[PC] Battlefield 2142 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Dinsdag onderhouds dag? Dat is nieuw voor mij :) Maar is dat meestal de hele dag of is het in de avond weer online? (Zo rond een uur of 6 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:44
obsidian schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:45:
Dinsdag onderhouds dag? Dat is nieuw voor mij :) Maar is dat meestal de hele dag of is het in de avond weer online? (Zo rond een uur of 6 ofzo)
volgens mij meestal alleen de ochtend tot een uur of 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Herhaling:

Valt het andere mensen ook op dat connection lost minder vaak voorkomt?

Valt het andere mensen ook op dat er sinds 1 week na de launch geen enkele discussie meer is over ingame advertising? Sterker nog, ik heb geen ads meer gezien (ja ik weet, ze staan nog steeds op de zijkant van containers). Het valt gewoon niet op!

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Risce schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:14:
Herhaling:

Valt het andere mensen ook op dat connection lost minder vaak voorkomt?
Het viel mij vandaag op dat ik er heel veel had,maar vanavond niet,toen viel het mij niet op,ik weet niet of het iemand anders opviel maar mij niet.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij net op dat mijn stats gereset zijn ... samen met die van heel wat anderen, die trouwens nooit gepad hebben ... hopelijk brengt EA dit in orde of de zaak gaat de vuilbak in ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:01:
Het viel mij net op dat mijn stats gereset zijn ... samen met die van heel wat anderen, die trouwens nooit gepad hebben ... hopelijk brengt EA dit in orde of de zaak gaat de vuilbak in ... :(
Klopt idd, stats van ik weet niet hoeveel eerlijke spelers ( including me ) zijn gereset.

Hoe het precies gebeurd is geen idee maar het schijnt wel dat ze al met het probleem bezig zijn en dat sommigen hun punten al terug hebben.

De vraag is alleen of ook alle awards terug gezet kunnen gaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zat er wel dik in met die massale resets dat er een keer wat fout zou gaan voor spelers die hun puntjes eerlijk behaald hebben, hopelijk kan EA het gewoon snel weer terugdraaien, backup van de stats terugzetten ofzo, zal uiteindelijk wel om een database gaan waar het in wordt bijgehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze morgen gekeken en heb stats gedeeltelijk terug ...

Score en rang : ok
Badges en pins : ok

Ontbreken :
- dogtags
- medals en ribbons
- uren per kit, voertuig, ... ( staat op 0 )
- unlocks

grmbl ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vorige week ook voorgehad dat mijn stats terug op nul stonden.
1-2 dagen erna was alles weer in orde, ze hebben blijkbaar de stats problemen nog steeds niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Sipio schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:15:
[...]

Klopt idd, stats van ik weet niet hoeveel eerlijke spelers ( including me ) zijn gereset.
Heb je nooit een keertje de beacon door een muurtje gegooid of even gekeken of de seatswitch op de transport echt werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Risce schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:18:
[...]

Heb je nooit een keertje de beacon door een muurtje gegooid of even gekeken of de seatswitch op de transport echt werkt?
Geloof het of niet maar nee dat heb ik nooit gedaan ( ben ook al 35) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Sipio schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:55:
[...]

Geloof het of niet maar nee dat heb ik nooit gedaan ( ben ook al 35) ;)
dat authoriteitsargument neem ik gaarne aan.

Vandaag zag ik trouwens iemand die maar in caps bleef roepen: WAAR ZIJN MIJN UNLOCKS?! Sommige mensen hebben het blijkbaar nog nooit meegemaakt :D

En over de ingame ads, iemand nog een radicale gedachte?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Risce schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:18:
[...]

Seatswitch? Dat mag niet? :?

• Risce
Lees je even in op de materie ajb. Het is een vorm van cheaten die zo heet, kijk maar aantal pagina's terug.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Risce schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:47:
[...]

Lees je even in op de materie ajb. Het is een vorm van cheaten die zo heet, kijk maar aantal pagina's terug.
Ik had al in dit topic gezocht, maar het staat in het vorige topic. En toen speelde ik nog geen BF2142 :)

[edit] Wie heeft er trouwens een overzicht van alle unlocks in tree formaat? Dus het overzicht wat je in BF2142 zelf hebt maar dan als jpg ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door mvds op 14-12-2006 15:50 ]

• martijn-
obsidian schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:41:
[...]

Ik had al in dit topic gezocht, maar het staat in het vorige topic. En toen speelde ik nog geen BF2142 :)

[edit] Wie heeft er trouwens een overzicht van alle unlocks in tree formaat? Dus het overzicht wat je in BF2142 zelf hebt maar dan als jpg ofzo.
op deze site kun je de unlock tree's bekijken. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Op het Battlefield Community staat nog een interesant bericht. Ik las in de maandelijkse newsletter van Electronic Arts dat er een mogelijkheid bestaat je in te schrijven voor een Full Free Trail van het volledige content van Battlefield 2142. Of dit alleen voor mensen is die zich hebben ingeschreven voor de newsletter of gewoon voor iedereen is mij nog niet bekend. Check het nieuwsbericht. Link staat hieronder.

http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=160302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik neem aan dat dit bullshit is, want anders vind ik het een beetje oneerlijk. Zelfde als al die vrijkaarten voor festivals, je voelt je eigenlijk al bijna bekocht als je WEL betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Risce schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:28:
Ik neem aan dat dit bullshit is, want anders vind ik het een beetje oneerlijk. Zelfde als al die vrijkaarten voor festivals, je voelt je eigenlijk al bijna bekocht als je WEL betaald.
Met aangegeven reden ben ik het ook helemaal met je eens. Zo te zien is het wel degelijk een actie van Electronic Arts om Battlefield 2142 nog meer te promoten. Ik ga eens kijken of de niewsberief ook helemaal te vinden is op het internet net als de battlefield newsletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Hey,

ik kwam dit tegen (via de BF newsletter e-mail):

http://preferences.fun.ea...eld.asp?sssdmh=dm24.99269

en heb mezelf dus geregistreerd, dan kom ik ook eens kijken of ik 2142 leuk vindt... tot nu toe alleen maar heel veel BF2 gedaan en BF2142 helemaal rechts laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vergeet niet dat het een trail is, dus na zoveel dagen kan je het niet meer spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Het is dus inderdaad wel waar. ben heel benieuwd hoe lang die trial dan is. Ik vind het eigenlijk helemaal geen goed idee, maar het laat mensen iig wel zien dat de main reasons dat mensen bf2 blijven spelen, ipv 2142, nl. 1) "Het is maar een mod" 2) Ingame adverts, beide eigenlijk niet opgaan.

1) Het is wel 100% beter
2) Daar hoor ik helemaal niemand meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Nou zoveel beter vindt ik het anders niet, het is totaal anders laat maar lekker met realtische wapens schieten, bovendien vindt ik de future echt bout uitgewerkt. Die mechs zijn lachwekkend niet te spreken over de hover tanks en het bos aan neppe wapens.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
evilpin0 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:59:
Nou zoveel beter vindt ik het anders niet, het is totaal anders laat maar lekker met realtische wapens schieten, bovendien vindt ik de future echt bout uitgewerkt. Die mechs zijn lachwekkend niet te spreken over de hover tanks en het bos aan neppe wapens.
Dat is jouw mening.

Trouwens, over de ingame-ads. Ik sprak net een vriend en die zegt dat wat wij nu zien op de containers, dat dat slechts placeholders zijn voor de ads, die nog moeten komen. En dat het systeem binnenkort (na een redelijk bugfix ronde) geactiveerd wordt. Rennen we toch nog rond tussen de Dr Pepper en Dr Adams reclames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:45
Hebben jullie ook welis dat als jullie levend worden (het is al laat en weet het juiste woord niet meer :P ) door een assault en dan ineens een andere klasse bent ?

Ik heb toch redelijk vaak dat ik ineens recon ben ofzo :?
Ook heb ik dan alle unlocks van recon die ik zelf nog niet heb geunlockt.
Meestal is dit als er naast mij een recon gast op sterfen ligt en ik weer levend wordt gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Nano2009 schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:00:
Hebben jullie ook welis dat als jullie levend worden (het is al laat en weet het juiste woord niet meer :P ) door een assault en dan ineens een andere klasse bent ?

Meestal is dit als er naast mij een recon gast op sterfen ligt en ik weer levend wordt gemaakt :P
dat gebeurt soms dan heeft iemand jouw kit opgepakt of lig je langs de kit van iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Nano2009 schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:00:

it's not a bug, it's a feature. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
Ik heb ook het gevoel dat die borden waar opstaat: The enemy is out there ook reclame borden zijn.
En die containers gewoon zo blijven.
Ik zou mijn ad namelijk niet zomaar op zo'n container willen hebben, zo'n bord is veel beter... Voor de adverteerder dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb vandaag 3x crash-to-desktop gehad, allemaal zonet.
Ik word er niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:05:
Nou, ik heb vandaag 3x crash-to-desktop gehad, allemaal zonet.
Ik word er niet goed van.
Vreemd genoeg heb ik dat ook een paar keer gehad,maar dat was nog met de oude patch.Wel heb ik nog dat m'n stats weg zijn als ik net een game gespeeld heb en ik meende dat dat toch verholpen was met de nieuwe patch :?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt 1.10 uit? 15-Dec zou de laatste test dag zijn geweest?

Ik neem aan dat je patch 1.06 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Goede vraag op 't juiste moment? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Over de advertenties: op de website van de IGA Ad Cache Editor kan je een hoop informatie vinden.

Om de advertenties te blokkeren moet je de volgende IP-ranges volledig blokkeren met behulp van een firewall, router of een stuk software:

72.3.184.144-72.3.184.159
72.32.5.0-72.32.5.15

Het programma PeerGuardian 2 stelt je in staat om ranges IP adressen te blokkeren onder Windows. Maak zelf een lijst aan van adressen welke geblokkeerd moeten worden en voeg de bovenstaande ranges toe. Zorg er wel voor dat PeerGuardian 2 gestart is wanneer je Battlefield 2142 gaat spelen. ;)

Bestaande advertenties (welke al gedownload zijn naar je computer) kun je verwijderen door je My Documents\Battlefield 2142\icontent.cache te hernoemen naar iets anders. Indien het spel hier niet goed tegen kan (bij mij genereerde hij keurig netjes een lege nieuwe icontent.cache), kan je hier de originele icontent.cache neerladen welke je ook had toen je het spel vers geinstalleerd was op je computer. Technisch detail voor de experts: icontent.cache is een SQLite database.

WAARSCHUWING: dit zal ongetwijfeld schoppen tegen de licentie van het spel. Kom niet huilen als er consequenties volgen door de advertisements te blokkeren.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
The Zep Man schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:34:
Over de advertenties: op de website van de IGA Ad Cache Editor kan je een hoop informatie vinden.

Om de advertenties te blokkeren moet je de volgende IP-ranges volledig blokkeren met behulp van een firewall, router of een stuk software:

72.3.184.144-72.3.184.159
72.32.5.0-72.32.5.15

Het programma PeerGuardian 2 stelt je in staat om ranges IP adressen te blokkeren onder Windows. Maak zelf een lijst aan van adressen welke geblokkeerd moeten worden en voeg de bovenstaande ranges toe. Zorg er wel voor dat PeerGuardian 2 gestart is wanneer je Battlefield 2142 gaat spelen. ;)

Bestaande advertenties (welke al gedownload zijn naar je computer) kun je verwijderen door je My Documents\Battlefield 2142\icontent.cache te hernoemen naar iets anders. Indien het spel hier niet goed tegen kan (bij mij genereerde hij keurig netjes een lege nieuwe icontent.cache), kan je hier de originele icontent.cache neerladen welke je ook had toen je het spel vers geinstalleerd was op je computer. Technisch detail voor de experts: icontent.cache is een SQLite database.

WAARSCHUWING: dit zal ongetwijfeld schoppen tegen de licentie van het spel. Kom niet huilen als er consequenties volgen door de advertisements te blokkeren.
Ik wist wel dat dit soort dinge gingen komen! :) Je kunt dus ook zelf je eigen plaatjes en zelfs bik-videos in de map plaatsen. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de ads uiteindelijk actief gaan worden, ik denk niet voor patch 1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Risce schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:16:
[...]

Ik wist wel dat dit soort dinge gingen komen! :) Je kunt dus ook zelf je eigen plaatjes en zelfs bik-videos in de map plaatsen. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de ads uiteindelijk actief gaan worden, ik denk niet voor patch 1.10
Ads waren al eerder getest. Sommige mensen hebben reclame ontvangen voor Intel CPU's. Zij (IGA Worldwide) kunnen het in gebruik nemen wanneer zij willen. Elke keer als je BF2142 client opstart, zoekt hij contact op met hun servers voor nieuwe advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik vind het wel raar dat ze het nog niet in gebruik genomen hebben, EA heeft ook al mods gecontact of die een banner wilden insturen voor op de reclameborden, volgens mij gaan ze geen echte advertenties plaatsen (of wil niemand dr kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
ik heb gisteren 2 keer gehad dat zodra een potje was afgelopen en de nieuwe begon te laden dat mijn PC opnieuw opstarte. heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

martijn- schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:01:
ik heb gisteren 2 keer gehad dat zodra een potje was afgelopen en de nieuwe begon te laden dat mijn PC opnieuw opstarte. heeft iemand anders hier ook last van?
Stel de affinity van het Battlefield 2142 process in op 1 enkele core van je CPU, niet op 2 tegelijk. Dit helpt zowel met jouw probleem als met de vele "CTD"'s welke de meeste mensen zo nu en dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

of je blokkeert die ips gewoon lekker in je firewall ;)

waar spelen jullie allemaal eigenlijk ?

op de doorsnee server is het teamplay gehalte soms ver te zoeken

[ Voor 88% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-12-2006 11:32 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@dutch razor: Dat is niet gek. Dat is te verklaren uit de enorme storm van protest, gevolgd door de klachten over de technische onvolkomenheden. Dus gaan ze nu goodwill kweken, ws. met een competitie dat je zelf je banners kunt insturen in een competitie ofzo, en daarna komen ze er echt aan. Ws. gevolgd door persberichten over bepaalde borden dat als je er een screen van maakt dat je iets verdient. Etc.

@defiance: Zorg dat je een goede buddy list opbouwd. Ik heb 3 clans waar ik mee speel en dat is hartstikke goed. (LSF, PIGGED en POP). LSF server is goed gemodded ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Patch 1.10 incoming!

Dikke download, maar veel verbeteringen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jah net zoals al die andere patches hiervoor zeker, of die bij bf2 ? 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:49:
[...]

jah net zoals al die andere patches hiervoor zeker, of die bij bf2 ? 8)7
Check de changelog dan :)
Spectator mode zit erin, dat is super voor iedereen die aan matches voor cups/tournooien doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Remove ability to resupply all unlimited ammo objects'

Geen ammo kistjes meer ongelimiteerd?
Eigen zijn die niet ongelimiteerd, kan maar een paar keer supplyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:02:
'Remove ability to resupply all unlimited ammo objects'

Geen ammo kistjes meer ongelimiteerd?
Eigen zijn die niet ongelimiteerd, kan maar een paar keer supplyen.
Nee, je kan objecten (voertuigen/gebouwen) die al onbeperkt munitie hadden niet meer resupplyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:37

Fab1Man

Live life to the fullest

En niet de map Garmisch-Partenkirschen? :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, vraag ik me af hoeveel bugs/exploits zitten in deze update ;)

Update is 32.7MB.

Huidige update van BF2 is 540MB, en uitgepakt heeft ie 2GB ruimte nodig!

Gaat goed bij EA.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mirror aangemaakt: http://files.i3d.nl :)
De nieuwe maps komen in de boosterpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13
Boosterpack moet je voor betalen toch?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jorisdekloris schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:06:
Boosterpack moet je voor betalen toch?
Altijd he B)
Ze zijn geen <+:)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kan of heeft iemand een copie/scan van de handleiding ? ( battlefield2124 )

Mijn is verscheurd door de hond :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Bij mijn weten waren rond patch 1.5 bij bf2 twee gratis maps bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Risce schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:01:
[...]

Bij mijn weten waren rond patch 1.5 bij bf2 twee gratis maps bijgekomen.
Battlefield 2 is pas bij patch 1.41 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:36:
Hoi,

Kan of heeft iemand een copie/scan van de handleiding ? ( battlefield2124 )

Mijn is verscheurd door de hond :-(
Handleiding heb je toch niet nodig, behalve voor de serial. En dat is maar 1x. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Heb even een uurtje gespeeld ,ze hebben nog wel wat te doen bij EA,zoals switchen naar een ander team wat niet lukt ingame,of je stats die(nog steeds) weg zijn na een game op zich is dat laatste niet erg(gewoon opnieuw inloggen) ,maar dat je niet kunt switchen was voorheen niet zo of misschien was dat wel een bug zodat je nu niet meer kunt switchen :?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bedoel je het switchen naar een ander squad? Dat staat inderdaad met opzet uit.
Als autobalance aanstaat lukt switchen van team ook niet altijd om te voorkomen dat alle losers snel naar het winnende team wisselen.

[ Voor 46% gewijzigd door Stewie! op 19-12-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
DaMorpheus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:09:
[...]

Battlefield 2 is pas bij patch 1.41 :Y)
:o 8)7

1.4 Patch - New content

· New level: Road to Jalalabaad (Conquest 16-32-64, Singleplayer, Co-op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:50:
[...]
Handleiding heb je toch niet nodig, behalve voor de serial. En dat is maar 1x. 8)
Geen idee, ik heb de kans zelf niet gehad deze in te zien, toen was de hond
mij voor.....

Nu over de serial spreekt, nu zie ik het ook dat daar een serial opstaat...
Alleen is meer als de helft onleesbaar. Damn. Wat nu ?

En ik zie nu ook dat de schijf beschadigd is, Mmmm ik kan hem maar moeilijk
uitlezen. Morgen een backup branden, weet iemand een foto van deze schijfcoverzijn.
( ik zou deze nemen, maar de schijf ziet er niet goed uit )
Kan ik die op de backup plakken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:53:
[...]

:o 8)7

1.4 Patch - New content

· New level: Road to Jalalabaad (Conquest 16-32-64, Singleplayer, Co-op)
En Wake islands bij een van de eerste patches al, maar vergeet niet Armored Fury en Euro Force, beiden goed voor 3 nieuwe maps, nieuwe legers en nieuwe wapens en beiden 10€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 03:01:
[...]

mij voor.....

uitlezen. Morgen een backup branden, weet iemand een foto van deze schijfcoverzijn.
Gozer, koop het spel gewoon. :O Of stuur de restanten op naar de juiste instantie. |:(

En kom niet met het domme gezeur van dat je 'niet weet wie dat is'. Lees de restanten van je handleiding maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Tja, we kkunnen wel blijven zeuren over ons spel :D We blijven het toch wel spelen :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
  • Laatst online: 27-06 14:57
Lol of probeer je via deze weg een Handleiding, serial, cover en cd image te bemachtigen? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
  • Laatst online: 27-06 14:57
Gisteren trouwens Patch V1.10 gedownload.. weinig verbeteringen alleen maar verandering in game regels en anti cheat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm, om er een topic over te openen vind ik ook wat ver gaan maar ik kan nu ineens niet meer inloggen op de ea master server sinds ik patch 1.10 heb geïnstalleerd. ook als ik mijn firewall heb uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
jorisdekloris schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:16:
Tja, we kkunnen wel blijven zeuren over ons spel :D We blijven het toch wel spelen :P
Iedereen die ik ken speelt het eigenlijk vooral door gebrek aan alternatief. Eerste kwartaal komt er onder andere quake wars en team fortress 2, ik denk dat we dan pas echt zullen zien waar BF2124 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:50:
[...]
Jij reinstalled nooit een spel? Ik backup mijn gamekeys altijd in een passwordprogramma. Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
SURFivor schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:22:
hmm, om er een topic over te openen vind ik ook wat ver gaan maar ik kan nu ineens niet meer inloggen op de ea master server sinds ik patch 1.10 heb geïnstalleerd. ook als ik mijn firewall heb uitgeschakeld...
same here 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat er binnenkort een 1.11 patch komt :P Ik heb nu continue dat ik na een spelletje gedaan te hebben ineens weer de startrank heb. Ik heb dan wel gewoon mijn unlocks enzo, alleen mijn punten beginnen elke keer dat ik 2142 opstart weer bij 0. Ook heb ik steeds dat wanneer ik op de Titan dood ga, ik in de vloer zak en dan geen muren enzo meer zie. Gisteren had ik dat er gezegd werd (door het spel) dat de enemy titan shield kapot was, maar toen ik mezelf in een pod lanceerde kwam ik er op een minder prettige manier achter dat het schild er nog was :P Boven in het beeld zag je dat het schild kapot was, maar de 4 reactor control panels waren niet zichtbaar, en het schild was er ook nog. Wel was het zo dat alle raketten die de Titan raakte de hull beschadigden. Dus het schild was er niet, maar toch weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Jep het gaat echt fantastisch met EA.
Nu brengen ze zelfs een patch uit voor een ONLINE spel waardoor je niet meer online kunt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook hetzelfde, ik kan op geen enkele manier connectie maken met de EA Master Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

londonertje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:51:
[...]

op http://www.play.com/Games...66/-/Product.html?cur=258 is ie nu 26.99 das denk ik de laagste prijs dat je het spel kan vinden.
Maar dan komen de verzendkosten er nog bij :) Bij cd-wow is ie 28.99 incl verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik een online spel van EA koop.
Wat een gezeik is dat zeg.
Dit is al de 5e keer dat ik het spel moet reinstallen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dat is toch de aziatische versie?

in ieder geval is het niet de Europese versie, die staat ook te koop bij CD WOW voor de gewone prijs.

ik heb hem (europese release) via Amazon.co.uk besteld voor 30 euro incl. verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nano2009 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:47:
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik een online spel van EA koop.
Wat een gezeik is dat zeg.
Dit is al de 5e keer dat ik het spel moet reinstallen. -O-
Waarom herinstalleer je het spel telkens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
DaMorpheus schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:02:
[...]

Waarom herinstalleer je het spel telkens?
De ene keer wil het spel niet meer opstarten.
Dan kan ik niet meer inloggen.
Dan komt er weer een patch die niet werkt.
enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Niet kunnen inloggen, is dat op de onderhoudstijden van EA van de masterservers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

SURFivor schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:50:
[...]

dat is toch de aziatische versie?

in ieder geval is het niet de Europese versie, die staat ook te koop bij CD WOW voor de gewone prijs.

ik heb hem (europese release) via Amazon.co.uk besteld voor 30 euro incl. verzendkosten
Klopt, er zit een sticker op van Hongkong ofzo, maar de DVD is gewoon engels, en de handleiding ook. Dus je kan hem gewoon gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
[...]

mij voor.....

hahhahaahahah, sneuheid.

@niekoesj: Er zijn wel een aantal gameplay veranderingen. Zo is het nu eindelijk mogelijk om een beetje fatsoenlijk te schieten met je tv raketten van je attack chopper. En probeer ook eens je pistols uit. Wat betreft titan problemen: ze hadden gewoon nooit een nieuwe gamemode moeten plakken in een oude engine. Dat komt vast nooit meer goed (alhoewel ik meestal weinig last heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Lekker even BF 2142 spelen dacht ik.

Opstarten -> Hey, nieuwe patch -> downloaden -> spelen

Elke keer als ik nu een Titan in ga word vanaf ongeveer 5 meter van de ingand me hele beeld zwart. Het enige wat ik kan zien zijn wapens van anderen, andere spelers en de forcefields van de deuren. Maar eens een reinstal van de patch doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
[...]

mij voor.....

Weet je wat.... je mag mijn serial wel gebruiken ;)

Het is tenslotte kerstmis he :)

spoiler:
1111-1111-1111-1111-1111

Ik zeg alleen niet in welke volgorde ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
harry64 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:17:

Elke keer als ik nu een Titan in ga word vanaf ongeveer 5 meter van de ingand me hele beeld zwart. Het enige wat ik kan zien zijn wapens van anderen, andere spelers en de forcefields van de deuren. Maar eens een reinstal van de patch doen.
als dat uberhaupt gaat... Maar beter update je videocarddrivers, want het klinkt meer als directx of drivers probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online

Had ik ook na patch 1.05, rommel eens wat met de lighting en shadow settings, dat was bij mij de oplossing.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
heb een crc error op renddx9.dll waardoor de patch er mee kapt. Waarom moet het altijd op deze manier :(

edit: vals alarm, bleek wat mis te zijn met de download. Officiele mirror werkte wel (maar was langzaam natuurlijk :P)

edit2: maar natuurlijk crashed hij nou meteen omdat hij de eerste keer de patch niet heeft kunnen afmaken. Prutsersssssssss

[ Voor 57% gewijzigd door kingmob op 20-12-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:25:
[...]

Jij reinstalled nooit een spel? Ik backup mijn gamekeys altijd in een passwordprogramma. Just in case.
Ja, ik re-install wel eens een spel. En ja, je hebt de serial nodig tijdens de installatie. Echter, de serials backuppen gaat mij te ver. Ik ben gewoon zuinig op mijn spellen en toebehoren, in tegenstelling tot de meeste andere mensen. :|

[edit]
kingmob schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:44:
edit2: maar natuurlijk crashed hij nou meteen omdat hij de eerste keer de patch niet heeft kunnen afmaken. Prutsersssssssss
Doordat jij je patches van dubieuze third-parties haalt zijn de ontwerpers ervan prutsers? OK...

[ Voor 64% gewijzigd door The Zep Man op 20-12-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
DaMorpheus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:12:
Bedoel je het switchen naar een ander squad? Dat staat inderdaad met opzet uit.
Als autobalance aanstaat lukt switchen van team ook niet altijd om te voorkomen dat alle losers snel naar het winnende team wisselen.
Ik bedoel als een squad mij uitnodigt,en ik accepteer,dan kan ik niet joinen.erg vreemd dus.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

klopt je moet eerst uit je huidige squad stappen.

dat komt ook onder in je beeld te staan nadat je het verzoek geaccepteerd hebt

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
ikman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:00:
klopt je moet eerst uit je huidige squad stappen.

dat komt ook onder in je beeld te staan nadat je het verzoek geaccepteerd hebt
Sinds mensen hebben bedacht dat het niet goed zit, is elke menselijke fout van eigen user kant uitgesloten :*)

Verwijderd

Ik voel aan mijn water dat het al gepasseerd is maar kan het echt niet terugvinden ... welke vereisten moet je voldoen om 'major general' te worden ?

• Risce
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:22:
Ik voel aan mijn water dat het al gepasseerd is maar kan het echt niet terugvinden ... welke vereisten moet je voldoen om 'major general' te worden ?
volgens mij zijn hier nog helemaal geen ranks besproken, maar hier is een linkje die al wel voorbij is gekomen: http://www.online-multiplayer.com/bf2142/bf2142_ranks.html

0 Punten?! Nee, zowel major-gen als lieu-gen worden uitgedeeld door het dice team. Om onduidelijke redenen, net zo onduidelijk als wanneer iemand supreme commander wordt. Mijn speculatie op het laatste: als iemand een bepaalde waarde haalt in alle 4 de klassen boven een bepaalde rank (dat is prereq)

Verwijderd

Alles van lighting gewoon uitzetten, probleem weg.

• jorisdekloris
Risce schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:33:
[...]

volgens mij zijn hier nog helemaal geen ranks besproken, maar hier is een linkje die al wel voorbij is gekomen: http://www.online-multiplayer.com/bf2142/bf2142_ranks.html
Volgens mij klopt het niet helemaal of liever helemaal niet :D

Ik ben Major Silver maar heb echt geen 50.000 punten

Global Points Required:
50002

Tierelier

• kingmob
The Zep Man schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:46:
Doordat jij je patches van dubieuze third-parties haalt zijn de ontwerpers ervan prutsers? OK...
Een crc error maakt de third party niet dubieus. Een onderbroken patch die je volledige game breekt echter...

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:46
als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik het spel meteen de kast heb ingegooid :P bespaard me een hoop frustraties 8)

Verwijderd

maxoss schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:55:
als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik het spel meteen de kast heb ingegooid :P bespaard me een hoop frustraties 8)
Hier loopt het spel van dag 1 vlekkeloos, zowel op laptop als op desktop ...

• icecoolsniper
  • Laatst online: 11-09 01:22

icecoolsniper

never run from a sniper!

Eindelijk het spel binnen. Kan ik wel singleplayer spelen, maar geen multiplayer :(
Zodra ik dubbelklik op een server wordt het scherm zwart, en crasht het spel naar de desktop, zonder foutmelding of wat dan ook :(

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!