Echt waar, ik ben snel geirriteerd, dat weet ik, maar jij bent echt behoorlijk irritant zeg. Nou is het weer wat de consument boeit, eerst was het nog wat jou boeit... Nou, gaan we WEER. Latency: dat boeit de consument wel. TV over een high-latency netwerk = wachten bij het zappen. Gamen is irritant met een hoge latency, VoIP is kwalitatief veel beter met een lage latency, en zelfs gewoon surfen is al veel prettiger met een lage latency. Kwaliteit (ja, istieweer) vertaalt zich bijvoorbeeld in de uptime van je verbinding - en mits juist geimplementeerd is glasvezel vele malen betrouwbaarder qua uptime dan ADSL. En nee, dat is niet alleen voor nerds die iedere seconde willen internetten, maar ook voor VoIP, TV, dow
nloaden, uploaden, en alle andere dingen waar je waarde aan hecht dat ze niet zomaar wegvallen. En met je upstream exact hetzelfde. Nooit meer het dichtslibben van je upstream waardoor je asymmetrische lijn allemaal kuren vertoont met dow
nloaden, VoIP, of andere zaken die je aan het doen bent.
Ik zou normaliter de moeite nemen om je inconsistente opmerkingen onder elkaar te quoten, maar ik heb geen zin om die tijd aan je te besteden. Je wilt gewoon dwars doen, dat is het volgens mij.
Trouwens, wie is de grootste ADSL provider van Nederland? KPN. En wie is de grootste ISP waarlangs KPN haar diensten verkoopt? Planet. Vergelijk de 32,95 van $onbekende_fiber_ISP voor 20 / 20 Mbit/sec eens met een Planet abonnement van dezelfde prijs:
ADSL Standard
Snelheid
Downstream 3 Mb/s
Upstream 512 Kb/s
Abonnementskosten
Via KPN nota € 19,95 p/mnd
Planet Internet deel € 14,95 p/mnd
Totaal € 34,90 p/mnd
Dus wat denk je dat "de consument" zegt?
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 13-12-2006 23:26
]