Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56

S2S

Anoniem: 149626 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:22:
[...]

Mooi dat ie regiovrij is, steeds meer developers kiezen daar voor.

Ik ga hem denk ik niet kopen btw.
Bedankt, net besteld.
Exar schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:42:
[...]

Ik heb een Plasma HDTV (van Panasonic) en ik vind Plasma echt veeeel mooier dan betaalbare LCD tv's, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn. Ik heb heel wat HDTV's vergeleken voordat ik m'n Plasma kocht, maar vond de LCD's in dezelfde prijsklasse (rond 2000,-) er echt niet uit zien... alleen LCD's van tegen de 4000,- komen wat mij betreft in de buurt.
Amen.

* S2S is weer blij heb mijn X360 na 8 dagen al weer terug!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:44:
Trouwens, er gaat een sterk gerucht dat je binnenkort HD-DVD films ook kunt downloaden via Xbox Live, een soort huur principe voor 4 euro (bron). Dan zul je de film wel 2 dagen kunnen gebruiken oid. 2 probleempjes zie ik alleen meteen:

1) de huidige snelheden in NL zijn nog te laag.
2) een grotere HDD zou dan zeer welkom zijn.

Over 3 jaar als 100 Mbit gemeengoed is dan is het wel een goed idee denk ik :) 4 euro is tevens een nette prijs voor zoiets.
Dat zou niet passen. De meeste HD films (720p) zijn rond de 20GB. Aangezien je maar 13GB kan gebruiken, gaat dat niet lukken.

Streamen lijkt me ook moeilijk. Ik heb een 8mbit verbinding, en da's niet echt genoeg. Of hij moet 10GB als buffer gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 03-11-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 07:17
devv05 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:44:
Trouwens, er gaat een sterk gerucht dat je binnenkort HD-DVD films ook kunt downloaden via Xbox Live, een soort huur principe voor 4 euro (bron). Dan zul je de film wel 2 dagen kunnen gebruiken oid. 2 probleempjes zie ik alleen meteen:

1) de huidige snelheden in NL zijn nog te laag.
2) een grotere HDD zou dan zeer welkom zijn.

Over 3 jaar als 100 Mbit gemeengoed is dan is het wel een goed idee denk ik :) 4 euro is tevens een nette prijs voor zoiets.
[pronkmode]

Haha laat ik nu glasvezel verbinding hebben :) 50Mbit up en down!

[/pronkmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:39
Arunia schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:39:
LCD is veel scherper, minder energy kosten en kan 1080p aan bij de juiste televisie. Daarnaast vind ik gewoon het beeld dat Plasma maakt echt afschuwelijk om naar te kijken.
Daarnaast heeft LCD (geen idee of het bij Plasma ook zo is) voor zover ik weet geen last van dode pixels.
offtopic:
We gaan nu nogal offtopic eigenlijk, maar ik wil toch even op deze 'onzin' reageren (NOFI ;)).
LCD scherper? Wil je dat eens onderbouwen? Ik neem aan dat we het wel over HD Plasma's hebben of zit je nu HD LCD te vergelijken met die oude gare 900x480 (oid) Plasma's?
Energieverbruik is tegenwoordig ongeveer gelijk, dus dat argument is ook achterhaald (je moet natuurlijk niet een 32" LCD met een 42" Plasma vergelijken he als je naar energieverbruik kijkt).
En dode pixels? Tja die heeft Plasma ook niet hoor. :D

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
PWM schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:51:
[...]

De LCD - Plasma discussie, is er inderdaad 1 van smaak.

Ik heb zelf een LCD tv, en vind deze mooier dan een Plasma. Vriendje heeft een Plasma (3000,-) en zweert daar weer bij.

Best wel gek, maar ik vind zijn tv niet mooi, en hij mijne niet :) Voor mij heeft het niets met prijs te maken. Als ik voor X 1000,- euro iets ga kopen, wil ik het beste hebben, en ga dan geen geld besparen. Voor mij viel de keus op LCD.
ja is een onbegonne strijd, mn ouders hebben plasma panasonic en ik vind dat echt te gek, buurman heeft lcd en ik vind dat minder... raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
Ok, er zal vast wel het één en ander veranderd zijn in de tussentijd. Heb me er de laatste tijd niet echt meer mee bezig gehouden.
Maar zijn er uberhaupt wel plasma's met 1080p?
Ikzelf vind het beeld van Plasma's wel kleuriger, maar voor de rest kan het me niet bekoren.
Maar ja, zoals je al zei het is ieder z'n eigen mening en smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54
PWM schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:53:
[...]

Dat zou niet passen. De meeste HD films (720p) zijn rond de 20GB. Aangezien je maar 13GB kan gebruiken, gaat dat niet lukken.

Streamen lijkt me ook moeilijk. Ik heb een 8mbit verbinding, en da's niet echt genoeg. Of hij moet 10GB als buffer gebruiken.
Precies. Maar goed, dat een grotere harddisk er komt lijkt me zo goed als zeker, het is slechts een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Om even door te gaan op de discussie tussen LCD en Plasma, is hier al ergens een discussie over op GoT?

edit: gevonden
[TV] Plasma of LCD aanschaffen?

[ Voor 32% gewijzigd door Semper Fight op 03-11-2006 11:24 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Electra schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:19:
Om even door te gaan op de discussie tussen LCD en Plasma, is hier al ergens een discussie over op GoT?
Vast wel :) Ik vroeg me alleen af waarom er veel xbox 360 gebruikers een LCD hadden. Althans dat vermoede had ik, msshn was daar wel een speciale reden voor dat dat mooier is in combinatie met een 360 .. goed back ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:22
even offtopic dan:

ik zie plasma's op kieskeurig met wazige resoluties als 1024x1080??

ik zie er geen die de standaard lcd resoluties heeft... of werkt dat soms anders bij plasma :?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Convoy

g44p

Phusebox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:23:
even offtopic dan:

ik zie er geen die de standaard lcd resoluties heeft... of werkt dat soms anders bij plasma :?
nee... ga ff lekker posten in [TV] Plasma of LCD aanschaffen? aub ;) lets continue the 360 talk please O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

gewoon een nieuw model samsung lcd halen and you'll be 100% happy.. zo klaar. nu verder over de xbox of zoals ik m graag noem sinds de laatste update (wmv video!); SexBox 69 ;)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Phusebox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:23:
even offtopic dan:

ik denk dat je 1024 X 768 bedoeld. Bij 1080 horizontale beeldlijnen betekent het namelijk dat hij 1080 P ondersteund.

Je inderdaad plasma's hebben in het algemeen andere resoluties dan LCD's. Op dit moment kom je veel plasma's tegen met een resolutie van 1024X768. Ik heb mijn plasma 1,5 jaar geleden gekocht. Toen was 1280 X 768 zo'n beetje de standaard. LCD's zie je vaak met een resolutie van 13nogwat X 768. Reden voor die verschillen weet ik niet.

In principe maakt het aantal verticale beeldlijnen niet veel uit. Ht gaat om je horizontale beeldlijnen. Die bepalen welke HD standaard je TV kan weergeven.

Ik zweer trouwens bij Plasma. Beelkwaliteit van plasma's is mooier (vooral qua kleur). Bovendien zijn ze een stuk goedkoper dan LCD's, al moet ik zeggen dat die verschillen tegenwoordig een stuk kleiner zijn geworden. De meeste nadelen van plasma die eerder werden genoemd zijn verleden tijd op de huidige generatie plasma's.

Ik denk dat het formaat trouwens wel behoorlijk meespeeld in de keuze plasma/lcd. Plasma's zie je bijna niet meer onder 42". Wil je kleiner gaan dan kom je eigenlijk automatisch op lcd uit.

en nu weer ontopic, zijn er al mensen die nba2k7 hebben gehaald. Ik vond die demo erg strak en zit er aan te denken op hem ook aan te schaffren

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 03-11-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:51:
[...]

ik denk dat je 1024 X 768 bedoeld. Bij 1080 horizontale beeldlijnen betekent het namelijk dat hij 1080 P ondersteund.

Je inderdaad plasma's hebben in het algemeen andere resoluties dan LCD's. Op dit moment kom je veel plasma's tegen met een resolutie van 1024X768. Ik heb mijn plasma 1,5 jaar geleden gekocht. Toen was 1280 X 768 zo'n beetje de standaard. LCD's zie je vaak met een resolutie van 13nogwat X 768. Reden voor die verschillen weet ik niet.

In principe maakt het aantal verticale beeldlijnen niet veel uit. Ht gaat om je horizontale beeldlijnen. Die bepalen welke HD standaard je TV kan weergeven.

Ik zweer trouwens bij Plasma. Beelkwaliteit van plasma's is mooier (vooral qua kleur). Bovendien zijn ze een stuk goedkoper dan LCD's, al moet ik zeggen dat die verschillen tegenwoordig een stuk kleiner zijn geworden. De meeste nadelen van plasma die eerder werden genoemd zijn verleden tijd op de huidige generatie plasma's.

Ik denk dat het formaat trouwens wel behoorlijk meespeeld in de keuze plasma/lcd. Plasma's zie je bijna niet meer onder 42". Wil je kleiner gaan dan kom je eigenlijk automatisch op lcd uit.

en nu weer ontopic, zijn er al mensen die nba2k7 hebben gehaald. Ik vond die demo erg strak en zit er aan te denken op hem ook aan te schaffren
Is ook alweer achterhaald, de nieuwste genaratie lcd's van bijv. Sharp en Sony zijn allen vanaf 40" en kunnen de competitie met de beste plasma's van Pioneer en Panasonic met gemak aan. Qua prijs hoef je het ook niet meer te laten.
Daarnaast zijn deze schermen al Full HD dwz 1920*1080p. Wil je een plasma die dat aankan betaal je al snel €8000,- terwijl je voor lcd tegen de €3000,- aan zit.
Keuze snel gemaakt lijkt me. (vergeet het stroomverbruik van plasma ook niet)

Zie review:

Afbeeldingslocatie: http://www.arxplace.nl/sony.jpg

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand Roboblitz al es gezien, ziet er erg grappig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hmm ik heb nog geen plasma op HD gezien, maar wat ik in de winkel heb gezien vind ik plasma toch stukken blokkeriger als LCD.

hoe zit het met de response tijd?

en voor zover ik weet zuipen plasma's 10x meer stroom dan LCD (als niet meer)

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 03-11-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

De Pioneer PDP 5000EX en de Panasonic TH-65PV600 zijn beide 1920*1080p.
De 1e kost tegen de €9000, de andere kost meer dan €10.000 (is wel 65" _/-\o_ )

De bovenstaande Sony kost tegen de €2500,-

Wat het stroomverbruik betreft moet je denk ik rekenen op 1,5x -2x meer verbruik voor plasma.
Mijn ouders hebben een 42" plasma hangen. Dat ding is een kachel op zich ...

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 03-11-2006 12:29 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03
Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:51:
[...]
Ik heb hem nu ongeveer een week en vind het helemaal geweldig. Graphics zijn dik in orde. Sommige spelers zijn mss niet briljant gedetailleerd, maar verder ziet het er wel prachtig uit. Het speelt soepel, wel wat stugger dan nba 2k6, maar realistischer. Ook hoef je niet meer alleen naar de basket te driven voor makkelijke schoten. Het is deze week het enige schijfje in mijn xbox360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
DingieM schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:11:
Iemand Roboblitz al es gezien, ziet er erg grappig uit!
Dat is een van de spellen waar ik echt naar uit kijk, geweldig cool gewoon :)

Vooral die p2p 'gun' lijkt me echt leuk om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
En ik geloof dat het nog steeds het Xbox 360 topic is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ben benieuwd wanneer CoD3 precies in de winkel ligt... kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:11:
[...]

nee niet uitziet, bij 70% van de spellen kan ik de tekst niet eens lezen omdat ie te klein is om op een crt te worden weergegeven

daarnaast vind ik het gewoon echt niet meer dan xbox kwaliteit op een crt... neem nu nhl07 wat ik nu wel es speel; dat had mijn dreamcast nog wel aangekunt. Afgezien van de close-ups ziet het er echt niet bijzonder uit...

een hoop van de spellen heeft framerate issues (niets te maken met crt vs HD-tv ok)

gamen tegen een meerderheid op HD-tv online is ook niet leuk want die hebben gewoon een voordeel bij shooters... je mist gewoon echt zo veel op crt
Ehh..heb je de advanced scart kabel al? Die heb ik ook gehaald en daarna was het stukken beter. Ow...en ik had ook slechte ogen, dus nu ik een bril heb is het nog stukken beter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ok ander vraagje, welke spellen zijn jullie sowieso nog van plan te kopen?
En op welke spellen wachten jullie die nog uit moeten komen?

Kopen:
- TDU
- Tony Hawk 8
- NFS Carbon
- RS Las vegas

Wachten:
- CoD 3
- Halo 3
- SimCity (not sure of deze ook op de 360 komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:06:
Ok ander vraagje, welke spellen zijn jullie sowieso nog van plan te kopen?
En op welke spellen wachten jullie die nog uit moeten komen?

Kopen:
- TDU
- Tony Hawk 8
- NFS Carbon
- RS Las vegas

Wachten:
- CoD 3
- Halo 3
- SimCity (not sure of deze ook op de 360 komt)
Vergeet Gears of War niet... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Geen Gears? :o

edit:
GMTA 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door curry684 op 03-11-2006 13:17 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmm, ik wil zeker PES 6 nog hebben, Burnout 5, RE 5, SC:DA en Assassin's Creed. Voor de rest heb ik nog geen idee. Gears gaat hem denk ik niet worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mijn lijstje:

just bought:
NHL 07
Dead Rising
Splinter Cell : DA

to buy soon:
CoD 3
Rainbow 6 Vegas
Viva Pinata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Forza 2 -> no brainer.
BioShock -> Mark my words...dit wordt een knaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

Gears of War
RB6 Vegas
Bioshock
Mass Effect
Forza 2
Lost Planet
Assassin's Creed

Dit zijn zekerheidjes voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 03-11-2006 13:24 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 29-05 17:05
Ja laten we er lekker een opsom toppic van maken :'(

Ben wel blij dat Saints Row nu eindelijk normaal werk online (afgezien van lange "laad/connect-tijd")

Gaat een stuk makkelijker allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Giant87 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:26:
Ja laten we er lekker een opsom toppic van maken :'(

Ben wel blij dat Saints Row nu eindelijk normaal werk online (afgezien van lange "laad/connect-tijd")

Gaat een stuk makkelijker allemaal :D
Opsom topic, niet zo klagen. Was gwn benieuwd. Kan ik zien welke spellen een beetje in trek zijn en waar ik msshn naar uit moet kijken. Ik heb mn box net 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:46:
[...]

Dat is een van de spellen waar ik echt naar uit kijk, geweldig cool gewoon :)

Vooral die p2p 'gun' lijkt me echt leuk om mee te spelen...
Waar kan je wat meer info krijgen, op de roboblitz site word ik niet zo veel wijzer, spreekt mij iig niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:11

mindcre8r

Tradepedia

heeft iemand zijn 360 trouwens op zijn HT aangesloten? hebben jullie dit gedaan via de glasvezel aansluiting achterop de plug van de tv-audio out?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
mindcre8r schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:14:
heeft iemand zijn 360 trouwens op zijn HT aangesloten? hebben jullie dit gedaan via de glasvezel aansluiting achterop de plug van de tv-audio out?
Nog niet ... Moet nog even kabel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik moet nog hebben:

Tony Hawk Project 8
Lost Planet
Need For Speed Carbon
Gears Of War

Viva Pinata lijkt me helaas niks aan en zelfs mijn vriendin hoeft 'm na die interactieve trailer ook niet meer. Maar misschien dat dat nog verandert na een echte demo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
Ik ook nog niet,
hij staat nog boven aan de HDtv op de slaapkamer. Zodra de HDtv beneden er is, dan gaat deze weer richting beneden en aan de HDtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:28:
[...]

Nog niet ... Moet nog even kabel halen
ik ga ff kijken naar mijn pony versterker en eens kijken of ik de aanluiting heb (dacht het wel) dan zal ik dat eens aansluiten ben benieuwd :)

iow en om even het opsomtopic meer inhoud te geven :P

ik heb: COD2-NFSMW-NFSCarbon-PGR3-DOA4-Condemned-Saintrow-FIFA2007-PREY-FEAR-RR6-ultimatealiance

wishlist- COD3-GOW-GRAW-oblivion :)

[ Voor 24% gewijzigd door mindcre8r op 03-11-2006 14:37 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De wat? Ik heb gewoon glas in de XB360-aansluiting van de component geprikt en daarna op mijn receiver.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

MAX3400 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:43:
[...]

De wat? Ik heb gewoon glas in de XB360-aansluiting van de component geprikt en daarna op mijn receiver.
die bedoel ik ook :)

hoe is het geluid en welke games hebben echt 5.1 die jij gespeeld hebt?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:43:
[...]

Idd gewoon glaskabel in de XBOX360-aansluiting (Advanced Scart) en de andere kant in me reciever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Afgelopen maand gekocht
NHL07
Tiger Woods 07
PES6 _/-\o_

In de planning
Rainbow Six: Vegas
Viva Pinata
COD3 (indien regiovrij van Play-asia)
Forza 2
Wireless Headset

Deze maanden zijn echt heaven, maar erg slecht voor je girorekening.

[ Voor 25% gewijzigd door M@cer op 03-11-2006 15:26 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
M@cer schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:22:
Afgelopen maand gekocht
NHL07
Tiger Woods 07
PES6 _/-\o_

In de planning
Rainbow Six: Vegas
Viva Pinata
COD3 (indien regiovrij van Play-asia)
Forza 2
Wireless Headset

Deze maanden zijn echt heaven, maar erg slecht voor je girorekening.
ja de wireless set wacht ik ook op, en ik zoek nog een formule1 spel voor de 360 maar ik denk dat dat dan forza 2 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:32:
[...]

ja de wireless set wacht ik ook op, en ik zoek nog een formule1 spel voor de 360 maar ik denk dat dat dan forza 2 wordt?
Ja, hoewel geen F1 daarin.

Volgens mij loopt de F1 licentie van Sony af na F1 2007, dus daarna kan je wel weer games verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
mijn wishlist is nog steeds:

BioShock
Assassins Creed
Mass Effect
Forza 2

kan iemand trouwens world series of poker al krijgen? in amerika zijn ze het al aan het spelen (iemand uit friends list)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
it0 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:10:
[...]

Waar kan je wat meer info krijgen, op de roboblitz site word ik niet zo veel wijzer, spreekt mij iig niet zo aan.
Bekijk dit filmpje en je bent verkocht:

http://xboxyde.com/stream_3284_en.html

(onthoudt wel dat het een arcade titel is he! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit ziet er toch leuk uit :)

http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=14638

$3.99 lijkt het me wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170057

Vreemd dat niemand het over Fable 2 heeft, als er een game is waar ik op wacht is het Fable 2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmm, een nieuwe Road Rash klinkt ook heel interessant. Hopen dat dat niet al te lang gaat duren. Is er een die zeker op mijn wish-list komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 01-06 14:05

bAdmuTs

mAzE

Ik wil nog hebben :

Gears of War
Blue Dragon
Lost Odessey
Alan Wake
Lost Planet
Assasins Creed
Forza 2
Mass Effect
Burnout 5
Too Human (lijkt me wel wat maar heb ik pas 1 trailer van gezien)
Bioshock (twijfel ik nog over)
Rainbow Six Vegas (twijfel ik nog over)
Need for Speed Carbon (voor 30/40 euro ofzo)
Tony Hawk Project 8 (voor 30/40 euro ofzo)

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 03-11-2006 17:08 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Anoniem: 170057 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:10:
Vreemd dat niemand het over Fable 2 heeft, als er een game is waar ik op wacht is het Fable 2 wel.
Ik zit zeker op fable 2 te wachten. Het feit dat men over het algemeen niet op zit te wachten, komt omdat er nog maar weinig informatie is vrijgegeven in de vorm van screenshots en filmpjes. iig geen ingame materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Aldmar: ben jij al van de Update-loop af?
Ik zit er namelijk nog steeds mee... :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Laatst online: 28-05 16:35

Aldmar

Niks...

Ik heb het net even geprobeert en hij doet het meteen!! Heb wel eerst de HDD 'geoptimaliseert' (in het memory scherm op het system blade druk je Y en dan LB, RB, X, X, LB, RB) Toen heb ik geprobeert verbinding met live te maken, hij vroeg of ik de update wilde installeren. Dat heb ik gedaan. Hij installeerde hem toen goed, en startte opnieuw op. Het logo stotterde wel eerst even. Ik kwam daarna in het 'initial setup' scherm. Deze heb ik gewoon overgeslagen (exit setup) en toen startte het dashboard normaal op. Ik heb nu versie 2.0.4532.0.

Dus bij jou zou hij het ook moeten doen....

Ga nu ff ontdekken wat er allemaal nieuw is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
woot robo blitz is echt wreed. ik had eerder gelezen dat het met de UE3 gemaakt is dat beloofd wat HD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

:o heb de xbox nu via optical op mn HT en hoe freaky condemned al was dat is ie nog erger nu!!! wat een spelervaring :D

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
@mindcre8r

offtopic:
kun je je avatar wat langzamer zetten? ik krijg er epileptie van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Aldmar schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:51:
Dus bij jou zou hij het ook moeten doen....
Helaas niet dus...

Paar keer lopen PM'en met iemand van het LaunchTeam welke ook aan de update werkte.
Ze hadden maar 1 console daar waar die ook in de updateloop bleef hangen, ze kregen het ook niet voor elkaar. Mij is nu geadviseerd om de servicedesk te bellen om hem op te sturen. *Waarschijnlijk* iets met het flashgeheugen...
Re: Endless loop issue...

I hate to be the barer of bad news but at this point your best recourse would be to call the Xbox support number for your area and start the process for returning your console. This will be the fastest path to get you back up and running. I'm in the proccess now of trying to get the word out to are support centers. However, it takes time for information to trickle down to support so they may have your jump through a bunch of hoops before they want to RMA the console. Maybe one of their proceedures just might fix your console. It is just impossible for me to diagnose your specific problem but sounds like a hardware issue with your flash.
Servicedesks worden dus nog ingelicht, maar ik heb alvast gebeld. En precies wat hij zei, ze zouden wel gaan protesteren als ik hem wilde opsturen. Ik nog alles uitgelegd dat ik het van de medewerker zelf had en dat er echt geen nieuwe update meer zou uitkomen, maar luisteren ho maar (je zou je klanten ook eens een keer geloven zeg)...

Kreeg een of ander Belgisch/Vlaamse vrouw aan de lijn die maar bleef hameren op "zit in de systeem, moet je morgen of overmorgen nog een keer proberen updaten"... verloor bijna even mn temperament, heb verdomme al 4 dagen lopen updaten, terwijl die gozer al tegen me had gezegd dat er verders niks meer aan te doen was(!)

Kortom, over 2 a 3 dagen wordt ik opgebeld (en of ik toch maar wilde blijven updaten, want "het zat nog in het systeem"(?)), en *waarschijnlijk* dan pas accepteren ze 'm...

Mijn God wat een ellende zeg... zit al 4 dagen te updaten, kan ik nog 3 dagen wachten voor ze 'm willen accepteren, en dan als het tegenzit nog een paar weken voor ik een ander heb! :(

Maar voor die gast van het Launchteam niks dan lof, heeft me precies op de hoogte gehouden waneer de nieuwe updates precies online stonden zodat ik ze kon proberen, etc... alleen mn console wil gewoon niet meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 31-05 00:57
Hoe kan je zien of je de update van de fall update hebt? Ik heb die originele fall update geinstalleerd, toen kreeg ik dus problemen, maar als ik het nu voorelkaar heb om de xbox te laten booten dan zegt ie niet dat er een nieuwe update is. En bij mijn weten is er ook geen manier om de update (opnieuw) te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Access schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:46:
Hoe kan je zien of je de update van de fall update hebt? Ik heb die originele fall update geinstalleerd, toen kreeg ik dus problemen, maar als ik het nu voorelkaar heb om de xbox te laten booten dan zegt ie niet dat er een nieuwe update is. En bij mijn weten is er ook geen manier om de update (opnieuw) te forceren.
Systemen die de update gewoon zonder problemen hebben geinstalleerd krijgen geen nieuwe update, omdat de update *zelf* geslaagd is. De systemen die bleven vragen om een update (de update-loop) hebben gewoon de nieuwe update gedownload nadat deze beschikbaar was.

Reden dat je geen nieuwe update voorgeschoteld kreeg is omdat het buildnummer hetzelfde is gebleven:
Fix for "Stuck in endless update loop"

Since some of the key players are in transit I’m posting this up myself. I wanted all of you to know we have propped a new System Update onto live. The build number will remain the same so only people that are having issues downloading the update will be prompted to take the new update.

NOTE: THIS WILL NOT FIX E71 you must return these consoles. If you just purchased the console from the store you should return it to that store. If you have just gotten a refurbished console you will need to call your local Xbox support number. There is no magic update for these consoles.

Since the number of consoles this affected was very small (in the grand scheme of things), please post back to this thread if the update did or did not work.
Dus in princiepe zijn er nu 2 verschillende updates met hetzelfde buildnummer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 31-05 00:57
Wat een sukkels zeg. In plaats van dat ze het buildnummer dan verhogen. Maar de achterliggende reden zal wel zijn dat iedereen dan weer moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Access schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:08:
Wat een sukkels zeg. In plaats van dat ze het buildnummer dan verhogen. Maar de achterliggende reden zal wel zijn dat iedereen dan weer moet updaten.
Ik moet inderdaad toegeven dat deze update wel de grootste flater is voor een hoop mensen in alle updates die je had van zowel de oude Xbox als de 360...

Volgens enkele geruchten is er ook gehaast gewerkt omdat ze de update op tijd de deur "uit" wilden hebben omdat de wireless headset ook die dag (of erna) in de winkels zou liggen.

Maarja, geruchten zijn geruchten... :)

Ik ga me voorlopig maar vermaken met mn oude zwarte box ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 03-11-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zoo, ik heb TDU gekocht net, morgen es even mezelf vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

John Woo's 'Stranglehold' ziet er anders ook erg smakelijk uit; en daar hoor je ook niet veel mensen over...

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

sh!t, xbox net gestart; is mn gamerprofile foetsjie! en als ik recover krijg ik de melding dat het niet mogelijk is omdat er te weinig ruimte zou zijn of het verkeerde opslag medium is gekozen.. nou er valt niets te kiezen en er is 3Gb vrij.. :{ Iemand dit ook gehad?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

BaT schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:11:
John Woo's 'Stranglehold' ziet er anders ook erg smakelijk uit; en daar hoor je ook niet veel mensen over...
Wij zijn enthousiast na hands-on :) Game staat overigens voor laat Q1 gepland, dus vandaar dat er voorlopig nog weinig hype voor is.
heeft iemand zijn 360 trouwens op zijn HT aangesloten?
Wie niet? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 04-11-2006 02:47 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 31-05 22:01

Smarron

The bend

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:56:
Zoo, ik heb TDU gekocht net, morgen es even mezelf vermaken :D
Ik had het TDU topic gisteren ook gelezen, ik had eerst het idee dat het echt een slecht spel zou zijn (vergeleken met wat TD vroeger was), maar hij lijkt me echt gaaf!
En uiteraard digitaal via de optische uitgang.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dadj schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:21:
sh!t, xbox net gestart; is mn gamerprofile foetsjie! en als ik recover krijg ik de melding dat het niet mogelijk is omdat er te weinig ruimte zou zijn of het verkeerde opslag medium is gekozen.. nou er valt niets te kiezen en er is 3Gb vrij.. :{ Iemand dit ook gehad?
hmm heb je nog bepaalde games ervoor gespeeld?

ik doe altijd omdat ik hiervoor bang ben eerst netjes naar dashboard en dan pas uitzetten

wanneer komt Microsoft in godsnaam met een profiel backup functie!!!!!!

dat zou prioriteit 1 moeten zijn bij een nieuwe update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Arunia schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:39:
LCD is veel scherper, minder energy kosten en kan 1080p aan bij de juiste televisie. Daarnaast vind ik gewoon het beeld dat Plasma maakt echt afschuwelijk om naar te kijken.
Daarnaast heeft LCD (geen idee of het bij Plasma ook zo is) voor zover ik weet geen last van dode pixels.
Plasma heeft een veel groter contrast, zwart is zwart op een plasma en niet donkergrijs en SD Plasma voldoet perfect om HD content te bekijken. Plasma geeft de kleuren veel natuurgetrouwer weer en veel meer energy verbruik, valt wel mee. Waar een LCD CONTINU 100% van zijn energy verbruikt zijn dat pieken bij een plasma. Panasonic plasmas zijn erg zuinig en tja, die 2 euro extra stroom per maand gaan we niet dood van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Phusebox schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 07:06:
[...]

Die functie is er al vanaf het begin.
Kijk maar eens bij system>memory>gamerprofile, je hebt dan de mogelijkheid om jouw profile te moven naar een ander device bv een geheugenkaart of een memorystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:04

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Intressante blog over de HD-DVD upgrade:
http://blogs.msdn.com/xbo.../11/03/emergence-day.aspx

Zit toch meer werk in dan ik had verwacht. Ze hebben behoorlijk veel softdecoders moeten schrijven om alles door de Xbox360 te laten decoderen.
A lot of the codecs existed in code at Microsoft before the Xbox 360 HD DVD Player was being built. However, it was all code that was optimized for PC platforms (windows/x86) and not Xbox 360's PPC core. This meant doing a lot of optimization. In this regard, the Xbox 360 implementation of H.264 can be considered a crowning achievement. For this computationally expensive codec, a hybrid approach was taken. Since GPUs are very good at parallelized workloads, stuff that could be parallelized is computed there, while the stuff that can't is better suited to the CPU and is done there.
Ik vind het wel knap de ze het decoden van H.264 verdelen over de CPU(s) en de GPU.
Unlike DVD, where typical players pass the audio data from the disc through to your receiver, HD DVD requires that players mix sounds from menus and such in with the audio being played for the movie. The 360 player software decodes all the above codecs in software, mixes anything that needs to go together, re-encodes it into Dolby Digital and then sends that to your receiver. So, don't be alarmed when your receiver still says "Dolby Digital" even if you've selected DTS in the menus.
Dit snap ik alleen niet. Is DTS ge-hercodeerd naar Dolby Digital nog wel hetzelfde?
All 6 of Xbox 360's hardware threads are hard at work while playing back an HD DVD. At the moment, the player software pushes Xbox 360 harder than any other (save, perhaps, Gears of War during some particularly busy parts of the game).
Wat zal die koeling dan gaan loeien tijdens een film zeg!

Weet iemand trouwens of de HD-DVD spelers een regiolock hebben? Ik ga met kerst naar New-york en wil er daar eigenlijk 1 kopen.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:56

S2S

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:04:
[...]

Die functie is er al vanaf het begin.
Kijk maar eens bij system>memory>gamerprofile, je hebt dan de mogelijkheid om jouw profile te moven naar een ander device bv een geheugenkaart of een memorystick.
moven ;) Niet backuppen. Stel: je moved je Profile naar een Mcard en die gaat toevallig kapot... Profile weg. Een backup is een backup.
Danfoss schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:26:
Intressante blog over de HD-DVD upgrade:
http://blogs.msdn.com/xbo.../11/03/emergence-day.aspx

Zit toch meer werk in dan ik had verwacht. Ze hebben behoorlijk veel softdecoders moeten schrijven om alles door de Xbox360 te laten decoderen.

[...]

Ik vind het wel knap de ze het decoden van H.264 verdelen over de CPU(s) en de GPU.

[...]

Dit snap ik alleen niet. Is DTS ge-hercodeerd naar Dolby Digital nog wel hetzelfde?

[...]

Wat zal die koeling dan gaan loeien tijdens een film zeg!

Weet iemand trouwens of de HD-DVD spelers een regiolock hebben? Ik ga met kerst naar New-york en wil er daar eigenlijk 1 kopen.
Voor zover ik weet is de HD-DVD player redio vrij, maar pin me er niet op vast.

[ Voor 47% gewijzigd door S2S op 04-11-2006 11:30 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Phusebox schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 07:06:
[...]

hmm heb je nog bepaalde games ervoor gespeeld?

ik doe altijd omdat ik hiervoor bang ben eerst netjes naar dashboard en dan pas uitzetten

well actually they do, half... onder system/memory/profiles beelk dat het profiel bestand corrupt was.. blijkbaar kon hij hem daarom niet recoveren. heb t bestand net gedelete en nu werkt recover wel alleen zijn mn saves wel degelijk weg!!! : (((( Fuckkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:12:
[...]

Plasma heeft een veel groter contrast, zwart is zwart op een plasma en niet donkergrijs en SD Plasma voldoet perfect om HD content te bekijken. Plasma geeft de kleuren veel natuurgetrouwer weer en veel meer energy verbruik, valt wel mee. Waar een LCD CONTINU 100% van zijn energy verbruikt zijn dat pieken bij een plasma. Panasonic plasmas zijn erg zuinig en tja, die 2 euro extra stroom per maand gaan we niet dood van.
Ik heb beide (Panasonic Plasma en Sony LCD) en het is allebei geweldig, maar overall is mijn plasma gewoon beter op elk punt. Enige nadeel is dat mijn plasma geen HD is, dus speel ik met mijn 360 boven op de LCD.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Mijn wireless controller is kapot, vierpuntstoets wil helft van de tijd niet naar links registreren.
Nu mocht ik em opsturen van de xbox360 support lijn, maar blijkt dat ik dan zelf verzendkosten moet betalen... what the fuck? Lekkere garantie dan! Ik ga dus maar weer verhaal halen bij Dixons waar ik m'n 360 heb gekocht. Moeten die het maar oplossen. Ze hadden me gisteren al doorverwezen naar de xbox360 support lijn, maar ik laat me nu niet meer afschepen. :(

edit: Leuk ook trouwens dat je bij die support lijn telkens hoort "de wachttijd is langer dan 2 minuten" en vervolgens weer een uur zit te wachten... :|

[ Voor 14% gewijzigd door Exar op 04-11-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Exar schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:32:
Mijn wireless controller is kapot, vierpuntstoets wil helft van de tijd niet naar links registreren.
Nu mocht ik em opsturen van de xbox360 support lijn, maar blijkt dat ik dan zelf verzendkosten moet betalen... what the fuck? Lekkere garantie dan! Ik ga dus maar weer verhaal halen bij Dixons waar ik m'n 360 heb gekocht. Moeten die het maar oplossen. Ze hadden me gisteren al doorverwezen naar de xbox360 support lijn, maar ik laat me nu niet meer afschepen.
Mijn wireless controller heeft hetzelfde, alleen met rechts.

gelukkig speel ik bijna geen spellen waar je die nodig hebt, maar het blijft irritant :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Angeloonie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:33:
[...]

Mijn wireless controller heeft hetzelfde, alleen met rechts.

gelukkig speel ik bijna geen spellen waar je die nodig hebt, maar het blijft irritant :P
Ik had er eerst ook niet veel last van, maar Mortal Kombat Deception is haast niet te spelen met het stickje, dus heb toch echt die vierpuntstoets nodig! Nu werkt de helft van de moves niet. :S
Maar ik ben dus vooral geschrokken van de 'support' waarbij je lekker zelf de verzendkosten mag betalen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156412

Ik vond de NBA 2k7 demo echt geweldig, ben dan ook van plan dit spel aan te schaffen. Heb hem al besteld bij bol.com. Alleen na de update deed de demo het niet meer en kreeg ik de melding dat ik hem opnieuw moest downloaden. Bleek de demo van marketplace af te zijn. Volgensmij is dit de eerste keer dat er een demo verdwijnt..

Can't wait:
NBA 2k7
Gears of War
Mass Effect
Brothers in arms
Assasins Creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dadj schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:43:
[...]

well actually they do, half... onder system/memory/profiles beelk dat het profiel bestand corrupt was.. blijkbaar kon hij hem daarom niet recoveren. heb t bestand net gedelete en nu werkt recover wel alleen zijn mn saves wel degelijk weg!!! : (((( Fuckkk
Dan heb je niet goed gelezen wat er stond, je hebt nl de keuze om jouw profile te deleten met behoud van de game saves.
Mijn gamer profile was ook corrupt, nadat ik alleen mijn gamer profile gedelete had kon ik recoveren en had alles weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:10:
[...]

Dan heb je niet goed gelezen wat er stond, je hebt nl de keuze om jouw profile te deleten met behoud van de game saves.
Mijn gamer profile was ook corrupt, nadat ik alleen mijn gamer profile gedelete had kon ik recoveren en had alles weer terug.
er stond niet specifiek bij dat het om de saves ging.. just files.. had beter moeten weten maar is nu te laat.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, plaatje van de Legendary Edition van Halo 3, zag het net op gamer.nl :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200611/1162631593_0_2.jpg
Schijnt 4 discs te bevatten (gewone editie 1, CE 2), hopelijk 2 per doosje, zodat je ook nog het Halo 1 & Halo 2 doosje er naast in kan zetten! :D Althans, dat zou krap kunnen worden (,kan het slecht zien)... Ben benieuwd hoe ze het zullen doen uiteindelijk. Ik wil wel gewoon een zelfde soort doosje als ik heb voor H1 & 2, ik overweeg enkel deze set als die helm een opslag-plaats wordt voor alle delen ;)

Ik wacht nog wel even af hoe alle versies precies zullen verschillen, tot ik ga pre-orderen :P

Iemand nog inside-info wat de verschillende edities betreft? :D

//Btw, zag ergens in het topique iets over Halo 2.5 :? Heb ik iets gemist, of hoorde die figuur bij de groep die Halo 3 niet een groot-genoege (sinds vandaag een woord :+) stap vindt tov H2?

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 04-11-2006 14:00 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159387

Ik heb laatst een Joytech Media Remote gekocht voor de 360. Ik gebruik hem voornamelijk als MCE. Nu heb ik mijn 360 rechtop staan naast de TV, en kan de remote alleen gebruiken als ik er recht voor sta. Als ik de 360 platleg dan is er geen probleem en kan ik rustig vanaf de banken zappen. Ik heb daarom in plaats van een draadloze controller nog maar een wired erbij gekocht, bang dat de wireless ook niet lekker zou werken. Het lijkt me niet dat het aan de remote kan liggen maar eerder aan de vorm van de IR ontvanger? Ik kan mij vergissen natuurlijk. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43

Grozno

acts without consequence!

Bij mij werkt de remote liggend net zo slecht als staand :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt dezelfde remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Okyah schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:55:
Mhm, plaatje van de Legendary Edition van Halo 3, zag het net op gamer.nl :)
[afbeelding]
Schijnt 4 discs te bevatten (gewone editie 1, CE 2), hopelijk 2 per doosje, zodat je ook nog het Halo 1 & Halo 2 doosje er naast in kan zetten! :D Althans, dat zou krap kunnen worden (,kan het slecht zien)... Ben benieuwd hoe ze het zullen doen uiteindelijk. Ik wil wel gewoon een zelfde soort doosje als ik heb voor H1 & 2, ik overweeg enkel deze set als die helm een opslag-plaats wordt voor alle delen ;)

Ik wacht nog wel even af hoe alle versies precies zullen verschillen, tot ik ga pre-orderen :P

Iemand nog inside-info wat de verschillende edities betreft? :D

//Btw, zag ergens in het topique iets over Halo 2.5 :? Heb ik iets gemist, of hoorde die figuur bij de groep die Halo 3 niet een groot-genoege (sinds vandaag een woord :+) stap vindt tov H2?
OMFG hoe vet _O_

Die moet ik zeker hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159387 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:27:
Ik heb laatst een Joytech Media Remote gekocht voor de 360. Ik gebruik hem voornamelijk als MCE. Nu heb ik mijn 360 rechtop staan naast de TV, en kan de remote alleen gebruiken als ik er recht voor sta. Als ik de 360 platleg dan is er geen probleem en kan ik rustig vanaf de banken zappen. Ik heb daarom in plaats van een draadloze controller nog maar een wired erbij gekocht, bang dat de wireless ook niet lekker zou werken. Het lijkt me niet dat het aan de remote kan liggen maar eerder aan de vorm van de IR ontvanger? Ik kan mij vergissen natuurlijk. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?
De draadloze controller werkt met radiogolven op 2.4 Ghz, dat gaat zelfs door muren heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:26:
[...]

De draadloze controller werkt met radiogolven op 2.4 Ghz, dat gaat zelfs door muren heen.
Dat kan ik bevestigen :P

Toen ik m'n 360 net had, had ik hem tijdens het eten aan laten staan (in Saints Row in het hoofdmenu) en beneden de draadloze controller geshowed, dat is 2 verdiepingen lager :P Ik ga dus weer naar boven, zie ik dat er een nieuw karakter is aangemaakt _O- Blijkbaar zat iemand op A te drukken enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Zat net ff die nieuwe demo van meneer Tony the checken toen dit ineens gebeurde...

http://www.youtube.com/watch?v=c1kz7NNY-_s

Hij bleef gewoon op zn plaats hangen en ik kon gewoon rond blijven draaien en tricks uit voeren. Ook de bullet time werkte gewoon :+
Kon dat helaas niet meer filmen wat het geheugen van mn phone zat vol :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Okyah schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:55:
Oh niks aan de hand :)

Sommige mensen kunnen met een 640x480 scan van een magazine, waar een aantal screenshots van 10x10 cm in staan precies zien hoe een game er uit gaat zien, wat er nieuw is, en hoe die speelt.

Knap he :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 04-11-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Vandaag Double Agent gehaald en het bevalt me! Moet wel zeggen dat Normal difficulty al erg lastig is.

Ik zit nu in het eerste level met die Plant.

Valt me op dat de AI sterk verbeterd is tov de vorige delen. De enemy kijkt beter rond en detecteren je veel sneller.

De gfx zijn van de bovenste plank!

Maar ik moet er wel bij zeggen dat de framerate niet hele tijd gelijk is. Op drukke plekken wil de fps nog wel drastisch dalen.

Maar al met al een topgame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
En zo kan ik melden dat ik heel erg blij ben dat ik TDU gekocht heb, de mmorpg wereld is echt hugggeeee, heb nu net een goedkope ferrari gekocht en dat blaast al aardig op de soms kronkelige wegen :) * Tristan is blij met zn nieuwe x360 en TDU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixxa schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:48:
En zo kan ik melden dat ik heel erg blij ben dat ik TDU gekocht heb, de mmorpg wereld is echt hugggeeee, heb nu net een goedkope ferrari gekocht en dat blaast al aardig op de soms kronkelige wegen :) * Anoniem: 64887 is blij met zn nieuwe x360 en TDU!
Welcome to the wonderful world of Xbox360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:31
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:15:
[...]

Welcome to the wonderful world of Xbox360. :)
May your system crash and your profile be deleted. >:)

Serieus, ik heb nog geen console meegemaakt met zoveel ellende.
Het lijkt wel een work in progress.

[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 04-11-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Mutatie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:53:
[...]

De mogelijkheid dat er enkele ''rotte appels'' tussen de rest zitten is natuurlijk aanwezig - men moet daar niet de rest op afrekenen -, mijn Xbox 360 is nu bijna een jaar oud en functioneert uitstekend - tot op heden geen problemen mee gehad (crashes, red lights, corrupt files e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mutatie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:53:
[...]

Met zoveel ellende?
Kom op, 1 update is verkeerd gegaan, doe toch ajb niet zo dramatisch.
Ik ben het met je eens dat dit niet had mogen gebeuren met de laatste update maar shit happens sometimes.
En jouw profile kan je altijd weer recoveren want die staat op de servers van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nouja dramatisch... noem eens 1 console op die net zoveel problemen had?
Het lijkt wel alsof 60% van de launch consoles rond het eind van het jaar vervangen is. Profielen incl. savegames die corrupt raken, update die compleet mis gaat, systemen die compleet kapot gaan en dan nog de standaard vastlopers. Mijn 360 heeft (tot nu toe) geen serieuze fouten gehad maar is wel vaker vastgelopen dan m'n PS2 in 4,5 jaar tijd.

Ben eigenlijk benieuwd hoe vaak hij bij jullie vastloopt, het is me vooral bij oblivion gebeurd maar ook af en toe in andere games dus waarschijnlijk ligt het aan de games (hoop ik dan)

Of is dat normaal?? Uitgaande van vorige consoles niet.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mijne het nog een vol jaar gaat uithouden.

ff wat anders, hoeveel van jullie zitten te wachten op Gears of War? In het GoW topic wordt amper gepost.
Die game wordt zooo vet!! (hoop ik :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 04-11-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
gears of war wordt de dood voor mijn xbox 360

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mutatie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:26:
Het lijkt wel alsof 60% van de launch consoles rond het eind van het jaar vervangen is. Profielen incl. savegames die corrupt raken, update die compleet mis gaat, systemen die compleet kapot gaan en dan nog de standaard vastlopers. Mijn 360 heeft (tot nu toe) geen serieuze fouten gehad maar is wel vaker vastgelopen dan m'n PS2 in 4,5 jaar tijd.

Ben eigenlijk benieuwd hoe vaak hij bij jullie vastloopt, het is me vooral bij oblivion gebeurd maar ook af en toe in andere games dus waarschijnlijk ligt het aan de games (hoop ik dan)

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mijne het nog een vol jaar gaat uithouden.

ff wat anders, hoeveel van jullie zitten te wachten op Gears of War? In het GoW topic wordt amper gepost.
Ik heb een ps2 van 4 jaar oud en ik heb al 4 keer een andere laser er in moeten laten zetten, dat heeft mij een hoop geld gekost, al met al 400 euro!!!!!
En ja ik zit echt te wachten op GOW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Mutatie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:26:

Juist ja, het lijkt dat 60% vervangen wordt, naar weet jij de exacte cijfers? Nee dus! Ik kan me niet voorstellen dat dit meer is als ca. 5%... of misschien nog wel minder. Een fabrikant kijkt wel uit om een fuck-up ervan te maken en uit niets blijkt dat dit het geval is bij de 360. Pas als je exacte cijfers hebt, dan kun je pas oordelen of het dramatisch is of niet... Ik draai zelf al bijna een jaar met alle tevredenheid en echt niet meer storingen als bijvoorbeeld mijn PS1, PSP of met PC games.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Gully schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:13:
[...]

Juist ja, het lijkt dat 60% vervangen wordt, naar weet jij de exacte cijfers? Nee dus! Ik kan me niet voorstellen dat dit meer is als ca. 5%... of misschien nog wel minder. Een fabrikant kijkt wel uit om een fuck-up ervan te maken en uit niets blijkt dat dit het geval is bij de 360. Pas als je exacte cijfers hebt, dan kun je pas oordelen of het dramatisch is of niet... Ik draai zelf al bijna een jaar met alle tevredenheid en echt niet meer storingen als bijvoorbeeld mijn PS1, PSP of met PC games.
Idd daarom zei ik, zoals je zo mooi aanhaalt, "lijkt wel alsof". ;)
Aangezien jij de cijfers niet kent telt dat even zwaar als dat jij je niet kan voorstellen dat dit niet meer is als 5%.

Ik wil dit argument niet te hard gebruiken nog maar Microsoft kan er wel een aardige fuck-up van maken (patch :X ).

Klopt het nou dat de 360 van alle consoles de meeste uitval heeft of niet?
Ik geloof van wel en daarom noemde ik het ook een work in progress aangezien over een tijdje de meeste ziektes er wel uit zijn gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Mutatie schreef op zondag 05 november 2006 @ 01:16:
[...]

Idd daarom zei ik, zoals je zo mooi aanhaalt, "lijkt wel alsof". ;)
Aangezien jij de cijfers niet kent telt dat even zwaar als dat jij je niet kan voorstellen dat dit niet meer is als 5%.

Ik wil dit argument niet te hard gebruiken nog maar Microsoft kan er wel een aardige fuck-up van maken (patch :X ).

Klopt het nou dat de 360 van alle consoles de meeste uitval heeft of niet?
Ik geloof van wel en daarom noemde ik het ook een work in progress aangezien over een tijdje de meeste ziektes er wel uit zijn gehaald.
Sja, het blijft gissen zolang de exacte cijfers niet bekend zijn. Kijk, het heeft misschien zin als je de uitval cijfers van de 360 en de PS3 van zeg 6 maanden naast elkaar legt en dan ziet of het een work-in progress is of niet. En dan juist de PS3 omdat dit het meest overeenkomt met de release van de 360 (ook next-gen, ook met allerlei features buiten games alleen etc.) De update was idd dan wel weer een fuck-up.. dat is gewoon slecht getest.
Weet je, al met al hangt het succes toch vooral af van of je zelf blij bent met de aanschaf van de 360 en het lijkt (;)) me dat de meeste toch vooral plezier aan deze console hebben.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:26:
[...]

Dan zal ik dus een andere remote moeten halen. Balen....bij deze...koop dus geen Joytech Media Remote.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.