Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41

S2S

Arunia schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:53:
[...]

Ik kom net ook van de MM van R'dam vandaan (centrum that is).
Gewoon nog de normale prijs (59 nog iets).
TIP: Bij Nedgame is ie 30.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Net weer de Xbox Support lijn gebeld, maar erg snugger zijn ze daar niet. Ik vraag wat de status is en word een kwartier in de wacht gezet. Een kwartier later krijg ik te horen dat ze de console net binnen hebben en dat het nog drie weken zal duren voordat ze hem terug gaan sturen. Voor iedereen die meetelt, ik heb de console vandaag precies twee weken geleden opgestuurd, maar ik had het probleem al een paar dagen daarvoor aangemeld. Ik zit dus al bijna drie weken zonder console. Ik begin een beetje pissig te worden en zeg dat dit absoluut niet acceptabel is. Ze zou nog wat uitzoeken dus ik moet weer 5 minuten in de wacht.

Toen ging de deurbel en stond er een UPS koerier voor de deur met een pakketje, drie keer raden wat er in zat. Uiteindelijk werd ik weer uit de wacht gehaald en ik vertel meteen wat er net gebeurd was.

De reactie die ik toen kreeg kwam ongeveer op het volgende neer: ??????????????????????????????

Bravo Microsoft, ik weet al hoe ik de enquete die bij mijn nieuwe 360 zat moet invullen.

Overigens, ik heb gewoon een compleet nieuwe console gekregen, dus waarom het ze twee weken kost om deze op te sturen is mij een raadsel.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 02-11-2006 14:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 01:05

TheVMaster

Moderator WOS
Garoth schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:00:
[...]

Hmm, das jammer... Ik heb hem wel voor 15 euro gehaald. Maar MM Maastricht en Heerlen hebben feest blijkbaar, ook bijvoorbeeld veel aanbiedingen op LCD TV's.

Weet iemand trouwens wanneer PGR3 als classic uitkomt? Overal ligt ie nog gewoon voor 59,-
(Maar gelukkig is het niet zo gek als bij de FRS in Maastricht: hier ligt Kameo in Classic uitvoering voor 64,95 8)7 )
Shit dan hoef ik dus niet naar de MM in Utrecht te gaan :( Waarom kunnen de MM niet gewoon allemaal dezelfde prijzen voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193767

MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:09:
Net weer de Xbox Support lijn gebeld, maar erg snugger zijn ze daar niet. Ik vraag wat de status is en word een kwartier in de wacht gezet. Een kwartier later krijg ik te horen dat ze de console net binnen hebben en dat het nog drie weken zal duren voordat ze hem terug gaan sturen. Voor iedereen die meetelt, ik heb de console vandaag precies twee weken geleden opgestuurd, maar ik had het probleem al een paar dagen daarvoor aangemeld. Ik zit dus al bijna drie weken zonder console. Ik begin een beetje pissig te worden en zeg dat dit absoluut niet acceptabel is. Ze zou nog wat uitzoeken dus ik moet weer 5 minuten in de wacht.

Toen ging de deurbel en stond er een UPS koerier voor de deur met een pakketje, drie keer raden wat er in zat. Uiteindelijk werd ik weer uit de wacht gehaald en ik vertel meteen wat er net gebeurd was.

De reactie die ik toen kreeg kwam ongeveer op het volgende neer: ??????????????????????????????

Bravo Microsoft, ik weet al hoe ik de enquete die bij mijn nieuwe 360 zat moet invullen.

Overigens, ik heb gewoon een compleet nieuwe console gekregen, dus waarom het ze twee weken kost om deze op te sturen is mij een raadsel.
Lol best wel een zooitje daaro dan, toen mijn console kapot was, had ik een week langer moeten wachten, omdat die nerd (hij kan niets anders zeggen dan YOAHH YOAHH YOAHH) bij de callcenter de labels van ups niet had opgestuurd en ander collega aan de lijn gehad die zei dat hij ze had laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:09:

Bha je hebt mijn X360 gekregen ;)

Bij mij stond UPS vanochtend voor een dichte deur ehehhehe Ik heb ook geen bericht/mailtje gehad dat hij weer terug kwam. Gaat lekker bij MS. Nouja nog 1 avondje zonder X360.

PS: mooi dat je er weer 1 terug hebt! Ik hoop ook dat ik een nieuwe krijg. Een nieuwe Core of premium? Had je ook je HDD meegestuurd?

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 02-11-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TheVMaster schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:12:
[...]

Shit dan hoef ik dus niet naar de MM in Utrecht te gaan :( Waarom kunnen de MM niet gewoon allemaal dezelfde prijzen voeren?
Dat noemen ze nu franchising ;) Maar het is inderdaad ruk. Ik krijg in Pijnacker altijd folders van MM Zoetermeer, maar werk in de buurt van MM Den Haag en mijn vrouw bij MM Rijswijk. Moeilijk dat ze doen als je om die aanbiedingen vraagt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:19:
PS: mooi dat je er weer 1 terug hebt! Ik hoop ook dat ik een nieuwe krijg. Een nieuwe Core of premium? Had je ook je HDD meegestuurd?
De HDD heb ik niet meegestuurd, maar ik kreeg wel een Premium terug(zonder HDD uiteraard). De MFR date was in april, maar ik denk dat het een nieuwe console is. Er zit nergens ook maar iets van een vingerafdruk of een krasje en de console heeft ook die typische geur van een nieuwe console. Er zitten ook geen vingerafdrukken op de DVD drive, terwijl dat ding daar een magneet voor is.

Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat de zijkanten van de console lichtgrijs zijn in plaats van donkergrijs. Ik merkte dat helemaal niet, totdat ik de HDD op de console vastzette en een duidelijk kleurverschil zag.

Ik merk wel dat deze console bijna geen lawaai maakt in de dashboard, terwijl mijn vorige meer lawaai maakte dan mijn PC. Vooral de DVD drive op de nieuwe console is een stuk stiller dan mijn vorige.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:35:
[...]

De HDD heb ik niet meegestuurd, maar ik kreeg wel een Premium terug(zonder HDD uiteraard). De MFR date was in april, maar ik denk dat het een nieuwe console is. Er zit nergens ook maar iets van een vingerafdruk of een krasje en de console heeft ook die typische geur van een nieuwe console. Er zitten ook geen vingerafdrukken op de DVD drive, terwijl dat ding daar een magneet voor is.

Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat de zijkanten van de console lichtgrijs zijn in plaats van donkergrijs. Ik merkte dat helemaal niet, totdat ik de HDD op de console vastzette en een duidelijk kleurverschil zag.

Ik merk wel dat deze console bijna geen lawaai maakt in de dashboard, terwijl mijn vorige meer lawaai maakte dan mijn PC. Vooral de DVD drive op de nieuwe console is een stuk stiller dan mijn vorige.
Das mooi joh! Ik hoop ook dat ik een stille krijg (niet dat ik er veel last van had, altijd geluid hard aan) De man van MS zei wel aan de telefoon toen ik voor het eerst belde: je krijgt gewoon een nieuwe. Al met al is die 8 dagen dat die van mij weg is geweest helemaal niet zo gek. Kan niet wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Garoth schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:00:
[...]

Weet iemand trouwens wanneer PGR3 als classic uitkomt? Overal ligt ie nog gewoon voor 59,-
Media markt middelburg voor 30 als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:26
koendt schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:00:
[...]

Media markt middelburg voor 30 als ik mij niet vergis.
PGR3 was tijdje terug 25 bij de bart smit, gewoon de speelgoedfolders in de gaten houden dus :) zal nog wel eens gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 17:17
Volgens mij heb ik hem net na de fix geupdate, ik heb geen problemen.

Zie hier dat er bevestigd is dat het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Om nog even op mijn nieuwe console terug te komen, ik had bij mijn vorige 360 wat grafische problemen met 480p en 720p via zowel component als VGA. Ik dacht eerst dat het aan mijn nieuwe HD-Ready TV lag, maar bij de nieuwe console zijn deze problemen ineens verdwenen.

De nieuwe dashboard update heb ik net geïnstalleerd en ik heb hier gelukkig helemaal geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:20:
Om nog even op mijn nieuwe console terug te komen, ik had bij mijn vorige 360 wat grafische problemen met 480p en 720p via zowel component als VGA. Ik dacht eerst dat het aan mijn nieuwe HD-Ready TV lag, maar bij de nieuwe console zijn deze problemen ineens verdwenen.

De nieuwe dashboard update heb ik net geïnstalleerd en ik heb hier gelukkig helemaal geen problemen mee gehad.
Mooi dat alles werkt, de update is btw gefixed, daarom heb je geen problemen.Is maar goed ook anders zou die tussen al die kapotte X360's terecht komen LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Zijn er meer mensen die geen topspin 2 (demo) kunnen spelen op hun LCD tv?

vanwege het 50/60 Hz verhaal......

en heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

SnackMasterFlex schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:26:
Zijn er meer mensen die geen topspin 2 (demo) kunnen spelen op hun LCD tv?

vanwege het 50/60 Hz verhaal......

en heeft iemand een oplossing?
Switch van je kabel omzetten, en dash op 50 of 60 hz zetten ;) switch weer terug op HD zetten en topspin spele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

Convoy

g44p

is die helpdesk nou zo moeilijk te bereiken of ligt dat aan mij? krijg steeds in bezet toon te horen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Ik denk dat ik zojuist een record heb gevestigd in de demo van Double Agent, bij de blue terminal, ik hieperactief met (jawel) 3 streepjes bereik tot de 2000% probleemloos gedownload (lees: zonder security om me heen), ik heb geen idee wat dit was, we waren met z'n tweeen, de andere was bij de yellow, de andere had 20% ofzow gedownload, maar vertrok, dus er waren 2 upsilon members, en 1 spy (ik), de blue terminal was (uiteraard) de enige die werd gehackt, maar er kwam helemaal niemand!

Omdat ik een beetje lamme handen kreeg van het indrukken, heb ik maar een elastiekje gepakt, en eromheen gedaan!

Bewijs
Record
Filmpje

Ik vind het zelf wel een leuke ervaring!
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

freekweb schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:40:
is die helpdesk nou zo moeilijk te bereiken of ligt dat aan mij? krijg steeds in bezet toon te horen 8)7
Zo slecht te bereiken!
Ik wou laatst ook ff bellen voor iets, twee keer na half uur in de wacht opgehangen, nu telkens bezettoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 13:22

Convoy

g44p

Anoniem: 156423 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:43:
[...]

Zo slecht te bereiken!
Ik wou laatst ook ff bellen voor iets, twee keer na half uur in de wacht opgehangen, nu telkens bezettoon!
idd... heb de hele dag al een bezet toon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57

mindcre8r

Tradepedia

ff wat meer info over de nieuwe update en de errors
E66 Explained: DVD model/version Check - E71 Issue Fixed?
>> Well we got a bit more details, courtesy Commodore4eva, about the Error 66 some users with modified DVD firmwares got after the Fall 2006 Xbox360 Update.

It looks like Microsoft has implemented 'DVD DEVICE' and 'DVD VERSION' control in the new kernel, a bit similar to the Windows XP/VISTA device upgrade check!
Apparently Microsoft stores the original stock factory drive/version somewhere on the 360, and with the new Fall06 kernel it will give the user an E66 if it detects a drive model change or lower firmware version than the stock factory version (Update: it's possible that the hardware info has been stored on the 360 at a later time, like during a previous update, rather than stored from the beginning/factory).

What this means for Toshiba-Samsung TS-H943 drives is that if the drive was originally loaded with the MS25 firmware (often referred to as an 'MS25 drive') it should work fine with C4E Xtreme v3.3 (based on MS25), but also with C4E Xtreme v4.2 (based on MS28) as MS seems to allow a version upgrade (probably so they can upgrade for repair etc). However on a drive originally loaded with the MS28 firmware (often referred to as an 'MS28 drive') anything below C4E Xtreme v4.0 will not work as v3.3 and below are based on MS25 ... which means a version downgrade for your drive.
There are a few users out there that reported E66 problems with an MS25 drive (which should normally work with all Xtreme releases), that could be because they swapped drive or maybe some bug/unknown device situation. Our E66 database suggests there is a certain (but not 100%) failrate with MS25 drives and Xtreme 4.0+ firmwares, while v3.3 and lower seems to work perfectly on MS25 drives. If you also have this problem, let us know.

It's unclear what Microsoft really tried to achieve here. Maybe they tried to lock out users with modified Toshiba-Samsung TS-H943 MS28 drives. When MS wrote the fall update, C4E Xtreme v4.0+ (which is based on firmware MS28) was probably not released yet and C4E Xtreme v3.3 and lower would be no option for these users as those are based on MS25 ... which is a version downgrade and would thus result in E66.

Hitachi-LG GDR-3120L drives not affected? Well, modified firmwares for the Hitachi-LG don't reflash the whole firmware. Instead they patch small parts of your onboard DVD firmware which will obviously not change the version. Model and version don't changed, so you get no E66.
Exception here could probably be if you use a full flash replacement firmware modchip or if you manually removed the flashchip and flashed it with a firmware version below the version# stored in the console. I have no real data on this (few people do that), let us know if you fall into this category.

Replacement drives? That's something else we should talk about as it's now probably no longer possible to swap from a Hitachi-LG GDR-3120L to Toshiba-Samsung TS-H943 (or the other way around) as the model of your drive would no longer match the model stored on your 360.
Also, the FW version on your replacement drive should not be lower than your stock/factory drive. Actually to play safe (certainly for a Hitachi-LG as this drive does not allow to easily flash/upgrade the whole firmware like the Toshiba-Samsung does) I suggest you get a drive with the same version as your stock/factory drive if you ever need a replacement drive. Quick note for the new people here: if you ever plan to replace your drive yourself, keep in mind you also have to patch/flash it with your unique DVD drive key - the key-check is of course still there ;)
I wonder if Microsoft did change the DVD model/version info stored on all repaired/refurbished Xbox360s when they swapped a DVD-drive or motherboard ... Let us know if this happened to you ;)

I also have an update about the 'new/refurbished/replaced Xbox360 Error 71 issue' I talked about earlier today (which is totally unrelated to E66 or DVD firmware issues). According to Major Nelson Microsoft released the 'fix' to the Fall 2006 update:
[...]
Now ... Microsoft does not want to tell what they fixed exactly. But as E66 is probably on purpose and not a 'problem' for MS, and Major Nelson mentions new/refurbished consoles I'm gonna assume they fixed the E71 issue. Sadly if you already tried to update your brand new system before and got an E71, it looks like you're up for a(nother) swap/repair even before you could play your console for a second. heh.
Anyone out there with a brand new Xbox360 wanna test if it's really fixed? ;)
en hoe verassend :) DRM content is nu een feit op je 360
A couple of members have notice a new addition to their 360's since the Fall 2006 update. Media is now tagged with a "Does not expire" message. Obviously this could only mean one thing, DRM for downloads.

Our best guess is that new media downloads will now contain expiration's dates after they hit your hard drive from the market place. This means you won't be able to continue playing that same demo over and over again without finally going out to buy the game.
This could also be an indication of things to come for the Marketplace. It would make perfect sense to enable this feature for future downloads of music, TV, and movies as well.
ow en een filmpje met footage dat ik nog niet gezien had :)

[ Voor 6% gewijzigd door mindcre8r op 02-11-2006 16:17 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jammer dat the outfit weinig gespeelt wordt overt xbox live :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mindcre8r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:02:
Ow en een filmpje met footage dat ik nog niet gezien had :)
Stond al op Marketplace bij ''Bringin it home''!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 11:32
Wel leuk dat ze de downloads nu sorteren op muziekvideo en behind the scenes en dat soort categorieen, maar al m'n 'oude' downloads staan in de categorie "overige video's" (oid).
Weet iemand of het ook mogelijk is de filmpjes naar een andere categorie te verplaatsen? Er is wel een move optie maar die verplaatst het alleen naar een ander opslagmedium geloof ik...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 156423 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:24:
[...]

Stond al op Marketplace bij ''Bringin it home''!
heb je ook al die harker vid en die mass effect gechecked? damn ben ik blij met mijn "nu nog defecte" 360!!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Is die update al uit ? Want ik heb nog geen nieuwe update gekregen vandaag ... en al wel een error E-74 bij het opstarten :/ Of hebben ze geen update voor de update, alleen maar een goede voor wie de vorige niet hadden geinstalleerd ??

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

BaT schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:32:
Is die update al uit ? Want ik heb nog geen nieuwe update gekregen vandaag ... en al wel een error E-74 bij het opstarten :/ Of hebben ze geen update voor de update, alleen maar een goede voor wie de vorige niet hadden geinstalleerd ??
de 74 zal je em toch echt moeten opsturen.. de update van de update fixt je error niet!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Denk dat ik morgen eerst maar SC4 in mijn gerepairde Xbox stop, staat een Dash update op als het goed is. Pas daarna ga ik op LIVE lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
ben ik de enige die de dashboard er zwaar op achteruit vindt gaan met de nieuwe update

damn hoe lelijk willen ze het maken, lijkt wel een derderangs immitatie product

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

mindcre8r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:35:
[...]

de 74 zal je em toch echt moeten opsturen.. de update van de update fixt je error niet!
Ik krijg deze error voor het eerst bij het opstarten; maar nadat je hem herstart werkt ie prima; uren gamen zonder wat dan ook... dus of ie kapot is ? En nee ik heb nog geen update gehad sinds die ralle; dus ik neem aan dat er voor die versie ook een update komt naar de 'nieuwe' werkende versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BaT schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:39:
[...]

Ik krijg deze error voor het eerst bij het opstarten; maar nadat je hem herstart werkt ie prima; uren gamen zonder wat dan ook... dus of ie kapot is ? En nee ik heb nog geen update gehad sinds die ralle; dus ik neem aan dat er voor die versie ook een update komt naar de 'nieuwe' werkende versie ?
Ik heb een jaar door gegamed met een X360 die iets had met de USB poorten, erg irri met wireless netwerk... uiteindelijk ging ie toch kapot. LOL dikke vastloper en artefacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

BaT schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:39:
[...]

die nieuwe update waar jij het over hebt is zojuist online gegaan.. die kan je dus met livegaan automatisch binnen halen.. krijg je niet de melding voor een update dan ben je focked en zou ik em toch echt opsturen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

mindcre8r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:42:
[...]

die nieuwe update waar jij het over hebt is zojuist online gegaan.. die kan je dus met livegaan automatisch binnen halen.. krijg je niet de melding voor een update dan ben je focked en zou ik em toch echt opsturen.
Hij zegt dat hij de laatste al heeft ;) De fix installed alleen als je nog niet de laatste hebt. Blijkbaar is de update van twee dagen gelden gewoon bij hem geinstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189558

aaarghhh wat eruit zag als een mooie game week (herstellend van operatie) met me nieuwe Dell2407 scherm is vanmorgen in één keer weggevaagd door een opstartende 360 met 3 rode ringen ;(

Na 40 minuten eindelijk iemand van microsoft helpdesk aan de lijn en te horen gekregen dat ik de boel kan opsturen. Nu nog wachten op een email met labels (kon ca 2 dgn duren want het was nogal druk met reparatie meldingen).

zit ik dan tegen een mooi groot scherm aan te kijken, misschiem maar de gamecube of ps2 weer aansluiten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

freekweb schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:40:
Probeer het om 9.00 's ochtends, dan duurt het ongeveer 20 minuten. Nog steeds lang, maar geen uren in ieder geval :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
ViNcE schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:08:
[...]Probeer het om 9.00 's ochtends, dan duurt het ongeveer 20 minuten. Nog steeds lang, maar geen uren in ieder geval :)
Ik heb ook 1,5 dag in gesprektoon gehad en ineens ging die over.
Kreeg bandje aan de lijn van "blijft u IN de lijn" en de wachtijd zou nog 2 minuten zijn (uiteindelijk +/- 30 minuten, maargoed)...

Er zit niks anders op dan blijven proberen helaas...
Denk dat er ook een hoop mensen bellen die geen enkele gamesite of forum volgens en totaal niet weten wat er met hun 360 aan de hand is/was :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb nog niet ge-update, maar denk nog maar even te wachten. Heb het Saints row pakket en ik las hier dat daar veel problemen mee zijn. M'n live abonnement is toch verlopen, dus eigenlijk mis ik niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik heb net succesvol met de helpdesk gebeld :

Na 25 minuten Air beluisterd te hebben op de meest walgelijke sample rate ooit :

Gemeld dat ik gisteren een Xbox Sainst Row bundle had gekocht; 's avonds ff xbox live wou checken en sindsdien af en toe een error krijg + flikkerend rood lampje. hij verbaasd dat als ik hem uit doe en aan doe weer hij het soms wel doet, maar ja daar kan ik ook niks aan doen.

Enfin; hij wou niet duidelijk zeggen wat er mis was, maar kreeg wel meteen te horen dat ik een UPS tracking zou opgestuurd krijgen en dat het 15 dagen kon duren als ie werd opgehaald... maar gelukkig doet ie het nog wel af en toe en kan ik dus nog wel ff gamen; jammer dat me halve maand gratis Gold nu naar de knoppen gaat... was ik vergeten te vragen of ik die vergoed ging krijgen; tip voor de volgende beller hier op het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
[b]
Gemeld dat ik gisteren een Xbox Sainst Row bundle had gekocht; 's avonds ff xbox live wou checken en sindsdien af en toe een error krijg + flikkerend rood lampje. hij verbaasd dat als ik hem uit doe en aan doe weer hij het soms wel doet, maar ja daar kan ik ook niks aan doen.

Enfin; hij wou niet duidelijk zeggen wat er mis was, maar kreeg wel meteen te horen dat ik een UPS tracking zou opgestuurd krijgen en dat het 15 dagen kon duren als ie werd opgehaald... maar gelukkig doet ie het nog wel af en toe en kan ik dus nog wel ff gamen; jammer dat me halve maand gratis Gold nu naar de knoppen gaat... was ik vergeten te vragen of ik die vergoed ging krijgen; tip voor de volgende beller hier op het forum!
Als je je xbox nog geen dag na aankoop kapot gaat kun je toch beter naar de winkel gaan om hem voor een andere om te ruilen? Want je hebt hem dan zo goed als kapot uit de winkel mee genomen lijkt me.
Zo ben je het snelst weer aan het gamen lijkt me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dat ding is volledig uit gepakt; en er staat mij spul op die hdd; en zo voorkom ik dat er verslaafd aan raak :P Met een beetje mazzel is ie terug voor Gears of War. Wel klote dat ik volgende week zoveel vrij ben :(

PS: het komt dus door die update; en dat heeft niks met de MediaMarkt of die Xbox te maken; dus die zouden me toch doorsturen naar Microsoft.

[ Voor 25% gewijzigd door BaT op 02-11-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Walkman schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:37:
Heb nog niet ge-update, maar denk nog maar even te wachten. Heb het Saints row pakket en ik las hier dat daar veel problemen mee zijn. M'n live abonnement is toch verlopen, dus eigenlijk mis ik niet zo veel.
Ik heb ook een saints row pakket en heb hem net geupdate zonder problemen, dus het zou gewoon moeten kunnen. Als je live echt amper gebruikt hoef je het idd nog niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Even een update voor de mensen hier met het "Update-loop" probleem (alleen ik en Aldmar geloof ik?):
I don't have an update on those folks that have bumped into the 'take the fall update/can't apply the fall update' loop. But the team is working on it. I am headed back to Seattle today, so I'll be offline most of the day today, but the moment I have an information AND I am someplace I can post...I will.
Bron: Major Nelson

Waarschijnlijk nog een dag wachten... ;(

Ondertussen heb ik mn 360 al meer "geupdate" dan Windows 95/98/2000 en XP bij elkaar :D

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 02-11-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:52
Na 25 minuten Air beluisterd te hebben op de meest walgelijke sample rate ooit :
LOL, mogen ze dringend wel eens een ander bandje voorzien. Een jaar geleden, na launch, toen ik belde voor een defecte controller, was het ook steeds Air :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik net ff het infonotice nummer van ups intikken, blijkbaar gelinkt aan tracking nummer, mn pakket komt idd uit Duitlsand _/-\o_ Morgen weer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:39:
ben ik de enige die de dashboard er zwaar op achteruit vindt gaan met de nieuwe update

damn hoe lelijk willen ze het maken, lijkt wel een derderangs immitatie product
Wat is er zo enorm anders dan?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Phydomir schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:36:
[...]

Wat is er zo enorm anders dan?
Niet veel, maar overdrijven is ook een kunst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik dacht dat die gekke geluiden op Live altijd van Amerikaanse kinderen kwamen. Ben er nu echter achter wat het wel is:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v451/Ignarius/Cats/20060930-Pepper.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/5853/20060412biaox7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

BaT schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:54:
Dat ding is volledig uit gepakt; en er staat mij spul op die hdd; en zo voorkom ik dat er verslaafd aan raak :P Met een beetje mazzel is ie terug voor Gears of War. Wel klote dat ik volgende week zoveel vrij ben :(

PS: het komt dus door die update; en dat heeft niks met de MediaMarkt of die Xbox te maken; dus die zouden me toch doorsturen naar Microsoft.
Ik raad je toch echt aan langs MM te gaan om hem om te ruilen. Het is op dit moment niet meer zo dat je hem binnen een week terug hebt als je hem naar MS stuurt wat ik zo lees. Dit was wel altijd zo maar blijkbaar is het op dit moment erg druk. Het is dan ook maar de vraag of je hem voor GOW terug hebt.

De reden dat je 360 niet meer werkt maakt niet uit. Hij is gewoon bij normaal gebruik ermee opgehouden. Dan moet je hem gewoon zonder probleem direct om kunnen wisselen bij MM. Ik weet niet bij welke MM jij hem vandaan hebt maar bij MM Arena bv is het geen enkel probleem om iets om te wisselen. Je kan daar zelfs binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je aankoop om wat voor reden ook niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scooby205
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-02 23:09
yzf1kr schreef op donderdag 02 november 2006 @ 06:47:
[...]

Je payment gegevens kan je vinden onder:

http://live.xbox.com/nl-NL/default.aspx

Profiel beheren -> Facturerings en Contact gegevens
Hier krijg ik alleen een overzicht van al mijn aangekochte points (geen in mijn geval)
Anoniem: 134612 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:47:
[...]

Ik raad je toch echt aan langs MM te gaan om hem om te ruilen. Het is op dit moment niet meer zo dat je hem binnen een week terug hebt als je hem naar MS stuurt wat ik zo lees. Dit was wel altijd zo maar blijkbaar is het op dit moment erg druk. Het is dan ook maar de vraag of je hem voor GOW terug hebt.

De reden dat je 360 niet meer werkt maakt niet uit. Hij is gewoon bij normaal gebruik ermee opgehouden. Dan moet je hem gewoon zonder probleem direct om kunnen wisselen bij MM. Ik weet niet bij welke MM jij hem vandaan hebt maar bij MM Arena bv is het geen enkel probleem om iets om te wisselen. Je kan daar zelfs binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je aankoop om wat voor reden ook niet bevalt.
Ik had ook dus een kapotte Xbox 360 maar ze deden er niet moeilijk over toen ik hem diezelfde dag kwam terug brengen. Ze keek even of hij beschadigd was bij de dvd speler (ofzo) en toen verwisselde ze de doos en de console (mocht al mijn oude, opengemaakte spullen houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

MetroidPrime schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:21:
EA is weer eens lekker bezig met downloadable content voor NFS Carbon. |:(

Ik snap ook niet waarom Microsoft dit toelaat, Marketplace krijgt op deze manier een hele slechte naam. EA kan op deze manier wel stoppen met het uitbrengen van spellen op DVD's en dan alleen de aftiteling op Marketplace verkopen.
Hm ja, ik zag het op de marketplace zelf... Nog voordat het spel zelf uit was. Grr. Ik had hem besteld bij play.com (collector's edition nog wel), maar na het zien van het feit dat je nog eens een tientje of twee mag neertellen om zaken te unlocken die gewoon op de disc zelf staan, heb ik hem maar gecancelled en mezelf voorgenomen om nu echt zo min mogelijk EA meer te kopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 19339 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:05:
[...]

Hm ja, ik zag het op de marketplace zelf... Nog voordat het spel zelf uit was. Grr. Ik had hem besteld bij play.com (collector's edition nog wel), maar na het zien van het feit dat je nog eens een tientje of twee mag neertellen om zaken te unlocken die gewoon op de disc zelf staan, heb ik hem maar gecancelled en mezelf voorgenomen om nu echt zo min mogelijk EA meer te kopen. :(
Waarom?

De inhoud die gekocht kan worden zit allemaal in het spel. Het enige wat je nu kan doen is dingen unlocken voor als je lui bent.

Aan de gameplay, en de inhoud van de game veranderd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Smarron schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:36:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar pics, ik kan me nog steeds niet veel voorstellen hoe mooi het eruit moet zien. Ik baal echt dat ik nog op een normale breedbeeld TV moet gamen wegens chronisch gebrek aan budget. :X
Bij deze, voor de geilneven die het helaas nog steeds met een "gewone" CRT moeten doen. Even een paar fotootjes van mijn setup met de duidelijke waarschuwing dat ze nogal groot zijn uitgevallen (2.5MB/stuk), niet geretoucheerd en helaas niet optimaal omdat mijn sluitertijd niet kon worden ingesteld.

Desondanks; ze staan hier (TDU), hier (dashboard) en hier (GoW trailer).

En voor degene die vroeg; waar woon je ook alweer? Try contacting me by mail. O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Heeft Halo 2.5 eigenlijk al een precieze datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:57:
[...]

Bij deze, voor de geilneven die het helaas nog steeds met een "gewone" CRT moeten doen. Even een paar fotootjes van mijn setup met de duidelijke waarschuwing dat ze nogal groot zijn uitgevallen (2.5MB/stuk), niet geretoucheerd en helaas niet optimaal omdat mijn sluitertijd niet kon worden ingesteld.

Desondanks; ze staan hier (TDU), hier (dashboard) en hier (GoW trailer).

En voor degene die vroeg; waar woon je ook alweer? Try contacting me by mail. O-)
snif... ik haat mijn CRT ... en dan te bedenken dat ik er 4 jaar geleden 1500 euro voor betaald heb en ie nu nog 200 euro waard is ofzo

ik speel amper op mijn xbox, alleen multiplayer als een vriend hier is, omdat het er gewoon niet uitziet op een crt
dan haal ik liever mijn gamecube uit de kast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hmm, van het weekend maar TDU halen :)
Ben erg blij met mn box! Hijs errgggg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15:05

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:03:
[...]
ik speel amper op mijn xbox, alleen multiplayer als een vriend hier is, omdat het er gewoon niet uitziet op een crt
Niet uitziet ?

_O-

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nee niet uitziet, bij 70% van de spellen kan ik de tekst niet eens lezen omdat ie te klein is om op een crt te worden weergegeven

daarnaast vind ik het gewoon echt niet meer dan xbox kwaliteit op een crt... neem nu nhl07 wat ik nu wel es speel; dat had mijn dreamcast nog wel aangekunt. Afgezien van de close-ups ziet het er echt niet bijzonder uit...

een hoop van de spellen heeft framerate issues (niets te maken met crt vs HD-tv ok)

gamen tegen een meerderheid op HD-tv online is ook niet leuk want die hebben gewoon een voordeel bij shooters... je mist gewoon echt zo veel op crt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15:05

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:11:
[...]

nee niet uitziet, bij 70% van de spellen kan ik de tekst niet eens lezen omdat ie te klein is om op een crt te worden weergegeven

daarnaast vind ik het gewoon echt niet meer dan xbox kwaliteit op een crt... neem nu nhl07 wat ik nu wel es speel; dat had mijn dreamcast nog wel aangekunt. Afgezien van de close-ups ziet het er echt niet bijzonder uit...

een hoop van de spellen heeft framerate issues (niets te maken met crt vs HD-tv ok)

gamen tegen een meerderheid op HD-tv online is ook niet leuk want die hebben gewoon een voordeel bij shooters... je mist gewoon echt zo veel op crt
Tsja, misschien heb jij dan een slechte tv ofzo, want van alles wat je noemt heb ik geen last.

Ook bij Dead Rising kan ik de tekst gewoon lezen, al ben ik het wel met je eens dat het best iets groter had gemogen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

On_E schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:31:
[...]

Tsja, misschien heb jij dan een slechte tv ofzo, want van alles wat je noemt heb ik geen last.

Ook bij Dead Rising kan ik de tekst gewoon lezen, al ben ik het wel met je eens dat het best iets groter had gemogen.
Last is misschien een groot woord maar ik kan wel beamen wat Phusebox zegt over de zichtbaarheid en dus het voordeel wat je hebt op 1080i of 1080P. Ik heb ongeveer een maand moeten gamen op een oude 72cm CRT zonder vlakke beeldbuis. We hoeven geen genie te zijn om daar een lage resolutie voor moeten instellen op de 360.

PGR3 was toen het enige spel wat ik speelde en had redelijk wat moeite om sommige races tot een goed eind te brengen omdat je net niet op het randje kan rijden want het was geen randje of het was de spiegel van je tegenstanders. Na mijn overschakeling naar 1080i op LCD leek PGR ineens wel een eitje en heb ik het zelfs tot Platinum kunnen uitspelen.

Ook met GRAW heb ik gemerkt dat je online toch wel iets van voordeel hebt; soms kreeg ik inderdaad de vraag hoe ik iemand zag. Tja, ik zie een pixel bewegen dus schieten terwijl zij op een CRT mijn pixel (nog) niet zagen achter een rots of takje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dat probleem had ik ook, bij Splinter Cell: Double Agent, kon ik de letters ook bijna niet lezen op mijn crt tv... ik heb toen maar een vga kabel gekocht en op een 17" tft aangesloten die ik nog had staan... nu toch maar eens sparen voor een LCD TV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
[...]
Vraag me af hoe je je Xbox dan op je tv hebt aangesloten? De standaard kabel met stekkertjes en een SCART plug waar je ze in moet steken die er bij wordt geleverd? Moet je de Advanced SCART Cable gaan halen, is een wereld van verschil, serieus...

Waneer je bijvoorbeeld PGR3 opstart kan je in het begin de witte tekst op de rode achtergrond echt niet lezen, lijken wil wazige strepen. Met de SCART kabel is het echt geen enkel probleem, beeld is een stuk scherper.

[ Voor 12% gewijzigd door ironx op 02-11-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 29-05 14:11
Vandaag heb ik wat gebruikte games gekocht voor spotprijzen:
Fight Night 3: 20 euro
Prey: 20 euro
NFS Most Wanted: 15 euro
Far Cry: 15 euro

Netjes toch dacht ik zo :9 Leuke games heb de meesten ff geprobeerd, FN3 had ik al ooit gehad maar spijt gekregen van de verkoop. NFS Most Wanted valt erg mee, leuker op de 360 dan op PC ook door de sound. Prey is ook erg cool, mooie sfeer! Far Cry nog niet geprobeerd :)

Voor die prijzen is het al een stuk aantrekkelijker om x360 games te kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vraag: waarom lees ik op verschillende game-shops verschillende release-data voor GoW? Ondanks dat er maar enkele dagen verschil tussen zit, viel het me toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

zow hij is weer werkend :) en heb toch maar gekozen voor de 16x dvd drive firmware.. als je je xbox dus teveel geluid vind maken kan je em ook op 2,4 speed laten draaien en is hij opeens een stuk stiller :).. das mooi meegenomen!

nu lekker genieten van mn NFS carbon "testversie" ow en live werkt ook nog gewoon als een tiet hoor dus das geen probleem, of dit in de toekomst anders is zullen we zien.

weet wel dat er nu een firmware versie is voor de hitachi drives die "verstopt"dat hij geflashed is maar het toch is :) zo kan ms niet uitlezen dat de drive geflashed is :o

nu denk ik stiekem dat ms een code heeft weggeschreven in je systeem die ook verstrekt is aan de game uitgevers die sometteen een check doet in een game zodat niet de zelfde code meerdere keren online kan komen zodat stealthen niet meer mogelijk is...

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
Voor wie niet genoeg kan krijgen van de de beelden die de Xbox produceert op een HDTV... Mijn bijdrage is op de volgende website te vinden: Below 0°

Een klein voorproefje kan ik niet laten ontgaan:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/HDTV720p06s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Er zijn ook goedkoperen CRT HD oplossingen. Hierbij moet je aan een prijs van rond de 600 euro denken. Maar dan heb je wel een 32 inch breedbeeld. Vriend van me had laatst de philips 32PW9551 gekocht. Ga van het weekend eens een kijkje nemen hoe dat eruit ziet. Zelf was ie er vrij enthousiast over.

Dit zijn de topics op GoT over de desbetreffende tv's.

philips 28PW9551: Dé oplossing voor goedkope HDTV?

Samsung WS-32Z409 CRT HDTV topic - deel2

[ Voor 9% gewijzigd door Alabama_man op 02-11-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

[...]

Ik vind je commentaar hooglijk overdreven, sorry dat ik het zeg hoor. Ja, ook je commentaar dat de nieuwe dash derderangs imitatie is... you like it or not, maar derderangs ( |:( )nee echt niet. Dat de 360 op een CRT er niet uitziet is ook echt B*LL als je het mij vraagt. Tuurlijk, minder fraai als op een HDTV, maar toch zeker wel goede graphics, ook op CRT. Ik game ook op de PC met een TFT en toch vind ik de graphics van de 360 beter en dat met een standaard AIWA 4:3 CRT tv... Kleine letters? Geen probleem hier hoor, allemaal verder oke te lezen. En een game voordeel bij shooters? Sja, zal best, maar hoeveel % gamed op HDTV?? Je kan ook gewoon beter je best doen met die games, mij lukt het namelijk wel om te winnen ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Twixie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:10:
[...]

LOL, mogen ze dringend wel eens een ander bandje voorzien. Een jaar geleden, na launch, toen ik belde voor een defecte controller, was het ook steeds Air :).
All I Need....is a working 360...
Kelly Watch the Rings......
Sexy Box.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Alabama_man schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:18:
Er zijn ook goedkoperen CRT HD oplossingen. Hierbij moet je aan een prijs van rond de 600 euro denken. Maar dan heb je wel een 32 inch breedbeeld. Vriend van me had laatst de philips 32PW9551 gekocht. Ga van het weekend eens een kijkje nemen hoe dat eruit ziet. Zelf was ie er vrij enthousiast over.

Dit zijn de topics op GoT over de desbetreffende tv's.

philips 28PW9551: Dé oplossing voor goedkope HDTV?

Samsung WS-32Z409 CRT HDTV topic - deel2
Als ik mij niet vergis zijn deze tv's niet hd-ready, maar hd-prepared ofzo.
Lijkt mij niet de meest ideale oplossingen, zeker niet voor 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gully schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:25:
[...]

Ik vind je commentaar hooglijk overdreven, sorry dat ik het zeg hoor. Ja, ook je commentaar dat de nieuwe dash derderangs imitatie is... you like it or not, maar derderangs ( |:( )nee echt niet. Dat de 360 op een CRT er niet uitziet is ook echt B*LL als je het mij vraagt. Tuurlijk, minder fraai als op een HDTV, maar toch zeker wel goede graphics, ook op CRT. Ik game ook op de PC met een TFT en toch vind ik de graphics van de 360 beter en dat met een standaard AIWA 4:3 CRT tv... Kleine letters? Geen probleem hier hoor, allemaal verder oke te lezen. En een game voordeel bij shooters? Sja, zal best, maar hoeveel % gamed op HDTV?? Je kan ook gewoon beter je best doen met die games, mij lukt het namelijk wel om te winnen ;)
Joh.. 't Is Phusebox.
Die zeikt nou eenmaal graag dingen af :p
Niet al teveel van aantrekken ;)

NOI Phusebox en mind the " ;) " & " :p "

[ Voor 75% gewijzigd door Ken. op 03-11-2006 01:41 . Reden: quote erbij.. F5 is toch handig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

TangLeFuzZ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:00:
Heeft Halo 2.5 eigenlijk al een precieze datum?
Nee, en Halo 3 ook niet.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 10:21

Graveheart

Say what?

TranceSetter schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:59:
Voor wie niet genoeg kan krijgen van de de beelden die de Xbox produceert op een HDTV... Mijn bijdrage is op de volgende website te vinden: Below 0°

Een klein voorproefje kan ik niet laten ontgaan:

[afbeelding]
Ik moet je toch echt vragen wie die chick op je 360 wallpaper is, en of je die kunt sharen.

Merci! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Ik ben toch wel blij dat ik al een 360 heb vanaf launchday en nog geen enkel probleem heb ondervonden. Hij heeft verticaal en horizontaal gestaan en wordt erg intensief gebruikt (gem.2 uur per dag).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gully schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:25:
[...]

ik heb een 72 cm JVC 100Hz volledige vlak beeldbuis, die 1500 euro kostte, dus voor de mensen die zeiden dat het misschien aan mijn tv lag, niet dus

daarnaast heb ik meteen bij launch de advanced scart kabel gekocht

en het dashboard is nu echt lelijk met die goedkope plaatje op die ubergrote knoppen :r

en wat betreft het winnen, ik win regelmatig met CoD2, maar je hebt toch echt voordeel met een HD tv, je ziet gewoon alles eerder, beter en verder

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/HDTV720p04s.jpg

kijk dit bedoel ik bijvoorbeeld; die lelijke knoppen daar links... bah

ik zie trouwens wel es mensen met coole themes, maar waar haal je die vandaan? die gratis themes wat je op marketplace vindt zijn allemaal niet echt mooi vind ik, en om nou te betalen voor iets waarvan ik geen preview kan zien :S

hoe zet je trouwens een eigen foto op de achtergrond? noob question maar heb t nog nooit gezocht omdat ik niet wist dat t kon

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2006 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

FEAR is regiovrij en voor 34 euro te verkrijgen.
http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-1nxv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Mooi dat ie regiovrij is, steeds meer developers kiezen daar voor.

Ik ga hem denk ik niet kopen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Phusebox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:08:
[...]

ik heb een 72 cm JVC 100Hz volledige vlak beeldbuis, die 1500 euro kostte, dus voor de mensen die zeiden dat het misschien aan mijn tv lag, niet dus

en het dashboard is nu echt lelijk met die goedkope plaatje op die ubergrote knoppen :r

en wat betreft het winnen, ik win regelmatig met CoD2, maar je hebt toch echt voordeel met een HD tv, je ziet gewoon alles eerder, beter en verder

[afbeelding]

ik zie trouwens wel es mensen met coole themes, maar waar haal je die vandaan? die gratis themes wat je op marketplace vindt zijn allemaal niet echt mooi vind ik, en om nou te betalen voor iets waarvan ik geen preview kan zien :S

hoe zet je trouwens een eigen foto op de achtergrond? noob question maar heb t nog nooit gezocht omdat ik niet wist dat t kon
Ik weet echt niet waar je het over heb als ik dat plaatje bekijk.. ziet er toch rete strak uit!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:41:
[...]

Ik weet echt niet waar je het over heb als ik dat plaatje bekijk.. ziet er toch rete strak uit!?
nou ik bedoel dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/got/x360_dash.jpg

die lelijke lelijke plaatjes daar... lijkt wel een fisherprice console

zo van, voor de mongolen die niet kunnen lezen zetten we er wat lelijke plaatjes bij

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
Door je digitale camera via USB op je xbox aan te sluiten, en dan naar 'pictures' gaat, kun je het plaatje selecteren wat je als achtergrond wilt, en dan op X duwen. dan wordt die als achtergrond erop gezet.

Voor diegenen die de achtergrond willen hebben die ik erop heb staan, laat ff weten of je breedbeeld, HDTV oid hebt. Voor mij is namelijk de resolutie 1280x720, wat precies het scherm vult.

Ik hoor het wel, dan zal ik vanavond de wallpaper hier posten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:39
Een vraagje, kan de Xbox 360 nou ook DVD's van een andere regio afspelen :? Ik heb zelf geen regiocode vrije DVD speler en vroeg me af of de 360 dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

TranceSetter schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:26:
Door je digitale camera via USB op je xbox aan te sluiten, en dan naar 'pictures' gaat, kun je het plaatje selecteren wat je als achtergrond wilt, en dan op X duwen. dan wordt die als achtergrond erop gezet.

Voor diegenen die de achtergrond willen hebben die ik erop heb staan, laat ff weten of je breedbeeld, HDTV oid hebt. Voor mij is namelijk de resolutie 1280x720, wat precies het scherm vult.

cool dan kan ik lekker mijn bleach background gaan plaatsen :) pwnage!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mindcre8r schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:35:
[...]

cool dan kan ik lekker mijn bleach background gaan plaatsen :) pwnage!
as in Nirvana's Bleach?

offtopic:
.me koestert nog steeds zijn eerste oplage cd hiervan, waar er maar een paar van zijn, nog voordat ze bekend werden gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phusebox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:52:
[...]

nou ik bedoel dit:
[afbeelding]

die lelijke lelijke plaatjes daar... lijkt wel een fisherprice console

zo van, voor de mongolen die niet kunnen lezen zetten we er wat lelijke plaatjes bij
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ik dacht dat het juist de text-only interfaces waren die we in de 80'er jaren ergens hadden vervangen door GUI's.
Kaap schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:31:
Een vraagje, kan de Xbox 360 nou ook DVD's van een andere regio afspelen :? Ik heb zelf geen regiocode vrije DVD speler en vroeg me af of de 360 dit wel kan.
Hardstikke locked afaik. Als ik er vanavond aan denk wil ik er wel een keer een region 1 induwen, heb ik nog wel liggen.

Voor de geinteresseerden overigens: NFS Carbon komt vandaag uit in Europa, ik heb m'n review vanochtend online gezet. Als er dus nog iemand vragen heeft over de game schiet maar, ik heb er iets van 14~15 uur in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kaap schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:31:
dat kan die helaas niet :( maar m'n standalone Pioneer D-444 waarvoor ik toendertijd FL 1000,- heb betaald is wel regiovrij, daar kijk ik m'n films nog op.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:43:
[...]

Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ik dacht dat het juist de text-only interfaces waren die we in de 80'er jaren ergens hadden vervangen door GUI's.
maak er dan stylish icoontjes van, of foto's in 1 stijl, niet zo'n drukke kermis...
maar goed, vind het echt een achteruitgang, maar qua design hebben ze bij microsoft eigenlijk nog nooit iets goed gedaan... ok 1 ding dan , de 360 console zelf ziet er aardig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
curry684 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:43:
Voor de geinteresseerden overigens: NFS Carbon komt vandaag uit in Europa, ik heb m'n review vanochtend online gezet. Als er dus nog iemand vragen heeft over de game schiet maar, ik heb er iets van 14~15 uur in zitten :)
Lag gisteren al bij de Dynabite in Den Haag in de schappen. Ik wacht wel tot hij weer goedkoper wordt, dat vind ik wat fijner met deze serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ach ik heb daar niet zo moeie mee, zo is er natuurlijk altijd wel wat te zeiken :)

Jongens ik twijfwel hard, ga ik morgen TDU halen of wacht ik op NFS Carbon Koop ik NFS Carbon... Ik weet het niet :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 03-11-2006 09:55 . Reden: lees hierboven dat hij al wel uit is ... dus welke wordt het!? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
TranceSetter schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:26:
Voor mij is namelijk de resolutie 1280x720, wat precies het scherm vult.

por favor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:52:
Ach ik heb daar niet zo moeie mee, zo is er natuurlijk altijd wel wat te zeiken :)

Jongens ik twijfwel hard, ga ik morgen TDU halen of wacht ik op NFS Carbon Koop ik NFS Carbon... Ik weet het niet :)
Tja, het zijn nogal verschillende games.
TDU is heerlijk als je van vrij rondcruisen houdt en het is echt cool gedaan dat je dan ook online mensen tegen komt onderweg. Bovendien zijn de graphics geweldig, veel beter dan NFS imho, vond de demo van NFS er niet uit zien. En je schijnt in NFS alleen snachts te kunnen rijden? :S
Dat driften in NFS vind ik ook niks, maar als je daar van houdt, dan is NFS misschien wel iets voor je.
Ik zou dus voor TDU gaan, maarja ik ben bevooroordeeld, want ik heb TDU en vind het gewoon een wereldgame. En NFS full version schijnt wel beter te zijn dan de demo overigens, maarja dat kan ik natuurlijk niet controleren.
Overigens ben ik geen NFS hater ofzo, NFS-MW vind ik wel cool, stuk beter dan Carbon imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Heren,

Deze link kwam ik net tegen, en wou ik jullie niet onthouden.
Klik
Ik bedoel dit niet als spam, mocht het wel zo gezien worden dan zal ik de link verwijderen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Electra schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:09:
Heren,

Deze link kwam ik net tegen, en wou ik jullie niet onthouden.
Klik
Ik bedoel dit niet als spam, mocht het wel zo gezien worden dan zal ik de link verwijderen.
Zijn toch allemaal oude spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
Voor zover zijn dat allemaal classics die in de meeste winkels wel voor dezelfde prijs weg gaan.

Ik had trouwens nog een vraag over Xbox Live.
Als ik nou eens gold neem, geldt dit dan ook voor de oudere Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:18:
[...]

Zijn toch allemaal oude spellen?
Sorry, ik heb geen idee, kwam ze net tegen, en dacht dat dit misschien wel interresant was.
Arunia schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:24:
Voor zover zijn dat allemaal classics die in de meeste winkels wel voor dezelfde prijs weg gaan.
Aha ok, dan heb ik niks gezegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Semper Fight op 03-11-2006 10:25 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Phusebox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:08:
[...]

[afbeelding]

Je had ook een philips pixelplus moeten halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Exar schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:09:
[...]

Tja, het zijn nogal verschillende games.
TDU is heerlijk als je van vrij rondcruisen houdt en het is echt cool gedaan dat je dan ook online mensen tegen komt onderweg. Bovendien zijn de graphics geweldig, veel beter dan NFS imho, vond de demo van NFS er niet uit zien. En je schijnt in NFS alleen snachts te kunnen rijden? :S
Dat driften in NFS vind ik ook niks, maar als je daar van houdt, dan is NFS misschien wel iets voor je.
Ik zou dus voor TDU gaan, maarja ik ben bevooroordeeld, want ik heb TDU en vind het gewoon een wereldgame. En NFS full version schijnt wel beter te zijn dan de demo overigens, maarja dat kan ik natuurlijk niet controleren.
Overigens ben ik geen NFS hater ofzo, NFS-MW vind ik wel cool, stuk beter dan Carbon imho.
Carbon full is verschrikkelijk veel beter dan de demo imo. Ik vond de demo ook troep en heb de game uiteindelijk een ruime voldoende toebedeeld ;)

Driften hoef je niet te doen, je kunt het spel compleet uitspelen zonder drift challenges te nemen. Ze zijn wel geinig als je er wat in geoefend raakt overigens en je auto er wat voor tuned. Tis ook inderdaad alleen nacht overigens, maar de stad hangt vol met neonlicht zodat je alsnog een aardig rijk gekleurde wereld hebt, en smalle bergweggetjes in het pikkedonker afracen met enkel 2 paar koplampen is toch een ervaring op zich :)

Ik heb TDU full overigens weer niet gespeeld, maar die vond ik op basis van de demo weer extreem bagger ;) Niet dat ik NFS:C hard aanraad, maar als fan van arcade racegames doe je er geen miskoop mee.
Pewwy schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:50:
[...]

Lag gisteren al bij de Dynabite in Den Haag in de schappen. Ik wacht wel tot hij weer goedkoper wordt, dat vind ik wat fijner met deze serie :)
Ik heb NFS:MW destijds ook 2e hands gescoord voor 30 euro. Tegenwoordig review copies ;)

[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 03-11-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Even tussen neus en lippen door, ik lees dat veel van jullie LCD tv's hebben? Waarom LCD en geen Plasma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:52
LCD is veel scherper, minder energy kosten en kan 1080p aan bij de juiste televisie. Daarnaast vind ik gewoon het beeld dat Plasma maakt echt afschuwelijk om naar te kijken.
Daarnaast heeft LCD (geen idee of het bij Plasma ook zo is) voor zover ik weet geen last van dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:37:
Even tussen neus en lippen door, ik lees dat veel van jullie LCD tv's hebben? Waarom LCD en geen Plasma?
Ik heb een Plasma HDTV (van Panasonic) en ik vind Plasma echt veeeel mooier dan betaalbare LCD tv's, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn. Ik heb heel wat HDTV's vergeleken voordat ik m'n Plasma kocht, maar vond de LCD's in dezelfde prijsklasse (rond 2000,-) er echt niet uit zien... alleen LCD's van tegen de 4000,- komen wat mij betreft in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 23:29
Black naar de Xbox 360 en ook The Sims en SimCity aangekondigd (voor Playstation 3 en Wii iig)

Alleen staat niet bij dat The Sims ook naar de 360 komt, wel PS3 en Wii. Maar EA kennende zal dat toch wel? SimCity op de 360 lijkt me ook wel lachen trouwens, als C&C ook komt, waarom dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 23:29
Trouwens, er gaat een sterk gerucht dat je binnenkort HD-DVD films ook kunt downloaden via Xbox Live, een soort huur principe voor 4 euro (bron). Dan zul je de film wel 2 dagen kunnen gebruiken oid. 2 probleempjes zie ik alleen meteen:

1) de huidige snelheden in NL zijn nog te laag.
2) een grotere HDD zou dan zeer welkom zijn.

Over 3 jaar als 100 Mbit gemeengoed is dan is het wel een goed idee denk ik :) 4 euro is tevens een nette prijs voor zoiets.

[ Voor 23% gewijzigd door .GoO op 03-11-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exar schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:42:
[...]

Ik heb een Plasma HDTV (van Panasonic) en ik vind Plasma echt veeeel mooier dan betaalbare LCD tv's, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn. Ik heb heel wat HDTV's vergeleken voordat ik m'n Plasma kocht, maar vond de LCD's in dezelfde prijsklasse (rond 2000,-) er echt niet uit zien... alleen LCD's van tegen de 4000,- komen wat mij betreft in de buurt.
De LCD - Plasma discussie, is er inderdaad 1 van smaak.

Ik heb zelf een LCD tv, en vind deze mooier dan een Plasma. Vriendje heeft een Plasma (3000,-) en zweert daar weer bij.

Best wel gek, maar ik vind zijn tv niet mooi, en hij mijne niet :) Voor mij heeft het niets met prijs te maken. Als ik voor X 1000,- euro iets ga kopen, wil ik het beste hebben, en ga dan geen geld besparen. Voor mij viel de keus op LCD.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.