UPC MediaBox - Digital Video Recorder - details?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 66.319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:23

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 131548 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 01:41:
[...]

Als je nu eerst eens een kabel scart > component gebruikt en eens kijkt hoe het eruit ziet voor je allerhande dure dingen gaat aanschaffen ? Mijn oude tv kon ook geen RGB aan en dat zag er prima uit.

Heb de DVR nu draaien en het is een topapparaat !! (ik had een Sony HDD-RDR725 van 2 maand oud)
Een scart>component kabel werkt alleen als het bewuste apparaat ook component uitstuurt over de scart. Mijn TV kan wel RGB aan, mijn beamer en receiver (die als middelpunt van mijn homecinema fungeert) echter niet.

Maar zeg jij nu dat een scart>component kabel bij jou werkt? Jouw TV heeft dus component inputs?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Mijn TV heeft component inputs ja, echter ik gebruik gewoon de RGB scart. Makkelijk voor de 'flag' van het beeldformaat en de audio natuurlijk.

Ja, wellicht dacht ik iets te simpel, dacht dat je beamer geen scart input had, dus vandaar mijn 'oplossing'
Overigens had ik mijn inmiddels afgevoerde 725 zowel scart composiet als component aangesloten en ik zag het verschil niet echt (vlgs mij is het heel vaak psychisch ofzo) dus soms gaat de 'discussie' over al die aansluitingen mij te ver.

Ervan uitgaande dat je wel digitaal wilt kijken (dat verschil in beeld is significant) kun je dan niet net zo goed een separate DVD recorder kopen ? Weet even niet zo of die RGB-scart in aanneemt, als dat zo is kun je dan weer via component uit .... ja omslachtig, maar een kastje van 99.-- vind ik echt zonde van het geld.

He, ik heb trouwens ook een SEAT, dus ik 'volg' je 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 16-02-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb een ook een Sony DVD recorder (RDR-HX710), met inderdaad component out. Deze kan vast het signaal van mijn decoder van RGB omzetten naar component, maar dan zit ik met het probleem dat ie dat niet doet als ik tegelijk een ander programma wil opnemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja dat weet ik niet :o

(Opnemen die je met die pvr/dvr en het uitgaande signaal gaat via je 710 dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40
Heb 'm nu ook een maandje of 2 staan.
Leuk apparaat, eindelijk heb je wat aan die digitale TV, aangezien opnemen voorheen nogal omslachtig was (ding aanzetten op juiste kanaal of klooien met IR-oogjes)...

Erger me nog wel kapot aan wat dingen:
- alleen maar spoelen: geen 30 seconden skipfunctie: half uur doorspoelen duurt veels te lang nu :r
- programma weggooien gaat kut: na op stop te drukken moet ie gewoon vragen of je het programma wilt bewaren, of weggooien. 70% van de tjid wil je het toch weggooien. Nu moet je die hele lijst door, kijken welke je net gezien hebt.... Pffffffffffffffffffffffff 8)7
- geen zoekfunctie in de gids: kansloos
- 1 tuner om op te nemen, ipv 2: 70 kanalen, komop UPC....
- geen functie om een serie op te nemen, terwijl 99% van de gebruikers dat nou juist doet lijkt me... Kan toch niet zo moeilijk zijn: zoekfunctie in de gids -> "Dit was het nieuws" -> selecteer programma -> serie opnemen, en uiteraard de herhalingen niet :+

[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 19-02-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Exact de dingen waar ik me ook aan erger. En dat alles was ik juist wel gewend met media center. Alleen keek ik dat draadloos op me tv, en nu met RGB scart, dus beeldkwaliteit is 100x beter geworden.
Ik vermoed dat zoeken en serie opnemen er niet zullen komen, ik denk dat het apparaat er niet krachtig genoeg voor is. Daarnaast is een grote iritatie dat je voor sommige zenders niet meer dan 1 dag vooruit kunt kijken in de gids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:46
Ben het eens met je punten, en daarbij nog de favorieten natuurlijk ;)

De bookmarks zijn soms wel handig om grote delen te skippen (druk op groen terwijl je een opname bekijkt), met links en rechts kun je dan door je bookmarks skippen, maar dat staat volgens mij niet eens in de documentatie. Uiteraard alleen handig als je een film o.i.d. al een keer hebt bekeken.
[b][message=27532598,noline]
Ik vermoed dat zoeken en serie opnemen er niet zullen komen, ik denk dat het apparaat er niet krachtig genoeg voor is. Daarnaast is een grote iritatie dat je voor sommige zenders niet meer dan 1 dag vooruit kunt kijken in de gids.
Is gewoon een software-feature dus moet in te bouwen zijn, heeft verder niets met de krachten van de box te maken, opnemen kan 'ie, dus ook met een zoekfunctie of serie-markering :)

Die EPG is inderdaad soms irritant, vooral bij de RTL zenders, maar daar kan UPC volgens mij weinig aan veranderen...

[ Voor 44% gewijzigd door man-o-script op 20-02-2007 09:26 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het meest direct weggooid is de lijst niet zo lang.***

Kan nu kijken EN opnemen (idd zonder gedoe en oogjes) nu moeten het opeens al 2 opnames zijn ?

Spoelen gaat echt snel zat op stand 4 kan ik het niet bijhouden, stappen van 30 sec is juist niet makkelijker m.i.

Een uitgebreide memo stelt je in staat dagelijks/wekelijks op te nemen. Herhalingen niet ? Welk apparaat kan dat uberhaupt ? (RTL maakt er een potje van met de diverse csi varianten, dat zou makkelijk zijn)

Dr is kennelijk altijd wat te zeuren, ik vind het spijkers op laag water zoeken.

***Moet je bij een Sony is wat van de HD afhalen .... 3 knopjes, weet u het zeker ... ja/nee ... *zucht*

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 20-02-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:53

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Upc blijft ontwikkelen aan de software. Je moet niet vergeten dat ze de chelloo ook lezen en echt wel er mee bezig zijn. Het spoelen op de snelste stand is super (minuut in 3 seconden). En twee opnames kan soms ook. Je kunt een kanaal opnemen, een ander kanaal op pauze zetten en een derde analoog kijken. Moet je alleen degene die op pauze staat binnen 150 minuten kijken.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

matthijst schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:18:
Heb 'm nu ook een maandje of 2 staan.
Leuk apparaat, eindelijk heb je wat aan die digitale TV, aangezien opnemen voorheen nogal omslachtig was (ding aanzetten op juiste kanaal of klooien met IR-oogjes)...

- alleen maar spoelen: geen 30 seconden skipfunctie: half uur doorspoelen duurt veels te lang nu :r
- programma weggooien gaat kut: na op stop te drukken moet ie gewoon vragen of je het programma wilt bewaren, of weggooien. 70% van de tjid wil je het toch weggooien. Nu moet je die hele lijst door, kijken welke je net gezien hebt.... Pffffffffffffffffffffffff 8)7
- geen functie om een serie op te nemen, terwijl 99% van de gebruikers dat nou juist doet lijkt me... Kan toch niet zo moeilijk zijn: zoekfunctie in de gids -> "Dit was het nieuws" -> selecteer programma -> serie opnemen, en uiteraard de herhalingen niet :+
Serie opnemen kan gewoon, alleen niet op de manier zoals jij het misschien wil. Dit kan met de optie uitgebreide memo instellen. Hiermee kun je op een bepaald tijdstip dagelijk of wekelijks. iets op nemen. Ideaal voor series in mijn opinion :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouda
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:00

Wouda

^C^C^C^C^C

Vandaag eindelijk mijn DVR van UPC binnen gekregen. Ik denk, aansluiten die handel, kan ie pas geactiveerd worden wanneer de oude mediabox gedeactiveerd is... Maargoed, ik was zeer benieuwd naar de mogelijkheden van de USB aansluiting. Dus bellen met een direct nummer van de klantenservice (lekker goedkoop) en mij werd verteld dat het zeer zeker mogelijk is de USB aansluiting van de DVR te gebruiken om opgenomen beeldmateriaal te kopiëren naar de PC. Ik werd zelfs verwezen naar Tweakers.net, maar tevergeefs.
Er is verder nog niets bekend over dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Falcon schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:42:
[...]

Serie opnemen kan gewoon, alleen niet op de manier zoals jij het misschien wil. Dit kan met de optie uitgebreide memo instellen. Hiermee kun je op een bepaald tijdstip dagelijk of wekelijks. iets op nemen. Ideaal voor series in mijn opinion :)
Maar dan krijg je van die onduidelijke namen als RTL 4 als je CSI opgenomen hebt. Ook houdt hij geen rekening met gewijzigde tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37
SKaTaN schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:22:
Maargoed, ik was zeer benieuwd naar de mogelijkheden van de USB aansluiting. Dus bellen met een direct nummer van de klantenservice (lekker goedkoop) en mij werd verteld dat het zeer zeker mogelijk is de USB aansluiting van de DVR te gebruiken om opgenomen beeldmateriaal te kopiëren naar de PC. Ik werd zelfs verwezen naar Tweakers.net, maar tevergeefs.
Er is verder nog niets bekend over dit fenomeen?
Die medewerker heeft een zeer dikke duim. Met de USB-aansluiting kun je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210071

Weet iemand de oplossing voor het volgende probleem?

Heb een paar weken terug middels memeo's een paar series ingesteld.
Deze werden netje opgenomen op dezelfde dagen op verschillende tijdstippen vanverschillende zenders
Nu zijn de tijdstippen van de series gewijzigd.
Ik heb alle bestaande memo's verwijderd.
Nieuwe memo's ingesteld

Toch neemt hij nu ook nog de oude memeo's op.....kortom nu is het een zootje met veel overlappingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 131548 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:09:
Als je het meest direct weggooid is de lijst niet zo lang.***
Weekje vakantie en je hebt een lijst....
Kan nu kijken EN opnemen (idd zonder gedoe en oogjes) nu moeten het opeens al 2 opnames zijn ?
Uiteraard, is dat zo gek? Ze doen stoer met 70+ kanalen, waarom dan maar 1 tegelijk opnemen, is de rest rotzooi?
Spoelen gaat echt snel zat op stand 4 kan ik het niet bijhouden, stappen van 30 sec is juist niet makkelijker m.i.
Naja, smaken verschillen.
Een uitgebreide memo stelt je in staat dagelijks/wekelijks op te nemen.
Ja, snap ik: Eastenders, BBC: das 4x per week, op verschillende tijden. Dus 4x programmeren. In mediacenter is het 1x zoeken: "Eastenders" -> "serie opnemen"
Herhalingen niet ? Welk apparaat kan dat uberhaupt ? (RTL maakt er een potje van met de diverse csi varianten, dat zou makkelijk zijn)
Microsoft MCE?
Dr is kennelijk altijd wat te zeuren, ik vind het spijkers op laag water zoeken.
Tsja, jij hebt schijnbaar geen ervaring met MCE. UPC zou de Microsoft MCE interface in hun boxen moeten gebruiken, nog een tuner toe moeten voegen, dan zou het een perfect apparaat zijn, maar ja, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren....
Ze kunnen het trouwens makkelijk maken: geef die zooi vrij zodat je een de UPC-kaart in je PC kunt pluggen, zijn ze van al het gezeik af en heb je meteen een bijgewerkte gids :r
Falcon schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:42:
"Ideaal" is een groot woord: eerst die hele gids pagina voor pagina doorbladeren, dat gaat al zo lekker snel :X
Ideaal is zoeken in de gids -> serie opnemen en de DVR het verder zelf laten uitzoeken op basis van de gidsgegevens... Maar ja, dat zal nog wel een jaar of wat duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:31
Anoniem: 210071 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:46:
Weet iemand de oplossing voor het volgende probleem?

Heb een paar weken terug middels memeo's een paar series ingesteld.
Deze werden netje opgenomen op dezelfde dagen op verschillende tijdstippen vanverschillende zenders
Nu zijn de tijdstippen van de series gewijzigd.
Ik heb alle bestaande memo's verwijderd.
Nieuwe memo's ingesteld

Toch neemt hij nu ook nog de oude memeo's op.....kortom nu is het een zootje met veel overlappingen...
typische tweaker....niet lezen....diezelfde fout heb ik ook gemaakt. ;) ..je moet naar je gids gaan..en dan verwijderen selecteren....en dan niet OK maar op Back klikken...zo verwijder je uitgebreide memos.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
matthijst schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:18:
nou nou...erger me kapot..tot aan december kon je opnemen met je bandrecorder en verder niks....de functionaliteiten die je inmiddels erbij hebt gekregen zijn echt goud waard....en ja...wat minor glitches...maar dat heb je ook als je een nieuwe mobiel koopt...het duurt even voordat de schoonheidsfoutjes eruit zijn....

verwijderen is altijd met bevestiging...das overal en altijd....als je het apparaat niet kent en je drukt er per ongeluk op ben je meteen alles kwijt....

en idd...1 tuner om op te nemen maar ook nog 1 om gewoon te kijken...daarvoor moet je niet bij UPC zijn...ze gaan je geen high-end harddisk standaard verkopen....ze willen de massa bereiken en dat doe je met standaard spullen...maar als er 3 in stoppen wil je er 4...of mss wel alle 70......

je kunt het zoeken wat vereenvoudigen door op tvgids.nl te zoeken of door een categorie aan te maken met je preferred zenders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
coldasice schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:02:
verwijderen is altijd met bevestiging...das overal en altijd....als je het apparaat niet kent en je drukt er per ongeluk op ben je meteen alles kwijt....
Gaat erom dat ie als je op stop drukt al moeten vragen wat je wilt: doorgaan, verwijderen, of stoppen... 95% van de tijd kijk ik iets in 1x af en gooi het dan weg.

Nu moet je eerst 2x op stop drukken, dan de hele lijst met opnames weer door om de juiste weg te gooien....

En OK: voor de DVR had was het helemaal k*t, maar da's wel een heel sneu excuus om je achter te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
matthijst schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:21:
[...]

En OK: voor de DVR had was het helemaal k*t, maar da's wel een heel sneu excuus om je achter te verbergen.
ja dat wel maar ik denk dat de schoonheidsfoutjes er over een tijdje wel uit zijn...tenminste dat verwacht ik gewoon van UPC....dat hoort bij de service vind ik...maar ik geef ze nog een tijdje want ik ben zeer te spreken over het ding....dus kan ik nog een tijdje de foutjes door de vingers zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
Iemand enig idee of er een software update voor de DVR op de planning staat? En zo ja, wanneer die dan komt?

Ik ben destijds overgestapt van de gewone mediabox naar de DVR met het idee dat de software update voor de DVR wel snel zou komen, maar nu begint het gevoel me een beetje te bekruipen dat er misschien nooit een update komt en dan blijft de DVR een net-niet apparaat. Als ik dan ook nog eens z'n stroomverbruik er bij optel (> 35,- euro per jaar), dan overweeg ik toch sterk om hem weer weg te doen als het jaar om is.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 17:16

Bergen

Spellingscontroleur

35 euro per jaar... 3 euro per maand dus. Tja, voor die kosten krijg je wel een heleboel gemak terug. Een paar dagen terug bracht men het in Kassa alsof je aan het eind van het jaar bijna een lening moest afsluiten. Om je dood te ergeren, hoe die mensen van een mug een olifant kunnen maken. Wat denk je wat je pc (of meerder pc's) aan stroomkosten verbruikt? Of een gemiddelde gloeilamp? En wat een ophef over "hij kan niet uit!" Duh alles kan uit, zet de hele inhoud van je wandmeubel op een stekkerdoos met schakelaar, klaar toch? Gebruikt de rest van je apparatuur ook geen stroom meer in standby. Maakt voor de softwareupdates niet uit, die worden bij het opstarten wel gedownload.
mvdklip schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:47:
Iemand enig idee of er een software update voor de DVR op de planning staat?
De vraag is niet of er een update in de planning staat, maar wanneer. De ontwikkeling blijft doorgaan en de software wordt altijd verbeterd. De updates blijven dus wel komen. Een datum heb ik niet voor je.

[ Voor 22% gewijzigd door Bergen op 19-03-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Van de zomer wordt een softwareupdate verwacht.
Bron: chelloo.com forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
mvdklip schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:47:
Iemand enig idee of er een software update voor de DVR op de planning staat? En zo ja, wanneer die dan komt?

Ik ben destijds overgestapt van de gewone mediabox naar de DVR met het idee dat de software update voor de DVR wel snel zou komen, maar nu begint het gevoel me een beetje te bekruipen dat er misschien nooit een update komt en dan blijft de DVR een net-niet apparaat. Als ik dan ook nog eens z'n stroomverbruik er bij optel (> 35,- euro per jaar), dan overweeg ik toch sterk om hem weer weg te doen als het jaar om is.
ik krijg iedere week wel een of meerdere software updates...merk je alleen als die aan staat....geen user interface veranderingen...ik denk alleen kleine....

[ Voor 3% gewijzigd door coldasice op 19-03-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

coldasice schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:10:
[...]

ik krijg iedere week wel een of meerdere software updates...merk je alleen als die aan staat....geen user interface veranderingen...ik denk alleen kleine....
Als je bedoelt dat je om de haverklap in beeld krijgt dat hij de software gaat updaten: dat is niet normaal. Dan gaat er iets mis bij het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bergen schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:12:
[...]
Als je bedoelt dat je om de haverklap in beeld krijgt dat hij de software gaat updaten: dat is niet normaal. Dan gaat er iets mis bij het updaten.
Idd, volgens mij moet je ff:
- stroom eraf
- pijltje naar links indrukken en ingedrukt houden
- stroom erop
- aanzetten

Om 'm geforceerd te laten updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Correct. En liefst even ingedrukt houden tot hij gaat updaten (of gewoon naar standby gaat), anders laat je hem misschien te snel los. Als naar links niet werkt kun je ook naar rechts proberen.

Als je decoder dan nog meerdere malen per week (of misschien zelfs meerdere malen per dag) gaat updaten, is misschien je signaal niet goed door bijvoorbeeld versterkers, splitters, te lange coaxkabels, 't kan vanalles zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Bergen op 19-03-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Wat betreft het stroomverbruik van de DVR: het gaat me niet om die 3 euro per maand, maar om het feit dat UPC zo'n enorme hoeveelheid apparaten zonder standby functie op de markt durft te smijten. En dat net op het moment dat zuinig zijn met energie een hot issue is. Ik heb bijvoorbeeld net (bijna) alle gloeilampen door spaarlampen vervangen. Daarnaast maakt m'n NAS-servertje nu gebruik van Wake on Lan waardoor hij alleen aan staat als hij echt nodig is (dat wil zeggen als 1 van de laptops aan staat).

Dan is zo'n warm, energieverslindend apparaat als de DVR me toch echt een doorn in het oog. Een schakelaar heb ik al eens geprobeerd, maar de DVR start wel erg langzaam op, dus dat is ook niet echt comfortabel. Ik hoop dat UPC hier met een firmware update nog iets aan kan veranderen.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

mvdklip schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 07:52:
Wat betreft het stroomverbruik van de DVR: het gaat me niet om die 3 euro per maand, maar om het feit dat UPC zo'n enorme hoeveelheid apparaten zonder standby functie op de markt durft te smijten.
Hoezo zonder standby functie? Met het standbyknopje op je afstandsbediening (dat allerbovenste knopje) kun je de DVR gewoon op standby zetten. Volgens Kassa gebruikt hij dan 22 watt, 10 watt minder dan wanneer hij aan staat.

Volgens Kassa:
Ons overzichtje van energieverbruik van de meest gebruikte digitale tv-ontvangers:

UPC Mediabox-DVR (Thomson PVR) met hard disk
Aan: 32 watt
Stand-by: 22 watt
Apparaat kan niet uit

UPC MediaBox van Thomson
Aan: 14 watt
Stand-by: geen, dus constant 14 watt
Apparaat kan niet uit.

Tele2 Vision, Dig. Decoder (Samsung SMT-601E)
Aan: 15 watt
Stand-by: 13 watt
Apparaat kan niet uit.

Casema / @Home, (Samsung DCB P850Rs) met harddisk
Aan: 23 watt
Stand-by: 17 watt
Apparaat kan uit

Casema / @Home /multikabel (Samsung DCB-9401R)
Aan: 8 watt
Stand-by: 8 watt
Apparaat kan niet uit

KPN-Digitenne, Single Tuner (Samsung SMT-1000T)
Aan: 8,1 watt
Stand-by: 6,7 watt
Apparaat kan uit
En die opstartsnelheid... tja, heb 't hier even getest en vanaf het moment dat ik de stekker in het stopcontact deed totdat ik beeld had, duurde 35 seconden. Net genoeg tijd om chips te pakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 21-03-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Bergen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:30:
Hoezo zonder standby functie? Met het standbyknopje op je afstandsbediening (dat allerbovenste knopje) kun je de DVR gewoon op standby zetten. Volgens Kassa gebruikt hij dan 22 watt, 10 watt minder dan wanneer hij aan staat.
Dat wil je toch niet serieus een standby functie noemen? :P Het ding staat gewoon nog aan. Het enige wat ze doen is het beeld op zwart zetten. Sterker nog: soms hoor ik de harde schijf nog draaien uren nadat ik de DVR op standby heb gezet.
En die opstartsnelheid... tja, heb 't hier even getest en vanaf het moment dat ik de stekker in het stopcontact deed totdat ik beeld had, duurde 35 seconden. Net genoeg tijd om chips te pakken.
Sja, ik ben wat dat betreft waarschijnlijk gewoon een zeur. Misschien dat ik het nog eens probeer met een master-slave contactdoos. Dan is het gewoon een kwestie van de TV aanzetten en geen gezeur met stekkers of schakelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

mvdklip schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:48:
[...]

Dat wil je toch niet serieus een standby functie noemen? :P Het ding staat gewoon nog aan. Het enige wat ze doen is het beeld op zwart zetten. Sterker nog: soms hoor ik de harde schijf nog draaien uren nadat ik de DVR op standby heb gezet.
Zo noem ik het niet, zo heet het. Ik heb het ook niet bedacht. Als we meningen en feiten even los van elkaar zien, dan staat het stroomverbruik bij de standby stand los van de benaming. De harde schijf in de DVR gaat wel degelijk uit in standby, maar ik hoor hem in mijn DVR inderdaad ook wel eens plotseling, dan klinkt het alsof de hele box aan het rebooten is. Volgens mij doet ie dat ook... maar daarna gaat de hd weer uit neem ik aan.
Sja, ik ben wat dat betreft waarschijnlijk gewoon een zeur. Misschien dat ik het nog eens probeer met een master-slave contactdoos. Dan is het gewoon een kwestie van de TV aanzetten en geen gezeur met stekkers of schakelaars.
Zeuren is toegestaan, zolang het maar onderbouwd en terecht is. En mijns inziens is dit onderbouwd en terecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Weet iemand hoe het nu met de huidige aanbieding zit?
Vanaf15 maart 2007 betaalt u voor de Digitale TV Recorder de eerste 6 maanden helemaal niets. Daarna bedragen de maandelijkse abonnementkosten EUR 9,99 (incl. 19% BTW) per maand. Deze kosten komen bovenop de maandelijkse abonnementskosten voor het Standaardpakket Radio/TV.
Ik heb momenteel een pakket digitale tv/internet/telefonie van upc van 19,95 p/m. Gaat dit dan met een 10tje omhoog? Van de website werd ik niet écht wijzer en een mailtje naar UPC leverde ook alleen maar het standaard promo praatje op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Die standaard digitale TV zit niet in de pakketprijs als het goed is. Die kun je dus laten vervangen voor de DVR, er komt niet extact 9,99 bij dan.

Je moet overigens wel snel zijn, want ze beginnen op te raken, best kans dat de actie morgen voorbij is.

[ Voor 12% gewijzigd door man-o-script op 22-03-2007 13:46 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Bergen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:21:
Zo noem ik het niet, zo heet het. Ik heb het ook niet bedacht. Als we meningen en feiten even los van elkaar zien, dan staat het stroomverbruik bij de standby stand los van de benaming. De harde schijf in de DVR gaat wel degelijk uit in standby, maar ik hoor hem in mijn DVR inderdaad ook wel eens plotseling, dan klinkt het alsof de hele box aan het rebooten is. Volgens mij doet ie dat ook... maar daarna gaat de hd weer uit neem ik aan.
Nu je het zegt: ik heb gisteren nog eens die Kassa uitzending gekeken (stond op de harde schijf van m'n DVR :P). De gewone mediabox verbruikt dus precies hetzelfde in standby als wanneer hij aan is, en de DVR gebruikt ongeveer 10W minder in standby. Zou me niks verbazen als ze bij de DVR alleen de harde schijf op standby zetten en de rest gewoon lekker laten draaien. Bij metingen aan m'n PC kwam een harde schijf meer of minder ook op ongeveer 10W uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Dit heb ik weer! Word ik twee weken geleden opgebeld door UPC of ik 6 maanden gratis digitale TV wil proberen. Ik zou dan ook de MediaBox met ingebouwde hardeschrijf krijgen om op te kunnen nemen. Vandaag het hele pakket binnen gekregen. Hebben ze me de gewone Thomson decoder zonder harddisk opgestuurd. Dus ik bellen. Nou moet ik eerst een retour box krijgen en vervolgens kan ik weer tussen de twee en drie weken wachten op mijn decoder. Gaat lekker vlot daar bij UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nb0287 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:55:
Dit heb ik weer! Word ik twee weken geleden opgebeld door UPC of ik 6 maanden gratis digitale TV wil proberen. Ik zou dan ook de MediaBox met ingebouwde hardeschrijf krijgen om op te kunnen nemen. Vandaag het hele pakket binnen gekregen. Hebben ze me de gewone Thomson decoder zonder harddisk opgestuurd. Dus ik bellen. Nou moet ik eerst een retour box krijgen en vervolgens kan ik weer tussen de twee en drie weken wachten op mijn decoder. Gaat lekker vlot daar bij UPC.
Nee, die retourdoos zit bij de DVR die je gaat krijgen. Tot die tijd kun je gewoon gebruik maken van de normale mediabox. Zodra je de DVR krijgt kun je hem niet meteen omruilen, want de bevestiging dat hij is afgeleverd moet eerst worden verwerkt. Als dat gebeurd is, dus als administratief de DVR op jouw adres is afgehandeld, houdt je normale mediabox op met werken. Je ziet dat aan het feit dat je ineens in de installatieschermen komt. Op dat moment weet je dat je de DVR kunt aansluiten.

Maarja, wel jammer dat je nog even moet wachten idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 22:49

sanook

_/-\o_

Omdat ik berichten hoorde dat de DVR aan het opraken was ben ik gisteren naar de UPC winkel geweest maar daar kreeg ik te horen dat ze je als bestaande UPC Digital abonnee niet konden helpen (alleen nieuwe klanten konden de DVR zo meenemen), ik moest me melden via de website of de telefoon. Dat heb ik vandaag dan maar gedaan, nu maar hopen dat ik niet te lang hoef te wachten op de DVR. Nog een poging gedaan om te informeren of er al bekend is wanneer de nieuwe software voor de DVR gereleased zal worden maar ik geloof dat deze medewerker niet helemaal in de gaten had wat ik bedoelde :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Even een vraagje,

Af en toe maakt de UPC MediaBox-DVR veel lawaai, net of er een Ventilator hard
zijn werk aan het doen is, klopt dit, en maakt het redelijk veel geluid !
Het is een soort van zoemend geluid...., net een Ventilator die hard draait

Albert

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 26-03-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Albert020 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:30:
Even een vraagje,

Af en toe maakt de UPC MediaBox-DVR veel lawaai, net of er een Ventilator hard
zijn werk aan het doen is, klopt dit, en maakt het redelijk veel geluid !
Het is een soort van zoemend geluid...., net een Ventilator die hard draait

Albert
Is het een geluid als van een ventilor, die hard draait? Kan de harde schijf zijn. Het apparaat gaat op gezette tijden aan om de EPG gegevens op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
grrrrr......mijn uitgebreide memos zijn een uur verzet door de zomertijd....alleen nog de afsluiting van mijn programma kunnen kijken...DIT is ECHT waardeloos.....hoe knullig is dit wel niet....mijn klok van de DVR staat goed....maar de uitgebreide memos zijn een uur verzet....sjonge jonge... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
SeatRider schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:00:
[...]

Is het een geluid als van een ventilor, die hard draait? Kan de harde schijf zijn. Het apparaat gaat op gezette tijden aan om de EPG gegevens op te halen.
Oké, maar hebben meer mensen hier last van of ben ik de enigste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Albert020 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]

Oké, maar hebben meer mensen hier last van of ben ik de enigste ?
ik nooit gehad iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
heeft iedereen last van het feit dat rtl zenders maar 1 dag EPG hebben? of zit er bij mij iets fout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Iemand die op Discovery Sience fijn een interactive optie krijgt? Hierdoor kan even niet meer zappen.. errug irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Falcon schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:16:
Iemand die op Discovery Sience fijn een interactive optie krijgt? Hierdoor kan even niet meer zappen.. errug irritant.
Dat zal in de toekomst steeds vaker voorkomen vrees ik, dat is interactieve TV. Je kunt wel gewoon de + en - toetsen gebruiken voor zappen naar hoger of lager kanaal, maar als je een ander kanaal nummer in wilt toetsen mbv de 1-9 toetsen dan moet je eerst even de UPC toets indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 20:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

jopie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:02:
heeft iedereen last van het feit dat rtl zenders maar 1 dag EPG hebben? of zit er bij mij iets fout..
Ligt niet aan jou. RTL levert die info gewoon niet tijdig aan.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 11:20
zoals al gezegd wordt blijkbaar leverd RTL voor UPC slechts 1 dag EPG aan. Terwijl een universeel systeem als Guide+ (Pioneer,Sony Harddisk recorders) heb zelf ook een staan. De RTL kanalen 7 dagen EPG tonen http://www.europe.guideplus.com/En/help/clu_nl.html
Het moet dus kunnen. Wordt tijd dat UPC tijd gaat steken in EPG.
Ook vrij irri dat je nog steeds niet ALLE speelfilms kunt zien maar alleen die van film kanalen wanneer je speelfilms selecteert. Wil soortgelijk voor bijv. series > comedy bijv. Voor ALLE zenders te zien krijgen. Je kunt natuurlijk naar totaal lijst gaan maar dan is het zelf zoeken geblazen dat schiet niet op.
jopie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:02:

[ Voor 28% gewijzigd door funrider op 28-03-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Het gaat blijkbaar hard met de DVR's:

http://www.3-in-1.nl/upc/dtv/index.php

Nu maar hopen dat ik nog op tijd was, heb jl zaterdag 24 maart telefonisch besteld.
Ik wilde eigenlijk wachten op de nieuwe firmware maar ik hoorde dat de DVR aan het opraken was en dat risico wilde ik niet lopen....

3-in-1 lijkt een reseller van UPC, dus misschien zijn er bij UPC zelf nog wel een aantal DVR's te vergeven. In de UPC winkels lijken ze nog wel in ruime mate aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Via de resellers liepen ze erg hard, ik moest hem de 23e al van m'n site halen :)
Heeft inderdaad toen nog een paar dagen op de UPC site gestaan, maar is daar nu ook weg.
Ze willen niet zonder komen te zitten, dus echt op zijn ze niet hoor.

[ Voor 20% gewijzigd door man-o-script op 29-03-2007 12:03 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr pino
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05 12:49
hier in Nijmegen staan sinds 2 dagen geleden ofzo reclameborden met de dvr erop, dus t lijkt me sterk dat ze bijna op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218518

Beste mensen,

Na een jaar lang zeuren en zeiken heb ik eindelijk mijn vader zo ver gekregen om digitale tv aan te schaffen. Dus ik ff googlen en ik vond die DVR wel wat alleen vraag ik me af of het wel zo handig is vergeleken met de standaard mediabox van + 2.16 extra per maand, de DVR is 10 extra p/m.
Hoe zit het met de kwaliteit ik hoor van sommigen dat het beeld goed is en de andere die steken m in de fik. Hoe zit het met de storingen zijn die er vaak? Zo ja zijn die dan ook lang?

Zit je vast aan een contract?
Zo ja hoe lang ?

ik heb gelezen dat je het ook 6 maanden kon proberen of heb ik dat fout?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 218518 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:11:
Beste mensen,

Na een jaar lang zeuren en zeiken heb ik eindelijk mijn vader zo ver gekregen om digitale tv aan te schaffen. Dus ik ff googlen en ik vond die DVR wel wat alleen vraag ik me af of het wel zo handig is vergeleken met de standaard mediabox van + 2.16 extra per maand, de DVR is 10 extra p/m.
Hoe zit het met de kwaliteit ik hoor van sommigen dat het beeld goed is en de andere die steken m in de fik. Hoe zit het met de storingen zijn die er vaak? Zo ja zijn die dan ook lang?

Zit je vast aan een contract?
Zo ja hoe lang ?

ik heb gelezen dat je het ook 6 maanden kon proberen of heb ik dat fout?

BVD
Tja, als je kan googlen dan kun je ook even op de site van UPC kijken toch, daar staat alle informatie van UPC incl de 6 maanden gratis aanbieding met extra channel pack (in totaal 90 zenders)

En op http://www.chelloo.com is ook nog het nodige te lezen over ervaringen met de DVR. Ik heb er zelf ook 1 en ben reuze tevreden over het apparaat. Enige nadeel is dat je geen DVD kan branden, maar verder vind ik dit apparaat makkelijker in gebruik dan een aparte DVD/HDD recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 218518 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:11:
Beste mensen,

Na een jaar lang zeuren en zeiken heb ik eindelijk mijn vader zo ver gekregen om digitale tv aan te schaffen. Dus ik ff googlen
Waarom niet gewoon op www.upc.nl kijken? ;)
en ik vond die DVR wel wat alleen vraag ik me af of het wel zo handig is vergeleken met de standaard mediabox van + 2.16 extra per maand, de DVR is 10 extra p/m.
Je kunt de DVR 6 maanden gratis proberen, dus dan kun je zelf gratis beoordelen of je die liever hebt dan de gewone mediabox. :) Het is wel erg handig allemaal, live pauzeren van televisie als je moet pissen, of even terugspoelen als je iets nog een keer wilt zien, series automatisch opnemen, ruimte voor 65 uur opgenomen video, opnemen zonder kwaliteitsverlies. Super allemaal, ik ga nooit weer terug naar de gewone mediabox. Dus tja, probeer het gewoon uit, je kunt na dat half jaar gratis kijken altijd nog beslissen om terug te gaan naar de gewone box.
Nou ben ik zelf UPC-medewerker, dus je mag mijn mening natuurlijk negeren als je wilt, maar persoonlijk vind ik de kwaliteit uitstekend. Op sommige zenders lijkt het soms wel dat de compressie wat te hoog is waardoor je bij hele donkere beelden soms wat blokvorming krijgt maar niet op de 'gewone' Nederlandse zenders. Ik zie het alleen op sommige buitenlandse zenders (voor zover ik daar naar kijk. :P) Ik heb ook digitenne gezien en dat was veel slechter, als het beeld daar een beetje te snel beweegt gaat meteen het hele beeld raar doen. Dat heb je bij UPC niet, nergens last van. Als de kwaliteit van je kabelsignaal goed is werkt alles uitstekend. En als je toch problemen hebt bij de installatie kan er kosteloos een monteur langskomen om alles in orde te maken.
Zit je vast aan een contract? Zo ja hoe lang ?
Digitale televisie is maandelijks opzegbaar, je zit niet vast aan een jaarcontract. Als je de DVR neemt, zit daar het extra channel pack (hierna 'ECP', ruim 50 zenders extra) bij, dus dan heb je in totaal meer dan 90 zenders. Als je de gewone mediabox neemt, kost dat 2,16 per maand. Als je daar het ECP a 2 euro per maand bij neemt zit je dus in totaal op 4,16. Dat ECP is wel een jaarabonnement! Echter als je de DVR neemt, zit het ECP bij die 9,99 per maand inbegrepen en niet voor een jaarabonnement. Volgen we het nog? :D Dus in het kort: het enige wat een jaarabonnement is, is het ECP, maar niet als je de DVR hebt.
ik heb gelezen dat je het ook 6 maanden kon proberen of heb ik dat fout?BVD
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat dat klopt. 6 maanden lang helemaal gratis proberen, dus geen aansluitkosten of addertjes onder het gras. Gewoon een half jaar helemaal gratis proberen. Have fun! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 23-05-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Bergen schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:08:
Nou ben ik zelf UPC-medewerker.......
Ik denk dat jij vanaf nu wel bestookt zult worden met de nodige vragen/opmerkingen/klachten/complimenten..... hahahaha .

Maar eerlijk is eerlijk, de laatste tijd zie je steeds meer positieve berichten over UPC en hun dienstverlening. Als je de helpdesk belt zijn ze soms wel een beetje overdreven klantvriendelijk: 'Mijn excuses dat U onze helpdesk moet bellen....'
Wel 1 puntje van (recente) kritiek: Per 30 mei as wordt een pakketwijziging doorgevoerd op het digital en digital extra zenderpakket.
Nou boeit mij die wijziging op zich niet veel, maar wat ik wel vreemd vind is dat in de algemene voorwaarden van UPC staat dat evt pakketwijzigingen 30 dagen van te voren aangekondigd worden. En dat is met de aankomende wijziging niet het geval, hoe wil UPC klachten hierover afhandelen ? (op www.chelloo.com staan een flink aantal mensen die hierover vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

sanook schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:17:
[...]

Ik denk dat jij vanaf nu wel bestookt zult worden met de nodige vragen/opmerkingen/klachten/complimenten..... hahahaha .
Moah, een boel mensen weten dat wel, ik heb het wel vaker vermeld en het staat ook in m'n profiel. :) En ik ben niet de enige UPC-medewerker hier hoor. ;)
Maar eerlijk is eerlijk, de laatste tijd zie je steeds meer positieve berichten over UPC en hun dienstverlening. Als je de helpdesk belt zijn ze soms wel een beetje overdreven klantvriendelijk: 'Mijn excuses dat U onze helpdesk moet bellen....'
Tja dat hoort erbij he. :) Het doel is uiteindelijk toch dat iedereen tevreden is en als dat niet lukt zijn excuses ook wel op zijn plaats.
Wel 1 puntje van (recente) kritiek: Per 30 mei as wordt een pakketwijziging doorgevoerd op het digital en digital extra zenderpakket.
Nou boeit mij die wijziging op zich niet veel, maar wat ik wel vreemd vind is dat in de algemene voorwaarden van UPC staat dat evt pakketwijzigingen 30 dagen van te voren aangekondigd worden. En dat is met de aankomende wijziging niet het geval, hoe wil UPC klachten hierover afhandelen? (op www.chelloo.com staan een flink aantal mensen die hierover vallen)
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik weet 't fijne nog niet van de wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Digitale televisie is maandelijks opzegbaar, je zit niet vast aan een jaarcontract. Als je de DVR neemt, zit daar het extra channel pack (hierna 'ECP', ruim 50 zenders extra) bij, dus dan heb je in totaal meer dan 90 zenders. Als je de gewone mediabox neemt, kost dat 2,16 per maand. Als je daar het ECP a 2 euro per maand bij neemt zit je dus in totaal op 4,16. Dat ECP is wel een jaarabonnement! Echter als je de DVR neemt, zit het ECP bij die 9,99 per maand inbegrepen en niet voor een jaarabonnement. Volgen we het nog? :D Dus in het kort: het enige wat een jaarabonnement is, is het ECP, maar niet als je de DVR hebt.
Met ingang van begin april 2007 (kan me de exacte datum niet herinneren) is het jaarcontract op het Extra Channel Pack komen te vervallen voor nieuwe abonnees. Als je nu het Extra Channel Pack neemt, dan kun je dat gewoon per maand opzeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Zeker weten? Dat staat hier niet (punt 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218518

[...]
Waarom niet gewoon op www.upc.nl kijken? ;)

[...]
Je kunt de DVR 6 maanden gratis proberen, dus dan kun je zelf gratis beoordelen of je die liever hebt dan de gewone mediabox. :) Het is wel erg handig allemaal, live pauzeren van televisie als je moet pissen, of even terugspoelen als je iets nog een keer wilt zien, series automatisch opnemen, ruimte voor 65 uur opgenomen video, opnemen zonder kwaliteitsverlies. Super allemaal, ik ga nooit weer terug naar de gewone mediabox. Dus tja, probeer het gewoon uit, je kunt na dat half jaar gratis kijken altijd nog beslissen om terug te gaan naar de gewone box.

[...]
Nou ben ik zelf UPC-medewerker, dus je mag mijn mening natuurlijk negeren als je wilt, maar persoonlijk vind ik de kwaliteit uitstekend. Op sommige zenders lijkt het soms wel dat de compressie wat te hoog is waardoor je bij hele donkere beelden soms wat blokvorming krijgt maar niet op de 'gewone' Nederlandse zenders. Ik zie het alleen op sommige buitenlandse zenders (voor zover ik daar naar kijk. :P) Ik heb ook digitenne gezien en dat was veel slechter, als het beeld daar een beetje te snel beweegt gaat meteen het hele beeld raar doen. Dat heb je bij UPC niet, nergens last van. Als de kwaliteit van je kabelsignaal goed is werkt alles uitstekend. En als je toch problemen hebt bij de installatie kan er kosteloos een monteur langskomen om alles in orde te maken.

[...]

[...]
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat dat klopt. 6 maanden lang helemaal gratis proberen, dus geen aansluitkosten of addertjes onder het gras. Gewoon een half jaar helemaal gratis proberen. Have fun! :)
Ok bedankt ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Bergen schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:33:
Zeker weten? Dat staat hier niet (punt 3).
Ja, ik weet het zeker. Het jaarcontract op het Extra Channel Pack is op 3 april komen te vervallen voor nieuwe klanten.

Stuur maar een DM als je meer info nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Kom ik in 't winkeltje wederom te mekkeren over de nog steeds missende blauwe knop om je favorieten in te stellen zegt die doos:

"o, maar dat is zo klaar hoor, ik stuur even een berichtje naar de TD en dan komen er 3 achten op het beeld en dan is het klaar voordat u weer thuis bent."

Nou ben ik reeds 4 dagen thuis maar nog steeds GEEN menuaanpassing!

Bellen helpt niet, kost bakken met geld en alles wat je aan de foon krijgt is een teletubbie die nergens verstand van heeft.
Mailen dan...., neh, echt niet, je krijgt gewoon geen antwoord.

Moet ik 'm nou maar bij 't grofvuil zetten of zou er nog hoop zijn?

We krijgen er op 30 mei wel allemaal weer nieuwe zenders bij, leuk, tevens ook blij dat dat stomme jezuskanaal verdwijnt, maar ik wil dan ook een GOED menu! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:53

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Anoniem: 151715 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:08:
Kom ik in 't winkeltje wederom te mekkeren over de nog steeds missende blauwe knop om je favorieten in te stellen zegt die doos:

"o, maar dat is zo klaar hoor, ik stuur even een berichtje naar de TD en dan komen er 3 achten op het beeld en dan is het klaar voordat u weer thuis bent."

Bellen helpt niet, kost bakken met geld en alles wat je aan de foon krijgt is een teletubbie die nergens verstand van heeft.

We krijgen er op 30 mei wel allemaal weer nieuwe zenders bij, leuk, tevens ook blij dat dat stomme jezuskanaal verdwijnt, maar ik wil dan ook een GOED menu! :(
Missende blauwe knop?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Als je de forums hier en op chelloo.com in de gaten houdt weet je dat er 'binnenkort' een update aankomt voor de DVR en dat het geen zin heeft om de helpdesk te bellen of naar de winkel te gaan hiervoor. Als het zo simpel was had iedereen al een firmware update gehaald in de winkel.
'Binnenkort' is blijkbaar een erg rekbaarbegrip bij UPC. Gelukkig kreeg ik het extra channel pakket er bij toen ik de DVR bestelde dus mis ik die favorieten functie niet eens zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Kom ik in 't winkeltje wederom te mekkeren over de nog steeds missende blauwe knop om je favorieten in te stellen [...]
Zoals al duidelijk was, is er nog geen favorieten-functie in de DVR aanwezig. Dat wordt nog toegevoegd, door een softwareupdate. Wat verwacht je van die mensen in de winkel? Dat ze ter plekke even een custom firmware voor je gaan programmeren? "Loopt u maar even mee naar achteren, hier zit ons dev-team. We schrijven wel even een patch voor u, meneer. Gaat u maar even zitten. Koffie?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat is opzich niet zo'n gek idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een reis naar het winkeltje is namelijk de meest goedkope manier om info te vergaren over bepaalde zaken.
Bellen is te duur en email werkt ook niet.

Wij hebben al menig probleem kunnen oplossen door persoonlijk contact en 't feit dat je gewoon op de computer mee kan kijken of het inderdaad ook in werking gezet wordt.

Dus nee, ik verwacht geen wonderen van de dames en heren achter de balie maar 't werkt zogezegd wel veel beter.

De medewerkster die de mededeling deed van "da's zo klaar" heeft dat precies zo gezegd als bovenstaand beschreven.
Achteraf dus een loze belofte van een waarschijnlijk onwetende meedewerkerster.

Vraag blijft echter waarom een kleine menu update zo lang op zich moet laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 151715 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:09:
Achteraf dus een loze belofte van een waarschijnlijk onwetende meedewerkerster.
Ze heeft schijnbaar gedacht dat er iets met je DVR was en de firmware geherprogrammeerd. (Dat leid ik uit het verhaal met de achten in je display af.) En inderdaad, schijnbaar weet ze niet dat die functie nog in de DVR ontbreekt.
Vraag blijft echter waarom een kleine menu update zo lang op zich moet laten wachten.
Tja.. geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 18:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dus jij zegt dat als je de DVR hebt je ook standaard (dus zonder kosten) de ECP hebt? Ik heb namelijk al vanaf het begin de DVR maar geen ECP :(

Kreeg dit weekend ook een brief dan het zender aanbod aangepast word. En ook mijn ECP krijgt meer zenders. :?

Iemand een toetsencombinatie zodat ik hem opnieuw kan activeren? Of moet ik bellen met de helpdesk?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien een rare vraag, maar ehm als je een uitgebreide memo insteld... hoe kan ik deze weer verwijderen.. en dan bedoel ik voor altijd! :)

Iemand dit al gevonden? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Tylen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:05:
[...]

Dus jij zegt dat als je de DVR hebt je ook standaard (dus zonder kosten) de ECP hebt? Ik heb namelijk al vanaf het begin de DVR maar geen ECP :(
Ik betaal er zelf ook 2 euro per maand voor. Het geldt alleen voor nieuwe abonnees.
Kreeg dit weekend ook een brief dan het zender aanbod aangepast word. En ook mijn ECP krijgt meer zenders. :?

Iemand een toetsencombinatie zodat ik hem opnieuw kan activeren? Of moet ik bellen met de helpdesk?
Opnieuw activeren? Wat activeren? Wat wil je precies?
Falcon schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:26:
Misschien een rare vraag, maar ehm als je een uitgebreide memo insteld... hoe kan ik deze weer verwijderen.. en dan bedoel ik voor altijd! :)

Iemand dit al gevonden? ..
Dat is geen rare vraag hoor, je bent niet de eerste die hem stelt. ;) Als je de blauwe knop indrukt om de memo te verwijderen moet je even goed lezen wat er in beeld staat! Er staat iets van "druk op ok om hem te verwijderen of op stop om hem helemaal te verwijderen." Oftewel, met de stop-knop (waar je normaalgesproken ook een opname stopt, het knopje in de uiterste hoek rechtsonder) verwijder je de memo voor altijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 29-05-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Bergen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:

[...]
Dat is geen rare vraag hoor, je bent niet de eerste die hem stelt. ;) Als je de blauwe knop indrukt om de memo te verwijderen moet je even goed lezen wat er in beeld staat! Er staat iets van "druk op ok om hem te verwijderen of op stop om hem helemaal te verwijderen." Oftewel, met de stop-knop (waar je normaalgesproken ook een opname stopt, het knopje in de uiterste hoek rechtsonder) verwijder je de memo voor altijd.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds de eerste actiedag een mediabox met HD.

Daar zit vanaf 't begin al alles bij, dus inclusief het extra pack.

Ik betaal de eerste 6 maanden helemaal niets.

Pas als de 6 maanden voorbij zijn dan moet ik 9,99 per maand betalen.

Dus voor 9,99 een Mediabox met DVR en het extra channel pack.
Dat is op zich helemaal niet duur dus.

Ik ben zeer tevreden over 't apparaat zelf, nooit problemen, alles werkte meteen.

Het enige minpunt is dat er nog steeds geen favorieten ingesteld kunnen worden, terwijl dat wel in de gebruiksaanwijzing staat, maar dat schijnt binnenkort opgelost te worden.

Ook het online activeren (gewoon via de box dus) van Spice en Hustler verliep geheel volgens 't boekje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De zenderaanpassingen zijn doorgevoerd, de update is dus klaar.

Oh nee, toch niet.... nog steeds geen favorieten.

Jammer, maar.... de dag is nog niet om....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Waarom zou een update in het aantal zenders invloed hebben op de favorieten functionaliteit? Die komt halverwege de zomer als het goed is in een firmware-update.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow? Nu is 't al halverwege de zomer....

Duurt nog eens een maand of 3, 4, 5, 12, helemaal niet.

Tjonge jonge, wat een technisch vernuft daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Wie heeft gezegd dat het vandaag ge-update zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens UPC zou er ivm het welbekende blauwe kopje een softwareupdate komen in MEI.

Nu wordt er weer gezegd halverwege de zomer.

Hoe diegene aan die info komt weet ik niet, maar 't zou dan wel heel erg lang gaan duren om zo'n simpel iets op te lossen.

Maar, laat ook maar zitten... voorlopig is 't nog 'n paar maanden gratis.
Het wordt anders als ik voor een incompleet apparaat moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 151715 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:14:
Volgens UPC zou er ivm het welbekende blauwe kopje een softwareupdate komen in MEI.
O? Ik vraag me waar en van wie je dat hebt gehoord. Afgezien van het feit dat de update medio zomer wordt verwacht, zijn er voor zover ik weet geen uitspraken gedaan door UPC-medewerkers met betrekking tot deze update...

Wie zegt dat het een kwestie van "oplossen" is? De DVR heeft die functionaliteit niet eens, het moet dus nog geïmplementeerd worden. Dat is toch echt iets anders dan oplossen.

Mijn definitie van "oplossen" in deze context: bugfixen

[ Voor 23% gewijzigd door Mawlana op 30-05-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn zoon heeft al een tijdje langer DTV van UPC.
Echter zonder HD.

Toen ik van de aanbieding gebruik ging maken en de mediabox vanuit de winkel meekreeg zei de juffrouw die me hielp: "het is precies 't zelfde apparaat alleen er zit een harddisk in voor opnames"

Na een aantal dagen snapte ik niet waarom mijn zoon wel favorieten in kon stellen en ik niet.
Hij heeft dezelfde menu's als ik.

Terug naar de winkel:

"Ja, dat klopt, er zit een fout in de software en die zal binnenkort worden ge-update"

Wachten tot 't ging gebeuren..... Niet dus.

Terug naar de winkel:

"Ja, dat klopt, dat is nog niet gedaan maar met de zenderupdate in mei zal ook het menu aangepast worden. Dat kan dan mooi in een keer"

Wachten tot 't ging gebeuren..... Niet dus.

Dus hoezo, het zit er niet in?
Het staat zelfs in de gebruiksaanwijzing.

Gewoon maar wachten tot 't gaat gebeuren.....

Om bij UPC te solliciteren, moet je dan sowieso een grote duim hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verkeerd voorgelicht worden door UPC-medewerkers is niet zo prettig.

De "Favorieten"-functie is simpelweg nog niet geïmplementeerd in de software van de DVR, of zie jij wel ergens een knopje? Er is derhalve ook geen sprake van een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet geïmplementeerd... 't is maar net hoe je 't bekijkt.

Kijk maar, volgens mijn mediadoosmenu wel, hij doet 't alleen niet.

Sowieso een fout als 't wel wordt aangegeven maar niet functioneert.

Dus je kunt praten als Brugman, deugen doet 't zeker niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 31-05-2007 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Bij mij duurde de bezorging wel erg lang, dus ben ik langs de UPC winkel gegaan en kon er gelijk een meenemen.

6 maanden gratis met extra channels, dat kon ik niet laten liggen. ben benieuwd of het gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Toen ik een normale mediabox had, had ik uiteraard de favorieten wel ingesteld, handig. Nu ik sinds een aantal maanden de DVR gebruik uiteraard niet meer wegens het ontbreken ervan, maar mis er ook weinig aan.
Weet alle zendernummers inmiddels wel uit m'n hoofd en kijk toch enkel wat ik van tevoren via de guide heb gezien. Echt een rondje zappen, waar de favorieten handig voor zijn, doe ik toch niet. Alleen als ik me echt verveel en er niets op TV is, maar dan wil ik juist alle zenders zien, in de hoop dat ik nog wat boeiends tegen kom.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 151715 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:09:
Niet geïmplementeerd... 't is maar net hoe je 't bekijkt.

Kijk maar, volgens mijn mediadoosmenu wel, hij doet 't alleen niet.

Sowieso een fout als 't wel wordt aangegeven maar niet functioneert.

Dus je kunt praten als Brugman, deugen doet 't zeker niet.
Nou, dan lever je dat ding toch gewoon weer in na je 6 maanden gratis ! Ben je Felix Meurders of zo ?

Sanook wordt af en toe moe van azijnzeikerds

[ Voor 5% gewijzigd door sanook op 31-05-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
sanook schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:31:
[...]

Nou, dan lever je dat ding toch gewoon weer in na je 6 maanden gratis ! Ben je Felix Meurders of zo ?
:D :+ Je hebt wel gelijk inderdaad. Krijg je 6 maanden gratis een DVR incl. extra channel pack, is het nog niet goed.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
sanook schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:31:
Sanook wordt af en toe moe van azijnzeikerds
Er zijn ook gewoon betalende klanten die nog steeds zon bak met bugs thuis hebben staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 15:53
Ja, ik heb ook zo'n 'bak met bugs' thuis staan, maar ik kan echt niet meer zonder.
Dat die favorieten het niet doen is een beetje onhandig, maar niet wereldschokkend.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de bak met bugs is er na de zenderwisselingen niet beter op geworden.

Blokjes op 't beeld en geluidsonderbrekingen op de volgende kanalen.
Terwijl dat voor de wisseling perfect was.

Humor TV, Omega TV, 101, Hilversum Best, Liberty TV, Zone Horror, Holland Doc, Geschiedenis, Cultura, Nederland E, Consumenten TV, Journaal 24, Politiek 24, Al Jazeera English, Nick JR, TMF NL, TMF Party, MTV Brand New, 3 voor 12 Port, 3 voor 12 Centraal, 3 voor 12 Onstage, Sterren NL.

Sommige zijn zo slecht dat er niet eens naar gekeken kan worden.

En over zeikende zeurpieten gesproken:
Hoe noem je dan iemand die zeikt over 't gezeik van een ander?
Juist, een nog veel grotere zeikert!

Als je wat huurt, koopt of gebruikt wat als een een goed product op de markt gezet wordt, ga jij dan zonder meer accoord met functies die niet werken of andere mankementen?

Wil je beweren dat je alles maar accepteert?
Vindt je 't wel OK dat je door winkelpersoneel fout geinformeerd wordt?
Als je TV, wasmachine, koelkast of zelfs je auto mankementen vertoont die niet horen ga jij dan niet terug om te "zeiken"?
Dan ben je wel een hele grote domme sukkel.
Of heb je zelf, als je je kop even uit 't zand trekt, toch eigenlijk ook best wel ergens over lopen zeiken?

Als er geen "zeik"programma's waren zoals Radar, Kassa en andere consumentenprogramma's zou het er voor de consumenten niet best uitzien.

Dat er iets aan een apparaat of een service niet goed is, dat kan gebeuren.
Maar als je dan vervolgens constant van 't kastje naar de muur gestuurd wordt met beloftes en meededelingen die van geen kant kloppen en dus niet worden nagekomen dan werkt dat niet echt positief.
Dan blijkt dat er dus nog veel meer gezeken moet worden.

En kijk inderdaad eens op www.chelloo.com, vergeleken met dat forum valt 't "gezeik" hier reuze mee. Wat je daar leest is helemaal schrikbarend.

En NEE, ik breng 'm niet terug, want verder is 't een goed ding.
Het apparaat zelf kan er ook helemaal niks aan doen, de leverancier wel, die levert niet wat ie belooft.
Ze zorgen maar dat 't goed komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 31-05-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mijn bugdoos doet het redelijk,
Enige jammere is dat on-demand ff niet werkt maar daarvoor heb ik Film1 gekregen.
Af en toe een kleine hapering ach, dat overleven we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 151715 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:46:
Maar als je dan vervolgens constant van 't kastje naar de muur gestuurd wordt met beloftes en meededelingen die van geen kant kloppen en dus niet worden nagekomen dan werkt dat niet echt positief.
Van het kastje naar de muur gestuurd? Dat is wel een erg cliché term die te pas en te onpas wordt gebruikt he? :r Van het kastje naar de muur gestuurd worden = van de ene afdeling naar de andere gestuurd worden. Maar het is al 80 keer gezegd: het is simpelweg nog niet geimplementeerd, punt. Niemand stuurt jou ergens naartoe.

Het is spijtig dat die winkelmedewerker het verkeerd begrepen had, maar jij kunt van die mug wel een enorme olifant maken.
Zit daar maar niet over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Anoniem: 151715 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:46:
En de bak met bugs is er na de zenderwisselingen niet beter op geworden.

Blokjes op 't beeld en geluidsonderbrekingen op de volgende kanalen.
Terwijl dat voor de wisseling perfect was.

Humor TV, Omega TV, 101, Hilversum Best, Liberty TV, Zone Horror, Holland Doc, Geschiedenis, Cultura, Nederland E, Consumenten TV, Journaal 24, Politiek 24, Al Jazeera English, Nick JR, TMF NL, TMF Party, MTV Brand New, 3 voor 12 Port, 3 voor 12 Centraal, 3 voor 12 Onstage, Sterren NL.

Sommige zijn zo slecht dat er niet eens naar gekeken kan worden.

En over zeikende zeurpieten gesproken:
Hoe noem je dan iemand die zeikt over 't gezeik van een ander?
Juist, een nog veel grotere zeikert!

Als je wat huurt, koopt of gebruikt wat als een een goed product op de markt gezet wordt, ga jij dan zonder meer accoord met functies die niet werken of andere mankementen?

Wil je beweren dat je alles maar accepteert?
Vindt je 't wel OK dat je door winkelpersoneel fout geinformeerd wordt?
Als je TV, wasmachine, koelkast of zelfs je auto mankementen vertoont die niet horen ga jij dan niet terug om te "zeiken"?
Dan ben je wel een hele grote domme sukkel.
Of heb je zelf, als je je kop even uit 't zand trekt, toch eigenlijk ook best wel ergens over lopen zeiken?

Als er geen "zeik"programma's waren zoals Radar, Kassa en andere consumentenprogramma's zou het er voor de consumenten niet best uitzien.

Dan blijkt dat er dus nog veel meer gezeken moet worden.

En kijk inderdaad eens op www.chelloo.com, vergeleken met dat forum valt 't "gezeik" hier reuze mee. Wat je daar leest is helemaal schrikbarend.

En NEE, ik breng 'm niet terug, want verder is 't een goed ding.
Het apparaat zelf kan er ook helemaal niks aan doen, de leverancier wel, die levert niet wat ie belooft.
Als je chelloo.com zo goed leest dan heb je vast ook gelezen dat er vandaag een storing was: http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=18916.0;all.
En dan had je ook kunnen weten dat die favorieten functie (nog) niet werkt op de DVR want dat is in diverse topics op Chelloo én Tweakers al besproken !

ps: kom maar weer van die kast af

[ Voor 4% gewijzigd door sanook op 31-05-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de kast af ¿? Ik zat al op dak !!

Ben zeiknat, want 't regende.

Inmiddels is de storing voorbij en zit ik weer op de beganegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 08:14
Ik heb ineens geen display meer op mijn mediabox? (dus kan niet zien welke zender enz)

De mediabox werkt daarintegen gewoon perfect?

Iemand enig idee hoe ik de display weer terug aan krijg? (al een paar keer aan en uit gezet maar niks)

BVD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nohands schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:28:
Ik heb ineens geen display meer op mijn mediabox? (dus kan niet zien welke zender enz)

De mediabox werkt daarintegen gewoon perfect?

Iemand enig idee hoe ik de display weer terug aan krijg? (al een paar keer aan en uit gezet maar niks)

BVD,
Met aan- en uitgezet bedoel je op standby gezet? Of de stekker eruit en erin? Misschien helpt dat laatste. Je zou hem ook eens kunnen resetten naar de fabrieksinstellingen. (menu > instellingen > fabrieksinstellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

[...]
Nou ben ik zelf UPC-medewerker, dus je mag mijn mening natuurlijk negeren als je wilt, maar persoonlijk vind ik de kwaliteit uitstekend. Op sommige zenders lijkt het soms wel dat de compressie wat te hoog is waardoor je bij hele donkere beelden soms wat blokvorming krijgt maar niet op de 'gewone' Nederlandse zenders. Ik zie het alleen op sommige buitenlandse zenders (voor zover ik daar naar kijk. :P)
[...]
Waarom zijn sommige zenders meer gecomprimeerd? Via mijn beamer is het best vervelend kijken naar dergelijke zenders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
Bergen schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:48:
[...]
Met aan- en uitgezet bedoel je op standby gezet? Of de stekker eruit en erin? Misschien helpt dat laatste. Je zou hem ook eens kunnen resetten naar de fabrieksinstellingen. (menu > instellingen > fabrieksinstellingen)
Had ik al gedaan en vandaag samen met helpdesk van UPC, maar niks....ze sturen vandaag nog een monteur langs dus ik ben benieuwd.

Bedankt in ieder geval voor je hulpreply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 15:53
Wie weet de code van de afstandsbediening? Ik wil mijn pvr met mijn samsung ab kunnen bedienen.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
Nou, na 30 minuten met een UPC medewerker aan de telefoon te hebben gezeten kwam hij met de oplossing dat hij dezelfde dag nog een monteur zal langsturen voor mijn mediabox met display die het niet doet.

Tja, ik vond het al vreemd dat het gelijk mogelijk was dat er dezelfde dag nog een monteur kon komen en had dan ook mijn twijfels, maar goed ik dacht die hebben hun leven gebeterd en geef ze dus maar de voordeel van de twijfel.....

Heel de dag gewacht geen UPC monteur......
Dus dat word weer bellen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Oh, het is zeer zeker mogelijk om dezelfde dag nog een monteur aan te sturen. Dit is dan uiteraard wel afhankelijk van de beschikbaarheid van de monteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 94923 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:05:
[...]

Waarom zijn sommige zenders meer gecomprimeerd? Via mijn beamer is het best vervelend kijken naar dergelijke zenders :/
Geen idee, wij hebben geen informatie over bitrates en waarom de ene zender meer bandbreedte dan de andere zou krijgen, als dat al zo is.

En inderdaad, een monteur voor dezelfde dag is gewoon mogelijk als er beschikbaarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
Inderdaad ja, dan moet hij/zij ook wel op komen dagen toch als hij/zij beschikbaar is op die dag?

En als hij of zij het niet red die dag misschien even fatsoenlijk op zal kunnen bellen dat hij of zij het niet red die dag en een andere afspraak wil maken.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste