Toen ik gisteren mijn PC op starten beelf hij tijdens het witte balkje voordat je het WINXP logo ziet haken, vanalles geprobeert dus uiteindelijk geformatteerd... Toen de hij het heel even goed maar nu wordt de computer als hij een seconde of 5 in windows is in een keer gerestart, kan dit aan de harde schijf liggen? (die 2,5 maanden geleden ook al vervangen in!)
het kan best, maar je geeft ons weinig informatie.
Wat heb je zoal geprobeerd, wat zijn je systeem specs en zo kan ik een riedel nog afgaan. ik kan niet echt goed helpen bij zo weinig informatie
Wat heb je zoal geprobeerd, wat zijn je systeem specs en zo kan ik een riedel nog afgaan. ik kan niet echt goed helpen bij zo weinig informatie
Het gaat om de Samsung 250GB SP2504C SATAII, in combinatie met het volgende systeem;
Corsair 2x512MB PC3200 (geheugen)
Asus A-45GA 450W (voeding)
Samsung 250GB (SP2504C, 7200RPM, 8MB, NCQ, SATA II) (HDD, omgeruilt wegens defect dus vrij nieuw)
Maxtor 160GB IDE (HDD2)
MD Athlon 64 X2 3800+ BOXED *Manchester-Core* (Socket 939) (CPU)
XFX Nvidia 6800XT XxX 256MB DDR SDRAM (PCI-E) (Videokaart)
MSI K8N SLI-FI (Mobo)
Pioneer DVD brander
Toen mijn pc bleef haken bij het opstarten kon ik weinig doen want het was onmogelijk windows in te komen, en nu kan ik ook niks doen want zodra ik in windows kon restart de pc zich!
Corsair 2x512MB PC3200 (geheugen)
Asus A-45GA 450W (voeding)
Samsung 250GB (SP2504C, 7200RPM, 8MB, NCQ, SATA II) (HDD, omgeruilt wegens defect dus vrij nieuw)
Maxtor 160GB IDE (HDD2)
MD Athlon 64 X2 3800+ BOXED *Manchester-Core* (Socket 939) (CPU)
XFX Nvidia 6800XT XxX 256MB DDR SDRAM (PCI-E) (Videokaart)
MSI K8N SLI-FI (Mobo)
Pioneer DVD brander
Toen mijn pc bleef haken bij het opstarten kon ik weinig doen want het was onmogelijk windows in te komen, en nu kan ik ook niks doen want zodra ik in windows kon restart de pc zich!
- Lukt safe mode?
- Heb je het tooltje van Samsung al getest?
- Hangt hij aan een controller?
- Heb je hem in een andere computer al getest?
- Heb je zn firmware al geflashed?
- Heb je het tooltje van Samsung al getest?
- Hangt hij aan een controller?
- Heb je hem in een andere computer al getest?
- Heb je zn firmware al geflashed?
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Dit is helaas niet de manier om een topic op GoT te starten. We kunnen nergens uit je topicstart opmaken wat je allemaal wel niet met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken (zoals de FAQ's hier op GoT) hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dit topic gaat dan ook dicht met een verwijzing naar Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT 
Ik geef jou een paar inkoppertjes:
• OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
• PMG FAQ » Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Ik geef jou een paar inkoppertjes:
• OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
• PMG FAQ » Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Dit topic is gesloten.
![]()