MSI Radeon RX1950 Pro 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) RX1950PRO-T2D256E survey door curver
Gebruikt onder besturingssysteem:

1 Maand geleden bestelde ik de MSI X1950 Pro bij sallandautomatisering, toen ik hem binnen kreeg ging ik hem dus meteen inbouwen. (Ik heb een volledige upgrade gedaan, van Socket A naar Socket 939).
Bijgeleverd:
Alles zit in een mooie doos, verder zit erin: CD, DVI-Analoog Converter, Drivers, Boekje, Pci-E voedingskabel.
Overige Hardware:
AMD64 3700+
Kingston ValueRam PC3200 CL3 (2x512mb)
Asus 8R-MVP Deluxe
Asus Voeding 450W
17 Inch TFT (Analoog)
Featureset:
Hij heeft dual-DVI, wat ik eigenlijk totaal niet nodig heb. Voor mij is dit dus voldoende, 256Mb is niet erg veel maar wat wil je dan ook voor deze prijs?
Prestaties:
Ik was zéér onder de indruk, met een 42,6GB/s is deze kaart een snelheidsmonster, ik speel nu elk spel op het hoogste in 1280X1024 met in sommige spellen filtering X6 en X16 (Counter-Strike: Source, Quake 4, Medieval 2). Het beeld ziet er ook erg goed uit!
Overklokbaarheid:
Dit heb ik zelf niet geprobeerd maar op veel sites staat er dat deze kaart niet goed overclockbaar is, wat ik trouwens erg raar vindt, omdat mijn X1950 Pro hoogstens maar 52 graden wordt.
Beeldkwaliteit:
Helemaal perfect, niets op aan te merken. Wanneer hij dan normaal opstart! Elke keer dat ik aan mijn computer heb gesleuteld geeft hij raar beeld (aan de onderkant van het scherm). Dan moet ik de computer 1 keer herstarten, dan werkt het weer.
Driver- ondersteuning en compatibiliteit:
Ik heb de drivers van de bijgeleverde CD geïnstalleerd en het werkte meteen perfect in elk spel.
Warmte- en geluidsproductie:
Ik hoor geen geluid van de ventilator komen, en hij blijft erg koel: Stock 35 graden en stressed ~50.
Prijs:
Je krijgt niets soortgelijks voor deze lage prijs, met een 7900GS zie ik je niet Oblivion spelen op het hoogste zonder problemen in 1280X1024.
Overal:
Ik ben zeer tevreden, dit is de beste kaart op dit moment (kwa prijs-prestatie verhouding dan). Crossfire kan ook zonder Mastercard met de X1950 Pro, dit heb ik alleen niet geprobeerd.

[ Bekijk in Productsurvey ] [ Survey invullen ]
Algemene beoordeling | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Featureset | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prestaties | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Overklokbaarheid | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beeldkwaliteit | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Modbaarheid | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Driverondersteuning en compatibiliteit | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Warmte- en geluidsproductie | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prijs | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gebruikt onder besturingssysteem:
- Windows XP

1 Maand geleden bestelde ik de MSI X1950 Pro bij sallandautomatisering, toen ik hem binnen kreeg ging ik hem dus meteen inbouwen. (Ik heb een volledige upgrade gedaan, van Socket A naar Socket 939).
Bijgeleverd:
Alles zit in een mooie doos, verder zit erin: CD, DVI-Analoog Converter, Drivers, Boekje, Pci-E voedingskabel.
Overige Hardware:
AMD64 3700+
Kingston ValueRam PC3200 CL3 (2x512mb)
Asus 8R-MVP Deluxe
Asus Voeding 450W
17 Inch TFT (Analoog)
Featureset:
Hij heeft dual-DVI, wat ik eigenlijk totaal niet nodig heb. Voor mij is dit dus voldoende, 256Mb is niet erg veel maar wat wil je dan ook voor deze prijs?
Prestaties:
Ik was zéér onder de indruk, met een 42,6GB/s is deze kaart een snelheidsmonster, ik speel nu elk spel op het hoogste in 1280X1024 met in sommige spellen filtering X6 en X16 (Counter-Strike: Source, Quake 4, Medieval 2). Het beeld ziet er ook erg goed uit!
Overklokbaarheid:
Dit heb ik zelf niet geprobeerd maar op veel sites staat er dat deze kaart niet goed overclockbaar is, wat ik trouwens erg raar vindt, omdat mijn X1950 Pro hoogstens maar 52 graden wordt.
Beeldkwaliteit:
Helemaal perfect, niets op aan te merken. Wanneer hij dan normaal opstart! Elke keer dat ik aan mijn computer heb gesleuteld geeft hij raar beeld (aan de onderkant van het scherm). Dan moet ik de computer 1 keer herstarten, dan werkt het weer.
Driver- ondersteuning en compatibiliteit:
Ik heb de drivers van de bijgeleverde CD geïnstalleerd en het werkte meteen perfect in elk spel.
Warmte- en geluidsproductie:
Ik hoor geen geluid van de ventilator komen, en hij blijft erg koel: Stock 35 graden en stressed ~50.
Prijs:
Je krijgt niets soortgelijks voor deze lage prijs, met een 7900GS zie ik je niet Oblivion spelen op het hoogste zonder problemen in 1280X1024.
Overal:
Ik ben zeer tevreden, dit is de beste kaart op dit moment (kwa prijs-prestatie verhouding dan). Crossfire kan ook zonder Mastercard met de X1950 Pro, dit heb ik alleen niet geprobeerd.

![]() ![]() -Af en toe vervormd beeld (als je aan pc gezeten hebt, zie review. Dit kan ook aan mij liggen...) | ![]() ![]() +Prijs-Prestatie +Genoeg bijgeleverd +Dual-DVI +Prestaties +Lage Temperatuur +Goed beeld +Goede drivers +Geen spellen bijgeleverd, anders moet je daar ook nog voor betalen +Geen problemen zoals bij de Sapphire X1950 Pro |

[ Bekijk in Productsurvey ] [ Survey invullen ]