Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 19:35
Hmm , hier maar ff een kort vraagje.

Het spel loopt hier niet echt superlekker, het stottert wat en lagt vooral bij veel auto's.Ik heb het vermoeden dat deze game gigantisch op de CPU leunt.

Dus World detail omlaag gezet, road reflection op low (zie geen verschil met high :? ), en reflection update op low gezet. Dit helpt wel wat, maar niet echt veel.Alle andere opties maken geen verschil.

Ik heb op deze instelling op 800*600 bijna exact dezelfde framerates als op 1280*1024 met 6xAA/16 Aniso.(1-2 fps verschil).

Zijn hier mensen die dit ook hebben?

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
My Cars:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Dodge_Charger_RT_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Dodge_Viper_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Fort_GT_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Lamborghini_Murcielago_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Lamborghini_Murcielago_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Plymouth_Hemi_Cuda_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djsebas/GoT/NFS/Carbon/SS_Porsche_Carrera_GT_001.jpg

Over een tijdje maak ik wel wat meer 'vlammen' wagens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
InfinityG35 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:08:
Hmm , hier maar ff een kort vraagje.

Het spel loopt hier niet echt superlekker, het stottert wat en lagt vooral bij veel auto's.Ik heb het vermoeden dat deze game gigantisch op de CPU leunt.

Dus World detail omlaag gezet, road reflection op low (zie geen verschil met high :? ), en reflection update op low gezet. Dit helpt wel wat, maar niet echt veel.Alle andere opties maken geen verschil.

Ik heb op deze instelling op 800*600 bijna exact dezelfde framerates als op 1280*1024 met 6xAA/16 Aniso.(1-2 fps verschil).

Zijn hier mensen die dit ook hebben?
Dat is al wel eens voorbij gekomen, met name de shader settings zijn van belang, shader details niet op high maar op medium zetten, eventueel zelfs low maar dan wordt het allemaal erg donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Als ik die pics zo zie allemaal, baal ik als een stekker dat ik alleen maar me laptopje heb :(
Wat een monsterbakken zitten er in dit spel zeg... die charger! d:)b _/-\o_

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nog iemand wat tips om makkelijk van de politie te winnen? Ik wil graag hun autos makkelijk kapot beuken, hoe kan dat het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
De politie kapot rammen gaat het makkelijkst met de corvette, alle performance upgrades, alles op acceleratie. Veel speed breaker gebruiken en vooral niet te hard rijden. Stel je wilt zoveel mogelijk politiewagens rammen dan is het volgende makkelijk: neem een lang tamelijk recht stuk snelweg, zeg maar het stuk van zuid naar noord op de kaart. Met de speedbreaker een 180 graden bocht om zo'n gele ton maken Dan naar het andere eind van het stuk snelweg ook weer 180 graden bocht om zo'n ton (=eindmarkering vangrail). Als je heat 5 hebt kun je "oneindig veel" roadblocks op je gemak rammen. Ook is de Corvette sterk genoeg om bij frontale botsingen de politie uit te schakelen. Niet te hard rijden en op je gemak de speedbreaker inschakelen. Roadblock wagens op het achterwiel raken dan zijn ze bijna altijd stuk. Als je ze aan de voorkant raakt wordt je heel vaak klemgezet door de achtervolgende politiewagen, echt onmogelijk hoe snel die je dan tegen de vangrail klemt heeft. Ook ga je dan vaak de lucht in en ben je niet snel genoeg meer op de grond om nog te ontsnappen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gianni Rombios op 13-12-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134526

LOL ik heb net die canyonrace tegen Darius gedaan, de 1e keer eindigde ik na die 2 canyon races met 0 punten.. wtf , gewoon precies 0 punten XD
2e keer won ik trouwens door hem gelijk in te halen en voor te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Acid_Burn

uhuh

Precies 0 betekend dat je de finish niet gehaald hebt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134526

dat had ik wel..

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nou lijkt me lastig vast te stellen want je wagen rolt nog even door he oftewel je ziet geen finishfoto ofzo.

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ja waarschijnlijk was je een paar meter voor de finish op 0 en rolt die over de finish :+

ik heb hem ook ingehaald, na een aantal pogingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 23:06

geforce666

a.k.a Jan (nl)

hey mensen vraagje,

ik snap het echt niet meer..
zit nu in het laatste gedeelte van die worldmap (stacked aces ofzo) maar deze races zijn dus best pittig.. nu rij ik met de aston martin db9 aardig opgekrikt maar gaat maar net kantje boord..

wat ik nu niet snap is dat ik al aardig wat auto's geunlocked heb (impreze wrx en mercedes mclaren) maar waarom kan ik die niet selecteren bij me career ? zou mogelijk moeten zijn toch volgens het lijstje.

als ik bij het hoofdmenu zit en dan naar 'My Cars" ga en een nieuwe aanmaak met bijv de mercedes mclaren en ffe upgrade en done doe.. vervolgens naar career ga en dan resume career en dan "Car Select" kan ik alleen nog steeds maar die db9 zien :S:S

snap er geen bal meer van ? kan iemand het me ffe uitleggen plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Je moet een auto kopen in een shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
je heb de DB9 ook gekocht, dus neem aan dat je er wel uit moet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Laatst online: 22-07 23:06

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Hhaahhaa te fuckin lomp :D helemaal vergeten eerlijk gezegd :D

thx haha, ik kruip weer terug onder me rots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
dude88 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:47:
je heb de DB9 ook gekocht, dus neem aan dat je er wel uit moet komen ;)
Die DB9 kan je ook winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136269

hier zoiets vaags....
Ben aan het spel begonnen en een tijdje gereden in mn mazda rx-8 en alle performance upgrades geunlocked. Als ik nu een andere wagen koop kan ik de performance upgrades daar niet op toepassen?!!? Ook als ik ermee ga racen worden ze niet opnieuw unlocked maar krijg ik alleen nieuwe visuals ed.

Iemand enig idee hoe ik die nieuwe wagens wel kan tunen in de career mode?
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153884

Anoniem: 136269 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:17:
hier zoiets vaags....
Ben aan het spel begonnen en een tijdje gereden in mn mazda rx-8 en alle performance upgrades geunlocked. Als ik nu een andere wagen koop kan ik de performance upgrades daar niet op toepassen?!!? Ook als ik ermee ga racen worden ze niet opnieuw unlocked maar krijg ik alleen nieuwe visuals ed.

Iemand enig idee hoe ik die nieuwe wagens wel kan tunen in de career mode?
thx!
Er is wel een verschil in de auto's namelijk tier 1 ,2 en 3. Performance upgrades voor tier 1 kan je niet gebruiken voor een tier 2 auto. (Bekijk de startpost maar eens even om te kijken uit welke rubriek jij een auto gekocht hebt. Naarmate je meer races doet, zullen de andere upgrades ook wel unlockt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Tof spel dit! Alleen ik heb het volgende probleem:
Alle autos zijn zwart!
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verfen.
Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Screenshot komt deraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak dan een apart topic aan in Spielerij - Problemen & Vragen. Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen. Ik gok overigens dat de videokaart te slecht is, want ik meen dit eerder gezien te hebben bij de vorige NFS delen

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het zou ook weer gewoon het spel kunnen zijn dat brak in elkaar zit...maar goed /offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb net de eerste eind baas verslagen met de mazda rx8 en die heb ik tier 1 colpeet getuned, ik heb al wat races van de tier 2 gedaan.
Kwa geld zit ik op 50.000 en ik heb een andere auto nodig denk ik.
Maar ik heb in het begin tuner gekozen maar ik wil eigenlijk naar exotic. Is dit aan te passen ofzo?
Ik heb wel wat gezocht maar ik kwam niks fatsoenlijks tegen dus vandaar.

Maar iig een super vet spel!
De goede tuning uit nfsu2 is overgenomen en de ultieme v rijheid bij het vrije racen en de politie die ik altijd zo vet vond uit de vorige series. NFS most wanted heb ik overgeslagen maar dit is echt zo vet. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Anoniem: 167335 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:
Tof spel dit! Alleen ik heb het volgende probleem:
Alle autos zijn zwart!
Iemand een oplossing?
Een vriend van mij heeft alle auto`s wit en uit eindelijk lag het aan zijn videokaart. Dus misschien even daar naar kijken. Hij had een update gedaan en toen was het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Most Wanted vond ik anders ook erg geslaagd, maar nu heb je de combinatie van Underground & Most Wanted, ideaal :) Ik vond de races tot tier 2 wel heel gemakkelijk, terwijl de races uit het laatste gebied (in het noorden) dan ineens een pak moeilijker zijn (zoals het hoort). Zo van die controle-post races zijn een lachertje bijvoorbeeld, heb'k nog nooit opnieuw moeten doen. De canyon race lijkt mij dan weer bijna onmogelijk maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat men auto nog niet optimaal getuned is... eerst nog wat andere races doen om dingen te unlocken, en dan nog maar eens opnieuw proberen.

Om "over te schakelen" koop je gewoon 'n andere auto, naarmate je meer races wint in de desbetreffende gebieden worden er meer autos geunlocked van dat type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sfinx- schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:06:
Most Wanted vond ik anders ook erg geslaagd, maar nu heb je de combinatie van Underground & Most Wanted, ideaal :) Ik vond de races tot tier 2 wel heel gemakkelijk, terwijl de races uit het laatste gebied (in het noorden) dan ineens een pak moeilijker zijn (zoals het hoort). Zo van die controle-post races zijn een lachertje bijvoorbeeld, heb'k nog nooit opnieuw moeten doen. De canyon race lijkt mij dan weer bijna onmogelijk maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat men auto nog niet optimaal getuned is... eerst nog wat andere races doen om dingen te unlocken, en dan nog maar eens opnieuw proberen.

Om "over te schakelen" koop je gewoon 'n andere auto, naarmate je meer races wint in de desbetreffende gebieden worden er meer autos geunlocked van dat type.
Ow ok, maar ik heb tier 1 een hoop soorten auto`s maar van tier 2 de eclipse tuner en verder nog niks...
Nja ik kijk wel even :P

Edit: ik zit vast.
Ik heb tier 1 voltooid met een volledig getunde rx8
Ik zit nu in tier 2 maar ik kom niet verder.
Ik kan de eclipse ongetuned kopen ,heb ik geprobeerd, maar dan win ik nooit, evenals met de rx8 win ik nooit. Nu zit ik in tier 2 met de tier 1 rx8 vol getuned.

Speedtrap, ben ik te langzaam voor
Circuit, ze rijden me dik ,met tier 2 auto`s, weg
etc etc...

Kan iemand me misschien een beetje helpen? Klinkt stom en het lijkt alsof ik niet mijn best doe maar t wil echt niet vlotten nu....

[ Voor 20% gewijzigd door Joopieboy op 17-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Kan je niks upgraden aan de Eclips? Eventueel RX8 verkopen? Heb je toevallig geen "pink slips" gewonnen, die autos kan je eventueel ook nog verkopen om wat geld bijeen te rapen. Met die Eclips zou je toch een eind ver moeten geraken in tier 2. Probeer voor de races te gaan die upgrades unlocken voor je performance omhoog te krikken.

Gebruik shortcuts (kan je soms een heel stuk mee afsnijden), gebruik je team-mate op het juiste ogenblik, ... verder zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sfinx- schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:47:
Kan je niks upgraden aan de Eclips? Eventueel RX8 verkopen? Heb je toevallig geen "pink slips" gewonnen, die autos kan je eventueel ook nog verkopen om wat geld bijeen te rapen. Met die Eclips zou je toch een eind ver moeten geraken in tier 2. Probeer voor de races te gaan die upgrades unlocken voor je performance omhoog te krikken.

Gebruik shortcuts (kan je soms een heel stuk mee afsnijden), gebruik je team-mate op het juiste ogenblik, ... verder zou ik het ook niet weten.
Ok, nja ik zal emn best doen en nog eens kijekn wat ik heb etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb tot aan Darius met een Dodge Charger R/T getuned gereden. Chill ding. Probeer maar eens als je nog geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Saturnus schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:59:
Ik heb tot aan Darius met een Dodge Charger R/T getuned gereden. Chill ding. Probeer maar eens als je nog geld hebt.
Ow ok, maar is hij wel snel genoeg?

En met het opvoeren, wat kies jij meer, accerlatie of topsnelheid, torque of pk`s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Volgens mij had ik alles gemiddeld. Later is het toch nog gratis aan te passen naar wens.
Oja...sommige races in Stacked Decks kan je niet met deze auto halen...maar met deze maak je zeker wel van de andere 3 regio's gehakt als je die auto onder de knie hebt.

[ Voor 48% gewijzigd door Saturnus op 17-12-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

@ Eraser:
De link naar het plaatje van de Dodge Charger SRT 8 in de openingspost klopt niet. Dan krijg ik een lexus te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joopieboy schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:01:
[...]

Een vriend van mij heeft alle auto`s wit en uit eindelijk lag het aan zijn videokaart. Dus misschien even daar naar kijken. Hij had een update gedaan en toen was het goed. :)
Aan wat voor update moet ik denken? Driver update?

Nog een vriend van mij heeft ander probleem..(zonder gein.. nfs carbon is dikke hit hier :+ )
Hij heeft dat zijn pc na 2 minuten freezed.. Laatst al nieuw geheugen in gekomen.. Maar het lijkt erop dat er nu weer iets mis is.. Of moet ik het ook hier weer in het software matige gaan zoeken?

*Waarom vinden mensen dit toch een leuk spel.. hij zorgt voor zoveel elleende.. Dan maar weer kaarten _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 167335 op 17-12-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:58
DaViDoViTsCh schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:02:
@ Eraser:
De link naar het plaatje van de Dodge Charger SRT 8 in de openingspost klopt niet. Dan krijg ik een lexus te zien...
Inderdaad, ik heb het gefixt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:51
Gisteren heb ik eindelijk Darius verslagen :P

Ik heb echt veel auto's geprobeerd, Galardo, Murcielago, Viper, Corvette...

Lukte de hele tijd maar niet, auto stond vol op overstuur, remmen achter, grip etc. maar ik had gewoon veel te veel onderstuur. Ik was constant op de grens aan het rijden maar ik kon het gewoon niet bijhouden.

Daarna backup gemaakt en wat auto's verkocht ivm geld en een Lancer Evo gehaald. De Evo maximaal getuned en toen heb ik Darius in de eerste poging verslagen.

Overigens ben ik nu zo ver dat ik alle challanges op brons en zilver gehaald heb. Goud moet ik nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201261

Ik ben gister begonnen met NFSC op de 360. Heb de Alfa gekozen en kan de politie (+10 wagens) niet kwijt raken. Hebben zij zulke snelle auto's of doe ik iets verkeerd? Het worden er steeds meer en ik kan volgens mij wel eeuwig doorrijden met politie achter mee aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Politie kwijt geraken is inderdaad niet zo eenvoudig... speed breakers proberen gebruiken, afkortingen nemen en ze om de tuin proberen leiden. 9 op de 10 kan ik ontsnappen door op het allerlaatste moment onverwacht een wegje in te vlammen, op m'n rem te gaan staan en doodleuk terug langswaar ik binnenkwam uit te rijden nadat alle politie voorbij gevlamd is in de veronderstelling dat ik aan de andere kant uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm die cops hebben dus een soort A.I. _/-\o_ Ik heb de Underground reeks nooit gespeeld, alles ervoor wel.

Gaaf iig, ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De politie is wel lastig maar niet zo lastig als in Most Wanted vind ik. Weet je wel lastig is, die gore cheaters online. Dan ben je een wedstrijd aan het doen voor het klassement en dan verlies je steeds omdat anderen cheats gebruiken, dat moet echt eens over zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaters had je in Underground al, dan reden ze eerst naast je, en in een flits opeens 20 seconden voor je. Ik haat dat soort mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:25:
De politie is wel lastig maar niet zo lastig als in Most Wanted vind ik. Weet je wel lastig is, die gore cheaters online. Dan ben je een wedstrijd aan het doen voor het klassement en dan verlies je steeds omdat anderen cheats gebruiken, dat moet echt eens over zijn. :(
Jup, als cheats tegen je gebruikt worden is het niet meer eerlijk en absoluut niet meer leuk. Mja, er zijn mensen die zo zielig zijn om cheats te gebruiken....

En trouwens, ik heb nu eindelijk een betere auto, ik had met moeite met mijn rx7 nog een 2 race`s gewonnen van tier 2 en nos+banden en metallic lak geunlocked, toen heb ik de eclipse gepakt en de nos+banden der onder geknalt en nu rij ik in een porsche die ik net heb unlocked :) Alleen stuurt dat ding echt bagger... Waar kan je dat instellen?

Maar verder echt een vet spel, ik blijf het zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
GH45T schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:02:
Gisteren heb ik eindelijk Darius verslagen :P

Ik heb echt veel auto's geprobeerd, Galardo, Murcielago, Viper, Corvette...

Lukte de hele tijd maar niet, auto stond vol op overstuur, remmen achter, grip etc. maar ik had gewoon veel te veel onderstuur. Ik was constant op de grens aan het rijden maar ik kon het gewoon niet bijhouden.

Daarna backup gemaakt en wat auto's verkocht ivm geld en een Lancer Evo gehaald. De Evo maximaal getuned en toen heb ik Darius in de eerste poging verslagen.

Overigens ben ik nu zo ver dat ik alle challanges op brons en zilver gehaald heb. Goud moet ik nog doen.
Je moet niks proberen...je moet direct de goede wagen kiezen...anders heb je later geen geld meer om die reward cards te halen (denk aan garage vol met tuners, exotics en muscles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb veel rondgereden maar kom helemaal geen challenges, of wat ik ook zoek, tegen. Alleen via de "kaart" ofzo, kan ik wel direct een challenge openen. Zijn dit twee verschillende dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Opzich moet je ze wel tegen komen tenzij je toevallig zo rijd dat je echt alles mist. :P Of je bent nog niet zo ver en er zijn weinig challanges. Iig als je in Free Roam bent kan je op m drukken en dat 1 selecteren om erheen te rijden ipv jumpen, toch iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Career free roam challenge: je moet even wachten tot je een oranje pijltje op de navigatiemap naar je toe ziet komen. Hier is trouwens geen bal aan, ze rijden altijd langzaam alleen zit er vaak een wat lastig stukje in de route die je moet rijden dus het is meer een soort navigatie challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nu ik wat verder ben gekomen is het echt easy, ben net een week bezig en nu al op 64 % :*)
Echt een super vet spel maar ik vind hem wel te makkelijk. Bij nfsu2 daar speelde ik hem op hard al in een maand of 1,5 uit. En nu in een week op 64 %... :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ging bij mij ook leuk. Kan er niet elke dag heel veel tijd in steken maar heb gister de eerste "baas" verslagen met m'n Alfa (:r). Heb nu de Aston Martin unlocked dus daar ga ik maar voor sparen denk ik 8)

Het driften lukt echt van geen meter! ;( Erg moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Komt waarschijnlijk omdat je een exotic hebt...die is voor alles behalve driften. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Saturnus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:01:
Komt waarschijnlijk omdat je een exotic hebt...die is voor alles behalve driften. ;)
Welke is beter voor driften. Met mijn gamepad is het driften bij mij bagger behalve bij nfsu2. Wat doe ik verkeerd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Alles behalve exotics dacht ik...zelf drift ik het liefste met een Shelby of Hemi Cuda...maar iig geen exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Voor driften moet je gewoon de truc doorhebben... hard genoeg rijden en in de bochten ietsje links of rechts sturen en je bent vertrokken voor een superdrift. Bij mij lukte het eerst ook langs geen kanten omdat ik veel te traag reed en teveel wou "controleren". Niet doen dus, gewoon hard aanrijden en dan lichtjes opzij sturen, uiteraard wel wat remmen en niet té hard zodat je niet tegen de zijkant botst. Links en rechts zwenken zorgt ervoor dat je die multiplier omhoog krijgt.

Voordeel is nu ook dat je niet alle punten kwijt bent die je verzameld hebt als je botst, dan stopt gewoon je huidige drift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Saturnus schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:01:
[...]

Je moet niks proberen...je moet direct de goede wagen kiezen...anders heb je later geen geld meer om die reward cards te halen (denk aan garage vol met tuners, exotics en muscles).
Tja, op een gegeven moment moet je wat he, je hebt weinig geld meer over en je staat tegenover Darius...

Toen maar een backup gemaakt, wat ik beter eerder had kunnen doen :P

Alles verkocht, een Evo gekocht en daar de prestaties tot het maximum gebracht.

Ik ben nu bezig met challenges, ik heb alle bronzen en zilveren gehaald, nu nog 3 gouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@Sfinx-
Volgens mij krijg je na een beuk tegen de muur niet al je punten...tenminste dat zag ik steeds...

Waar zijn jullie eigenlijk met reward cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Laatst online: 30-06 15:11
Echt een pokke spel, ik speel bijna geen spellen. (op CS en C&C na).
Al heb ik wel altijd NFS gespeeld. Dit spel in 2 dagen uitgespeeld,
niet genoeg geld meer om nog intressante dingen te kopen. Beeld kwaliteit is nu ook niet echt super hoog ofzo. Ik vind het maar een matige game, leuk voor in het weekend, maar langer heb je er geen plezier van.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kort maar krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Nu online
Ik drift toch het liefste met de exotics, met de Porsche Carrera GT geloof ik de 750.000 score aangetikt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Nu online
*jeej* 800.000 punten nu ;)
Ik ben onderhand wel een beetje uitgekeken op het spel,
alle bazen verslagen, quickraces gedaan, alle bronzen, zilveren en gouden challenges voltooid,
alleen de rewardcards nog niet allemaal, das nameluk een vreselijke klus :X
Om de 1.000.000 aan cash te halen ben ik een nieuwe careermode begonnen,
met de wagen van kenji t/m darius gereden, daarna de murcièlago gehaald en gemaxt en darius verslagen,
maarrr.. dan zit ik nog maar rond de 800.000 ;(
Ik zal dus nog heel wat racejes moeten doen van 500 dollar per stuk..
En aangezien dat de wagen die je kan unlocken niet waard is, denk ik dat ik het spelletje wel weer kan verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Net career uitgespeeld, Darius heb'k wel een paar keer opnieuw moeten proberen ;) Al bij al erg rap gedaan en vrij weinig variatie... ik verwachtte ook nog een of ander eindfilmpje ivm die race en dat verdwenen geld maar niet dus. Toch 'n vrij ontevreden gevoel - dan had Most Wanted een veel leukere, langere en uitdagendere career mode, al was het verhaal niet bepaald interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja idd...nu je het zegt...dat verhaal is helemaal niet geindigt! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
mee eens, ik heb minstens wat nog mooie beelden verwacht..

het was zo ongeveer het korste filmpjes van de hele game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Reward cards allemaal proberen te halen heeft weinig zin omdat je namelijk bijna nooit genoeg defensive races hoeft te doen voor je je career gewonnen hebt. Voor de echte liefhebber:

Q. How to complete some of the rewards after career completion?
Yes, it can happen. You have completed the career mode but you are unable to finish some of the reward cards. Namely the "reach 1,000,000 in cash" or "win 20 defensive races" and similar. In this case try the following:

Sell all of your career cars except one.
Get your last car impounded. That's right, get busted four times and let the cops haul your car away. This will end your career.
When you get asked on the Game Over screen whether you want to reload your last save or return to the menu, choose return to the menu.
The career starts from the beginning, but your unlockables remain unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Gianni Rombios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 00:17:
Reward cards allemaal proberen te halen heeft weinig zin omdat je namelijk bijna nooit genoeg defensive races hoeft te doen voor je je career gewonnen hebt. Voor de echte liefhebber:

Q. How to complete some of the rewards after career completion?
Yes, it can happen. You have completed the career mode but you are unable to finish some of the reward cards. Namely the "reach 1,000,000 in cash" or "win 20 defensive races" and similar. In this case try the following:

Sell all of your career cars except one.
Get your last car impounded. That's right, get busted four times and let the cops haul your car away. This will end your career.
When you get asked on the Game Over screen whether you want to reload your last save or return to the menu, choose return to the menu.
The career starts from the beginning, but your unlockables remain unlocked.
heb je een linkje naar je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Gewoon even een backupje maken van je NFS carbon profiel in mijn documenten lijkt me genoeg om die truk van dat 4x busten te testen.

En je hebt geen murcielago nodig om Darius te verslaan, zoals ik al zei, ik heb hem met een Evo verslagen en die is goedkoper dan die Lamborghini. Scheelt toch weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darius is zeker wel met een Evo te verslaan, zelf heb ik een Nissan Skyline gebruikt. De Skyline heeft een net iets mindere wegligging dan de Evo maar wel betere acceleratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
draakhoofd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:16:
[...]
heb je een linkje naar je bron?
De "reward cards tip" komt hier vandaan:
http://www.nfszone.com/NFS_Carbon/FAQ/

Werkt inderdaad, hoewel je geld dus ook weg is.

[ Voor 9% gewijzigd door Gianni Rombios op 20-12-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:52:
Darius is zeker wel met een Evo te verslaan, zelf heb ik een Nissan Skyline gebruikt. De Skyline heeft een net iets mindere wegligging dan de Evo maar wel betere acceleratie.
Hij is ook met een Nissan Silvia (240sx) te verslaan. Het is moeilijk in te schatten want tegen langzamere autos rijdt Darius ook gewoon langzamer. De RX7 is een tier2 maar is langzamer dan een 240sx tier1. Maw ook nogal onlogisch want het zijn beide tuner wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mwow, ik vind carbon wel realistischer geworden ook met de auto`s.
Bij nfsu2 speelde ik met de civic coupe of de 240sx het hele spel uit, nu moet je een andere auto kopen om de andere bij te kunnen houden. dus wat dat betreft is het veel beter.
En het driften is ook beter als bij nfsu2, als je de slag te pakken heb dan is het zo te doen. Ik deed namelijk de auto helemaal schuin gooien zoals bij nfsu2, nu moet je heel rustig, klein tikje aan de pook, hem heel gentle schuin door de bochten geleiden. Bij de muur beetje nos zodat je netjes van de muur afblijft. Hartsikke goed gemaakt.
En bij het spel zit ik vaak helemaal te shaken en met bezwete handen, tis echt gruwelijk lekker dit spel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103024

Joopieboy schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:56:
[...]

Ok, nja ik zal emn best doen en nog eens kijekn wat ik heb etc.
Ik ben met die RX8 erg ver gekomen, Het komt idd weer neer op juist tunen van het ding. Tunen op oversteer, Acceleratie en achterremmen. Ook zorg ik dat de nitrous iets meer naar velocity staat dan duration. Zo heb ik heel veel gehaald.
Daarna de Golf R32 gekocht, op dezelfde manier getuned, rijdt ook heerlijk. Nu, bij de Stacked Decks, begint ie het moeilijk te krijgen, ben dus aan het denken aan een Tier 3 wagen.
Alleen het driften lukt mij niet, maar volgens mij moet je daar een leuke muscle ofzo voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130135

Ik heb cq. 90 procent uitgespeeld met de mazda rx8 ..
Spelen met een goede controller schilt echt de helft , zeker wat driften betreft . Ik zelf gebruik een
oude ms sidewinder controller die voldoet prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Anoniem: 130135 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:10:
Ik heb cq. 90 procent uitgespeeld met de mazda rx8 ..
Spelen met een goede controller schilt echt de helft , zeker wat driften betreft . Ik zelf gebruik een
oude ms sidewinder controller die voldoet prima .
Ik heb een Logitech Force feedback stuur thuis, maar ik heb het al sinds Need for speed Hot pursuit 2 niet meer gebruikt in combinatie met Need for speed spellen. Ik vind het gewoon niet lekker rijden, waar je in andere spellen lekker kunt scheuren ontbreekt al het gevoel in Need for speed spellen. Sinds most wanted en carbon heb ik het zelfs niet eens meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170005

Same here. Zelfde stuur geloof ik(de wingman). Je hebt gewoon geen gevoel zoals je met GTR wel hebt.
Toestenbord werkt stukken fijner met NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Idd, een controller is wel chiller, ik heb de logitech rumblepad en die werkt echt perfect met dit spel.

Maar met het tunen van men auto zit ik vaak wat te kloten en met die upgrades. Dat instellen wat je wilt bij elk onderdeel, dus meer torque of pk`s etc, lukt bij mij aardig bagger... Daar ga ik volgens mij vaak de mist in. Wat zijn jullie ervaringen hiermee en hoe tunen jullie de auto`s?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Misschien is het ook een goed idee om patch 1.3 in de ts te zetten? :)

Spiegeltjes:
Collectors Edition
Normale versie

Bij mij krijg ik trouwens alleen een dos venstertje te zien en er gebeurt verder niks, weet iemand waarom dit is?

Heeft iemand misschien de originele NFSC.exe voor mij? Ik maak gebruik van de no-cd patch op dit moment. :)

[ Voor 103% gewijzigd door MensionXL op 21-12-2006 10:04 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 10:56
Hoe doen jullie de driftraces met het toetsenbord?

Ik heb mijn controller eventjes uitgeleend en ben nu opnieuw begonnen met keyboard, maar de driftraces haal ik nu echt nooit meer... Het lijkt alsof ik veels te veel oversteer heb, terwijl ik de auto daar helemaal niet voor heb ingesteld. Met de controller ging het me juist harstikke makkelijk af...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• Cyclonist
  • Nu online
't Is een kwestie van wennen hoor, zowel met een controller, wiel of toetsenbord is het spel prima te doen ;)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

MensionXL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:42:

Spiegeltjes:
Collectors Edition
Normale versie

Bij mij krijg ik trouwens alleen een dos venstertje te zien en er gebeurt verder niks, weet iemand waarom dit is?

Heeft iemand misschien de originele NFSC.exe voor mij? Ik maak gebruik van de no-cd patch op dit moment. :)
Kom op msn: jhogervorst@live.nl

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Joopieboy schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:22:
[...]

Kom op msn: jhogervorst@live.nl
Toegevoegd :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Ik heb even een vraag:

waarom kan ik de Nissan 240sx niet unlocken? Ik heb bij uitdagingen alle 3 de checkpoint wedstrijden gewonnen, brons, zilver en goud maar er gebeurd niets. Of doe ik misschien iets fout?

Er zijn meer auto's die ik niet kan unlocken, ik zou ook de Koenigsegg CCX moeten hebben en een Jaguar maar die heb ik ook niet. Misschien is het een bug ofzo. :? ik snap er iig niks van.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:15:
Ik heb even een vraag:

waarom kan ik de Nissan 240sx niet unlocken? Ik heb bij uitdagingen alle 3 de checkpoint wedstrijden gewonnen, brons, zilver en goud maar er gebeurd niets. Of doe ik misschien iets fout?

Er zijn meer auto's die ik niet kan unlocken, ik zou ook de Koenigsegg CCX moeten hebben en een Jaguar maar die heb ik ook niet. Misschien is het een bug ofzo. :? ik snap er iig niks van.
Als je een bepaalde groep heb gekozen dan krijg je van die alles maar van de andere groepen maar een paar, idd jmmr maar helaas...

Ik zit ook zelf met het probleem dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 21-12-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:15:
Ik heb even een vraag:

Zijn ze ook niet beschikbaar in Quick Race? Volgens mij unlock je ze namelijk niet voor je Career maar voor Quick Race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze ook niet beschikbaar in Quick Race? Volgens mij unlock je ze namelijk niet voor je Career maar voor Quick Race!
Nope, dat is juist het vervelende. Maar ik begrijp dus als ik met alle klassen: Muscle, exotic en Tuner carriere uitspeel, deze auto's wel kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Koenigsegg etc idd alleen voor quickrace te unlocken, maar de 240sx is juist een aanrader voor de career mode. De 240sx die je met de challenges unlockt is echter een volledig gepimpt model, de gewone standaard versie kun je dacht ik direct al kiezen als je tuner kiest aan het begin van je career.

[ Voor 3% gewijzigd door Gianni Rombios op 22-12-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Gianni Rombios schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:29:
Koenigsegg etc idd alleen voor quickrace te unlocken, maar de 240sx is juist een aanrader voor de career mode. De 240sx die je met de challenges unlockt is echter een volledig gepimpt model, de gewone standaard versie kun je dacht ik direct al kiezen als je tuner kiest aan het begin van je career.
Ow? Dacht t van niet, ik ben begonnen met tuner maar geen 240sx bij tier 1, bij tier 2 heb ik exotic gepakt dus misschien heb ik de 240 gemist, maar tis wel een raar systeem eig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nee sorry dat klopt idd niet, je begint met de rx8, je moet twee races winnen, dan kun je pas een car lot op de map aanwijzen, dan staat de 240sx erbij als je de 3 challenges al gewonnen hebt. Zeker raar als dat dan alleen met tuners zo is, maar ik geloof dat je op dezelfde manier de Jaguar XK alleen tegenkomt in de car lot (geunlockt) als je exotics gekozen hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door Gianni Rombios op 23-12-2006 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kword er gek van, niet dat ze gewoon alle auto`s naar een bepaalde hoeveelheid races laten unlocken.... :? 8)7

Edit:

Ik had een rx8, doorgereden totdat ik de golf 32 had geunlokt en de cayman. Toen de cayman gekocht en nog steeds bezig met einde tier 2.
Maargoed, de auto`s die ik nu heb unlockt zijn de:

Tier 1:
Mazda rx8
Mazda speed 3
Alfa romeo brera
Mercedes clk
Chevrolet Camaro SS
Chrysler 300C

Tier 2:
Mitshubishi Eclipse GT
Volkwagen golf
Renault cio v6
Mazda RX7
Lotus Elise
Porsche Cayman
Vauxhall Monaro
Ford mustang
Dodge charger RT

Thats it, ik mis dus een hoop van tier 1 en 2. Ik weet wel, ik heb omgewisseld van soort maar dan nog. Ik snap er echt weinig meer van hou dit in zijn werk gaat... :(

[ Voor 75% gewijzigd door Joopieboy op 23-12-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Paniek paniek,

als ik het spel opstart via de shortcut of de NFSC.exe dan krijg ik een seconde een zwart beeld met het NFSC logo en dan gaat hij weer terug naar windows. Als ik de DVD er in die en dan play selecteer speelt hij wel gewoon normaal!? Enig idee hoe ik gewoon via de shortcut kan spelen?

Andere reden tot paniek is dat ik versie 1.2 heb maar de patch naar 1.3 niet kan installeren, heb iedere versie gedownload van de patch:

nfsc_patch1.3_euromulti.exe
nfsc_patch1.3_uk.exe
nfsc_patch1.3_uk_coll.exe
nfscarbon_pc_na.exe

Maar geen één doet het, een MSDos window word geopend, maar doet verder niets. Heb de DVD gewoon braaf gekocht in Nederland, dus heb Nederlandse ondertiteling maar wel Engelstalige voices. Waar ligt het aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik kan de patch ook niet instaleren helaas.
Maar dat ie terug springt, is je pc sterk genoeg, videokaart sterk genoeg? Drivers van je videokaart geupdate? Etc.
Ik heb ook mijn pc moeten updaten naar directx 9.0d voordat het spel het goed deed, maar ik heb wel een sterke videokaart, sterk genoeg iig. Dus daar kon het niet aan liggen.
Maar rustig maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170005

Joopie: 9.0d??? Zover ik weet bestaat die nog steeds niet.

Vanthoff: Is de DVD sowieso niet nodig om te spelen???

Staat op de nfscarbon.nl site:
Als je CD-key niet geldig is of al een keer eerder is gebruikt, kun je de patch niet installeren.

Kan ook nog zijn de je de collectors edition hebt. Die heeft een aparte patch.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 170005 op 24-12-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Uh idd, my bad, ik heb de geupdate directx 9.0c :P

En ik heb de collectors editie van carbon, dan maar de goede update vinden!

[ Voor 44% gewijzigd door Joopieboy op 24-12-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-07 19:41
is er ondertussen al een manier om over LAN te spelen :S Kan niets hierover vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Mijn videokaart etc zijn allemaal wel sterk genoeg, want als ik hem speel via de DVD dan draait die perfect op de hoogste resolutie en instellingen. Maar ik kan hem niet openen via de shortcut. Krijg er weinig paniek van, want ik moet alleen even de dvd lade open en dicht doen, maar dat gaat denk ik in de toekomst wel irriteren.

ik heb denk ik niet de collectors edition, want zoiets staat niet op de cover. Ik denk dat hij hem niet wilt installeren omdat hij ook het spel niet kan openen om te spelen zonder die dvd-lade truuk.
Dus ik denk dat ik dat probleem eerst moet oplossen!?

Even ter extra info, omdat even op te helderen, we spreken in mijn geval gewoon over de legale versie, dus mijn CD-Key kan nog nooit eerder gebruikt zijn. Heb hem braaf gekocht! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door nvanthoff op 24-12-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige waarbij de online statistieken het al een week niet meer doen? Blijkt maar weer dat de support van EA tenenkrommend slecht is, ze mogen ook wel eens met een 1.4 patch uitkomen want het spel knalt geregeld terug naar de desktop en dan heb ik het nog niet eens over de cheaters gehad online waar ook wel eens iets tegen gedaan mag worden. Gaat goed EA! zo dat wou ik ff kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

nvanthoff schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:00:
Mijn videokaart etc zijn allemaal wel sterk genoeg, want als ik hem speel via de DVD dan draait die perfect op de hoogste resolutie en instellingen. Maar ik kan hem niet openen via de shortcut. Krijg er weinig paniek van, want ik moet alleen even de dvd lade open en dicht doen, maar dat gaat denk ik in de toekomst wel irriteren.

ik heb denk ik niet de collectors edition, want zoiets staat niet op de cover. Ik denk dat hij hem niet wilt installeren omdat hij ook het spel niet kan openen om te spelen zonder die dvd-lade truuk.
Dus ik denk dat ik dat probleem eerst moet oplossen!?

Even ter extra info, omdat even op te helderen, we spreken in mijn geval gewoon over de legale versie, dus mijn CD-Key kan nog nooit eerder gebruikt zijn. Heb hem braaf gekocht! ;)
Plaats een snelkoppeling van je dvd drive op je bureablad of verwijder de oude snelkoppeling en maak een nieuwe aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb nu in "my cars" Eleanor zover mogelijk nagemaakt 8)
de kleuren en de logo's heb ik nu zoals ik ze wil.

alleen ik kan de velgen niet vinden :(
iemand een idee welke velgen erg in de buurt komen van het orgineel?

ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik vind het jammer dat alle nieuwe NFS spellen zo in die straat race scene afspelen: De leukste vond ik nog NFS hot persuit 1 en Posche unleashed. Daar reed je altijd in mooie omgevingen en mooie bossen. Soms met sneeuw of regen. Echt jammer, en dit is al zo sinds die eerste underground...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

dude88 schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:21:
Ik heb nu in "my cars" Eleanor zover mogelijk nagemaakt 8)
de kleuren en de logo's heb ik nu zoals ik ze wil.

alleen ik kan de velgen niet vinden :(
iemand een idee welke velgen erg in de buurt komen van het orgineel?

ben benieuwd ;)
In het vorige deel was er iemand die de auto zo goed als had nagemaakt...

Edit:
Gevonden: Angeloonie in deel 2

[ Voor 12% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 27-12-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 14:45
Die laatste race is echt lastig. Het wil maar niet lukken! Wat ook lastig was was om die Lambo te unlocken. Maar die ging uiteindelijk SUPER simpel door de Corvette te kopen en te tunen op accelleratie. Dan ga je er in de eerste bocht al voorbij en is het aftellen.

Echter bij de laatste race wil dat niet lukken met de Corvette en verder heeft de Corvette de wegligging van een vrachtwagen vol met bakstenen!

Heb inmiddels de Ford GT, Evo 8, Corvetten en de Lambo geprobeerd maar ik kom er echt nergens naast :(. Vooral in het begin met die vervelende haarspeldbochten is Darius pleite.

In de snelle bochten wil het wel eens helpen de handbrake te gebruiken om wat meters te winnen maar het lijkt wel gewoon of de stuurhoek zo klein is. Is dat misschien ergens in te stellen?

Ramon Smits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik dacht dat je met de Corvette alles getuned op acceleratie Darius net bij de eerste bocht al met de handrem kan inhalen. Misschien was het trouwens alles op topsnelheid want het gaat dan eigenlijk alleen om de aanloop naar die eerste bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:58
MensionXL schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:42:

Spiegeltjes:
Collectors Edition
Normale versie
gedaan :) ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste