[PC] Battlefield 2142 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Airtransport Teamkills:

Zoals al eerder beschreven in dit topic :X :

Wanneer je piloot bent van een airtransport loont het om een consistente lijn te vliegen en de vaart erin te houden. Achteruit vliegen (= neus te ver omhoog) of langzaam bochtjes draaien is bijna zeker mensen die eruit springen doden.

Die punish beslissen ze overigens zelf. Ik ben er groot voorstander van om iemand die voortdurend punisht te bannen van een server.

Drie mogelijkheden: 1) Ea fixt dit probleem 2) Geen airtransports vliegen, zeker niet in titan mode waar de airtransport tevens een spawnpoint wordt 3) Lekker hard crossen met die transport en niet overal gaan landen, want dat leidt onherroepelijk tot TKs

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

harry64 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:17:
De 2de keer vloog ik gewoon in de lucht en was er niets in mijn buurt. Maargoed gewoon niet meer op Franse servers komen, vorige week ook eentje waar het ene team 21 spelers had en de andere 11. Maar niemand maakt teams ....
Zag ik van de week ook op een NL server (van FAST dacht ik). Speler verhouding 2:1, ik heb de nodige opmerkingen er over gemaakt, maar het kon het andere team niets schelen. Vonden de stats zeker interesanter ofzo.

[ Voor 44% gewijzigd door Acid_Burn op 13-01-2007 16:55 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Sipio schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 09:03:
[...]

Hoe heb je het verholpen? ik denk dat ik hier ook weer tegenaan loop als ik mijn 22" weer terug heb.
Tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar er was niets meer dan een reïnstall van BF2142 voor nodig.

Misschien is de volgorde die ik gedaan heb nog een vermelding waard..;
  1. m'n profiel naar m'n desktop gekopieerd
  2. daarna BF2142 gedeinstaleerd
  3. dan alles wat overbleef handmatig gedelete
  4. dan m'n pc herstart
  5. na de reboot BF2142 herinstaleerd
  6. BF2142 een keer opgestart om te kijken of het werkte, en dat deed het dus
  7. Dan (alleen) de 1.10 Patch geinstaleerd
  8. weer even BF2142 opgestart en het spel starte nog steeds goed
  9. profiel terug gekopieerd (behalve de video.con file anders gaat het waarschijnlijk weer fout)
  10. de snelkoppeling op m'n desktop aangepast (auto login en force 1920x1200 toegevoegd)
Nu alleen nog een andere grafische kaart maargoed dat was te verwachten 1920x1200 op een 6800GT draait niet echt lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
digital8 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:02:
[...]

Tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar er was niets meer dan een reïnstall van BF2142 voor nodig.

Misschien is de volgorde die ik gedaan heb nog een vermelding waard..;
  1. m'n profiel naar m'n desktop gekopieerd
  2. daarna BF2142 gedeinstaleerd
  3. dan alles wat overbleef handmatig gedelete
  4. dan m'n pc herstart
  5. na de reboot BF2142 herinstaleerd
  6. BF2142 een keer opgestart

om te kijken of het werkte, en dat deed het dus
  7. Dan (alleen) de 1.10 Patch geinstaleerd
  8. weer even BF2142 opgestart en het spel starte nog steeds goed
  9. profiel terug gekopieerd (behalve de video.con file anders gaat het waarschijnlijk weer fout)
  10. de snelkoppeling op m'n desktop aangepast (auto login en force 1920x1200 toegevoegd)
Nu alleen nog een andere grafische kaart maargoed dat was te verwachten 1920x1200 op een 6800GT draait niet echt lekker...
Zal je post zeker in gedachten houden, het zit er waarschijnlijk toch aan te komen dat ik een nieuwe harde schijf erin laat zetten dus dat herinstalleren van het spel was toch al nodig.

(ik draai hem dan op 1650x1050 op een 7900 GTO) had er nog niet lang van kunnen genieten omdat mijn acer 22"het maar 1 dag goed gedaan heeft maar het zag er wel vetjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig bij hoeveel knife kills je dat andere mes krijgt? En is er een site waar duidelijker staat vermeld waar de vereisten zijn voor bepaalde badges en ribbons enz á-la bf2s.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:15:
Weet iemand toevallig bij hoeveel knife kills je dat andere mes krijgt? En is er een site waar duidelijker staat vermeld waar de vereisten zijn voor bepaalde badges en ribbons enz á-la bf2s.com
1. 50 kills.
2. 2142-stats.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:19:
[...]

1. 50 kills.
2. 2142-stats.com
Thanx...maar dat zijn dan zeker unique kills want ik zit op 58 dog tags en 37 unique dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:48:
[...]

Thanx...maar dat zijn dan zeker unique kills want ik zit op 58 dog tags en 37 unique dogtags.
Ja, klopt, 50 unique dog tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Ik dacht nog even snel 80 puntjes halen zodat ik een rank omhoog ga. Sta ik in de enemy titan met 4 anderen, en eindelijk de laatste consolegang vrij.
Beginnen die gasten te schieten op het console, dus ik een aantal demopacks erop en wachten tot ze weglopen......terwijl de enemy er al weer aankomt. En gewoon blijven staan he, weer 2 teamkills. Sommige mensen moeten dit spel dus echt niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Laatst online: 22-04-2024
harry64 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:07:
Ik dacht nog even snel 80 puntjes halen zodat ik een rank omhoog ga. Sta ik in de enemy titan met 4 anderen, en eindelijk de laatste consolegang vrij.
Beginnen die gasten te schieten op het console, dus ik een aantal demopacks erop en wachten tot ze weglopen......terwijl de enemy er al weer aankomt. En gewoon blijven staan he, weer 2 teamkills. Sommige mensen moeten dit spel dus echt niet spelen.
Je hebt dan ook de toets 'K' om tegen je eigen team wat te zeggen... al had je hier misschien geen tijd voor..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
harry64 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:07:
als dat het ergste is...

Mijn top5 ergernissen:

5) Onervaren of gewoonweg waardeloze coureurs en piloten in de voertuigen die je als team tot je beschikking hebt.
4) Punish krijgen voor Teamkills waar het helemaal jouw fout niet was (zoals bij transport drops of mensen die tegen jouw voertuig aan botsen)
3) Punish krijgen voor Teamkills waar je niet eens wat je teamkill was. Soms krijg je gewoon een kill of teamkill toegewezen, waar je helemaal niet in de buurt was, echt waar.
2) Statpadders en cheaters.
1) Disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Rob1106 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Je hebt dan ook de toets 'K' om tegen je eigen team wat te zeggen... al had je hier misschien geen tijd voor..
Ik heb zo het idee dat de meeste mensen dit niet eens lezen, wat eigenlijk wel jammer is.
Risce schreef op maandag 15 januari 2007 @ 06:09:
[...]

als dat het ergste is...

Mijn top5 ergernissen:

5) Onervaren of gewoonweg waardeloze coureurs en piloten in de voertuigen die je als team tot je beschikking hebt.
4) Punish krijgen voor Teamkills waar het helemaal jouw fout niet was (zoals bij transport drops of mensen die tegen jouw voertuig aan botsen)
3) Punish krijgen voor Teamkills waar je niet eens wat je teamkill was. Soms krijg je gewoon een kill of teamkill toegewezen, waar je helemaal niet in de buurt was, echt waar.
2) Statpadders en cheaters.
1) Disconnects.
Lees de rest van het topic maar even door, ik heb dit ook allemaal (gehad) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral met nummer 5 ben ik het eens, en dan vooral piloten.

Ben je lekker aan het gunnen, haal je zelfs een kill of twee (lekker bezig), stapt de piloot ineens uit. Jij hoort dat niet door je spinnende/knallende gun, en jij pleurt ter aarde met leeg vliegtuig en al. Weer dood. :(

Teamkills krijgen waar je niet was heb ik ook weleens last van. Bijvoorbeeld als je C4 zomaar ineens boem zegt, terwijl er net een teammate op staat te dansen. Dat vind ik echt nergens op slaan.

Laatst zat ik in een titan, bij console 4 (achter de ruit) te wachten met een paar pakjes C4. Er stonden nog AP Mines bij de ingang, dus ik de trigger niet in m'n handen. Loopt er net een teammate over m'n C4 (wou denk ik een sentry gun neerzetten), knalt het zomaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
iemand hier de:

HALO Ribbon In One Round: 10 Seconds in Parachute

al gehaald?

Ik heb 11 seconden met een parachute geprobeerd niks, en zelf 30! seconden weer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:34:
Laatst zat ik in een titan, bij console 4 (achter de ruit) te wachten met een paar pakjes C4. Er stonden nog AP Mines bij de ingang, dus ik de trigger niet in m'n handen. Loopt er net een teammate over m'n C4 (wou denk ik een sentry gun neerzetten), knalt het zomaar...
Als je van kit verwisseld zal vrij snel daarna de assets van je vorige class verdwijnen, met een kleine explosie that is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
harry64 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:39:
iemand hier de:

HALO Ribbon In One Round: 10 Seconds in Parachute

al gehaald?

Ik heb 11 seconden met een parachute geprobeerd niks, en zelf 30! seconden weer niks.
ik heb hem twee keer zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Risce schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:07:
[...]

ik heb hem twee keer zelfs ;)
Mag ik vragen waarom het jou wel gelukt is en mij niet? Hoe heb jij em gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoeveel punten krijg je voor de parachute ribbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:57:
En hoeveel punten krijg je voor de parachute ribbon?
10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
harry64 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:55:
[...]

Mag ik vragen waarom het jou wel gelukt is en mij niet? Hoe heb jij em gehaald?
Je krijgt er 20 punten voor (http://bf2142fever.com/content/Ribbons)

En ik ben gewoon van een titan afgesprongen, twee keer ofzo in een ronde.

Ik heb hem een tweede keer gehaald toen ik weer eens om de een of andere reden als recruit in moest loggen (dat gebeurt soms), dan kun je alles meerdere keren halen, erg lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Begin februari een nieuw boosterpack :)
Nieuw boosterpack = nieuwe patch = nieuwe bugfixes.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Zo'n boosterpack dat amper gespeeld wordt :(
Zo'n klote systeem bij online games, het werkt gewoon niet. Maar de return rate zal wel hoog zijn voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
DaMorpheus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:31:
Begin februari een nieuw boosterpack :)
Nieuw boosterpack = nieuwe patch = nieuwe bugfixes.

Ben erg benieuwd!
Boosterpacks moet je toch kopen via EA?

Dus tegenwoordig moet je geld betalen voor de patches van EA? :')

Ben ik even blij dat ik na BF2 afgehaakt ben _O-

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
ik hoop dat het een boosterpack word net als BF2:special forces met nieuwe Unlocks dan ga ik het misschien nog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Ja Special Forces is echt DE uitbreiding die iedereen moet hebben, zo had BF2 eigenlijk voor iedereen moeten zijn :)
We zullen zien wat de boosterpack van bf2142 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Wat is de bron van deze uitspraak over een boosterpack? Een boosterpack is iets anders dan een expansion trouwens. SF was een expansion, midnight sun en euro force waren bij bf2 een boosterpack. Verschil zat hem in prijs (booster was 10 euro) en in het feit dat een expansion uitgebreider is.

Ik weet echter nog wel dat er extra maps ook gratis bij bf2 in de patches zaten (2 totaal geloof ik), daar hoop ik eerder op, want met al dat gedoe om een goede gameplay te krijgen zonder teveel bugs en crashes heeft de trouwe gamer dat wel verdiend. Als het om te betalen wordt doe ik lekker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Risce schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:38:
Wat is de bron van deze uitspraak over een boosterpack?
Na tig topics wordt nog steeds om een bron gevraagd?
Een boosterpack is iets anders dan een expansion trouwens. SF was een expansion, midnight sun en euro force waren bij bf2 een boosterpack. Verschil zat hem in prijs (booster was 10 euro) en in het feit dat een expansion uitgebreider is.
De eerste boosterpack was Euro Force en de tweede Armored Fury. Verschil met de expansion was vooral dat de expansion écht vernieuwingen in de gameplay aanbracht, niet alleen de wapens en voertuigen, maar nightvision, de haak om op alle gebouwen te komen en dat ding om er weer vanaf te vliegen. En dan nog het traangas en de zeer goede effects.
Ik weet echter nog wel dat er extra maps ook gratis bij bf2 in de patches zaten (2 totaal geloof ik), daar hoop ik eerder op, want met al dat gedoe om een goede gameplay te krijgen zonder teveel bugs en crashes heeft de trouwe gamer dat wel verdiend. Als het om te betalen wordt doe ik lekker niet mee.
Twee maps, maar zodra er ook nieuwe voertuigen zijn en nieuwe wapens komen, dan weet je toch wel meteen dat dat een boosterpack heet, en niet gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Nieuwe informatie + screenshot: http://www.battlefield2142.nl/?id=495
* Fast–paced, infantry-focused gameplay boosts the intensity of the all-out war experience.
* Three new maps set in Europe, where snow-covered post- apocalyptic cities and a ridge in the Alps become the new battlegrounds.
* Two brand-new vehicles designed to support infantry combat available in an asymmetrical set- up, with the hovering light IFV Speeder available to the PAC and the massive heavy IFV Goliath available to the EU.
* Increased persistence. Ten new rewards and ten new unlock items at the top of the unlocks trees, available also on core game maps, take persistence to new levels. Unlock credits earned in the booster pack can also be used in the core game.
* Epic Titan mode available on two maps, and for the first time in a urban setting, for more intense Titan gameplay.
* Tweaked Conquest-assault gameplay (Assault Lines game mode) on all three maps creates more choke points and more heated battles.
* New use of pods gives infantry additional ways of moving across the maps quickly

[ Voor 88% gewijzigd door Stewie! op 18-01-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Leuk dat ze "uitbreidingen" uitbrengen maar kunnen ze niet eerst eens de bestaande problemen oplossen? Ik moet nog steeds elke keer als ik een server join me kit opnieuw samenstellen wat er irritant is.

Ik krijg nog steeds teamkills waar ik niets aan kan doen.

Het commando menu moet ook simpeler zodat ik maar 1 toets nodig heb en niet via q moet werken.

Als ik gerevived word wil ik graag mijn eigen kit houden en niet opeens die van een medic hebben zonder de kit....

Net 10 rondjes met een recon kit gespeeld, opeens heb ik een andere kit.

Ik heb wel €45 voor dit spel neergeteld en wil graag een bugvrij spel, en daar wil en hoef ik dus niet voor te betalen.

p.s. net me "good conduct ribbon" gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
harry64 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:37:
Leuk dat ze "uitbreidingen" uitbrengen maar kunnen ze niet eerst eens de bestaande problemen oplossen? Ik moet nog steeds elke keer als ik een server join me kit opnieuw samenstellen wat er irritant is.

Ik krijg nog steeds teamkills waar ik niets aan kan doen.

Het commando menu moet ook simpeler zodat ik maar 1 toets nodig heb en niet via q moet werken.

Als ik gerevived word wil ik graag mijn eigen kit houden en niet opeens die van een medic hebben zonder de kit....

Net 10 rondjes met een recon kit gespeeld, opeens heb ik een andere kit.

Ik heb wel €45 voor dit spel neergeteld en wil graag een bugvrij spel, en daar wil en hoef ik dus niet voor te betalen.

p.s. net me "good conduct ribbon" gehaald
Helemaal mee eens, ik heb ben ook wel eens ongewild van kit veranderd. Ik heb meteen de cd uit m'n computer gehaald, kapot gestampt, computer uit het raam gegooid en het huis in de fik gestoken, zo erg vond ik het. >:)
Nu even zonder sarcasme, dit spel is verre van perfect en heeft meer dan genoeg bugs om een half forum mee vol te spammen, maar die paar keer dat je perongeluk van kit veranderd zou ik niet echt prioriteit geven. En ik dacht dat de game gemiddeld rond de 40,- kost. Vanaf het begin al volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Zarkov schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:49:
[...]

Helemaal mee eens, ik heb ben ook wel eens ongewild van kit veranderd. Ik heb meteen de cd uit m'n computer gehaald, kapot gestampt, computer uit het raam gegooid en het huis in de fik gestoken, zo erg vond ik het. >:)
Nu even zonder sarcasme, dit spel is verre van perfect en heeft meer dan genoeg bugs om een half forum mee vol te spammen, maar die paar keer dat je perongeluk van kit veranderd zou ik niet echt prioriteit geven. En ik dacht dat de game gemiddeld rond de 40,- kost. Vanaf het begin al volgens mij.
De bugs kwamen vaker voor idd, maar van kit veranderen blijft irritant ook al gebeurd het niet vaak. Offline was de game ongeveer €45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ernstig vind is dat ik net op totalbf2142 las dat er een mod is die gericht is of het spelen van wars in ladders. Deze jongens weten met zo'n mod dus gewoon bugs op te lossen die EA/Dice er dus niet uit haalt. Waarom kunnen die modders het wel en EA niet? :(
2. It fixes some game bugs, such as the kit revive bug and the automatic weapon firing sound synchronization.
Wat ze van mij ook mogen fixen is het feit dan je stééds weer je kit moet customizen. Soms na het laden van een nieuwe map, soms na het joinen van een andere server wat ik iets logischer vind. Maar wat mij betreft mogen ze het zo maken dat je gewoon een kit kiest en als het nodig is je deze aan kan passen. Maar niet iedere keer weer. Best wel irri als je van map wisselt en je wilt iemand reviven of je squad leader beacon neergooien en je komt er achter dat je kit weer is gereset.

En waar ik me aan kan ergeren is dat als je dood gaat en je naar het scherm gaat waar je je spawn kan kiezen en je gerevived wordt dat scherm fijn blijft staan. Tegen de tijd dat je dat scherm weg hebt ben je alweer dood.

En een laatste ding wat ik me ineens bedenk....ik ga ALTIJD dood als ik uit de transport"heli" spring :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:41:
Wat ik ernstig vind is dat ik net op totalbf2142 las dat er een mod is die gericht is of het spelen van wars in ladders. Deze jongens weten met zo'n mod dus gewoon bugs op te lossen die EA/Dice er dus niet uit haalt. Waarom kunnen die modders het wel en EA niet? :(

[...]

Wat ze van mij ook mogen fixen is het feit dan je stééds weer je kit moet customizen. Soms na het laden van een nieuwe map, soms na het joinen van een andere server wat ik iets logischer vind. Maar wat mij betreft mogen ze het zo maken dat je gewoon een kit kiest en als het nodig is je deze aan kan passen. Maar niet iedere keer weer. Best wel irri als je van map wisselt en je wilt iemand reviven of je squad leader beacon neergooien en je komt er achter dat je kit weer is gereset.

En waar ik me aan kan ergeren is dat als je dood gaat en je naar het scherm gaat waar je je spawn kan kiezen en je gerevived wordt dat scherm fijn blijft staan. Tegen de tijd dat je dat scherm weg hebt ben je alweer dood.
helemaal mee eens! En het teamkillverhaal als er iemand bij je uit de heli springt. Ik word ook steeds vaker uit het spel geknikkerd, sta ik weer op mn desktop :S

[ Voor 3% gewijzigd door Rob1106 op 18-01-2007 22:27 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Niet echt spectaculair, een nieuw voertuig + een veranderde "buggy" en misschien een aantal nieuwe maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Inmiddels is de trailer ook vrijgegeven: http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=160581 Ik heb hem er ook maar even opgezet. Niet echt een boeiende trailer, maar het hoort er toch bij :)

[ Voor 18% gewijzigd door laserboy op 19-01-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Is er dan ook iets bekend over een nieuwe game-mode waar mensen het over hadden (was uit webserver logs gehaald): Pipe-line..?

@morpheus: je hebt gelijk.

Over de kits: Wat er gebeurd is dat je gerevived wordt en je de dichtsbijzijndste kit krijgt die je dropt als je dood gaat. Dat kan dus ook een andere kit zijn. Meestal ligt je eigen kit daar dus naast.

@Phoenix: Dan moet je leren op het goede moment te springen, dus niet als je BIJNA bij de grond bent, maar als die stilstaat of als de transport een redelijke snelheid heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Risce op 19-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:10:
Is er dan ook iets bekend over een nieuwe game-mode waar mensen het over hadden (was uit webserver logs gehaald): Pipe-line..?

@morpheus: je hebt gelijk.

Over de kits: Wat er gebeurd is dat je gerevived wordt en je de dichtsbijzijndste kit krijgt die je dropt als je dood gaat. Dat kan dus ook een andere kit zijn. Meestal ligt je eigen kit daar dus naast.

@Phoenix: Dan moet je leren op het goede moment te springen, dus niet als je BIJNA bij de grond bent, maar als die stilstaat of als de transport een redelijke snelheid heeft.
Werkt allemaal niet....k heb al een paar keer gehad dat ik eruit was en na een vluchtje van een paar sec alsnog dood ging toen de pod de grond raakte. Beetje onzin dat je alleen eruit kan als dat ding stil hangt en hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:44:
[...]

Werkt allemaal niet....k heb al een paar keer gehad dat ik eruit was en na een vluchtje van een paar sec alsnog dood ging toen de pod de grond raakte. Beetje onzin dat je alleen eruit kan als dat ding stil hangt en hoog.
luister, de meeste mensen gaan niet dood als ze uit transports gaan, afgezien van het feit dat het wel degelijk voorkomt en dat is vooral vervelend voor mensen die het ding besturen, zeker als noobs vervolgens gaan punishen (= -6 punten).
Als je op het goede moment springt, dan gaat het gewoon goed. Dit is dan ook geen bug, maar een kwestie van oefenen. Zelf pleit ik voor het afschaffen van de mogelijkheid tot punishen als je door een transport gekilled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

ook als je er uit springt met pod naar links, rechts of naar achteren sturen zodat je bij de heli uit de buurt bent.

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over teamkills gesproken, op 't moment dat ons titan ging ontploffen! spring ik er uit samen met iemand anders van mijn team, en wat krijg ik? TEAM KILL PUNISH! " You have been punished for team kill" lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Aaargh, dit spel crashed wel vaak naar de desktop :( Lekker als je net een lekkere killing streak hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook wel dat t wel moet kunnen maar ik kan me geen succesvolle eject uit een transport herinneren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 20:57:
Over teamkills gesproken, op 't moment dat ons titan ging ontploffen! spring ik er uit samen met iemand anders van mijn team, en wat krijg ik? TEAM KILL PUNISH! " You have been punished for team kill" lekker ;)
Ik sprong laatst van een gebouw en trok m'n parachute open. Ik landde per ongeluk op een teammate, team kill punish :{.
Sommige mensen zijn echt knettergek, weet je wel hoe moeilijk het voor mij was geweest om zoiets onwaarschijnlijks expres te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 02:16:
Ik snap ook wel dat t wel moet kunnen maar ik kan me geen succesvolle eject uit een transport herinneren....
Ik had dit probleem ook altijd maar de oplosing is eigenlijk erg simpel op het moment dat je uit de transport springt moet je direct naar links cq rechts draaien.

Sinds ik dat doe ga ik nooit meer dood tijdens een eject uit een transport,
nouja alleen als de piloot de transport laat crashen of er ook uit springt en ik dan te dicht bij de grond zit want dan trekt de transport je mee tegen de grond aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Stiekem wel grappig als de piloot uit een vol transport springt net voor een crash :P
Of zeg ik nu wat gemeens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@Morpheus: Ja, dat is niet alleen ontzettend dom maar ook nog eens asociaal.

En over die TK punishes, meestal punishen mensen gewoon OF sowieso OF uit frustratie, dat ze dood gaan en daarvoor iemand kunnen straffen. Ik punish trouwens alleen maar als het echt extreem dom is (zoals een tank van je eigen team die de loop richting jou draait en een schot lost in de veronderstelling dat je een tegenstander bent) of als het expres is (en dat komt eigenlijk nooit voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:28:
Stiekem wel grappig als de piloot uit een vol transport springt net voor een crash :P
Of zeg ik nu wat gemeens O-)
lol ... ik hoover vaak met een transport over de gunship-spawn waar ze met vier staan te E-whoren om er als eerste in te zitten > allen aan boord transport > ik eruit podden naar gunship spawn en de rest de diepte in ... vette pret ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou daarnet even spelen, om een punt te halen om m'n unlock erdoor te krijgen. Maar ik kreeg de hele tijd bij elke server na 5 seconden een disconnect, met de melding "Your connection to the server has been lost". Heb ik nooit eerder last van gehad. Iemand anders daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:01:
Ik wou daarnet even spelen, om een punt te halen om m'n unlock erdoor te krijgen. Maar ik kreeg de hele tijd bij elke server na 5 seconden een disconnect, met de melding "Your connection to the server has been lost". Heb ik nooit eerder last van gehad. Iemand anders daar last van?
heb ik ook last van gehad bij mij was het opgelost toen ik de video instellingen veranderde en daardoor de shaders opnieuw werden ingeladen.
ook kun je proberen VOIP uit te zetten dat help ook wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOIP staat altijd al uit, dat geeft toch altijd problemen. Ik zal de video-instellingen eens proberen. Thanx so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karno
  • Laatst online: 26-05-2022
waar ik heel veel last van heb is dat mijn geweer of titan kanon automatisch gaat schieten,zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Risce schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:29:
@Morpheus: Ja, dat is niet alleen ontzettend dom maar ook nog eens asociaal.

En over die TK punishes, meestal punishen mensen gewoon OF sowieso OF uit frustratie, dat ze dood gaan en daarvoor iemand kunnen straffen. Ik punish trouwens alleen maar als het echt extreem dom is (zoals een tank van je eigen team die de loop richting jou draait en een schot lost in de veronderstelling dat je een tegenstander bent) of als het expres is (en dat komt eigenlijk nooit voor).
Wat mij betreft is het punish systeem een typisch geval waarbij het middel erger is dan het kwaad. Wellicht dat het aantal opzettelijke teamkills erdoor is afgenomen, maar inmiddels is het onterecht punishen en punishes aansmeren omdat je er met een vehicle vandoor gaat die iemand wil hebben een veel groter probleem geworden. Gelukkig kom ik steeds meer servers tegen waar punishen gewoon uitstaat.
Die enkele teamkiller moet dan maar door de admin worden weggegooit.

Toen ik CS speelde was het daar over het algemeen veel beter geregeld. Meestal kon je een maximaal aantal teamkills per round en in totaal maken, welke zo waren ingesteld dat een normale speler daar eigenlijk nooit aankwam, maar niet zo hoog dat een teamkiller heel vervelend kon zijn.
Maar ook daar heb/had je servers met punish systemen en ook daar werkt het voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-06 14:57
karno schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:30:
waar ik heel veel last van heb is dat mijn geweer of titan kanon automatisch gaat schieten,zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Muis vastzitten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Zo weer een rank omhoog, maar heb vandaag weer een nieuwe irritatie ondekt. Mensen die de transports van de enemy titan afhalen.

Jij gaat dood in de enemy titan, selecteert een transport op de enemy titan zodat je snel weer kan aanvallen. Zit je opeens in de lucht :? Heeft zon goochem dus dat ding meegenomen van de enemy titan. Was eigenlijk maar 1 oplossing voor, voldouwen met explosives en zeggen dat hij er maar beter uit kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
harry64 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:18:
Zo weer een rank omhoog, maar heb vandaag weer een nieuwe irritatie ondekt. Mensen die de transports van de enemy titan afhalen.

Jij gaat dood in de enemy titan, selecteert een transport op de enemy titan zodat je snel weer kan aanvallen. Zit je opeens in de lucht :? Heeft zon goochem dus dat ding meegenomen van de enemy titan. Was eigenlijk maar 1 oplossing voor, voldouwen met explosives en zeggen dat hij er maar beter uit kan komen...
nee, je moet spawnbeacons gebruiken. het is inderdaad wel een irritatie overigens, ben ik met je eens, maar ja, je kunt ook gewoon simpelweg niet vertrouwen op de skill en inzicht van medespelers. Misschien zijn ze net begonnen, misschien hebben ze een ander plan, je weet het niet. Beter zorg je gewoon dat je zelf pwnage aan de dag legt.

Hebben mensen trouwens al ideeën over de unlocks die bij northern strike gaan komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Risce op 22-01-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

harry64 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:18:

Veel makkelijker is om een goede commander te hebben die de eigen titan er gewoon naast legt. Dan kan je vanuit je pod ook nog eerst kijken of er geen enemy soldiers op de titan rondlopen voor je land. Target practice met de pod is ook altijd weer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
Ikv idn dat heen en weer gejump tussen de titans zo leuk XD en dan overal bombpacks neerleggen zodat wanneer ze op je titan landen direct weer terugeblazen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:13
Kan niet meer op de EA server komen, andere mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

michaeltb schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:06:
Kan niet meer op de EA server komen, andere mensen hier last van ?
Het is dinsdag :) (onderhoudsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Niekoesj schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:20:
Ikv idn dat heen en weer gejump tussen de titans zo leuk XD en dan overal bombpacks neerleggen zodat wanneer ze op je titan landen direct weer terugeblazen worden :P
het is ook een manier om jezelf dood te maken als je commander bent (suicide button kun je dan niet bij) en team damage staat uit. Leg een pakje of twee explosieven neer, er precies bovenop gaan staan en als je dan weer neerkomt na een korte vlucht maakt de fall damage je dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Even over de supreme commander rank.

Heeft iemand al een idee? Ik blijf dit vragen hoor, maar misschien heeft iemand ondertussen een vaag vermoeden? Het gerucht ging dat Noobish-Noob (de 1e supr com) zijn rank kreeg door 2142 dogtags te halen. Bron, zie NOTE

[ Voor 37% gewijzigd door Risce op 23-01-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34

aex351

I am the one

Soms krijg ik zo'n horizontale lijn in beeld te zien :
Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/2685/screen0007au.th.jpg
Groot

geel is de lijn van hoe de horizontale lijn tussen de rode lijnen loopt.
Is dit een nderdeel van het (demo) spel ?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Dat hoort gewoon in het spel hoor. (lijkt mij) Je kijkt namelijk niet fysiek door een kiertje naar buiten, maar via een camera, en het beeld daarvan is niet optimaal. Dat kunnen ze in de 22ste eeuw blijkbaar nog niet perfect maken ;) (Persoonlijk zou ik een instelbare groothoeklens voor die camera maken, dan zie je wat meer :P )

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Krijg je voor de Ground Base Medallion geen punten? Zojuist kreeg ik dat ding, maar geen (extra) xp punten. :(

Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/9735/bf21422fk.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
FF1987 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:43:
Krijg je voor de Ground Base Medallion geen punten? Zojuist kreeg ik dat ding, maar geen (extra) xp punten. :(

[afbeelding]
Heel vaag ja, zal wel een bug zijn oid.. Balen volgens mij zijn dat best wat punten.. Ik vind het ook zo irritant dat het spel nooit eens goed bij kan houden hoeveel punten je nu hebt.. Dan heb je genoeg punten gehaald voor een rang hoger en dan krijg je die niet gelijk. En ook niet nadat je volgens sommige mensen op een andere server ff een punt moet halen...

Ik vind dat er zoiezo veel te veel bugs in zitten voor een spel dat alweer een tijdje uit is.. het lijkt af en toe wel een beta-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Nope, voor alle awards op de 'medals' pagina krijg je geen punten (net zoals de silver star in je screenie dus) > zie ook http://bf2142fever.com/content/Medals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Laatst online: 31-03 20:30
nou vroeg ik me af of mensen dit wel eens hebbengehad.
ik heb ruim voldoende punten om naar de bolgende rank te gaan maar dat gebeurt dus niet.!? nou is tijdens mijn vorige keer dat ik het spel speelde al gebeurt ben nou weer een uurtje verder en nog steeds geen rank om hoog. heb al meerdere rondes gespeelt en nog steeds geen rank omhoog.
maar punten genoeg check plaatje..
Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/2308/2142k4sa.jpg
Groot!

[ Voor 12% gewijzigd door Iddefridde op 25-01-2007 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
over medals: dat is ALTIJD 0 punten.

over die rank: zie rest van het topic. Enige wat je kunt doen eraan: log in in andere server en dan 1 punt scoren. klaar. beetje zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[/blaataap]

Sorry, ik zat niet op te letten :)

[ Voor 92% gewijzigd door mvds op 25-01-2007 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
Risce schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 03:52:
over medals: dat is ALTIJD 0 punten.

over die rank: zie rest van het topic. Enige wat je kunt doen eraan: log in in andere server en dan 1 punt scoren. klaar. beetje zoeken ;)
kerel lees ff ik heb al weer meer als een uur gespeeld heb dus meer dan 1 punt op een andere server gehaald tis ook al zo dat ik in de tussentijd een dag of 2 verder ben. ik heb eigenlijk heel wat gespeeld maar er gebeurt nog niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Wat heb ik nu voor vaags dan?? Ik loop langs mijnen van mijn eigen team (en ja ze zijn echt van mijn eigen team aangezien er een naam bij staat) en ik ga gewoon dood tot 2 keer aan toe. Ik loop langs mijn eigen mijn die ik net neerleg en ik ga dood :S op het moment dat ik dood ga gaan er ineens punten af van mijn score.. als ik een kill maak komt er geen punt bij maar gaat er 1 vanaf :S
Iemand dit eerder gehad, vind het echt focking vaag namelijk???

Wat ik trouwens nu de laatste dagen ineens zie is ook dat het schild van de enemy titan eigenlijk omlaag zou moeten zijn.. maar dat gebeurd alleen niet.. je ziet zeg maar niet meer die rand om de rode titan (boven in je scherm) Er gaat wel gewoon 'health' van de enemy titan af alleen et schild blijft aanstaan :S

Weet iemand trouwens hoe j kunt zien welke versie je hebt van het spel? Ik denk namelijk dat ik nog versie 1.06 heb, maar als ik de update 1.10 start zegt hij dat ik al een nieuwere versie heb geinstalleerd. Op het moment dat ik tijdens het spel ctrl/alt/del indruk dan zie ik onderaan m'n taakbalk staan iets van: Battlefield 2142 1.06...

[ Voor 55% gewijzigd door Rob1106 op 25-01-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:06:
Wat heb ik nu voor vaags dan?? Ik loop langs mijnen van mijn eigen team (en ja ze zijn echt van mijn eigen team aangezien er een naam bij staat) en ik ga gewoon dood tot 2 keer aan toe. Ik loop langs mijn eigen mijn die ik net neerleg en ik ga dood :S op het moment dat ik dood ga gaan er ineens punten af van mijn score.. als ik een kill maak komt er geen punt bij maar gaat er 1 vanaf :S

Wat ik trouwens nu de laatste dagen ineens zie is ook dat het schild van de enemy titan eigenlijk omlaag zou moeten zijn.. maar dat gebeurd alleen niet.. je ziet zeg maar niet meer die rand om de rode titan (boven in je scherm) Er gaat wel gewoon 'health' van de enemy titan af alleen et schild blijft aanstaan :S
Klopt, dat van dat schild heb ik ook al een paar keer gehad, dat is erg irritant.

En ik gok dat het weer zo'n bug is waardoor friend and foe wel eens door elkaar gehaald worden. Heb ik ook al een paar keer gehad, dat je afgeschoten word door iemand die gewoon in het blauw werd afgebeeld. En zooooo irri is het als het te lang duurt voor ie laat zien of het een vijand of vriend is, dan ben je dus ook gegarandeerd dood, of de vijand is buiten bereik voor ie het laat zien. Echt klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Iddefridde schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 02:30:
nou vroeg ik me af of mensen dit wel eens hebbengehad.
ik heb ruim voldoende punten om naar de bolgende rank te gaan maar dat gebeurt dus niet.!? nou is tijdens mijn vorige keer dat ik het spel speelde al gebeurt ben nou weer een uurtje verder en nog steeds geen rank om hoog. heb al meerdere rondes gespeelt en nog steeds geen rank omhoog.
maar punten genoeg check plaatje..
[afbeelding]
Groot!
Dat heb ik altijd, maar je wilt gewoon patsen met je hoge ranking ;)
obsidian schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:15:
[...]

Klopt, dat van dat schild heb ik ook al een paar keer gehad, dat is erg irritant.

En ik gok dat het weer zo'n bug is waardoor friend and foe wel eens door elkaar gehaald worden. Heb ik ook al een paar keer gehad, dat je afgeschoten word door iemand die gewoon in het blauw werd afgebeeld. En zooooo irri is het als het te lang duurt voor ie laat zien of het een vijand of vriend is, dan ben je dus ook gegarandeerd dood, of de vijand is buiten bereik voor ie het laat zien. Echt klote!
Ja, bij -18 punten ben ik maar gewoon gekapt. En het is inderdaad ook focking irritant dat het soms zolang duurt of het een enemy is of niet.. Dat zie je soms pas als je zelf al op de grond ligt..

Wat ik ook soms heb is als ik de titan in ga via de 2 bovenste gaten in het dek zeg maar. Dan spring ik erin, zie ik een vijand en dan schiet ik maar het duurt dan echt een seconde voordat hij echt gaat schieten en kan ik dus weer w8en tot ik kan respawnen.

Ik word echt af en toe helemaal lijp door al die kutbugs.. echt alsof het spel nog in de testfase zit af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:18:Wat ik ook soms heb is als ik de titan in ga via de 2 bovenste gaten in het dek zeg maar. Dan spring ik erin, zie ik een vijand en dan schiet ik maar het duurt dan echt een seconde voordat hij echt gaat schieten en kan ik dus weer w8en tot ik kan respawnen.
Dat komt denk ik door zo'n zelfde vertraging als wat je hebt met opstaan en gaan liggen enzo. Dat je na een sprong moet wachten tot je kan schieten. Dat heb ik namelijk altijd, dus dan lijkt het me geen bug. En met zware wapens (Ganz HMG bijv) duurt het langer dan wanneer je een licht wapen in je hand hebt (Bijv de Lambert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
obsidian schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Dat komt denk ik door zo'n zelfde vertraging als wat je hebt met opstaan en gaan liggen enzo. Dat je na een sprong moet wachten tot je kan schieten. Dat heb ik namelijk altijd, dus dan lijkt het me geen bug. En met zware wapens (Ganz HMG bijv) duurt het langer dan wanneer je een licht wapen in je hand hebt (Bijv de Lambert)
Toevallig heb ik dat idd met de Lambert.. maar het zou wel kunnen wat jij zegt.. alleen ik had het op die plek achter elkaar zeg maar.. maar ergens anders is het me eigenlijk nog niet opgevallen.. zal het straks misschien wel ff testen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
dan ben je op een server waar aan staat dat de mijnen ook op je eigen team afgaan. en dan krijg je veel team kills als mensen van jouw team over je mijnen heen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
Laatst zat ik in een game waar gewoon de titan shields up bleven... =/ is dit een serversetting of ook een (misschien wel bekende) bug? :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Niekoesj schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:03:
Laatst zat ik in een game waar gewoon de titan shields up bleven... =/ is dit een serversetting of ook een (misschien wel bekende) bug? :? }:O
Daar hadden we het net over kerel, eerst even lezen wil ook wel eens helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
Hmm ik vind het vaag van die shields die niet down gaan.. heb echt heletijd gespeelt (zelfs nog keer vannuit mn eigen titan naar de enemy titan gejumpt) knalde keihard als een vliegje tegen de motorkap dood :? :P Mja hoop dat het probleem vanavond verholpen is, kga weer gamen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Niekoesj schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:17:
Hmm ik vind het vaag van die shields die niet down gaan.. heb echt heletijd gespeelt (zelfs nog keer vannuit mn eigen titan naar de enemy titan gejumpt) knalde keihard als een vliegje tegen de motorkap dood :? :P Mja hoop dat het probleem vanavond verholpen is, kga weer gamen XD
Die bug zit er al een tijdje in en die zal niet zomaar spontaan opgelost zijn zonder dat er een patch uitgebracht word hoor :P Gelukkig heb ik er zelden (tot nu toe twee keer ofzo) last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
martijn- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:12:
[...]

dan ben je op een server waar aan staat dat de mijnen ook op je eigen team afgaan. en dan krijg je veel team kills als mensen van jouw team over je mijnen heen lopen.
Ok, vaag hoor. Ik wist niet dat je dat ok aan/uit kon zetten..

Weet iemand trouwens hoe j kunt zien welke versie je hebt van het spel? Ik denk namelijk dat ik nog versie 1.06 heb, maar als ik de update 1.10 start zegt hij dat ik al een nieuwere versie heb geinstalleerd. Op het moment dat ik tijdens het spel ctrl/alt/del indruk dan zie ik onderaan m'n taakbalk staan iets van: Battlefield 2142 1.06...
Weet iemand iets over dat versie gebeuren??

Is er trouwens geen tweakers-clan oid.. Zou wel lachen zijn... Misschien ook leuk om wat tips neer te zetten in 't forum hier..

[ Voor 7% gewijzigd door Rob1106 op 25-01-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:10:
[...]

Toevallig heb ik dat idd met de Lambert.. maar het zou wel kunnen wat jij zegt.. alleen ik had het op die plek achter elkaar zeg maar.. maar ergens anders is het me eigenlijk nog niet opgevallen.. zal het straks misschien wel ff testen dan..
Dit heeft zeker te maken met die vertraging, het duurt altijd ff voordat je kunt schieten als je zo'n titan hole in spingt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:24:
[...]

Ok, vaag hoor. Ik wist niet dat je dat ok aan/uit kon zetten..

[...]

Weet iemand iets over dat versie gebeuren??

Is er trouwens geen tweakers-clan oid.. Zou wel lachen zijn... Misschien ook leuk om wat tips neer te zetten in 't forum hier..
Tips als in??? Lijkt mij dat er genoeg tips te vinden zijn in de topics en op het inet :) Vaak is het gewoon een kwestie van veel spelen/oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik heb toch het idee dat veel mensen dit topic helemaal niet lezen of een search funtie gebruiken:

Over het probleem met niet je rank krijgen: (zoals beschreven in dit topic) Je kunt er niks aan doen. Het enige wat je kunt PROBEREN is een punt halen op een andere server. Anders is het gewoon een kwestie van wachten. Het kan te maken hebben met je windows tijdinstelling, verder is er niks aan te doen en zijn hier nog steeds problemen mee.

schilden die omhoog blijven: dit is een bekende bug en heeft niks te maken met serverinstellingen (want de volgende ronde is het altijd weer in orde). Dit komt weinig voor.

eigen mijnen die afgaan: is gewoon een serverinstelling. En dat je punten eraf gaan als je over je eigen mijn loopt die afgaat.. dat is natuurlijk een suicide, dat is -2...

shooting delay, dat het even duurt voordat er geschoten kan worden: was ook al in bf2 en is geen bug, maar gewoon onderdeel van het spel. Daarom is het zo tricky om door die titan luiken te gaan op de 1e verdieping.

Volgens mij is er geen tweakers-clan voor bf2142.

[ Voor 9% gewijzigd door Risce op 25-01-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Risce schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:56:
shooting delay, dat het even duurt voordat er geschoten kan worden: was ook al in bf2 en is geen bug, maar gewoon onderdeel van het spel. Daarom is het zo tricky om door die titan luiken te gaan op de 1e verdieping.
Als je in je eentje bent wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik vind het een goed idee om tips te posten. Daar gaan we.

Tip 1: Als je op het 1e verdieping dek staat van de titan, flikker een sentry gun in het gat, als je nog op het dek staat. Als die piept en gaat schieten is er een enemy in de gang (mogelijk RDX of iemand met gewoon een gun). Tegen een APM kun je dan nog steeds niks doen trouwens. Goede afleiding en alvast wat damage doen tegelijk.

Tip 2: Als je in je eentje iets staat te doen en je mist net supplies en health, kijk eens om je heen voor een kit van een medic/support. Druk G als je erop staat om te switchen, druk 4 voor de Hub (health/ammo), droppen. Druk G om je eigen kit terug te krijgen.

Tip 3: Als je een medic of support bent kan het lonen om je hub in ieder geval ergens achter te laten, bij een silo of bij een console of whatever. Dat verhoogt je kansen op een aantal badges en bovendien krijg je daarvoor team (heal/resupply) punten die je zeker niet krijgt als je dat ding gewoon bij je houdt. Daarnaast is het natuurlijk ook handig voor je teamleden (en enemies... let op).

Tip 4: Gebruik als squad leader altijd de T toets om attack of defense orders te zetten op flags en silos (en titans). Gebruik niet de move to (want daar krijg je geen punten voor). In het geval van een defense of attack order krijg je als squad twee dingen. Ten eerste krijg je extra squad teamwork punten, die tellen als volwaardige teamwork punten in je score, voor elke kill die je maakt of support actie op een lid van je eigen squad (zijnde: revive, heal, resupply, repair). Ten tweede werk je op deze manier toe naar een field upgrade, zie daarvoor het groene metertje dat oploopt in de linkerbovenhoek van je scherm. Ook hier geldt: beter geef je ERGENS een order (die een beetje sense maakt), dan geen, want dat levert sowieso niks op.

Tip 5: Als een console niet verdedigt is door sentry guns kan het lonen om gecloaked door een gangetje te KRUIPEN, vaak wordt je dan niet gezien en niet gehoord (omdat er allemaal dingen gebeuren op zo'n titan). Niet alleen levert dit grote bevrediging op als het lukt om de console op te blazen (en de bijbehorende verdedigers), maar het is de beste manier om in je eentje een verschil te maken in de strijd richting de core. Dit werkt het beste als er a) geen sentry guns verdedigen, want die zien je, b) geen grenaten worden gespamd, c) je in je eentje bent, zodat je teamleden niet de alertheid van de verdedigers verhogen.

Tip 6: Koop een microfoontje (10 euro) en gebruik VOIP. Alhoewel er gesteld wordt dat dit van invloed is op crashes en dergelijk, heeft dit directe contact met je squad leden een grote invloed op de efficientie van het opereren. Het is ook praktisch bij het gunnen in een gunship en het coordineren van een titan assault.

Tip 7: Als je op T drukt tijdens een titan missie, kun je zien hoe lang het duurt voordat een silo gaat vuren. Ook het icoontje op de map loopt langzaam vol trouwens en vuurt dan een raket op jouw en hun titan. Laat deze informatie meewegen als je beslist naar welke silo je je transport stuurt. Kies niet voor een silo die over 10 seconden vuurt, want dat red je niet, maar kies een silo die je net kan pakken, waardoor je raketschade aan je titan afwendt en de silo op het juiste moment op hun titan richt. Houd rekening met de grote van je gevolg. Als je in je eentje bent kan het gemakkelijk meer dan een minuut duren voordat je silo helemaal overgenomen hebt.

Tip 8: Als je hele team console 1 of 2 breacht en op het punt staat om hem op te blazen, en jij bent recon met RDX, kan het lonen om alvast door te lopen naar 3 respectievelijk 4, omdat je dan de console de lucht in blaast, voordat ze hun defensieve posities kunnen innemen op de volgende console. Werkt ook richting de core, ook als je andere class bent om alvast een positie in te nemen bij hun, de andere ingang, richting de core. Ga staan, liggen, bij de deur richting de core.

Tip 9: Als je in een squad zit, loont het om in de buurt te blijven van je squad leader. Niet alleen vanwege teamplay, vanwege punten voor de flags die hij aanwijst (en dus ws. zelf ook naartoe gaat) en vanwege een indruk hoe deze ervaren speler (zou hij moeten zijn, zie rank) het spelletje speelt. Maar ook omdat je als squad nou eenmaal veel efficienter bent. Hou dus rekening met de rollen binnen de squad. Zijn er al 2 recon en 1 assault/medic. Dan neem jij dus support, zodat je de recon kunt resupplyen en met je sentry gun een defensieve positie kunt opzetten. Of je neemt engineer om een flag die je over wilt gaan nemen te beveiligen met anti-tank mines.

Als de squad je niet bevalt, kies je een andere of maak je er zelf één. Dat is praktischer dan in een squad blijven en dan op je eigen houtje gaan opereren.

Tip 10: Als je snel ranks wilt halen, loont het om goed te kijken wat je nog nodig hebt voor elke badge en je daar volledig op te focussen. Laat je dan niet afleiden, want zodra je hem hebt, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en heb je ws. een rank up en dus een unlock, die je zo graag wilt. Overigens, veel besproken, de kits van enemies zitten barstensvol met de unlocks die jij niet niet hebt. Maak daar gebruikt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
obsidian schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Als je in je eentje bent wel ja ;)
;)
Tip 11: De snelste manier om langs een plek te komen waar het stikt van de APMs is om een teamlid te laten rushen en jij als medic je revive kit in de aanslag te hebben. Boom-revive-boom-revive etc. Je geeft hen wel wat puntjes cadeau, maar het is wel een verrassende tactiek en door op het juiste moment je voss of baur te trekken als assault kun je op deze manier gemakkelijke een console room breachen die enkel verdedigt wordt door recons met mijnen. RDX is extra tricky, maar ook dan kan deze tactiek werken, bijvoorbeeld bij titan luiken op de 1e verdieping: Eentje het gat in, BOOM, tweede erin, schieten (want de recon gast kom rennen voor het opnieuw plaatsen van RDX) en revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Risce schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:20:
[...]

;)
Tip 11: De snelste manier om langs een plek te komen waar het stikt van de APMs is om een teamlid te laten rushen en jij als medic je revive kit in de aanslag te hebben. Boom-revive-boom-revive etc. Je geeft hen wel wat puntjes cadeau, maar het is wel een verrassende tactiek en door op het juiste moment je voss of baur te trekken als assault kun je op deze manier gemakkelijke een console room breachen die enkel verdedigt wordt door recons met mijnen. RDX is extra tricky, maar ook dan kan deze tactiek werken, bijvoorbeeld bij titan luiken op de 1e verdieping: Eentje het gat in, BOOM, tweede erin, schieten (want de recon gast kom rennen voor het opnieuw plaatsen van RDX) en revive.
Tip 12: Vergeet ook niet dat je kruipend gewoon langs een enemy APM kan komen...Sta niet te vroeg op ;), je kunt er ook soms achterlangs lopen... En met een RDX DemoPack kun je ze ook gewon opblazen.

Tip 13 Misschien overbodig, maar leg je APM's tactisch neer.. dus op plekken waar mensen vaaklangsrennen zonder te kijken. Ik doe ze vaak op de missile silo's in de rare hoekjes waar je ze niet zo goed kan zien. En in de titans heb je ook genoeg mooie plekjes.. Bij de bovenste 2 ingangen leg ik ze achter het eerste/tweede hoekje. Op die manier ziet de enemy ze niet als ze naar beneden komen. Als er dan niemand is rennen ze vaak zo door en dan kunnen ze weer 15 tellen wachten... Deze truc kun je ook bij de onderste 2 ingangen toepassen trouwens.. En zorg ook dat je ze goed neerlegt, ik zie zo vaak dat ze verkeerd om liggen.. ze exploderen in een waaiervorm zeg maar...

[ Voor 5% gewijzigd door Rob1106 op 25-01-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Kan je ook bepalen hoe je zo'n APM neerlegt anders dan die richting waarnaar je kijkt? Nu zit er altijd best veel ruimte tussen de muur/boom/obstakel en de apm omdat je er zelf altijd tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Acid_Burn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:29:
Kan je ook bepalen hoe je zo'n APM neerlegt anders dan die richting waarnaar je kijkt? Nu zit er altijd best veel ruimte tussen de muur/boom/obstakel en de apm omdat je er zelf altijd tussen zit.
Nee volgens mij niet, ik loop altijd gewoon met m'n rug tegen een muur/hoekje oid aan en dan kijk ik zover mogelijk naar beneden en dan leg ik hem neer.. Volgens mij kan dat niet anders..

Wat ik me afvraag is hoe die gasten loopings maken met die gevechtshelicopters.. Zodra ik net voorbij de horizon kom op z'n kop zeg maar dan kan ik mijn muis bewegen maar hij draait niet verder.. heb wel m'n muis zo hoog mogelijk gezet bij de instellingen.. Nu ik eraan denk ook wel jammer dat er geen straaljagers meer zijn zoals BF2... daar kon je vette dingen mee :P

[ Voor 27% gewijzigd door Rob1106 op 25-01-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:32:
[...]

Nee volgens mij niet, ik loop altijd gewoon met m'n rug tegen een muur/hoekje oid aan en dan kijk ik zover mogelijk naar beneden en dan leg ik hem neer.. Volgens mij kan dat niet anders..

Wat ik me afvraag is hoe die gasten loopings maken met die gevechtshelicopters.. Zodra ik net voorbij de horizon kom op z'n kop zeg maar dan kan ik mijn muis bewegen maar hij draait niet verder.. heb wel m'n muis zo hoog mogelijk gezet bij de instellingen.. Nu ik eraan denk ook wel jammer dat er geen straaljagers meer zijn zoals BF2... daar kon je vette dingen mee :P
dat is echt een kwestie van oefenen (bij voorkeur in een non-ranked server ;)). Het idee is dat je het momentum gebruikt en lekker door blijft draaien met je muis. Op die manier kun je zowel een looping als een schroef maken. Vooral de schroef is een goede methode om snel een vijandelijke helicopter kwijt te raken. Ik kan het ook niet foutloos, maar het lukt me wel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Zal ik dan toch maar eens gaan doen.. >:)
Zal die straaljager nog terugkomen? Zou wel vet zijn, misschien in een expansion pack oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nd3r
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 00:15
Loopings maken.... geen probleem in de fighter. Ik kan er mee stunten wat ik wil, je moet hem alleen wel ff leren kennen. Ik zelf vlieg met een joystick en dat geeft geen problemen :P .

TIP 14: Als je met een dropship vliegt kan je (vaak) landen op het dak van een gebouw dat naast een spawnpoint staat. Het enige wat je moet doen is naar de gunnerseat en ff wachten tot je het point overgenomen hebt. De gun van een dropship is net iets beter dan je eigen gun 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Foto's van nieuwe voertuigen in het Booster-pakket 'Northern Strike'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
Rob1106 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:32:
[...]

je weet dat je ook met je toetsenboard kan vliegen?
daarmee is het een stuk precieser vliegen veel meer controle en is een loping een kwestie van pijltje ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Iddefridde schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:39:
[...]

je weet dat je ook met je toetsenboard kan vliegen?
daarmee is het een stuk precieser vliegen veel meer controle en is een loping een kwestie van pijltje ingedrukt houden.
|:( Dat meen je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
ben bloed serieus!!
en werkt het beter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Had net ook weet wat vaags. Kon 1 volle ronde mijn unlocks niet gebruiken alsof ze niet eens unlocked waren. Ronde erop plop.. volledig bij...

Ik zag ook een server waar er 35 van de 32 inzaten :P 35/32 (0)
En mijn accuracy met de sniper was een keer 300% 8)7

Ik heb op printscreen gedrukt bij die vage bugs, maar blijkbaar slaat die de screenshots niet op? Dan heb ik uiteraard af en toe een CTD.. lekker buggy dit spel weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Acid_Burn schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 01:19:
Had net ook weet wat vaags. Kon 1 volle ronde mijn unlocks niet gebruiken alsof ze niet eens unlocked waren. Ronde erop plop.. volledig bij...

Ik zag ook een server waar er 35 van de 32 inzaten :P 35/32 (0)
En mijn accuracy met de sniper was een keer 300% 8)7

Ik heb op printscreen gedrukt bij die vage bugs, maar blijkbaar slaat die de screenshots niet op? Dan heb ik uiteraard af en toe een CTD.. lekker buggy dit spel weer :(
lees topic.

en voor screens moet je even het goede mapje zoeken waar die die opslaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Risce op 26-01-2007 02:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!