http://www.twitch.tv/jannustitannus
Was ik ook even bijna meteen opgelicht door ea
[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 16-03-2007 14:51 ]
vind het erger dat je voor het downloaden van het spel de zelfde prijs betaald als in de winkel.
dus geen download spellen voor mij, gewoon lekker de dvd/cd halen.
3 silvere badges halen is goed voor je rang
[ Voor 12% gewijzigd door ikman op 16-03-2007 15:08 ]
Het is puur dat ik in de frs dacht: nah bf2 is toch vetter. Anders zat ik hier nu met een boosterpack en niet het spelikman schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:06:
opgelicht is een groot woord
vind het erger dat je voor het downloaden van het spel de zelfde prijs betaald als in de winkel.
Zal er ongetwijfeld op staan, heb er echter toch over heen gekeken.
Wel, ik ben er (voor mij) zo goed als achter waarom de random disconnects plaatsvinden. Blijkbaar zit ik wat verder van de centrale af dan goed is. Zodra de verbinding wat stabiel is blijft de modem lekker draaien maar komt er ook maar iets van demping in dan probeert de modem toch de lijnsnelheid op te pakken wat resulteert in het verlagen (naar 0) en weer omhoog schroeven van de snelheid. Hier kan zo een server blijkbaar niet goed tegen zodat ik gekicked wordt.londonertje schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:01:
Wat is de melding als je gekickt wordt?
als je die ff kan geven dan weten we meteen waar het over gaat.
als het namelijk "insufficient os privalages is" dan moet je ECHT het spel als admin gaan draaien.
Er staat op de achterkant duidelijk dat je bf2142 moet hebben. Op de voorkant staat in grote letters 'northern strike'. Hoezo opgelicht, gewoon een kwestie van kijken wat je kooptevilpin0 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:50:
ow is er ook al een booster pack voor bf2142 uit? kan die wel geweest zijn dan, 9,99 is niet echt een EA prijs
Was ik ook even bijna meteen opgelicht door ea
Je koopt in de winkel geen CD helaas. Je koopt een code die je dan in EA link moet invullen. Daar ben ik vandaag ook achter gekomen. Wel 10% korting bij de dynabyte, dus slechts €8.99 toch goedkoper dan onlineikman schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:06:
opgelicht is een groot woord
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Jij ook al?Acid_Burn schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:05:Je koopt in de winkel geen CD helaas. Je koopt een code die je dan in EA link moet invullen. Daar ben ik vandaag ook achter gekomen. Wel 10% korting bij de dynabyte, dus slechts €8.99 toch goedkoper dan online
Verwijderd
Jups ... gewoon login en wachtwoord ingeven in EA link en de aangekochte downloads zullen beschikbaar staan ...Fern schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:11:
IK zat even te denken hoe ik die booster-pack moet installeren als ik een nieuw systeem bouw(heb de download versie)kan ik die dan zo weer downloaden via EA link
En nu heb ik nog staan liegen ook. Het heeft er geen donder mee te maken. Ik snap er nu geen jota meer van en wordt er zwaar geirriteerd door. Geen wonder dat mensen geen software kopen.riesg schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:45:
[...]
Wel, ik ben er (voor mij) zo goed als achter waarom de random disconnects plaatsvinden. Blijkbaar zit ik wat verder van de centrale af dan goed is. Zodra de verbinding wat stabiel is blijft de modem lekker draaien maar komt er ook maar iets van demping in dan probeert de modem toch de lijnsnelheid op te pakken wat resulteert in het verlagen (naar 0) en weer omhoog schroeven van de snelheid. Hier kan zo een server blijkbaar niet goed tegen zodat ik gekicked wordt.
Ik geef het op, mailen naar EA support levert ook niets op en de disconnects komen nu ook al voor op BF2. Iets met een accountserver of zo?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
dus volgends mij klopt dat niet.
nee er zijn nu 6 nieuwe badges en 4 nieuwe ribbons waar je een unlock voor krijgt.obsidian schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:15:
Klopt het trouwens dat wanneer je NS geinstalleerd hebt, dat je net zoals bij BF2:SF twee unlocks krijgt per rang omhoog? Gaat wel lekker anders zo
Vaag, dan had ik waarschijnlijk toch een unlock nog niet gebruikt dan. Want ik had er toch echt twee van het weekend.martijn- schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:13:
[...]
nee er zijn nu 6 nieuwe badges en 4 nieuwe ribbons waar je een unlock voor krijgt.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Het maakt ook niet uit waar ik ben in het spel, het is dus niet altijd op hetzelfde punt dat het slecht loopt.
Heb een Asus 7800gtx met 97.73 drivers
En een X2 4200+ met 2gig mem
Ik draai het spel met alles hoog en het loopt perfect alleen die framedrops doen het em
mischien heb je een van de badges gehaald je krijgt er al een als je 6 kills maakt in NS dus het zou goed kunnen dat je er al een gehaald hebtobsidian schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:39:
[...]
Vaag, dan had ik waarschijnlijk toch een unlock nog niet gebruikt dan. Want ik had er toch echt twee van het weekend.
hopen dat dat bij silver en goud ook gebeurt.
[ Voor 24% gewijzigd door ikman op 20-03-2007 11:34 ]
Verwijderd
http://ronkvogel.mijnalbums.nl/
tanksurfing
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 10:01 ]
Ja bij zilver en goud krijg je ook een unlock. In totaal + ribbons krijg je dan 10 unlocks. Lekker makkelijk omdat je niet hoeft te rankenikman schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:33:
ik heb twee bronze badges gehaald van ns daar kreeg ik 2 unlocks bij(1 van elk).
hopen dat dat bij silver en goud ook gebeurt.
Of lekker granaten spammen en niet kijken waat je teamgenoten uithangen en dus een granaat in een groep van je eigen team gooien bij de core waarna dus de core word opgeblazen door de tegenstander omdat er niemand meer is om hem te beschermen...
Zo, dat moest ik even kwijt...
Er waren trouwens ook maar 5 spelers van de 50 aanwezig die een score boven de 5 had aan het einde, en echt heel veel met scores beneden de 0.
en met generaal 2 sterretjes... krijg ik maar niet laat staan 3 sterren ( hoogste rang)
dat supreme commander rang slaat helemaal kant nog wal
want ik weet nog wel dat GOUF dat was.. die heeft 0.0 uur als bevelhebber gespeeld..
echt triest imho van EA..
er is tevens ook niets te vinden hoe je je rang nog hoger kan krijgen...
zie linkje voor alle ranks.
http://bf2142fever.com/content/Ranks
laatste rangen. ik ben nu al ruim een maand brigadier general!!
je word brigadier generaal bij 57700 punten ik heb nu al zo goed als 100000 punten en zowat elke medaile, emblemen op goud etc.
ook op EA vergeleken met gasten die dus wel Luitenant generaal zijn..
enige wat mij dus opvalt dat mijn statestieken beter zijn meer medailes etc.
maar ik krijg die hogere rank maar niet...
oftewel erg nep van EA
nothern strike heb ik ook al zo goed als alle extra medailes emblemen etc die je kon winnen...
dit zijn de laatste rangen van ea...
Rank Score benodigt...
Brigadier General 57700
Major General 0
Lieutenant General 0
Supreme Commander 0
dus hoe word je in godsnaam een rank hoger als je geen punten nodig meer hebt...?
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
The highest ranks, here noted with a needed score of 0, are given out in a special way, the specifics are not yet known.
Ik weet iig van 1 3 sterren generaal dat hij die rank kreeg toen hij commander was, maar ja, dat zegt ook niks.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
beste ronde score ooit is ook iets van 136 toch wel hoger dan t gemiddelde
preciesie etc is allemaal beter als ik t vergelijk
enigste ik zit er dan geen 10000 uur achter...
maar ik speel nu al vredesnaam lang... en dat je dus die "hogere" rangen krijgt op een speciale manier?? dat wist ik alang.. maar zelfs EA weet volgens mij niet eens hoe je die kan verkrijgen
of moet ik mannekes kennen bij EA wil ik dat krijgen?
ik heb me vergeleken met meerdere spelers die dus wel die 3 sterrern generaal zijn...
mijn statestieken zijn vaak vereweg BETER op alle fronten dus ik vraag me dan af wie hij heeft gepijpt bij EA ??
en aangezien ik dat nie doe zal ik dus naar die rank kunnen fluiten??
maargoed t blijft wel een vet spel alleen jammer dat je kwa rank gewoon geen fuck opschiet vind t nergens op slaan
~Violet
-----------------------------------------------------
Because of the major change to the anti-ship missile tracking system we would like all our players who enjoy flying gun ships and transports, or who enjoy shooting them down, to give us your thoughts on how good or bad the change is. With this change our goal is to implement consistency into ship to missile encounters across the board. With this in mind we are releasing a beta of the 1.25 update early specifically for feedback on this change. Please visit the forums at www. battlefield.ea.com or your local major forum to give feedback to us on this change.
•Fixed PAC Titan geometry exploit: Players may no longer sink into the hull of the PAC titan to freely attack defenders, consoles and the core.
•Fixed EU Titan geometry exploit: Players may no longer sink into the hull of the EU Titan to freely attack defenders, consoles and the core.
•Fixed Squad Leader Drone bug: The spawn placement of the SL drone has been raised to prevent instances where the drone would kill the Squad Leader.
•APM Tuning: The detection radius for Anti-Personnel Mines has been reduced. Players will need to walk much closer to APMs in order to set them off. The blast radius of the APM has also been decreased.
• Fixed radar grenade bug: The bug which caused the radar grenade to sometimes not appear on players’ mini-map has been fixed.
•Fixed Bridge at Remagen Exploit: Players will no longer be able to move inside the west facing slope on the bridge.
•Moding addition: Editing for ‘Physics. AirDensityZeroAtHeight’ has been added.
•Moding addition: The command ‘object.listObjectsofTemplate’ has been re- added to the rcon_invoke command list.
•Improved SAAW missile tracking: The SAAW will now consistently track all airborne targets. The missiles are now fire-and-forget but require a slightly longer lock on time.
•SAAW Missile damage increase: SAAW Damage per missile has been slightly increased.
•Improved Gunship missile tracking: The Gunship missiles will now correctly track all other airborne targets. Please note that the missile behavior when fired at ground targets is unchanged
•Improved Gunship Gunner Cannon: The projectile speed and damage for the gunner position cannon has been increased for both gunships.
•Static AA missile tracking improvement: The EMP missiles fired from the static AA has been improved to properly track when locked on to enemy ships.
•Static AA Missile lock on range decreased: The range which static AA may lock onto ships has been reduced to allow ships ‘spaces of safety’ around the maps.
•Fixed Gunship and Transport Ship Active Defense: A tail section for each of these ships was not properly covered by active defense. This has been corrected to fully protect all ships. Please note that the visual effect for active defense has not changed.
•Gunship TV Missile Adjustment: Damage for Gunship TV guided missiles has been slightly increased
• Fixed fence exploit: Bullet deviation has been added to all fences to prevent a game play exploit. Please note that players behind fences will be more difficult to hit at medium-long ranges due to this change
•Duplicate CD- Key issue: Changes to the CD key check to help prevent issues where players receive a duplicate cd-key error when joining servers.
•LMG Adjustments: The Bianchi and Shuko have been normalized in their settling rates to correct a minor imbalance.
•Automatic Drone adjustment: Health points for the Sentry Gun, Accipiter and Otus drones have been reduced.
•Sentry Gun targeting adjustment: Sentry guns will now take slightly longer to fire on their targets. The sight range for the sentry has also been slightly reduced.
•Fixed Medic Hub bug: Fixed a bug where players would occasionally receive a new medical hub immediately after it was deployed
-DICE Live Team
Maarre, effe een n00b vraag. Hoe krijg je een raket gelockt als je solo een gunship vliegt? (of heb je air to surface en air to air raketten? En moet je dus schakelen tussen die twee?)
Inderdaad. Vooral dat APM mines minder sterk worden gemaakt is erg welkom. Nu moet een sniper tenminste een beetje moeite doen om zijn APM zo effeciënt mogelijk te plaatsen.
Als piloot heb je maar 1 wapen, en dat zijn FF (Fire and Forget) missiles. Als passagier heb je twee wapens: een minigun en 'TV rockets': raketten die je zelf moet sturen met behulp van je muis zodra je ze afschiet. In de meest optimale situatie met 2 mensen in een gunship:Maarre, effe een n00b vraag. Hoe krijg je een raket gelockt als je solo een gunship vliegt? (of heb je air to surface en air to air raketten? En moet je dus schakelen tussen die twee?)
FF missiles voor alles wat vliegt
Minigun voor infantry
TV rockets voor armored units op de grond (tanks, APC's, walkers, Goliath, etc.)
Een spoedgebedje voor als je het op moet nemen tegen iemand die ervaren is in een anti-air turret
[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 23-03-2007 18:36 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
krijg netjes alle punten en unlocks.
behalve 3 medals, 4 badges en 2 pins die ik ingame gehaald heb vandaag maar niet gekregen heb uiteindelijk. op 3 verschillende servers gespeeld en ook de rondes gewoon afgemaakt.
meer mensen problemen?
Verwijderd
Eindelijk mijn zuurverdiende Gouden Medailes ontvangen!
Gewoon weer doorgaan met spelen, badges kwamen ook weer netjes te voorschijn...
Iemand nog een tip om de titan consoles zo snel mogelijk te vernietgen?
Gewoon snel zijnVerwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:58:
Iemand nog een tip om de titan consoles zo snel mogelijk te vernietgen?
Ik vertoef meestal mn tijd op de SchipholBattleClan-server(titan/conquest) onder de naam [GoT] Xadeon.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
en voorderest veel EA DE servers (titan en qonqeust)
en timelessnorthenstrike server (aanvallinies)
zijn relatief meeste servers waar ik speel..
en voorderest met lage ping servers en veel mense 48+
Verwijderd
aleen ik was dom dat ik de beta patch installed heb.
enige manier om dat te fixen is wachten op 1.25 of reinstall van bf2142?
denk het wel jaVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:00:
heb me medal troep nu ook gekregen.
aleen ik was dom dat ik de beta patch installed heb.
enige manier om dat te fixen is wachten op 1.25 of reinstall van bf2142?
Verwijderd
Ben laatst al 30k punten kwijt geraakt aan weet ik het het reset zeker bij 99k ofzo wenie.
Ben nu aleen bezing mij k/d lekker hoog te krijgen
Dat AA gebeuren werkt altijd al klote hebben ze overgenoomen van bf2 waar het ook nie werkt.
Ik gebruik lekker dat engineer ding die werkt lekker.
Moet aleen de helfd van de tijd om ammo loopen zeuren....
gibraltar met meer dan 40 man is gewoon een spamfest, daarom is het de ene keer wel punten scoren en de andere keer niet: het is totaal toeval of je wint.Fonzie27 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:52:
EA NL camp gibraltar 64 man, heerlijk, soms ga je als een speer en er zijn van die momenten dan lukt niks door welke reden dan ook.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 27-03-2007 08:08 ]
Koop Northern Strike in de winkel/online (duh). Wat je nodig hebt is de product key. Installeer EA Link in een virtuele machine, registreer de product key van Northern Strike op je account ermee en download Northern Strike. Zodra de download compleet is, start de installatie vanuit EA Link in de virtuele machine. Het neergeladen bestand wordt nu uitgepakt en ergens in de subfolders van EA Link heb je nu een 'setup.exe'. Laat de installatie aanstaan zodat deze niet verwijderd wordt. Kopieer setup.exe naar de fysieke machine waarop je Battlefield 2142 speelt. Sluit de virtuele machine af en start setup.exe om Northern Strike toe te voegen aan je bestaande Battlefield 2142 installatie. Maak voor de zekerheid een backup van de Northern Strike 'setup.exe' zodat een herinstallatie geen problemen zal geven. Je hoeft voor een herinstallatie van 2142 niet EA Link te installeren. Northern Strike is namelijk al aan je account gekoppeld. Het enige dat je wel weer moet installeren is de laatste patch voor 2142 en de Northern Strike uitbreiding (de setup.exe).
De reden dat ik deze (misschien omslachtige) methode heb gebruikt is omdat ik geen extra brakke software op mijn computer wil installeren. Kijk maar eens naar de gebruikerservaringen van EA Link op het Internet.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
1.25 bedoel je?obsidian schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:08:
Die staat ook op de lijst van patch 2.25dus nog even volhouden....
Ik zie niets vermeld over Berlin, wel over Remagen en de Titans.
Ja die. Oh, ik had even over het hoofd gezien dat het over Berlin ging... Tja, misschien even melden dan?Acid_Burn schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:06:
[...]
1.25 bedoel je?
Ik zie niets vermeld over Berlin, wel over Remagen en de Titans.
Kan ik dat ook ergens melden zonder te registeren op de EA forums?
[ Voor 3% gewijzigd door ikman op 28-03-2007 09:18 ]
Ben ik met je eens maar als je teamleider speelt kun je aardig wat punten sprokkelen, mocht je team goed meewerken kun je toch aardig scoren.Risce schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:51:
[...]
gibraltar met meer dan 40 man is gewoon een spamfest, daarom is het de ene keer wel punten scoren en de andere keer niet: het is totaal toeval of je wint.
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld? Zie niemand in een muur staan op je screen... Of mis ik iets??Acid_Burn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:02:
Vanavond waren ze er weer, heb even hun squad gejoined. En hoppa daar stond ik naast hun in het gebouw! Check the screenshot Zie ook de radar rechtsboven. Ik heb nog steeds geen idee hoe ze daar ingekomen zijn.
Kan ik dat ook ergens melden zonder te registeren op de EA forums?
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de server?? Ik word er steeds uitgeknald, en als ik er in kom dan doen m'n unlocks het niet. Zwaar irritant, nu al 4 uur last van....
[ Voor 61% gewijzigd door Rob1106 op 01-04-2007 19:50 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Muren zijn compleet transparant als je ze van de verkeerde kant bekijkt. Helaas werkt dit ook voor kogels. Die kunnen er wel uit, maar niet in.
[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 01-04-2007 20:09 ]
Nu zie ik het ja, zag wel aan de radar dat er iets niet klopte maar zag neit wat.. Best lachen... gewoon mensen knifen die nietsvermoedend langs die muur sluipen... Mogen ze best wel ff fixen bij EA daar....Acid_Burn schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:08:
Als je goed kijkt staan we in het gebouw. Die je die vloerplaten links waar die kratten op staan. Dat is buiten het gebouw. De muur staat daar waar het overgaat in sneeuw. In de linker bovenhoek zie je nog een stuk vloer zweven. Op de radar rechtsboven kan je duidelijk zien dat dat nr6 midden in het gebouw zit, daar kan je normaal gesproken helemaal niet komen.
Muren zijn compleet transparant als je ze van de verkeerde kant bekijkt. Helaas werkt dit ook voor kogels. Die kunnen er wel uit, maar niet in.
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
bronGamespy datacenter error: BF2/BF2142
01-04-2007 - Gamespy is experiencing some datacenter issues, this causes BF2 ranked and BF2142 ranked servers to crash randomly.
Gamespy/IGN is aware of the problem and it will be fixed as soon as possible.
Update Monday 18:00:
Gamespy lost half of their BGP routing to Europe on their routers, this means most European Battlefield Ranked gameservers can not connect to the masterservers and cannot start.
This issue is known and routing engineers are working on it in the States.
Update Monday 23:30:
Masterserver is reachable again.
If your gameserver is still offline, please restart the server through the controlpanel.
Extra Info
bronThere are currently issues with some Battlefield 2 and 2142 servers. The appropriate teams are aware and working to get everyone back on the battlefield.
I'll update this announcement when more information is available.
--------------
**Update** 4.2.2007 11:22 Pacific
The cause has been identified; the appropriate teams are now working to resolve the issue.
--------------
~Violet
[ Voor 23% gewijzigd door Xadeon op 03-04-2007 10:34 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
connection refused?
Ach jah, gisteren heel de dag niet kunnen connecten, gisteren avond een paar uurtjes kunnen spelen, vandaag terug niet kunnen connecten, heb je teminste iets om naar uit te kijken
Een beetje verlies heb je altijd...
Bron: Gamespy datacenter error: BF2/BF2142 / Update 2 Tuesday 16:00
Update Tuesday 16:00:
Official EA feedback:
Connection Problems with Battlefield and other Titles
We wanted to update our players on the current status with the issue that is preventing soldier selection in Battlefield. Due to an ISP service outage the soldier databases are not accessible to players who are logging in. The problems with service are not limited to only Battlefield and are causing similar login issues with other titles that utilize IGN/Gamespy online services. Because this issue is not intrinsically linked to the systems used to operate Battlefield or any of the other affected games but rather the communication between players and those systems we are uncertain of when the ISP outage will be corrected. EA DICE and Gamespy are working hard to resolve this issue as quickly as possible and sincerely appreciate your patience during this outage.
Gisteravond weer in kunnen loggen maar wel bijzonder moeizaam. Was trouwens ook een moeizaam potje maar na een hele dag vergaderen was alles moeizaamDaMorpheus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:51:
Voor zowel BF2 als BF2142:
Bron: Gamespy datacenter error: BF2/BF2142 / Update 2 Tuesday 16:00
Update Tuesday 16:00:
Official EA feedback:
Connection Problems with Battlefield and other Titles
We wanted to update our players on the current status with the issue that is preventing soldier selection in Battlefield. Due to an ISP service outage the soldier databases are not accessible to players who are logging in. The problems with service are not limited to only Battlefield and are causing similar login issues with other titles that utilize IGN/Gamespy online services. Because this issue is not intrinsically linked to the systems used to operate Battlefield or any of the other affected games but rather the communication between players and those systems we are uncertain of when the ISP outage will be corrected. EA DICE and Gamespy are working hard to resolve this issue as quickly as possible and sincerely appreciate your patience during this outage.
Heb zojuist m'n shader cache geleegd, vanavond eens kijken of dat helpt.
Keer en keer opnieuw die melding dat mijn sessie voorbij is en dat ik terug naar de gamestore gegooid wordt en het later nog maar eens moet proberen...mis ik nou iets of..?

Lees hierboven dat er andere manieren zijn maar moet dat echt allemaal zo omslachtig om NS te downloaden?
Ook al geprobeerd maar no joy..blijf het proberen natuurlijk..tnxikman schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:01:
dat heb ik ook gehad. bij ging het over na uit te loggen, pc opnieuw op te starten en opnieuw in te loggen
Er zijn op dit moment problemen om in te loggen of ingelogd te blijven op de servers,gewoon een andere dag proberenSipio schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:28:
[...]
Ook al geprobeerd maar no joy..blijf het proberen natuurlijk..tnx
Vandaag geen enkel probleem om in te loggen en ik vermoedt dat de problemen zijn verholpen.Fern schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:07:
[...]
Er zijn op dit moment problemen om in te loggen of ingelogd te blijven op de servers,gewoon een andere dag proberen
Heb het echt wel gehad met BF nu, de laatste tijd meer problemen dan gamen
Een beetje verlies heb je altijd...
Gisteravond heb ik gewoon normaal kunnen gamen dus toen waren de probs idd opgelost. Nu zijn ze er weer

[ Voor 14% gewijzigd door X1pheR op 06-04-2007 22:24 ]
Out of order...
bronAn issue just cropped up with the GameSpy master server again. The online team are aware of it, we're hoping for more information on the situation once they've spoken to GameSpy.
We will, of course, then pass this onto you guys.

Verwijderd
stats worden weer denk later updated dan normaal.
sinds gisteren worden medals/badges/pins en de tijd die je als een bepaalde unit loopt niet meer updated. aleen je score gaat omhoog en ranks krijg je inc unlocks.
-----------------
Here is the official answer to ranking up to the three major ranks (Major General, Lieutenant General and Supreme Commander)
These are known as the 'decay' ranks and are awarded to the top 76 players in the world who have the highest score (experience points) and have reached the 40th rank. The rank is based on the previous week total amount of experience and divided as follows:
Major General - 50 players
Lieutenant General - 25 players
Supreme Commander - 1 player
You don't get any unlocks for being this rank
There are three criteria needed in order for your weekly amount of earned Career Points to be added to your total Career points, these are:
- Reached the 40th rank (Brigadier General)
- 2000-5000 In a Round Score during the week
- K/D Ratio of 1-2 (average during the week)
So in basic terms:
MG - 50 players - 2000 points - 1 K/D
LG - 25 players - 3000 points - 1.5 K/D
SC - 1 player - 5000 points - 2 K/D
Please be aware that some of these scores and K/D ratios *may* have changed since the original document, and these are just guidelines...
Je kan toch geen punten buiten een ronde halen?User321 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:53:
er wordt waarschijnlijk niet bedoeld "in 1 ronde" .. maar al je rondjes in een week bij elkaar.
met "In a Round Score" bedoelen ze de punten die je haalt in ronden zonder badges pins en ribbons.Dutch_Razor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:34:
[...]
Je kan toch geen punten buiten een ronde halen?
ze bedoelen dus de score in de week zonder de punten voor badges pins en ribbons
[ Voor 19% gewijzigd door martijn- op 14-04-2007 07:40 ]
Gamespy datacenter error: BF2/BF2142 / Update April 19th 15:00
Update Thursday April 19th:
Masterservers are unreachable again.
Official feedback will follow as soon as possible.
Verwijderd
nieuw pc: asus p5b, intel e6700, 8800gtx, 2gb pc6400
alles op high, 4x fsa, en de nieuwe nVidia drivers zijn geinstalleerd. (of valt dit onder tech related)
opeens sta ik naar de andere kant te kijken, of 10meter verder. Mijn ping is altijd goed, tussen 10 en 80
Verwijderd
Nope, 't is wel direct na installatie van de nieuwe pc, op een nieuwe schijf en helemaal geformatteerd!Xadeon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:46:
Je hardeschijf al gecontrolleerd op fragmentatie?
Schijf is: Raptor 150GB.
Gisteren weer eens niet, zijn er meerdere geweest die niet konden inloggen?
Even de post boven die post lezenFonzie27 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:54:
[...]
Gisteren weer eens niet, zijn er meerdere geweest die niet konden inloggen?

Verwijderd
Heb ook FSAA/AA uitgezet!
Zou 't echt te maken hebben met de Inno3d 8800GTX? anders stuur ik 'm terug nu 't kan binnen 7dagen!
Maar het probleem hoeft niet persé bij je videokaart te liggen. Bijvoorbeeld je chipset, daar al andere drivers voor geprobeerd? Of je netwerkkaart?
Verwijderd
Ik maak gebruik van de ingebouwde wireless op de Asus P5B
Dit topic is gesloten.
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!