--I reject the reality and substituted my own-- -- ADAM SAVAGE--

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
[ Voor 7% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:01 ]
Het is me trouwens nu wel gelukt om Angie en Wolf te verslaan. Angie met nog net 600 punten over en Wolf door met m'n Porsche voor hem te gaan knallen
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
dat weet ik en dan zou ik het niet zo erg vinden maar ik heb het hier over de PS3 versie, niet over de PS2 versie, die zou bij mij niet draaien want ik heb een 40GB PS3mattttt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:34:
Het is een algemeen bekend feit dat de backward compatibility van de PS3 nog wat te wensen overlaat, komt volgens mij omdat de PS3 alle PS2 spellen software matig rendered.
je ziet het vooral als een race net is afgelopen en je de auto nog even in beeld ziet.
maar het is wel ernstigquote: gamespotThe PS3 seems to have more jagged, aliased edges
[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 03-05-2008 17:05 ]
danku!
Cops waar je tegen aan hebt gereden.cirediew schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:09:
klein vraagje: als je "in pursuit" ben dan zie je 2 auto icoontjes in beeld, ik weet dat de ene staat voor cops disabled maar waar staat die ander voor?
danku!
Verwijderd
kan ik dan al in de careermode een extra auto kopen? kan het nergens vinden namelijk.
t' is de pc/mac versie
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 20:07 ]
Ben sinds gister weer begonnen met carbon, en opzich het racen gaat wel goed, maar ik snap nog steeds iets niet waar ik ook mee vast liep toen ik hem vorig jaar voor het laatste speelde.
Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het?

Verder opzich wel een aardig spel, maar ik denk dat ik me nog eens most wanted ga halen, kijken of dat wat beter is.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Als ik het me goed herrinner uit een ver grijs verleden stel je daar de eigenschappen van het betreffende onderdeel in.Joopieboy schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:04:
[me]
Als je ene performance upgrade koopt, dan heb je een 3 tal dingen onder elkaar staan, en 3 balkjes naast elkaar. Als je alles in het midden laat staan lijkt het alsof er niks is verandert en of je niks aan de upgrade hebt gehad. Als je alles naar rechts of links verplaatst merk je wel wat. Maar wat is de bedoeling hiervan en hoe werkt het?
VB1:
neem je nos en zet je het balkje naar recht heb je over korte tijd veel kracht, zet je hem naar links minder kracht over langere tijd.
VB2:
bij de versnellingsbak zet je hem naar rechts hogere topsnelheid, links sneller accelereren.
De meerdere niveaus zijn ervoor dat je hem wat precieser kan instellen.