[PC] Battlefield 2142 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
digital8 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:08:
Vraagje., ik loop de laatste tijd steeds vaker tegen Sentry-Gun's aan in de titan die dwars door de muren heen schieten.

Die dingen staan dan in de hal richting één van de Consoles en dan in (of half in) zo'n uitstulpsel van de muur, ik weet 100% zeker dat er verder geen sentry guns of tegenstanders in die container ruimte zijn op dat moment.

De sentry gun die ik bedoel...
[afbeelding]
en die staat dan dus in de rode cirkel...
[afbeelding]

Dat ding schiet dan dus dwars door de muur en door die containers heen,
maw je kunt dus met mazzel één granaat in die gang werpen voordat je zelf het lootje legt.

Meer mensen die dit probleem hebben of was dit al bekend ofzo... :?
klopt maar het levert je geen schade op althans niet bij mij je word alleen gek van het geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

H3llsing schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:41:
[...]

waarschijnlijk met een jeep naar de grens gereden
En dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
CdD schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:31:
[...]

Is dat wel te vertrouwen dan? :X
Ik heb daar voor meerdere mensen al besteld, en het is altijd netjes afgehandeld.
En als je met paypal betaald kun je je geld ook terug boeken mocht je niets krijgen (paypal policy)
Zie geen probleem dus....

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Bedankt voor je reactie. $18 is een mooie prijs. Maar krijg je dan ook toegang tot EA downloader of moet je alsnog een DVD hebben?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
CdD schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:31:
[...]

Is dat wel te vertrouwen dan? :X
Volgens mij verzekert Paypal tot 500$, of is dat alleen als je op Ebay koopt?

Bovendien is t een soort creditcard je kunt dus altijd terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Roppedop schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:07:
Bedankt voor je reactie. $18 is een mooie prijs. Maar krijg je dan ook toegang tot EA downloader of moet je alsnog een DVD hebben?
Je krijgt een EA downloader account...

Met de gegevens die je krijgt log je in bij EA.
Je veranderd je wachtwoord en vult een e-mail adres in.
vervolgens download je EA Link en log je in op EA link.
Klik op my games, daar staat BF2142 download en install daarna patch 1.10 er op.
Start BF2142, Login met die zelfde account en create new soldier.
Selecteer je soldier en spelen maar....

Je hebt hiervoor dus geen DVD nodig, is gewoon een officiele downloader account alleen goedkoper!

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04
Roppedop schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:48:
[...]

Zou je me kunnen vertellen waar? Bij EA link zie ik €49,99
ebay incl verzending
heb je hem op cd
ff vragen of je je key kunt krijgen voor ze hem versturen
kun je met een "backup"versie installeern en originele key registeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik soms niet terug spawnen naar ons titan?
Ik kan ons basis kiezen, eventueel andere silos, maar niet de titan!

Ook al zou ik mijn beacon op de titan hebben, kan ik ook niet kiezen!

Het enige wat dan te doen, is een APC zoeken en met een POD terug gaan naar de titan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:28:
Waarom kan ik soms niet terug spawnen naar ons titan?
Ik kan ons basis kiezen, eventueel andere silos, maar niet de titan!

Ook al zou ik mijn beacon op de titan hebben, kan ik ook niet kiezen!

Het enige wat dan te doen, is een APC zoeken en met een POD terug gaan naar de titan!
Is gewoon een bug. Zo kan het ook gebeuren dat je ineens niet meer automatisch spawnt op een plek, terwijl die plek wel gewoon beschikbaar is. Dan moet je dus naar het spawn-venster gaan, je spawnplek opnieuw kiezen, en dan doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Je gaat met 3 gastjes die je kent over de grens van een map. je verliest health, allemaal medic en dan seatswitchen. gratis healing points

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Begint hij weer te zeuren dat de DVD niet in de drive zit :|. Eens in de zoveel tijd gebeurt dat en dan is alleen een reinstall mogelijk |:(
(De dvd zit er dus wel in voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:22:
Kijkt U maar naar deze screenshot :)
[afbeelding]

Wie kan mij vertellen wat is er fout?
ze zijn nog niet gebanned?

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

kingmob schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:18:
Begint hij weer te zeuren dat de DVD niet in de drive zit :|. Eens in de zoveel tijd gebeurt dat en dan is alleen een reinstall mogelijk |:(
(De dvd zit er dus wel in voor de duidelijkheid)
En je DVD drive is niet toevallig van letter gewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over G15 gesproken, ik heb 'm sinds gister!

Maar is er een profiel voor BF2142? Zodat ik niet zelf al die knopjes moet gaan instellen?

Ik wil al die knopjes voor Need Ammo, Medic..etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:41:
Ik wil al die knopjes voor Need Ammo, Medic..etc!
En dát is er juist niet..je kan geen muisbewegingen toewijzen aan je toetsen he :P ....je kan wel een plugin downloaden waarbij je in-round stats kunt bekijken en de server info.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20
G15 support zit ingebouwd in de game. Is niet vermeld in de 1.10 release notes, maar is wel degelijk aanwezig.

Dus geen 3rd party applet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow en hoe werkt dat dan? Op welke manier is dat verwerkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:55:
[...]

En dát is er juist niet..je kan geen muisbewegingen toewijzen aan je toetsen he :P ....je kan wel een plugin downloaden waarbij je in-round stats kunt bekijken en de server info.
Nou, dat is echt jammer van zo'n duur Logitech G15 GAMING keyboard, ik heb 'm met name speciaal gekocht voor die mouse commands. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan zeggen over battelfield wat je wilt maar het is een uber spel ik vind hem zeer verslafend om te spelen en is der al een GoT clan op battelfield want volgensmij spelen best veel mensen het Ik hoor het wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Net even een paar rondjes gespeeld, kom je opeens een speler tegen die je gewoon niet dood kan maken.
Het verbaasde hem zelf ook, ik stond voor hem met een machinegeweer en er ging geen health af bij hem. Hij kon mij wel weer dood maken....... Nadat ik weer gespawned was was er niets aan de hand, maar had ik het weer bij een andere speler samen met wat medespelers.

Dat is dus vrij irritant als je in hun titan sta en hij kan jou wel doodschieten en jij hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
ik ben de afgelopen paar dagen ook een paar glitches gehad zo spawnde ik een keer met een wapen dat ik nog niet unlockt had, in een ander potje werd ik een keer vol door een jeep geraakt en verloor maar +-40% healt en vloog een paar meter naar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06-2023
Dit is ook zeer irritant
Ik had hem al een keer afgeknald wordt opeens gepunished
zie ik vervolgens dat het een teammate is |:(
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/5803/screen013qv5.png

specs:http://specs.tweak.to/list/7767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greeneye1992 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:38:
Dit is ook zeer irritant
Ik had hem al een keer afgeknald wordt opeens gepunished
zie ik vervolgens dat het een teammate is |:(
[afbeelding]
Moet je wel ff de juiste url plakken ;)

Kwam 't ook vaak tegen dat ik een punish krijg als iemand eruit springt? of tegen je vliegtuig loopt? of what ever... soms kan 't echt vervelend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Je moet sowieso niet uit transports springen die niet of op de grond staan of in volle vaart zijn, anders knal je met je kop tegen de romp aan en ben je dood en krijgt degene die stuurt een teamkill. Op zich ook wel logisch, in het echt kun je ook niet altijd springen, maar die tk's zijn wel irritant als je zelf aan het manouvreren bent en een hele squad springt eruit en ze vinden ook nog dat ze moeten punishen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar dit soort dingen moeten ze gewoon eruit halen!

Iemand leep tegen de heli, en krijg Ik een punish!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:04:
ow en hoe werkt dat dan? Op welke manier is dat verwerkt dan?
Gewoon als elke andere applet. Start BF2142 op en druk een aantal keer op de meest linker knop van je G15 LCD (het ronde knopje). Totdat je het logo van battlefield 2142 ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:37:
[...]

Gewoon als elke andere applet. Start BF2142 op en druk een aantal keer op de meest linker knop van je G15 LCD (het ronde knopje). Totdat je het logo van battlefield 2142 ziet staan.
Maar als ie games gaat detecteren, vindt ie bij mij alleen BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:58:
[...]

Maar als ie games gaat detecteren, vindt ie bij mij alleen BF2?
bij mij word hij ook niet gevonden maar ik heb wel in BF2142 de LCD applet
je moet wel de niewste driver voor de G15 hebben link

[ Voor 21% gewijzigd door martijn- op 03-01-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
obsidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:27:
[...]

En je DVD drive is niet toevallig van letter gewisseld?
Nope, ik denk dat het te maken heeft met daemon tools. Maar dat heb ik werkelijk altijd geinstalleerd en aanstaan, dus ik weet niet waarom die 'protectie' ineens aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G15 gebruikers, is het ook bij jullie zo dat de cpu gebruik 100% tijdens BF2142?
Ik weet niet of het voorheen ook zo was! maar dat zie ik nu in de performance monitor, cpu steeds maar op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Laatst online: 22-04-2024
heb ff teruggelezen maar zag zo snel niks hierover.. weet ook dat het misschien in spielerij - problemen thuishoort maar vind het niet nodig er echt een apart topic over te starten..

ik heb dus een echt ontzettend irritant probleem met dit spel.. ik log in op een server en staat er: er is een probleem met je verbinding, en 2 seconden later sta ik weer in de serverlijst te zoeken naar een andere server, waarna ik weer opnieuw het level moet laden en er vervolgens weer afgetrapt wordt..

heb ff gegoogled hierover en dan krijg je dezelfde vraag te zien, maar niet met echt al te snuggere oplossingen zeg maar. Ik weet ook wel dat je die poorten open moet zetten op je router en dit heb ik ook gedaan. En ja ik heb ook m'n virusscanner ff uitgezet om te kijken of het hieraan ligt.. Maar ik krijg steeds maar dezelfde melding.. Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen??

Wordt er nu behoorlijk nijdig van elke keer, koop ik eens een keer een spel voor 50 euro (!) en dan heb je dit soort gezeik (had ook al problemen om normaal een account te openen, toen ook al naar de helpdesk moeten bellen 8)7 )

PS: Niks over het spel zelf natuurlijk, het spel is echt top namelijk!

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:37:
G15 gebruikers, is het ook bij jullie zo dat de cpu gebruik 100% tijdens BF2142?
Ik weet niet of het voorheen ook zo was! maar dat zie ik nu in de performance monitor, cpu steeds maar op 100%
Bij bijna alle spellen wordt 100% van de CPU gebruikt, is volkomen normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Ehm nee hij zit toch echt in je eigen team. Wist je dat je soms door de server van team kan worden gewisseld om de zaak een beetje in evenwicht te houden? Je handschoenen zijn meestal wel een hint, zwarte handschoenen = PAC, witte handschoenen is (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Rob1106 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:24:
heb ff teruggelezen maar zag zo snel niks hierover.. weet ook dat het misschien in spielerij - problemen thuishoort maar vind het niet nodig er echt een apart topic over te starten..

ik heb dus een echt ontzettend irritant probleem met dit spel.. ik log in op een server en staat er: er is een probleem met je verbinding, en 2 seconden later sta ik weer in de serverlijst te zoeken naar een andere server, waarna ik weer opnieuw het level moet laden en er vervolgens weer afgetrapt wordt..

heb ff gegoogled hierover en dan krijg je dezelfde vraag te zien, maar niet met echt al te snuggere oplossingen zeg maar. Ik weet ook wel dat je die poorten open moet zetten op je router en dit heb ik ook gedaan. En ja ik heb ook m'n virusscanner ff uitgezet om te kijken of het hieraan ligt.. Maar ik krijg steeds maar dezelfde melding.. Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen??

Wordt er nu behoorlijk nijdig van elke keer, koop ik eens een keer een spel voor 50 euro (!) en dan heb je dit soort gezeik (had ook al problemen om normaal een account te openen, toen ook al naar de helpdesk moeten bellen 8)7 )

Bij mij hielp het om de SATA drivers van de NForce chipset NIET te installeren. Sindsdien geen enkele keer meer een disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-

schakel VOIP is uit dat wil wel is helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:07

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Als jij poorten moet forwarden, ga ik ervanuit dat je een router hebt.
Heb je op je router een firewall en zo jah heb je daar de juiste poorten ook open gezet ?
heb je erna ook de juiste poorten open op je doel computer ?

en heb je TCP en UDP geforward ? of wat ?

ff meer info geven dan kan ik je wellicht helpen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Spelen jullie trouwens allemaal gewoon met het keyboard of gebruiken jullie ook hulpmiddelen zoals een speedpad (n52 ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:22:
Spelen jullie trouwens allemaal gewoon met het keyboard of gebruiken jullie ook hulpmiddelen zoals een speedpad (n52 ofzo)?
Nou ik gebruik alleen maar een keyboard en geen andere hulpmiddelen.

Heb wel gemerkt dat sommige mensen heeel erg goed zijn met de gunship! vraag ik me af of ze alleenmaar een keyboard gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
Ik speel nog wel eens met de joystick
enne die gunship is een vet ding O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greeneye1992 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:33:
Ik speel nog wel eens met de joystick
enne die gunship is een vet ding O+
ik vind die dingen af en toe vet irritant. Je kan niet te stijle bochten draaien want anders ga je ondersteboven en dan is het afgelopen. Ik heb trouwens niet uit kunnen vinden of er een boost is voor dit apparaat. Ik heb soms het idee dat mensen een soort AB hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:37:
Nope 65% maar.
FaTaLeKe schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:26:
[...]

Bij bijna alle spellen wordt 100% van de CPU gebruikt, is volkomen normaal
Dat hoor ik nou wel altijd maar mijn E6600 doet maar 40 tot 70 % hoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Dutch_Razor op 04-01-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dutch_Razor schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:27:
[...]

Nope 65% maar.

[...]

Dat hoor ik nou wel altijd maar mijn E6600 doet maar 40 tot 70 % hoor.
Komt omdat de tweede core amper tot niet gebruikt word, en tijdens het laden van mappen doet je CPU ook amper wat :) Als je een single core hebt is 100% gebruik tijdens het spel (dus niet tijdens het laden) heel normaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
obsidian schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:22:
Precies die, maar ik denk niet dat ik er significant beter door speel.
Ik gebruik een 'shiftkey-met-ledje' om wapens te wisselen. Niet dat dat handiger is, maar meer omdat ik dan niet helemaal naar het toetsenbord hoef te gaan om een wapen te kiezen.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Ik heb iets vaags...

Zal eigenlijk al in rang moeten stijgen maar dat gebeurd niet...

De teller staat nu op 1200/1050.... ??? bij 1050/1050 zou je eigenlijk omhoog gegaan zijn maar dat is niet gebeurd? Heb al een aantal keren opnieuw ingelogd e.d. maar dit baat niet...

Iemand een idee/of ervaringen?

edit:

check het hier: http://battlefield.ea.com...69547&SrchName=&Profiles=

[ Voor 18% gewijzigd door The_Cure op 04-01-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
The_Cure schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:19:
Ik heb iets vaags...

Zal eigenlijk al in rang moeten stijgen maar dat gebeurd niet...

De teller staat nu op 1200/1050.... ??? bij 1050/1050 zou je eigenlijk omhoog gegaan zijn maar dat is niet gebeurd? Heb al een aantal keren opnieuw ingelogd e.d. maar dit baat niet...

Iemand een idee/of ervaringen?

edit:

check het hier: http://battlefield.ea.com...69547&SrchName=&Profiles=
Ik had dit een tijdje geleden ook. Uiteindelijk kreeg ik de promotie wel gewoon, leuk was dat de volgende promotie heel snel komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
goede oplossing voor promotie probleem:

inloggen op andere server en daar 1 punt scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:23:
[...]

ik vind die dingen af en toe vet irritant. Je kan niet te stijle bochten draaien want anders ga je ondersteboven en dan is het afgelopen. Ik heb trouwens niet uit kunnen vinden of er een boost is voor dit apparaat. Ik heb soms het idee dat mensen een soort AB hebben.
Jep ik ken dat
Ik druk dan meestal op S en draai dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Greeneye1992 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:11:
[...]

Jep ik ken dat
Ik druk dan meestal op S en draai dan
Ik neem aan dat S je hover mode is? Juist als je hovered zal hij omflippen. Kijk naar de stand van die engines in de verschillende engine standen en de reden zal ineens een stuk duidelijker zijn.
Als je hover draait dus vooral je rudder gebruiken ;). Voordeel van hover draaien is dat het bijna uit stilstand kan, kun je andere gunship piloten mee verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
CrankyGamerOG schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:58:
[...]

Als jij poorten moet forwarden, ga ik ervanuit dat je een router hebt.
Heb je op je router een firewall en zo jah heb je daar de juiste poorten ook open gezet ?
heb je erna ook de juiste poorten open op je doel computer ?

en heb je TCP en UDP geforward ? of wat ?

ff meer info geven dan kan ik je wellicht helpen
ik heb een router met firewall ja, ik heb precies de poorten geopend die in de handleiding stonden. Sommige UDP, sommige TCP en sommige van beiden

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, sterker nog, ik heb geen enkele port geopend!

Heb 2 pc's thuis waar ik bf2 en bf2142 online speel! en geen probleem ermee!

Het enige probleem wat ik (vaak)tegen kom dat er opeens connection lost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren heel vrolijk battlefield 2142 aan het spelen. Weliswaar offline, omdat ik het samen met mijn broertje deed spelen. Nu zag ik dat er een patch was, v1.10. Na deze geinstalleerd te hebben krijg ik de volgende melding en kan ik het spel niet meer spelen:
LOGIN FOUTMELDING

Je moet een wachtwoord invoeren. Vul dit in en probeer het opnieuw.
Het rare is dat nix heb gewijzigd na de patch. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:36:
Ik was gisteren heel vrolijk battlefield 2142 aan het spelen. Weliswaar offline, omdat ik het samen met mijn broertje deed spelen. Nu zag ik dat er een patch was, v1.10. Na deze geinstalleerd te hebben krijg ik de volgende melding en kan ik het spel niet meer spelen:

[...]

Het rare is dat nix heb gewijzigd na de patch. Iemand een idee?
dit klinkt helaas weer als een gevalletje: opnieuw installeren en patchen. Heb je je patch van een derde partij gehaald, ipv ea? Heb je je wachtwoord al opnieuw ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17
Weten jullie of er wat aan die enorme lag te doen is, die je krijgt ( ik althans) als de 2 titans dicht bij elkaar vliegen ? Heb een snelle internet verbinding en pc, daar lijkt het me niet aan te liggen.

Conquest mode draait super, maar als ik titan speel... dan word ik toch wel vaak droevig van het "door stroop lopen" in die titans :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

is echt dat de titans te dicht op elkaar zitten, had het vanmiddag ook.

ook met die 2 snelvuur kanonnen op de hangar schieten veroorzaak je lag bij de titan dacht ik.

sinds wanneer is het dat je door je eigen apm mines dood kan gaan.
gooi ze vaak neer in een deur opening ofzo en dan loop/ren je er door ga je dood en je krijgt het bericht ikman is no more.

[ Voor 15% gewijzigd door ikman op 06-01-2007 16:51 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:02:
[...]

dit klinkt helaas weer als een gevalletje: opnieuw installeren en patchen. Heb je je patch van een derde partij gehaald, ipv ea? Heb je je wachtwoord al opnieuw ingevoerd?
Ik heb hem gewoon gedownload van de EA site en geinstalleerd. Eerste kreeg ik de melding dat de installatie cd er niet in zat. Vervolgens gedaan en hij starte gewoon op.

Ik krijg niet meer de melding dat ik offline speel, maar dat ik een nieuw wachtwoord moet invoeren. Dit had ik voorheen niet.

edit:
Ik wil helemaal niet online spelen dus als ik geen officiele key zou hebben dan kan ik toch nog wel gewoon in het spel komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het spel verwijders. De map vervolgens verwijderd in Program Files en Mijn documenten. Meteen daarna heb ik het spel weer geinstalleerd. Deze keer in Engels, daarvoor was de taal Nederlands. Daarna de patch gedaan, 1.10.

Viel me op tijdens installeren dat hij 1.1 aangaf, maar eerdere versies waren 1.01. Nog even gekeken op EA of ik de goede had gedownload en dat had ik.

Vervolgens het spel opgestart en kreeg de volgende melding:
http://img177.imageshack.us/my.php?image=foutrk0.jpg

Weet iemand hier een oplossing voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
ikman schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:50:
sinds wanneer is het dat je door je eigen apm mines dood kan gaan.
gooi ze vaak neer in een deur opening ofzo en dan loop/ren je er door ga je dood en je krijgt het bericht ikman is no more.
dat is een server instelling dus dat kan gewoon ingesteld worden door een admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:14:
Ik heb nu het spel verwijders. De map vervolgens verwijderd in Program Files en Mijn documenten. Meteen daarna heb ik het spel weer geinstalleerd. Deze keer in Engels, daarvoor was de taal Nederlands. Daarna de patch gedaan, 1.10.

Viel me op tijdens installeren dat hij 1.1 aangaf, maar eerdere versies waren 1.01. Nog even gekeken op EA of ik de goede had gedownload en dat had ik.

Vervolgens het spel opgestart en kreeg de volgende melding:
http://img177.imageshack.us/my.php?image=foutrk0.jpg

Weet iemand hier een oplossing voor :?
of het spel legaal kopen of patch 1.10 niet installeren

edit: was van plan dit aan het bericht hier boven toe te voegen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door martijn- op 06-01-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@xenation: je gaat me toch niet vertellen dat je het spel geleend hebt van een vriend of hem zelfs met een torrentje binnen gehaald hebt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:57:
@xenation: je gaat me toch niet vertellen dat je het spel geleend hebt van een vriend of hem zelfs met een torrentje binnen gehaald hebt he?
Risce kan ik je een mail sturen of spreken op msn, coenaarts[at]hotmail.com. Kom er niet helemaal uit en denk dat ik het zo sneller kan oplossen. Als het gelukt is dan post ik hier hoe het me gelukt is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@xenation: ik heb een legale versie en verder geen enkel probleem gehad.
Ik ben bovendien geen tech-expert. Als je een illegale versie hebt, daar heb je geen antwoord op gegeven, moet je hem legaal kopen. Als je hem legaal hebt, moet je even wachten tot er een slimmer iemand als ik voorbij komt, of even kijken op gespecialiseerde forums (gebruik google etc). Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Iemand deze al eens gehad, ik nog niet namelijk., ik kreeg hem op het moment dat iok op "Join" klikte.

Overigens was ik het spel op dat moment al een uurtje of 3 aan het spelen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/87JCMQ6W0I43/128/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Wat is dat BF2142 toch barg zeg,ben je lekker aan het spelen heb je zomaar connection lost (tot 3x)op verschillende servers,de laatste keer zat ik zelfs spontaan weer naar m'n windows wallpaper te staren,wat een troep hebben ze toch op de markt gebracht die lui van EA.....zo dat moest er even uit.Gelukkig zijn er belangrijkere dingen dan BF2142 en EA...laat ik die oude goeie games maar weer es uit de kast halen :)

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
van connection lost heb ik tijdens het gamen helemaal geen last van.
Alleen als ik stop met gamen is ie zijn verbinding kwijt...
Maar dar boeit me niet aangezien ik dan toch al stop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:02

Robert

You have your answer..

Fern schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:53:
Wat is dat BF2142 toch barg zeg,ben je lekker aan het spelen heb je zomaar connection lost (tot 3x)op verschillende servers,de laatste keer zat ik zelfs spontaan weer naar m'n windows wallpaper te staren,wat een troep hebben ze toch op de markt gebracht die lui van EA.....zo dat moest er even uit.Gelukkig zijn er belangrijkere dingen dan BF2142 en EA...laat ik die oude goeie games maar weer es uit de kast halen :)
inderdaad zijn dat vervelende bugs...ik heb ook regelmatig dat het spel zonder foutmeldingen ineens verdwijnt tijdens het spelen..op sommige momenten behoorlijk irritant. Ook vaak bij het verbinden met een server een vage error "er is een probleem met uw verbinding" oid, terwijl mijn internet verbinding toch echt perfect functioneert. Vindt het niet erg als er af en toe een schoonheidsfoutje aan het licht komt, ik heb behoorlijk wat spelletjes gespeeld maar dit spel slaat wel alles :|

Desondanks vindt ik het spel nog erg leuk om te spelen, steeds nieuwe uitdagingen om alle badges/awards te halen :) Die 10 roadkills is me nog steeds niet gelukt ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Robert op 07-01-2007 23:37 ]

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Robert schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:34:
[...]
Die 10 roadkills is me nog steeds niet gelukt ;(
Tip: Speel Tunis Harbor. Ga in een autootje zitten en de hele tijd heen en weer scheuren, mijn topscore in roadkills: 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij lig de server van Ea eruit.
kan niet inloggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
digital8 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:27:
Iemand deze al eens gehad, ik nog niet namelijk., ik kreeg hem op het moment dat iok op "Join" klikte.

Overigens was ik het spel op dat moment al een uurtje of 3 aan het spelen.

[afbeelding]
Dan heb je ge alt-tabbed terwijl hij de server laadde, dat vindt Battlefield niet fijn ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Jedi_Pimp schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Dan heb je ge alt-tabbed terwijl hij de server laadde, dat vindt Battlefield niet fijn ;)
Nee hoor, 'k heb m'n toetsenbord niet aangeraakt, ik was op dat moment namelijk net iets aan het drinken, 'k heb namelijk altijd een fles Fanta oid. naast de pc tijdens het gamen :P

btw.

De onderstaande screenshots heb ik gister gemaakt., was iemand die dmv een ESD granaat z'n " Airborne RD-4 Dtus" uitschakelde waarna hij erop ging staan en dan duwde dat ding hem omhoog, handig als je ergens op wilt komen waar het niet de bedoeling is...

....................ESD Granaat..................................Airborne RD-4 Dtus.............
Afbeeldingslocatie: http://www.bf2142.eu/Plaatjes/voorwerpen/V5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bf2142.eu/Plaatjes/voorwerpen/Airborne_RD-4_Dtus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/H245V93V07F5/128/p.jpeg Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/KX2S34XZ5BED/128/p.jpeg

^^ clickbaar ^^

[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 08-01-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Dat is wel een goede truuk, zou je zo ook op titans kunnen droppen?! :+

Dit is natuurlijk een exploit, maar ik vind hem niet zo erg, want zo'n groot voordeel heb je er niet aan huh...

edit: het is trouwens een EMP granaat (Electro Magnetic Pulse) of een V5, maar de standaard naam is EMP granate. De ander wordt meestal Recon Drone genoemd, van die andere naam had ik nog nooit gehoord, maar is inderdaad de officiele :)

[ Voor 56% gewijzigd door Risce op 09-01-2007 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:21:
Dat is wel een goede truuk, zou je zo ook op titans kunnen droppen?! :+

Dit is natuurlijk een exploit, maar ik vind hem niet zo erg, want zo'n groot voordeel heb je er niet aan huh...
Nou je kan er waarschijnlijk dan ook wel mee op gebouwen komen als je er weer op tijd afspringt, lijkt mij dat je op sommige gebouwen toch een behoorlijk voordeel kan hebben als je daar ligt te snipen waar normaal gesproken niemand kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:15:
[...]

Nou je kan er waarschijnlijk dan ook wel mee op gebouwen komen als je er weer op tijd afspringt, lijkt mij dat je op sommige gebouwen toch een behoorlijk voordeel kan hebben als je daar ligt te snipen waar normaal gesproken niemand kan komen!
Je kan toch in feite gewoon op elk gebouw komen waar je op wilt komen.. Je pakt gewoon zo'n AA Tank en je gaat op de boordschutter z'n plek zitten.. en dan kan je jezelf lanceren met zo'n pod..

Iemand trouwens al een oplossing gevonden?? Wordt er echt helemaal naar van af en toe.. Wordt heel soms ook weer naar m'n desktop geknald.. zoals een paar posts hierboven.. Ook vrij irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb nooit poorten open hoeven te zetten en bij mij werkt het prima. Nou ja, ik heb ook wel eens in het spel die melding van "There is a problem with your connection" en soms (heeeeeeel soms) komt ie gewoon weer netjes terug maar meestal kom ik weer bij de server-selectie lijst uit idd.

Ik gok dat het gewoon een probleem is met het spel zelf en dat je er weinig aan kan doen. Zoek je wel altijd servers uit met lage ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:47:
Ik heb nooit poorten open hoeven te zetten en bij mij werkt het prima. Nou ja, ik heb ook wel eens in het spel die melding van "There is a problem with your connection" en soms (heeeeeeel soms) komt ie gewoon weer netjes terug maar meestal kom ik weer bij de server-selectie lijst uit idd.

Ik gok dat het gewoon een probleem is met het spel zelf en dat je er weinig aan kan doen. Zoek je wel altijd servers uit met lage ping?
Die poorten open zetten heeft ook niks geholpen, dus het zal daar neit aan liggen. Ik zoek ook altijd naar servers met een lage ping en vaak ook met meer dan 6-10 vrije plekken. Maar soms op een server van 48 met 18 mensen erop heb ik hetzelfde probleem.. Het gebeurd overigens wel minder vaak op rustige servers..

Iemand trouwens die weet wat het cijfer betekend achter de haakjes in de server lijst?? Er staat dan 20/48 (0) onder aantal spelers.. wat betekend die 0 dan? (is niet altijd een 0 kan ook 1 2 3 of 4 zijn oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat is hoeveel plekken ze gereserveerd hebben voor eigen (clan) spelers. Dus als het een 32 (2) server is, dan hebben ze 2 plekken gereserveerd en kunnen er 30 niet-clan leden connecten. Connect jij als 31-ste dan krijg je een melding dat jij niet op de lijst voorkomt van mensen waar een plek voor is gereserveerd.

[edit] nog even over dat connectie probleem. Misschien is BF2 en ook BF2142 heel gevoeling voor haperingen in je inet verbinding. Ik kan me best voorstellen dat tijdens de uren die ik achter elkaar speel mijn inet verbinding een fractie van een seconde hikt, misschien is BF daar gevoelig voor.

[ Voor 91% gewijzigd door mvds op 09-01-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:23:
Dat is hoeveel plekken ze gereserveerd hebben voor eigen (clan) spelers. Dus als het een 32 (2) server is, dan hebben ze 2 plekken gereserveerd en kunnen er 30 niet-clan leden connecten. Connect jij als 31-ste dan krijg je een melding dat jij niet op de lijst voorkomt van mensen waar een plek voor is gereserveerd.

[edit] nog even over dat connectie probleem. Misschien is BF2 en ook BF2142 heel gevoeling voor haperingen in je inet verbinding. Ik kan me best voorstellen dat tijdens de uren die ik achter elkaar speel mijn inet verbinding een fractie van een seconde hikt, misschien is BF daar gevoelig voor.
Ja maar het gebeurd gewoon alleen als ik me net heb aangemeld op een nieuwe server.. dan krijg je het scherm voor je neus met spawnpoint kiezen en je soort soldaat kiezen.. en dan staat er gewoon in je scherm: er is een probleem met je verbinding, en dan wordt ik er afgeknikkerd.. het gebeurd vrijwel nooit tijdens het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Ik denk eerder dat dit aan de server connection zelf ligt.
Regelmatig spelen wij het met de clan en hebben we via teamspeak contact....
iedereen heeft op hetzelfde moment "There is a problem with your connection"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Nu online
obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:23:

Je kunt evengoed wel connecten met reserved slots. Alleen als er gekicked gaat worden omdat een clanmember oid erop wil dat zijn de mensen in de reserved slots de eerste die gekicked worden.

Net weer even gespeeld maar het blijft een buggy spel, aantal keer dood gegaan om niets.....En wat ala counterstrike kills, je raakt em wel maar er gebeurd dus niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Even een vraagje over de SAAW (unlock anti-air gun van de engineer).

Waarom is het zo dat ik sommige transports (met gunships heb ik dat probleem niet) gewoon niet kan locken?! Ook niet als ze na een tijdje weer voorbij komen in dezelfde transport, waarom werkt de lock functie dan niet?

Ik weet niet of iemand hem voor de rest gebruikt, maar ik kan je zeggen: als het werkt heb je echt een bruut wapen in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
BigBadT schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:10:
Ik denk eerder dat dit aan de server connection zelf ligt.
Regelmatig spelen wij het met de clan en hebben we via teamspeak contact....
iedereen heeft op hetzelfde moment "There is a problem with your connection"
Maar dan zouden heel veel servers hier last van moeten hebben... en verder hoor ik weinig mensen die dit probleem hebben.. Ik wordt er af en toe echt helemaal gestoord van.. Maar niks werkt om het op te lossen.. Misschien met een volgende patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Risce schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:53:
Even een vraagje over de SAAW (unlock anti-air gun van de engineer).

Waarom is het zo dat ik sommige transports (met gunships heb ik dat probleem niet) gewoon niet kan locken?! Ook niet als ze na een tijdje weer voorbij komen in dezelfde transport, waarom werkt de lock functie dan niet?

Ik weet niet of iemand hem voor de rest gebruikt, maar ik kan je zeggen: als het werkt heb je echt een bruut wapen in handen.
Datzelfde heb ik ook met standaard AA guns. Transports worden niet altijd gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
obsidian schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:06:
[...]

Datzelfde heb ik ook met standaard AA guns. Transports worden niet altijd gelockt.
is er iets tegen te doen (van client kant dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Rob1106 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:59:
[...]

Maar dan zouden heel veel servers hier last van moeten hebben... en verder hoor ik weinig mensen die dit probleem hebben.. Ik wordt er af en toe echt helemaal gestoord van.. Maar niks werkt om het op te lossen.. Misschien met een volgende patch..
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb je de IDE drivers van je nvidia nforce chipset verwijderd en gewoon gebruik gemaakt van de standaard ide drivers?

Ik had hetzelfde probleem maar was na het deinstalleren helemaal over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:36:
[...]

of het spel legaal kopen of patch 1.10 niet installeren

edit: was van plan dit aan het bericht hier boven toe te voegen 8)7
Het gaat erom, ik heb het spel gekocht, mijn broertje niet. Nu hebben wij de softwaremakers als gesteund door dit spel te kopen. Echter willen we tegen elkaar spelen op thuisnetwerk. Nu heeft hij de release van dit spel gedownload alleen na het installeren van de patch 1.1 doet het spel het niet meer.

Nu vind ik het spel niet zo geweldig dat we er nog één gaan kopen. Ik vind dit een beetje zonde van het geld.

Enfin, wij dus nu gewoon offline spelen, maar wij willen ook meer wapens en dergelijken alleen kan je die offline niet verdienen. Als we dik bovenaan staan dan blijven we gewoon de laagste rang.

Wij willen dat het spel wat uitgebreider wordt, dus meer wapens en meer levels. Iemand suggesties hoe ik dit kan verwezenlijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Bellen met EA? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:46:
[...]

Het gaat erom, ik heb het spel gekocht, mijn broertje niet. Nu hebben wij de softwaremakers als gesteund door dit spel te kopen. Echter willen we tegen elkaar spelen op thuisnetwerk. Nu heeft hij de release van dit spel gedownload alleen na het installeren van de patch 1.1 doet het spel het niet meer.

Nu vind ik het spel niet zo geweldig dat we er nog één gaan kopen. Ik vind dit een beetje zonde van het geld.

Enfin, wij dus nu gewoon offline spelen, maar wij willen ook meer wapens en dergelijken alleen kan je die offline niet verdienen. Als we dik bovenaan staan dan blijven we gewoon de laagste rang.

Wij willen dat het spel wat uitgebreider wordt, dus meer wapens en meer levels. Iemand suggesties hoe ik dit kan verwezenlijken?
Het spel gewoon nog een keer kopen, want je zit te zoeken naar een oplossing die we je op GoT niet kunnen / gaan geven. Verder is dat een van de privileges die je krijgt als je gewoon houdt aan de algemene voorwaarden van iets: je krijgt alles gewoon werkend op de officiele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik volg dit topic al een tijdje en er komt zo af en toe de vraag langs of er nog goeie clan zijn. (niet vaak maar soms, ..... o.k. een enkele keer dan....) Maare.... Ik hoor bij FDCP www.fdcp.nl en wij proberen een war team op te zetten om op CB mee te doen. Iedereen die geïnteresseerd is kan ff kijken op deze site. We zijn een funclan maar met het war team van BF 2142 willen we het serieuzer aan gaan pakken dan voorheen.

We zijn op zoek naar standaard / goede spelers die goed in teamverband kunnen gamen. Geen statwhores dus…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
offtopic:
FDCP :D Wij hadden vorige week nog een wedstrijd tegen jullie :D BF2 dan he. Misschien kkunnen we eens trainen tegen elkaar met bf2142.

[ Voor 42% gewijzigd door jorisdekloris op 11-01-2007 17:05 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8

Wat betreft de unlocks die kun je simpelweg vrijschakelen door de onderstaande link te volgen en dan de Unlocks Mod V1.10 voor BF2142 te downloaden en te installeeren...
http://planetbattlefield....field2142Mods.Detail&id=3

Wat de rest betreft kan ik je hier niet verder helpen, regeltjes hé.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Nu online
Wat een fantastisch spel.

Ik join op een Franse server, neem een air transport met 1 passagier. Deze springt er uit en ik vlieg nog +/- 20 seconden door. Daarna land ik. You were punished for a teamkill. ok ? Er was niemand in de buurt.

Even later pak ik weer een air transport, en weer opeens een teamkill terwijl ik aan het vliegen ben.
Was er gelijk helemaal klaar mee, een vervelend figuurtje hield de gunship de heletijd bezet op de titan, onder de demopacks, en toen had ik een ban.

Volgende server, ik spring met een pod van de titan en steel een airtransport van 2 andere spelers. Deze staan op +/- 15 meter afstand en ik schiet met het boordkanon (of hoe het ook heet), de spelers trillen als een gek maar verliezen geen health. Ik stap uit en schiet met mijn eigen geweer, en ja hoor ze verliezen wel health, en ze schieten mij neer.

Zijn dit nou bugs die iedereen heeft of niet ? Ik wordt er ondertussen een beetje gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook soms zomaar een teamkill, en schiet ik met een boordkanon, maar die ging echt niet dood! en hij had me wel dood gemaakt!
het verbaasde hem zelf ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Dikkie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:09:
[...]

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb je de IDE drivers van je nvidia nforce chipset verwijderd en gewoon gebruik gemaakt van de standaard ide drivers?

Ik had hetzelfde probleem maar was na het deinstalleren helemaal over :)
Dat heb ik nog niet geprobeerd nee, maar ik ga volgende week toch windows vista maar eens proberen denk ik. Kan ik het gelijk goed doen.. Maar hoe bedoel je standaard drivers?? Gewoon degene die windows zelf gaat zoeken oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

[...]

Je vind het blijkbaar toch leuk genoeg om het met zijn 2en te gaan spelen. Dan is het spel het blijkbaar wel waard.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Vraagje aan de spelers met een wat groter scherm.

Ik heb sinds vanmiddag mijn nieuwe scherm binnen een Acer 2423Ws 24" dus.
Nou speelde ik BF2142 altijd op mijn 19" Sony 420GS CRT monitor op een resolutie van 1152x864@100Hz (via VGA) en nooit problemen gehad.

Nu ik echter deze monitor aangesloten heb draai ik op een resolutie van 1920x1200@60Hz (via DVI).

Alleen nu wil BF2142 dus niet meer opstarten, direct na het zwarte opstart scherm wordt ik weer terug gegooid naar m'n desktop.

Ik heb als eerste m'n snelkoppeling aangepast door de regel in de startpost toe te voegen maar dit loste niets op.
code:
1
"C:\Games\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 +eaAccountName *************** +eaAccountPassword ********** +soldierName NL-digital8

Ook heb ik geprobeert m'n profiel even te verwijderen zodat het spel denkt dat er voor de eerste keer gespeeld wordt, maar ook dan gooit hij me terug naar m'n desktop, ook als ik niet via die snelkoppeling maar bv. via de autostart van de CD het spel wil opstarten.

Alle hulp is welkom... :/

[edit]
Het probleem is ondertussen verholpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Heb ik ook gehad met m'n nieuwe scherm,ik heb gewoonweg BF2142 opnieuw geïnstalleerd en toen deed ie het gewoon weer.
Ik heb nu een nieuw probleem gevonden,ik denk dat ik de enigste ben,tijdens langdurig gamen wordt m'n scherm zomaar even zwart(1 sec) iemand misschien ervaring mee?of zou het een warmte probleem wezen,andere games(unreal2004, il1946) hebben er geen probleem mee,ik denk dat BF1942 erg veel vraagt van je kaart als je alles high speelt dus misschien toch een warmte probleem als anderen dit nooit hebben :?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraagje aan de spelers met een wat groter scherm.

Ik heb sinds vanmiddag mijn nieuwe scherm binnen een Acer 2423Ws 24" dus.
Nou speelde ik BF2142 altijd op mijn 19" Sony 420GS CRT monitor op een resolutie van 1152x864@100Hz (via VGA) en nooit problemen gehad.

Nu ik echter deze monitor aangesloten heb draai ik op een resolutie van 1920x1200@60Hz (via DVI).

Alleen nu wil BF2142 dus niet meer opstarten, direct na het zwarte opstart scherm wordt ik weer terug gegooid naar m'n desktop.

Ik heb als eerste m'n snelkoppeling aangepast door de regel in de startpost toe te voegen maar dit loste niets op.
code:

1

"C:\Games\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 +eaAccountName *************** +eaAccountPassword ********** +soldierName NL-digital8

Ook heb ik geprobeert m'n profiel even te verwijderen zodat het spel denkt dat er voor de eerste keer gespeeld wordt, maar ook dan gooit hij me terug naar m'n desktop, ook als ik niet via die snelkoppeling maar bv. via de autostart van de CD het spel wil opstarten.

Alle hulp is welkom... :/

[edit]
Het probleem is ondertussen verholpen.....
Hoe heb je het verholpen? ik denk dat ik hier ook weer tegenaan loop als ik mijn 22" weer terug heb.

[ Voor 75% gewijzigd door Sipio op 13-01-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

dan zat er waarschijnlijk nog een speler in het transport. somes lopen spelers tegen je voertuig aan als je wil opsteigen gaan ze ook dood.

en het is heel erg vervelend als je in een transport zit en je stort neer omdat de piloot er uit gesprongen is. ik tk punish daarvoor ook altijd.
maar het is inderdaad wel vervelend dat ook een punish kan krijgen als je er niks aan kan doen.

[ Voor 21% gewijzigd door ikman op 13-01-2007 14:42 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Nu online
Acid_Burn schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:57:
[...]

Je vind het blijkbaar toch leuk genoeg om het met zijn 2en te gaan spelen. Dan is het spel het blijkbaar wel waard.
Misschien is het spel wel aardig maar met alle bugs enz. zou ik het ook niet een 2de keer gaan kopen, ik zou het eerst op andere manieren proberen werkend te krijgen.
ikman schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:38:
[...]

dan zat er waarschijnlijk nog een speler in het transport. somes lopen spelers tegen je voertuig aan als je wil opsteigen gaan ze ook dood.

en het is heel erg vervelend als je in een transport zit en je stort neer omdat de piloot er uit gesprongen is. ik tk punish daarvoor ook altijd.
maar het is inderdaad wel vervelend dat ook een punish kan krijgen als je er niks aan kan doen.
De 2de keer vloog ik gewoon in de lucht en was er niets in mijn buurt. Maargoed gewoon niet meer op Franse servers komen, vorige week ook eentje waar het ene team 21 spelers had en de andere 11. Maar niemand maakt teams ....
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!