Je hebt ook nog de genezingspunten, reanimatie, munitie, die vind je niet onderaan maar wel in je puntentotaal daarboven.Acid_Burn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:32:
[...]
Ja dat weet ik, zo kom ja aan die 262 punten, dat zijn al je awards bij elkaar. Maar bij zijn kills staat al 100 punten. Daar worden de bonussen nog bij opgeteld om aan het totaal rechtsonderin te komen. Ik ben gewoon benieuwd hoe ik meer dan 2 punten per kill kan verdienen
Ahja, die was ik even vergeten. Daar zitten de extra punten in. Tnx.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
En elke kill op een titan wordt dubbel beloond :Acid_Burn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:32:
[...]
Ja dat weet ik, zo kom ja aan die 262 punten, dat zijn al je awards bij elkaar. Maar bij zijn kills staat al 100 punten. Daar worden de bonussen nog bij opgeteld om aan het totaal rechtsonderin te komen. Ik ben gewoon benieuwd hoe ik meer dan 2 punten per kill kan verdienen
- 1 punt voor de kill
- 1 punt verdedigings- dan wel aanvalsbonus
Ja die had ik al gehad
Bij conquest krijg je ook een extra punt voor kills in het aanvalsgebied aangegeven door de commander.
Hmm, ik heb battlefield 2142 gespeeld en vond het....niet echt speciaal. Ik heb recentelijk wel opnieuw Battlefield Vietnam geinstalleerd en dat was dus echt wel weer een supersensatie. 
Ik heb veel liever landschappen met veel rivieren, struiken en hoog gras. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle Battlefields wel aardig vond. Maar Battlefield 2142 miste voor mij in enige mate de grote vernieuwingen.
Ik heb veel liever landschappen met veel rivieren, struiken en hoog gras. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle Battlefields wel aardig vond. Maar Battlefield 2142 miste voor mij in enige mate de grote vernieuwingen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Ik heb de demo gespeeld en het trok mij totaal niet. Daarnaast zullen de mensen die het wel spelen veel last hebben van de 'pointfarmers' die er in BF2 ook zijn.
Hopelijk komen er leuke mods voor 2142.
Hopelijk komen er leuke mods voor 2142.
Destijds was er toch iets van testen op de map Garmisch-Partenkirchen? Hoe zit dat nu eigenlijk, is dat een map die uit gaat komen? En is nu Northern Strike de enige boosterpack, of komt er nog een?
Wat natuurlijk ook mogelijk is, is een add-on, net als special forces... Heeft iemand enig idee hoe dat nu zit?
Wat natuurlijk ook mogelijk is, is een add-on, net als special forces... Heeft iemand enig idee hoe dat nu zit?
Verwijderd
Ik heb een vraag: ik heb mijn BF2142 doorverkocht, maar diegene dacht dat hij mijn account-gegevens nodig had, maar hij kan toch gewoon een complete nieuwe account maken, ondanks dat ik al een account had met dit spel?
Ik geloof dat je cd-key vast hangt aan het account. Ik weet niet of je meerdere accounts mag hebben op een en dezelfde cd-key. Volgens mij mag/kan dat niet.
nee een CD-key word gecheckt bij het spelen van het spel, en heeft niets met de accounts te maken.
je kan elke BF2142 key gebruiken met elk account.
maar je kan niet het zelfde account door 2 verschillende PC's tegelijk laten draaien, en ook de CD-key kan niet 2x op het zelfde moment gebruikt worden.
maar je kan niet het zelfde account door 2 verschillende PC's tegelijk laten draaien, en ook de CD-key kan niet 2x op het zelfde moment gebruikt worden.
Verwijderd
Oke, dus ik kan mijn account-gegevens gewoon lekker voor mezelf houden (aangezien ik dat wachtwoord voor meer dingen gebruik)Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:04:
nee een CD-key word gecheckt bij het spelen van het spel, en heeft niets met de accounts te maken.
Je CD-key zit gekoppeld aan je EA-account, je kunt dus geen nieuwe account aanmaken.Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:04:
Verwijderd
Ja mensen, `wat is het nou.
En waarom kan ik dat bij BF2 wel?
Ik ben benieuwd waarom een vriend van mij, die zijn Bf2142 ook doorverkocht, hier niks over heeft teruggehoord.
En waarom kan ik dat bij BF2 wel?
Ik ben benieuwd waarom een vriend van mij, die zijn Bf2142 ook doorverkocht, hier niks over heeft teruggehoord.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 17:36 ]
hmm heb het net geprobeerd een nieuw acount aan te maken, en hij zegt inderdaad dat de "CD-key al registred is to an account"Fab1Man schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:21:
[...]
Je CD-key zit gekoppeld aan je EA-account, je kunt dus geen nieuwe account aanmaken.
wel vreemd, dat verklaard dus dat je meerdere soldiers kan maken onder een account, terwijl bij BF2 kon je gewoon accounts aanmaken en als de CD-key niet online was kin je inloggen.
maar als je nu met je account op een andere PC gaat inloggen, verteld ie dan dat je CD-key niet klopt? want hij checkt bij het aanmaken dus wel de reg.
Verwijderd
Nou lekker is dat, dus geen manier om het spulletje door te verkopen.
(aan je EA account zit ook je EA downloader en dus je Armored Fury ETC)
(aan je EA account zit ook je EA downloader en dus je Armored Fury ETC)
Daar zit ook precies het verschil. Bij BF2 maakte je puur alleen soldiers aan. Er was zeg maar geen moederaccount. Als ik op een andere PC ga inloggen kan ik dat, geen probleem. Het zit alleen zo, als jij je 2142 account aanmaakt, dan wordt jouw code gekoppeld aan je account. Dit heeft alleen als bijwerking dat je dus geen nieuw account kunt aanmaken. Zo werkt Northern Strike namelijk ook. Die setup is gewoon standaard, niks speciaals aan, niet eens een code. Maar in jouw EA-account wordt dat zeg maar vrijgeschakeld.Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:43:
[...]
hmm heb het net geprobeerd een nieuw acount aan te maken, en hij zegt inderdaad dat de "CD-key al registred is to an account"
wel vreemd, dat verklaard dus dat je meerdere soldiers kan maken onder een account, terwijl bij BF2 kon je gewoon accounts aanmaken en als de CD-key niet online was kin je inloggen.
maar als je nu met je account op een andere PC gaat inloggen, verteld ie dan dat je CD-key niet klopt? want hij checkt bij het aanmaken dus wel de reg.
in BF2 had je ook teveel nep ongebruikte accounts, ik denk dat het ook daarom is. Nu maak je gewoon soldiers aan in een account, maarja ook die nemen dan weer namen in ookal worden ze niet gebruikt.
Ze moeten bij BF2 en 2142 gewoon ongeskillde accounts verwijderen na een bepaalde tijd.
Ze moeten bij BF2 en 2142 gewoon ongeskillde accounts verwijderen na een bepaalde tijd.
Weet iemand ook alweer hoe er voor kan zorgen dat je na een tijdje spelen niet gekickt wordt door punkbuster.
Heb ,mn pc opniuew geinstalleerd. OS en BF2142 maar wordt na een uur spelen continu gekickt. Ping is goed firewalls ok...
Heb ,mn pc opniuew geinstalleerd. OS en BF2142 maar wordt na een uur spelen continu gekickt. Ping is goed firewalls ok...
als je nou gewoon de search had gebruikt in dit topic had je dit gevonden: LinkRSD1982 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:56:
Weet iemand ook alweer hoe er voor kan zorgen dat je na een tijdje spelen niet gekickt wordt door punkbuster.
[ Voor 52% gewijzigd door martijn- op 21-06-2007 13:26 ]
Heb ik gedaan nu wordt ik direct gekickt als ik een server bezoek....ik ga op zoek thanx
Grmbl. De EA master servers zijn weer down. Je kan dus niet connecten.
Wat is die EA/Dice meuk toch buggy as hell. Dit soort ongein hadden we met BF1942 en BF-vietnam niet Met BF2 begon de ellende en nu ook met 2142.
Wat is die EA/Dice meuk toch buggy as hell. Dit soort ongein hadden we met BF1942 en BF-vietnam niet Met BF2 begon de ellende en nu ook met 2142.
offtopic:
Ligt het aan mij of bestaat er geen Battlefield 2 topic meer?
Mag ik hier een klein Battlefield 2 vraagje stellen?
Ligt het aan mij of bestaat er geen Battlefield 2 topic meer?
Mag ik hier een klein Battlefield 2 vraagje stellen?
is gesloten, door laag niveau post ofzo. maar vragen mag altijd.
maar kan je het antwoord van je vraag niet via search vinden
[ Voor 21% gewijzigd door ikman op 24-06-2007 23:28 ]
Ik heb al gezocht maar niks gevondenikman schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:26:
is gesloten, door laag niveau post ofzo. maar vragen mag altijd.
Het probleem is eigenlijk gewoon dat mijn stats niet meer geupdate worden. Na een jaar stoppen ben ik nu weer beginnen spelen, en iedere keer dat ik naar mijn stats kijk is er niks veranderd. Last match (oid) blijft op 06-2006 staan... En ondertussen speel ik toch al meer dan 2 weken terug dagelijks op vele ranked servers.
Worden de stats van BF2 niet meer geupdate?
speel zelf geen bf2 maar mail ea er eens over.
Er is een fout bij Gamespy die daarvoor zorgt, alleen de BF2 stats werken niet correct, sommige servers wel, andere servers niet.
Informatie en updates over dit probleem: http://www.battlefield2142.nl/?id=1152
Verwijderd
Is er iemand toevallig een link tegen gekomen waar uitgelegt staat hoe je een BF2142 server zelf kunt hosten?
Leek mij wel interessant en de hardware heb ik waarschijnelijk al. Ik kan alleen geen "handleiding" of een tutorial vinden waar het één en ander in staat uitgelegt. Ik krijg alleen links van dedicated hosters waar je de spullen kunt huren
Leek mij wel interessant en de hardware heb ik waarschijnelijk al. Ik kan alleen geen "handleiding" of een tutorial vinden waar het één en ander in staat uitgelegt. Ik krijg alleen links van dedicated hosters waar je de spullen kunt huren

Let op dat je sowieso alleen unranked servers kan hosten
En dat het stevige bandbreedte vereist als je meer dan 5 spelers wilt
ThanksDaMorpheus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:45:
Er is een fout bij Gamespy die daarvoor zorgt, alleen de BF2 stats werken niet correct, sommige servers wel, andere servers niet.
Hopelijk komt het snel terug in orde
Patch 1.40 BETA is uit, inclusief Highway Tampa: http://www.battlefield2142.nl/?id=1155
EA just released the beta 1.40 patch for Battlefield 2142. Biggest improvement is the addition of the Highway Tampa 2142 titan map.
Another new feature is the autosave option for custom kits: BF2142 will now remeber your kit pre selections. This will increase the speed joining the battle. The are also a few bugfixes and gameplay changes:
- Fixed an exploit that would allow commanders to call Orbital and EMP strikes before it had fully recharged.
- The Clark RDX Shotgun can now detonate other nearby explosives.
- EU Assault Rifle recoil and deviation have been slightly reduced.
- Bianchi and Shuko LMGs recoil reduced.
- Clark Shotgun rate of fire increased.
This patch is BETA, please note you can only play on BETA servers when using this patch. The BETA servers are named: "Official 1.40 Beta Server - Netherlands" where the country reflects the county the servers is hosted in.
You can find the patch on the 1000 mbit i3D.net mirror:
- Full patch 367.50 MB: Download
- Incremental patch 98.64 MB: Download
Two brand new 1.40 BETA servers are online at:
- Official 1.40 Beta Server - Netherlands
- Official 1.40 Beta Server - Netherlands
[ Voor 89% gewijzigd door Stewie! op 25-06-2007 16:24 ]
Dit vind ik erg handigAnother new feature is the autosave option for custom kits: BF2142 will now remeber your kit pre selections.
Wat ik zwaar irri vind is dat recons vaak RDX gooien omdat ze zelf (en teammembers) toch niet gekilled worden omdat FF uit staat. Van mij mogen ze dat altijd aan hebben staan

Vaak gaan ze dan kamikaze spelen, met RDX in de hand zich in een groep ememies werpen en dan detonaten...
[ Voor 12% gewijzigd door mvds op 25-06-2007 16:45 ]
Verwijderd
Dat was met American Army ook zo, maar daar kon je je server ook laten registreren als ranked.DaMorpheus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:12:
Let op dat je sowieso alleen unranked servers kan hosten
Op zicht maakt het niet uit. Eerst maar is kijken of het lukt ja of nee.
Dit wordt soms ook zo overdreven en achteraf valt het wel mee. Maarja zelfde als hierboven, als ik het niet probeer zal ik het ook niet wetenobsidian schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:04:
En dat het stevige bandbreedte vereist als je meer dan 5 spelers wilt
Moet ik uiteraard wel een link naar een manual kunnen vinden

Ja, bij AA kan dat, bij Battlefield nietVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:47:
[...]
Dat was met American Army ook zo, maar daar kon je je server ook laten registreren als ranked.
Op zicht maakt het niet uit. Eerst maar is kijken of het lukt ja of nee.
Ga uit van 7 tot 10 mbit bij 64 spelers.Dit wordt soms ook zo overdreven en achteraf valt het wel mee. Maarja zelfde als hierboven, als ik het niet probeer zal ik het ook niet weten
Verwijderd
Dus 3.5 tot 5 mbit voor 32 players. Waar praat je dan over? Tegenwoordig is de lite Adsl al van die waarden. Tenzij je 10Mbit upload alleen bedoelt. Dit kan ik mij niet voorstellen. Maarja ik probeer het gewoon en zie welDaMorpheus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:49:
[...]
Ja, bij AA kan dat, bij Battlefield niet
[...]
Ga uit van 7 tot 10 mbit bij 64 spelers.
Ik ken geen adsl met meer dan 1 mbit upload, laat staan 5 mbit upload, of 10 mbit bij 64 spelersVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:41:
[...]
Dus 3.5 tot 5 mbit voor 32 players. Waar praat je dan over? Tegenwoordig is de lite Adsl al van die waarden. Tenzij je 10Mbit upload alleen bedoelt. Dit kan ik mij niet voorstellen. Maarja ik probeer het gewoon en zie wel
Ik heb deze patch dus geinstalleerd, is er een mogelijkheid te "unpatchen"?DaMorpheus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:17:
Patch 1.40 BETA is uit, inclusief Highway Tampa: http://www.battlefield2142.nl/?id=1155
volgens mij kan dat niet, je zult BF2142 dus overnieuw moeten installeren.migeye schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:39:
[...]
Ik heb deze patch dus geinstalleerd, is er een mogelijkheid te "unpatchen"?
Wat je volgende keer het beste kan doen als je een Beta patch wil uitproberen is je BF2142 map kopieeren en dan op een van de mappen de Beta patchen, dan kun je door de naam te wijzigen van de orginele map en de Beta map wisselen
Dan ga ik maar herinstalleren, 7 servers met enkel eenzelfde map is me wat te eentonig.
Jammer dat de podsurf bug niet gefixed is 
Of de gebouw exploits of diverse maps...
Of de gebouw exploits of diverse maps...
Het gaat over up EN down jaVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:41:
[...]
Dus 3.5 tot 5 mbit voor 32 players. Waar praat je dan over? Tegenwoordig is de lite Adsl al van die waarden. Tenzij je 10Mbit upload alleen bedoelt. Dit kan ik mij niet voorstellen. Maarja ik probeer het gewoon en zie wel
Weet iemand wanneer patch 1.40 uitkomt ?? 
Ik vind die Pods wel handig
Je schiet vanaf de titan jezelf af en dan probeer je op een vijandelijk luchttransport vliegtuig te landen hup 6 kills
doe ik elke keer zo'n leuk gevoel ineens 6 kils en jijzelf nog levend 
Weet iemand waardoor het komt dat je als de titan schilden dood zijn en iedereen op de titan enz zit dat het spel dan echt gigtantisch zwar word ?
Zelfs met mijn systeem (zie hieronder ) Zakt mn framerate in de titan met veel mensen erop naar 25 á 35
Zou toch niet mogen.
En zodra ik weer op de grond sta gaat mn framerate weer naar 40 tot 60.
Ik vind die Pods wel handig
Weet iemand waardoor het komt dat je als de titan schilden dood zijn en iedereen op de titan enz zit dat het spel dan echt gigtantisch zwar word ?
En zodra ik weer op de grond sta gaat mn framerate weer naar 40 tot 60.
[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 29-06-2007 11:57 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik bedoel niet vanaf de titan, maar de exploit dat je kan surfen met je pod die waar je in spawned bij een spawn beacon die je squad leader neerlegt.
now klote EA. die newe map tampa werkt opeens niet meer. klap nu meteen terug naar windows.
thx EA
thx EA
Niks thx EA. Het is een Beta en dat is niet voor niksicegodd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:34:
now klote EA. die newe map tampa werkt opeens niet meer. klap nu meteen terug naar windows.
thx EA
Goed lezen, dan weet je:icegodd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:34:
thx EA
- Dat Highway Tampa 2142 BETA is
- Dat Highway Tampa voor Battlefield 2 een andere map is dan Highway Tampa voor Battlefield 2142
- Dat Highway Tampa voor Battlefield 2 eerst een beta was
- Dat Highway Tampa voor Battlefield 2 nu een final versie is, die is aangepast
- Dat Highway Tampa voor Battlefield 2 Final dus anders is dan de beta
- Dat je de beta moet deinstalleren en de final moet installeren als je online Highway Tampa wilt spelen
Ok, dit is raar....
Had laatst wat punkbuster probleempjes en heb toen ook meteen video drivers ge-update (nvidia). Na een tijdje ingame, eerst is het gewoon normaal, gebeurt er dit (langzaam steeds meer bugs):

Iemand een handige manier om dit op te lossen?
Had laatst wat punkbuster probleempjes en heb toen ook meteen video drivers ge-update (nvidia). Na een tijdje ingame, eerst is het gewoon normaal, gebeurt er dit (langzaam steeds meer bugs):
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Oververhitings probleem lijkt me...Risce schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:53:
Ok, dit is raar....
[afbeelding]
[afbeelding]
Draait de fan van je grafische kaart wel...?
Heb je evt een andere graka om te kijken of het daar aan ligt?Risce schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:53:
Ok, dit is raar....
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom denk je dat?digital8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:02:
[...]
Oververhitings probleem lijkt me...
En kan ik er zelf wat aan gaan doen (schoonmaken etc), of kan ik beter even langsgaan bij Paradigit (de leverancier, heb nog garantie).
Waarom denk je dat?digital8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:02:
[...]
Oververhitings probleem lijkt me...
En kan ik er zelf wat aan gaan doen (schoonmaken etc), of kan ik beter even langsgaan bij Paradigit (de leverancier, heb nog garantie).
@Fonzie: Nee, helaas.
Verwijderd
Luitjes ik ben weer terug gegaan naar BF2 want dat 2142 blijkt voor mij toch niet het te zijn. Meer mensen die gelijksoortige ervaringen/gevoelens hebben?
DIe graphic glitches lijken inderdaad verholpen met een beetje stof ruimen rond de (cpu)fans. Thanks!
Verwijderd
In tegendeel, het begint steeds leuker te worden.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:05:
Luitjes ik ben weer terug gegaan naar BF2 want dat 2142 blijkt voor mij toch niet het te zijn. Meer mensen die gelijksoortige ervaringen/gevoelens hebben?
Voor de leuke pods movements. Boven op gebouwen etc is wel is weer grappig.
Geen ervaring met BF2 voor wat betreft online enzo dus ik durf het je niet te vertellen. Wel is het plezier steeds groter omdat je groeit in je spel en steeds meer upgrades vrij speelt, dat maakt het een stuk makkelijker en interesanter.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:05:
Ik heb vorige week mijn pc geformateerd, en opnieuw geinstaleerd (winxp pro)..
Sinds dien heb ik nog niet BF2142 kunnen spelen omdat ik er steeds wordt uitgekickt door Punkbuster.
Later gaf hij GUID_BAN aan, en nu heb ik een desktop crash als ik op Multiplay klik...
Ik heb al 3 keer opnieuw geinstaleerd..
De 1.40 update heb ik nog niet omdat dit een beta is.. Moet ik deze wel downloaden?
Sinds dien heb ik nog niet BF2142 kunnen spelen omdat ik er steeds wordt uitgekickt door Punkbuster.
Later gaf hij GUID_BAN aan, en nu heb ik een desktop crash als ik op Multiplay klik...
De 1.40 update heb ik nog niet omdat dit een beta is.. Moet ik deze wel downloaden?
Verwijderd
Hoi,
Ik draai deze game sinds gister en heb hem gepatched naar 1.4 maar hij laat slechts een stuk of 5 server zien? Doe ik wat vreemds?
Piete
Ik draai deze game sinds gister en heb hem gepatched naar 1.4 maar hij laat slechts een stuk of 5 server zien? Doe ik wat vreemds?
Piete
Ja, je hebt 1.4 geinstalleerd welke een Beta is. Wat altijd meteen inhoud dat je maar weinig servers zal vinden die erop draaienVerwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:07:
Hoi,
Piete
Helaas niet, je zult hem even moet deinstallen en dan weer opnieuw instaleren en patchen naar 1.25.
Nee zoiets begreep ik ook... Ze zeggen dat je dat alleen krijgt als je hebt gecheat, maar ik zweer dat ik dat niet heb gedaan....
Wat nu? Nóg maar een keer opnieuw instaleren?
Zoals ik lees op google (had je zelf ook kunnen vinden) krijg je een GUID_BAN als je:Fishlip schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:09:
[...]
Nee zoiets begreep ik ook... Ze zeggen dat je dat alleen krijgt als je hebt gecheat, maar ik zweer dat ik dat niet heb gedaan....
Wat nu? Nóg maar een keer opnieuw instaleren?
- hebt gecheated (wat je beweert van niet dus).
- een valse CD-code hebt (iemand kan dus ook je key gejat hebben).
Er is 0,01% kans dat je ge-unbanned wordt, de enige oplossing is een nieuwe key/game kopen, als dit probleem zich niet snel oplost.
...
[ Voor 98% gewijzigd door Nock372 op 05-07-2007 13:48 . Reden: stom geblaat ]
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
ik word ook steeds gekicked van servers, echter ik heb geen message als punkbuster me kicked
enigste wat ik zie is zon schermpje van pb en een leeg message veld.
hoe update ik pb (ik vermoed dat het euvel daarin zit)
ps ik draai patch 1.25
ps ik draai patch 1.25
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Je had ook gewoon even de search kunnen gebruiken maar hier is een LinkCrankyGamerOG schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:38:
ik word ook steeds gekicked van servers, echter ik heb geen message als punkbuster me kicked
ps ik draai patch 1.25
Mischien handig om dat punkbuster verhaal te vermelden in de stratpost, kom die vraag nu al zo vaak tegen...martijn- schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:49:
[...]
Je had ook gewoon even de search kunnen gebruiken maar hier is een Link
ik heb sinds vanmiddag BF 2142 maar ik stuit op een probleem,
wanneer ik bij de opties de beelscherm resolutie wil instellen staat daar niet de resolutie 1280*1024 bij. Terwijl dit een gewone 4:3 beelschermverhouding is.
Dit vind ik heel vreemd terwijl er wel breedbeeld resoluties bij staan zoals 1280*960 bij staat.
Hoort dit zo? of Wat doe ik fout?
Ik hoor het graag
wanneer ik bij de opties de beelscherm resolutie wil instellen staat daar niet de resolutie 1280*1024 bij. Terwijl dit een gewone 4:3 beelschermverhouding is.
Dit vind ik heel vreemd terwijl er wel breedbeeld resoluties bij staan zoals 1280*960 bij staat.
Ik hoor het graag
1280x1024 is geen 4:3 verhouding, maar een 5:4 verhouding. Dus 1280x960 is de juiste resolutie voor je 4:3 beeldscherm.
[ Voor 34% gewijzigd door Acid_Burn op 09-07-2007 20:16 ]
Dus dat is dan de goede instelling voor mijn Samsung Syncmaster 940BF?
Umm nee, dan moet je inderdaad 1280x1024 hebben om optimaal van je beeldscherm te genieten. Ik zie die resolutie er hier ook niet tussenstaan. Heb even voor je gegoogled, hier kan je vonden hier je toch op die res kan spelen:
http://www.tweakguides.com/BF2142_9.html
http://www.tweakguides.com/BF2142_9.html
[ Voor 30% gewijzigd door Acid_Burn op 09-07-2007 20:55 ]
het is alleen wel zo, je kan het forceren via de command code line in de snelkoppeling alleen krijg ik dan tijdens het spelen een soort vreemde artifacts, het lijken wel scanlijnen, zoals je die vroeger wel eens had bij tv's
Startpost!! Kijk daar, is makkelijk uitgelegd. Maar ja om je toch enigszins te helpen:ZipperJR schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:35:
ik heb sinds vanmiddag BF 2142 maar ik stuit op een probleem,
Ik hoor het graag
In de snelkoppeling van BF2142 moet je in de TARGET-line achter +menu 1 en +fullscreen 1 gewoon +szx 1280 +szy 1024 zetten. That's it!!
En mocht dat niet werken dan even je mapje weggooien in je "mijn documenten". Gaf bij mij nl problemen.Fab1Man schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:47:
[...]
Startpost!! Kijk daar, is makkelijk uitgelegd. Maar ja om je toch enigszins te helpen:
In de snelkoppeling van BF2142 moet je in de TARGET-line achter +menu 1 en +fullscreen 1 gewoon +szx 1280 +szy 1024 zetten. That's it!!
Laat me raden...Fishlip schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:42:
Ik heb vorige week mijn pc geformateerd, en opnieuw geinstaleerd (winxp pro)..
Je krijgt: "GLOBAL PunkBuster GUID BAN 8a02f1f0"
Als je die melding krijgt heeft dat niets met cheaten te maken... het komt door een serial bug in 2142.
Deze wordt meestal veroorzaakt door EA link.
Hoe op te lossen
Ga naar de volgende EA pagina (Engels) en volg de stappen: http://support.ea.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=14245
Daarna zou je weer moeten kunnen spelen
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ik heb een probleem
Als ik een rang omhoog ga krijg ik geen nieuwe kits.
In het hoofdmenu staat nog gewoon soldaat, Maar in-game staat wel het icoontje van mijn huidige rang.
In het hoofdmenu staat nog gewoon soldaat, Maar in-game staat wel het icoontje van mijn huidige rang.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
soms duurt het even voor je je unlock krijgt gewoon even wachten, wat ook wel is helpt is op een andere server spelen.T!m0n schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:24:
Ik heb een probleem
[ Voor 0% gewijzigd door martijn- op 11-07-2007 00:37 . Reden: typo ]
*nvm had niet gelezen, iemand had al het antwoord gelezen.T!m0n schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:24:
Ik heb een probleem
[ Voor 12% gewijzigd door Fonzie27 op 10-07-2007 17:58 ]
Het gaat wel over iemand anders, maar die is ondertussen al korporaal goud ofzo?
Dat is toch al ongeveer rang 6?
In het menu bij hem staat nog gewoon soldaat
Wat Martijn- al zei, op een andere server spelen en hij zo omhoog moeten gaan in rang. Het kan even duren door wat voor reden dan ook. Bijzonder irritant als je nu net op die upgrade zat te wachten maar zoals altijd.....geduld is een schone zaakT!m0n schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:06:
Het gaat wel over iemand anders, maar die is ondertussen al korporaal goud ofzo?
Na de graphic problemen, heb ik nu het probleem dat ik na 3 rondjes spelen een CTD heb. Ook oververhitting wellicht? Of is het een probleem wat anders kan worden opgelost?
CTD? Overigens kun je het beste voor tech related dingen een aparte topic openen in Spielerij, problemen etc. Uit ervaring weet ik dat dit topic hier niet voor bedoeld isRisce schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:15:
Na de graphic problemen, heb ik nu het probleem dat ik na 3 rondjes spelen een CTD heb. Ook oververhitting wellicht? Of is het een probleem wat anders kan worden opgelost?
Verwijderd
Wat verwachten jullie van een nieuwe BF? verleden(1942), heden(bf2), toekomst(BF2142) of denken jullie dat er geen nieuwe komt?
Die gast waarvan hij zijn bonus niet kreeg heeft Kliksafe (ghehehe)
Bij mij hier gingen we in-loggen en hij had wel zijn bonus punten
Hebben we hier maar de kits erbij gedaan
Bij mij hier gingen we in-loggen en hij had wel zijn bonus punten
Hebben we hier maar de kits erbij gedaan
Geen Vietnam in je lijstje? Hoewel niet populair, blijft het een Battlefield titel.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:54:
Wat verwachten jullie van een nieuwe BF? verleden(1942), heden(bf2), toekomst(BF2142) of denken jullie dat er geen nieuwe komt?
Ze zullen eerst nog wel met één of twee (kleine, maar veels te dure) booster packs voor 2142 uitkomen. Deze booster packs introduceren vervolgens een aantal bugs die nooit gerepareerd zullen worden, omdat de makers van het spel reeds met iets anders zijn begonnen.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Ja die zullen er ongetwijfeld komen, maar wat zou je voor nieuwe BF willen hebben/zien?The Zep Man schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:00:
[...]
Geen Vietnam in je lijstje? Hoewel niet populair, blijft het een Battlefield titel.
Ze zullen eerst nog wel met één of twee (kleine, maar veels te dure) booster packs voor 2142 uitkomen. Deze booster packs introduceren vervolgens een aantal bugs die nooit gerepareerd zullen worden, omdat de makers van het spel reeds met iets anders zijn begonnen.
Ik zou het liefst een nieuwe Battlefield in het heden willen hebben, misschien 1 gebaseerd op terreur in het westen..en dus maps als London en Newyork, meer scenario's dan flag capture etc., net als in America's army met een vip bijv.
Ik zou wel een BF 1920 willen zien. 1ste wereldoorlog idee... of iets in de middeleeuwen.
Daarnaast lijkt het mij ook wel gaaf om iets te zien als een BF: Story Mode.. Zeg maar een mooi single player spel. Met optie tot multiplaying natuurlijk!
Daarnaast lijkt het mij ook wel gaaf om iets te zien als een BF: Story Mode.. Zeg maar een mooi single player spel. Met optie tot multiplaying natuurlijk!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
de nieuwe battlefield heeft zelfs al trailers, dus wat dat betreft is het niet echt raden. Weet je ook meteen dat hij in eerste instantie voorlopig niet voor de PC uitkomt....
http://www.insidegamer.nl...dcompany/impressies/15998
Nou terug naar mijn post hierboven: iemand een idee?
http://www.insidegamer.nl...dcompany/impressies/15998
Nou terug naar mijn post hierboven: iemand een idee?
[ Voor 28% gewijzigd door Risce op 11-07-2007 15:41 ]
De Great War speelde zich af tussen 1914 en 1918, dus wat je met "BF 1920" zou moeten begrijp ik niet. Bovendien zou zo'n spel (als je het een beetje realistisch houdt, zoals BF enigzins probeert) redelijk saai zijn omdat je 90% van de tijd in een loopgraaf zit. Zoveel voertuigen gebruikten ze (relatief gezien) toen ook nog niet.Falcon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:32:
Ik zou wel een BF 1920 willen zien. 1ste wereldoorlog idee... of iets in de middeleeuwen.
En al wil je speculeren over een nieuwe Battlefield: we hebben verleden, heden en toekomst gehad. Tijd voor een alternatief universum. Er komt nu al iets aan dat heet War Front: Turning Point voor de single player experience. Tijd om gebaseerd op zo'n soort universum een leuk multiplayer spel te verzinnen.
[edit]
Plaatje schaamteloos overgenomen van Wikipedia:

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 11-07-2007 19:21 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
is Patch 1.41 nou al definitief of nog steeds Beta?
1.41 is nog steeds Beta, 1.25 is nog steeds de stable patch.
De volgende Battlefield gaat hopelijk net zo worden als Battlefield 2, met betere physics en iets meer realisme. Ik vind Battlefield 2 namelijk een zeer goed spel, en ook de tijd waarin het zit afspeelt ( heden dus ) interesseert me wel. Hoewel ik BF1942 ook echt super vond, denk ik persoonlijk dat de meeste mensen meer zitten te wachten op een soort BF2 vervolg. Hoewel dit vast wel weer zal worden gezien als uitmelken, maar een kleinigheidje houd je toch.
De volgende Battlefield gaat hopelijk net zo worden als Battlefield 2, met betere physics en iets meer realisme. Ik vind Battlefield 2 namelijk een zeer goed spel, en ook de tijd waarin het zit afspeelt ( heden dus ) interesseert me wel. Hoewel ik BF1942 ook echt super vond, denk ik persoonlijk dat de meeste mensen meer zitten te wachten op een soort BF2 vervolg. Hoewel dit vast wel weer zal worden gezien als uitmelken, maar een kleinigheidje houd je toch.
Patch 1.41 van BF2 is finalZipperJR schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:49:
is Patch 1.41 nou al definitief of nog steeds Beta?
Patch 1.40 van BF2142 is beta
Euhm 1920? WW1 was vanaf 1914 tm 1918.Falcon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:32:
Ik zou wel een BF 1920 willen zien. 1ste wereldoorlog idee...
Lol, heb je wel een punt ja, maar ach, het gaat om het idee
Mjah weet niet of WW1 wat zou zijn.
Ik zelf pleit voor of een nieuwe WW2 op een moderne engine, maar als het echt orgineel moet zijn dan zeg ik Korea in de jaren 50. Dat is voor een groot deel WW2 achtig maar met zowel straal als proppellorvliegtuigen, en helikopters.
Ik zelf pleit voor of een nieuwe WW2 op een moderne engine, maar als het echt orgineel moet zijn dan zeg ik Korea in de jaren 50. Dat is voor een groot deel WW2 achtig maar met zowel straal als proppellorvliegtuigen, en helikopters.
WW2 geniet ook wel mijn voorkeur maar er zijn al zoveel ww2 shooters met multiplayer. Korea daarintegen is wel weer en optie, daar is nog te weinig mee gedaan dus ja, dat idee kan ik wel waarderen.
Zeg maar Call of Duty, maar dan op de BF engine?
Ik zit niet echt te wachten op een ww2 shooter. Daar zijn er al zoveel van..
Call of duty 4 is juist een Battlefield 2 settingobsidian schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:41:
Zeg maar Call of Duty, maar dan op de BF engine?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!