Naar aanleiding van het 'kleine modjes'-topic in CM leek het me ook wel eens leuk om een 'klein EL-projectjes'-topic te maken. Je mag hier alle kleine projectjes die je leven handiger maken, maar waarbij je geen zin hebt om schema's te tekenen of (uit schaamte?) de firmware niet openbaar wilt maken. Als je dat wel wilt doen, des te beter, tho
Het idee is dat andere mensen suggesties kunnen geven over wat er nog verbeterd zou kunnen worden. Verder kunnen andere mensen natuurlijk ook inspiratie opdoen uit de weelde aan projectjes die hier vast komt te staan 
Wees vooral ook niet bang om kits en dergelijke te posten: als je ook maar iets meer gedaan hebt dan het geheel enkel volgens de gebruiksaanwijzing inelkaarsolderen, mag het hier gepost worden. Niet iedereen heeft nou eenmaal evenveel kennis van zaken, maar wat niet is kan nog komen, en misschien kan je hier nuttige suggesties krijgen om je project nog beter te maken.
Regeltjes
• Post iig een beschrijving van wat het ding doet, plus een uitleg hoe het werkt.
• Als je pics post, thumbnail die dan. Pics die dat niet zijn, kunnen door de mods weggeedit worden.
• Geen one-liners zoals 'Gaaf!', 'Pff, dat kan ik ook', ... Onderbouw een reactie wel even, dat maakt de discussie een hoop levendiger.
Post ze
Wees vooral ook niet bang om kits en dergelijke te posten: als je ook maar iets meer gedaan hebt dan het geheel enkel volgens de gebruiksaanwijzing inelkaarsolderen, mag het hier gepost worden. Niet iedereen heeft nou eenmaal evenveel kennis van zaken, maar wat niet is kan nog komen, en misschien kan je hier nuttige suggesties krijgen om je project nog beter te maken.
Regeltjes
• Post iig een beschrijving van wat het ding doet, plus een uitleg hoe het werkt.
• Als je pics post, thumbnail die dan. Pics die dat niet zijn, kunnen door de mods weggeedit worden.
• Geen one-liners zoals 'Gaaf!', 'Pff, dat kan ik ook', ... Onderbouw een reactie wel even, dat maakt de discussie een hoop levendiger.
Post ze
[ Voor 16% gewijzigd door Sprite_tm op 21-11-2006 00:57 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog