Hallo,
Ik heb zojuist te horen gekregen dat het moederbord dat ik had geselecteerd niet meer leverbaar is (Asrock Dual-Sata2) Nu moet ik dus een nieuw moederbord gaan selecteren, echter heb ik hierbij een paar tips gekregen en ik weet niet of iemand ze kan bevestigen:
* Ik heb een Maxtor Diamondmax17 160gb SataII schijf, ik had gehoord dat maxtor schijven een probleem geven met nVidia chipsets, klopt dit of is deze fout inmiddels alweer verholpen?
* Hebben jullie verder nog tips voor me welk moederbord ik het beste kan bestellen, de rest van de pc ziet er zo uit:
CPU: AMD Ahtlon64 939 3500+ Boxed
Mobo: ??
Geheugen: 2x Corsair 512 mb value pc3200
GPU: XFX 7600gt XXX 256mb Edition
HDD: Maxtor Diamondmax17 160gb Sata-II
En verder nog wat troep zoals drives en cardreaders etc.
Maar ik zoek dus een goed moederbord, SLI is niet echt nodig maar mag wel.
alvast bedankt
Ik heb zojuist te horen gekregen dat het moederbord dat ik had geselecteerd niet meer leverbaar is (Asrock Dual-Sata2) Nu moet ik dus een nieuw moederbord gaan selecteren, echter heb ik hierbij een paar tips gekregen en ik weet niet of iemand ze kan bevestigen:
* Ik heb een Maxtor Diamondmax17 160gb SataII schijf, ik had gehoord dat maxtor schijven een probleem geven met nVidia chipsets, klopt dit of is deze fout inmiddels alweer verholpen?
* Hebben jullie verder nog tips voor me welk moederbord ik het beste kan bestellen, de rest van de pc ziet er zo uit:
CPU: AMD Ahtlon64 939 3500+ Boxed
Mobo: ??
Geheugen: 2x Corsair 512 mb value pc3200
GPU: XFX 7600gt XXX 256mb Edition
HDD: Maxtor Diamondmax17 160gb Sata-II
En verder nog wat troep zoals drives en cardreaders etc.
Maar ik zoek dus een goed moederbord, SLI is niet echt nodig maar mag wel.
alvast bedankt