Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgsmans
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
ik heb nfs carbon op de xbox en heb net een nieuwe career gestart maar is het mogelijk mijn crewnaam te veranderen , ik heb een gemodde xbox met flashfxp en heb geen zin om opnieuw te beginnen?

--I reject the reality and substituted my own-- -- ADAM SAVAGE--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Paar dagen geleden eens begonnen met spelen. Gelukkig draaide het nog fatsoenlijk op mijn 3 jaar oude systeem. Career mode is vrij vlug gedaan. Ik vond het jammer dat het totaal geen uitdaging is om de politie kwijt te raken. Zelfs in de zwaarste modus is de politie nog redelijk goed kwijt te raken. Ik probeerde die BMW M3 te unlocken, maar daarvoor moet je dus 200 cost to state halen en nog wat andere dingen. Na 11min26 had ik een bounty van 1,120,000 en 35 cops rammed, 37 disabled, en 323,550 cost to state :P Alleen jammer dat ik nu nog 33 cars moet unlocken ofzo. Geen id hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:47
heb hem nu 2de hands gevonden voor de PS3, €12,50 incl. verzending kon ik niet laten liggen maar door die klote post is ie er nog niet, hij is vrijdag op de postgedaan dus hij zou gewoon vandaag aan moeten komen maar niet dus, nu heb ik er weer niets aan want morgen haal ik ook GTAIV en even raden welke game er dan non-stop in de PS3 zit, carbon of GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Heeft iemand tips om met de tier 1 chevy en tier 1 alfa de eerste bazen te verslaan? Ik krijg het maar niet voor elkaar om de canyon's te winnen :/

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
OMG wat een kartelbende op de PS3, en dan heb ik nog wel een SD-tv, ze zijn gewoon compleet de AA vergeten in de PS3 versie!

[ Voor 7% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Het is een algemeen bekend feit dat de backward compatibility van de PS3 nog wat te wensen overlaat, komt volgens mij omdat de PS3 alle PS2 spellen software matig rendered.

Het is me trouwens nu wel gelukt om Angie en Wolf te verslaan. Angie met nog net 600 punten over en Wolf door met m'n Porsche voor hem te gaan knallen 8)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
mattttt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:34:
Het is een algemeen bekend feit dat de backward compatibility van de PS3 nog wat te wensen overlaat, komt volgens mij omdat de PS3 alle PS2 spellen software matig rendered.
dat weet ik en dan zou ik het niet zo erg vinden maar ik heb het hier over de PS3 versie, niet over de PS2 versie, die zou bij mij niet draaien want ik heb een 40GB PS3

je ziet het vooral als een race net is afgelopen en je de auto nog even in beeld ziet.
quote: gamespot
The PS3 seems to have more jagged, aliased edges
maar het is wel ernstig

[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 17:33
klein vraagje: als je "in pursuit" ben dan zie je 2 auto icoontjes in beeld, ik weet dat de ene staat voor cops disabled maar waar staat die ander voor?
danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 06:29
cirediew schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:09:
klein vraagje: als je "in pursuit" ben dan zie je 2 auto icoontjes in beeld, ik weet dat de ene staat voor cops disabled maar waar staat die ander voor?
danku!
Cops waar je tegen aan hebt gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben momenteel op 30% in career mode, daarbuiten nog niet zoveel gedaan.
kan ik dan al in de careermode een extra auto kopen? kan het nergens vinden namelijk.

t' is de pc/mac versie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 20:07 ]

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

/me Joopie neemt een aanloop en schopt dit topic de hoogte weer in

Ben sinds gister weer begonnen met carbon, en opzich het racen gaat wel goed, maar ik snap nog steeds iets niet waar ik ook mee vast liep toen ik hem vorig jaar voor het laatste speelde.

Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het? 8)7

Verder opzich wel een aardig spel, maar ik denk dat ik me nog eens most wanted ga halen, kijken of dat wat beter is. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:33
Joopieboy schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:04:
[me]
Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het? 8)7
Als ik het me goed herrinner uit een ver grijs verleden stel je daar de eigenschappen van het betreffende onderdeel in.
VB1:
neem je nos en zet je het balkje naar recht heb je over korte tijd veel kracht, zet je hem naar links minder kracht over langere tijd.
VB2:
bij de versnellingsbak zet je hem naar rechts hogere topsnelheid, links sneller accelereren.

De meerdere niveaus zijn ervoor dat je hem wat precieser kan instellen.

Flickr - Strava

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Inderdaad, maar zonder tweaks red je het makkelijk. Wat jammer is van most wanted is het idiote afremmen op de motor, als je gas loslaat sta je vrijwel direct stil. Als je daar overheen stapt is het toch de leukste van de laatste vier NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
373k is niet zo bijzonder hoor. :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste