[PC] Battlefield 2142 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak meer punten dan nodig zijn voor mijn rank!?

zoals gisteren op mn nieuwe soldier had ik ies van 1000 punten terwijl ik 750 nodig had :S
En pas als ik uitlog en opnieuw inlog en een kil maak, krijg ik eindelijk mn nieuwe rang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:54:
Ik heb vaak meer punten dan nodig zijn voor mijn rank!?

zoals gisteren op mn nieuwe soldier had ik ies van 1000 punten terwijl ik 750 nodig had :S
En pas als ik uitlog en opnieuw inlog en een kil maak, krijg ik eindelijk mn nieuwe rang
Is wel vaker, en bij meer mensen :) Zoals je ook al in het topic had kunnen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
om de een of andere vage reden kan ie bij mij niet met de masteraccount connecten(demo)

dus ik kan niet spelen -_-'

wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

YoghurtO_o schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:26:
om de een of andere vage reden kan ie bij mij niet met de masteraccount connecten(demo)

dus ik kan niet spelen -_-'

wat is er aan de hand?
Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat dat hier in het topic gevraagd word elke keer als er zoiets optreed hoor :) Hoe moeten wij weten wat er aan de hand is tenslotte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Risce schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 02:27:
[...]

lees topic.

en voor screens moet je even het goede mapje zoeken waar die die opslaat.
Heb in topic gezocht naar wapens en unlocks, gaf geen resultaten, denk dat ik toch verkeerd zat (search in verkeerde topic oid). Die screenshots heeft ie echt niet gemaakt. Ik weet waar ze horen te staan en heb zelfs mijn hele comp laten doorzoeken voor de zekerheid.

Die andere 2 vaagheden zie ik niet vermeld...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
@acid burn:

Voor screens gebruik ik zelf xfire, is meteen een prog om een buddy list te maken van gamers van al je spellen.

Wat betreft unlocks, deze bugs komen in alle soorten en maten en meestal is het de volgende ronde weer goed. Een andere manier is even uitloggen. Soms is het een kwestie van een dag wachten. Niemand, behalve DICE weet wat er aan de hand is.

Over servergrootte, ik denk dat je het fout hebt gezien of er is een of andere vage override. Was het wel een ranked server dan? Inderdaad erg vaag. Wat betreft accuracy, heb ik ook 1 keer gehad. Het kan zijn dat je meerdere mensen hebt gedood met APMs. Dat levert dus veel accuracy op. Verder vind ik het ook iets vaags.

Je hebt dus niet echt een vraag of probleem? Dit topic staat al vol met onverklaarbare bugs, zoals een screen van mij 10 pagina's terug ofzo.

--

EN ALSJEBLIEFT MENSEN, hou op met vragen over dat je je rank niet meteen krijgt! Kijk het topic eens door!

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nee, niet direct een vraag of probleem. Ik meldde alleen wat ik gezien had. En ja, ik had het goed gezien, expres nog een paar keer gerefreshed omdat ik het zo raar vond. De server eronder werd wel goed weergegeven. Het was een ranked server. Veel accuracy of 300% accuracy is wel een verschil :P Meer dan 100% is toch een beetje vreemd met een sniperrifle, daar had ik het namelijk bij. :P Ik had niet dat ik een unlock niet kreeg omdat ik naar een volgende rank was, ik was al mijn unlocks kwijt terwijl mijn carrierepunten en rank wel goed weergegeven waren. Ik weet ook wel dat dit bugs zijn die dice moet oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
Wat ik mis in de game is:

Capture the flag... altijd leuk met ze alle achter een gasje aan rennen die je vlag heeft gejat

Deathmatch... lekker alles om je heen dat beweegt neerschieten >:) Gaaf in een niet te groote map

Die twee zouden er echt nog een keer in mogen van mij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
qbix schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:35:

Capture the flag... altijd leuk met ze alle achter een gasje aan rennen die je vlag heeft gejat

Deathmatch... lekker alles om je heen dat beweegt neerschieten Gaaf in een niet te groote map

Dat spel heet Unreal Tournament en wordt verwacht in het tweede kwartaal van 2007 als ik me niet vergis. Overigens is BF2142 prima te vergelijken met een deathmatch game en zou capture the flag een beetje moeilijk worden met transports en dergelijke. Battlefield is gewoon een iets meer serieuse shooter en zijn de objectives fysiek, nl. flags, cores en consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:33
Zijn er nog meer mensen die bf2142 spelen onder vista :?

Punkbuster gooit mij er namelijk steets uit onder vista |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01

Deathmatch... lekker alles om je heen dat beweegt neerschieten >:) Gaaf in een niet te groote map

Over dik 2 weken komt Armed Asssault uit en die bied je deze opties volgens mij wel(Flashpoint)alleen zijn die maps weer ontiegelijk groot :9~ ........ga hem zeker halen,Flashpoint was ook al zo goed..maar ik ben offtopic bezig merk ik,dus hoop ik maar dat BF2142 maar steeds beter wordt O-)

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nano2009 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:05:

BF2142 opstarten met admin rechten :) Dat verhelpt dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Laatst online: 22-04-2024
Acid_Burn schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:25:
Nee, niet direct een vraag of probleem. Ik meldde alleen wat ik gezien had. En ja, ik had het goed gezien, expres nog een paar keer gerefreshed omdat ik het zo raar vond. De server eronder werd wel goed weergegeven. Het was een ranked server. Veel accuracy of 300% accuracy is wel een verschil :P Meer dan 100% is toch een beetje vreemd met een sniperrifle, daar had ik het namelijk bij. :P Ik had niet dat ik een unlock niet kreeg omdat ik naar een volgende rank was, ik was al mijn unlocks kwijt terwijl mijn carrierepunten en rank wel goed weergegeven waren. Ik weet ook wel dat dit bugs zijn die dice moet oplossen ;)
Het kan toch dat je met je APM's 3 man tegelijk had in 1x, gebeurd niet vaak maar is wel mogelijk natuurlijk. Of je hebt met demopack's een tank opgeblazen waar 5 man in zat oid...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Je begrijpt het niet. Aan het einde van een ronde krijg je een overzicht met je beste kit, beste wapen en beste voertuig. Daar kreeg ik dus dat mijn beste wapen de zeller was met achter "precisie met wapen" 300%. Dus niet met APM, demopack of whatever.

Ben er nu dus achter dat de screenshot toets niet werkt in het scorescherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Nano2009 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:05:

je moet het spel als een admin draaien dan kickt PB je niet...had het probleem zelf ook onder Vista. dit was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infantery only niet te vergeten. Suf dat het wel in BF2 zit maar niet in BF2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hebben meer mensen opeens last van het niet opstarten van BF2142. Via EALINK werkt het helemaal niet meer (die start de launcher, althans dat zie je in windows taakbeheer) En via de exe zelf (BF2142Pace.exe) heel af en toe. Ik heb al de search optie gebruikt, maar dan vind ik alleen iets over compatibiliteits instellingen veranderen (naar windows 2000) Maar ook dat heeft helaas geen positieve uitwerking.

Ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hier aan kan doen, want het heeft altijd gewerkt, en ik wil weer heel graag kunnen spelen ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Donnie op 30-01-2007 08:17 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:16:
Hebben meer mensen opeens last van het niet opstarten van BF2142. Via EALINK werkt het helemaal niet meer (die start de launcher, althans dat zie je in windows taakbeheer) En via de exe zelf (BF2142Pace.exe) heel af en toe. Ik heb al de search optie gebruikt, maar dan vind ik alleen iets over compatibiliteits instellingen veranderen (naar windows 2000) Maar ook dat heeft helaas geen positieve uitwerking.

Ik hoop dat 1 van jullie weet wat ik hier aan kan doen, want het heeft altijd gewerkt, en ik wil weer heel graag kunnen spelen ;-)
Kijk eens op je kalender en lees dan het topic opnieuw door ...

* zucht ... elke week komt dit opnieuw *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Kijk is op mijn kalender? Kan je misschien iets duidelijker zijn? 8)7

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Donnie schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:05:
Kijk is op mijn kalender? Kan je misschien iets duidelijker zijn? 8)7
Het is maintenance tuesday. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok dan snap ik die opmerking, echter had ik dit probleem al op maandag. En volgens mij heeft die maintenance niets te maken met het volledig niet op kunnen starten van de game? TOch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Nog een keer dan: Lees dat topic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:34:
Ok dan snap ik die opmerking, echter had ik dit probleem al op maandag. En volgens mij heeft die maintenance niets te maken met het volledig niet op kunnen starten van de game? TOch???
Als je een snelkoppeling gebruikt met daarin je login-gegevens verwerkt, dan zal de ganse zaak niet opstarten als de server eruit ligt ... vandaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2142 is een hele leuke game, dat moet ik toegeven.
maar ik stick liever nog aan BF2.. dat blijft gewoon de beste in de serie.
ook het meest uitgebreide.

wat ik wel tof vind van 2142 is dat mijn pc er accute reboots van krijgt ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 01:05:
BF2142 is een hele leuke game, dat moet ik toegeven.
maar ik stick liever nog aan BF2.. dat blijft gewoon de beste in de serie.
ook het meest uitgebreide.
Afgezien van het feit dat je drie legers hebt en 7 klassen (tov 4 in 2142) heeft 2142 1 gamemode meer en werkt de teamplay een stuk beter. Mijn gedachte: als je houdt van sterkere air en arty en meer een loner bent, kies je bf2. Als je meer een teamspeler bent en houdt van intensere grondgevechten, kies je 2142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Risce schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 01:21:
[...]

Afgezien van het feit dat je drie legers hebt en 7 klassen (tov 4 in 2142) heeft 2142 1 gamemode meer en werkt de teamplay een stuk beter. Mijn gedachte: als je houdt van sterkere air en arty en meer een loner bent, kies je bf2. Als je meer een teamspeler bent en houdt van intensere grondgevechten, kies je 2142.
Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Echt? het enige wat ik zie zijn een paar stumperds die niks beters te doen hebben of zo? :D

kan er niet wakker van liggen, ik heb nog steeds fun met de game en voordat het zover komt dat ik mijn plezier laat verzieken door zulke figuren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Ik moet zeggen, ik heb uiteindelijk toch maar aangeschaft ondanks de vermeldingen van bugs enzo maar het valt me niet tegen. Speelt lekker weg en wat al eerder is opgemerkt, ben je een teamspeler dan is BF2142 wel een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-06 14:57
Toevallig laatste updates meegenomen he?

Daarvoor was het een drama XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
ik snap uberhaupt niet hoe ze in die transport komen of wat ze nou precies uitvoeren, maar het filmpje maakt niet bijzonder veel indruk op me moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik vraag me af of je die truuk ook kunt uit halen bij de enemy(als je daar de tijd voor hebt)om dat nu bij je eigen titan te doen is nutteloos.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Fern schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:24:
Ik vraag me af of je die truuk ook kunt uit halen bij de enemy(als je daar de tijd voor hebt)om dat nu bij je eigen titan te doen is nutteloos.
lijkt mij niet, shield aan de voorkant (die nooit down gaat). Beetje een nutteloze actie m.i. maar wel grappig om zo in die core te zitten terwijl de deurtjes nog dicht zijn 8).

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Laatst online: 09-09 05:41
Iemand die dit heeft geprobeerd? Lukt dit echt? Al gefixed?
Fonzie27 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:06:
Ik moet zeggen, ik heb uiteindelijk toch maar aangeschaft ondanks de vermeldingen van bugs enzo maar het valt me niet tegen. Speelt lekker weg en wat al eerder is opgemerkt, ben je een teamspeler dan is BF2142 wel een optie.
Je kon beter BF2 kopen. Zit veel meer teamplay in. Kwa teamplay vind ik BF2142 echt zwak. Het zijn de nieuwe vehicles / maps etc. dat mij bf2142 laat spelen. Anders zou ik nu gewoon doorgaan met BF2 ;)

Edit:

Ik wil nog over battlewalker bug hebben.

- soms als ik gewoon loop/sprint dan hoor ik opeens geen voetstappen meer

-soms / meestal als je sprint en heel snel weer stopt gaat die shaken. Dan kun je nie meer zo goed richten. De oplossing is dan ff uitstappen (met E), en weer terug instappen.
Is dit normaal? Ben ik de enige :P

[ Voor 17% gewijzigd door Kakulukia op 01-02-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Kakulukia schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:34:
Je kon beter BF2 kopen. Zit veel meer teamplay in. Kwa teamplay vind ik BF2142 echt zwak. Het zijn de nieuwe vehicles / maps etc. dat mij bf2142 laat spelen.
Dit raakt kant noch wal. Even wat uitleg alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
-soms / meestal als je sprint en heel snel weer stopt gaat die shaken. Dan kun je nie meer zo goed richten. De oplossing is dan ff uitstappen (met E), en weer terug instappen.
Is dit normaal? Ben ik de enige
Of het normaal is voor de game laat ik in het midden maar nee je bent echt niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Niekoesj schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:54:
Toevallig laatste updates meegenomen he?

Daarvoor was het een drama XD
lol, ik volg het topic al heel lang en heb ook netjes gewacht tot alles enigszins redelijk is geworden. Ik heb gewoon niet veel last van bugs op het moment dus ja, bij mij speelt hij lekker weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iemand ook dat ie niet minimaliseerd in XP, maar wel in Vista?

Anyway, wat ik nog altijd grappig vind, is dat veel mensen je niet zien als je (met cloak) even omloopt. Staan er zo 10 man (van beide partijen) op elkaar te schieten, loop je dr even omheen kan je moon RXD neerleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
over RDX gesproken.. soms als ik wat gelegd/plakt heb en ren weg met de detonator in mijn hand.. klik ik, gooit 'ie opeens nog een bom voor mijn neus neer :X .. eer dat ik die heb opgepakt, of verder weggerend ben, heeft iemand me alweer dood gemaakt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
User321 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:57:
over RDX gesproken.. soms als ik wat gelegd/plakt heb en ren weg met de detonator in mijn hand.. klik ik, gooit 'ie opeens nog een bom voor mijn neus neer :X .. eer dat ik die heb opgepakt, of verder weggerend ben, heeft iemand me alweer dood gemaakt natuurlijk..
dat heb ik echt nog nooit gehad, wellicht druk je per ongeluk op de rechtermuisknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

Risce schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:51:
[...]

dat heb ik echt nog nooit gehad, wellicht druk je per ongeluk op de rechtermuisknop.
Ik heb hetzelfde probleem als hij hoor. Je bent dan gewoon té snel voor het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Fab1Man schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:25:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als hij hoor. Je bent dan gewoon té snel voor het spel...
Of je timing suckt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Kakulukia schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:34:
[...]

Iemand die dit heeft geprobeerd? Lukt dit echt? Al gefixed?

[...]

Je kon beter BF2 kopen. Zit veel meer teamplay in. Kwa teamplay vind ik BF2142 echt zwak. Het zijn de nieuwe vehicles / maps etc. dat mij bf2142 laat spelen. Anders zou ik nu gewoon doorgaan met BF2 ;)

Edit:

Ik wil nog over battlewalker bug hebben.

- soms als ik gewoon loop/sprint dan hoor ik opeens geen voetstappen meer

Is dit normaal? Ben ik de enige :P
De battlewalker bug heb ik ook wel eens, is dan wel makkelijker mikken met je gun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 08:10

Stewie!

Keen must die!

The 1.20-Update Beta is live. Download and check out the latest for Battlefield 2142!

*Added correct flag for Czech Republic.
*Fixed PDS-1 sonar system interference with UAV. Soldiers are now shown correctly on UAV when PDS-1 is activated.
*Heal and repair points awarded after a 50% heal / repair instead of 100% heal / repair.
*Fixed tracking of hours with the medic hub in BFHQ. They should now be shown correctly.
*Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.
*Fixed Rorsch crosshair misalignment. The crosshair should now be correct while unzoomed.
*Out of bounds now immediately kills after 15 seconds instead of doing gradual damage over 15 seconds. This prevents exploits using the out of bounds area
*APM:s always set to "Friendly fire off" on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.
*Fixed an exploit using the reactor core door.
*The correct message is now shown when trying to join a full server.
* Fixed crash when placing Squad Leader Spawn Beacon
*Added server side option to prevent Titan Movement
*Added optimization to Titan mode to reduce lag

More information: Battlefield 2142

The Beta of the 1.20 Patch will be available for public testing beginning Friday February 2nd. In this update we have addressed many issues including:
Fix for Squad Leader Spawn Beacon CTD
Fix for Titan core exploits
Code of conduct enforcement enhancements. Players who are found in violation of EA/DICE Rules of Combat will have their account banned
Adjusted Static AV cross hair alignment to improve accuracy
Added server side option to disable Titan movement.
Download the Beta and jump into the ranked servers to check out the latest fixes for 2142.

-Your DICE Live Team
More information: Battlefield 2142

Download BF2142 BETA 1.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
let op, dit is een BETA, dat betekent dat ik iig even gaat wachten totdat aangekondigd is dat deze update getest is, omdat ik anders een hoop servers niet meer ga vinden (want ik gebruik Same Version).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat is toch geen probleem?
De beta is voor mensen die wel vooruit willen lopen op de huidige versie :)
Er zijn iig ook ranked beta servers, zelfs ook beta servers voor de komende boosterpack. Normaal zit er 2-3 weken tussen beta en final, dus je zal nog even moeten wachten op de final patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Risce schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:52:
let op, dit is een BETA, dat betekent dat ik iig even gaat wachten totdat aangekondigd is dat deze update getest is, omdat ik anders een hoop servers niet meer ga vinden (want ik gebruik Same Version).
Als het niet werkt kun je toch weer terugpatchen naar 1.10? Als ik die lijst zo bekijk is het het proberen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Op het [url="http://http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=160694"]Battlefield Community[/url] staat precies hoe je een kopie maakt van je huidige Battlefield 2142 versie 1.10. Dan kan je zeer makkelijk switchen tussen beta en wat nu (nog) de huidige versie 1.10 is. Zodoende hoef je patch 1,10 niet meer opnieuw te downloaden en te installeren als de beta niet bevalt. Wederom hebben wij ook een mirrortje: http://www.battlefieldcommunity.nl/BF2142_Update_1.19b.exe

[ Voor 12% gewijzigd door laserboy op 02-02-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik vind het leuk dat het er (al) is, maar ik ga toch nog even wachten op de final, want ik speel best onder de 1.10 en de problemen die ik momenteel heb, staan niet in de bugfixlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Ben benieuwd of die lag-issue met titan games echt is verbeterd, zou echt top zijn. Wacht denk ik ook gewoon op de FINAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Op zich, zeker voor Dice, een vrij goede lijst met fixes. Mijn grootste ergenis, het schieten door de muren van de titan met sentries (en sowieso het tracken, waardoor je weet wanneer je je granaat moet gooien) zit er nog steeds in.
Eigenlijk is de titan mode domweg bugged. De consoles verdedigen is veel te makkelijk met maar 1 entryway, maar de manier waarop de titan is designed zou een extra entryway het weer te moeilijk maken denk ik. Het liefst zou ik een volledig nieuwe titan zien.

Nu zorgt de huidige Titan opzet er wel voor dat we nog ongeslagen zijn als clan, maargoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
kingmob schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:30:
De consoles verdedigen is veel te makkelijk met maar 1 entryway, maar de manier waarop de titan is designed zou een extra entryway het weer te moeilijk maken denk ik. Het liefst zou ik een volledig nieuwe titan zien.

Nu zorgt de huidige Titan opzet er wel voor dat we nog ongeslagen zijn als clan, maargoed
Dat ben ik niet met je eens. Het komt niet vaak voor als ik met een beetje squad een titan rush we er niet doorheen komen. Met name de core is lastig om doorheen te geraken ben ik van mening (twee kanten vuren op 1 bottleneck-entry) en dat is dan ook meestal het moment dat ik zelf op verdediging overga op mijn eigen (of hun) titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zich, zeker voor Dice, een vrij goede lijst met fixes. Mijn grootste ergenis, het schieten door de muren van de titan met sentries (en sowieso het tracken, waardoor je weet wanneer je je granaat moet gooien) zit er nog steeds in.
Eigenlijk is de titan mode domweg bugged. De consoles verdedigen is veel te makkelijk met maar 1 entryway, maar de manier waarop de titan is designed zou een extra entryway het weer te moeilijk maken denk ik. Het liefst zou ik een volledig nieuwe titan zien.

Nu zorgt de huidige Titan opzet er wel voor dat we nog ongeslagen zijn als clan, maargoed :D
Dat is idd irritant. Zeker als zo'n sentry lockt op iemand die hij niet kan raken en mensen die hij wel kan raken voorbij laat gaan zonder enige schade.

Maar op zich is het met goede teamplay best goed te doen om er doorheen te komen hoor. Maar je moet wel een gevarieerd team/squad hebben. Net als bij de verdediging, heel vaak zie je het gebeuren dat er alleen recon en/of support bij de core staat, zonder medische ondersteuning, die leggen het vrij makkelijk af als je ze met een grote groep bestormt, want er is niemand die ze kan reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Trust me, een verdediging van 3 mensen voor 1 console is bij een clan-match praktisch onverslaanbaar als je de taken goed verdeelt. De mogelijkheden tot verrandering van tactiek zijn voor de aanvallers ook niet erg groot. Op publics is het idd nog wel te doen omdat 1 gerichte granaat daar vaak al genoeg is om de hele boel op te blazen, maar dan nog blijft het hele titan aanvallen/verdedigen erg 1-dimensionaal vind ik. Het wordt gelukkig nog enigszins in balans gehouden omdat je graag zo min mogelijk verdedigers wilt gebruiken, waardoor je toch nog doorbraken zult zien. Een team wat geen risico neemt verliest altijd hierdoor, wat een clanmatch toch spannend maakt.
Je hoeft niet te anticiperen op wat de tegenstander allemaal zou kunnen doen en je hoeft geen rekening te houden met meerdere mogelijkheden. Dat haalt de spanning en de onvoorspelbaarheid er uit en door het geringe aantal variabelen zul je ook niet snel nieuwe tactieken kunnen bedenken.

Er had gewoon veel meer ingezeten denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door kingmob op 05-02-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm, ik word ineens sinds vanavond telkens van de server geschopt met de melding "punkbuster"

geen idee wat ik fout doe, ik ben absoluut geen cheater or something like that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Doe eens een PB update met PBweb, hoe t precies gaat ben ik even vergeten, maar t zou de map bf2142/pb moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
SURFivor schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:19:
hmm, ik word ineens sinds vanavond telkens van de server geschopt met de melding "punkbuster"

geen idee wat ik fout doe, ik ben absoluut geen cheater or something like that
Check deze ff, ik had het ook en hierna niet meer

http://support.ea.com/cgi...WdlPTE*&p_li=&p_topview=1

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf2142.php

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb blijkbaar ook dit probleem. Maar ik krijg het niet verholpen met die update.

De error
Update settings

Iemand die raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Is dat bij alle servers zo? Anders kan het ook zo zijn dat er bepaalde servers zijn waar je gebanned bent geraakt (door TKs punishes ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:09:
Ik heb blijkbaar ook dit probleem. Maar ik krijg het niet verholpen met die update.

De error
Update settings

Iemand die raad weet?
Heb je dit alijd of een enkele keer? Ik heb het een paar keer gehad en nu eigenlijk helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij elke server, keer op keer en het begint mij te ergeren eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Dan is het idd een client side probleem met punkbuster en kun je proberen om eerst punkbuster fatsoenlijk te updaten (zie link fonzie hierboven) en anders reinstall. Iets heeft je data gecorrupt (bv. patchen uit een onofficieel kanaal, of schuiven met bestanden in mappen) en punkbuster zegt dat dat niet mag, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
Acid_Burn schreef op maandag 29 januari 2007 @ 01:35:
Je begrijpt het niet. Aan het einde van een ronde krijg je een overzicht met je beste kit, beste wapen en beste voertuig. Daar kreeg ik dus dat mijn beste wapen de zeller was met achter "precisie met wapen" 300%. Dus niet met APM, demopack of whatever.

Ben er nu dus achter dat de screenshot toets niet werkt in het scorescherm :/
hmm.. die had ik vandaag ook :P geen idee hoe of waarom

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07063/BF2142.exe_2007-02-06_02-05-43_tn2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
hmm.. in de 1.2 beta heb ik tot nog toe maximaal 6 servers tegelijk actief gezien (normaal zo'n 400).. maar op de meeste daarvan kan ik dan alsnog niet spelen??
Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe2007020705535638690.jpg

maar toen ik eindelijk een server kon joinen, waren er nieuwe unlocks te bewonderen :D
heb nu allebei van de recon class geprobeerd via squad success unlocks.. met die cloak unlock gaat je cloak langer mee.. dus met die assault en engineer unlocks zal je waarschijnlijk meer ammo krijgen voor je SMG danwel AR shotgun/rocket :)
dat decoy ding heb ik niet lang genoeg geprobeerd om enig resultaat van te zien.. maar die gooi je neer net zoals je met een EMP mine zou doen.
Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe20070207022930e03a1.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe200702070229345c2f7.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe20070207022938f2702.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe2007020705392270aa5.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe200702070539341c9de.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe2007020705394336334.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe2007020705394801c06.jpg Afbeeldingslocatie: http://picteufelchen.net/tn/BF2142exe200702070539518f1f7.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door User321 op 07-02-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:44
op deze site staan plaatjes van de nieuwe Unlocks met beschrijving LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

User321 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:42:
hmm.. in de 1.2 beta heb ik tot nog toe maximaal 6 servers tegelijk actief gezien (normaal zo'n 400).. maar op de meeste daarvan kan ik dan alsnog niet spelen??
Er lopen twee beta's: een voor 1.2 en eentje voor de nieuwe boosterpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
De meest gevaarlijke northern strike unlock upgrade:

http://img507.imageshack.us/my.php?image=ipwnu1337ta3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Risce op 07-02-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Laatst online: 09-09 05:41

Ben ik mee eens. Daarom speel ik liever op de klassieke wijze : conquest ;) .

Hmm, net ff gesniped, Moretti SR$ power Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/9969/2004129039814089397_th.jpg
Het is zo veel makkelijker om headshot te maken dan bij BF2.

Ik heb een vraag:

Ik heb gisteren een Creative audigy 7.1 SE gekocht. Lekker goedkoop ding met goed geluid. Ik merkte direct het verschil al (echt, ik raad het aan iedereen aan die nog op onboard geluid zitten).

In de option menu kun je:
Software, Hardware, X-Fi selecteren. Welke moet ik selecteren?
-software lijkt me niet.
-Hardware, mogelijk?
-X-fi, liefst, maar het is geen X-fi, daarom krijg ik ook een melding.

En dan nog aantal stemmen:
laag, normaal, hoog, super hoog.
Kan deze kaart superhoog aan? Elk keer als ik op superhoog zet , switch die terug naar hoog bij een restart van spel.

alvast bedankt O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Kakulukia op 07-02-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User321 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:42:
[afbeelding]

maar toen ik eindelijk een server kon joinen, waren er nieuwe unlocks te bewonderen :D
heb nu allebei van de recon class geprobeerd via squad success unlocks.. met die cloak unlock gaat je cloak langer mee.. dus met die assault en engineer unlocks zal je waarschijnlijk meer ammo krijgen voor je SMG danwel AR shotgun/rocket :)
dat decoy ding heb ik niet lang genoeg geprobeerd om enig resultaat van te zien.. maar die gooi je neer net zoals je met een EMP mine zou doen.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik hoorde van sommigen beta mensen dat je sommigen unlocks niet eens een unlock kan noemen.
ammo unlock :z (weer al een)
veder zijn de mappen wel goed, maar dit had ook in het orgineel kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het zou eens zo zijn dat jij daadwerlijk iets goed vond aan Battlefield _O-
EA heeft duidelijk tevoren aangegeven dat ze deze keer anders gingen werken met de unlocks. In BF2 waren dat alleen wapens, hier meer strategische of tactische voordelen, bijvoorbeeld die helm die je extra informatie geeft over tegenstanders, vliegende mijnen of lenzen die je snipergeweer stabieler maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:02:
Het zou eens zo zijn dat jij daadwerlijk iets goed vond aan Battlefield _O-
EA heeft duidelijk tevoren aangegeven dat ze deze keer anders gingen werken met de unlocks. In BF2 waren dat alleen wapens, hier meer strategische of tactische voordelen, bijvoorbeeld die helm die je extra informatie geeft over tegenstanders, vliegende mijnen of lenzen die je snipergeweer stabieler maken.
:O 3 ammo unlocks, wat een toekomst in jaar 2142 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Iedereen die zich afvraagt hoe een nieuwe titan onstaat; op dit plaatje de eerste stap te zien, een ontmoeting tussen 'vader en moeder':
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/7003/screen002kh2.th.png
Je kon in beide spawnen, maar een move order deed de bovenste verplaatsen en bij het echte begin was er weer gewoon 1.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:23:
[...]

:O 3 ammo unlocks, wat een toekomst in jaar 2142 8)7
Wapen unlocks, waarom speel je dan niet direct met het uberwapen :O
Negatief zeiken terwijl je het spel nog nooit hebt gespeeld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Wie is er eigenlijk hier van op de hoogte?: http://www.firststrikemod.com
Ik was het in ieder geval niet.., maar moet zeggen als die hard StarWars en BF fan.., erg gaaf.., Yes..!!!! :P _/-\o_

Video 1: http://www.youtube.com/watch?v=roz-aedwwyM&eurl=
Video 2: http://www.youtube.com/wa...4Quk&mode=related&search=

Afbeeldingslocatie: http://www.futuresmoke.com/Sw_2142.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Rob_Kstr op 08-02-2007 13:48 ]

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er zijn echt veel superleuke mods, helaas krijgen ze nauwelijks aandacht, erg jammer, zit veel potentie in :)
Ik denk dat dit het grote nadeel is van ranked servers. EA zou er goed aan doen enkele mods te accepteren in een speciaal ranked programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:29:
Dan is het idd een client side probleem met punkbuster en kun je proberen om eerst punkbuster fatsoenlijk te updaten (zie link fonzie hierboven) en anders reinstall. Iets heeft je data gecorrupt (bv. patchen uit een onofficieel kanaal, of schuiven met bestanden in mappen) en punkbuster zegt dat dat niet mag, lijkt mij.
Ik heb dus de oplossing gevonden. Ik heb meerdere accounts lopen op die pc, allemaal met administrator rechten. Het spel wil dus enkel werken op de account waarmee ik het spel heb geinstalleerd en op de andere krijg ik de punkbuster fout. Raar, zeer raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:00:
[...]

Wapen unlocks, waarom speel je dan niet direct met het uberwapen :O
Negatief zeiken terwijl je het spel nog nooit hebt gespeeld :O
ohh EA Damorpheus is op zijn teentjes getrapt.. :>

Je kan het gewoon geen wapen unlocks noemen.
Als je nou verschillende munitie zou krijgen dan wel, maar om nou 3x een steeds betere ammo unlock uit tegeven, is gewoon goedkoop ook met dat extra sprint of extra lang camouflage tool unlock(zo dat je langer onzichtbaar blijft) Trouwens weet jij iets van de opkomende patch van BF2 er zijn al een tijdje berichten uit, maar niks concreet.

En ik heb het spel gespeeld en weer weg gegooid ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Rob_Kstr schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:06:
Wie is er eigenlijk hier van op de hoogte?: http://www.firststrikemod.com
Ik was het in ieder geval niet.., maar moet zeggen als die hard StarWars en BF fan.., erg gaaf.., Yes..!!!! :P _/-\o_

Video 1: http://www.youtube.com/watch?v=roz-aedwwyM&eurl=
Video 2: http://www.youtube.com/wa...4Quk&mode=related&search=

[afbeelding]
Ik was ervan op de hoogte :P

Voor meer info zie ook het FS forum, sommige van onze ideeën komen direct van de fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik heb een probleem tijdens het spelen van BF2142 maar weet niet echt of het hier thuis hoort:Gisteren even langdurig lekker een potje gespeeld werd mijn scherm 4 tot 5X even een seconde gewoon zwart! Hebben meer mensen hier last van? Ikzelf dacht even dat m'n videokaart te warm werd en het niet meer trekt,dus heb ik m'n casefans wat meer toeren laten maken,maar het probleem bleef toch,m;n kaart z'n fans gingen ook niet harder draaien dan normaal.Misschien toch dat het aan Bf2142 ligt en niet aan m'n hardware,heb ook vaak dat ik weer terug wordt gezet naar m'n desktop en bij nieuwe problemen ga je dan toch misschien weer kijken naar BF2142 of het probleem daar ligt.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Fern schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:49:
Ik heb een probleem tijdens het spelen van BF2142 maar weet niet echt of het hier thuis hoort:Gisteren even langdurig lekker een potje gespeeld werd mijn scherm 4 tot 5X even een seconde gewoon zwart! Hebben meer mensen hier last van? Ikzelf dacht even dat m'n videokaart te warm werd en het niet meer trekt,dus heb ik m'n casefans wat meer toeren laten maken,maar het probleem bleef toch,m;n kaart z'n fans gingen ook niet harder draaien dan normaal.Misschien toch dat het aan Bf2142 ligt en niet aan m'n hardware,heb ook vaak dat ik weer terug wordt gezet naar m'n desktop en bij nieuwe problemen ga je dan toch misschien weer kijken naar BF2142 of het probleem daar ligt.
Zwarte schermen heb ik zelf geen last van, wel dat ie nog wel eens terugspringt naar mijn desktop en dat is echt een BF2142 probleem naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Fern schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:49:
Ik heb dit ook wel eens, Ik heb niet echt het idee dat het een warmteprobleem is eerlijk gezegd. BF doet gewoon soms heel raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
is er trouwens iets tegen te doen dat BF2142 af en toe gewoon minimaliseert?

Daarna hangt ie altijd vast bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
kingmob schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:43:
[...]

Ik heb dit ook wel eens, Ik heb niet echt het idee dat het een warmteprobleem is eerlijk gezegd. BF doet gewoon soms heel raar...
Pff....hoef ik het probleem dus niet bij mijn hardware te zoeken,ik zat al te denken aan een andere kaart.

btw.dat minimaliseren heb ik ook last van,en dan hangt ie ook,valt ook niets aan te doen dan resetten in mijn geval.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
zorgen dat je de windows knop tussen je ctrl en alt niet aanraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Risce schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:51:
zorgen dat je de windows knop tussen je ctrl en alt niet aanraakt?
Die is gedisabled op m'n G15 dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Dutch_Razor schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:23:
[...]

Die is gedisabled op m'n G15 dus daar ligt het ook niet aan.
same for me.......G15 ;)

PowerStation

• Risce
Wat vinden jullie van de map Fall of Berlin?

Ik persoonlijk vind het de meest verrotte map die er is. Het is keihard scoren als je in een APC terecht komt met het spam-wapen als je verdedigt, maar als je moet aanvallen is er gewoon geen doorkomen aan als de verdediging op zijn minst redelijk geregeld is. Wat je kunt proberen is langs de noord-oostkant (van de helling af en dan rechts aanhouden) rennen en dan doorlopen naar square of eu base, maar meestal wordt het punt wel weer terug gepakt. Ik vind het echt een slecht gebalanceerd level.

• Fonzie27
Risce schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:47:
Wat vinden jullie van de map Fall of Berlin?

Ik persoonlijk vind het de meest verrotte map die er is. Het is keihard scoren als je in een APC terecht komt met het spam-wapen als je verdedigt, maar als je moet aanvallen is er gewoon geen doorkomen aan als de verdediging op zijn minst redelijk geregeld is. Wat je kunt proberen is langs de noord-oostkant (van de helling af en dan rechts aanhouden) rennen en dan doorlopen naar square of eu base, maar meestal wordt het punt wel weer terug gepakt. Ik vind het echt een slecht gebalanceerd level.
Ben het deels wel met je eens maar moet er wel bij zeggen, als je met minder dan 25 man bezig bent is het nog redelijk te doen, speel je met meer dan is het drama als je moet aanvallen, verdedigen is nog aardig te doen mits men aardig samenwerkt maar met 64 spelers is het een aardige chaos :'(

• Fonzie27
Aankomend weekend ff proberen, zie onderstaand bericht :)

All unlocks in BF2142 available to everyone
During the coming weekend all unlocks in Battlefield 2142 are going to be available to all soldiers. Make sure to log on and take this one-off opportunity to test-drive the cool

Verwijderd

Fonzie27 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 04:59:
Aankomend weekend ff proberen, zie onderstaand bericht :)

All unlocks in BF2142 available to everyone
During the coming weekend all unlocks in Battlefield 2142 are going to be available to all soldiers. Make sure to log on and take this one-off opportunity to test-drive the cool
bron vermelding misschien?? Zodat we ook het heel bericht kunnen lezen, hier lijkt nog wat te ontbreken ;)

• Risce
Dat is helemaal geen goed idee. Het idee van levelen (en dus spelen) is natuurlijk dat je met voorheen onbekende mogelijkheden aan het werk kunt. Tenminste, ik ben nu al een tijdje general en dat is een stuk minder spannend dan toen ik nog levels kon halen voor nieuwe unlocks.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 07:39:
[...]

bron vermelding misschien?? Zodat we ook het heel bericht kunnen lezen, hier lijkt nog wat te ontbreken ;)
Volledige bericht is niet veel langer:
http://www.battlefield2142.nl/?id=517

• Fonzie27
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 07:39:
[...]

Bron is ondertussen vermeld, het was voor mij ook laat zullen we maar zeggen, bericht is karig maar wel compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

een stuk terug las ik over die ffolkes mod zodat je alle unlocks hebt en dit werkt fantastisch maar zodra ik internet afzet dan heb ik wel alle unlocks maar niet alle wapens (alleen de begin wapens)
nu komt het probleem: ik heb binnenkort een lan-party (geen internet) en ik wil toch alle wapens gebruiken. kunnen jullie mij helpen

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Iedereen zo druk aan het gamen dat er niet gepost word in het weekend ;-)

Net ff paar potjes gespeeld met alle unlucks open, best wel cool om alles uit te kunnen proberen, alleen ligt het nu overal vol(ler) met mijnen ed.

Zo kom ik er in ieder geval wel achter dat ik niet altijd de juiste unlocks heb gekozen! Zo vind ik de engineer sterker dan ik had verwacht namelijk. Die anti-vehicle gun is erg okay kwam ik net achter, werkt vooral leuk op die kleine buggy's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Achterkant van een tank werkt ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
ocdaan schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:04:
Iedereen zo druk aan het gamen dat er niet gepost word in het weekend ;-)
Als ik de kans krijg wel ja maar ja, getrouwd he :P

Maar idd, veld ligt bezaaid met mijnen, heb al mooi mijn keuzes kunnen maken voor de unlocks en het is wel even leuk om met alle unlocks te spelen. Enige nadeel is dat je niet de enige bent waardoor een evt. voordeel weg is. Aan de andere kant, iedereen is gelijk getrokken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
ja, engineer is ontzettend leuk om te spelen.. tenzij de vijand te voet is, en meer dan 10 meter van je vandaan staat natuurlijk |:(

hebben trouwens meer mensen last van, dat soms als je beschoten wordt, en die kant op kijkt.. er echt niemand is, en je toch doodgaat? daar word ik nou echt helemaal gek van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Snipers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stel dat je 64 slot Titan mode kon spelen, zouden jullie dat doen of niet leuk vinden?
Tot nu toe is 48 slots het maximum voor Titan mode.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!