KPN - Vodafone Ziggo Partner
Even je DirectX ook updaten. En voor d edemo moest je een DLL van DirectX in je Windows folder gooien, maar voor het volledige spel niet. Misschien helpt het als je hem weghaalt.icecoolsniper schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:34:
laatste catalyst uiteraard. Ik heb de support van EA al een mail gestuur. Ik vermoed dat het aan de 1.10 patch ligt, want de demo werkte wel gewoon goed voorheen. Kga em zo nog ff testen.
Ik weet niet welke .dll je bedoelt, maar als je dx9_29.dll ofzo bedoelt, kan die niet verwijderen want andere spellen gebruiken em ook.
(ps, nog maar 1x masterserver connection loss gehad na 2 avonden spelen, verder netjes stabiel so far)
Ja oke, andere spellen gebruiken hem ook. Maar volgens mij niet vanaf je Windows folder. Bij mij was het alleen de BF2142 demo die er moeite mee had dat ie NIET in de Windows folder stond. Alle spellen werkten gewoon behalve de demo. Maar oke, misschien maakt het geen verschil hoor. Er is trouwens wel een december release van DirectX te downloaden.icecoolsniper schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:57:
ik heb de october 2006 realease van directx 9.0 en dat is als het goed is de laatste versie.
Ik weet niet welke .dll je bedoelt, maar als je dx9_29.dll ofzo bedoelt, kan die niet verwijderen want andere spellen gebruiken em ook.
Ook als je tijdens het spelen van team wisselt moet je weer customizen ;-)harry64 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:29:
Iemand trouwens een manier om je "ïtems" bij je te houden? Elke keer als ik nu een server join dan moet ik bijv. me demopacks weer handmatig toevoegen.
Duhikman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:00:
klopt je moet eerst uit je huidige squad stappen.
dat komt ook onder in je beeld te staan nadat je het verzoek geaccepteerd hebt

[ Voor 27% gewijzigd door Fern op 21-12-2006 17:28 ]
De demo werkte voorheen wel gewoon goed, ik vrees dat er een Windows reinstall aankomt(pas 2 maanden oud de huidige)
Verwijderd
Is iedereen hier nu zo paranoide ??? ik zoek een oplossing voor mijn probleem...Niekoesj schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:42:
Lol of probeer je via deze weg een Handleiding, serial, cover en cd image te bemachtigen? XD
Ik heb geen zin om de game opnieuw te KOPEN. Zelf bij EA geloven ze de foto van mijn
beschadigde disc niet.. dit was mijn enige manier om deze opnieuw te verkrijgen.
En voor alle ongelovige, ik heb geen tijd noch zin om mij hier te verantwoorden voor
iets dat ik volledig legaal uit de winkel heb. Dus aan iedereen die toch comentaar hebben,
Hou u met iets nuttig bezig....
Verwijderd
Daar kan ik dan wel eens om lachen, een goeie... ;-)Nano2009 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:27:
[...]
Weet je wat.... je mag mijn serial wel gebruiken
Het is tenslotte kerstmis he
spoiler:1111-1111-1111-1111-1111
Ik zeg alleen niet in welke volgorde![]()
Daar kan ik dan wel weer eens om lachen, een goeie... ;-)
Waarom post je hier dan uberhaupt met zo'n slap verhaal? Kom op, DVD kapot, cover voor een gekopieerde DVD, boekje dat zodanig beschadigd is dat je nog maar de helft van de serial kan lezen...En voor alle ongelovige, ik heb geen tijd noch zin om mij hier te verantwoorden voor
iets dat ik volledig legaal uit de winkel heb.
Ga naar de winkel en haal het spel (opnieuw?). Ik heb het spel al gezien voor 35 euro, en als ik dit topic doorlees kan je hem ongetwijfeld nog goedkoper krijgen. Waarom moeten anderen ervoor opdraven omdat jij niet goed op je spullen let?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Wist ik veel dat deze met enkele pakjes van onder de boom ging lopen.
En niemand moet hier voor opdraaien, je moet eens beter lezen wat ik schrijf.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 03:40 ]
Dan kan je de DVD gewoon downloaden. Zolang je maar de originele key blijft gebruiken is er niks aan de hand.
En anders, gevalletje aansprakelijkheidsverzekering zeg ik je
[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 22-12-2006 09:48 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:36:
Hoi,
Kan of heeft iemand een copie/scan van de handleiding ? ( battlefield2124 )
Mijn is verscheurd door de hond
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 03:01:
[...]
Geen idee, ik heb de kans zelf niet gehad deze in te zien, toen was de hond
mij voor.....
Nu over de serial spreekt, nu zie ik het ook dat daar een serial opstaat...
Alleen is meer als de helft onleesbaar. Damn. Wat nu ?
En ik zie nu ook dat de schijf beschadigd is, Mmmm ik kan hem maar moeilijk
uitlezen. Morgen een backup branden, weet iemand een foto van deze schijfcoverzijn.
( ik zou deze nemen, maar de schijf ziet er niet goed uit )
Kan ik die op de backup plakken.
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:51:
[...]
Is iedereen hier nu zo paranoide ??? ik zoek een oplossing voor mijn probleem...
Ik heb geen zin om de game opnieuw te KOPEN. Zelf bij EA geloven ze de foto van mijn
beschadigde disc niet.. dit was mijn enige manier om deze opnieuw te verkrijgen.
En voor alle ongelovige, ik heb geen tijd noch zin om mij hier te verantwoorden voor
iets dat ik volledig legaal uit de winkel heb. Dus aan iedereen die toch comentaar hebben,
Hou u met iets nuttig bezig....
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 03:37:
Een hond is nu eenmaal niet selectief, moet je eens proberen...
Wist ik veel dat deze met enkele pakjes van onder de boom ging lopen.
En niemand moet hier voor opdraaien, je moet eens beter lezen wat ik schrijf.
Lees tijd indexVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:45:
Spijtig genoeg is het nog geen kerst geweest...en heb ik nog geen install.
Post 1 19 December 19:36 (Dinsdag)
Verhaal word gepost... DVD Plus Hoesje + Handleiding. Ontfrutseld door hond cq kapot gemaakt (beetje vroeg om kado onder kerstboom te hebben) Maarja dit kan.
Post 2 20 December 03.01(woensdag)
DVD word als zodanig herkent dat ie moeilijk te lezen valt (maar wel te lezen ) bovenkant is dus nog niet zo erg beschadigd en is dus duidelijk te herkennen als 2142..
Post 3 21 December 22:51 (donderdag)
Foto van legale CD opgestuurd naar EA en bericht ontvangen dat ze je niet geloven ,dvd zou niet te herkennen wezen... Nou dude kun je het ook niet makkelijk lezen wat je Woensdag beweerde (normaal gesproken duurt het ruim 1 tot 2 weken voordat EA uberhaubt al terug schrijft. Zeker in December... Dit moet inhouden dat DVD cq de rest al op 12 december veroberd moet wezen... Verhaal word al sterker en sterker.
Post 4
Nutteloos
Kortom.. Ik geloof er geen snars van...
Alles wat je hebt in een pakketje doen.. Naar EA in schiphol sturen en dan krijg je een nieuw pakketje terug.. Aangezien de DVD moeilijk leesbaar was.. En je nog een stuk serial had... dit..
DIt alles concluderend... Of post bewijzen... Zoals fotos van je hond zijn maaginhoud.. (DVD , boekje etc) Of hou op zo van alles te lopen te verkrijgen..
Tjeezzz
wat ik nou hier niet aan snap he, ik heb 2 weken terug een mail naar EA gestuurd :
met de melding dat ik bf2142 had en de key niet werkte ,
mail was zonder foto's oid, omdat ik geen cam heb.
2 dagen later had ik een nieuwe key.
dus je verhaal dat EA je niet gelooft, tjah, ik kan het ook moelijk geloven eigenlijk
maar ik heb zelf ook honden dus kan het me wel ergens indenken.
ik zou gewoon naar de winkel gaan, of vraag anders bij EA hun adres dat je de bewijzen kunt sturen met de post
[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 23-12-2006 10:31 ]
mijn hond vreet mijn PC op, en ik ga naar de winkel/ leverancier om te vragen of ik een nieuwe mag (of wat lossen onderdelen). Das precies hetzelfde.
*zucht*
"Eigen" schuld imho.
Of het verhaal nu waar is of niet; je hebt gewoon pech gehad.
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 23-12-2006 11:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
En de serial is alles wat je nodig hebt om legaal te kunnen spelen, gewoon 'illegaal' de dvd versies downloaden en installeren (NIET de cracked exe installeren!!!), patchen, mini image opzoeken en mounten en voila je kunt online spelen op alle servers, mits je natuurlijk een legaal gekochte key hebt.
en waar vind je die mini image dan , want ik zit nog steeds met die 3 nog wat gig aan de maxi imageVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:47:
Serial is sinds bf2142 encrypted opgeslagen in register meende ik, maar een exacte copy/paste zou moeten werken bij nieuwe install (je vult bij de eerste keer installen 1 uit een nfo bestand in ofzo en wijzigt het later).
En de serial is alles wat je nodig hebt om legaal te kunnen spelen, gewoon 'illegaal' de dvd versies downloaden en installeren (NIET de cracked exe installeren!!!), patchen, mini image opzoeken en mounten en voila je kunt online spelen op alle servers, mits je natuurlijk een legaal gekochte key hebt.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
nu kun je wel als zon "aap"(NOFI) google.nl roepen, maar mag jij mij dus eens via google zoeken dan, want overal komt het uiteindelijk neer dat een mini image niet werkt en een maxi wel
Verwijderd
Eens kijken.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:29:
ok laat die gozer eens met rust...., niet iedereen probeert een key illegaal te verkrijgen, dus kap eens met al dat paranoide gedoe, of help de jongen, of houd gewoon je mond.
wat ik nou hier niet aan snap he, ik heb 2 weken terug een mail naar EA gestuurd :
met de melding dat ik bf2142 had en de key niet werkte ,
mail was zonder foto's oid, omdat ik geen cam heb.
2 dagen later had ik een nieuwe key.
dus je verhaal dat EA je niet gelooft, tjah, ik kan het ook moelijk geloven eigenlijk
maar ik heb zelf ook honden dus kan het me wel ergens indenken.
ik zou gewoon naar de winkel gaan, of vraag anders bij EA hun adres dat je de bewijzen kunt sturen met de post
Van alle 8 mailtjes die ik naar EA heb gestuurd is er niet 1 binnen 3 dagen aangekomen, 1 liet zelfs 3 maanden op zich wachten, en dan zou hij, in de vakatieperiode, met zo'n wazig verhaal, 4 dagen voor kerst, binnen 24 uur een mailtje terug hebben?
[ Voor 78% gewijzigd door Rudi Vader op 23-12-2006 14:40 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
jah dan doen jullie toch echt iets heel erg fout, want ook in mijn bf2 tijd had ik binnen 24h een reactie en meestal dan meteen met keyDutch_Razor schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:39:
[...]
Eens kijken.
Van alle 8 mailtjes die ik naar EA heb gestuurd is er niet 1 binnen 3 dagen aangekomen, 1 liet zelfs 3 maanden op zich wachten, en dan zou hij, in de vakatieperiode, met zo'n wazig verhaal, 4 dagen voor kerst, binnen 24 uur een mailtje terug hebben?
misschien stel je de mail wel verkeerd op en dat ze je daarom wantrouwen, of misschien heb ik gewoon steeds VETTE mazzel, maar dat lijkt me sterk na 5 x ofzo
Verwijderd
Moet je je verzekering bellen.
Zal ff lekker wezen dat ik als "Opel" jou een andere auto moet geven omdat jij zonodig tegen een boom moet rijden..
Meneer kunt u mij een nieuwe laptop geeven mijn kat heeft net over deze geplast nu doet hij het niet meer.
Doh..
Verwijderd
----- Description -----
From: mijn e-mail
Date: 18.12.2006 07:05
To: nl-cs@ea.com
Subject: Battlefield2142 CD-Key
Hello,
.......
Hun antwoord :
Return-Path: <EA_support@5ca.com>
Delivered-To: mijn e-mail
Received: (qmail 28975 invoked from network); 19 Dec 2006 08:59:19 -0000
Iest over 24h voor hun respons, niet slecht....En nee dit is niet vervalst ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 19:35 ]
Dan heeft google zijn werk goed gedaan.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:44:
[...]
nu kun je wel als zon "aap"(NOFI) google.nl roepen, maar mag jij mij dus eens via google zoeken dan, want overal komt het uiteindelijk neer dat een mini image niet werkt en een maxi wel
dus ? ik zie niks lolVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:34:
Verstuurd :
----- Description -----
From: mijn e-mail
Date: 18.12.2006 07:05
To: nl-cs@ea.com
Subject: Battlefield2142 CD-Key
Hello,
.......
Hun antwoord :
Return-Path: <EA_support@5ca.com>
Delivered-To: mijn e-mail
Received: (qmail 28975 invoked from network); 19 Dec 2006 08:59:19 -0000
Iest over 24h voor hun respons, niet slecht....En nee dit is niet vervalst ;-)
heb je nou je antwoord/key ?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:55:
even vraagje als je ofline speelt
krijg je dan ook die punten voor je rank erbij?
Verwijderd
Kijk maar hier: http://www.youtube.com/watch?v=v8gSHPTKVJk
Goed gedaan door EA
Oh ja, deze ook wel http://www.youtube.com/watch?v=nHORe3w0264
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 03:15 ]
D:\BF2142\BF2142.exe +menu 1 +fullscreen 1+szx 1680 +szy 1050
Zit hier namelijk nu met een 22"wide met bovenstaande snelkoppeling maar in de game zelf kan ik die resolutie niet kiezen, mis ik iets?
Klopt, bij mij staat'ie ingame altijd op 800x600, hahaha maarja, zo ziet mijn shortcut eruit (zonder login gegevens)Sipio schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:12:
Ik volg het topic al vanaf het begin en ik dacht toch echt ergens dat je snel koppeling er zo uit moest zien als je in widescreen wou gamen ? :
D:\BF2142\BF2142.exe +menu 1 +fullscreen 1+szx 1680 +szy 1050
Zit hier namelijk nu met een 22"wide met bovenstaande snelkoppeling maar in de game zelf kan ik die resolutie niet kiezen, mis ik iets?
"K:\games_installed\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
Ik heb ook een laptop met een 1440 x 900 scherm, deze res pakt 2142 ook, mss dat'ie jouwn res net niet pakt.... mss andere proberen die in de buurt komt, hoe jammer het ook is ;-) succes !
[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 24-12-2006 11:15 ]
Ik weet niet of dat het probleem is, ik heb ook 1440 x 900 al geprobeerd.ocdaan schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:14:
[...]
Klopt, bij mij staat'ie ingame altijd op 800x600, hahaha maarja, zo ziet mijn shortcut eruit (zonder login gegevens)
"K:\games_installed\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
Ik heb ook een laptop met een 1440 x 900 scherm, deze res pakt 2142 ook, mss dat'ie jouwn res net niet pakt.... mss andere proberen die in de buurt komt, hoe jammer het ook is ;-) succes !
Ik heb het idee dat ik ergens iets mis of dat ik iets vergeet te doen maar aan de andere kant moet het zo simpel als wat zijn

Zal nog wel ff verder stoeien, ik moet btw toch wel zien dat het gelukt is doordat die extra toegevoegde res in de snelkoppeling dan in het spel aanwezig is?
Ik bedoel het is toch niet zo dat het al standaard aanstaat dan?
*edit* Ik heb nog eens goed gekeken en ik meen toch wel een duidelijk verschil te zien in de letters in ieder geval.
Als ik met die toevoeging in de snelkoppeling speel dan ziet het er ingame gewoon goed uit ( in het spel staat de res dan nog steeds op 1280x960)
En als ik die toevoeging in de snelkoppeling weghaal dan zien de letters er toch wat uitgerekter uit ( ook hier staat ingame de res dan op 1280x960)
Ik ging er denk ik vanuit dat je na die toevoeging in de snelkoppeling echt een optie had om die resolutie ook te kiezen

Moet wel zeggen dat ingame mijn Clark shotgun vizier ovaal is geworden
[ Voor 24% gewijzigd door Sipio op 24-12-2006 14:12 ]
2 pagina's terug vroeg ik nog als iemand iets weet hoe ik de controls niet iedere keer opnieuw hoef in te stellen als ik het spel opstart? zal nog steeds wel een probleem zijn aangezien er geen reacties op komen!
edit/ als ik ff op de laptop speel in breedbeeld is het ook niet echt breedbeeld, beetje opgerekt idd...
[ Voor 15% gewijzigd door ocdaan op 24-12-2006 14:27 ]
Verwijderd
Is er een website waar ik kan zien welke dog tags ik heb?
Bekend verhaal: gast die miljonair wordt doordat breinlozen zijn zogenaamde uberhacks kopenVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 01:30:
Wat vinden jullie van de <rijke stinkerd>?

Elke kiddo die hem weer spekt haalt lekker veel spyware binnen (bf2 key ripper) en betaald er ook nog eens voor

En zijn claim dat PB het niet detect: PB heeft toegang tot elke nieuwe release van hem, reken maar dat die direct gedetecteerd wordt. Gebruikers van de hack moeten hopen op de ranked servers waar de punkbuster install kapot is.
Nu vraag ik me alleen af of je meerdere wapens kunt unlocken per kit of kun je maar 1 kant opgaan. Ik zie nergens een duidelijk antwoord hierop staan.
-Te huur
Verwijderd
En hoe je die kan unlocken.
Als je bijv. support speelt, dan kan je dat makkelijk de ene na de andere unlocken.
Ik snap wel hoe ik ze kan unlocken en welke er zijn maar mijn vraag is, is het mogelijk om bijv alles van recon te unlocken: dus de sniper rifle en de lambert carbine, etc voor alle andere kits.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:44:
Hier http://bf2142fever.com/content/Unlocks kan je zien welke unlocks er zijn!
En hoe je die kan unlocken.
Als je bijv. support speelt, dan kan je dat makkelijk de ene na de andere unlocken.
[edit]
Nm. ik zie net in de tekst staan dat het idd mogelijk is, bedankt voor de link
[ Voor 8% gewijzigd door Yagermeister op 25-12-2006 21:53 ]
-Te huur
Op het internet zijn hier en daar goede walkthroughs te vinden welke beschrijven welke unlock wat doet (inclusief de wapens). Kies wel de unlocks die bij je speelstijl passen. Bijvoorbeeld, al speel je als Assault vaak op een Titan, dan heb je meer aan een Voss L-AR dan aan een Baur H-AR. De eerste pompt meer kogels uit en heeft langere clips, terwijl de laatste per kogel meer schade doet maar een veel kortere clip heeft en meer last heeft van terugslag.Yagermeister schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:51:
[...]
Ik snap wel hoe ik ze kan unlocken en welke er zijn maar mijn vraag is, is het mogelijk om bijv alles van recon te unlocken: dus de sniper rifle en de lambert carbine, etc voor alle andere kits.
[edit]
Nm. ik zie net in de tekst staan dat het idd mogelijk is, bedankt voor de link
Helaas moet je voor sommige wapens waardeloze items unlocken, zoals de rookgranaat voor de Voss L-AR. Bekijk het wel van de zonnige kant, want in diezelfde tree zitten gelukkig wel de re-animeerder en de advanced medkit. De re-animeerder moet gewoon elke Assault/medic speler met zich meenemen en de advanced medkit vervangt permanent je gewone medkit en is altijd aanwezig.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Nope, de laatste dagen geen tijd meer gehad ( dinner,... ) Hier is hun respons :CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:11:
[...]
dus ? ik zie niks lol
heb je nou je antwoord/key ?
Beste Gamer,
U kan van ons een nieuwe code bekomen.
Gelieve hiervoor een mail te sturen met nog even duidelijk de naam van het spel en in bijlage een digitale foto / scan van de achterkant van je handleiding, of als u de handleiding niet meer hebt: van het hoesje of de schijfjes (zodanig dat wij er zeker van kunnen zijn dat u een originele versie heeft van het spel)
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
Heb ik 2 foto's van de game opgestuurd, en nada...
Omdat het onduidelijk is ( schijf, serial,... ) geloven ze het niet.
Pech gehad deze kerst
Verwijderd
Je zou toch wel een bon hebben van je betaling?
Geef de hond vervolgens genoeg eten, voordat je al jou cd's gaat vreten
Was net lekker aan 't spelen, en opeens valt de server eruit...! en kan niet meer aanloggen.
[edit]
't lijkt dat ze toch op dinsdag server update/patch is?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 11:25 ]
Verwijderd
DaMorpheus schreef op maandag 25 december 2006 @ 02:23:
[...]
Bekend verhaal: gast die miljonair wordt doordat breinlozen zijn zogenaamde uberhacks kopen![]()
Elke kiddo die hem weer spekt haalt lekker veel spyware binnen (bf2 key ripper) en betaald er ook nog eens voor![]()
En zijn claim dat PB het niet detect: PB heeft toegang tot elke nieuwe release van hem, reken maar dat die direct gedetecteerd wordt. Gebruikers van de hack moeten hopen op de ranked servers waar de punkbuster install kapot is.

Als ze echt toegang hadden dan mogen ze wat sneller updaten, want soms zijn hackers echt gewoon duidelijk zichtbaar.
Mashtuur gister: RPK van het dak bij hotel
naar Backyard aan de zijkant van de brug (zeg maar gerust 600 meter)
Hij raakte me zelfs ook nog want ik teste het ook nog door gewoon stil te staan.
Hoe groot is de kans om geraakt te worden vanaf 600M met een RPK van het dak vanaf hotel naar backyard is zeer zeer zeer klein.
----edit----
Ik had me eigenlijk me laten dood schieten dan wist ik gelijk wie de cheater was
En was vergeten met FRAPS op F10 in te drukken, want ik was zo verbaasd hoe stom die cheater bezig was met de RPK.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 11:41 ]
Ehm ik vroeg of BF2 nog meer poorten gebruikte dan degene die in t boekje staan, omdat BFHQ voor geen meter werkte toendertijd, kon ik ze toen zo'n beetje gaan uitleggen waarom ik dat nodig had voor m'n firewall.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:53:
[...]
jah dan doen jullie toch echt iets heel erg fout, want ook in mijn bf2 tijd had ik binnen 24h een reactie en meestal dan meteen met key
misschien stel je de mail wel verkeerd op en dat ze je daarom wantrouwen, of misschien heb ik gewoon steeds VETTE mazzel, maar dat lijkt me sterk na 5 x ofzo
Ik had binnen 24h ook een standaard mailtje terug met "speel op ranked servers om punten te vergaren", op een fatsoenlijk antwoord kon ik weken wachten.
Jij qoute mij , maar mijn post heeft niks met ranked servers of punten oid te maken, dus let ff op als je quote, wie je quote en wat je quote.Dutch_Razor schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:56:
[...]
Ehm ik vroeg of BF2 nog meer poorten gebruikte dan degene die in t boekje staan, omdat BFHQ voor geen meter werkte toendertijd, kon ik ze toen zo'n beetje gaan uitleggen waarom ik dat nodig had voor m'n firewall.
Ik had binnen 24h ook een standaard mailtje terug met "speel op ranked servers om punten te vergaren", op een fatsoenlijk antwoord kon ik weken wachten.
Second, ik heb 2 x een key gekregen van EA zonder bewijs mee te sturen in de vorm van foto's ofzo.
Ik denk dat het er gewoon vanaf hang wie jouw mail opent daar bij EA,
is het iemand die er makkelijk over denkt krijg je zo een nieuwe, heb je net zon "zeurkous" naja dan heb je pech imho.
[ Voor 40% gewijzigd door CrankyGamerOG op 26-12-2006 13:52 ]
Verwijderd
Genoeg supplies denk ik?

EA zou dit toch opgelost hebben met patch 1.10? Het erste vind ik nog, mensen die gewoon niet doodgaan, ook al schiet je ze met 5x C4... Ze blijven gewoon staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 19:07 ]
Verwijderd
Ben even weggeweest en heb zelfs 2142 nog niet gespeeld. Door drukte was het BF2 dat ik voor het laatst heb gespeeld. Ik ben alleen verrast dat er zoveel hacks beschikbaar schijnen te zijn. Hierboven ook de post van een movie. Ik heb dan meteen geen zin meer om online te gaan spelen, wat is er dan nog eerlijk aan? Of is het niet zo erg?Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:07:
....Het erste vind ik nog, mensen die gewoon niet doodgaan, ook al schiet je ze met 5x C4... Ze blijven gewoon staan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:17:
Heb sinds 1.10 al geregeld meegemaakt dat een titan-shield vernietigd zou moeten zijn (hull loopt zichtbaar schade op in de HUD) maar toch blijft ie ingame intakt ... niemand kan er dan op, enige manier om 'm stuk te krijgen is silos babysitten ... Waarlijk vervelend

Trouwens sommigen unlocks zijn wel zeer cheat gevoelig.

----edit----
Voila :http://www.youtube.com/watch?v=nHORe3w0264
---edit----
Nieuwe exploit geintroduceerd: Meerdere SL bacons deployen kan er toe leiden dat je op de Commander spawnd.
De leuke exploit: Pod exploit, laat je overal naar toe vliegen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 01:03 ]
Verwijderd
Er is niets eerlijk, BF2, BF2142... weet niet of ik spijt heb van kopen, maar het is wel leuk om met andere mensen online te kunnen spelen!Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:10:
[...]
Ben even weggeweest en heb zelfs 2142 nog niet gespeeld. Door drukte was het BF2 dat ik voor het laatst heb gespeeld. Ik ben alleen verrast dat er zoveel hacks beschikbaar schijnen te zijn. Hierboven ook de post van een movie. Ik heb dan meteen geen zin meer om online te gaan spelen, wat is er dan nog eerlijk aan? Of is het niet zo erg?
De eerlijkheid is al lang weg!
Ons titan is nu net kapot geweest voordat enkele console was kapot!
Mensen waren ons titan binnen, en de shield is er nog?
Ben dr toch echt niet slecht in man to man maar de laatste tijd word ik steeds sneller neer gehaald en dan vooral steeds door dezelfde. Lijkt me geen toeval. Ook al verschillende games gezien waar mensen meer dan 80 kills hebben en zelf 5x dood gegaan zijn.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Er is geen terugslag! Daarom kan je super accuracy hebben!
Zijn ze op de hoogte bij EA over dit sort dingen?
Verwijderd
Allereerst de resolutie, ik dacht dat zon high end spel wel een res van 1280*1024 zou ondersteunen, ik zou dat gewoonweg een minimum vereiste vinden maar blijkbaar denkt EA daar anders over. Dit heb ik intussen al opgelost door +szx 1280 en 1024 dan toe te voegen bij de exe.
Nu heb ik dus blurry tekst in men console in BF2 en de 2142 versie zoals hier te zien is:
http://stimpytje.brinkster.net/dynamic/eakloterij2.jpg
Nog een probleem is dat ik mijn mijn beestje
E6600
8800GTX
2GB DDR800
Asus P5W
maar een fps haal van rond de 60, in BF2 zit ik altijd boven de 90. Ik heb me laten wijsmaken dat BF2142 ook minder zwaar is als BF2 dus vindik dit uitermate raar. Ik heb BF2142 reinstalled met patch 1.10 . Laatste drivers van nvid 97.44 download en installed en tblijft zo.... Ook weet ik niet hoe ik de AA max krijg, ingame springt het telkes op 4x, in nvidia panel forceren? of in video.con forceren?
Ik weet niet wat ik moet doen, het ergste probleem vind ik nog de lage fps, rond de 60 en drops tot 35 in heavy combat ( ik denk dat deze toch te laag is .... ) Sommige zeggen dat het normaal is, anderen zeggen dat ik constant 100 zou moeten halen.
Dit is met 8AA en 8 ani..filtering
http://stimpytje.brinkster.net/dynamic/fuckedup.jpg
Iemand die weet wat zou kunnen helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 10:25 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:24:
[...]
Er is niets eerlijk, BF2, BF2142... weet niet of ik spijt heb van kopen, maar het is wel leuk om met andere mensen online te kunnen spelen!
De eerlijkheid is al lang weg!
Ons titan is nu net kapot geweest voordat enkele console was kapot!
Mensen waren ons titan binnen, en de shield is er nog?

lees een paar forums zou ik zeggen en je komt de gekste bugs en exploits tegen die in bf2142 zitten.
Ace is blij, dat het geen 50 euro heeft uitgeven aan EA
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 11:04 ]
Verwijderd
Hoe kom jij erbij dat BF2142 minder zwaar is dan BF2? Ik kon met mn oude pc BF2 goed draaien maar 2142 wilde niet echt lopen met alles op laag. Nu met mn nieuwe pc loopt het als een zonnetje. FPS tussen de 80 en 100 continu met alles op hoog en AA op 2x of 4x (weet niet zeker maar het staat aan). Ik draai dit op een E6600 en een 7900GTO en 2Gb PC8500. Dus ik zou niet weten waarom jij zulke fps drops hebt. Probeer het eens met 4x AA ofzo. Ik denk dat je het verschil tussen 4x en 8x echt niet ziet.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:18:
Ik heb erg veel problemen met BF2142 en na die problemen ook problemen met BF2 nu. Ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
Allereerst de resolutie, ik dacht dat zon high end spel wel een res van 1280*1024 zou ondersteunen, ik zou dat gewoonweg een minimum vereiste vinden maar blijkbaar denkt EA daar anders over. Dit heb ik intussen al opgelost door +szx 1280 en 1024 dan toe te voegen bij de exe.
Nu heb ik dus blurry tekst in men console in BF2 en de 2142 versie zoals hier te zien is:
http://stimpytje.brinkster.net/dynamic/eakloterij2.jpg
Nog een probleem is dat ik mijn mijn beestje
E6600
8800GTX
2GB DDR800
Asus P5W
maar een fps haal van rond de 60, in BF2 zit ik altijd boven de 90. Ik heb me laten wijsmaken dat BF2142 ook minder zwaar is als BF2 dus vindik dit uitermate raar. Ik heb BF2142 reinstalled met patch 1.10 . Laatste drivers van nvid 97.44 download en installed en tblijft zo.... Ook weet ik niet hoe ik de AA max krijg, ingame springt het telkes op 4x, in nvidia panel forceren? of in video.con forceren?
Ik weet niet wat ik moet doen, het ergste probleem vind ik nog de lage fps, rond de 60 en drops tot 35 in heavy combat ( ik denk dat deze toch te laag is .... ) Sommige zeggen dat het normaal is, anderen zeggen dat ik constant 100 zou moeten halen.
Dit is met 8AA en 8 ani..filtering
http://stimpytje.brinkster.net/dynamic/fuckedup.jpg
Iemand die weet wat zou kunnen helpen?
http://i95.photobucket.co...2006-12-2302-29-22-64.jpg
Verwijderd
Mijn fps is duidelijk te laag voor mijn gfx. Drops tot 35. Ik zal het proberen als ik thuis kom.
Samen met affinity op 1 core zetten, wat crashes tegenhoud volgens sommige forum threads. Een goeie thrid party driver heb ik ook nodig denk ik (het is het proberen waard), maar welke dan ?
Verwijderd
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat ik een aant hotfixes van windows installed heb, misschien dat eentje ervan me serieus tegenhoud....
Verwijderd
Computersymptomen
Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Reinstal van XP dan maar
ik heb met me c2d allendale geen last hiervan, dus denk alleen voor amdVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:44:
Ik had gehoord dat de multicore problemen alleen bij AMD voorkwamen maar hang me er niet aan op.
Hacks in bf2 geloven we verder wel, danku.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Verwijderd
Euh, wie heeft 't over BF2?Risce schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:54:
Dit topic gaat over 2142!!
Hacks in bf2 geloven we verder wel, danku.
Vraagje, als ik een disconnect krijg, mijn computer gaat inéén keer terug naar desktop of krijg een PC reset zomaar, en we staan op een moment te winnen! hoe telt ie mee in mijn stats? iemand enig idee?

Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 10:30 ]
Ja zeker... werkt prima moet ik zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:39:
Zijn er mensen die een G15 keyboard gebruiken? en zonder problemen?
heb ook een G15 en nog nooit last van gehad tijdens BF2142Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:39:
dat offline gedoe is ook maar nix
en dat voor minder dan de helft van de normale prijs gesealed en al danku thailand
Verwijderd
Lijkt me wel mooi!
Verwijderd
Ja, werkt perfect hier.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:39:
Da's niet mijn ervaring,maar ach, da's ook weer eens subjectiefVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:23:
WHAHAHAHA...ubisoft is net zo erg man!
Verwijderd
Jups, zalige plank !Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:39:
Verwijderd
sinds gisteren heb ik mijn samsung 205bw(1680*1050):
ik heb die shortcut mod al geprobeerd maar dat werkt niet bij mij
ik had al ergens gelzen dat het iets met mijn ati drivers te maken zou kunnen hebben maar dat weet ik niet zkr
hehehe, zeker nooit FarCry online gespeeld.....ook een geweldig spel dat door patches en punkbuster verpest werd.Fern schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:09:
[...]
Da's niet mijn ervaring,maar ach, da's ook weer eens subjectief
Verwijderd
Geef is een paar voorbeelden ?BigBadT schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:10:
[...]
hehehe, zeker nooit FarCry online gespeeld.....ook een geweldig spel dat door patches en punkbuster verpest werd.
Alvast korte waarschuwing: Crysis (opvolger farcry) is van EA
Ik roep het al topics lang, elke game heeft wel iets negatiefs, er is geen game perfect gemaakt, elke goede game kent patches en bij elke game heb je een groep die-hard klagers. Soms spelen de grootste klagers het spel niet eens *hatsjoe-Ace L-hatsjie*

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 29-12-2006 14:08 ]
Een paar voorbeelden:
* Patch 1.2 uitbrengen die vervolgens na een week weer intrekken vanwege bugs
* vervolg patch (patch 1.3 die nog meer bug met zich meebracht) pas veel later (maanden) uitbrengen, hierdoor een 3 splitsing van de community.
* Crappy servers, hoge ping, memory leaks, en de gene die goed draaiden altijd vol.
* patch 1.31, 1.33 en 1.34 volgde snel achter elkaar.... ondertussen was de communty al geslonken tot een paar honderd man wat eerst duizenden waren.
Dan had je punkbuster die je om de zoveel tijd er uit kickte, wanneer je weer inlogde, kreeg je een foutmelding dat je CD key al in use was.... dat soort voorbeelden?
Maar goed... het ging hier over Battlefield 2142....
of zou ik beter kunnen wachten op een andere grote titel (BF3 ooit, en anderen natuurlijk)...ik ben ook wel eens toe aan wat anders af en toe, maarja kan ook Special Forces en Armored Fury doen voor de afwisseling...
en heb geen zin om zo'n buggy spel te gaan spelen, wordt het eigelijk wel veel gespeeld? zijn er veel servers enz.
Nee nooit doen. het is een butspel, het is buggy, niemand speelt het, jij bent lelijk.. nee nee nee, ik zou lekker wachten op battefield 3./// tuurrrrlijk.. Het leven is 1 rechte weg richting de dood.. laten we lekker gaan wachten ja... ideaal... Battlefield 3!!!Thrills33ka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:17:
denken jullie dat het wel de moeite waard is om 2142 een keer aan te schaffen?
of zou ik beter kunnen wachten op een andere grote titel (BF3 ooit, en anderen natuurlijk)...ik ben ook wel eens toe aan wat anders af en toe, maarja kan ook Special Forces en Armored Fury doen voor de afwisseling...
en heb geen zin om zo'n buggy spel te gaan spelen, wordt het eigelijk wel veel gespeeld? zijn er veel servers enz.
Verwijderd
Het is buggy, veel exploits, hacks etc en vaak niet eerlijk!Thrills33ka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:17:
Maaaar, als je van BF2 houdt en (veel)vrij tijd hebt! dan is het zeker de moeite waard.
Soms heb ik 't idee dat ik spijt heb van 't kopen! maar ik geniet van titan spelen!
Verwijderd
Gast je weet me meningThrills33ka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:17:
maar je kan beter wachten op ET:QW
Je gaat toch geen EA product sponseren, want als ik het zo hoor zit het nog steeds inet zo goed gebakken met patch 1.10
Ik ben met deze gasten eens
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 00:28 ]
Vanaf de 1.10 patch heb ik geen disconnects meer
Geen lag meer.. zowel conquest en titan.
Denk dat het per persoon verschillend is of ie van dit genre houd.
Op dit moment vindt ik het een goede game, met veel leuke unlocks.
En 2142 is al voor ongeveer 17,50 te krijgen (nieuwe downloader versie) alleen moet je dan wel met paypal betalen.
In maart stap ik echter ook over op ET:QW
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Zo blijft er weinig over he, als je BF niet koopt omdat het buggy is, SCDA en RB6V om dezelfde reden, zijn dr nog andere games uitgekomen?Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:18:
[...]
Gast je weet me mening![]()
maar je kan beter wachten op ET:QW
Je gaat toch geen EA product sponseren, want als ik het zo hoor zit het nog steeds inet zo goed gebakken met patch 1.10
Ik ben met deze gasten eens. Ze hebben een zeer goede punten: http://www.teamwarfare.co...rumid=117&threadid=343039
En ads zitten nog steedsn iet in BF..
Maargoed ik zal wel makkelijk praten hebben ik heb em gratis gekregen
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Razor op 30-12-2006 20:35 ]
Die dingen staan dan in de hal richting één van de Consoles en dan in (of half in) zo'n uitstulpsel van de muur, ik weet 100% zeker dat er verder geen sentry guns of tegenstanders in die container ruimte zijn op dat moment.
De sentry gun die ik bedoel...

en die staat dan dus in de rode cirkel...

Dat ding schiet dan dus dwars door de muur en door die containers heen,
maw je kunt dus met mazzel één granaat in die gang werpen voordat je zelf het lootje legt.
Meer mensen die dit probleem hebben of was dit al bekend ofzo...
Zou je me kunnen vertellen waar? Bij EA link zie ik €49,99fast-server schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:10:
En 2142 is al voor ongeveer 17,50 te krijgen (nieuwe downloader versie) alleen moet je dan wel met paypal betalen.
www.oldskoolnl.nl
Op dit moment zijn ze 18 dollarRoppedop schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:48:
[...]
Zou je me kunnen vertellen waar? Bij EA link zie ik €49,99
http://cdkeys.internalstorm.com/
lekker goedkoop en mijn account/key stond binnen 10 minuten in mijn mailbox.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Is dat wel te vertrouwen dan?fast-server schreef op zondag 31 december 2006 @ 01:37:
[...]
Op dit moment zijn ze 18 dollarongeveer 14 euro dus.
http://cdkeys.internalstorm.com/
lekker goedkoop en mijn account/key stond binnen 10 minuten in mijn mailbox.

waarschijnlijk met een jeep naar de grens geredenVerwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:22:
Kijkt U maar naar deze screenshot
[afbeelding]
Wie kan mij vertellen wat is er fout?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Dit topic is gesloten.
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!