Toon posts:

Cooler voor Asus ATI Radeon eax1600 PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een stille cooler voor mijn x1600 pro video kaart maar ik kan er geen vinden. Ik wil het liefst geen zalman coolers. Ik zoek er 1 dat mijn GPU EN mijn geheugen blokken koelt.

Prijs: rond 40 euro

dank!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Thandor

SilverStreak

Dit hoort eigenlijk in Videoplanken & Beeldkanonnen. Maar, als ik daar naar de policy/FAQ (ofwel, de stickies) kijk dan zie ik het volgende staan:

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
[quote]Daarin staat geen uitgebreid verhaal over alle optionele beschikbare koelers voor grafische kaarten. Wel laat het verhaal de indruk achter dat men gelieve eerst zelf even rond moet kijken naar de beschikbare producten. Dat laatste geldt ook voor jouw ;).

Om je toch op weg te helpen:
Gebruik eens de GoT Search. Daar vind ik topics met interessante reacties. Ik zie bv. dit topic met deze reactie. Ondanks het feit dat de reactie reeds anderhalf jaar oud is, is deze nog wel informatief. (Ik heb gezocht op topics van 0 tot en met 700 dagen oud)
Je kunt met de informatie die de reactie verschaft prima op zoek gaan. Google laat leuke resultaten zien. Ook zou je een kijkje kunnen nemen in de Tweakers.net Productsurvey.

Afijn, genoeg mogelijkheden dus. Heb je eenmaal een aantal producten gezien en wil je er één aanschaffen dan kan de Tweakers.net - Pricewatch erg handig zijn.

Voordat je gaat vragen of één of ander Zalman koeler wel op jouw kaart past --> Neem eens een kijkje op de site van Zalman. Daar staan compatibility lijsten :o

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.