[PC] Battlefield 2142 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Ik wordt steeds weer eruit gegooid met een punkbuster melding. Dit sinds een tijdje bf2124 niet meer gespeeld te hebben. Heeft iemand anders dit probleem ook?
ik heb nu 3 server gejoined, alle 3 wordt ik eruit gegooid. Voorheen had ik nooit last. Ik heb de online versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Punkbuster even updaten. >>>delete de pb map in de installatie map.>>>>punkbuster updaten dmv de pbsetup. klik!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Iemand ook het probleem dat ie met Vista een "display driver"error geeft en je pc volledig vastloopt,ctr-alt-del is dan soms de oplossing maar soms moet ik de pc volledig resetten,ik ben nu weer terug met de 100.65 driver van nvidia,de nieuwere béta drivers gaven het zelfde probleem,even m'n nvlddmkm(want daar zit het probleem volgens vista)appart reinstallen helpt ook niets,zucht,ik kan op dit moment geen enkel spel normaal uitspelen ,net even was ik commamder......loopt de boel vast |:(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:22:
Hm dan ligt het dus niet aan je videokaart, maar dus hoogst waarschijnlijk aan je wireless. Ik meen dat ik al is eerder ergens heb gelezen dat wireless en online gamen niet echt geweldig is. Maar om er toch zeker van te zijn, moet je even een utp kabeltje pakken en aansluiten.
Yep, je hebt gelijk! heb helemaal niet aangedacht!

Heb een utp kabel gebruikt, en gaat prima! Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

No problem ;)

Even ter info; Punkbuster heeft sinds de laatste update een service(PnkBstrA,PnkBstrB) aan je windows toegevoegd. Anders dan menige sites beweren, geld deze service voor alle windows gebruikers. En mag je deze service dus niet uitschakelen, mits je normaal online wilt gamen.
We are aware of several players who are getting kicked for Losing Key Packets with an error code ffff0001 or ffff0002 after the v1.701 PB Client update released yesterday. There seems to be some misinformation being posted on various websites and forums in reference to the new PunkBuster services called PnkBstrA and PnkBstrB. These are NOT optional. If these are disabled or stopped or blocked by the user or anti-virus or Internet security software, updated PunkBuster servers will remove you from the game for Losing Key Packets. Users of some versions of McAfee Security Center are reporting that these PB components are getting automatically added to the "block" list. If this happens on your machine, you will need to remove them from the list in order to continue using PunkBuster. Players who have manually disabled or stopped PnkBstrA based on instructions from some other website may need to run our PBSVC program to uninstall and reinstall in order to continue playing on PB enabled servers.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Xadeon schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:58:
Punkbuster even updaten. >>>delete de pb map in de installatie map.>>>>punkbuster updaten dmv de pbsetup. klik!
thanks nu werkt het weer! na deze update ben ik er nog 1 keer uitgegooid met de melding: losing key. firewallinstellingen wat aangepast en ik ben er tot zoverre er niet meer uitgegooid. bedankt nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost na enkele keren een BSOD te hebben gehad,in eerste instantie dacht ik dat het aan mijn geheugen lag(te hoog geklokt,te weinig volts) nu heb ik enkel mijn instellingen in BF2142 bijgesteld in de video opties,lagere instellingen want ik had voorheen alles high staan,dit bleek na een potje knallen goed te werken :) ,wel jammer dat ik nu in vista niet alles high kan spelen want dit kon zondermeer in xp,maar es overwegen om een XT2900 aan te schaffen zolang nvidia geen behoorlijke driver kan uitbrengen :(

edit:probleem blijft toch..helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Fern op 22-04-2007 17:04 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
sinds PB de PnkBstrA,PnkBstrB op mij PC heeft geinstalleerd heb ik zoveel lag dat ik geeneens meer normaal kan spelen.

Ik zie dat PnkBstrB.exe soms 48%! van mijn CPU tijd opvreet, dit is echt niet normaal.
Als ik deze service disable wordt ik gekicked

Iemand een oplossing voor dit probleem?

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Pb opnieuw installeren misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Dat heb ik al geprobeerd, maar dat mocht niet helpen.

PB blijft dat hoge cpu gebruik houden, waardoor ik dus niet meer normaal kan spelen :/

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Mischien als je even de PnkBstr service deinstalleert en herinstalleert met behulp van klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Xadeon schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:34:
Mischien als je even de PnkBstr service deinstalleert en herinstalleert met behulp van klik!
Heb alle mogelijke stappen doorlopen, PB services starten goed.
Het is puur het hoge PB cpu gebruik wat de lag veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Zie hier het einde van mijn 2142 ervaring. :/

PunkBuster begint nu echt op spyware/nagware/unwanted ware te lijken. Natuurlijk wil ik niet tegen cheaters spelen, maar ik wil ook geen 3rd-party services in het geheugen geladen hebben die niets met het functioneel opereren van mijn computer te maken hebben, zeker al is de broncode niet bekend.

Uit de FAQ:
Are the new components optional?

Starting with PB Client version 1.700, the new components are required. Uninstalling and/or disabling the new components will cause PunkBuster to stop working correctly and will cause frequent kicking from PunkBuster enabled servers.

Why do these new services continue to run after I stop playing the game?

In order to fully support running a PunkBuster enabled game as a limited (non-Administrator) user, the services must be running all the time after they are installed.
Niet eens even de optie om aan te geven dat je spellen speelt als admin op de PC waardoor de services niet geïnstalleerd hoeven te worden. Schande.

Aan de andere kant is het wel mogelijk om een script te maken dat de services van disabled -> automatic zet en deze start, om vervolgens daarna het spel te starten. Bij het afsluiten worden de services gestopt en weer op disabled gezet...

[edit]
Nog iets uit de FAQ:
What exactly does the PnkBstrA service do?

We have moved part of PunkBuster's auto-update functionality into the PnkBstrA service. This service is used by PunkBuster to update other PunkBuster components in the background while users are playing our supported games with PunkBuster enabled. By moving this functionality and others into services and drivers, the part of PunkBuster that runs inside the game no longer needs Administrator rights.
Dus hij gaat lekker naar huis pingen tijdens het spelen van je spel en niet wanneer jij dat zelf wilt (voor het spelen, bijvoorbeeld...)? Hoe lang duurt het nog voordat die service zichzelf up-to-date kan houden zonder dat een spel geladen is?

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2007 08:59 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Heb even met procmon ( Process monitor ) gekeken wat "PnkBstrB.exe" nou precies doet.
Het scanned het hele PC register en alle hdd's naar .dll .exe en .dat en nog een paar andere files.

Nu vindt ik het ook niet zo vreemd dat de pc zo traag is en lagged tijdens het spelen.
Het is net of PB een complete antivirus scan doet.

Mag punkbuster dit zomaar doen trouwens? of is daar geen wetgeving voor in de EU?

[ Voor 0% gewijzigd door fast-server op 23-04-2007 13:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

fast-server schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:34:
Heb even met procmon ( Process monitor ) gekeken wat "PnkBstrB.exe" nou precies doet.
Het scanned het hele PC register en alle hdd's naar .dll .exe en .dat en nog een paar andere files.

Nu vindt ik het ook niet zo vreemd dat de pc zo traag is en lagged tijdens het spelen.
Het is net of PB een complete antivirus scan doet.

Mag punkbuster dit zomaar doen trouwens? of is daar geen wetgeving voor in de EU?
Punkbuster kost geen geld, is niet verplicht (je kan de installatie weigeren) en je hebt 'ja' of 'yes' gedrukt bij een bepaalde EULA. Trek hieruit maar je conclusies...

EULA's op gekochte software (die jij niet van te voren kan inzien) zijn in feite ongeldig. Punkbuster kost echter niets, waardoor dit geen excuus is.

Overigens gebruikt ~95% van de servers Punkbuster, maar dan nog ben je niet verplicht om het te gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lui, de Punkbuster-service is min of meer verplicht. klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Xadeon schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:25:
Lui, de Punkbuster-service is min of meer verplicht. klik!
Zoals ik al zei: als jij verbind met een server die geen gebruik maakt van Punkbuster, kan je gewoon spelen. Het is dus niet verplicht. Het feit dat er weinig (!=geen) servers zijn die geen Punkbuster gebruiken is een ander punt.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ik herhaal; min of meer. Maar ga maar ervan uit dat de meesten hier op servers spelen met Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:26

Stewie!

Keen must die!

Ready to rumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Greetings!

The 1.25 update is here and we wanted to say “Thank You” to all the players who visited the Beta servers and Forums to play and talk about the changes. Thanks to everyone who flew gunships, spammed APMs, and fired the SAAW at those gunships and transports so this update can continue the trend of improving the Battlefield for everyone’s enjoyment. Here is the final change list for 1.25 which will be available starting at 5pm CET / 4pm GMT / 11am EST / 8am PST:

•Fixed PAC Titan geometry exploit: Players may no longer sink into the hull of the PAC titan to freely attack defenders, consoles and the core.
•Fixed EU Titan geometry exploit: Players may no longer sink into the hull of the EU Titan to freely attack defenders, consoles and the core.
•Fixed Squad Leader Drone bug: The spawn placement of the SL drone has been raised to prevent instances where the drone would kill the Squad Leader.
•APM Tuning: The detection radius for Anti-Personnel Mines has been reduced. Players will need to walk much closer to APMs in order to set them off. The blast radius of the APM has also been decreased.
•Fixed radar grenade bug: The bug which caused the radar grenade to sometimes not appear on players’ mini-map has been fixed.
•Fixed Bridge at Remagen Exploit: Players will no longer be able to move inside the west facing slope on the bridge.
•Moding addition: Editing for ‘Physics. AirDensityZeroAtHeight’ has been added.
•Moding addition: The command ‘object.listObjectsofTemplate’ has been re-added to the rcon_invoke command list.
•Improved SAAW missile tracking: The SAAW will now consistently track all airborne targets. The missiles still require visual lock to be maintained in order to seek targets.
•Improved Gunship missile tracking: The Gunship missiles will now correctly track all other airborne targets. Please note that the missile behavior when fired at ground targets is unchanged
•Improved Gunship Gunner Cannon: The projectile speed and damage for the gunner position cannon has been increased for both gunships.
•Static AA missile tracking improvement: The EMP missiles fired from the static AA has been improved to properly track when locked on to enemy ships.
•Static AA Missile lock on range decreased: The range which static AA may lock onto ships has been reduced to allow ships ‘spaces of safety’ around the maps.
•Fixed Gunship and Transport Ship Active Defense: A tail section for each of these ships was not properly covered by active defense. This has been corrected to fully protect all ships. Please note that the visual effect for active defense has not changed.
•Gunship TV Missile Adjustment: Damage for Gunship TV guided missiles has been slightly increased
•Fixed fence exploit: Bullet deviation has been added to all fences to prevent a game play exploit. Please note that players behind fences will be more difficult to hit at medium-long ranges due to this change
•Duplicate CD- Key issue: Changes to the CD key check to help prevent issues where players receive a duplicate cd-key error when joining servers.
•LMG Adjustments: The Bianchi and Shuko have been normalized in their settling rates to correct a minor imbalance.
•Automatic Drone adjustment: Health points for the Sentry Gun, Accipiter and Otus drones have been reduced.
•Sentry Gun targeting adjustment: Sentry guns will now take slightly longer to fire on their targets. The sight range for the sentry has also been slightly reduced.
•Fixed Medic Hub bug: Fixed a bug where players would occasionally receive a new medical hub immediately after it was deployed

As we begin to enjoy the warmer days here in Stockholm our sights to the coming summer and the plans to continue improving Battlefield. One event we hope to make a regular occurrence for our players is to ‘Challenge DICE’. So far we have met two excellent teams on the 2142 Battlefield. If you and 9 other friends want to take on DICE then head over to the EA forums and declare yourself!

Also keep your knife sharp as another DICE Dog Tag event is on the horizon.

-The DICE Live Team

bron: http://www.battlefield2142.nl/?id=542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Download: http://files.i3d.nl/downl...F2142_patch_1.25_full.exe (1000 mbit)

Gebruik in het vervolg de edit knop ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 24-04-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:49
thank you for the link!!!
beter dan de ea link met 100kb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Nice, bedankt voor de link ;)

edit: Crap, installatie stopt al na zo'n 5 sec. met het bericht "installatie voltooid". Meer lui die dit hebben? Laat maar zitten, was vergeten dat ik de installatie map een tijd geleden naar een andere schijf had verplaatst. |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Xadeon op 24-04-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeest
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07-2024

Djeest

It's always simple, never easy

uhm - ik krijg met geen mogelijkheid het spel meer aan de praat na het installen van deze patch. Nooit problemen gehad - alleen nu crashed direct bij het opstarten. Ook na een reïnstall. Veel meer hebben ernstige problemen na het installeren van deze patch http://forums.ea.com/mboa...&tstart=0&threadID=214731

Doet me een beetje denken aan toen patch 1.3 voor BF2 uitkwam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Djeest schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:13:
uhm - ik krijg met geen mogelijkheid het spel meer aan de praat na het installen van deze patch. Nooit problemen gehad - alleen nu crashed direct bij het opstarten. Ook na een reïnstall. Veel meer hebben ernstige problemen na het installeren van deze patch http://forums.ea.com/mboa...&tstart=0&threadID=214731

Doet me een beetje denken aan toen patch 1.3 voor BF2 uitkwam... :(
Toevallig ook op HA20x2K.sys? Dat is van de Soundblaster drivers, die klappen er bij mij (na het installeren van de patch) ook steeds uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeest
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07-2024

Djeest

It's always simple, never easy

Zou wel eens aan sound kunnen liggen ja. Game klapt terug naar de desktop op moment waar normaal gesproken het geluid van die schietende Mech opkomt. Net nieuwe sound-drivers installed - maakt ook niet uit.

[edit]
Nu wel werkend:

1. Uninstall game
2. update sounddriver
3. install game
4. patch naar 1.25
* indien je Northern Strike ook hebt:
5. Install NS
6. draai patch 1.25 nog een keer

werkte bij mij (tip via EA.com forum :/ )

[ Voor 37% gewijzigd door Djeest op 26-04-2007 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh oke, ik krijg een BSOD als ik BF2142 opstart. Maar ik heb hem opnieuw geinstalleerd en nu lijkt het te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik heb dit dus al een tijdje dat ie er uit klapt ,maar nu met de nieuwe patch heb ik dat ie gewoon reset(PC)ligt dat dan aan de soundblaster driver?voorheen was het een nvidia display driver issue,maar nu krijg ik geen enkele melding wat het is |:(

Thx,obsidian.Ga dat meteen proberen.

edit.27-4:Helaas krijg ik weer de nvidia display driver error,heb dit alleen maar met Vista en nooit met xp,maar ja daar had ik weer dat het scherm soms zwart werden met vista heb ik dat ook vaker en dat alleen met bf2142.

Misschien is de ondersteuning voor de GX2 niet optimaal :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Fern op 27-04-2007 10:55 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Fern schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:06:
Ik heb dit dus al een tijdje dat ie er uit klapt ,maar nu met de nieuwe patch heb ik dat ie gewoon reset(PC)ligt dat dan aan de soundblaster driver?voorheen was het een nvidia display driver issue,maar nu krijg ik geen enkele melding wat het is |:(
Ik draai Vista, en voordat ie klaar is met een geheugendump te maken kan ik nog lezen welke driver het is. En bij mij is het altijd de SB driver. Ik heb ergens op internet de volgorde van installeren gevonden. En dat is BF -> patch -> NS -> patch (ja, twee keer de patch ja). En nu werkt ie wel. Al gooide mijn One Care nog even roet in het eten. Die snapt niet dat wanneer je een spel opnieuw installeerd, dat ie gewoon nog een keer toegang mag krijgen :( Die blockte dus mijn volledige PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Dat ze nog steeds niet gefixed hebben dat bij het updaten van de serverlijst het aantal spelers niet mee update :( Zeer irritant.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:00
Kunnen jullie nog een gezellige NL server aanbevelen? Ben het gescheld en de duitsers een beetje zat namelijk ;)

Het is me trouwens nog niet helemaal duidelijk hoe je je BF2 account koppelt aan BF2142. Kan iemand dat uitleggen, of een linkje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
SiErRa schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:34:
Kunnen jullie nog een gezellige NL server aanbevelen? Ben het gescheld en de duitsers een beetje zat namelijk ;)

Het is me trouwens nog niet helemaal duidelijk hoe je je BF2 account koppelt aan BF2142. Kan iemand dat uitleggen, of een linkje geven?
Bedoel je gezellig in de zin van lekker babbelelen of gewoon goed kunnen spelen. Ik zelf zit meestal op de server van EA NL, geen duitsers die klagen >:), wat ook nog een aardige is (maar die is niet atlijd online), de server met de naam Britisch Buldogs of GGS. Ze zijn niet altjd online maar wel vaak, servers spelen prima en vloertaal is engels :)

Voor het koppelen van je acount kun je mischien op deze link kijken http://support.ea.com/cgi...4044&p_created=1156448076.

Kan zelf ff niet zoeken anders wordt vrouwtje boos :+ (tuin moet ook gedaan worden nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:36:
sinds PB de PnkBstrA,PnkBstrB op mij PC heeft geinstalleerd heb ik zoveel lag dat ik geeneens meer normaal kan spelen.

Ik zie dat PnkBstrB.exe soms 48%! van mijn CPU tijd opvreet, dit is echt niet normaal.
Als ik deze service disable wordt ik gekicked

Iemand een oplossing voor dit probleem?
Als ik bf2 of een mod speel zie ik die nooit in de taskmanager staan..vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
Iemand een idee?

Tijdens een potje BF wordt ik regelmatig heen en weer geslingeert tussen de EU en PAC en verlies hierbij uiteraard ook punten :(

Op de meeste server staat team balance gewoon aan.
Maar hoe werkt deze?

De meeste keren zit ik gewoon een in Squad of ben zelf Squad leader en ben zeker geen laatste op de ranglijste.

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
sanderrs schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:20:
Iemand een idee?

Tijdens een potje BF wordt ik regelmatig heen en weer geslingeert tussen de EU en PAC en verlies hierbij uiteraard ook punten :(

Op de meeste server staat team balance gewoon aan.
Maar hoe werkt deze?

De meeste keren zit ik gewoon een in Squad of ben zelf Squad leader en ben zeker geen laatste op de ranglijste.
Mijn ervaring is dat het iets van de laatste tijd is. Zelf merk ik ooik dat ik met regelmaat heen en weer geslingerd wordt maar moet eerlijk zeggen dat enige hinderlijke punt is dat je even moet wennen aan de andere kleur weer. Teamkill is zo gedaan omdat je daarvoor zo fel aan het jagen was.

Even een andere vraag, laatste paar dagen kom ik van die gasten tegen die alleen maar via een RDX pack killen. Superirritant en ze lijken wel ongrijpbaar, is dit normaal of moet ik hier mijn twijfels bij krijgen? Wie heeft hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

vaak bij het begin van een nieuwe ronden merk ik dat ik naar een andere team word verplaatst, er geen last meer van tijdens een potje.

vaak als ik recon ben en de vijand aan zie komen gooi ik een paar rbx neer rond de silo of op de weg.
en dan op afstand laten ontploffen. in combinatie met sniper rifle ben je dan wel moeilijk te vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door ikman op 05-05-2007 14:39 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Een rdx pack neergooien is vrij normaal, doe ik zelf ook wel eens. Maar deze gasten rennen naar een froep toe en springen er midden in en voor je het plof er zo'n ding naast je. En niet 1x, nee meerdere keren. Het maffe is dat zij niet dood gaan terwijl ze er toch kort op zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Klopt is mij ook regelmatig op gevallen, wat ik dan bij wel opvalt is zij altijd springen wanneer die RDX pack afgaat missien dat je dan minder makkelijk zelf geraakt wordt ofzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
dan zit je op een server waar friendly fire uit staat.. dan gaan ze zelf inderdaad niet dood van de RDX. (ze kunnen btw ook erg hoog komen met RDX jumps, dus let op de daken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
User321 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:02:
dan zit je op een server waar friendly fire uit staat.. dan gaan ze zelf inderdaad niet dood van de RDX. (ze kunnen btw ook erg hoog komen met RDX jumps, dus let op de daken :P )
Die daken had ik ondertussen ook al gemerkt :(, vindt het gewoon een apart fenomeen, had het nooit eerder gezien en gemerkt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Zou een lijst van GoT'ers die BF2142 spelen niet in de OP's thuis horen? En een aantal vaste servers waar veel GoT'ers op zitten? Misschien is een teamspeakserver ook wel handig..

Lijkt me tof om met de andere members van dit forum Titans neer te halen. :P

Voor het geval er een lijst komt:
m0nkeypwnage is m'n EA-, BF2- en BF2142-account. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ja dat zal wel grappig zijn.

stuur wel een buddie request

nick is ikman

[ Voor 12% gewijzigd door ikman op 08-05-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
m0nkey schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:54:
Zou een lijst van GoT'ers die BF2142 spelen niet in de OP's thuis horen? En een aantal vaste servers waar veel GoT'ers op zitten? Misschien is een teamspeakserver ook wel handig..

Lijkt me tof om met de andere members van dit forum Titans neer te halen. :P

Voor het geval er een lijst komt:
m0nkeypwnage is m'n EA-, BF2- en BF2142-account. *O*
Lijkt me een geslaagd idee *O*

mijn acount is Fonzie26, en nee 26 of 27 staat niet meer voor mijn leeftijd :P, nog 1 jaartje in de twintig en ik schaar me eigen bij de dertigers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik speel veel op i3d servers... RickDangerous is nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Op mijn tag prijkt de naam Xadeon. Heb ook altijd de [GoT] voor mn naam staan. Volgens mij als enige. :D

Oja, en ik game vrijwel altijd op Nederlandse servers; UDF-funclan, Schipholbattleclan, Double Dutch, SQUADPLAY all the way en de verschillende EA NL i3d.net servers. :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Xadeon op 08-05-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

Fab1Man, en als het in zoverre geen probleem is, wil ik ook wel [GoT] als prefix instellen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik ben -Dr-Shiznit_[NL]

-Dr- staat voor de clan Dutch Retards.....

Neem 's een kijkje op de clan site http://forum.dutchretards.nl/index.php

We hebben ook een server, zoek maar naar dutch retards, misschien frag ik jullie nog 's :P

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ik vroeg mij altijd al af hoe ik die collerctors badge nou moest halen, nou zo dus.
Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/6813/lolsk5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ikman op 08-05-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

.. dubbel..

[ Voor 87% gewijzigd door Acid_Burn op 09-05-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Tja, gewoon 8 unieke dogtags in 1 ronde verzamelen :P
Xadeon schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:45:
Op mijn tag prijkt de naam Xadeon. Heb ook altijd de [GoT] voor mn naam staan. Volgens mij als enige. :D
Ik heb ook al een tijdje [GoT] als clantag ingevuld in de hoop gotters tegen te komen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Acid_Burn op 09-05-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Zouden meer mensen moeten doen. :P Maar goed, ben tot dusver nog niet 1 andere GoT-er tegengekomen. Althans geen herkenbaar GoT-er. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:49
een nieuwe film van de IPD squadplay server! opgenomen oa met battlerecorder.Is leuk om te zien.
http://www.ipdclan.com/squadplay-all-the-way-nr9.wmv

Op hun site staan er nog meer http://www.ipdclan.com/movies.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Top filmpje van een geweldige server. Geen gezeik, veel fun met deze gasten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
es ff kijken wat hun doen, thx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Ik ben nu al een tijdje bezig en al redelijk wat lintjes, medailes enz verzameld maar nog lang niet allemaal. Nu zat ik te kijken wat ik nog nodig had en wat ervoor moest doen en een paar vallen mij en heb ik toch wat vragen over.

- Bij de squad leader heb je voor zilver 20 spaws nodig. In verschillende rondes is de 20 al gepasseerd dat ze uit de lucht komen zeilen maar geen zilver? Is het nu de bedoeling dat ik 20x die beacon 20x neerleg of dat ze 20x daar op spawnen. Ik gok het laatste maar blijf het vreemd vinden. En ja, zilver is al beschikbaar voor me.

- De explosive badge, bij 10 kills ga je voor brons enz..Voor mijn gevoel is een granaat ook een explosief maar telt deze mij? Al meerdere malen kill ik er meer dan 10 met deze geliefde appeltjes maar geen badge? Wie weet hier meer van.

- Commander badge, je hebt voor brons 30 bevelhebberscore nodig, al een paar keer daar boven gezeten maar wederom geen badge? Mis ik iets of bedoelen ze een andere score?

Alle eventuele badges waar ik, voor mijn gevoel, wel recht op heb maar niet krijg zijn wel beschikbaar. Dat wil zeggen dat ik voldoe aan bijv, zoveel uur iets gedaan te hebben of zoiets. Wie heeft hier meer last van of wie weet wat ik mis of verkeerd doe of.....is het bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

je moet ook aan een aantal voorwaarden vol doen.

meestal is het zoveel uur/punten met een kit spelen voor dat je de zoveel kills in een ronde moet halen, voor de volgende badge.

ik moet nog 15 uur met support/supply kit rond lopen voor dat ik de 30kills in een ronde moet halen voor een goude badge.

voor mijn collectors badge moet ik nog xx aantal van de 150kills halen voor dat ik de kills in een ronde moet halen.

[ Voor 7% gewijzigd door ikman op 11-05-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Aan die voorwaarden heb ik reeds voldaan, je kunt het ook zien als je dat nog niet hebt gedaan. Dan zijn ze de benodigde scores ook grijs doorzichtig zeg maar en wanneer ze unlocked zijn kleuren ze wit. In alle gevallen is dat zo bij mij. Daarom vindt ik het zo apart dat ik ze maar niet kan halen terwijl ik toch van mening ben dat ik er wel recht op heb.

Zit overigens ook met smart te wachten op de support/suply badge, moet nog 28 uur.....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:44
voor de explosive badge tellen alleen RDX en de APM dacht ik, granaten tellen niet mee.

voor de commander badge bedoelen ze volgens mij de punten die je in het potje haald, dus voor dat je aan het eindvan het potje het gemiddelde aantal punten van je team er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
martijn- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:49:
voor de explosive badge tellen alleen RDX en de APM dacht ik, granaten tellen niet mee.

voor de commander badge bedoelen ze volgens mij de punten die je in het potje haald, dus voor dat je aan het eindvan het potje het gemiddelde aantal punten van je team er bij krijgt.
Beetje raar dan, een granaat is in mijn ogen nog steeds een explosief, kan het nu niet echt een lolly noemen zeg maar.

Wat betreft die commanderpunten, dat zou idd nog es kunnen. Alleen jammer dat je niet ziet hoeveel je al gehaald hebt voor dat de ronde is afgelopen. Of is dit op de een of andere manier nog te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
voor de explosives badge tellen APM's, RDX en ook de Motion Mines..
de squadleader badge is wat buggy wat betreft die spawns.. maar het zou opzich 20 spawns op je beacon in 1 ronde moeten zijn, maakt niet uit hoe vaak je een nieuwe neerlegt, dat telt gewoon door (het makkelijkste is met je beacon op de vijandige titan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Die squadleader badge is inderdaad buggy. Het heeft me een dikke maand gekost om uiteindelijk 20 en 30 spawnbeacon respawns binnen te halen. Ondanks dat ik 100% zeker meerdere malen boven de genoemde getallen zat.
Op dit moment ben ik nog steeds bezig om de Troop Transporter Pin binnen te halen, oftewel 10 titan air drops. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Xadeon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:54:
Die squadleader badge is inderdaad buggy. Het heeft me een dikke maand gekost om uiteindelijk 20 en 30 spawnbeacon respawns binnen te halen. Ondanks dat ik 100% zeker meerdere malen boven de genoemde getallen zat.
Op dit moment ben ik nog steeds bezig om de Troop Transporter Pin binnen te halen, oftewel 10 titan air drops. :?
Die 10 titan air drops is of uit de lucht of vanaf de grond toch? Tis iig ook zo'n heerlijke pin waar je nauwelijks controle op hebt.

Op zich, die badges halen is leuk maar ik mis gewoon een tellertje zeg maar wat aangeeft hoever je bent. Heb je 10 of 5 spawns nodig, moetje er nog 7 omleggen met je mes bijv.. Ik voorzie er hier een mooie kans voor Dice/EA maar dat zal wel ijdele hoop zijn :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fonzie27 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Die 10 titan air drops is of uit de lucht of vanaf de grond toch? Tis iig ook zo'n heerlijke pin waar je nauwelijks controle op hebt.

Op zich, die badges halen is leuk maar ik mis gewoon een tellertje zeg maar wat aangeeft hoever je bent. Heb je 10 of 5 spawns nodig, moetje er nog 7 omleggen met je mes bijv.. Ik voorzie er hier een mooie kans voor Dice/EA maar dat zal wel ijdele hoop zijn :Z
Dan staat je scherm vol met tellers, zoveel soorten badges kan je halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ach, het zou bij het score scherm kunnen, daar kunnen nog wel wat tabjes bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
DaMorpheus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:11:
[...]

Dan staat je scherm vol met tellers, zoveel soorten badges kan je halen 8)7
Valt op zich nog wel mee denk ik, onderin beeld kun je nog wel wat kwijt. Wat ik een optie is voor bijv G15 gebruikers, extra functie voor op je display :9 , wordt dat ding ook een keer goed gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Fonzie27 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Titan air drops is vanuit de lucht. Dus als Sq.Leader met je transporter boven de enemy titan hangen, team respawnen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Fonzie27 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:15:
[...]
Wat betreft die commanderpunten, dat zou idd nog es kunnen. Alleen jammer dat je niet ziet hoeveel je al gehaald hebt voor dat de ronde is afgelopen. Of is dit op de een of andere manier nog te zien.
dat is gewoon je score die je in dat potje krijgt (in iedergeval die je krijgt terwijl je commander bent)
dus gewoon de punten die je krijgt voor kills, heals, repairs, en zo in dat potje.

weet iemand trouwens een goede manier om best kill streaks te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door martijn- op 12-05-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

ja, niet dood gaan...beetje flauw mischien, maar kill streak is gewoon aantal kills zonder dood te gaan.

[ Voor 66% gewijzigd door Acid_Burn op 12-05-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
martijn- schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:43:
[...]

dat is gewoon je score die je in dat potje krijgt (in iedergeval die je krijgt terwijl je commander bent)
dus gewoon de punten die je krijgt voor kills, heals, repairs, en zo in dat potje.

weet iemand trouwens een goede manier om best kill streaks te halen.
30 totaal in de ronde of na afloop? Na afloop krijg je nl die nous bevelhebber score er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Fonzie27 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:01:
[...]

30 totaal in de ronde of na afloop? Na afloop krijg je nl die nous bevelhebber score er nog bij.
het aantal punten dat je in de ronde haalt voor dat het ronde afgelopen is.
Acid_Burn schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:00:
ja, niet dood gaan...beetje flauw mischien, maar kill streak is gewoon aantal kills zonder dood te gaan.
wat het is weet ik ben meer op zoek naar een goede tactiek om het voor elkaar te krijgen, want wat ik ook probeer ik krijg het lukt niet echt en heb al van alles geprobeerd. heb er nu in totaal 4 en als ik er 10 heb kan ik een paar mooie ribbons halen.

Telt de killstreak eigenlijk door als je ge revived word?

[ Voor 47% gewijzigd door martijn- op 13-05-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
martijn- schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:11:
[...]

Ja want want evt. badges tellen dan ook, denk aan 5 of 10 kills en de bijbehorende bonuspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

martijn- schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:11:

wat het is weet ik ben meer op zoek naar een goede tactiek om het voor elkaar te krijgen, want wat ik ook probeer ik krijg het lukt niet echt en heb al van alles geprobeerd. heb er nu in totaal 4 en als ik er 10 heb kan ik een paar mooie ribbons halen.

Tja um... minder als een soort rambo naar de vijand lopen. Probeer goed in een squad te werken waar ook healers in zitten. Voertuigen slopen kan ook goed werken. Als je geluk heb zitten er 4-6 personen in een APC en dat tikt aan. Je kan ook proberen een beetje achter te blijven hangen en dan als sniper te werken. Je moet wel verkassen na 2 of 3 kills, want dan weten ze echt wel waar je zit. Ik zit op dit moment op een max streak van 13 als sniper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het weekend twee bronzen medailles en nog een paar speldjes gehaald maar ze zijn niet bijgeschreven; als je inlogt zie je de laatste drie behaalde badges/medailles, maar er veranderd niets. De normale punten worden (gelukkig) wel bijgeteld! Ben ik de enige of zijn er nog meer "slachtoffers"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

dat is mij ook al op gevallen, ach de punten kloppen dus de rest komt wel.
ook je favoriete wapen, map, voertuig en style worden ook niet echt bij gehouden.

net twee ribbons vrijgespeeld in ns maar er maar 1 gekregen, wat flauw.

[ Voor 54% gewijzigd door ikman op 14-05-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Yes, zonet m'n Gold Star medal gehaald :D Wel verloren maar ach, wel 173 punten erbij :o

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Woei, heb ik ff wat raars met de puntentelling. Afgelopen weekend had ik druk gespeeld en was net bij een nieuwe rang aangekomen @ zo'n 26000 carriere punten. Deze week weer ff avondje gespeeld en had een paar goede rondjes waarbij ik in een ronde zo'n 650 punten haalde door ene of andere batch die 500 waard is. Nu ging ik gister weer ff potje doen en zag dat m'n progressbar helemaal vol was. Ik moest naar iets van 2800 punten voor m'n nieuwe rang maar de teller stond al 29000 nogwat..... maffe zooi, wel leuk natuurlijk, dus in het eerste potje gelijk nieuwe rang (congrads soldier) en nieuwe unlock.

Maargoed, in 1 avond van 26000 naar een dikke 29000.... zooo goed ben ik nu ook al niet .... ;-) hahhaa

FF wat anders, wat voor taaltje word er eingelijk geproken..... ik begin al een taal te spreken waarvan ik niet eens weet wat het is ;-) (en zeg nou niet engels he ;- )

greetz

edit, ff text vet gedrukt gemaakt ;-) ik bedoel die "moslim-taal", sorry kan het ff niet anders omschrijven ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door ocdaan op 16-05-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

gesproken taal hangt af waar je zit, meestal engels.
getypte is veel afkortingen en internet spreekworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Russisch, ik heb verschillende uitspraken van de PAC ook teruggehoord in S.T.A.L.K.E.R..

Ik had laatst trouwens ook wat raars. Op de LCD van m'n G15 stond 0 Career Points, maar het aantal voor de nieuwe rang stond op 40. En in de ronde haalde ik de Soldier of Merit Ribbon en de Good Conduct Ribbon weer (die had ik dus al). Maar dat zal wel weer een bug zijn bij EA...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

ocdaan schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:30:
Woei, heb ik ff wat raars met de puntentelling. Afgelopen weekend had ik druk gespeeld en was net bij een nieuwe rang aangekomen @ zo'n 26000 carriere punten. Deze week weer ff avondje gespeeld en had een paar goede rondjes waarbij ik in een ronde zo'n 650 punten haalde door ene of andere batch die 500 waard is. Nu ging ik gister weer ff potje doen en zag dat m'n progressbar helemaal vol was. Ik moest naar iets van 2800 punten voor m'n nieuwe rang maar de teller stond al 29000 nogwat..... maffe zooi, wel leuk natuurlijk, dus in het eerste potje gelijk nieuwe rang (congrads soldier) en nieuwe unlock.
Bekende bug, even een punt scoren op een andere server en je krijgt je rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:40:
Dat is Russisch, ik heb verschillende uitspraken van de PAC ook teruggehoord in S.T.A.L.K.E.R..
Ahhh Russisch, kom ik aan met m'n moslim, maar ach hahahah

[ Voor 34% gewijzigd door ocdaan op 16-05-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Acid_Burn schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:42:
[...]

Bekende bug, even een punt scoren op een andere server en je krijgt je rank.
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar je hebt zeker gelijk, het ging er mij om dat ik in een paar rondjes spelen een dikke 3000 punten had gehaalt..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ach so ja. Ook een keer gehad, maar dat was omdat er van die badges tussen zitten die 500 punten opleveren, dan gaat het hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2142 sinds een week nu, en ben aardig verrast. Ok het is meer van hetzelfde en de gfx zijn ongeveer gelijk aan bf2, op de digitale view na dan in tanks en onboard wapens. Ik vind hem leuker dan bf2, omdat het nu eens een keer niet ww2 is. Heb al aardig wat promoties, unlocks en awards te pakken, en zal me zeker wel vermaken met deze game tot quake wars verschijnt. De nieuwe gadgets zijn zeker leuk. Spel draait ook lekker voluit op mijn 6800gs (1280x1024) alles op high.
Kortom vind hem wel goed.

Ik heb een search gedaan in dit topic, hoe ik mijn fps kan zien, maar kan het niet vinden. Weet iemand welk commando ik in de console moet typen? Ik heb het al gevonden, voor wie het wil weten:
code:
1
 renderer.drawFps 1

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
dankjewel , maar nu heb ik nog 1 vraag : waarom zijn er zo weinig servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
geitema schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:35:
dankjewel , maar nu heb ik nog 1 vraag : waarom zijn er zo weinig servers??
omdat het een demo is.
als je de volledige versie koopt zijn er genoeg servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Zat net Fall of Berlin te spelen en al een paar rondjes zaten er telkens heel snel gasten op het dak vlak bij onze uncappable. Als ik er dan 1 gekilled had zat ie na zijn spawn soms ineens op het andere dak, toen ik zelf dankzij een spawn beacon op het dak zat ben ik eens op gaan letten. Voor zover ik weet kan je je pod niet besturen als je dmv een spawn beacon naar beneden komt, maar wat zie ik: die gasten besturen hun pod gewoon daar waar ze naartoe willen blijkbaar! Is dit een glitch of een hack, of mis ik soms iets?

Screenies: kijk maar naar het rookspoor.
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/wtf1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/wtf2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
ja, dat kan.. al moet je er flink op oefenen, wil je ver komen (verder dan een paar meter kom ik iig niet)
het antwoord zag ik laatst in deze thread: http://forums.fevergaming...ng-spawn-beacon-pods.html

[ Voor 18% gewijzigd door User321 op 30-05-2007 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verklaart een hoop voor me, snapte er nooit geen zak van maar dit maakt het wel duidelijk, ook maar es oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Binnenkort maar weer BF2142 installeren op een aparte HDD met Windows (ik haat spyware op mijn computer...).

Als ik die glitch zie, dan weet ik voortaan wel hoe ik vanaf een titan naar een vlag aan de andere kant van de map kan komen zonder dat ik moet wachten op vervoer. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

User321 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 01:55:
ja, dat kan.. al moet je er flink op oefenen, wil je ver komen (verder dan een paar meter kom ik iig niet)
het antwoord zag ik laatst in deze thread: http://forums.fevergaming...ng-spawn-beacon-pods.html
Je muis moet je hard heen en weer schuiven op een hoge sensivity (makkelijk op een G5) van links naar rechts, terwijl je bijv. s inhoudt, dan kom je vanaf de vlag eerste flag van EU bij het middelste gebouw tussen EU en PAC op Fall of Berlin... Ik las dit, ging kijken op een server, meteen zag ik het iemand doen, zelf ook geprobeert, maar erg gecontroleerd is het niet :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
is er geen incremental patch van 1.25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Tech posts verwijdert. Technische vragen of problemen horen niet in dit topic thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe raar nu toch ... ik speel nu (na een goede maand afwezigheid) weer dagelijks een paar potjes, en bij elk rondje blijf ik afwezigheidsbonus krijgen (nu ondertussen reeds een week aan een stuk). Ik begrijp het niet zo goed ?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/ab_klein.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
ik heb begrepen dat je voor elke 24 uur afwezigheid 1 game-uur lang away bonus ontvangt.. dus dat kon best eens kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hoe krijg je nou met 31 kills 100 punten? Ik weet wel dat je +1 krijgt als je in het aanvalsgebied een kill maakt, maar dan zit je dus op 2 punten per kill. Jij zit op dik 3. Wat telt er dan nog meer mee voor die 100 punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acid_Burn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:43:
Hoe krijg je nou met 31 kills 100 punten? Ik weet wel dat je +1 krijgt als je in het aanvalsgebied een kill maakt, maar dan zit je dus op 2 punten per kill. Jij zit op dik 3. Wat telt er dan nog meer mee voor die 100 punten?
Misschien was ie commander met de X2 bonus voor overwinning en de overige bonussen :) Of heal/resupply punten.

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 12-06-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Acid_Burn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:43:
Je ziet slechts de eerste paginá. Wellicht dat hij nog meer bonussen heeft gescoord maar deze niet niet zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Fonzie27 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:
[...]

Je ziet slechts de eerste paginá. Wellicht dat hij nog meer bonussen heeft gescoord maar deze niet niet zichtbaar zijn.
dat is wel zeker, check linker benedenhoek.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Fonzie27 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:
[...]

Ja dat weet ik, zo kom ja aan die 262 punten, dat zijn al je awards bij elkaar. Maar bij zijn kills staat al 100 punten. Daar worden de bonussen nog bij opgeteld om aan het totaal rechtsonderin te komen. Ik ben gewoon benieuwd hoe ik meer dan 2 punten per kill kan verdienen :)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!