Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:51:
[...]
Nou dat werkt hier dus niet. En B ook niet. En V ook niet. En omdat het niet aan te passen is .. weet ik het ook niet meer. Maar dat suckt want ik heb dan wel de achteruitkijkspiegel aan staan, ik vind het altijd leuk om rondtollende politiewagens te zien of een grote explosie terwijl de neus van een dikke Plymouth me in het gezicht staart.
Bij mij is het de L-knop :)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:28:
Ook matig dat je niet hoger kunt dan 1600 x 1200. Dat was in Most Wanted eigenlijk al zwak, maar dat dat er nu nog niet in zit is gewoon slecht. Heel de engine en alles is gerecycled of zo.
Reso HACK
Ik weet niet of je een breedbeeldscherm zoals ik gebruikt, maar hiermee kun je de resolutie aanpassen naar zo'n formaat. Je kunt natuurlijk ook een resolutie boven de 1600x1200 invullen, maar dan krikt die 'm kunstmatig omhoog. Bagger idd dat het niet hoger dan die reso gaat :(

En de laatste spellen van EA hebben een soort rare gouden gloed over de graphics. Net als FIFA 2007 bv. Ik vind het niet zo mooi.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42
Grappig dat ik hier niet de clio v6 tegenkom. Heb een enorm groot deel van de career hiermee gereden, 't is net een strijkijzer, de meeste bochten knalde ik gewoon volgas door :9 . Ik heb er de eerste canyon race tegen darius mee gewonnen. De laatste heb ik wel met de lambo murc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flame17 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:02:
[...]

Ik denk dat dit op het randje is, maar er zijn dingen op het WWW te vinden waarmee je het spel in het Nederlands kan veranderen, linkje zet ik niet maar gebruik eens Google met een voor de hand liggende term.
Er is inderdaad van alles te vinden, maar je hebt niks geen programma nodig, iedereen kan het, gewoon een paar registersleutels veranderen, welke zoeken jullie zelf maar uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Wat vinden jullie eigenlijk van het spel in zijn geheel? Ik vind dat er het een en ander zeer vervelend aan is. Het enige echt positieve over de game vind ik eigenlijk de uitgebreide carlist... Voor de rest waren de vorige delen beter. Ik mis in de stad bijvoorbeeld lange rechte stukken een een soort ring waar je oneindig veel rondjes op kunt rijden.

Ook vind ik driften geweldig brak gemaakt. Hoe je het ook draait of keert, driften speelt niet fijn in deze versie. Nogtans kunnen ze het wel goed maken hoor want in U2 was het zowat het fijnste wat er in dat spel te doen was.

De graphics zijn wel ok, maar erg vlot draait het niet op mijn pc (zie sig) met een 15" LCD. MW daarentegen draait perfect. Ook vind ik de stad te donker en de Motion blur te overdreven. Persoonlijk had die motion blur er zelfs helemaal niet moeten inzitten, of men moest het kunnen uit zetten.

Ook vind ik dat je het spel nogal snel hebt uitgespeeld, dit omdat je gewoon veel te weinig moet doen om het uittespelen. Wat gebieden nemen en wat bazen verslaan. Niet echt moeilijk, en het zijn maar 4 bazen. In MW waren het er 10. Doordat je dus zo weinig races moet doen verdien je ook niet snel geld waardoor je garage vullen een hell wordt.

Nu ik heb het spel met plezier gespeeld maar ik heb het idee dat het spel gewoon vele beter kon zijn dan dat het eigenlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je deze game goed spelen met een racestuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:48:
kan je deze game goed spelen met een racestuur?
Nou, als ik mijn Logitech Momo erop aan sluit en configureer voor Carbon is het veel stoeien om het goed te krijgen. Het stuurt bij mij niet echt lekker en heb er weinig gevoel in. Ondanks het een arcade game is vind ik het altijd zonde als 'ie geen fatsoenlijke stuur ondersteuning heeft. ;(

Ik heb Carbon wel eens zien geadverteerd met een Logitech G25 maar daar kan ik weinig over zeggen of het daar wel mee valt te sturen in Carbon. Koppelingspedaal en H-shifter werken iig wel daarin.

[ Voor 11% gewijzigd door D. Ninjai op 06-01-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motion Blur kun je toch ook uitzetten? Bij Advanced Graphics / Video.

En dat driften is idd erg jammer. Vond ik zeker het leukste in U2.

Wat ik wel leuk vind .. alhoewel niet bevordelijk voor een goede eindtijd .. is het manhandlen van dikke musclecars nu. Echt achterlijk dwars .. ja dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Aah, inderdaad, maar ik heb mijn spel in het nederlands staan, en dan het niet zo. Daarom dat ik het niet gevonden heb denk ik. In het nederlands is Motion Blur dus bewegingsvervanging :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je driftraces ook omzeilen? Snap echt niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen, ik krijg met veel moeite 10000 per race, terwijl de anderen dik 40000 halen.

grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:00:
Kun je driftraces ook omzeilen? Snap echt niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen, ik krijg met veel moeite 10000 per race, terwijl de anderen dik 40000 halen.

grrr.
Je hoeft ze niet te halen, je unlocked dan af en toe dan wel niet iets (lekkere zin 8)7 ), maar dat maakte bij mij niet uit (met Exotic begonnen).

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, maar ik kan wel alle items en upgrades krijgen op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je moet gewoon heel hard gaan scheuren over de baan, de rest komt dan vanzelf...
Nee, je moet alles halen om alle updates te krijgen.

[ Voor 68% gewijzigd door Saturnus op 07-01-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
klopt het dat dit spel vehicle damage heeft bij je eigen auto? Dus dat je eigen auto ook stuk gaat als je botst?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Alleen lakschade dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 14:04
't Enige waar je last van kan hebben zijn de spikestrips bij de achtervolgingen, de 'auto schade' is alleen lakschade idd ;)

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo'n moeite hebben met driften? :X Vol het gas erop, en proberen de slips door de bochten aan elkaar te koppelen, dáár verdien je namelijk de meeste punten mee. Met de Caymann rond de 800.000 punten gehaald in 2 rondes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inderdaad, dat driften is tof.
Kan er geen top 5 per track komen in de TS ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, hoe patch ik mijn nfs naar 1.3?

Ik heb deze gedownload: http://www.electronicarts.nl/games/8784/downloads/2187/

Maar er gebeurt vrij weinig als ik dit in de install dir open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Op mijn PS2 bak ik ook gare koekjes met driften!
Dit is me tot zover nog nooit (echt goed!) gelukt.
Heb hem bijna uitgespeeld in een kleine week.. Ben bij de 3 leiders voor Darius.

Vind het opzich wel een leuke game, mooi en leuke tuning en styling van je bolide!

Alle 3 soorten spreken me aan in aanbod etc. (Muscle, Exotic, Tuner)

Is er enig verschil tussen de PC of PS2 of XBOX versie bijv. ?
Soms als ik hier en daar wat lees denk ik van wel..
En het verschil tussen de normale en de Collectors Editie ben ik ook nog niet helemaal achter..

Heb namelijk nog geen Golf R32 gezien of een BMW M3, en volgens mij zitten deze wel in het spel, in carriere.

Anyway, ben weer even overnieuw begonnen ditkeer met de Alfa Brera, zojuist de Aston Martin van Wolf alweer gescoord en daar eerst maar even mee verder.. Aangezien ik nog niet 2 auto's tegelijk heb kunnen hebben.

Apart hoe de meesten toch met een Murci of Mclaren rijden tegen Darius.
Zoveel geld hou ik niet over.. (misschien dit keer wel ;) )

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Laatst online: 15-09 14:04
armano schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:27:
Heb namelijk nog geen Golf R32 gezien of een BMW M3, en volgens mij zitten deze wel in het spel, in carriere.
De M3 kun je alleen unlocken met het halen van een reward card (buiten career mode om dus),
en de Golf 32, die kun je volgens mij wél binnen de career mode unlocken en daar dus ook gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Cyclonist schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:58:
[...]

De M3 kun je alleen unlocken met het halen van een reward card (buiten career mode om dus),
en de Golf 32, die kun je volgens mij wél binnen de career mode unlocken en daar dus ook gebruiken. :)
Buiten career mode om halen, en dan dus niet in career mode te gebruiken ?

Jammer, overigens had het 'verhaal' wel iets langer, dus, meer inhoud mogen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
En dat kan je dan weer uitzetten bij de pauzeopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Heb nu een vaag probleem bij nfsc, als ik het spel start loopt alles perfect maar zodra ik wil gaan rijden door de wereld schakelt mijn vga terug naar de helft van zijn clockspeeds.Het draait allemaal goed, ook in de garage maar zodra je de spel wereld in gaat loopt alles mis. Met de vga is nix mis, getest met 3dmark en ut2k3 en farcry. drivers zijn ook geupdate. Het spel is dus totaal onspeelbaar, hij gaat namelijk terug naar 275/700 en normaal zou hij in 3d modus 550/1400 moeten zijn, force 3d mode helpt ook niet.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Die Kinji is wel veel te makkelijk. Ik was nog aan het rijden met mijn tier 1 exotic Alfa Romeo volledig performance getuned.

In de canyon duurde het exact 11 seconden! 1 Seconde om hem voorbij te rijden en de 10 seconden dat je hem voor moet blijven. Te zeggen dat ik juist nog eens een spannende canyon race wou doen :p.

Die crew members kunnen wel serieus irritant zijn. Zoals die yumi. Je zit dan mooi op kop en wil die voorsprong verder uitbouwen door eventjes je nitro te gebruiken. Plots steekt die u voorbij alsof je stilstaat. 30 seconden later vertraagt ze plots heel hard (zonder remlichten) terwijl ze net voor jou zit! En ze scheldt u nog uit omdat je tegen haar rijdt! Dan rijd ik nog liever zonder crew members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:03:
Nog een vraagje, hoe patch ik mijn nfs naar 1.3?

Ik heb deze gedownload: http://www.electronicarts.nl/games/8784/downloads/2187/

Maar er gebeurt vrij weinig als ik dit in de install dir open.
Dat probleem heb ik ook :? Ik heb de CE-versie, en ik kom geeneens het spel meer in, dan blijft hij hangen vlak na het laad gedeelte. 8)7 Way to go EA |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel hem nu op mn x1950 pro ben weer opnieuw begonnen zit na 5 dagen alweer op 88 procent uitgespeeld ... Alleen dit spelt loopt op de meest irritante momenten vast

Vastgelopen toepassing: nfsc.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: nfsc.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x0029cf41.

Meestal 1 x per dag , had ik met mn oude x850 geen last van in de systeem vereisten staat de x1950 pro chipset er ook niet tussen de x1900 wel .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

needless to say schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:00:
Die crew members kunnen wel serieus irritant zijn. Zoals die yumi. Je zit dan mooi op kop en wil die voorsprong verder uitbouwen door eventjes je nitro te gebruiken. Plots steekt die u voorbij alsof je stilstaat. 30 seconden later vertraagt ze plots heel hard (zonder remlichten) terwijl ze net voor jou zit! En ze scheldt u nog uit omdat je tegen haar rijdt! Dan rijd ik nog liever zonder crew members.
Precies, echt verschrikkelijk !
Idiote lui die in een bocht, de binnenkant nemen, vervolgens _halverwege_de bocht afremmen en naar de buitenkant schieten terwijl ik, natuurlijk, er net omheem wil vliegen :/

Beetje raar hoe zij stilstaan, waardoor jij tegen ze aan veegt met 200(?), en zij daarna binnen 0,8 seconden weer op 200 zitten en ik weer onderaan moet beginnen terwijl de Lambo's en Mclaren's me om de oren scheuren van alle kanten.. Ja dan is de race echt verloren.
Wel leuk dat die verkenners meestal zo hard rijden dat zij voor jou winnen, ken je meestal nog een crash maken ..
Tenzij zij natuuuuurlijk weer naast mij moeten gaan rijden om mij te gaan helpen.. ( aaaah, make up your mind !! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Daarom gebruikt ik blockers, die blijven achter je rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Skyline GT-R schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:38:
Daarom gebruikt ik blockers, die blijven achter je rijden :P
Klopt alleen wil ik soms dat ze keihard voor me rijden om die homo in die Lambo nou eens te krijgen !!! :P

trouwens, welke vinden jullie beter.. SLR McLaren of de Murcielago ooof de Carrera (met muscle cars ken ik echt niet omgaan :| )
Weet ik waar ik meteen de beste keus ken maken :D

[ Voor 24% gewijzigd door armano op 10-01-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
1. Carrera 2. Murcielago 3. SLR. SLR klinkt ook heeeeel erg flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je waar ik me trouwens ook aan irriteer? Tijdens die touge-races .. dan beweeg je zo snel dat de camera een tijdje schuin achter je hangt zelfs al ga je rechtdoor. Dat is erg lastig rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:09:
Weet je waar ik me trouwens ook aan irriteer? Tijdens die touge-races .. dan beweeg je zo snel dat de camera een tijdje schuin achter je hangt zelfs al ga je rechtdoor. Dat is erg lastig rijden.
Inderdaad, ik heb dus de camera maar altijd op de voorbumper of motorkap staan met die races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik heb hem uitgespeeld he, maar waar kan ik die Audi vinden?>

Kheb overal gekeken, carlot en bij mycars...Nergens zit ie...

Ik zit op 88 %

Heb het al :P Wat vaker search gebruiken

[ Voor 15% gewijzigd door yassine op 11-01-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:09:
Wat voor races? Taugeh?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Races in de Drift Canyons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://en.wikipedia.org/wiki/Touge ;)

Jammer dat het spel zo vaak crasht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Zelfs op de PS 2 al 2 keer last van gehad..
Irritant dat Samson (Blokker) met zijn Muscle Car een geluid heeft van een Lambo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij start ie zelfs niet meer op. Heel vaag. En ik was nog wel op 85% :(

Ik had ook erg vaak dat als ik direct na het opstarten van het spel naar mijn career ging, hij 'm ook weer terug naar de desktop gooide. Nu start ie 'm dus helemaal niet meer op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik irriteer me daar ook mateloos aan , als je op het ea forum kijkt schrik je van het aantal mensen wat het zelfde probleem heeft als ons . :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:04
Die crewmembers zijn echt mateloos irritant ja.

Als ik ga racen wil IK gewoon winnen, niet een of ander computergestuurd crewmembertje zodat ik 2e wordt. Ze duwen je van de baan af, zitten tegen je te schelden. Gruwelijk irritant, al is een blocker af en toe wel handig.

Kwa auto's vind ik de Lancer Evo het fijnst. Ik had eigenlijk al van alles gereden (tuner, exotic, muscle) en vooral de tuner en muscle auto's staan me aan. Ik heb een hekel aan onderstuur in zo'n spel dus vandaar deze keuze :P

tuner auto's heb je gewoon lekker veel grip en de muscle auto's heb je lekker overstuur.

Ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld en allebei de keren met een Lancer Evo. Het is me gewoon nog niet gelukt om 1 miljoen over te houden. Zelfs de 2e keer spelen toen ik hier speciaal mijn best voor deed (upgrades uitstellen tot er nog wat beters was te krijgen, zo min mogelijk auto's kopen, als rewards de cash en de auto van de tegenstander krijgen en die weer verkopen etc) maar het lijkt gewoon praktisch onmogelijk zonder 200 keer zo'n challenge tegen iemand op straat te doen.

De styling van de auto boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik heb altijd bumpercam aanstaan dus ik zie helemaal niets van de auto. Tunen vind ik dan wel weer leuk maar dat is nu veel te eenvoudig tegenover de opties in NFSU2.

Graphics vind ik ook niet echt mooi terwijl het toch vrij zwaar is.

Pluspuntje zijn alle dingen die je kapot kunt rijden om je achtervolgers (of politie) op te houden of te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het is mij in 1x gelukt om 1.000.000 te krijgen. Begonnen met Camaro SS (nauwelijks getuned), toen Charger RT gewonnen en (bijna max) getuned. Daarna DB9 gewonnen, maar die was slomer dan de Charger RT die ik al had. Zover mogelijk doorgespeeld, toen zat ik ergens in de 982.000 daarna heb ik iets van 25x het simpelste drift circuitje gedaan (zet je crew op max. money en je krijg iets van 750 per x) nadat ik over de 1.000.000 was gegaan direct een Murcie gehaald en het afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
Hm, ik heb het spel ook uitgespeeld, en nu heb ik verschillende auto's in "My Cars" staan.
Deze kun je tunen e.d, maar ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om er ook daadwerkelijk in te rijden.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Op het moment dat je de auto mag kiezen bij een race, moet je de naarboven/naarbeneden pijlen gebruiken om een Categorie (My Cars/Career/Stock/Bonus enz) te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Dat snap ik, alleen ik vind het leuk om er ook gewoon in free roam mee te rijden.
Kan dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Nee, daarvoor moet je natuurlijk betalen via de shop. Maar, is het dan ooit mogelijk geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Dat kon volgens mij wel in Underground (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nu ik ongeveer op 80 % van het spel ben vind ik het wel eens tijd worden om mijn mening te geven over deze nieuwste versie van NFS :)

Allereerst ben ik zeer blij, na alle topics gelezen te hebben, dat ik een xbox 360 bezit. Ik heb dan ook geen gekloot met patches, driver updates, vage textures en crashes. Bovendien ziet het spel er grafisch heerlijk uit! Veel efficienter dan het upgraden van je pc en alsnog lopen kloten. Bovendien is spelen met een keyboard minder interessant dan met een gamepad vind ik. Het enige jammere is dat hoewel ik voor Nederlands kies bij taal, ik toch de snelheid in mph krijg……

Het spel zelf is in de eerste plaats weinig vernieuwend. Het meest jammer vind ik dat je enkel 's nachts kunt rijden, want ik vind het hele streetrace gedoe in Nederland een overdreven hype (zie al die lelijke golfjes op straat rondrijden die bij windkracht 8 op kunnen gaan stijgen). Echter, ik wist voordat ik het spel kocht dat de nadruk wederom op het tunen en modden van je auto gelegd zou worden. Ook wist ik dat het een arcade racer is.
Mensen die daarover lopen te zeiken moeten het spel niet kopen en voor GTR 2 gaan, een momo stuurtje nemen en 5 uur achter elkaar hetzelfde rondje over de nurburgring rijden :)

Met bovenstaande heb ik zelf geen problemen. Modden van je auto vind ik extreem lelijk dus dat doe ik gewoon niet, op het verlagen en andere velgen na. Het arcade effect maakt het spel in mijn ogen juist leuk. Ik ben zelf een aardig goed racer dus voor mij had de catch up ook best uit gemogen. Dit is namelijk zeer frustrerend als je 2 rondjes voorop rijdt en net voor de finish crashed en daarom 2e wordt, maar ach als ik zelf crash kan ik de rest ook weer snel inhalen. In mijn ogen spannender dan een suffe simulatie race waarbij je na 3 uur hetzelfde rondje eindelijk een seconde sneller rijdt om vervolgens na een week oefenen zelfs 2 seconden sneller te zijn (leuk voor mensen met een overvloed aan tijd, maar voor mij geen interessante mogelijkheid).

Sommige dingen in het spel hadden doordachter gemogen; je ziet in een police chase continu wie een hood owned en hebt geen zicht meer op de weg. Ook het feit dat je pas laat in het spel echt dikke auto's krijgt is zeer jammer.
Wat ik zelf nog het meest jammer vind en waar ik eigenlijk niemand over hoor is het feit dat je het spel niet met iedere auto uit kunt spelen. Ok, ik snap dat een Alfa Brera het aflegt tegen een R8, maar als ik 40 % van het spel met die Brera heb gespeeld en iedere keer blij was dat ik hem weer iets kon tunen (het wordt zo echt je baby :)) dan is het niet leuk dat je per se een andere auto moet kopen om nog te kunnen winnen.

Gelukkig biedt het spel genoeg interessante auto's ; ikzelf ben dan na de Brera ook voor de Cayman S gegaan, welke het nog prima doet in de laatste tier. Gisteren geprobeerd de Murc te unlocken en kwam net 500 punten te kort voor de 1e keer dus ik verwacht vandaag deze uitdaging wel te kunnen trotseren met mijn Cayman :D
Cars die ik unlock van bosses verkoop ik meteen weer omdat ze SPUUGlelijk zijn! Kijk eens hoe die db9 is verkracht, bah bah!

Mensen die het spel te makkelijk vinden: neem een wat minder overdreven getunede auto en kijk of je daar ook mee kunt winnen. Zelf ben ik van plan te kijken hoe ver ik ga komen met mijn Cayman.

Over het algemeen vind ik het een goed spel, dat vrij verslavend is (iedere keer nog 1 extra race voordat je wilt gaan stoppen). Het biedt actie en snelheid, wat ik, als gamer die gewoon vlug een paar rondjes wil racen en wat leuke effecten erbij verwacht, als zeer positief bevind.

Overigens is het jammer dat GoT zoveel luie mensen bevat, die 1000x vragen waarom ze de R8 niet kunnen kopen in de carreer modus en andere vragen….neemt mij het leesplezier van het topic weg in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:34:
Het arcade effect maakt het spel in mijn ogen juist leuk. Ik ben zelf een aardig goed racer dus voor mij had de catch up ook best uit gemogen. Dit is namelijk zeer frustrerend als je 2 rondjes voorop rijdt en net voor de finish crashed en daarom 2e wordt, maar ach als ik zelf crash kan ik de rest ook weer snel inhalen. In mijn ogen spannender dan een suffe simulatie race waarbij je na 3 uur hetzelfde rondje eindelijk een seconde sneller rijdt om vervolgens na een week oefenen zelfs 2 seconden sneller te zijn (leuk voor mensen met een overvloed aan tijd, maar voor mij geen interessante mogelijkheid).
Ik vraag me al een tijd af wat dat 'Catch Up' is. Iemand uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je voorliggers ineens stil lijken te staan, en dat je achterliggers onnatuurlijk snel dichterbij komen vlak voor de finish. Bedoeld om het spel spannend te maken, maar in de praktijk de meest irritante functie ooit ontworpen.

In oude versies van NFS is het zelfs zo erg dat als je 90% van een race rustig aan doet, en dan ineens wel op het gas gaat staan, je alles wint met 2 vingers in je neus.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ah ok, dan herriner ik me ook nog wel wat. Het was een soort nek aan nek race totdat de computer ergens tegenaan knalde. Hij verdween dus helemaal buiten beeld totdat die opeens weer achter me reed, en dat terwijl we allebij @ max. speed reden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2010
Ik trek toch even dit oude topic even naar voren; heb NFSC namelijk gistermiddag uitgespeeld. Afgelopen donderdagavond had ik hem gekocht, dus da's toch vrij snel gedaan voor mijn doen! De meeste spellen speel ik niet eens uit...

Voor mij is dit met afstand het beste NFS spel. De adrenalinerush tijdens een wedstrijd is echt ongelofelijk, de nieuwe spelmodi met driften in de canyon en dat achternarijden in de canyon zijn zo ongelofelijk spannend! Ik heb mij echt enorm vermaakt met de cars, het ervaren van een lompe musle car met een loodzware body versus een als papier maché en balsa hout aanvoelende ricer, dat is toch wel iets speciaals. Ik heb gewoon spierpijn in mijn rechterhand vanwege het drukken op de toetsen.
Wat ik echt mis is het drag racen, dat vond ik het mooiste spelelement in NFSU2. Een geweldige adrenalinekick voor 10 seconden of minder.

Maargoed, waarom ik eigenlijk wilde posten: wat ik zo jammer vind is dat
- het tunen van de performance parts bijna geen effect heeft
- het aftermarket spul (spoilers, bumpers) geen performance voordelen biedt

Dit heb ik getest door een checkpoint track te pakken, diezelfe track steeds te racen zo snel als ik kon maar zonder NOS, met de beste wagen die ik kan vinden (murciélago met alle racing parts). Die race sla ik steeds op (record ghost car). Als ik dan een test ga doen verander ik één setting (bijv. alleen engine op horsepower ipv. normaal) en dan ga ik racen met de ghost car zichtbaar. Als ik de ghost car voor kan blijven weet ik dat de setting werkt. Dat is beslist alleen het geval bij de performance parts en het effect is minimaal, echt ontzettend klein! Alleen bij de turbo heb ik gemerkt dat die op minimum RPM moet staan zodat hij eerder werkt, dat heeft echt voordeel.
Een spoiler van zowat 20m2 heeft gewoon geen effect en dat vind ik raar, waar is dat ding anders voor?! In NFSU2 kon je bij nieuwe bumpers en spoilers ook je downforce optimaliseren, dan had het nog voordeel om zo'n lelijk ding op je wagen te zetten.

Edit:
Even een opmerking over onderstuur: dat vind ik dus ook echt verschrikkelijk. Echt vloeken, tieren, brullen als ik weer eens een bocht niet kan maken omdat ik te hard rijd. En toch, als je hard rijd en ruime bochten kan nemen, is zo'n exotic wel het snelst. Muscle cars voelen echt als een blok lood op banden van dode slakken, alsof je auto een slijmspoor achterlaat zo glibberig. Maar de overstuur ervan is heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.
Mijn vreemdste ervaring was om na de gold challenge Canyon Drift (Murciélago, 150.000 punten) met lekker glijen en glibberen weer met mijn eigen Murc te gaan rijden. Die zat ineens vastgeroest aan de weg en kreeg ik hem gewoon de bochten niet meer door! Ik ramde in iedere bocht de zijkant omdat de auto gewoon niet meer wilde. Om het driftgevoel wat te benaderen pakte ik stock banden maar dat was ook niet je van het. Ben maar weer gaan wennen aan dat stroeve, maar echt fijn is anders.

[ Voor 19% gewijzigd door The Merovingian op 05-02-2007 11:25 ]

Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar een spelletje. En NFS pretendeert voor zover ik weet ook niet de be-all-end-all realistische simulator te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
En natuurlijk gebruik ik altijd alleen maar de bumper cam, ook met driften! De controle over je auto is veel directer en dat wil je ook. Daarbij lijkt alles honderd keer zo snel te gaan. Hence de adrenaline :)

By the way, hebben mensen hier ook een profiel bij EA? Mijn username is daar WoktDePanUit.

Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 13:09
Het is een arcade racer, geen race-sim... *nuf said* ;)

Wanneer zou er een race-sim met serieus realistisch driften komen? :P (wat dan ook het doel is van het spel, met Keiichi Tsuchiya die uitlegt hoe je moet driften ^_^ )
Welke knop zou dan de koppeling zijn ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Vandread op 05-02-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
Er is een knop voor de koppeling toe te wijzen, als je dat bedoelt.

Maar ik weet dat het een arcade racer is, dat vind ik prima en het rijdt lekker met die wijde bochten etc, maar toch is het stom dat er geen enkele reden is om spoilers en bumpers te pakken terwijl die lelijke dingen juist bedoeld zijn voor een downforce effect! Als het niet hoeft dan moet het spel daar ook wat duidelijker in zijn vind ik. Het is gewoonweg stom dat je daar pas achter kan komen door 30x dezelfde track te rijden met dezelfde auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 13:09
Ohja daar is een knop voor.... maarja enfin, ik mis gewoon het hele gevoel met driften.
Alles is zo erg op elkaar aangepast om het maar een beetje gelijk te houden dat ze dingen als downforce gewoon amper laten meetellen omdat de zo zorgvuldig gecreerde balans dan verstoord word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
Ik vond het in NFSU2 beter te regelen, daar kon je je ECU, NOS en turbo profiel helemaal aanpassen. Het ging heel ver en voor 80% van de gamers was het vast niet interessant, maar ik vond het een hele coole feature.

Gisteren heb ik trouwens zonder NOS positie 22 van die week gehaald met de checkpoint track meest linksonder op de kaart (een naam die begint met een M), tijd 1:13 zoveel.

edit:
Ah kijk, ik ben gezakt:
31 WoktDePanUit 01:13.869 185.35 MPH 0 LBS Murciélago

[ Voor 20% gewijzigd door The Merovingian op 05-02-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
Afbeeldingslocatie: http://www.ea.com/nfs/_components/render_photo.jsp?id=9319030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn auto verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Even goed kijken bij je auto in career modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nadat ik mijn pc heb geformateerd en opnieuw heb geinstaleerd ben ik weer opnieuw begonnen met nfsc. Kreeg die savefiles niet over....

Ik ben begonnen met de mazda rx8 van tier 1 en die motorisch vol getuned. Verder niks, waarde 25000
Dan heb ik voor tier 2 de rx7 gepakt die ik had gewonnen van zo`n eindbaas. Groene auto, ff naam kwijt van de clan. Helemaal motorisch getuned en verder ook niks. Waarde zo`n 65000
Dan heb ik nog zo`n 5 ton op de bank.

Maar ik ben nu klaar met tier 1 en 2. Begin filmpjes van tier 3 gezien en dan moet ik nog de 2 race wars doen en de races van het bovenste rode stadsdeel. Dit lukt me echt voor geen meter, met de "hulp" van je groepsgenoten kom je ook niet verder dus ik zit (alweer) vast.

Hoe nu verder?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nitro pas in de laatste ronde gebruiken, soms gaan de tegenstanders na een stuk of 5 races ineens veel minder hard. Even een andere race proberen en daarna terugkomen, dan lijk je wat meer kans te hebben dat de tegenstanders ineens langzamer zijn. Even van auto wisselen. Yumi is wel de beste teamgenoot vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nja, ben na 2 dagen proberen al iets verder.
Ik heb nu de supra en al wat parts geunlockt.

Maar ik heb echt zo`n moeite om die canyon races te doen, echt verschrikkelijk moeilijk. Heel mooi gemaakt enzo maar met mijn "skils" kom ik niet zo ver. Of ik het nu via gamepad of via toetsenbord doe, het gaat allebei bagger.

Mja, nog steeds vind ik het echt een super spel. _/-\o_

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nog ff een paar vraagjes over het het instellen van tuniginsonderdelen:

Engine: helemaal of half de balk vol bij torque of horsepower(wat en welke is beter)?

Transmission: zet ik als bv de acceleration lager is zet ik die balk half open bij acceleration, en andersom in het geval van top snelheid, is dat goed?

Wat is oversteer en understeer en hoe merk je dat welke je meer moet of minder?

En moet de turbo beter op low of half low of high rpm of half high?(wat en welke?)

Ik vroeg me dit gewoon af, want ik laat het meestal gewoon in het midden staan maar dat was niet goed zei men vriend, alleen hij wist zelf ook niet helemaal hoe en wat?
Dus hoe kan ik dat beter doen?

En iemand nog tips voor de canyons races en om die verekte race wars uit te kunnen rijden op tier 3 niveau?

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 22-02-2007 12:45 ]

Verwijderd

Gewoon uitproberen. Ieders rijstijl is anders, elke wagen is anders, elke baan is anders. En als alles je voorgekauwd word is er geen lol meer aan.

Ik heb het hele spel uitgespeeld zonder ook maar 1 ding te tunen of zonder ook maar 1 stuk bodykit te monteren/sculpten. Easy.

En voor de termen kun je gerust even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het spel niet meer patchen naar 1.3 Ik heb die versie wel gedownload als ik die draai krijg ik ongeveer 1 sec een venster te zien, die sluit dan weer af, verder gebeurd er niks. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

PGD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Weinig, ik heb dat zelf ook en vrienden hetzelfde.
Volgens mij een fout in die patch maar mijn nfsc draait ook nog steeds op 1.2, 1.3 krijg ik er niet op.
Dus als iemand wel een goede oplossing heeft, graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:44:
Gewoon uitproberen. Ieders rijstijl is anders, elke wagen is anders, elke baan is anders. En als alles je voorgekauwd word is er geen lol meer aan.

Ik heb het hele spel uitgespeeld zonder ook maar 1 ding te tunen of zonder ook maar 1 stuk bodykit te monteren/sculpten. Easy.
Patser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Harde kick van mijn kant :P
*uch uch

Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen het zo makkelijk vinden...
Ik zit nu op 73% en ik kom met geen mogelijkheid verder. Ik heb de snelste auto, maximaal getuned en ik win echt niks. Het is niet te doen.
Maar terwijl ik bij nfs underground 2 wel met medium en hard het spel kon uitspelen. Alleen hier vind ik dat ten eerste instellen niet en ten tweede is het echt tering moeilijk die laatste stage....

Doe ik wat fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Welke wagen heb je? Probeer eventueel even een andere. Races die kansloos zijn netjes uitrijden dan heb je dacht ik meer kans dat de computer je bij de volgende rit zomaar laat winnen. Nitro tot het eind bewaren, eerste tijd zo langzaam mogelijk rijden zonder dat je te ver achterop raakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Gianni Rombios op 24-04-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb nu een auston martin db9, en naar andere races en terug das wel raar, mja, ga ik strx eens proberen.
En dat langzaam rijden dat je de volgende ronde veel sneller kan rijden. Wat is daar het voordeel van?

En weet iemand hoe je de moeilijkheid kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Aston Martin is bij lange na niet de snelste auto. Corvette, Porsche, Lamborghini zijn sneller.
Het voordeel van rustig rijden is dat je alle nitro overhoudt en de tegenstanders passen hun tempo wat aan. Het lijkt ook als je zo snel mogelijk begint dat de tegenstanders zich daarop instellen in de trand van "ok jij kunt zo hard dan gaan wij in de laatste ronde nét ietsje sneller". Misschien verbeelding maar dit idee hielp mezelf wel.
Moeilijkheidsgraad is niet in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Okeej, dus dan kan ik beter toch mijn supra pakken?
En dan gewoon 1e ronde rustig aan, en dan de 2e ronde volgas en nos gebruiken.
Thnx voor de tip d:)b

Edit: oja, de auston martin is tier 2, de supra tier 3. Oeps....

[ Voor 18% gewijzigd door Joopieboy op 24-04-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Auto's kun je in dit spel niet kopen, maar winnen...toch???

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
sl1200 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:24:
Auto's kun je in dit spel niet kopen, maar winnen...toch???
Je kan ze ook kopen ;) in een car lot, en je kan ze inderdaad ook winnen

[ Voor 8% gewijzigd door -Eraser- op 25-04-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
The Merovingian schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:33:
Er is een knop voor de koppeling toe te wijzen, als je dat bedoelt.

Maar ik weet dat het een arcade racer is, dat vind ik prima en het rijdt lekker met die wijde bochten etc, maar toch is het stom dat er geen enkele reden is om spoilers en bumpers te pakken terwijl die lelijke dingen juist bedoeld zijn voor een downforce effect! Als het niet hoeft dan moet het spel daar ook wat duidelijker in zijn vind ik. Het is gewoonweg stom dat je daar pas achter kan komen door 30x dezelfde track te rijden met dezelfde auto.
Of....je ziet het gewoon aan het feit dat de stats niet veranderen? En het feit dat nergens formules staan beschreven bij de spoilers etc (zovan: increase speed, weight etc). Vind het nogal voor de hand liggend.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Spammen doe je maar ergens anders

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Is dit spel ook te doen met een G25 stuurtje? Ik kan het namelijk niet instellen.. Bij controls reageerd hij er niet op :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel net op ps3 en zit met een vraag ...

Nadat ik met de openingswagen (ik koos voor tuner => mazda) al heel wat spullen heb vrijgespeeld kom ik eindelijk een nieuwe auto te kopen (tuner => mitsch). Nu merk ik dat ik geen enkele unlock op die nieuwe bak kan gebruiken ... is dit normaal ? Mijn eerste kar heeft er wel een hoop ... Hoe werkt dit precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Je hebt naast level auto's (1 tm 3) ook level unlocks. Ik dacht altijd dat dit redelijk voor zich sprak :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Je moet dus inderdaad opnieuw unlocken. Het is dus handiger om je geld te "sparen voor later". Dat kun je bij de volgende career proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

klein vraagje... Ben net begonnen op de wii, maar ik heb nergens upgrade-shops staan... moet je die zelf zoeken, of komen die na verloop van tijd pas tevoorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 11:59
Heb nfs carbon in het weekend op mn xb360 voor 100% career modus uitgespeeld, een paar dingen moeten me van het hart.
1 Het spel boeit bij lange na niet zo als NFS underground deed.
2 De politie speelt helemaal geen grote rol meer en ze zijn i.m.o veel te makkelijk geworden.
Na het uitspelen van de career option heb je eigenlijk geen zin meer om die politie chases te doen.
3 Het dragstar race element is weg.
4 De Turf war races zijn schofterig moeilijk in verhouding tot de overige races en daar heb je plotseling geen buddy tot je beschikking terwijl jouw opponenten er 4 hebben !
5 Als je eenmaal de Corvette bezit volledig getuned zijn de boss en cliff races een lachertje.
6 De tussenfilmpjes die de main storyline vertellen zijn echt waardeloos en sluiten niet echt goed aan op het underground verhaal.

Kortom eenmaal uitgespeeld heb je eigenlijk geen zin meer om hem door te spelen zelfs niet voor die achievement puntjes, daar het spel totaal niet meer boeit.

Jammer had er meer van verwacht, wie wil hem ruilen voor een andere game ?

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Op mijn laptop ( C2D 7500, 2Gb, Nvida 8600 GS, Vista home premium) stop NfS Carbon ermee zodra ik Wolf heb verslagen in de boss race. Hebben meer mensen hier last van ? En is het te verhelpen dat ik toch nog verder kan spelen in mijn career ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgsmans
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
ik heb nfs carbon op de xbox en heb net een nieuwe career gestart maar is het mogelijk mijn crewnaam te veranderen , ik heb een gemodde xbox met flashfxp en heb geen zin om opnieuw te beginnen?

--I reject the reality and substituted my own-- -- ADAM SAVAGE--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Paar dagen geleden eens begonnen met spelen. Gelukkig draaide het nog fatsoenlijk op mijn 3 jaar oude systeem. Career mode is vrij vlug gedaan. Ik vond het jammer dat het totaal geen uitdaging is om de politie kwijt te raken. Zelfs in de zwaarste modus is de politie nog redelijk goed kwijt te raken. Ik probeerde die BMW M3 te unlocken, maar daarvoor moet je dus 200 cost to state halen en nog wat andere dingen. Na 11min26 had ik een bounty van 1,120,000 en 35 cops rammed, 37 disabled, en 323,550 cost to state :P Alleen jammer dat ik nu nog 33 cars moet unlocken ofzo. Geen id hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 14:47
heb hem nu 2de hands gevonden voor de PS3, €12,50 incl. verzending kon ik niet laten liggen maar door die klote post is ie er nog niet, hij is vrijdag op de postgedaan dus hij zou gewoon vandaag aan moeten komen maar niet dus, nu heb ik er weer niets aan want morgen haal ik ook GTAIV en even raden welke game er dan non-stop in de PS3 zit, carbon of GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 15-09 18:09
Heeft iemand tips om met de tier 1 chevy en tier 1 alfa de eerste bazen te verslaan? Ik krijg het maar niet voor elkaar om de canyon's te winnen :/

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
OMG wat een kartelbende op de PS3, en dan heb ik nog wel een SD-tv, ze zijn gewoon compleet de AA vergeten in de PS3 versie!

[ Voor 7% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 15-09 18:09
Het is een algemeen bekend feit dat de backward compatibility van de PS3 nog wat te wensen overlaat, komt volgens mij omdat de PS3 alle PS2 spellen software matig rendered.

Het is me trouwens nu wel gelukt om Angie en Wolf te verslaan. Angie met nog net 600 punten over en Wolf door met m'n Porsche voor hem te gaan knallen 8)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
mattttt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:34:
Het is een algemeen bekend feit dat de backward compatibility van de PS3 nog wat te wensen overlaat, komt volgens mij omdat de PS3 alle PS2 spellen software matig rendered.
dat weet ik en dan zou ik het niet zo erg vinden maar ik heb het hier over de PS3 versie, niet over de PS2 versie, die zou bij mij niet draaien want ik heb een 40GB PS3

je ziet het vooral als een race net is afgelopen en je de auto nog even in beeld ziet.
quote: gamespot
The PS3 seems to have more jagged, aliased edges
maar het is wel ernstig

[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
  • Laatst online: 28-08 17:33
klein vraagje: als je "in pursuit" ben dan zie je 2 auto icoontjes in beeld, ik weet dat de ene staat voor cops disabled maar waar staat die ander voor?
danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 06:29
cirediew schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:09:
klein vraagje: als je "in pursuit" ben dan zie je 2 auto icoontjes in beeld, ik weet dat de ene staat voor cops disabled maar waar staat die ander voor?
danku!
Cops waar je tegen aan hebt gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben momenteel op 30% in career mode, daarbuiten nog niet zoveel gedaan.
kan ik dan al in de careermode een extra auto kopen? kan het nergens vinden namelijk.

t' is de pc/mac versie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 20:07 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

/me Joopie neemt een aanloop en schopt dit topic de hoogte weer in

Ben sinds gister weer begonnen met carbon, en opzich het racen gaat wel goed, maar ik snap nog steeds iets niet waar ik ook mee vast liep toen ik hem vorig jaar voor het laatste speelde.

Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het? 8)7

Verder opzich wel een aardig spel, maar ik denk dat ik me nog eens most wanted ga halen, kijken of dat wat beter is. :)

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:39
Joopieboy schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:04:
[me]
Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het? 8)7
Als ik het me goed herrinner uit een ver grijs verleden stel je daar de eigenschappen van het betreffende onderdeel in.
VB1:
neem je nos en zet je het balkje naar recht heb je over korte tijd veel kracht, zet je hem naar links minder kracht over langere tijd.
VB2:
bij de versnellingsbak zet je hem naar rechts hogere topsnelheid, links sneller accelereren.

De meerdere niveaus zijn ervoor dat je hem wat precieser kan instellen.

Flickr - Strava

• Gianni Rombios
  • Niet online
Inderdaad, maar zonder tweaks red je het makkelijk. Wat jammer is van most wanted is het idiote afremmen op de motor, als je gas loslaat sta je vrijwel direct stil. Als je daar overheen stapt is het toch de leukste van de laatste vier NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
373k is niet zo bijzonder hoor. :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste