Helaas niet dus...
Paar keer lopen PM'en met iemand van het LaunchTeam welke ook aan de update werkte.
Ze hadden maar 1 console daar waar die ook in de updateloop bleef hangen, ze kregen het ook niet voor elkaar. Mij is nu geadviseerd om de servicedesk te bellen om hem op te sturen. *Waarschijnlijk* iets met het flashgeheugen...
Re: Endless loop issue...
I hate to be the barer of bad news but at this point your best recourse would be to call the Xbox support number for your area and start the process for returning your console. This will be the fastest path to get you back up and running. I'm in the proccess now of trying to get the word out to are support centers. However, it takes time for information to trickle down to support so they may have your jump through a bunch of hoops before they want to RMA the console. Maybe one of their proceedures just might fix your console. It is just impossible for me to diagnose your specific problem but sounds like a hardware issue with your flash.
Servicedesks worden dus nog ingelicht, maar ik heb alvast gebeld. En precies wat hij zei, ze zouden wel gaan protesteren als ik hem wilde opsturen. Ik nog alles uitgelegd dat ik het van de medewerker zelf had en dat er echt geen nieuwe update meer zou uitkomen, maar luisteren ho maar (je zou je klanten ook eens een keer geloven zeg)...
Kreeg een of ander Belgisch/Vlaamse vrouw aan de lijn die maar bleef hameren op "zit in de systeem, moet je morgen of overmorgen nog een keer proberen updaten"... verloor bijna even mn temperament, heb verdomme al 4 dagen lopen updaten, terwijl die gozer al tegen me had gezegd dat er verders niks meer aan te doen was(!)
Kortom, over 2 a 3 dagen wordt ik opgebeld (en of ik toch maar wilde blijven updaten, want "het zat nog in het systeem"(?)), en *waarschijnlijk* dan pas accepteren ze 'm...
Mijn God wat een ellende zeg... zit al 4 dagen te updaten, kan ik nog 3 dagen wachten voor ze 'm willen accepteren, en dan als het tegenzit nog een paar weken voor ik een ander heb!
Maar voor die gast van het Launchteam niks dan lof, heeft me precies op de hoogte gehouden waneer de nieuwe updates precies online stonden zodat ik ze kon proberen, etc... alleen mn console wil gewoon niet meewerken.