Toon posts:

Hitachi 7K400 400GB Deskstar Hard Drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik heb dus een Hitachi 7K400 400GB Deskstar Hard Drive gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://shopping.redorbit.com/providers/ingram/inquire/img_zip/Thumbnail/10243688.jpg

Deze heb ik zeer zorgvuldig uit de doos gehaald, en daarna zeer zorgvuldig in mijn computer geplaatst.

Computer opnieuw opgestart en de computer detecteerd de hardeschijf perfect. Hardeschijf geformateerd en alles. Nu heb ik mijn pc dus opnieuw opgestart. Maar nu ziet hij de schijf niet meer, waar ik dan ook kijk of zoek.

En de schijf maakt nou ook om de zoveel seconde een klein tikje.

Iemand anders dit probleem eerder gehad??

Of is het ding nou beyond repair en kan ik hem beter in de afvalton gooien??

Iemand suggesties, in welke dingen ik zou kunnen proberen om en toch nog weer nieuw leven in te blazen??

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe geformatteerd?

Ziet Windows Drive Management de schijf ook niet of wel?

Wat heb je allemaal gedaan/getest/geprobeerd om de schijf aan de praat te krijgen?

Zie ook: OM FAQ / Beleid

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 11-11-2006 15:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus met windows Drive Management de schijf geformatteerd. En hij zag de schijf gewoon, pc opnieuw opgestart maar waar ik nu dan ook kijk. Kan hem niet meer vinden. Partition Magic 8 geprobeerd, maar helemaal niks.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:36

charrel

Cortisol4life..

Je kan een doa hebben ,dead on arrival. Als ie alleen maar tikt als ie op moet starten is de kans toch wel erg groot dat ie gewoon stuk is. Gewoon garantie claimen dus.

Verwijderd

Topicstarter
Hij deed het eerst gewoon, dat vind ik er dus zo vreemd aan. Zijn er geen andere programmaatjes dan Partition Magic, of Drive management. Die onder dos werken of bios om te kijken of er nog een schijf meer is. want de rest vind hem gewoon niet.

Verwijderd

Hitachi schijven klikken heel graag, check mn topic + de links erin:

Hitachi Travelstar 5k100 tikkende geluiden

Verwijderd

Topicstarter
Kheb ook al een heel gesprek gehad met zo'n gast van die hitachi lijn in het engels, maar volgens hun was dit ook heel normaal. Maar ze kondne mij niet verder helpen. Dus daarom kom ik hier.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je ziet de schijf dus niet in de BIOS? Controleer de bekabeling. Kan Hitachi's eigen diagnosetooltje de schijf wel vinden? Zie de OM FAQ - Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot? voor wat linkjes :)
Pagina: 1