[Multi] Rainbow Six Vegas

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 8.897 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeikt iedereen inderdaad, het is gewoon dezelfde gameplay als op de 360 en die is echt GEWELDIG! :) _/-\o_ _/-\o_ Echt so fucking gaaf.

Grafisch kan ik het op zijn hoogst zetten met 2xaa en dat op een amd 64 3800+, 2 gig intern en een x1900xt (wel leuke pc, maar ook niet de beste ofzo) dus dat valt echt wel mee voor een next gen game op de unreal 3 engin! Het ziet er echt prachtig uit, net zoals op 360 en uit filmpjes. Het was voor mij alleen een soort demo, ben nu opgehouden met spelen want heb hem ook gewoon besteld. Dit was even om te kijken hoe goed het liep etc.

Kortom:

GEWOON KOPEN :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:46
Belangrijk detail: Welke resolutie dan? Ik kan Oblivion ook op zijn allerhoogste met alle pracht en praal opzetten met 640x480 (bij wijze van) met een goede framerate (maar ja, wat is goed..)

Overigens moet ik het spel nog proberen op mijn X1950 Pro ;) Binnenkort maar 's de tijd nemen om het spel te checken..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Fuck it als ik dit zo lees kan ik het met mijn athlon xp 2600+, radeon 9600 pro en 512mb ddr ram dus helemaal wel vergeten :'( ! Kan verder alle games gewoon spelen, half live 2 e.d -O- .

Waarschijnlijk wordt dit de nieuwe standaard met deze specs... tijd om mijn pc anders maar in de verkoop te doen want de enige reden dat deze er nog is, is voor dit soort games 8) . Swat 4 draait hier btw wel goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik heb 'm ook heel even geprobeerd, maar ben niet te spreken over de gameplay: waarom kan ik niet meer peaken? :? in Ravenshield zat dit wel en is bijzonder nuttig, de huidige implementatie is misschien dekking zoeken ('find cover'), maar ik vind het drie keer niks! Ook kan ik niet meer gaan liggen, wat juist zo leuk is met een light machine gun (M249 e.d.), voor extra ondersteuning dus nauwkeurigheid.
Daarnaast is de hele sneak'n peak-feeling weg (duh, geen peaking :') ), terwijl dit toch echt bij dit genre (SWAT-like teams) hoort. Ik kan bijvoorbeeld ook geen silencer op m'n G36 prikken, evenals highcaps op assault rifles (die zag ik wel voor de Desert Eagle meen ik). Het aanbod qua wapens is sowieso wat beperkt, maar wapenselectie/info is wel beter geregeld dan in Lockdown.
Qua graphics ben ik ook niet helemaal tevreden, de engine is erg zwaar (net als GRAW) en loopt niet erg soepeltjes (dat zal wel aan m'n hardware liggen), maar heeft zeker potentie en weet best wat leuks op het scherm te toveren, hoewel ik het vooralsnog weinig aan de game toe vind voegen (vooral omdat de gameplay al tekort schiet).
De AI lijkt wel goed, best slim en zoekt vaak dekking en geeft soms zelfs 'suppressive fire'. Ik denk niet dat dit een blijvertje voor mij is, hoewel het drama minder groot is dan Lockdown, waar Ubi de plank compleet missloeg. (maar das mijn visie :P )
De physics-engine vind ik trouwens wel een goed punt, hoewel ze ook weer niet moeten gaan overdrijven. Flabberende doeken en bewegende dingetjes in het level geven wel weer wat meer realisme, ik heb alleen nog niet gekeken hoe het met penetratie van verschillende oppervlakten zit.

Mij lijkt het er echter op dat dit een beetje aan trend aan het worden is, games ontwerpen voor consoles (hier vooral xdoos) en vervolgens met weinig aanpassingen naar de PC porten, terwijl de PC bijvoorbeeld meer voordeel (o.a. in gameplay) kan halen uit meer of andere controls alleen al....

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen__online op 11-12-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl de rainbow six versie oorspronkelijk uit kwam op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag echt die trend al langer aankomen. De PC wordt steeds meer het ondergeschoven kindje op het moment. Niet alleen dat er steeds meer games eerder op console uitkomen ( of de pc gewoon links laten liggen, COD3 anyone ? ), ook lijken devs het woord optimaliseren niet meer te kennen.

Vandaar dat ik vorige week een Xbox 360 gekocht heb.... dvd'tje erin en gaan. En minstens zulke gelikte graphics als met een 8800GTX.

Hopelijk brengt de komst van Vista wat verandering, en zal de PC weer als een volwaardig games platform gezien worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Inderdaad, ik schrok van de slechte afwerking van de game, doet me gewoon denken aan een slechte emulatie van een playstation 2 game :O

GRAW is grafisch beter + sneller !

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:08:
[...]

Ubisoft is gewoon KUT.
En tom clancy is ook kapot als het nog lang zo blijft.
tjah wrom geef je de game devs. de schuld? misschien is de G80 serie gewoon overrated en overhyped? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Laatst online: 14-10-2023
Daar heb je echt een enorm goed punt, hoewel de G80 zeker niet slecht is, ben ik eerlijk gezegd meer benieuwd naar wat de directx10 kaarten van Ati gaan doen, helemaal in deze game!
Ik vind het overigens best lame dat je bij GRAW niet de mogelijkheid hebt om AA in te stellen, kan dat bij Vegas wel?

[ Voor 1% gewijzigd door XNightmare op 11-12-2006 21:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

XNightmare schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:59:
Ik vind het overigens best lame dat je bij GRAW niet de mogelijkheid hebt om AA in te stellen, kan dat bij Vegas wel?
In het spel zelf niet, misschien via een config bestand ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoogstwaarschijnlijk zullen ze later daarvoor een patch uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Laatst online: 14-10-2023
Dat was bij GRAW dus niet zo, in het config bestand kwam ik nergen aa of anti-aliasing(?) tegen. Maargoed, ik moet zeggen dat ook al had ik het gevonden ik het waarschijnlijk niet aan had gezet aangezien het voor geen meter meer zou lopen :P Hoogstwaarschijnlijk hetzelfde, zoniet nog meer, bij Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:16:
Ik zag echt die trend al langer aankomen. De PC wordt steeds meer het ondergeschoven kindje op het moment. Niet alleen dat er steeds meer games eerder op console uitkomen ( of de pc gewoon links laten liggen, COD3 anyone ? ), ook lijken devs het woord optimaliseren niet meer te kennen.

Vandaar dat ik vorige week een Xbox 360 gekocht heb.... dvd'tje erin en gaan. En minstens zulke gelikte graphics als met een 8800GTX.

Hopelijk brengt de komst van Vista wat verandering, en zal de PC weer als een volwaardig games platform gezien worden.
Tja dat kan ook natuurlijk een xbox 360 halen en daarop spelen, jammer dat je er (nog) geen muis + toetsenbord in kan pluggen om te spelen. Dan zou dat een goede oplossing zijn, maar nu............

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:37:
Wat zeikt iedereen inderdaad, het is gewoon dezelfde gameplay als op de 360 en die is echt GEWELDIG! :) _/-\o_ _/-\o_ Echt so fucking gaaf.

Grafisch kan ik het op zijn hoogst zetten met 2xaa en dat op een amd 64 3800+, 2 gig intern en een x1900xt (wel leuke pc, maar ook niet de beste ofzo) dus dat valt echt wel mee voor een next gen game op de unreal 3 engin! Het ziet er echt prachtig uit, net zoals op 360 en uit filmpjes. Het was voor mij alleen een soort demo, ben nu opgehouden met spelen want heb hem ook gewoon besteld. Dit was even om te kijken hoe goed het liep etc.

Kortom:

Leuke jongen jij ? Ben je zeker dat jij em getest hebt?
Want ik ben helemaal 200% zeker dat er geen AA optie is ;)
En nee.. ook niet via control panel. Daar zal wel een patch voor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik vind het echt jammer dat er geen (quick) save functie is. Ik vind het echt zeer irritant als ik 10 mannetjes opnieuw moet killen als ik ergens dood ben gegaan. :(
Hier zal wel geen patch ofzo voor komen denk ik? Verder wel een prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 21:53
De ergelijke trend dat veel games voor consoles worden gebouwd(vooral de 360) heeft voor ons als pc gamerts toch echt heel wat nadelen. Neem nu Splintercell Double Agent. Mijn pc is niet slecht ( cd T2300 2gig ram 7600 go) maar die game was niet echt lekker te spelen, en ook nog eens zonder breedbeeld resolutie (terwijl de 360 versie zeker wel 16:10 had). En aangezien de 360 alleen nog maar populairder wordt zie ik deze trend niet snel verdwijnen.

Maar een ding vraag ik me toch af. Jaar na jaar bewijst de pc zich met het feit het de grootste installbase heeft. Maar toch worden er steeds minder pure pc games gemaakt die naar de consoles gepoort worden. Dit is toch raar?

btw: Kan iemand me vertellen hoeveel gig deze game op je hdd inneemt na instalatie? BVD

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
size on disk : 6,21 GB (6.676.189.184 bytes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach das nog altijd 3,5 GB minder dan Splinter Cell DA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Net weer 10 chapters ge-co-opped met 2 vrienden, blijft een briljant spel ook al had ik alle chapters al eens gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:31:
[...]

Leuke jongen jij ? Ben je zeker dat jij em getest hebt?
Want ik ben helemaal 200% zeker dat er geen AA optie is ;)
En nee.. ook niet via control panel. Daar zal wel een patch voor uitkomen.
Nou nou, die jongen heeft een ATi en in tegenstelling to de huidige Nvidia's kunnen die wel standaard SM 3.0 draaien met AA. Dat het bij de Nvidia kaarten niet kan vind ik daarentegen wel erg vreemd, zeker met je 8800.

Was met Call of Juarez ook zo, ik kon geen AA aanzetten in SM 3.0 modus terwijl het theoretisch zou kunnen met een 7800GT.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:27:
[...]

Tja dat kan ook natuurlijk een xbox 360 halen en daarop spelen, jammer dat je er (nog) geen muis + toetsenbord in kan pluggen om te spelen. Dan zou dat een goede oplossing zijn, maar nu............
Het vergt inderdaad enige gewenning ja, dat ben ik met je eens ;)
Maar met een tactische shooter als Vegas is het nog wel te doen. Maar ik zie mijzelf geen UT2007 spelen met m'n controller nee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je in dit spel een widescreen resolutie toevoegen ? heb google helemaal plat gezocht maar niks over custom resolutie kunnen vinden.

Verder vindt ik dit spel tog 1 van de betere spellen , alles op high gezet en hij draait lekker soepel met een 7600gt, goed genoeg voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Laatst online: 30-03 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:39:
Hoe kan je in dit spel een widescreen resolutie toevoegen ? heb google helemaal plat gezocht maar niks over custom resolutie kunnen vinden.

Verder vindt ik dit spel tog 1 van de betere spellen , alles op high gezet en hij draait lekker soepel met een 7600gt, goed genoeg voor mij :p
Mag je mij vertellen hoe je dat doet, bij mij loopt het echt crap ! Terwijl mijn systeem toch aardig wat sneller is.
En alles op high is dat ook 1280x1024 resolutie ?

[ Voor 4% gewijzigd door PassieWassie op 12-12-2006 11:25 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:39:

Ha, toevallig tegengekomen:

http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=8072
quote: PaddytheWak
With great thanks to madmos5y ...
To get it working in widescreen ...

There is no widescreen or TFT resolution support in the game.
madmos5y made some .bin files to get them working!

The files have been configured for ...
16:10
960x600, 1280x800, 1440x900, 1680x1050, 1920x1200 and 2560x1600

16:9
1920x1080, 1360x768 and 1280x720

Other resolutions
1280x1024 and 1280x768

For ALL the Triplehead resolutions use this ... Not tested yet ... R6-Vegas ... TRIPLEHEAD files

The game settings are at medium, providing you do not alter the display resolution ingame you can increase or decrease detail settings as you wish.

Rename the file you want to use to ... R6GameConfig.bin ... and copy and paste it here ...

"My Documents\Ubisoft\R6Vegas" over write if you get prompted. (Make a back-up of the original just in case ... Wink )

For ALL the Triplehead resolutions use this ... Not tested yet ... R6-Vegas ... TRIPLEHEAD files
Eventjes de link volgen en de files pakken.

WSGF is trouwens een goeie mocht je een breedbeeld monitor hebben. Heb er zelf al meermaals een oplossing kunnen vinden. Ik vind het ontzettend belabberd dat widescreen er bij sommige spellen nog steeds niet standaard in zit.

[ Voor 41% gewijzigd door L3TUC3 op 12-12-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ook hier stond op de achterkant van de doos:

ATi X1xxx-series and nVidia GeForce 6xxx and 7xxx supported.

Dus wéér niks over de oudere SM2.0(B)-kaarten zoals de ATi X3xx/X6xx/X7xx/X8xx :(
Iemand die het toch draaiend heeft gekregen zo? Anders komt de overstap naar een X1950Pro wel héél dichtbij.

* Jejking gluurt in zijn portemonnee en komt tot de conclusie dat er geupgraded mag gaan worden :)
L3TUC3 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 01:54:
[...]

Nou nou, die jongen heeft een ATi en in tegenstelling to de huidige Nvidia's kunnen die wel standaard SM 3.0 draaien met AA. Dat het bij de Nvidia kaarten niet kan vind ik daarentegen wel erg vreemd, zeker met je 8800.

Was met Call of Juarez ook zo, ik kon geen AA aanzetten in SM 3.0 modus terwijl het theoretisch zou kunnen met een 7800GT.
Inderdaad gek dat het met een 8800 niet kan, die support Full HDR+AA :S

Maar dat van die 7800GT is niet zo, GF6 en GF7 support alleen maar Full HDR zonder AA tenzij het softwarematig gaat zoals in HL2 Lost Coast en Episode 1 :)

[ Voor 46% gewijzigd door Jejking op 12-12-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:35
Ik heb dit spel op de PC en krijg het niet voor elkaar nades te gooien :S. Weet iemand hoe dit moet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

The__Virus schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:59:
Ik heb dit spel op de PC en krijg het niet voor elkaar nades te gooien :S. Weet iemand hoe dit moet?!
Met Q.

Ik moet zeggen dat ik het wel raar vind dat RB6 zo smooth draait op mijn pc @ 1024 x768 en alles vol open. Heb AA op 2x staan en AF op 16x. Verder bij options alles open.

Vreemd genoeg herkend ie mijn 3500+ als een 3.5 ghz :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19
PcManiaxx schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:06:
[...]

Met Q.

Ik moet zeggen dat ik het wel raar vind dat RB6 zo smooth draait op mijn pc @ 1024 x768 en alles vol open. Heb AA op 2x staan en AF op 16x. Verder bij options alles open.

Vreemd genoeg herkend ie mijn 3500+ als een 3.5 ghz :o
Lol bij mij draait die ook goed. Ik dacht eerst dan hij wel met 30 FPS draaide zo leek het! Toen ik met fraps ging kijken bleek het toch 20 te zijn maar het speelt wel goed :) Soms heb je van die spelen die gewoon lekker draaien op lage FPS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Geen AA :? Bij mij ieder geval wel
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9255/rainbowtn1.jpg

IK vind de graphis zwaar dope. En de gameplay is ook wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Lol volgens mij heb ik liggen slapen bij het instellen van de grafische opties. Ik ben dat scherm met al die instellingen van jouw nooit tegen gekomen ???????????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

yassine schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:17:
Geen AA :? Bij mij ieder geval wel
[afbeelding]

IK vind de graphis zwaar dope. En de gameplay is ook wel te doen.
is dit een grap? das een screenie van R6: Letdown, euh: Lockdown, slimkont ;) das de vorige crappy release uit de r6 serie

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen__online op 12-12-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
jeroen__online schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:20:
[...]

is dit een grap? das een screenie van Letdown, euh: Lockdown, slimkont ;) das de vorige crappy release uit de r6 serie
Lol ik dacht al "ik ben toch niet gek aan het worden" :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 12-12-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Bart1983 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:22:
[...]

Lol ik dacht al "ik ben toch niet gek aan het worden" :+
voortaan maar wat beter de verpakking, de DVD, het autorun-menu, de setup en de snelkoppeling op je desktop lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PassieWassie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:19:
[...]

Mag je mij vertellen hoe je dat doet, bij mij loopt het echt crap ! Terwijl mijn systeem toch aardig wat sneller is.
En alles op high is dat ook 1280x1024 resolutie ?
ik speelde op 1024x768 , en dan alles op high bij motion blur geen max , ook high dat werkt perfect ik ga nu ff widescreen reso toevoegen ,kijken of dat ook lekker loopt.... ,ik laat et je weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik kan helemaal niet zoomen met de scrol van mn mx revolution :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

jeroen__online schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:20:
[...]

is dit een grap? das een screenie van R6: Letdown, euh: Lockdown, slimkont ;) das de vorige crappy release uit de r6 serie
Damm.. |:( |:( |:( Ik heb de verkeerde **kuch gedownload kuch**

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

yassine schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:24:
[...]

;(
Wel, ff opletten, je hebt nu dus starforce meuk op je PC gezet. Straks maar ff verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

yassine schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:24:
[...]

;(
Hé, was jij dat? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ziet alles er best redelijk uit en loopt ook goed. Alle opties vol open op widescreen 1280 × nog iets.

Gameplay is best goed, zit alleen af en toe met wat problemen dat als ik dekking neem en verder beweeg op een gegeven moment stuck kom te zitten. Moet ik weer vanaf de checkpoint opnieuw beginnen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Is de gameplay in deze game op verschillende platformen nou ook anders?
RB6 3 op de xbox was bijvoorbeeld veel minder tactisch dan op de PC. GRAW idem.
Ik heb me zeer vermaakt met die xbox game, maar ik kan niet zo goed tegen die slome gameplay ;). Dat sneak en peak gedoe... Gewoon knallen die handel :+.
Dat gaat met deze game zeker niet lukken?
De setting lijkt me in ieder geval Super!

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:53:
Bij mij ziet alles er best redelijk uit en loopt ook goed. Alle opties vol open op widescreen 1280 × nog iets.

Gameplay is best goed, zit alleen af en toe met wat problemen dat als ik dekking neem en verder beweeg op een gegeven moment stuck kom te zitten. Moet ik weer vanaf de checkpoint opnieuw beginnen... :-(
Ik had een maffe bug dat ik opeens blind was. Alles was zwart, maar als ik nightvision opzette is alles wel te zien. Een teammate kwam ook ergens vast te zitten en het is best lastig met een tje minder.

Voor de rest, wauw! Dit is me een tof spel. Loopt als een trein zelfs op 1680x1050. Het loopt bij bij ook maar op 20 fps, maar het voelt een stuk vloeidender. Las Vegas is echt goed nagemaakt! Ik kan me hier nog uren mee zoethouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

ziet er goed uit dat spel. Denk dat ik die binnenkort maar eens ga uitproberen :). Heb die rainbow six op de Nintendo 64 echt helemaal lam gespeeld :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
ik heb het spel gespeel maar het spel loopt voor geen meter op mijn systeem

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vind dit spel toch wel fijner spelen op de x360. Daar voel je de vibraties nog als je een action doet of iemand neerknalt. Dit voelt allemaal zo nep aan met de muis als je een enemy neerknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

kun je je xbox360 controller niet aan je pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

RedDragon schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:03:
Merkwaardig, heb je het spel al gepatcht? Schijnt bij sommige mensen een flinke performanceboost te geven namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, bij mij loopt ie ook soepel. En mijn pc is is redelijk vergelijkbaar qua prestaties met die van jou. Mischien iets met de dual core instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Hmm... ik weet het niet. Totnutoe heb ik alleen het eerste level gespeeld, maar dat lijkt wel een 1 op 1 kopie van GRAW, alleen met een slechtere framerate. Als dit is wat de unreal 3 engine op mijn systeem kan vind ik het een aardige teleurstelling.

Nee, ik kan niet zeggen dat ik het meteen een goede game vindt. Het doet mij teveel aan als een makkelijke 360 kopie, en dat is jammer.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
waar kan ik dan die patch vinden want zie alleen maar een patch voor de 360

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een waarschuwing voor sommige gebruikers onder ons.
Wellicht kun je na het patchen niet genieten van de update's voor de game, houd hier even rekening mee. O-)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Jejking schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:05:
* Jejking gluurt in zijn portemonnee en komt tot de conclusie dat er geupgraded mag gaan worden :)
Dan kan je ook meteen SCDA gaan doen... waar je al een hele tijd over klaagde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedDragon schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:03:
Ik heb dit nu ook. Hetzelfde bij GRAW en SC:DA... Volgens mij houdt mijn pc niet zo van ubisoft games/engines ;)
Zelfs op 1024x768 met alles op low loopt het matig, daarbij ziet het er echt totaal niet uit...
Dit komt misschien ook wel een beetje doordat ik in veel games (waaronder de eerder genoemde) last heb van enorme 'low-res' dynamic shadows :|

(specs: X1800XT, 2Gb geheugen en AMD Athlon X2 4200+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Wat een vet spel zeg! Maar de UE3 engine valt me een beetje tegen. Het spel loopt beter dan SC:DA maar ziet er nauwelijks beter uit. Als ik dit vergelijk met Gears of Wat (ook UE3) dan valt dit toch wel een beetje tegen. Vooral de characters zien er hetzelfde uit als in vorige games. HL2 heeft 2 jaar geleden al laten zien hoe je geloofwaardige characters maakt, maar tot nu toe heeft geen enkele developer dat geevenaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Eerste keer dat ik een RB6 spel speel, en het bevalt me prima. Hij draait super om mijn pc, alles max en met de aangepaste .bin file op 1440x900 8)

* ApOE gaat weer even verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 22:59
Ik word een beetje sago van de ondersteuning van non SM 3.0 kaarten :?
Ik heb hier nog een redelijke goeie X850XT waarmee je dus geen Rainbow six kan spelen 8)7

Ik zit er nou echt niet te wachten om mijn prima presenterende kaart weg te toen voor een SM 3.0 kaart :(
Heeft iemand dus al een patch voor SM 2.0 kaarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar kun je volgens mij geen patch voor maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je veel wapens mist uit Raven Shield. Je had daar altijd de M16, FAL, MP5, etc. en die mis ik eigenlijk wel. Enkel de P50 wilde ik wel is gebruiken in RS maar verder geen een wapen uit R6L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:03:
Ik word een beetje sago van de ondersteuning van non SM 3.0 kaarten :?
Ik heb hier nog een redelijke goeie X850XT waarmee je dus geen Rainbow six kan spelen 8)7

Ik zit er nou echt niet te wachten om mijn prima presenterende kaart weg te toen voor een SM 3.0 kaart :(
Heeft iemand dus al een patch voor SM 2.0 kaarten ?
Dat is idd niet echt redelijk meer te noemen , je wordt echt gedwongen in deze race met vernieuwingen tot vele extra kosten (+ energie), maar dat een 850XT nu al niet meer bruikbaar wordt voor een game gaat wel erg snel.

Ontopic en danwel maar kort , waarom geen PCdemo voor deze game ? Vind dat wel een normale testmogelijkheid voor een game .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:18:
[...]
Ontopic en danwel maar kort , waarom geen PCdemo voor deze game ? Vind dat wel een normale testmogelijkheid voor een game .
Volgens mij omdat ze zelf ook wel weten dat een vrij brakke port van de 360 versie is. Hoewel hij het sommigen tamelijk goed doet zie je hier dat veel mensen ook erg slechte prestaties halen bij deze game/engine (waaronder ikzelf :'( )
Misschien toch bang dat een demo meer kwaad dan goed doet? (want van het grote aanbod aan 360 versie footage ga je toch wel een beetje watertanden :9~ )

Anyway: Na de game nogmaals een paar uurtjes gespeeld te hebben bevalt hij toch tamelijk goed, hij speelt namelijk wel erg lekker. Alleen erg jammer dat ik hem dus moet spelen op 1024x768 met alles zo laag als het gaan kan, het ziet er zo namelijk echt niet uit :|
Ik ben toch wel aan het twijfelen of ik hem nu ga kopen of niet... Ik ben nu bijna in Las Vegas volgens mij en ondanks sommige brakheden (teamleden die bleven steken en zelf heb ik ook al eens vast gezeten, en natuurlijk de performance) heb ik me tot nu toe toch wel vermaakt. Ik speel denk ik het eerste Vegas level nog en besluit dan of ik hem ga kopen of niet... Aan de ene kant wil ik ubisoft niet belonen voor een brakke port, aan de andere kant vermaak ik me desondanks toch aardig. Daarbij zou ik hem graag online willen proberen, vaak zie je ook dat de online perfomance een stuk beter is dan de singleplayer performance.
Iemand al online geweest met de pc versie? Is de performance daar (veel) beter? En uiteraard, is het online net zo de moeite waard als de 360 versie? (dat zag er namelijk zeer tof uit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Niet installeren die rot update :P Ik kan t nu niet meer spelen om rare redenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:15:
Niet installeren die rot update :P Ik kan t nu niet meer spelen om rare redenen ;)
Ik heb je nog zo gewaarschuwd 8)7

Testing, one, two ...

• JSTPS
Ja, maar hij deed het vanzelf als ik het spel ging opstarten. Ik hoop wel dat er iets leuks verschijnt wat met een .exe te maken heeft. >:)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:08:
[...]

Ja, maar hij deed het vanzelf als ik het spel ging opstarten. Ik hoop wel dat er iets leuks verschijnt wat met een .exe te maken heeft. >:)
Je oude exe gebruiken en de nieuwe overschrijven zorgt ervoor dat je in ieder geval weer kunt gamen
(er blijft daarna wel een toetskeuze continue in beeld staan).
Niet opstarten via de launcher.exe maar de andere .exe voorkomt ongewenst updaten.

Testing, one, two ...

• JSTPS
hardware-lover schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:41:
[...]

Je oude exe gebruiken en de nieuwe overschrijven zorgt ervoor dat je in ieder geval weer kunt gamen
(er blijft daarna wel een toetskeuze continue in beeld staan).
Niet opstarten via de launcher.exe maar de andere .exe voorkomt ongewenst updaten.
Slimme ik heeft natuurlijk weer niet zijn oude .exe bewaart :/

• mJohnny
  • Laatst online: 21-09-2023
WoutF schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:19:
Vooral de characters zien er hetzelfde uit als in vorige games. HL2 heeft 2 jaar geleden al laten zien hoe je geloofwaardige characters maakt, maar tot nu toe heeft geen enkele developer dat geevenaard
Daar ben ik het niet echt mee eens! Ik vind dat de characters hier veel geloofwaardiger overkomen dan in welk ander spel, gewoon doordat ze motioncapture op alles hebben toegepast en dit erg goed is uitgewerkt! Ik kan niet wachten tot ik hem online kan spelen :9~ Het is alleen nog wachten op de dedicated server files, Tweakgaming zal dan meteen een server hiervoor opzetten! _/-\o_

Weet iemand of de game al ergens in de schappen ligt?

btw hier nog een grappig filmpje van vegas: http://www.youtube.com/watch?v=picjfV7qnmE

[ Voor 6% gewijzigd door mJohnny op 14-12-2006 10:51 ]

PIRAAT

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Raven Shield blijft het beste deel uit de serie. Meer wapens, langzamere (tactische) gameplay enz.

Verwijderd

mJohnny schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:14:
[...]

btw hier nog een grappig filmpje van vegas: http://www.youtube.com/watch?v=picjfV7qnmE
Bij Bol.com hebben ze hem al! klik

Grappig filmpje trouwens, vooral het stukje waar zo'n motion capture kerel aan een touw naar boven klimt om vervolgens zijn hoofd aan het paaltje te stoten :9

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 21:53
Man man wat is deze game vet maar 1 ding mis ik toch heel erg. QUICKSAVE. Damn wat is het toch frustrerend alsje toch lekker bezig bent en door 1 klein foutje weer een heel lang stuk moet overspelen omdat je net niet bij je volgende checkpoint was gekomen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• mJohnny
MenN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:24:
Man man wat is deze game vet maar 1 ding mis ik toch heel erg. QUICKSAVE. Damn wat is het toch frustrerend alsje toch lekker bezig bent en door 1 klein foutje weer een heel lang stuk moet overspelen omdat je net niet bij je volgende checkpoint was gekomen.
Ja idd, de save spots zijn een beetje vaag verdeelt, soms zitten ze erg ver van elkaar af maar soms zitten ze ook weer erg dicht op elkaar :? maargoed ik zit er niet zo erg mee, vroegah kon je al helemaal niet saven... :Y)

PIRAAT

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:37:

Kortom:

Sp!tF!re schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:46:
Belangrijk detail: Welke resolutie dan? Ik kan Oblivion ook op zijn allerhoogste met alle pracht en praal opzetten met 640x480 (bij wijze van) met een goede framerate (maar ja, wat is goed..)

Overigens moet ik het spel nog proberen op mijn X1950 Pro ;) Binnenkort maar 's de tijd nemen om het spel te checken..
Ik speel het op 1024x786 gewoon, kan misschien nog wel op 1280 maar vind het zelf prima zo. Goede framerate, hiermee bedoelde ik meestal 30 of soms hoger bij rustige stukjes (richting 40) of soms ietsje lager bij rare stukjes (soms in een klein kamertje slechter dan in een grote hal vol met vijanden)

Zou het spel vandaag binnen krijgen, hij was gister verzonden, dus hopelijk vandaag nog binnen maar denk het niet ;(

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:56
poeh heb zitte kloten met de graphics instellingen maar dan loopt ie net weer wat te sloom of het is net te lelijk:P ik kan maar niet in dat midden komen zeg maar... Ik heb pentium 4 3ghz en 2gb ram en geforce 6800 miss iemand tips^^

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
TSja als je mooi beelden snelle gameplay wil moet je toch echt upgraden :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• TheZeroorez
  • Niet online
Ehm.. zet hem op de settings dat het goed draait, en zet AA en AF op 2x...? Misschien wat minder effecten dan, zodat het nog steeds goed draait, maar AA is toch echt wel iets wat je graphics 'n enorme vooruitgang geeft.

Verders kun je natuurlijk nog proberen je graka te overklokken, als je dat nog niet gedaan hebt xD
evilpin0 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:14:
TSja als je mooi beelden snelle gameplay wil moet je toch echt upgraden :)
Mwah, misschien de videokaart, maar de rest niet hoor..

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2006 18:17 ]

• JSTPS
Ik heb alles op max ingesteld met 1280x960. In het begin ging dit aardig. (25 fps) Maar na een tijdje begon het; 10 tot 15 fps :P Die instellingen moeten dus lager ;)

Verwijderd

Heb de pc versie vandaag binnen gekregen :D
Is het nog niet mogelijk om online te gaan of ligt het aan mij?
Ik krijg elke keer namelijk de volgende message: failed to initialize network service

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

mJohnny schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:14:
[...]
Bij ons ;)

Oftewel: binnen enkele dagen in de sops te vinden :)

Verwijderd

K heb m al vanaf dinsdag en idd kan ik ook niet online komen.
Er is trouwens al een patch uit.

Patch 1.01

Verwijderd

Snap er niets van. Heb het spel net bij de mediamarkt gekocht. Netjes geinstalleerd, blijft ie na het opladen op loading staan! Vervolgens knalt ie weer terug naar mijn desktop en gebeurt er niets.
Help!!!!!!!!!

Ik dacht dat mijn PC wel iets aan kon.

Heb een Intel Core 2Duo E6300, 1024MB geheugen en mijn viedeokaart is een ATI Radeon 9550 256 MB DDR Memory.

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 11:52
Dan wordt het tijd voor een nieuwe videokaart . . .

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:39:
Snap er niets van. Heb het spel net bij de mediamarkt gekocht. Netjes geinstalleerd, blijft ie na het opladen op loading staan! Vervolgens knalt ie weer terug naar mijn desktop en gebeurt er niets.
Help!!!!!!!!!

Heb een Intel Core 2Duo E6300, 1024MB geheugen en mijn viedeokaart is een ATI Radeon 9550 256 MB DDR Memory.
Kijk gewoon naar de system requirements?

Verwijderd

Ja lekker slim een spel kopen als je van te voren na had kunnen gaan dat jou videokaart niet word ondersteund .. 8)7 :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:39:
Help!!!!!!!!!

haha ? Je koop een spel dat enkel SM3.0 ondersteund. Koop een X1950 / 7900 serie.
En je kan het spelen.

Verwijderd

Is inderdaad een beetje dom,maar ik heb niet zo'n verstand van pc's. Ik dacht dat mijn PC het allemaal aan zou kunnen. Heb m namelijk net 2 weken geleden gekocht.

Wat zou zo'n videokaart ongeveer kosten dan volgens jullie?

• TheZeroorez
  • Niet online
Zoek in de pricewatch maar naar de goedkoopste nVidia 6xxx, 7xxx, 8xxx, of de goedkoopste ATi X1xxx...

Ik gok erop dat de 6600GT een leuke is, of de 7300GT.

Verwijderd

ga ik doen. Thanx

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:17:
Is inderdaad een beetje dom,maar ik heb niet zo'n verstand van pc's. Ik dacht dat mijn PC het allemaal aan zou kunnen. Heb m namelijk net 2 weken geleden gekocht.

Wat zou zo'n videokaart ongeveer kosten dan volgens jullie?
Vertel eerst eens , als je AGP op PCie hebt.
Als je PCie hebt , koop je best een 7900GS of 1950Pro(kosten ~190euro , en ZEER goede prestatie.)
Als je AGP hebt , koop je het best een 7600GT AGP ( ook rond 160 euro.)

Met bovengenoemde X1300 , 7300GT , 6600GT , etc.. is dit spel echt niet spelbaar.
Als je het comfortabel wil kunnen draaien , een van de vermelde kaarten die ik zei.

greetz.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Ik zit vast :{
spoiler:
Ik zit op die dam en moet de floodgates openzetten. Ik zet één van mijn teammembers aan het werk achter die console en dan komen er opeens allemaal badguys. Ik begin dan met ze neer te knallen, maar elke keer krijg ik de melding dat ik niet snel genoeg was met de floodgates openzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:30:
[...]

Vertel eerst eens , als je AGP op PCie hebt.
Als je PCie hebt , koop je best een 7900GS of 1950Pro(kosten ~190euro , en ZEER goede prestatie.)
Als je AGP hebt , koop je het best een 7600GT AGP ( ook rond 160 euro.)

Met bovengenoemde X1300 , 7300GT , 6600GT , etc.. is dit spel echt niet spelbaar.
Als je het comfortabel wil kunnen draaien , een van de vermelde kaarten die ik zei.

greetz.
Bedenk wel even dat deze persoon waarschijnlijk geen echte gamer is, gezien z'n huidige kaart. Het is dus nogal zonde van je geld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik heb dit spel nu ook. Wil graag een custom character maken (mbv Live Vision cam) maar die optie is nog gelockt. Ik kan het dus niet selecteren bij multiplayer character look. Wordt dit pas later unlockt als de 1e missie compleet is gehaald in de story mode ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

WoutF schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 01:09:
Ik zit vast :{
spoiler:
Ik zit op die dam en moet de floodgates openzetten. Ik zet één van mijn teammembers aan het werk achter die console en dan komen er opeens allemaal badguys. Ik begin dan met ze neer te knallen, maar elke keer krijg ik de melding dat ik niet snel genoeg was met de floodgates openzetten.
spoiler:
Dat had ik ook een paar keer. Volgens mij komt dat omdat die jung die de gates open moet zetten neergeknald wordt. Ik ging aan de rechterkant van dat lange pad staan achter een muur en die andere gast meteen achter die houten kist. Zodra die draaideur opengaat waar de terrorists uitkomen z.s.m. neerknallen met een sniper add-on. Ik gebruik hier meestal een fire rate van 1 of 2 kogels voor.Toen ging het in een keer goed :) Oh ja, er komt ook ineens 1 terroist vanachter je vandaan, die knalde mij neer zonder dat ik het in de gaten had

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 15-12-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat de online modus nou eens in werking :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zonet Vegas uitgespeeld, vond het een vrij korte game eigenlijk maar goed, wederom een
spoiler:
to be continued...

Ben benieuwd wat voor thema de volgende RB6 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaat, nu al uitgespeelt? das wel heel snel.

ik weet niet, ik vind als ik er een screenshot van maak dat het er lelijker uit ziet dan het in werkelijkheid is.
ik vind het echt een super game. zeer fraaie grafisch geweld!

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/7370/sdasdik3.jpg

en dit is alles op zijn hoogst, reslutie krijg ik niet naar 1280x1024 iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mJohnny
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:28:
Wanneer gaat de online modus nou eens in werking :/
Die werkt al hoor alleen is deze nog best buggy en zijn de dedicated server files nog niet gereleased.

PIRAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tja, vind het jammer dat de echte bekende hotels zoals MGM, Bellagio en Luxor er niet inzitten :(
Daarentegen vond ik Red Lotus en Calypso wel erg mooi gemaakt hoor :9~
Grafisch haalt het net niet het niveau van GRAW, je kunt zien dat ze zich echt hebben gefocussed op de binnenkant van de hotels en casinos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:47:
Whaat, nu al uitgespeelt? das wel heel snel.

ik weet niet, ik vind als ik er een screenshot van maak dat het er lelijker uit ziet dan het in werkelijkheid is.
ik vind het echt een super game. zeer fraaie grafisch geweld!

[afbeelding]

en dit is alles op zijn hoogst, reslutie krijg ik niet naar 1280x1024 iemand idee?
Laat me raden, je hebt deze screenshot met paint opgeslagen? Probeer het eens met Photshop, Paint Shop Pro, Gimp(shop), of Paint.net.. scheelt enorm :P

Verders denk ik dat je er beter aan doet om AA en AF aan te zetten dan die resolutie op te hogen.. (check die gebouwen, vooral rechtsboven)

edit:
En leer resizen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yap paint :p .
AA - AF staat niet eens in me menu man, dat is het vage. reselutie kan niet hoger, de reselutie op de foto is de hoogste die ik kan nemen.

Resizen hoezo, je hebt er tog geen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:46:
Ja lekker slim een spel kopen als je van te voren na had kunnen gaan dat jou videokaart niet word ondersteund .. 8)7 :X
Het is toch belachelijk dat je verplicht bent een videokaart te kopen om een spel te spelen 8)7

Nog even en je moet voor elk nieuw spel dat uitkomt een nieuwe videokaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoho, deze games staan zoiezo al bekend om grafisch geweld, het hoeft niet.

jij wil game'en.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste