboog, wat dus resulteerd dat om langs te komen je flink moet trekken en duwen. :D Mag het van mij toch wel ietsjes rustiger zijn..

Ben nu echt dood, is toch hard werken dat fotograferen, maar wel flink beter dan wat schapjes vullen in een supermarkt 8) _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 27-01-2007 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
fooker schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 03:21:
Zoo net weer terug, flitser bevalt erg goed moet ik zeggen. :) Ben d'r enorm blij mee. De batterijen moeten dus gewoon goed zijn wilt dat ding fatsoenlijk flitsen. Omnibounce erop en gaan..(goude omnibounce trouwens)
Hou je d'r rekening mee dat je warme foto's/kleuren krijgt als resultaat. Dat kan soms fijne plaatjes opleveren, maar niet altijd. Als je echt een omnibounce wilt, haal dan ook nog een witte en dan kan je achteraf altijd je foto's nog warmer maken.

Trouwens, fotografie is misschien leuker dan vakjes vullen in een supermarkt, maar bij die supermarkt is het resultaat altijd goed, je vakjes zijn vol. Bij fotografie lukt het niet altijd zoals je wilt en kom je met kut platen thuis..... En als je dan hebt geschoten voor een grote opdrachtgever... tja.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

GerardHenninger schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:32:
[...]

Hou je d'r rekening mee dat je warme foto's/kleuren krijgt als resultaat. Dat kan soms fijne plaatjes opleveren, maar niet altijd. Als je echt een omnibounce wilt, haal dan ook nog een witte en dan kan je achteraf altijd je foto's nog warmer maken.

Trouwens, fotografie is misschien leuker dan vakjes vullen in een supermarkt, maar bij die supermarkt is het resultaat altijd goed, je vakjes zijn vol. Bij fotografie lukt het niet altijd zoals je wilt en kom je met kut platen thuis..... En als je dan hebt geschoten voor een grote opdrachtgever... tja.........
iets zegt me dat jij dat niet zoveel meer hebt gerard :P....maar het is wel goed advies idd, het is een mooie job, maar je moet wel altijd goed kunnen presteren en zo komt hij nog niet helemaal over. Zeker alleen met een gouden diffusion dome (thnx nikon :P) zal je niet altijd het gewenste resultaat krijgen. Wat ik zelf wel heel gaaf vind is om met 3 flitsers te werken en dan met verschillende kleurkapjes (sorry nikon, diffusion dome's klinkt echt niet :P). Heb het zelf slechts 1keer gedaan, maar als je sommige foto's ervan ziet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Of gewoon denken, "Fuck die flitser" en knallen zonder flitser :P

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/jan/20070124_clinique110.jpg

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/2007/jan/20070124_clinique122.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Flockers is pas 24 februari :) Ik denk eraan om een hotel te nemen. Vanuit leeuwarden naar arnhem is me toch wat te lang rijden.

Zie je daar wel Floris ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

GerardHenninger schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:38:

[afbeelding]

[afbeelding]
Choeso jei! :+ 15 fish op 1,3x crop vind ik trouwens erg fraai.

Gokje: ISO 1600, f/2,8 1/40e?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
JumpStart schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Choeso jei! :+ 15 fish op 1,3x crop vind ik trouwens erg fraai.

Gokje: ISO 1600, f/2,8 1/40e?
Jij bent goed! :P Eerste is op 1/25 tweede op 1/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]
hela wat is dit, zit ik net aan de flitser en dan gaat men hier nu opeens zonder flitser schieten :P

wel heftig mooi hoor gerard. en yep voordeel van een korte lens is dat je echt goed stabiel kan schieten op 1/8 tot 1/25 ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 167065 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:23:
[...]

hela wat is dit, zit ik net aan de flitser en dan gaat men hier nu opeens zonder flitser schieten :P
"Say whut???" :+

Afgelopen opdracht (jubileum feest) constant zitten wisselen tussen C.Fn-05 2 en C.Fn-05 3. Oftewel wisselen tussen "AF assist only" en "AF assist and Flash fire".

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo vanavond maar eens richting ruigoord toe *O* en morgen leuk feesie in pakhuis wilhelmina van 15:00 tot 1:00 leuke aanrader :) (oh en het is fotografisch contactgestoord trance publiek dus hou er rekening mee als er nog luitjes van hier komen ;) )

vanmiddag nog naar de winkel geweest met mijn 60mm 2.8. daar deed dat ding het nu gewoon }:O
maar ze gaven wel de tip om hem met de hand op oneindig te zetten alvorens te gaan scherpstellen met de st-e2 bij groepsfotos. schijnt dat aangezien er nogal vertraging is dat na het afstand bepalen met de st-e2 het ding daarna geen afstand meer bepaald waardoor de lens het ook niet meer snapt 8)7

alleen viel ze wel op dat de focus op oneindig niet goed werkte wat normaal schijnt te zijn met die macro lensen . dus het is oneindig instellen en dan een stukje terug 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

pfff wat je als fotograaf al niet moet onthouden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het idee van veel lenzen dat ze iets verder dan oneindig kunnen is dat wanneer ze onbedoeld wat verschuiven met het focussysteem, ze nog wat ruimte hebben om het te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah ok, weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Actually, dat heeft wat met de temperatuur van je glas te maken, aldus de handleiding van m'n 17-40 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

neographikal schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:40:
Actually, dat heeft wat met de temperatuur van je glas te maken, aldus de handleiding van m'n 17-40 :P
en aldus nikon technische afdeling had het wat te maken met focusshifting (zoiets noemde hij het, maar hij legde het gelukkig uit :)), door flink gebruik kan je focusring wat speling gekregen hebben of iets dergelijks, maar dan is die extra ruimte dus fijn wanneer het iets verplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

GerardHenninger schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:32:
[...]

één van de mooiste stukjes tekst van de laatste tijd hier; kort maar krachtig. Thumbs up G!

Nog een toevoeging; bij de supermarkt heb je een hele grote kans dat je meer betaald krijgt, meteen vanaf het begin. In fotografie land moet je je eerst nog bewijzen en je naam neerzetten. Daarnaast is een beetje commerciële kennis wel gewenst. Sterker nog, het zal je enorm veel voordeel bieden.
nomad85 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:12:
[...]

iets zegt me dat jij dat niet zoveel meer hebt gerard :P....maar het is wel goed advies idd, het is een mooie job, maar je moet wel altijd goed kunnen presteren en zo komt hij nog niet helemaal over. Zeker alleen met een gouden diffusion dome (thnx nikon :P) zal je niet altijd het gewenste resultaat krijgen. Wat ik zelf wel heel gaaf vind is om met 3 flitsers te werken en dan met verschillende kleurkapjes (sorry nikon, diffusion dome's klinkt echt niet :P). Heb het zelf slechts 1keer gedaan, maar als je sommige foto's ervan ziet :D.
Ik ken een fotograaf die flitst met een gele diffusion dome. Zo geel heb je de foto's nog nooit gezien... Dacht dat dat kwam van de Nikon ACR conversie in eerste instantie. Maar toen ik hem sprak en hem aan't werk zag wist ik dat het daar niet aan kon liggen....
Met een bak licht kan je dat idd. D'r zijn momenten dat ik ook m'n flitser uitknal, of m'n cam een dusdanige sluitertijd geef dat je de flitser nauwelijks z'n werk ziet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow dat was weer een te gek feesie op ruigoord, alleen een beetje druk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Feest van Electronation was ook echt tegek! Iedereen ging echt helemaal los. Morgen volgen wat foto's, nu eerst maar eens wat slapen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door J3roen op 28-01-2007 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
Zooo na mn werk (licht voor de Osdorp Posse) nog even naar de silo in Rotterdam gereden, ff Awakenings gebuurt.. hoop dslr's voorbij zien komen, ook backstage (echt de krapste ooit, op beide stages :+), zijn er nog tweakers wezen schieten hier? Ik meen wel bekende gezichten gezien te hebben :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok hier dan wat fotos van gisteren

pluizige beestjes bewaakten de bar
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image11.jpg

mensjes moesten op de foto
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image19.jpg

exclusief voor ruigoord het nieuwste model cd speler
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image13.jpg

morrieman draaide waanzinnig goed *O* *O* *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image27.jpg

hij blij..... en ik ook *O*
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Heuh!?1 Volgens mij doe ik iets fout want mijn foto's zien er niet uit :P althans niet op mijn windows PC. Daar zijn ze inderdaad veels te geel, tegen oranje aan zelfs, ziet niet uit. Maar op mijn MacBook, waar ik ze ook op bewerkt heb zien ze wel flex uit? :? :'(

Ik zal zo eens wat foto's uploaden, kijken of dan iets verandert.. :|
Zoals gezegd hier op mijn macbook zien ze er goed uit, dalijk even testen op mijn windows bak... :/
edit: Daar zijn ze dus totaal verneukt op.. Weet iemand wat ik fout doe? :/
edit2: Betere foto's gevonden O-)
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atfook.nl/got/jeans2/Jeans6.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Timo op 28-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de eertste lijkt nog wat bewegingsonscherpte te hebben. zeker zonder flits geschoten op 1/25 of zo ?

de zwart wit zou ik wat meer croppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Avondje rondstuiteren in de club :Y)

1
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_0947.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_0979.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1011.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1134.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1104.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1140.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1280.jpg

8
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1300.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1350.jpg

10
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1410.jpg

11
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-01-27-inferno-450/IMG_1438.jpg

Het was ietsje rustiger dan normaal, maar wel erg gezellig :) Qua licht vind ik het allemaal behoorlijk gelukt als je bedenkt dat een van de donkerdere zalen is die ik ken :)

En ik kwam er weer één tegen die mij ging vertellen hoe ik m'n werk moest gaan doen. Ik sta open voor tips en suggesties, altijd, maar als je het aan de hand van megapixels gaat doen dan loop ik vriendelijk glimlachend weg :X

[ Voor 8% gewijzigd door neographikal op 28-01-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Anoniem: 167065 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:24:
de eertste lijkt nog wat bewegingsonscherpte te hebben. zeker zonder flits geschoten op 1/25 of zo ?

de zwart wit zou ik wat meer croppen. ;)
Ja de zwart wit croppen is een goed idee ja. Nee, was wel met flits, maar het was daar iets lichter als normaal, dus dan werkt 1 seconde sluitertijd niet. 0.5 of 0.3 was beter geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fooker schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:26:
[...]

Ja de zwart wit croppen is een goed idee ja. Nee, was wel met flits, maar het was daar iets lichter als normaal, dus dan werkt 1 seconde sluitertijd niet. 0.5 of 0.3 was beter geweest :)
oh is dat het effect van dat gele filter in je omnibounce dan ? leek wel natuurlijk aanwezig licht.

ps gaan er nog luitjes van hier naar prog as a frog toe zometeen ? marty misschien ? :P

en ik merk wel dat ik voortaan maar vanuit mijn raws moet gaan werken. die zien er een stuk beter uit dan de jpgs . alleen dat lightroom crasht continu als ik 40 raws wil exporteren naar jpg :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 28-01-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
@fooker :
welke RAW/JPEG processor gebruik je in Windows en welke in MacOS?
Zoals ik al had voorspeld..... ze zijn wel aan de warme/gelige kan...

@neo :
top foto's! Zo wil ik ze over twee maandjes ook! Of nog beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Top, gaan we regelen en thanks! :Y Als jij zorgt voor een paar lumen meer licht, dan zorg ik dat er nog vettere shots uit komen :P Ik zit hier echt aan het maximum van m'n gear qua lichtvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:40:
Top, gaan we regelen en thanks! :Y Als jij zorgt voor een paar lumen meer licht, dan zorg ik dat er nog vettere shots uit komen :P Ik zit hier echt aan het maximum van m'n gear qua lichtvangen...
anders mag je mijn 28 1.8 wel een keer lenen hoor ;)

en foto 5 van het groene mannetje deed me meteen denken aan deze

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/parties/2006-10-28-arcofgoa/thumb2/image55.jpg

toen was het groene mannetje op de stubnitz in noord

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 28-01-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:36:
@fooker :
welke RAW/JPEG processor gebruik je in Windows en welke in MacOS?
Zoals ik al had voorspeld..... ze zijn wel aan de warme/gelige kan...

@neo :
top foto's! Zo wil ik ze over twee maandjes ook! Of nog beter :P
Ik importeer ze in Aperture en exporteer ze daarmee ook. Op windows zie ik ze alleen als JPG in de browser, dan zijn ze onnoemelijk geel en oranje bijna. Maar op de mac zijn ze dus gewoon normaal?
Ik heb het liever iets te warm, dan te koud, maar dat is mijn persoonlijke mening :-) Ik ga het toch eens op een andere PC bekijken, vertrouw die bak niet helemaal :+

edit: Ze blijven geel op die windows PC's van mij. Kan ik dit mischien compenseren door met de witbalans te spelen, of licht dit mischien aan sRGB of adobe RGB?
Foto's zijn geupdate en aangepast trouwens ;)

@ hos2: Ja ik zag het :( Probleem is dat aperture nogal de neiging heeft om previews te gaan uitrekenen terwijl ik aan't knippen plakken en croppen ben. Dus daar word het zo traag als dikke stront door een trechtertje van. :X

[ Voor 28% gewijzigd door Timo op 28-01-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dezwart wit vind ik nu iets teveel gecropt, haar arm is eraf gevallen ;)

oh en hier nog een die ik wel geslaagd vond
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/ruigoord/2007-01-27-tranceorientexpress/thumb2/image20.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 28-01-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neographikal schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:40:
misschien moeten partyfotografen zich ook maar gaan toeleggen op lichtverhuur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Anoniem: 167065 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:34:
[...]

misschien moeten partyfotografen zich ook maar gaan toeleggen op lichtverhuur :+
Misschien moeten LJ's maar eens luisteren naar ons ipv boekjes lezen en patience spelen (voorbeeld : Armin Only) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerardHenninger schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:38:
[...]

Misschien moeten LJ's maar eens luisteren naar ons ipv boekjes lezen en patience spelen (voorbeeld : Armin Only) :P
oftewel deskundig lichtadvies aan de organisatie aanbieden voor extra tarief en absolute volmacht van de organisatie om de LJ achter zijn vodden te zitten. mogelijkheden genoeg voor de profs hier om extra toegevoegde waarde te leveren tov andere fotografen en jezelf onmisbaar te maken :p

ps de patiencende LJ niet per ongeluk op de foto gezet en subtiel tussen de berg fotos gezet die naar de organisatie gaan ? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 28-01-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Awakenings MaasSilo Vrijdag
1#
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/183/372029508_0e63ce732d.jpg
2#
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/146/372028518_0d217aeda3.jpg
3#
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/188/372028329_34260bef1c.jpg
4#
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/153/372028240_033ec9da38.jpg

Was goed feestje en heb me prima vermaakt.... Was weer veel te laat en gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 23-05 22:13
Marty26 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:05:
Awakenings MaasSilo Vrijdag
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]

Was goed feestje en heb me prima vermaakt.... Was weer veel te laat en gezellig :D
Nette foto's. een tikkeltje donker.

Ik ben zaterdag trouwens zonder camera naar Awakenings toe geweest.Na een dagje Franse Alpen - Nederland racen nog net op tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08-2023
XQlusive Zany :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany1.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany2.JPG
1.Lijkt wel een verdwaald DefQon Logo - 2. Veel leuke dames aanwezig
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany3.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany4.JPG
3. Vechten om een drankje en toch effe kunnen lachen - 4. Druk, maar wel genoeg ruimte om te dansen
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany5.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany6.JPG
5. Tja de trap... dat blijft een fotogeniek ding - 6. Duidelijk aan het genieten
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany7.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany8.JPG
7. Precies, er werd goed gedraaid - 8. Bowling zonder kegels
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany9.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany10.JPG
9. Die houden vast erg veel van elkaar - 10. Genoeg power in de lichtinstallatie
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany11.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany12.JPG
11. Zanys intro - 12. Bekijk het eens van een andere kant
Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany13.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/xzany14.JPG
13. Een laatste blik op de zaal en op naar huis 14. Weer een topfeest in de geliefde bierhal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Hier weer wat foto's van mij, geschoten in de Sugar Factory (A'dam) voor Electronation.
(Vraagje, klopt het dat als je de foto's kleiner maakt dat ze plotseling een stuk donkerder zijn/lijken?)

Als het er teveel zijn hoor ik het wel, maar wat mij betreft hoe meer hoe beter.

1. Schim effect (erg geslaagd vind ik deze)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_01.jpg

2. Maar eens een foto van mij posten ;)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_02.jpg

3. Mooie dames & mooie Tattoo
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_11.jpg

4. Tegenlicht is leuk
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_12.jpg

5. Doet me op de een of andere manier denken aan een foto van Hos ;)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_09.jpg

6. Wederom mooie dame ;)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_10.jpg

7. Leuke (gulle) bardame
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_04.jpg

8. Curves experiment
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_06.jpg

9. Jong publiek
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_03.jpg

10. Voor het ultra brak topic? ;)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/electronation_2007-27-01/electronation_2007-27-01_05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow prog as a frog was weer helemaal te gek :) lekker relaxed feesie met huiskamer sfeer . fotos volgen snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

ilovetechno schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:28:
[...]

Nette foto's. een tikkeltje donker.

Ik ben zaterdag trouwens zonder camera naar Awakenings toe geweest.Na een dagje Franse Alpen - Nederland racen nog net op tijd...
Ja zag je pics ja. Was het zaterdag net zo goed als vrijdag? Want ik heb me erg erg goed vermaakt wel :Y Christiaan Varela _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow crisis 1 is zeker te gek. en die hos foto vind ik ook wel mooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 30-05 17:35

Chiron

Moderator Discord
Ik ben zaterdag ook ff langsgehobbeld (half 2 binnen ofzo, en half 5 weer weg), was op zich erg leuk feestje :) Adam Beyer _O_
Ik weet niet wie Armin deed, maar vaak zijn het meerdere LJ's op een feest ter grootte van zoiets :)

En: Sfeer in de zaal != Sfeer op de foto. Als LJ zijn we er om de show te maken en het publiek een onvergetelijke ervaring te bezorgen, en niet de fotografen ;)

Soms moet het gewoon wat duisterder ten behoeve van het feest, of het moment. Komende heroes of techno bijvoorbeeld, met British Murder Boys, dan is het echt geen pan om alle koppen maar vol open te gooien en lekker vrolijke lichte kleurtjes te filteren :)
Dat is echt vieze duistere percussietechno, daar hoort 't gewoon wat donkerder.

Fotografen mogen van mij best verzoekjes doen of het af en toe iets lichter mag, maar het is maar net de manier waarop het gebracht wordt. Als het een relaxte gast is (of dame :)) dan heb ik er geen problemen mee.. ff babbeltje in een rustig moment over wat ze willen en waar ze foto's voor maken enzo en dan is het ok. Maar als ik lukraak naar mn hoofd geslingerd krijg van "hee joh waar ben je nou helemaal mee bezig, gooi het licht effe wat omhoog, want anders kan ik geen goeie foto's maken", dan kan ie toch hard door de grond zakken van mij, en als ik hem echt niet mag gooi ik ook nog ff alle kleuren naar rood in de zaal >:)

Overigens zit ik als LJ soms ook weleens te gotten hoor.. :p (patience kan me niet zo heel erg meer boeien, te vaak gespeeld o-))

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow dat electronation ook maar eens naar toe gaan :)

hier dan weer wat fototjes van mijn kant. gisteren was wel omgedoopt in hobbykwartier, qua belichting was het knap lastig. veel projecties en dansvloer was donker.

maar hier uit de categorie beaty & the beast allereerst

the beast
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image56.jpg

in heftige strijd verwikkeld
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image45.jpg

het was in ieder geval geen plek voor lieve poezelige pluizige beestjes
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image27.jpg

the beauties
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image49.jpg

welkom op aarde
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image02.jpg

RIP
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-01-28-luneytunes/thumb2/image62.jpg

jammer dat er geen bekenden nog waren komen opdagen van hier. was wel benieuwd wat die ervan gebakken zouden hebben :p

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 29-01-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Sorry Hosje dat ik er niet bij was.... Maar ik was algeheel brak en naar de klote :X soms moet je gewoon slapen zeggen ze....

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/172/372028998_a9038478e5.jpg

Mijn 2schatjes van de avond :) rechts mijn dame en links de dame van Varela. Was gezellig.
Maar hos door die 2 was ik dus nog brak op zondag... Aangezien ik vrijdag op zaterdag nacht maar 1uur had geslapen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Anoniem: 167065 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:43:
wow crisis 1 is zeker te gek. en die hos foto vind ik ook wel mooi :+
thanks ;) Ik was er ook blij mee! Ook jammer dat ik gisteren niet kon komen, maar ik was ook echt brakkerdebrak. Ik word al oud.. hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 23-05 22:13
Marty26 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:56:
[...]

Ja zag je pics ja. Was het zaterdag net zo goed als vrijdag? Want ik heb me erg erg goed vermaakt wel :Y Christiaan Varela _O_
Was zeker goed te doen.. Alleen ik was een beetje naar de klote na een hele week zuipen skiien en boarden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
zaterdag vroeg op de avond ook nog even een dj op een hardstyle/jump feestje gefotografeerd... weinig publiek op de foto gezet want moest 's nachts nog ergens anders naartoe.

1
Afbeeldingslocatie: http://www.koenrutten.com/dpz/flipmo1.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.koenrutten.com/dpz/flipmo2.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.koenrutten.com/dpz/flipmo3.jpg

Ik had hier m'n flitser naast het podium op een statief gezet... zo kan je zelfs met die dikke rook nog aardige foto's gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206663

Zaterdag voor de 1e maal op stap met mijn nieuw toestel het was onmiddellijk een groot feestje, Reverze in het sportpaleis. Ik probeer straks wat van men eerste foto's te posten. Weet iemand soms waar ik de fotos kan naar uploaden? Men telenet zit al vol :s

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 206663 op 29-01-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:58

Zoefff

❤ 

Phoe, jullie liggen wel op de loer zodra een topic de 1000 benadert he :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's post.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier géén open Welke-instellingen-moet-ik-gebruiken vragen. Wij kennen de exacte situatie niet en er is niet zo iets als een "met-deze-instelling-ga-je-het-redden" setting. ;)

Dragging the shutter: http://www.planetneil.com/faq/dragging-the-shutter.html