[PC MMORPG] ROSE Online - deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:59:
Zo ook even een nieuw char gemaakt lvl 60 arti ^^
[afbeelding]

Is natuurlijk wel leuk maar ik heb het met een reden gedaan en die is dat ik niemand heb om mee te trainen.
Vroeg me dus af of er nog iemand rond mijn level zit (level 130)
Als ik de rest van mijn levels ook solo moet doen is voor mij de lol er af :/
Iemand? :?
lvl 110 and rising fast, muse ownt gewoon echt, ik ben de cleric versie en ik solo prima in dod vanaf lvl 100 al, lekker man zo overpowered zijn. ik laat me champ daarom ook rusten

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:51:
[...]

lvl 110 and rising fast, muse ownt gewoon echt, ik ben de cleric versie en ik solo prima in dod vanaf lvl 100 al, lekker man zo overpowered zijn. ik laat me champ daarom ook rusten
Mja moet je mage is zien. Me mage is nu 130 en klimt snel XD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zit hier met champ lvl 120 die ik wel verder wil lvlle..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

4th schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:46:
zit hier met champ lvl 120 die ik wel verder wil lvlle..
Nou 4th misschien kunnen we dan een keer naar de MC, hopen dat je dan ook je cleric mee kan nemen :P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niewe site en niewe wapens armours etc, weer wat voor hogere lvls

http://www.proseguru.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:00:
Niewe site en niewe wapens armours etc, weer wat voor hogere lvls

http://www.proseguru.com/
Helaas heeft de hogere lvl armor minder def dan de 140 armor 8)7
Ook dom dat de 100/184/Mileage armor precies hetzelfde eruit ziet....

Alle nieuwe items/mileage stuff is het allemaal niet waard imho, allemaal geen stats en minder def etc. dan de items nu ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
* Zeror is ook weer terug van de HCC. :9 PS3 was top, Wii was gaaf. Ik heb het super gehad.

En mn broertje, die zwarte piet was in Ahoy met feest van sinterklaas, heeft voor handtekeningen van die meidengroep Djumbo geregeld voor me :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

@fly kep gezien dat je me al master van lot hebt gemaakt. Nu is me vraag nog kan je nog ff ingame komen keer om me ook master van notmyfirstchar te maken en als het mag wat eq te lenen? ;).

LoT medeling: Flapper is eruit (al tijden niet online geweest) racing zit erin 122 cleric. Ph4 zijn cleric is eruit en zijn mage erin. Tevens hebben er aantal mensen promotie gemaakt ^^.

@gazers + anderen heb je problemen met een lot'er moet je dus bij mij zijn ign EU-Ax32. Voor andere tweaker clans lieftse via de masters van hun.

@masters van oot/bot/clone add me ff voor geval je me nodig hebt.

@kay zag je berichtje pas later mij best maar hou er rekening mee dat wanneer ph4 en mijn mage in party range voor equal zitten met me cleric dat we dat gaan doen. Die mag ook wel weer is omhoog

Mage is nu 134 geworden gaat lekker ;).

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 26-11-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 01:12:
hahaha local inderdaad racing, ceteus en ik zaten er ook :)
btw sacardus op welke char speel jij nouw dan??
Ben momenteel niet veel te vinden in rose erg drukjes met school en werk...
Morgen komt de Michelin gids uit :) kijken of we een ster hebben gewonnen :D hoop het!!!

Hoop snel weer online te komen maar heb er eigenlijk niet echt zin in nu het is gewoon zoo saai daar kut economie enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
William/Ax3 schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:57:
@fly kep gezien dat je me al master van lot hebt gemaakt. Nu is me vraag nog kan je nog ff ingame komen keer om me ook master van notmyfirstchar te maken en als het mag wat eq te lenen? ;).

LoT medeling: Flapper is eruit (al tijden niet online geweest) racing zit erin 122 cleric. Ph4 zijn cleric is eruit en zijn mage erin. Tevens hebben er aantal mensen promotie gemaakt ^^.

@gazers + anderen heb je problemen met een lot'er moet je dus bij mij zijn ign EU-Ax32. Voor andere tweaker clans lieftse via de masters van hun.

@masters van oot/bot/clone add me ff voor geval je me nodig hebt.

@kay zag je berichtje pas later mij best maar hou er rekening mee dat wanneer ph4 en mijn mage in party range voor equal zitten met me cleric dat we dat gaan doen. Die mag ook wel weer is omhoog

Mage is nu 134 geworden gaat lekker ;).
Jup cker wel nice die party shizzle :) kga behoorlijk hard nu 135 en 50% 8)
op naar wozzie pozzie

o ja als men ax3 niet kan bereiken contact mij als er dus problemen zijn :)
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:22:
[...]

Ben momenteel niet veel te vinden in rose erg drukjes met school en werk...
Morgen komt de Michelin gids uit :) kijken of we een ster hebben gewonnen :D hoop het!!!

Hoop snel weer online te komen maar heb er eigenlijk niet echt zin in nu het is gewoon zoo saai daar kut economie enz.
dipje? ik vind dat t niet zo erg is. ga 6th hunten ofzo en ga ze verpatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:57:
doorgegeven

@psychoot waar was je nou ondertussen loopt iedereen nu in de 100 behalve jij ZELFS local host was in onze party en ook actief, heb zelfs nog een Phraggle naar de 100 gehlopen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

hehehe ik zal proberen van de week weer wat meer online te zijn . Rooster ziet er tot nu toe vrij guinstig uit :)

Top party gehad gister met me Gazer vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:38:
[...]

Jup cker wel nice die party shizzle :) kga behoorlijk hard nu 135 en 50% 8)
op naar wozzie pozzie

o ja als men ax3 niet kan bereiken contact mij als er dus problemen zijn :)

[...]

dipje? ik vind dat t niet zo erg is. ga 6th hunten ofzo en ga ze verpatsen :P
uhm das best lastig als ggw groen is en varus om het uur spawnd waar toch altijdt een dealer of een scout staat dus das nie te doen en de Mega drake kan ik nog niet fatsoenelijk aan solo en meestal staan daar ook de dealers en de scouts :( maja zou nog altijdt naar tempel kunnen net zoals kay gaat die vind af en toe (10) 6th bind runes dat zou best aantikken :P maja als ik weer ff zin heb kom ik weer tot die tijdt ff chill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Zit er weer een timer op CF als je een clan joined? Dacht van het weekend met mijn nieuwe cleric CF in te gaan, maar krijg heel die optie niet om er heen te mogen. 3x uit/ingelogt werkt ook niet, raar genoeg een dag daarvoor mijn hawker in de clan gegooid en dat gaat wel :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:41:
hoop gedoe zo'n huisje pfft blij dat ik dat 8ter de rug heb afgelopen jaar
Jij wil gewoon niet bij je moeder weg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

luckyjan schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:28:
[...]

Jij wil gewoon niet bij je moeder weg O-)
Hey Lucky, jou heb ik al een tijdje niet meer op de rose forums gezien ;)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xouxic schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:31:
[...]

Hey Lucky, jou heb ik al een tijdje niet meer op de rose forums gezien ;)
luckyjan is al enige tijd gestopt ;)
en zal niet meer terug keren :'( snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
ph4nt0m schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:37:
[...]

luckyjan is al enige tijd gestopt ;)
en zal niet meer terug keren :'( snik
Dat klopt. Mijn lvl 165 sldr zit lekker in zijn onderbroek in coma op de prose server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:21:
Zit er weer een timer op CF als je een clan joined? Dacht van het weekend met mijn nieuwe cleric CF in te gaan, maar krijg heel die optie niet om er heen te mogen. 3x uit/ingelogt werkt ook niet, raar genoeg een dag daarvoor mijn hawker in de clan gegooid en dat gaat wel :/
Dan was je er of op het verkeerde tijdstip, of je zat in party ofzo, want het zou verder niet moeten uitmaken hoelang je al in clan zit vzv ik weet. Ik ben ook wel eens van clan gewisseld tijdens openingstijd.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

luckyjan schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:18:
[...]

Dat klopt. Mijn lvl 165 sldr zit lekker in zijn onderbroek in coma op de prose server ;)
Lawl, vast ooit een keer denk je terug aan Rose en ga je de client weer downloaden. Maarja, tegen die tijd is rose mega bagger :P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Xouxic schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:24:
[...]

Lawl, vast ooit een keer denk je terug aan Rose en ga je de client weer downloaden. Maarja, tegen die tijd is rose mega bagger :P
Das jouw mening en niet die van anderen. Slaat nergens op deze reactie :/.
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:33:
[...]
Ax3 niet lullig bedoeld hoor maar jij voelt je best aangevallen als iemand een opmerking maakt over het baggere economie van ph rose miss kijken sommige wel te negatief maar veel mensen hebben er moeite mee om aan wat centjes te komen om iets van eq te kunnen kopen dat jij en andere mazzel hebben met bepaalde items is een voordeel maar anderen kunnen niet snel lvlen wat jij tevens wel goed kunt en dus ook niet zo snel talis ofzo kunnen hunten. wil geen discussie beginnen maar vind dat dit ff gezegd moet worden.
Voel me ook niet aangevallen ofzo en zoals ik al eerder zei inderdaad kan best begrijpen dat mensen de economie niks vinden of moeite hebben om geld te maken. Daarover heb ik dan weer een mening dat mits je gewoon de tijd ervoor neemt dat prima kan ontwijken maar goed das iedereen zijn eigen mening. En dit is tenminste een onderbouwde reactie van jouw kant.

Maar dat neemt niet weg dat een reactie van rose is bagger gewoon nergens op slaat. Tis geen flame topic als je rose niks vind speel wat anders en laat het daarbij. Je ziet mij toch ook niet WOW of andere MMORPGs afkraken in die topics?

Staat totaal geen onderbouwing bij van dit en dat onderdeel is gewoon nu niet fijn. Je krijgt immers ook een uitleg als je bijvoorbeeld niet slaagt voor je rijexamen of niet? Dan krijg je ook niet van JA NIET GESLAAGD punt.

[ Voor 69% gewijzigd door William/Ax3 op 27-11-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Haan schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:37:
Dan was je er of op het verkeerde tijdstip, of je zat in party ofzo, want het zou verder niet moeten uitmaken hoelang je al in clan zit vzv ik weet. Ik ben ook wel eens van clan gewisseld tijdens openingstijd.
Weet zeker dat ik op juiste tijdstip was, er kwamen aardig wat mensen langs/gingen CF in. Zat verder niet in party, gewoon een lvl41 cleric. Krijg dus alleen de optie create clan, maar zit al in een clan. 8)7

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:26:
[...]

Das jouw mening en niet die van anderen. Slaat nergens op deze reactie :/.
Ax3 niet lullig bedoeld hoor maar jij voelt je best aangevallen als iemand een opmerking maakt over het baggere economie van ph rose miss kijken sommige wel te negatief maar veel mensen hebben er moeite mee om aan wat centjes te komen om iets van eq te kunnen kopen dat jij en andere mazzel hebben met bepaalde items is een voordeel maar anderen kunnen niet snel lvlen wat jij tevens wel goed kunt en dus ook niet zo snel talis ofzo kunnen hunten. wil geen discussie beginnen maar vind dat dit ff gezegd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:45:
[...]

doorgegeven

@psychoot waar was je nou ondertussen loopt iedereen nu in de 100 behalve jij ZELFS local host was in onze party en ook actief, heb zelfs nog een Phraggle naar de 100 gehlopen
Ja was nogal laat geworden gister, maar als iedereen nu 100+ kan ik er hopelijk nog wel bij :P
Hoef nog maar kleine 3 lvl's voordat ik eindelijk 2nd job quest kan gaan doen met scout. Ik moet nu nog ff een scenario voor een animation maken en dan ben ik ik ingame te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:32:
[...]

Weet zeker dat ik op juiste tijdstip was, er kwamen aardig wat mensen langs/gingen CF in. Zat verder niet in party, gewoon een lvl41 cleric. Krijg dus alleen de optie create clan, maar zit al in een clan. 8)7
lol, heb je weer een cleric aangemaakt? 8)7 d8 dat je al 1 hebt van 70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:55:
lol, heb je weer een cleric aangemaakt? 8)7 d8 dat je al 1 hebt van 70?
Mika's zusje wilde ook spelen, dus maar cleric gemaakt :P Dan heeft elk account een cleric :D
Begreep trouwens dat jij langere tijd niet kon spelen, hebben we alleen probleempje met de Master, ben jij namelijk ;) Zelfde voor flawlessJr. En ik wil je jag.outfit lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:18:
[...]

hoe lang duurt de coma? :P
waar kan ik je opzoeken? XD
[...]

ik ben t met ax3 eens. deze opmerking gaat dus nergens over.
ga maar eers eens lvl 100 halen.

@ sac.
euhm heb jij niet een MOL?
verkoop em voor 200m ben jij ook weer blij omdat je geld hebt.
echt leet stats zitten er niet op.
SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:03:
[...]

Nee, dat slaat ergens op zeg :/

Sac haalt gewoon een goed punt aan; een MOL daarbij hou je puur om 'de heb' dus geen excuus-oplossing voor huidige economie.
en ik heb t niet over de economie.
maar over dat sac de economie KUT vind omdat hij niks kan betalen.
dat is het hele punt.
en ax3 heeft ook niet SUPERveel moeite hoeven doen.
gewoon 6th gehunt en zijn MOL verkocht.
maar waarom zou je geld nodig hebben als je zelf ook kan refinen.
ik moet toegeven dat de prijzen gestegen zijn. maar dat houd niet in dat ik t daarom ook maar kut vind. ik zou t wel kut vinden als ik er geen geld voor had om iets aanteschaffen maar dan komen we weer bij een ding wat je constateert.
want hoe sta jij er tegenover als JIJ het geld wel hebt enw el iets uit zo een shop kan kopen. dan hoor ik jou ook niet klagen van: "het is wel duur zeg eigenlijk wel zonde zo een refine +5 item"
maar je koopt t toch. en vind het dan niet zo erg die economie omdat jij weet hoe je aan het geld moet komen.

[ Voor 44% gewijzigd door ph4nt0m op 27-11-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:55:

Sac haalt gewoon een goed punt aan; een MOL daarbij hou je puur om 'de heb' dus geen excuus-oplossing voor huidige economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:03:
[...]

Ach het is wel zo dat je op lvl 100 een enorme boost krijgt en daardoor opeens als een trein naar lvl 120+ kan knallen. Of je gaat solo ggw hunten voor talis en verdient tientallen miljoenen. Dus zo raar is die opmerking niet?

Plaatje van m'n pimp-outfit :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d2860daaa6809b47630f1e634d031809/full.jpg

We gaan natuurlijk voor de (9) uiteindelijk :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 27-11-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:10:
[...]

Ach het is wel zo dat je op lvl 100 een enorme boost krijgt en daardoor opeens als een trein naar lvl 120+ kan knallen. Of je gaat solo ggw hunten voor talis en verdient tientallen miljoenen. Dus zo raar is die opmerking niet?

[afbeelding]

omg das zeker nice _/-\o_ .. Heb je btw een s6/fail aantal bijgehouden? Lijkt me leuk om te weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:34:
[...]

omg das zeker nice _/-\o_ .. Heb je btw een s6/fail aantal bijgehouden? Lijkt me leuk om te weten ;).
ik heb t toevallig nog in me chat staan :P

15x(3)
11x(4)
6x(5)
1x (6) - (7) - (8 )

* ph4nt0m gaat ook iig een gokje wagen :P.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 27-11-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:55:
maar waarom zou je geld nodig hebben als je zelf ook kan refinen.
Zie je de tegenstrijdigheid? Elke dag braaf ga ik diverse boss-spawn punten langs met de ijdele hoop een boss aan te treffen. Zelfs al kamp ik er een 3-4 uurtjes is er 99% kans er weer een dealer/scout/cleric komt om fijn de kill te pakken, terwijl ik behoorlijk gelimiteerd ben in mijn speeltijd. Elke keer de keuze of ik mijn eigen items eindelijk eens refine naar (3) of toch maar verkoop omdat ik nog steeds x of xx nodig heb. Makkelijk, maak ook een scout/dealer.. wat denk je dat ik nu aan het doen ben? Het gaat niet alleen om 'geen geld hebben', maar bv een simpel voorbeeld WDW's. Sinds evo dropt de dragon scale niet meer, niemand kan ze meer maken. Droprate van items is belachelijk laag, onder het motto 'zoek een cleric en je bent in 2 dagen 80+'.

Ik vermaak me wel, begin gewoon weer een char om zo uit de 'sleur' van de 100+range te blijven. Zeker het lvlen als cleric/knight wordt gewoonweg iriteerde omdat er echt elke 2-3minuten weer iemand langs komt voor buffs. Doe je dat een keertje niet wordt je meteen afgezeikt als 'selfish' en de nodige fu ck woorden erbij, ook door (ex)tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ph4nt0m schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:52:
[...]

ik heb t toevallig nog in me chat staan :P

15x(3)
11x(4)
6x(5)
1x (6) - (7) - (8 )

* ph4nt0m gaat ook iig een gokje wagen :P.
+ nog 10 pakjes waarvan 2 de (7) redden, dus van de 25 haalden er 3 de +7 en eentje +8, de rest is allemaal kapot gegaan :P

@sinergy: je hebt inderdaad wel gelijk dat je wel een lvl 100 char moet hebben die op afstand aan kan vallen omdat anders iemand je boss komt stelen (al gebeurt dat in bijv cave b2 bij ggw niet zo vaak eigenlijk). Maar zoals je ook al zegt, met een beetje goede wil een een cleric die meehelpt kan je haast in een week de 100 al halen. Lvl 30-50 in clanfield haal je met goeie buffs in 2 uur tijd.
Voor die levels zul je dan ook weinig equip vinden omdat je het toch maar een uurtje kan dragen.

[ Voor 38% gewijzigd door Haan op 27-11-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dat van de scout dealers herken ik inderdaad op 1 uur boss spots. Van de WDW's heb je gewoon volkomen gelijk in (maar ja kunnen we niks an doen), dat van cleric herken ik al te goed. En dan nog asociaal op je boss spot blijven ook als je ze geeft :/. Enigste tip die ik je kan geven hunt drake en ggw na 19.00 s'avonds dan heb je geen tot weinig last van die pipo's. Hoop dat je daar wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Ik dacht laat ik voor de gein is een ticket sturen wanneer we weer feathers enzo krijgen, krijg ik dit terug:
Response Description :
Hello,

Thank you for writing to Level-Up! Customer Support.

We have received your request, and we will escalate this request to the proper team for some discussion and checking.

For the meantime, you may visit our website for some updates with regards to your concern.

Thank you for your cooperation and understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

dat is hun autoreply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
"Ze zullen er naar kijken"
Met andere woorden: Over heel veel maanden hebben we pas weer feathers ingame.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik zou graaaaag zien dat dragon scales weer droppen :)
dan heb je eindelijk weer wat te hunten in de tussentijd :)
meer WDW ingame met goede stats. WDW dus ook goedkoper omdat iedereen massas worm dragons hunt :)
ik zie t al voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sac als je in game bent add me maar ign: Deempiej
trouwens wie heeft de abyss rifle nu of gebruikt iemand die???
en ik ben het eens dat de prijzen echt veel te hoog zijn, er moet meer eq droppen waardoor het aanbod groter is-> prijzen omlaag maarja ze zetten alles op alles voor de item mall....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:20:
sac als je in game bent add me maar ign: Deempiej
trouwens wie heeft de abyss rifle nu of gebruikt iemand die???
en ik ben het eens dat de prijzen echt veel te hoog zijn, er moet meer eq droppen waardoor het aanbod groter is-> prijzen omlaag maarja ze zetten alles op alles voor de item mall....
Er dropt op zich wel genoeg denk ik. Er wordt alleen een heeeeele boel kapot gerefined :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

quote:
[...]

Lawl, vast ooit een keer denk je terug aan Rose en ga je de client weer downloaden. Maarja, tegen die tijd is rose mega bagger
ik ben t met ax3 eens. deze opmerking gaat dus nergens over.
Ph4nt, je kan wel sjaggie doen, maar was anders maar een geintje. Die ten 1e niet voor jullie bedoelt was. En ten 2e, wat is er erg aan een opmerking die nergens op slaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Xouxic schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:00:
[...]

Ph4nt, je kan wel sjaggie doen, maar was anders maar een geintje. Die ten 1e niet voor jullie bedoelt was. En ten 2e, wat is er erg aan een opmerking die nergens op slaat?
Als je zon opmerking plaats in dit topic dat kan je verwachten dat mensen zo reageren. Ten tweede op Got werkt het zo dat meningen uitgelegd moeten worden. Als je zoiets als geintje bedoeld zet het dan erbij. Dit is een forum geen chat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:33:
Dit is een forum geen chat programma.
Sterker nog: slowchatting is niet eens toegestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we deze discussie maar eindigen want hier schieten we toch niks mee op ieder ze eigen mening en we laten het daarbij.

@Damy ik ben momenteel niet online, en die abyss rifle heb ik op me dealer maar die wil ik ook nog lenen totdat ik hem niet meer nodig heb ben er snel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:02:
Laten we deze discussie maar eindigen want hier schieten we toch niks mee op ieder ze eigen mening en we laten het daarbij.
Inderdaad! En het is tenslotte een spel hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:02:
@Damy ik ben momenteel niet online, en die abyss rifle heb ik op me dealer maar die wil ik ook nog lenen totdat ik hem niet meer nodig heb ben er snel weer :)
wanneer ben je er weer want als je pas over een week ofzo komt of ik hem dan 1 weekje kan lenen of uhm wanneer heb je hem niet meer nodig ongeveer want als het langer dan 1 week gaat duren hoeft het niet meer joh verbruik ik wel al me talis^^
maar je moet weer snel komen! lang niet gepartyd enzo;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
Gegroet allemaal

zo ben een tijdje niet op de forum geweest al 2 weken ofzo als het niet meer is
ingame ben ik ook niet meer actief gewoon teveel om te doen kwa studie enzo

en bovendien sta ik op het punt samen te gaan wonen met me meisje dus minder rosen idd

wil jullie gewoon laten weten dat ik nog wel leef en dat ik nog wel ingame kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

heheeh GL met samenwonen ( nieuwe rage hier :P )

Het gaat er niet om hoeveel je ingame bent of hoe hard je lvl-ed zolang je zelf maar het gevoel hebt dat je lol hebt in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

We kunnen intussen inderdaad wel een goed gevulde GirlfriendsOfTweakers clan oprichten haha als iedereen z'n meisje overhaalt om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Ik hou niet zo van bloemen slechte ervaring mee, zijn nogal agresief

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/3589/screen050dh2.jpg

Btw tegenwoordig (sinds gister) vind ik het best wel geinig om mensen naar de 100 te leachen in dod gister met ventrilo gedaan hij kon savaonds niet spelen dus hij slaat mij zonder wapen in dod en zo volgt hij mij automatisch en zo is hij 100 geworden en aangezien hij low lvl is vergeleken met mij krijg ik dik exp. voor vanaaf heb ik ook al weer een kandidaatje hehe

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
plvl'en :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

lief een fairy :+

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/1063/liefvv1.jpg
4th schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:09:
lol, net golden redfield green gloves voor lvl70 uit een gele bean op lvl 76 in cf :P
Klopt heb ik ook gehad. Wist tot toen idd niet dat er uberhaupt green redfield blues waren ^^.

[ Voor 84% gewijzigd door William/Ax3 op 28-11-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow mensen,

Even een vraagje. Mijn mage is bijna lvl 100, vanavond ff met Psychoot DOD in. Heeft iemand een lvl 100 staff te koop? Zit niet boven de 200 Int, heb foutje gemaakt hehe dus ben niet full int gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik had ook een fairy vanmorge om 8.00 uur. lol
had bijna netzoveel ap ^_^
maar euhm. toen pakte ik 12 minuten later die maanzus maar dropte weer eens niks :S bij jou wel een dual stick bow zag ik :P
vanavond haal ik wel de 140 :) op zijn minst keke ik begin vast met het reffen van gloves :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lol, net golden redfield green gloves voor lvl70 uit een gele bean op lvl 76 in cf :P

edit: Iemand maar al een Fury Spantun tegengekome? is speer met 356 ap

[ Voor 30% gewijzigd door 4th op 28-11-2006 14:39 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lijken me maar heel kort ingame te zijn geweest, ik heb er eentje nog in buy-tab staan. Was een (3) refined versie. Laatste weken geen enkele meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:43:
Lijken me maar heel kort ingame te zijn geweest, ik heb er eentje nog in buy-tab staan. Was een (3) refined versie. Laatste weken geen enkele meer gezien.
:/ kapot gerefined waarschijnlijk. Proberen exclusief te blijven door een hem hoog lvl te maken en dan kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

zonde :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje het doomhammer verhaal :P En Twinkle en 6 stick..
Behalve ourobos wand eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ja als die craft/drop table nu gewoon weer eens normaal zouden worden (lees: van voor EVO of zelfs nog van irose) dan had je deze problemen niet.

btw. Mocht er iemand in OrderOfTweakers willen dan moet je ff laten weten via forum. Aangezien mn stageperiode is begonnen heb ik niet meer de hele dag de tijd om mensen te inviten. Alleen s'avonds tussen ongeveer half 7 en 11 uur.

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 28-11-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

4th schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:09:

edit: Iemand maar al een Fury Spantun tegengekome? is speer met 356 ap
ik ben mats aan het verzamelen om er 1 of meer te laten craften. Helaas is dat adamantium zo duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
sorry kay dat ik niet reageerde op de clanchat :P
ik was @ school en me pc hier thuis stond nog ingelogd IVM de lvl 50 party met ax3
goed nieuws ax3 de party leeft nog xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

ph4nt0m schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:04:
sorry kay dat ik niet reageerde op de clanchat :P
ik was @ school en me pc hier thuis stond nog ingelogd IVM de lvl 50 party met ax3
goed nieuws ax3 de party leeft nog xD
NP zie je vanaaf wel online ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat er nog iemand rond de level 70 naar clanfield? liefst cleric? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eindelijk af:
Afbeeldingslocatie: http://www.ootcs.com/mika/final01t.jpg
Klikje voor grotere versie :)

Nu nog leuke effecten, maar dat is werk voor het weekend :P

[ Voor 85% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

zo ik ben ook weer ff 2,5 lvl omhoog gegaan vandaag 113,5 nu :)

donderdag nog ff 1,5 lvl doen en dan hopen in het weekend de 120 aan te kunnen tikken :)

Wozz wederom bedankt voor de party !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:24:
zo ik ben ook weer ff 2,5 lvl omhoog gegaan vandaag 113,5 nu :)

donderdag nog ff 1,5 lvl doen en dan hopen in het weekend de 120 aan te kunnen tikken :)

Wozz wederom bedankt voor de party !
Je doet t goed local :)

ik heb iig de 140 aangetikt :)
dus woz ik kom eran xd
o ja ik heb van me dealer een arti gemaakt.
heb iets teveel mats enzo domme troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Me n00b hawker ook eindelijk 100 geworden _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/psyn00b-100.jpg

Nu officieel scout ook nog eens 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Psychoot op 29-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psychoot schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:23:
Me n00b hawker ook eindelijk 100 geworden _/-\o_

[afbeelding]
cool :)
Ik moet nog (steeds) 10 lvls doen, maar heb te weinig tijd om uberhaupt doordeweeks iets te doen, dus alleen in weekend. Doordeweeks ben ik alleen online om ff shops te checken. :'( Vind het erg jammer dat nu maar heel weinig Rose kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
MEDEDELING VOOR AX3

log niet in met je cleric vanavond tot ik je heb invite met je mage :)
ik ga vast de partylvl pompen :)
ik hoop dat je dit optijd leest :P

[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 29-11-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:52:
MEDEDELING VOOR AX3

log niet in met je cleric vanavond tot ik je heb invite met je mage :)
ik ga vast de partylvl pompen :)
ik hoop dat je dit optijd leest :P
man ga is wat aan school doen ofzo.
Hoor wie ut zegt O-). Koffie? ;).

[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 29-11-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

quote]William/Ax3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:36:
[...]

[/quote]

of werken :X

NOFL <+:)

[ Voor 9% gewijzigd door Local Host op 29-11-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:36:
[...]

[...]

Hoor wie ut zegt O-). Koffie? ;).
ik heb niks te doen xD lol
ik had maar 2 uur hoorcollege vandaag *yawn*
nvm ax3 :P plvl is nu 32 maar t word nogal saai :P iig in me eentje dus ben maar iets anders gaan doen :P

[ Voor 25% gewijzigd door ph4nt0m op 29-11-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DUTCHCROW, ik heb je al tijdjen iet gezien misschien heb je het te druk om te spelen maar zou ik me gear terug mogen ik wil me hawker ff 100 maken, me cleric is nu 120 en daar blijft hij ook voorlopig.

Reageer hier meer ff want in game verwissel ik e vaak van chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er hier nog een iemand een level 70-77 cleric hier voor clanfield voor in party met mij en sacardus???:)
btw 4th wil je die after blade(5) ap 10 nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
70 cleric hier, ben rond 18.45 ingame. Ch1 of 2 :P
EU-MaceX

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:06:
70 cleric hier, ben rond 18.45 ingame. Ch1 of 2 :P
EU-MaceX
sac en ik zien jou op channel 2 om kwart voor 7 :) we hebben clan dus prima:)
Ign: Deempiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:58:
heeft er hier nog een iemand een level 70-77 cleric hier voor clanfield voor in party met mij en sacardus???:)
ik dealer lvl 81 EVOluti0n, en nausea cleric lvl 83 shiwa. EVOelite we gaa nvanaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Zijn er nog mensen die in het weekend ook nog niet bezet zijn voor party?
Ben lvl 131 en wou einde van het weekend 135 zijn, maar alleen lukt me dat nooit. :/
Laat graag even weten of pm me ef EU-Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:31:
sac en ik zien jou op channel 2 om kwart voor 7 :) we hebben clan dus prima:)
Ign: Deempiej
Zit klaar bij burtland :)

@kaytjuh, ben vrij voor party, maar nog aardig uit jou lvl range :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ SinergyX (en de rest)
Ik zag dat jij ook actief bent in dit topic op pRose forum. Ik heb net een PM gestuurd naar een GM toe. Hopelijk gebeurd er iets waar we wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Evo

Ik kom de tot de 16de december niet meer online. Gametime enzo is over, en kmoet hardstikke veel studeren voor school. Sorry.

Maar als ik terug online kom, dan trade ik het je wel :)

Nogmaals sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:24:
@Evo

Ik kom de tot de 16de december niet meer online. Gametime enzo is over, en kmoet hardstikke veel studeren voor school. Sorry.

Maar als ik terug online kom, dan trade ik het je wel :)

Nogmaals sorry
bedankt man dat je ff zo vriendelijk ben om me spullen terug te geven voordat je game tijd op was als je wist dat je niet zou top uppen:S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:58:
atm nog niet nodig, ben eerst me 2de cleric aant lvlle, is atm 79 dus als je morgen om 12u mee cf op wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hoe bedoel je verneukt vind ik eindelijk een cleric voor naar clanfield is me game time op:S
echt sorry sinergy!!!!
maar ik heb morgen tot half 1 les dus 12 uur red ik niet 4th, sinergy kan je morgen om 7 uur dan??:$

• SinergyX
Morgen moet te doen zijn, maar heb praktijkdag in andere kant van nederland. Laten we hopen dat NS zijn weer doet :P Niet veel later ging mijn internet plat, had weinig uitgemaakt btw ;)

Verwijderd

kleine update geweest :)
nieuwe loadingscreen, itemmall komt al in december :P
Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/1583/itemmallhv1.jpg

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:53:
lol hoe bedoel je verneukt vind ik eindelijk een cleric voor naar clanfield is me game time op:S
echt sorry sinergy!!!!
maar ik heb morgen tot half 1 les dus 12 uur red ik niet 4th, sinergy kan je morgen om 7 uur dan??:$
Haha dus daarom was je weg :P Ik heb mijn noob cleric van 86 naar 88 gedaan in een uurtje, bonen nog altijd geel :9

Ghehehe, ik denk dat iemand per ongeluk talis voor de prijs van binds in shop heeft gezet, heb er 17 gekocht voor 1,9 mil per stuk >:)

Eh waarom moet m'n laptop wel patchen en m'n desktop niet? :? Heb er 2 dagen geleden nog op gespeeld, er is toch geen patch geweest?

[ Voor 23% gewijzigd door Haan op 30-11-2006 08:23 ]

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 07:57:
[afbeelding]
Kunnen we daar nu wel gebruik van maken of niet??

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 07:57:
[afbeelding]
Nou nou, toch al in december :P Niet dat er leuke items te koop zijn 8)7

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:05:
[...]
Eh waarom moet m'n laptop wel patchen en m'n desktop niet? :? Heb er 2 dagen geleden nog op gespeeld, er is toch geen patch geweest?
Is wel een patch geweest:
Van roseboards
FOR SIRIUS/POLARIS (November 30, 2006)
Patchfile Size: 1MB (ver 121)

Update
a. Loading screen for the upcoming Item Mall has been added.
Gisteren heeft me voeding van me server het begeven :/. Sigh weer 90 euro extra uit moeten geven om een nieuwe te bestellen. |:(
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:13:
niewe wereld en ook gelijk niewe wapens want outerworldly metal dropd daar :D:D, beetje jammer dat de map 190+ is en ik het toch niet zoek om me champ te lvlen
Eindelijk sparkle staffs? :P

Ok lvl 135 blues schijnen idd grade 6 te zijn. Lol. Kunnen er veel weer opnieuw beginnen met reffen.

[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 30-11-2006 10:37 ]

• ph4nt0m
FOR TALA (November 30, 2006)
Patchfile Size: 18.9MB (ver 123)

Bug Fix
a. Friends’ list bug has been fixed.
b. Item grade has been fixed.
c. Forgotten Temple Monster AI has been fixed.

Update
a. Eldeon “Sikuku Underground Prison” has been added
b. New Battle Cart has been added.
c. Episode Quest Chapters 6 and 7 have been added.
d. Episode Quest Chapters 8, 9 and10 loading screens have been added.
e. Loading screen for the upcoming Item Mall has been added.
f. Updated the community function.
mschien wel de grade 0 blues :P naar 6 ^_^

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 30-11-2006 09:31 ]

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:31:
[...]

mschien wel de grade 0 blues :P naar 6 ^_^
Laten we hopen van niet :P
a. Eldeon “Sikuku Underground Prison” has been added
Naar deze ben ik wel benieuwd, schijnt ook dat O-drill in Xita Refuge dropped _/-\o_

Verwijderd

niewe wereld en ook gelijk niewe wapens want outerworldly metal dropd daar :D:D, beetje jammer dat de map 190+ is en ik het toch niet zoek om me champ te lvlen

• Haan

Haan

dotnetter

Mooi zo, dan zal de prijs van adamantium hopelijk flink dalen ook :)

• Zeror
Er is eindelijk weer vooruitgang dus. Klinkt allemaal erg goed.

Hopelijk wordt de economie weer een beetje in balans gebracht door dit.

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:34:

Denk niet echt. Geld is immers al in omloop daar kan je weinig tegen doen.
Echter nu die blue 135 grade 6 worden en dus otherly metal gaat droppen kunnen we veronderstellen dat volgende insane duur gaat worden:

6th binds
135 blues
Otherly metal (gaat run worden om sparkles en die andere last wapens te hebben + ref5 of hoger te krijgen).

Oftewel wil je hier echt goed misbruik van maken moet je minimaal 140 zijn. (voor metal dus zelfs nog 170-180 ofzo). Of te wel low lvls kunnen alleen met 6th wat geld weg snoepen bij de hogere spelers. ->economie word er niet veel beter van.

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Rakkerzero schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:34:

Enige manier om de enconomie in balans te brengen zoals jij dat bedoeld zou zijn.
Al het geld weghalen, alles aftoppen op bijvoorbeeld 1M en voor spelers <70 op 500k ofzo.
Verder de server overspoelen met zeer veel nieuwe spelers. Dan echt gewoon 2 a 3 keer zoveel spelers als er nu aanwezig zijn. Die echt nieuw beginnen.
Verder moeten er veel dingen zijn die voornamelijk op latere levels veel geld kosten. Bijvoorbeeld erg hoge repairkosten voor EQ. De overmaat aan geld moet voornamelijk wegvloeien uit de game in plaats van speler op speler.

Maar aangezien dat toch niet gaat gebeuren.. Gewoon zorgen dat je op de juiste plaatsen levelt, drops leveren echt wel veel op. En bosses kom je ook wel veel tegen

• ph4nt0m
Hier mensen

http://roseboards.levelup...gopid=122602&#entry122602

ik had gevraagd of die items fixed zijn en blijkbaar is t zo :D

gelukkig heb ik nog snel gloves en een bonnet kunnen vinden :D

Edit

lol ik zit in party met sac zonder bridge
ik 142 sac 119 :P

[ Voor 29% gewijzigd door ph4nt0m op 30-11-2006 12:46 ]

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:45:
Hier mensen

http://roseboards.levelup...gopid=122602&#entry122602

ik had gevraagd of die items fixed zijn en blijkbaar is t zo :D

gelukkig heb ik nog snel gloves en een bonnet kunnen vinden :D

Edit

lol ik zit in party met sac zonder bridge
ik 142 sac 119 :P
Welke items, je bedoeld de 135+ armor? Damn, dan moet ik die weer gaan refinen |:( Wat un knuppels daar 8)7
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.