Kan een MSDNAA account Vista RTM krijgen net als MSDN?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 15.841 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag key-aanvraag ingediend voor XP en Vista.
Keys net ontvangen. Ging dus snel hier.

Tip voor mensen die niet direct van de site kunnen downloaden:
Ik heb net hetzelfde probleem. Overdag kan ik niets downloaden maar s'ochtends rond 5-6u kan ik alles heel gemakkelijk en snel binnenhalen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net twee sleuteltjes voor Vista Business toegestuurd van MA3D. Das mooi, maar nu wil ik de DVD van vista NL downloaden, maar die staat er niet op !? Die van Engels en Frans staan er wel op, ook de 4CD versie van NL staat er wel op... Is dit bij jullie ook zo? en weet iemand hoe dit kan?
En weet iemand hoe het kan dat op MA3D maar 1 soort DVD van Vista staat? (afgezien van de verschillend talen) Ik wil 'm ook best van usenet downloaden, maar als ik op FTD kijk zie ik altijd posts van de premium, business, home premium, professional, all-in-one met office erin.... heb al van alles zien langskomen, geen idee welke ik moet hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:13:
Ik krijg net twee sleuteltjes voor Vista Business toegestuurd van MA3D. Das mooi, maar nu wil ik de DVD van vista NL downloaden, maar die staat er niet op !? Die van Engels en Frans staan er wel op, ook de 4CD versie van NL staat er wel op... Is dit bij jullie ook zo? en weet iemand hoe dit kan?
En weet iemand hoe het kan dat op MA3D maar 1 soort DVD van Vista staat? (afgezien van de verschillend talen) Ik wil 'm ook best van usenet downloaden, maar als ik op FTD kijk zie ik altijd posts van de premium, business, home premium, professional, all-in-one met office erin.... heb al van alles zien langskomen, geen idee welke ik moet hebben....
Als de Bussiness-editie er maar op staat is het goed.
Die aangepaste dingen zou ik niet direct doen, want vaak zitten daar aanpassingen in waarvan je niet zeker weet of je dat wel wilt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

de dvd versie is idd niet meer te krijgen.....Pas trouwens wel op dat je het bestand compleet krijgt, heb een paar keer met firefox een half bestand binnengekregen..

Heb ook een key aanvraag gedaan, kijken hoe lang dat duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk de 4cd's samen op één dvd te branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar weken geleden heb ik Windows Vista(MSDNAA)geinstalleerd en nu wil ik dat ook op mijn Laptop geinstalleerd hebben, nu krijg ik een melding dat de KEY al in gebruik is. Is het niet zo dat je Windows Vista op meerdere systemen mag/kan installeren? of moet ik een nieuwe key aanvragen voor mijn laptop.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:55:
Paar weken geleden heb ik Windows Vista(MSDNAA)geinstalleerd en nu wil ik dat ook op mijn Laptop geinstalleerd hebben, nu krijg ik een melding dat de KEY al in gebruik is. Is het niet zo dat je Windows Vista op meerdere systemen mag/kan installeren? of moet ik een nieuwe key aanvragen voor mijn laptop.
Je zal altijd een nieuwe key moeten aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:27:
Is het niet mogelijk de 4cd's samen op één dvd te branden?
Trek gewoon de retail NL DVD van Usenet/Bittorrent/watdanook af en installeer 'm zonder cracks of wat dan ook met je legale key die je via MA3D krijgt. Het gaat uiteindelijk om de licentie, niet om het medium ;).

JAAAAAAH dat ben jij ja Wouter.

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 21-02-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:35
Rafe schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:08:
[...]

Trek gewoon de retail NL DVD van Usenet/Bittorrent/watdanook af en installeer 'm zonder cracks of wat dan ook met je legale key die je via MA3D krijgt. Het gaat uiteindelijk om de licentie, niet om het medium ;).
Hoi bart :w

Ik kreeg zondag dus mooi geen key :(
"De keys voor Vista zijn momenteel in aanvraag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag twee Vista keys gekregen van MA3D, maar ze werken allebei niet!! Windows kan de key niet verifieren ofzo... Daarna kon ik vista wel installeren maar moet ik binnen iets van 30 dagen een geldige key invoeren. Heb hem geinstalleerd op een athlon xp 2800+ met 512mb RAM en een geforce 6600GT. Het draait perfect en werkt gewoon snel (tegen mijn verwachting in). Zelfs aero loopt goed. Alleen spellen lopen merkbaar veeeeeel trager dan onder XP, dus vista trap ik toch maar weer af, en XP pro er weer op. Was wel geinig om Vista een keer te proberen.

Ik zit wel alweer 4 dagen te wachten op een XP pro key, maar daar heb ik nog niks van gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Hallo,

Via ma3d kan je nu Vista Enterprise downloaden. Ik heb echter van ma3d een key gekregen voor de Business versie. Als ik de 3 cd's dus van ma3d haal, kan ik er hoogstwaarschijnlijk niks mee doen of kan je een enterprise 'downgraden' naar een Business?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik zie niks van Enterprise staan op MA3D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Xof schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:40:
Ik zie niks van Enterprise staan op MA3D :?
Ik ben student aan de Universiteit Gent en heb het Campus Agreement...

• Rafe
Als ik Wikipedia mag geloven staat Enterprise alleen op de Volume License CDs/DVD, samen met Business. De gewone retail heeft beide Homes, Business en Ultimate dus dat moet dus goedkomen met die download. Sowieso krijg je de vraag welke Vista versie je wilt installeren al vrij vroeg bij het installeren toch?

Overigens heb ik mijn keys (2x XP en 1x Vista) erg snel binnengekregen van MA3D, 2 uur en een kwartier na mijn aanvraag :). Morgen eens gaan stoeien met Vista op mijn laptop.

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:20
Het enige wat bij mij op MA3D staat is het volgende:
Groep: Windows Vista
Windows Vista (x86) English CD
Windows Vista (x86) English DVD
Windows Vista (x86) Français CD
Windows Vista (x86) Français DVD
Windows Vista (x86) Nederlands CD
Windows Vista (x86) Nederlands DVD
En wat de MS Partner Portal mij vertelt is dat de Enterprise-edition alleen beschikbaar is met een KMS-key en dus MINIMAAL 25 machines nodig heeft voor activatie en Enterprise is alleen beschikbaar onder een Volume License die gedekt wordt door Software Assurance. De kans dat je dus Enterprise krijgt bij MSDNAA is dus vrijwel 0%.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dat is ook wel logisch, het is niet de bedoeling dat je het serieus gaat gebruiken. Het is voor evaluatie, er staat nadrukkelijk dat je er geen IT / administratief systeem van mag maken..

Ik heb mijn key nog steeds niet binnen (sinds zondag)..

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:34
Na 2 mailtjes te sturen, ben ik 1 maand verder (vanaf +- 1e mailtje), nog geen antwoord / key :(.

• Rafe
StepDit: mail je wel vanaf hetzelfde e-mail adres als waar je mee geregistreerd hebt (in mijn geval moest dat mijn hogeschool mailaccount zijn)? Dat was bij een vriend van me het probleem. En natuurlijk juiste aanhef en afsluiting, je loginnaam, de instelling waar je aan verbonden bent en welk product je wil hebben natuurlijk :+.

Overigens jammer dat de x64 versies er nog niet op staan, ik heb MA3D een mailtje gestuurd om te vragen of die er nog op komen of niet.

• Xof

Xof

Rafe schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:07:
StepDit: mail je wel vanaf hetzelfde e-mail adres als waar je mee geregistreerd hebt (in mijn geval moest dat mijn hogeschool mailaccount zijn)? Dat was bij een vriend van me het probleem. En natuurlijk juiste aanhef en afsluiting, je loginnaam, de instelling waar je aan verbonden bent en welk product je wil hebben natuurlijk :+.

Overigens jammer dat de x64 versies er nog niet op staan, ik heb MA3D een mailtje gestuurd om te vragen of die er nog op komen of niet.
Ik mail gewoon via een ander mailadres, geen enkel probleem :D
Maarja ik ben dan ook altijd supernetjes in mailtjes naar bedrijven, dat zal vast helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Laatst online: 13-09 13:34
Rafe schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:07:

Alle mailtjes gaan via mn eigen schoolmail / studenten nummer. Daar zet het dus niet aan liggen.
Xof schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:43:
[...]

Ik mail gewoon via een ander mailadres, geen enkel probleem :D
Maarja ik ben dan ook altijd supernetjes in mailtjes naar bedrijven, dat zal vast helpen ;)
Natuurlijk heb ik een formeel mailtje gestuurd ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ditmar op 23-02-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zou het een probleem zijn als je via een Belgische universiteit bent ingeschreven en dan in NL het probeert te downloaden via MSDNAA? Aangezien ik nu al 2 dagen 403 fouten krijgen bij pogingen tot download (verschillende browsers, met/zonder GetRight) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee.. zoals al vaker gezegd.. het maakt niks uit wat voor versie je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Xof schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:49:
Nee.. zoals al vaker gezegd.. het maakt niks uit wat voor versie je hebt.
Het gaat me niet zozeer om de versie, ik weet dat dat inderdaad niet uitmaakt. Maar meer of ze ook op land controleren, dat dat de 403/forbidden access veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik snap ook niet helemaal precies wat jij met downloaden vanuit Nederland bedoeld. Je kunt toch maar van één MSDNAA pagina downloaden?

Zowel e-academy als MA3D hebben gewoon 1 site en zien geen verschil in Belgie of Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Xof schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:44:
Ik snap ook niet helemaal precies wat jij met downloaden vanuit Nederland bedoeld. Je kunt toch maar van één MSDNAA pagina downloaden?

Zowel e-academy als MA3D hebben gewoon 1 site en zien geen verschil in Belgie of Nederland.
Wat ik bedoel is dat ik op een Belgische universiteit zit, nu in Nederland ben en vanaf een Nederlands IP probeer te downloaden van de MA3D site. Ik krijg nu al 3 dagen een 403/forbidden voor mijn snufferd en ik probeer daar een verklaring voor te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Zelfde problemen hier dat ik niet kon downloaden.

TIP TIP

Voor mij werkte het volgende. Gewoon inloggen en dan naar de download pagina gaan, het product selecteren wat je wilt downloaden. Op dat moment de taal op Frans zetten en ik kon in 1 keer wel downloaden. Beetje raar maar het werkte bij mij. Misschien bij jullie ook! Ben nu Vista aan het downloaden, gaat mooi snel.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik probeer me aan te melden op de MA3D site en daar gaat het al mis. Na Universiteit Utrecht gekozen te hebben, naam adres, studentnummer e.d. te hebben ingevoerd, kom ik bij de stap waar staat:
Selecteer hieronder de abonnementen die u wil aanvragen.

Daaronder valt echter niks te selecteren en is alleen een knop met 'Verzenden' te vinden. Klik je hier op dan verschijnt de melding:
U heeft geen abonnement geselecteerd. U moet minstens 1 abonnement kiezen waarop u zich wil abonneren.

WTF??

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:40
JaymzHetfield schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:57:
Ik probeer me aan te melden op de MA3D site en daar gaat het al mis. Na Universiteit Utrecht gekozen te hebben, naam adres, studentnummer e.d. te hebben ingevoerd, kom ik bij de stap waar staat:
Selecteer hieronder de abonnementen die u wil aanvragen.

Daaronder valt echter niks te selecteren en is alleen een knop met 'Verzenden' te vinden. Klik je hier op dan verschijnt de melding:
U heeft geen abonnement geselecteerd. U moet minstens 1 abonnement kiezen waarop u zich wil abonneren.

WTF??
Dit betekent dat de Universiteit Utrecht niet bij MA3D is aangesloten. Helaas dus...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Nou, dat hadden ze dan wel wat beter duidelijk kunnen maken, aangezien je in een vd voorgaande stappen wel gewoon Universiteit Utrecht kan kiezen!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je kunt op hun site ook checken of die ook wel echt meedoet (zie link in startpost)
En daar wordt gelijk al aangegeven dat dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
kickassmen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:12:
Zelfde problemen hier dat ik niet kon downloaden.

TIP TIP

Voor mij werkte het volgende. Gewoon inloggen en dan naar de download pagina gaan, het product selecteren wat je wilt downloaden. Op dat moment de taal op Frans zetten en ik kon in 1 keer wel downloaden. Beetje raar maar het werkte bij mij. Misschien bij jullie ook! Ben nu Vista aan het downloaden, gaat mooi snel.
Inderdaad, goeie tip! Vista Enterprise staat mooi op mijn HD! Volgens de MA3D support werkt deze versie met een Business-key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die al lang wachten op sleuteltjes? De vista-keys had ik met 2 dagen binnen maar ik wacht al iets van 3 weken op XP keys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:10
Ik wacht al een week op zowel Vista als XP keys...

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Een collega van mij zit al bijna een maand te wachten op een key vanuit TU-delft. Hij heeft het gewoon via zijn tu delft adres aangevraagd en een paar keer nagestuurd, echter melden ze niks. Heeft iemand enig idee waarom het zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

DaannO schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:29:
Een collega van mij zit al bijna een maand te wachten op een key vanuit TU-delft. Hij heeft het gewoon via zijn tu delft adres aangevraagd en een paar keer nagestuurd, echter melden ze niks. Heeft iemand enig idee waarom het zo lang duurt?
Same here:

Ik heb op 31 jan 2007 mijn Vista Engels key aangevraagd vanaf mijn TU Delft emailadres:
Beste MA3D,

Ik heb Windows Vista (x86) English DVD gedownload, en zou daarom graag een key willen ontvangen.

Mijn gegevens zijn:
Username: XXXXXXXXXXXXXXX
Onderwijsinstelling: Technische Universiteit Delft

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX XXXXXX
Waarop ik tot nu toe nog steeds geen reactie heb ontvangen |:(
(Ik heb de email opnieuw verstuurd op 23 feb 2007.)

En over 7 dagen moet ik mijn Vista installatie activeren........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Cyb schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:22:
[...]

Same here:

Ik heb op 31 jan 2007 mijn Vista Engels key aangevraagd vanaf mijn TU Delft emailadres:

[...]

Je kan dat ook uitstellen ofzo (zie topicstartpost) maar dat heb je waarschijnlijk al gezien denk ik... ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Hehe, MA3D duurde me te lang. Ik heb nu een key aangevraagd en meteen ontvangen via E-Academy Inc. :) Het kostte totaal maar een paar minuten. Stuk beter dan dat MA3D getreuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Cyb schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:44:
[...]

Hehe, MA3D duurde me te lang. Ik heb nu een key aangevraagd en meteen ontvangen via E-Academy Inc. :) Het kostte totaal maar een paar minuten. Stuk beter dan dat MA3D getreuzel.
Hoe gaat dat in z'n werking dan? Ik heb van mijn school alleen maar MA3D informatie gehad.... :?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

-LA- schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:54:
[...]
Hoe gaat dat in z'n werking dan? Ik heb van mijn school alleen maar MA3D informatie gehad.... :?
Ik zit op meerdere scholen/universiteiten ;)
1 daarvan heeft E-Academy ipv MA3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Kan iemand mij vertellen of je de Vista Business serials die je bij E-academy krijgt meerdere malen gebruikt kunnen worden. Of moet ik een andere serial hebben wanneer ik mijn pc opnieuw installeer en wil activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

PC opnieuw installeren = dezelfde serial gebruiken (als die gaat zeiken dat je niet mag activeren gewoon MS bellen)
Op een andere pc ook Vista installeren = nieuwe key aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 21:40
Janssen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:30:
Kan iemand mij vertellen of je de Vista Business serials die je bij E-academy krijgt meerdere malen gebruikt kunnen worden. Of moet ik een andere serial hebben wanneer ik mijn pc opnieuw installeer en wil activeren?
Is al een paar keer voorbij gekomen hier. De key die je krijgt werkt als een retail-key. Je kunt dus zo vaak als je wilt op dezelfde PC installeren en met een beperking van 10x op verschillende PC's installeren.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

posttoast schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:35:
[...]

Is al een paar keer voorbij gekomen hier. De key die je krijgt werkt als een retail-key. Je kunt dus zo vaak als je wilt op dezelfde PC installeren en met een beperking van 10x op verschillende PC's installeren.
Volgens mij is er nog niemand geweest die getest heeft om vista op pc1 te installeren, daarna op pc2 en dan weer op pc1.
Nieuwe key aanvragen is ook zoveel makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Cyb schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:22:
[...]

Same here:

[...]

Ik zit ook al te lang te wachten op mijn serial...vraag me af of ze wegens de drukte niet gewoon wat mailtjes hebben weggegooit of MS heeft er een stop opgezet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Mr_gadget schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Ik zit ook al te lang te wachten op mijn serial...vraag me af of ze wegens de drukte niet gewoon wat mailtjes hebben weggegooit of MS heeft er een stop opgezet |:(
ik heb later de cd1 van msdnaa opnieuw gedownload, en toen kwam er direct een key bij te staan, en die heb ik toen gebruikt :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

[...]

Ik krijg nog steeds netjes binnen een paar werkdagen mijn key binnen.. vinden ze mij lief ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

[...]
Misschien dat alleen mensen van TU Delft problemen hebben bij MA3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je zou bijna zeggen van wel ja...
ThunderNet schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:34:
[...]

ik heb later de cd1 van msdnaa opnieuw gedownload, en toen kwam er direct een key bij te staan, en die heb ik toen gebruikt :)
Waar staan die key dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Inmiddels staat bij mijn MSDNAA Vista Business 64-bits DVD iso er ook tussen (en ik krijg een nieuwe (2e) key erbij ;) )

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Zucht! Ik krijg een key van een Business en ze laten me op ma3d.com een Enterprise installeren. Gaat niet werken denk ik, ik mail dus naar de support, en daar zeggen ze me dat het zeker zal werken! Mooi niet dus! Klein foutje: er staat bij Systeeminfo: 'Automatische activering wordt binnen 3 dagen gestart.' Dat moet dus 30 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

cocico schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:38:
Zucht! Ik krijg een key van een Business en ze laten me op ma3d.com een Enterprise installeren. Gaat niet werken denk ik, ik mail dus naar de support, en daar zeggen ze me dat het zeker zal werken! Mooi niet dus! Klein foutje: er staat bij Systeeminfo: 'Automatische activering wordt binnen 3 dagen gestart.' Dat moet dus 30 zijn ;)
Ik ben tot dezelfde conclusie gekomen :'(
Dat van auto activering klpt wel, want over 3 dagen gaat windows zeuren dat die geactiveerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Xof schreef op zondag 25 maart 2007 @ 04:38:
[...]

Ik ben tot dezelfde conclusie gekomen :'(
Dat van auto activering klpt wel, want over 3 dagen gaat windows zeuren dat die geactiveerd moet worden.
Maar na die drie dagen kan je wel nog verder werken als je 'm niet laat activeren toch? Want Als ik klik op die 2 dagen kom ik er gewoon op uit dat ik binnen 29 dagen moet activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja je kunt gewoon verder werken :)
Ik heb Enterprise er gelijk weer afgegooid en Business geinstalleerd op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Eindelijk reactie, ze werken kennelijk wel in het weekend..
Maar nog steeds geen serial :/
Beste,

Wij danken u voor uw email naar het MA3D support team.

De keys voor Vista zijn momenteel in aanvraag bij Microsoft, vanzodra we ze binnen hebben sturen we je er een.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

MA3D support Team

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_gadget op 25-03-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Mr_gadget schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:43:
Eindelijk reactie, ze werken kennelijk wel in het weekend..
Maar nog steeds geen serial :/

[...]
Dat mailtje heb ik inmiddels al 10 keer ontvangen, maar nog steeds geen key :S Gister hield Vista er mee op omdat de 30 dagen voorbij waren, dus maar ff een crack opgezocht. Hopen dat hij nu snel komt.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb al gelezen dat WMP11 geïnstalleerd kan worden op Vista Business, maar de Media Center kan zeker niet?

Ik heb vandaag trouwens 1 email gekregen. 1 was dat er op dit moment geen keys meer waren en andere dat ik Vista had gedownload met een key. Je krijgt dus blijkbaar ook keys van het automatische systeem.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Die heb ik ook gekregen..En eindelijk een serial vandaag! :D

Maar nu alleen voor de cd terwijl ik die inmiddels had weggegooid en de dvd had gedownload..Maar ik neem aan dat deze serial ook met de DVD werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Mr_gadget schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:45:
Die heb ik ook gekregen..En eindelijk een serial vandaag! :D

Maar nu alleen voor de cd terwijl ik die inmiddels had weggegooid en de dvd had gedownload..Maar ik neem aan dat deze serial ook met de DVD werkt.
Ze gebruiken het woord CD of DVD niet eens in hun mail, dus hoe je daar bijkomt ;)
Enige verschil in serials is het type windows (dus bijv. home premium of business), tussen CD/DVD of 32/64 bit zit geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

oke, prima.

In mijn mail stond het er wel hoor:
Beste klant,

U downloadde onlangs het bestand WindowsVista/nl_windows_vista_x86_cd1_X12-71786.iso vanop onze downloadsite.
edit: vanop, echt belgisch :P
edit2: nee, ik heb zelf nog moeten mailen voor een key.

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_gadget op 31-03-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sinds wanneer mailen ze automatisch nadat je wat gedownload hebt? :)
Heb nog nooit zo'n mail van ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik kreeg gisteren dus deze geautomatiseerde mail, maar een paar uur later ook een persoonlijke email met de mededeling dat er geen keys meer waren. Nu nog tijd vinden om Vista te installeren.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Weet iemand hoelang die key die automatisch gemailed wordt nadat je de files hebt gedownload geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

lpetersen schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:23:
Weet iemand hoelang die key die automatisch gemailed wordt nadat je de files hebt gedownload geldig is?
Altijd, als je Windows Vista in de winkel koopt verloopt die ook niet na bijv. een jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

lpetersen schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:23:
Het is toch gewoon een legitieme vista key? Die hebben ook geen verloopdatum, dus je kunt hem wanneer je wilt gebruiken.

edit: anders refresh je even voordat je een reactie plaatst 8)7
spuit 11 ;p

[ Voor 10% gewijzigd door scorpie op 01-04-2007 15:34 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Xof schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:27:
[...]

Altijd, als je Windows Vista in de winkel koopt verloopt die ook niet na bijv. een jaar ;)
True :) dacht dat het misschien een soort test trial was.
Maar inderdaad kreeg dus na het downloaden zo'n mailtje met key erin. Maar had toen op aanraden van dit topic al een mailtje gestuurd na MA3D voor het vragen van een key. Heb straks dus 2 keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem,

Heb via ma3d vista business gedownload, nu is vandaag mijn licentie van 30 dagen vervallen, ma3d heef tmij nog steeds geen key toegestuurd. Maar nu geraak ik wel niet meer in windows.

Wat moek ik doen om deze nog met 30 dagen te verlengen, dit in dos indrukken (slmgr -rearm), lukt ook niet vermits ik niet meer in windows geraak; ook in veilige modus lukt dit niet.

Of heeft iemand nog een key op overschot liggen, mag altijd mailen naar timdelaby@gmail.com. Want bij ma3d hebben ze er voorlopig geen meer.

Dringend hulp gevraag.

Tim

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:51:
Heb een probleem,

Heb via ma3d vista business gedownload, nu is vandaag mijn licentie van 30 dagen vervallen, ma3d heef tmij nog steeds geen key toegestuurd. Maar nu geraak ik wel niet meer in windows.

Wat moek ik doen om deze nog met 30 dagen te verlengen, dit in dos indrukken (slmgr -rearm), lukt ook niet vermits ik niet meer in windows geraak; ook in veilige modus lukt dit niet.

Of heeft iemand nog een key op overschot liggen, mag altijd mailen naar timdelaby@gmail.com. Want bij ma3d hebben ze er voorlopig geen meer.

Dringend hulp gevraag.

Tim
Zelfde probleem hier, kan al 3 dagen de computer niet gebruiken omdat ik geen key heb en windows al 30 dagen heb geprobeerd. slmgr -rearm werkt bij mij ook niet. Als iemand nog een tip heeft, graag!

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

kickassmen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:06:
[...]

Zelfde probleem hier, kan al 3 dagen de computer niet gebruiken omdat ik geen key heb en windows al 30 dagen heb geprobeerd. slmgr -rearm werkt bij mij ook niet. Als iemand nog een tip heeft, graag!
Zit je toevallig ook op TU-Delft? Of hebben studenten van andere universiteiten/hogescholen ook dit probleem bij MA3D?

Bel ze anders eens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

hier ook TUD, nog steeds geen key :X duurt nu wel vreselijk lang zeg...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Hier haagse hogeschool, XP wel een key gekregen maar ook de melding gehad dat er momenteel geen keys voor vista waren....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Cyb schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:38:
[...]

Zit je toevallig ook op TU-Delft? Of hebben studenten van andere universiteiten/hogescholen ook dit probleem bij MA3D?

Bel ze anders eens op ;)
Nope, ik zit op de Windesheim Zwolle

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Hier ook een key (Haagse Hogeschool), automatisch via mail gekregen na downloaden. Krijg er waarschijnlijk nog een toegestuurd had er perongeluk nog 1 aangevraagd. Zodra ik die binnen heb horen jullie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 12-09 17:13
Ik heb de windows vista DVD nu via MSDNAA weten te downloaden, dit is echter de engelse versie.
Ik las dat de "cd-versie", en stuk of 5 cd-roms wel in het nederlands te downloaden zijn. Kan iemand mij vertellen hoe?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:48
kickassmen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:06:
[...]

Als je Vista in 'gereduceerde modus' start, krijg je alleen Internet Explorer te zien. Als je daar via 'file' 'open' naar de windows\system map gaat, kan je daar met rechts op cmd.exe klikken en deze starten. Vanaf daar 'slmgr -rearm' intikken en daarna opnieuw opstarten werkte bij mij prima.

Ik heb overigens ook nog steeds geen key van MA3d gekregen, ook TU Delft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Dat is echt scheef van MA3D. Ik heb m'n key inmiddels binnen (ook TU Delft) en ook mensen uit mijn omgeving hebben de key ook ontvangen. Stuur anders gewoon nog een mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Euh, als ik bijv. nu om te testen een MSDNAA Vista installatie als dual-boot installeer.
Kan ik dan later als ik compleet overstap hem ook gebruiken?

[ Voor 79% gewijzigd door Henkie-Jan op 20-04-2007 16:44 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je kan hem gebruiken, juridisch gezien mag het alleen niet...het is een testlicentie, je zou dan een nieuwe echte licentie moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Ik ga mijn besturingsysteem ook niet vervangen. Ik ga hem er naast installeren om te kijken hoe Vista werkt. :) Werkveld oriëntatie. :)
Overstappen laat ik nog wel ff zitten dan. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Henkie-Jan op 20-04-2007 13:30 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
TU Delft student hier (TBM master, niet bepaald ict dus), eindelijk met een key!

-------------------------------------------------------

Beste,

Wij danken u voor uw email naar het MA3D support team.

U kunt volgende activatiecode gebruiken voor Windows Vista Business Edition : hier staat dan dus de key ;)

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

MA3D support Team

--------------------------------------------------------------------------------

Van: mij
Verzonden: maandag 23 april 2007 8:51
Aan: info@ma3d.com
Onderwerp: Re: Key

Beste,

Ik heb enkele maanden geleden een key voor windows vista aangevraagd maar nooit mogen ontvangen. Ik hoor van verschillende mensen dat zij wel een key mochten ontvangen, soms zelfs automatisch na het downloaden.

Kunnen jullie mij laten weten of er nog kans is dat er een key komt?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

*bumpie bump*

MA3D heeft de site wat aangepast kwam ik net achter ;)

Zo kun je Office 2007 Enterprise voor 65 euro kopen en ook Windows Vista Ultimate voor 65 euro. En het is een "definitieve licentie" geen idee wat dat mag inhouden. Is dit anders dan de studenten licentie van surfspot? (die verkoopt office 2007 enterprise voor 20 euro minder, maar wel specifiek met studenten licentie).
Dus die van MA3D mag je ook na je studie gebruiken?

Wat dan wel weer raar is "met updates gedurende 3 jaar" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als het goed is is een definitieve licentie idd een licentie die ook te gebruiken is wanneer je stopt met de studie. Je kunt dit natuurlijk altijd even navragen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Beste MSDNAA-gebruiker,

Een tijdje geleden heeft u Microsoft Vista gedownload vanuit het MSDNAA-programma.

Wij adviseren u de verplichte gebruiksvoorwaarden (EULA) goed te lezen omdat hierin duidelijk omschreven staat dat het hierbij niet gaat om een definitieve licentie, maar slecht om een gebruiksrecht bestemd voor ontwikkelings- en onderzoeksdoeleinden. U vindt deze EULA terug op https://www.ma3d.com//ima...ion/msdnaa/eulamsdnaa.pdf

Indien u op een goedkope en legale manier de definitieve licentie van Microsoft Windows Vista of andere Microsoft software wenst te verwerven, dient u te surfen naar www.academicdownload.be .

Dankzij de samenwerking tussen Signpost België bvba en Microsoft kunt u via Academic Download genieten van een aantal uitzonderlijke aanbiedingen:

Windows Vista Business Edition: € 20 voor een gebruiksrecht van één jaar*, ofwel koopt u onmiddellijk de definitieve licentie voor een eenmalige bijdrage van slechts € 45.

Windows Vista Ultimate Edition: € 27,50 voor een gebruiksrecht van één jaar*, ofwel koopt u onmiddellijk de definitieve licentie voor een eenmalige bijdrage van slechts € 65.

Microsoft Office 2007 Enterprise: € 25 voor een gebruiksrecht van één jaar*, ofwel verwerft u onmiddellijk de definitieve licentie voor een eenmalige bijdrage van slechts € 60.

Signpost België bvba

* Minimaal 3 jaar abonnement geeft recht op een definitieve licentie.
Sja zijn er mensen die de moeite nemen nadat ze afgestuurd zijn weer een aparte Windows aan te schaffen? Microsoft zelf ziet het verschil niet eens in de productkey, dus je moet je jezelf gaan verplichten om een definitieve versie te kopen. Ik zie geen student dat doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Ik heb geprobeerd die versie te kopen. Kan nergens iets aan vinken, behalve dan free msdnaa account. Als iemand anders het wel lukt hoor ik dat graag...

BTW, maanden verder en nog geen key HHS.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
Ik heb dit mailtje ook gehad. Wat mij echter verbaasde was dat het over België gaat, terwijl ik toch echt in Nederland woon en op school zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand toevallig nog een key voor vista business over? Want ik krijg ook het zelfde emailbericht als persoon boven me. Ik heb anders wel 2 xp pro keys om te ruilen :p

check je mail eens?

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 09-06-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

--Niels-- schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:06:
Ik heb dit mailtje ook gehad. Wat mij echter verbaasde was dat het over België gaat, terwijl ik toch echt in Nederland woon en op school zit.
Misschien omdat MA3D Belgisch is? :P
Als er iets van "Nederlandse Signpost" had gestaan dan waren de Belgen weer verbaasd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb het mailtje ook gehad, maar merk niets verder.. is het zo dat deze key na een jaar wordt geblocked ofzo? Of gaan we er echt helemaal niets van merken. Denk idd niet dat er studenten zijn die wanneer ze een werkende unieke key hebben deze gaan inruilen voor eentje waar ze 60 euro voor betalen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al meer info over hoelang het duurt voordat je een key krijgt? Heb het een week geleden aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Als je niks hoort gewoon nog eens mailen. Als je er een krijgt is het binnen enkele uren tot 36 uur later wat ik in mijn omgeving heb gezien. Andere keren lijken ze je e-mails wel compleet te negeren ofzo want dan kan je blijven wachten tot sint-juttemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Ik heb nu ook maar gemaild, want het is toch wel vervelend, om te weten dat je Vista trial aan het aflopen is.

Ben benieuwd of ik snel de key ontvang :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje rond die éénmalige licentie van office 2007 aan 60 euro:
Moet je die office dan nog zelf downloaden en krijg je een activatiecode toegestuurd, of wordt office per post opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik ga ervan uit dat je deze zelf moet downloaden en de code via mail toegestuurd krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
*bump*

Ook ik heb via het MSDN-AA programma van MA3D.com een versie van Windows Vista Business weten te bemachtigen. Echter, omdat ik een ASUS G1S laptop met een 64-bits T7700 processor én 4 GB geheugen heb, wil ik graag de 64-bits versie gebruiken.

Nu word ik echter door zowel MA3D als Microsoft tegengewerkt (Microsoft zegt dat het niet kan via het 0800 nummer van MSDN en MA3D zegt dat ze hem niet verkopen). Heeft er iemand een idee hoe ik toch aan een NL versie van Windows Vista Business x64 editie kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De key van de 32bits versie werkt gewoon met de 64bits versie. Staat volgens mij ook al in het topic vermeld. Dus gewoon de 64bit cd van iemand kopieren of via torrent/nieuwsgroepen binnenhalen. (en ja ik heb dit zelf ook gedaan)

Snap alleen niet waarom Microsoft zegt dat het niet kan, het gaat hier gewoon om een retail key dus het kan gewoon. Dat MA3D het zegt komt misschien meer omdat ze het zelf niet helemaal snappen :P (en geen uitspraak willen doen dat het wel kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik heb nog steeds een Vista Key van MSDNAA, werk alleen nu met mn XP (ook van hun :)) maar werken die Vista keys nog? Ook met SP1? Of hebben ze toch verzonnen dat het illegaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Illigaal? hoezo?

Je key werkt altijd.. over 20 jaar kun je hem ook nog gebruiken. Als de activatieservers dan tenminste nog draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik kreeg op een gegeven moment een soort van blackmail-mail van MSNDAA dat er voorwaarden aanzaten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja die zitten er altijd aan, je mag officieel de MSDNAA versie van Vista (en andere software) niet meer gebruiken als je geen student meer bent. Maarja niemand die het controlleert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Okasha schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:31:
Ik kreeg op een gegeven moment een soort van blackmail-mail van MSNDAA dat er voorwaarden aanzaten enzo :)
Waarom is dat dan een chantagemail? Je kan onder voorwaarden gebruik maken van een licentie tegen zeer lage kosten namelijk..

* alt-92 ziet even het probleem niet?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
Xof schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:24:
De key van de 32bits versie werkt gewoon met de 64bits versie. Staat volgens mij ook al in het topic vermeld. Dus gewoon de 64bit cd van iemand kopieren of via torrent/nieuwsgroepen binnenhalen. (en ja ik heb dit zelf ook gedaan)

Snap alleen niet waarom Microsoft zegt dat het niet kan, het gaat hier gewoon om een retail key dus het kan gewoon. Dat MA3D het zegt komt misschien meer omdat ze het zelf niet helemaal snappen :P (en geen uitspraak willen doen dat het wel kan)
Na lang zeuren heb ik eindelijk mijn zin gekregen bij Microsoft (na 8x bellen en 7 verschillende redenen waarom het wel niet zou kunnen. Uiteindelijk gezegd dat ik een retail had en een nieuwe laptop had aangeschaft welke een 64-bits processor had). Misschien als aanvulling in de TS:

http://www.microsoft.com/...rmedia/nl-nl/default.mspx

Hier is de Nederlandse DVD 64 bits te bestellen voor EUR 9,95

De Engelse DVD is wel te vinden, maar ik wilde graag een Nederlandse versie :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Lees eerst even de topicstart door - daarin staan aardig wat vragen beantwoord. :)