[PC MMORPG] ROSE Online - deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:31
Haan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:03:
Mensen ik heb besloten om niet meer verder te gaan met spelen ;(

Zoals een hoop van jullie allicht weten woon ik sinds ruim een maand samen met m'n vriendin en heb daardoor nog maar weinig tijd om lekker een paar uur 's avonds te kunnen levelen. In een maand m'n artisan van lvl 104 naar 105 en champ van 123 naar 124 schiet gewoon totaal niet op. Ik sta dus de meeste tijd alleen maar met m'n shop geld te verdienen, maar echt m'n chars lekker hoog levelen zit er gewoon niet meer in :( Het was een erg leuke tijd en ik zal het best missen, maar ik ga definitief stoppen en hou het voorlopig bij de singleplayer games.

Ik ga ook geen spullen bewaren, ik ga sowieso een hoop equip (kapot) refinen :P, en wat heel blijft verdeel ik, samen met de zulies :)

* Haan neemt verdrietig afscheid

Maar ik heb wel nog de hele maand gametijd, dus ik kom deze maand nog wel eens ingame en blijf het topic natuurlijk volgen.
neeeeeeeeeeeeeeeeee kippppp neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
weer een oude speler gone :( t word nu wel heeeeel erg sipjes :'(
mja het leven gaat ook door :)
ik wens je veel geluk en fijne feestdageN :P
en ik zie je vast nog wel ingame (misschien zo wel haha :P)
toedels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51
En toch als afscheid voor haan (je deed het ervoor he? :P):
pROSE is throwing away a 2x exp party, starting Friday, December 8, 2006, 9:00 pm (OMG! that's today XD) to Monday, December 11, 2006, 1:00 pm.
woot woot

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Als je nog met mij wilt partyen moet je naar ruffrose :P
Ach het is lang niet zo slecht en ik zit er maar om een ding: iRose mark 3 :D
Economie draait lang niet slecht, en alles is wel oke tot zover ik kan beoordelen, iig veel leuker dan pRose :)
ign kunnen jullie me adden, nick is wel bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:42:
:+ :')

RuffRose is idd lang niet slecht. Heb er even gezeten voordat alles gereset werd. Ben nu dus weer lvl 1 visitor met uberl33t stuff :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:44

Haan

dotnetter

William/Ax3 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:00:
[...]

Zeker jammer om te horen. Blijven zo idd weinig van de oude harde kern over (Vroegaahhh :'( ). Maar ja het leven gaat inderdaad door. Ik wens je in ieder geval veel plezier met samen wonen en een fijne dagen O+. Ik weet idd wat een gedoe het is huisje inrichten verhuizen etc (me zusje woont ook sinds 2 maanden samen).

Als je kan kom ingame om waardig afscheid te nemen. (p.s had jij nou rubys dan kan ik ff op me sol die behead axe equipen een keer voor de fun? ;) ).
Tuurlijk kom ik nog afscheid nemen, zondag denk ik. En ik had jou al in gedachte om m'n 3 ruby's over te nemen zodat je je axe kan equippen ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:42:
Ach het is lang niet zo slecht en ik zit er maar om een ding: iRose mark 3 :D
Economie draait lang niet slecht, en alles is wel oke tot zover ik kan beoordelen, iig veel leuker dan pRose :)
ign kunnen jullie me adden, nick is wel bekend :P
haha ik hoorde t van zabuza en je schijnt nogal hoog te zijn :P
zie je zelfs jij kan niet zonder rose hahaha :P
foei foei foei :P

haan hebbie ook msn :P kmoe ff wat met je bespreken xDmschien wel iets leuks voor jou :P

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 08-12-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had eerder deze week nog geprobeerd 'iruja'Rose te downloaden (:P), maar ging met 2,5kb/s en op de 115MB vond het wel genoeg (kleine 21 uur later). Zijn er ook mirrors beschikbaar?

imho als je puur over ingame aspecten praat mbt die rose versie, lijkt me toch wel dan te mogen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ph4nt0m schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:49:
[...]

haan hebbie ook msn :P kmoe ff wat met je bespreken xDmschien wel iets leuks voor jou :P
Check m'n profiel ;) Ik weet alleen niet wanneer ik online ben, misschien vanavond.

ps. Rakker maak ff een kersticon voor me als je wil :P

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 08-12-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 09:37

4th

vandaag om 2u begint xp x2 event tot aan maandag :D

lekker om ff door te stomen, kay, rf, waar blijve jullie? :P

[ Voor 66% gewijzigd door 4th op 08-12-2006 11:29 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

met die 2x exp zal LoCaLtje blij zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Jammer haano dat je er ook mee stopt ;( maja wel begrijpenlijk
HF met je real life :P
@ 4th im comming ^^

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:48:
[...]

Tuurlijk kom ik nog afscheid nemen, zondag denk ik. En ik had jou al in gedachte om m'n 3 ruby's over te nemen zodat je je axe kan equippen ;)
;). Das mooi.

x2 ook mooi. Ff kijken of we dit weekend ver in de 15x range kunnen komen met mage/cleric combi zal woz ook blij mee zijn als dat lukt. Idd nog geen Wii dus komt mooi uit.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is er iemand toevallig dealer/mage (hawker mag ook wel :P) rond de 119-126?
Knight (crossbow taunter) en cleric hebben firepower nodig in Eldeon voor 2x exp ;(

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:05:
Ik had eerder deze week nog geprobeerd 'iruja'Rose te downloaden (:P), maar ging met 2,5kb/s en op de 115MB vond het wel genoeg (kleine 21 uur later). Zijn er ook mirrors beschikbaar?

imho als je puur over ingame aspecten praat mbt die rose versie, lijkt me toch wel dan te mogen?
Je kan het altijd aan mij vragen op irc, ik dcc hem dan met 125 kb/sec.
Normaal heb ik wel een prive server waar alle clients op staan maar die is even down.

En ja ingame aspecten kunnen we het hier gewoon over hebben, alleen kunnen we geen verwijzingen maken.

En ja ik ben weer aardig hoog, en ja ik ben weer muse :+
Vermaak me uitstekend, en echte bugs zijn we niet, en geen irritante Ph gasten.
Maybe dat ik daar wel een keer een clan fix, ben nog voor geen enkele clan gevraagd wat opmerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:50:
[...]
Vermaak me uitstekend, en echte bugs zijn we niet, en geen irritante Ph gasten.
Maybe dat ik daar wel een keer een clan fix, ben nog voor geen enkele clan gevraagd wat opmerkelijk is.
Jammer dat er toch altijd vriendjespolitiek op zo'n server heerst. Wel leuk voor de mensen die het niet "kunnen" betalen.
En van irritante Ph gasten zul je geen last hebben (irritant ligt misschien ook aan jezelf maar ok) maar je hebt wel 100x meer zoveel irritante kiddies imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk helemaal geen last van irritante gastjes.
Vriendjes politiek valt ook mee, je krijgt wel betere p2p items als je betaald, maar dat is de enige vriendjes politiek die er heerst.
Als ik zou betalen zou ik ook mooie wings krijgen, maar dat doe ik denk ik maar niet.
Maar goed, ik vind het stukken beter dan wat prose op dit moment nu is, wat vooral komt door aan de ene kant de mentaliteit van de ph gasten wat constant met mij botste, aan de andere kant te commercieel, en wat ik nog het leukste er aan vind:
EU mensen moesten per maand meer betalen, ze hebben er grote investeringen in gedaan, en nu lopen die weg :D
Ze krijgen hun eigen investeringen er niet op korte termijn uit, en het is eigenlijk te duur om de eu mensen op de server te laten spelen :D
Intern bericht, maar mij is niet verteld dit geheim te houden :P
Het zaakje zit bij prose niet lekker, failliet gaan zullen ze zeker niet, maar dat ze niet blij zijn met de eu mensen is zeker, wat ze ook beweren ;)
Overigens van het development team gehoord via mijn contact persoon dat ze vooral op de commerciele toer verder gaan, dus bereiden jullie je maar voor, rose zal nooit meer worden zoals het eens was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

HAAAAAAAAAAANTJEEEEEEEEEE veel plezier met je meisje en je huisje
ik snap dat er gewoon veel meer mensen gaan stoppen nu en ik hoop zeker dat je nog terugkomt!!
Wel zwaar relaxed dat we dit weekend 2x event hebben :):) level 89 cleric zoekt nog iemand voor clanfield!

Haan als je nog wat equip wilt missen dan weet je me wel te vinden he?? O-) O-)
btw heeft iemand nog een goed upgegrade fancy sky of iets over want die krengen zijn niet meer te betalen :(
als iemand nog een party zoekt ik heb 8x dealer en 89 cleric:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met name dat laatste stuk was natuurlijk te verwachten, aardig wat games in azie behalen hoge successen middels de commerciele (itemshop ed) weg te bewandelen. Laat ze maar met een itemshop komen die ook drills en gems verkopen, heb ik echt geen bezwaar tegen :9
En het weglopen van EU mensen hebben ze toch 80% aan hun zelf te danken, zelfs sirius mensen zijn verbaast over de huidige staat van polaris.

En wat 'i'rose betreft, blijft een grote twijfelgeval. Freeplay is natuurlijk een vergaarbak van iritante kiddo's en blijft altijd maar de vraag hoelang ze dit vol kunnen blijven houden. Daarbij zullen groot aantal Prose spelers toch ruff gaan door betere omstandigheden, tot ruff pleite is en dan? :P Maargoed, nu nog een IRC client installeren.. :/

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
SinergyX schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:23:
Met name dat laatste stuk was natuurlijk te verwachten, aardig wat games in azie behalen hoge successen middels de commerciele (itemshop ed) weg te bewandelen. Laat ze maar met een itemshop komen die ook drills en gems verkopen, heb ik echt geen bezwaar tegen :9
En het weglopen van EU mensen hebben ze toch 80% aan hun zelf te danken, zelfs sirius mensen zijn verbaast over de huidige staat van polaris.

En wat 'i'rose betreft, blijft een grote twijfelgeval. Freeplay is natuurlijk een vergaarbak van iritante kiddo's en blijft altijd maar de vraag hoelang ze dit vol kunnen blijven houden. Daarbij zullen groot aantal Prose spelers toch ruff gaan door betere omstandigheden, tot ruff pleite is en dan? :P Maargoed, nu nog een IRC client installeren.. :/
Heb al de bestanden en IRC alleen een account lukt nog niet voor rose.
Hopelijk starks wel en zie ik je ook ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:01:
[...]

als je een account wil heb ik er nog wel 1 voor je als je dat wilt whisper maar ofzo als dat kan via GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Calamor schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:01:

Als je een account aanmaakt, moet de Admin die nog valideren (kan tijdje duren). Afhankelijk wat je hebt ingetypt (pure onzin) wordt hij dus niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:38:
[...]

;). Das mooi.

x2 ook mooi. Ff kijken of we dit weekend ver in de 15x range kunnen komen met mage/cleric combi zal woz ook blij mee zijn als dat lukt. Idd nog geen Wii dus komt mooi uit.
ax3 ik ben wel dit weekend gewoon voltijd aan t werk en weet niet of ik tijd heb om daadwerkelijk te komen spelen :\
dus tis maar te hopen dat je niet te hard gaat.. T_T of ik moet mezelf inrange neerplanten :P zodat ik exp leech ofzo :P (wel goeie oplossing) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoop nog steeds dat er weer een europese Rose Online komt. want gamesrouter was zo slecht nog niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Euro versie komt er niet meer, dat is wel zeker. Er is haast geen markt in europa voor de 'midrange' spellen om het lang vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

SinergyX schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:42:
Is er iemand toevallig dealer/mage (hawker mag ook wel :P) rond de 119-126?
Knight (crossbow taunter) en cleric hebben firepower nodig in Eldeon voor 2x exp ;(
ik heb een 121 scout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158292

HAan,

Jammer om te horen dat je weggaat. Heb helaas niet veel met je kunnen lvlen alleen op eu-rose nog een tijdje. Was altijd gezellig.

Het gaat je goed en wie weet kom je nog wel eens een keertje terug! :)

Idd exp x2 event. Ik heb een mage lvl 105, als mensen willen partyen hoor ik het graag. IGN: EU-Casahvcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 18:05
Anoniem: 158292 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:55:
HAantje,

Jammer om te horen dat je weggaat. Heb helaas niet veel met je kunnen lvlen alleen op eu-rose nog een tijdje. Was altijd gezellig.

Het gaat je goed en wie weet kom je nog wel eens een keertje terug! :)

Idd exp x2 event. Ik heb een mage lvl 105, als mensen willen partyen hoor ik het graag. IGN: Casahvcc
Psst Haan ging weg, niet Haantje ;)

Haan, jammer dat je weggaat
Keuze is bekend en welkom bij de club. :+
Let wel op, het gaat altijd weer even kriebelen. En dan is het heerlijk om terug te kunnen vallen op je oude char die nog mooie eq heeft. Gooi dus niet zomaar alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik bewaar zowiezo alles op mijn characters. De 5 games tot nu toe die ik heb verlaten heb ik nog steeds op elke char de volle outfit :) Beetje nostalgie bewaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158292

Amafi schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:02:
[...]

Psst Haan ging weg, niet Haantje ;)

Haan, jammer dat je weggaat
Keuze is bekend en welkom bij de club. :+
Let wel op, het gaat altijd weer even kriebelen. En dan is het heerlijk om terug te kunnen vallen op je oude char die nog mooie eq heeft. Gooi dus niet zomaar alles weg.
Staat er toch ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

uuuh~ ik ga als het goed is vandaag ook beginnen met spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 136756 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:16:
uuuh~ ik ga als het goed is vandaag ook beginnen met spelen :D
nvm homie :)

[ Voor 14% gewijzigd door ph4nt0m op 08-12-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wtf, verkkoopt iemand skill reset in junon, dacht dat item mall nog niet open was..?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:18:
wtf, verkkoopt iemand skill reset in junon, dacht dat item mall nog niet open was..?
Ik dacht dat items uit die item mall niet verkoop/trade/dropable waren |:(

Als dat wel zo is dan is het echt :w :w economie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag die book ook zojuist.. leuk zooitje daar weer, doet me denken aan die damage-scrolls.
Naja, verderop staat er ook een shop die schijnbaar clanwar mob beetje heeft gefarmed. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
pfff begint men weer :p
t is een event item van zo een pino event.

153 nu ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lees het dan gewoon niet als je er geen zin in hebt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:07:
[...]

Lees het dan gewoon niet als je er geen zin in hebt.. :/
EY doe is lief tegen ph4n :P
vandaag even gespeelt tot lvl 26, ben NIEMAND tegen gekomen de hele weg... dat is wel is wat anders dan irose en erose haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ja er was idd een Skill Reset book te koop in junon maar was gewoon event item niks om je druk over te maken ;)
@ Zabuza: ja op low lvl spots is idd niemand te bekennen, ga anders weer met je soldier spelen ^^

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

vind het wel lekkker heb je nog beetje kans op goede spot :)
snaap heel dat drukter verhaal niet hehe elenden altijd alle spots bezet
geeft mij dit maar hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Na ruim 25 minuten is het geluk, met 2 pc's heen en weer rennen: :D
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/0142897462boss.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Oke, ik ga weer beginnen met NAROSE :9 Ik heb een lvl 94 (cleric) Waar kan ik het beste trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

desert of dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lol NArose & DoD = 100% dood-garantie :P
Je zal richting die drunken beren in luna moeten gaan, daar is het stuk rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200338

Hey guys,
ik heb de topics niet echt gevolgt.
maar ik zou graag rose willen spelen,
een tijdje geleden heb ik de open beta van EUrose gespeeld.
nu world of warcraft + the burning crusades vertyft word ga ik er mee stoppen.
maar since ik een rpg freak ben wil ik rose weer gaan spelen.
is er een manier om rose gratis te spelen ?
en zo ja waar : )
(sorry dat dit waarschijnlijk een hele domme vraag is)

grz Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is er ja maar dat mag hier niet besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:51:
Na ruim 25 minuten is het geluk, met 2 pc's heen en weer rennen: :D
[afbeelding]
En je kreeg als drop een OJ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ja :/ stond al helemaal klaar voor refine.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ga mn account ook maar eens weer activeren. Ben al 2 weken niet meer ingame geweest :X
Shame on me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
SinergyX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:20:
ja :/ stond al helemaal klaar voor refine.. ;(
Lolz, daar heb ik veel gestaan, en nooit één refine gezien, cheap bastard is het :p

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En hij doet nog fokking dmg met zijn aoe :(
Zojuist 123 gehaald, nieuwe goal is 400 acc halen, zit nu op 382 (met mika buff :P).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe go for it
zelf is me doel 100 dit weekend zit nu op 98 half morgen nog 1.5 lvl doen hoop
dat het een beetje opschiet :)
iri laaste beetje duurt zo lang hehe dod schiet ni op solo maar het gaat me lukke al moet
ik de heledag spelen

zo nu lekker stappe :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wordt het niet eens tijd dat de clans uitgezocht worden??
Ik bedoel totaal hebben we nu zo'n 5 of 6 GoT clans waar in iedere clan zo'n 4 a 5 man maximaal actief is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ok Tussenstand voor LoCaLtje op dit moment

vanmorgen 63 nu 87 :) deze cleric gaat erg goed dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:09:
En hij doet nog fokking dmg met zijn aoe :(
Zojuist 123 gehaald, nieuwe goal is 400 acc halen, zit nu op 382 (met mika buff :P).
Waarom zou acc een doel zijn, met 400acc raak je nog bijna niks op paarse mobs, met 1400acc raak je nog niet eens. Acc gaat nog steeds aardig by lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rakkerzero schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:48:
Ik bedoel totaal hebben we nu zo'n 5 of 6 GoT clans waar in iedere clan zo'n 4 a 5 man maximaal actief is ofzo.
valt nu wel mee, was maand terug erger toen ik het zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:48:
LoT valt wel mee :P
laatste tijd is t alleen maar drukker geworden xD
vet veel mensen al 130+ al dan niet 140+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramon ook eindelijk weer gelvld :P 5 lvls gedaan met melk 128 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Psychoot schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:37:
Waarom zou acc een doel zijn, met 400acc raak je nog bijna niks op paarse mobs, met 1400acc raak je nog niet eens. Acc gaat nog steeds aardig by lvl.
Wegens gebrek aan andere uitdagingen in het spel vond ik dit eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Eindelijk is me dealer 85 :) echt super vet deze gear.

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/696/screen011pi6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 174022 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:45:
ramon ook eindelijk weer gelvld :P 5 lvls gedaan met melk 128 nu :)
Jullie spelen NArose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee bijna iedereen die hier post speelt Prose...
Btw local of iemand anders (liefst cleric) nog in voor wat cf?:D:D
ign Deempiej

en is er nog een clan ergens met plek voor 2 zodat ik met iemand naar clanfield kan bvd:)

@haan dan zullen wij vanavond afscheid van je nemen!!!!!!!!!!!!!!! :( ik zou wel master van babies willen zijn hoor als er tenminste niemand anders wilt

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 10-12-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ben vanavond een tijd online om nog wat laatste pics te maken van m'n chars, voordat ik equip ga weggeven ^^ En wie wil master van BabiesOfTweakers worden?
En ik ben erg benieuwd naar de verrassing van ph4ntom :P

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 10-12-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb inmiddels Jrose main/rose evolution client gedownload,
is het dan mogelijk om de Prose patch er overheen te gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

haan -> time and place dan zal ik er ook zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:53:
Ik ben vanavond een tijd online om nog wat laatste pics te maken van m'n chars
ben jammergenoeg uit eten vanavond, hoop dat ik nog op tijd terug ben
Anoniem: 200338 schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:04:
ik heb inmiddels Jrose main/rose evolution client gedownload,
is het dan mogelijk om de Prose patch er overheen te gooien ?
nope, gaat niet, alleen prose client kun je prose mee spelen

[ Voor 36% gewijzigd door 4th op 10-12-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor de naRose spelers:
Ik heb via een google ad de volgende site gevonden:
http://www.offgamers.com/rose-c-1816.ogm

Je kan daar zulie kopen voor naRose. Leonis server = naRose toch??

Alleen geen idee of die site wel te vertrouwen is. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 10-12-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er hier niemand met een clan die leeg is want ik zou graag voor clanfield zometeen een clan beschikbaar willen hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Damy OrderOfTweakers heeft plek vrij
IK kom nu wel ff ingame. Channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:14:
Voor de naRose spelers:
Ik heb via een google ad de volgende site gevonden:
http://www.offgamers.com/rose-c-1816.ogm

Je kan daar zulie kopen voor naRose. Leonis server = naRose toch??

Alleen geen idee of die site wel te vertrouwen is. :?
lol en de prijze die ze vragen 150m zulies over de 100 dollar dan be je tog ziek als je dat koopt

ow en me dealer is bourq geworden hehe :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 111694 op 10-12-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zo, van 119 naar 125 en mika van 126 naar 131, vind het weer best :). Kunnen nu we rustig een week over 1 lvl gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft er iemand nog een accountje over :D
ik wacht al way langer dan 24 uur en hij is nog steeds niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 200338 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:56:
heeft er iemand nog een accountje over :D
ik wacht al way langer dan 24 uur en hij is nog steeds niet geactiveerd.
Als je wacht voor RuffRose gewoon ff geduld hebben. Admin Glov zal je account binnen 1 a 2 dagen max geactiveerd hebben. Zeker in het weekend duurt een account activatie @ RuffRose wat langer als dat ze zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat is er nu eigenlijk precies gebeurd dat mensen Ruff Rose hier haten...ik hoorde verschillende dingen, maar heeft Deebee de betaalde Rose toen gehackt? De een zegt dit en de ander dat. Ik ben wel benieuwd wat er precies gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag van 127 naar 134 50% gegaan :) dankje voor de party race

btw valt me op als wij op eldeon zitte krijge we nooit ghosts komt 1 high lvl aanlope hoppa 5 ghosts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

hotdog92 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:58:
Wat is er nu eigenlijk precies gebeurd dat mensen Ruff Rose hier haten...ik hoorde verschillende dingen, maar heeft Deebee de betaalde Rose toen gehackt? De een zegt dit en de ander dat. Ik ben wel benieuwd wat er precies gebeurt is.
GoT heeft een policy tegen private servers aangezien zij zich in een grijs bevinden. Dus over bepaalde zaken mag je wel hier van ruff rose praten maar niet teveel in detail aka links etc.

Cleric nu in de 161 en mage 157 ;). Ph4 ook 156 dus zitten nu in range met woz xD.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 10-12-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou 160 en we kunnen lekker party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
sali po party wozzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Laatst online: 10-06 22:55
weet ook iemand een alternatieve plaats op prose te downloaden op de site doet ie het niet ik wou namelijk ook gaan spelen maar kan de client niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tot hoelaat onze tijd blijft de x2 event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
omg @ taalgebruik op ruffrose..
ik bn bst aardig horw , alleen van dat soort ventjes word ik gwn un beetje chaggie

Nofi naar de <16 onder ons, maar wat een kiddo's :/

En dan een tweakers vraagje:
als ik rose wil opstarten begint mn hele computer te trippen en loopt hij vast hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat heb ik niet en pas op je woorden he ik ben in januari ook 16 dus na januari mag je van mij part praten over kiddo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
maxkoe schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:11:
weet ook iemand een alternatieve plaats op prose te downloaden op de site doet ie het niet ik wou namelijk ook gaan spelen maar kan de client niet downloaden
Download de Evo client hier:
http://download.eu-rose.com/index.php?page=clients

Edit: Laat maar :/

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-12-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
HTTP Error 404 - File or directory not found. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:33:
omg @ taalgebruik op ruffrose..
ik bn bst aardig horw , alleen van dat soort ventjes word ik gwn un beetje chaggie

Nofi naar de <16 onder ons, maar wat een kiddo's :/

En dan een tweakers vraagje:
als ik rose wil opstarten begint mn hele computer te trippen en loopt hij vast hebben jullie dat ook?
Dat je pc vast loopt is een no-life protectie... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

weer een heel mooi getal bereikt, nog 9 lvls en heb alle skills die ik al geleerd heb maxed, ik heb alleen howl en taunt niet.

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/9401/screen225on9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Gisteren geen tijd meer gehad om localtje te pompen maar hij begint nu wel aardig richting sec job te komen :)

w00h00

ik begin alleen wel te merken dat ik cleric leuker begin te vinden dan champ, maar dat zal ook wel komen door het makkelijk kunnen aanvallen met ranged wapens ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Ax3 MOL is toch alweer meer waard geworden :) heb hem verkocht voor 250mil zulie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

hehe das zeker nice evo.

Moet zeggen dat er nu in Lot ook goed geleved word. Zitten nu heel wat mensen in de 13x-14x range. Ik zou zeggen gewoon doorgaan ;).
Anoniem: 161022 schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:57:
Ax3 MOL is toch alweer meer waard geworden :) heb hem verkocht voor 250mil zulie xD
Tja zo kan je wel steeds blijven wachten ;). Ik wou idd gewoon 200m ervoor hebben. Maar nice man ;).

[ Voor 48% gewijzigd door William/Ax3 op 11-12-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ben net nog wat wezen refinen, maar alles wat ik naar (6) probeerde failt steeds maar naar (5) lukte bijna alles wel, had ik wat eerder moeten doen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 141799 schreef op maandag 11 december 2006 @ 03:38:
weer een heel mooi getal bereikt, nog 9 lvls en heb alle skills die ik al geleerd heb maxed, ik heb alleen howl en taunt niet.

[afbeelding]
Je helm hoger refined dan de rest? :P
Ken jij toevallig ook knights rond dat lvl? Ik blijf me maar verbazen over de 2 (???) dodge buffs die knights later krijgt, wat het hele nut van die 2 buffs zijn. :? Ik heb namelijk wel taunt/howl maxed dus kan ik mischien die 2 dodge skills skippen om de rest wel maxed te halen.

Gebeurd nu regelmatig dat ze allemaal party vragen aan mika, maar op het moment dat we zeggen dat ik er ook bij hoor, haken ze opeens af. Zo erg is een knight toch niet? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:06:
[...]

Ken jij toevallig ook knights rond dat lvl? Ik blijf me maar verbazen over de 2 (???) dodge buffs die knights later krijgt, wat het hele nut van die 2 buffs zijn. :? Ik heb namelijk wel taunt/howl maxed dus kan ik mischien die 2 dodge skills skippen om de rest wel maxed te halen.

Gebeurd nu regelmatig dat ze allemaal party vragen aan mika, maar op het moment dat we zeggen dat ik er ook bij hoor, haken ze opeens af. Zo erg is een knight toch niet? ;(
enige wat je aan een knight heb is tanken @ mc :P
maar 2 mages en 1 cleric is eigenlijk ook wel voldoende dus is en knight niet zo nodig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

@haan, thx voor de gloves man, moet vandaag weer beginnen met werken, vakantie is weer voorbij, hoop dat ik je vanavond nog tegenkom ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:40:
[...]
enige wat je aan een knight heb is tanken @ mc :P
maar 2 mages en 1 cleric is eigenlijk ook wel voldoende dus is en knight niet zo nodig xD
Op Marsch en straks op Sikuku Dungeon ben je ook wel blij met een Knight ;)

@Sinergy, ik ben rond dat lvl en die Shield Barrier (dodge up) zou ik nog niet nemen, ik zou die andere nemen wat ook def mee brengt. Die dodge skill neem ik pas als ik extra sp over heb, maar daarvoor moet je ook dex gaan pompen wat ik niet doe. Je hebt ook weinig aan die % dodge up eigenlijk als je geen dex hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:46:
[...]

Op Marsch en straks op Sikuku Dungeon ben je ook wel blij met een Knight ;)

@Sinergy, ik ben rond dat lvl en die Shield Barrier (dodge up) zou ik nog niet nemen, ik zou die andere nemen wat ook def mee brengt. Die dodge skill neem ik pas als ik extra sp over heb, maar daarvoor moet je ook dex gaan pompen wat ik niet doe. Je hebt ook weinig aan die % dodge up eigenlijk als je geen dex hebt.
t was nie zo bedoeld :P
maar gewoon voor hem met zijn lvl xD
ik zie heb niet zo gauw op die plekken tanken :P

edit:

oja ax3 :P de party die ik meenam naar MC gister met de gazers was wle gezellig :P tot een uur of 0.45 doorgegaan T_T ik zit nu op 156 en 90% zoiets :P
helaas net niet de 157 kunne halen. we hadden geen cleric meer :P

[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 11-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nu net battle march genomen (20%def, 20% atk) welke 50 sec duurt en 6minuten ofzo recharge heeft. Stackt uiteraard niet met cleric buffs, weer zo'n kansloze skill. En Marsch, dat is iets van lvl190+? 65 lvls kansloos voelen.. pijnlijk :/

MC tanken is best saai, in 1 lijn MC -> ik -> bonfire -> cleric en je kan rustig koffie gaan drinken. De 3 MC room nog niet getest, te weinig fire-power :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

SinergyX schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:06:
[...]

psychoot is rond mijn lvl maar die had je post hier al gevonden.

en denk niet dat knight zwak is ik weet nog pre-evo dat champ sterker meer m-speed en niet zo gek midner def had maar sinds evo moet ik zeggen dat ik liever knight wil zijn dan champ, maar vanaf mc is het pas nodig eingleijk een knight te hebben in party een knight kan daar al vrij snel zitten EU-nausea die ook veel rond de gazers hangt op vent etc zit er al vanaf lvl 135 waar een champ zich pas vanaf 140-145 kan vertonene.

zodra je een party members met aoe hebt in die gebieden of zelfs al op eldeon kan jij daar lvlen.

en een knight gaat nooit dood. (of zijn schild moet kapot gaan met 20 stenen aan mc achter zich aan, pre-evo momentje voor psy)

wat betreft self-buffs wat voor elke class geld als die max lvl zijn zijn ze sterker als die van cleric of de cleric zou 400+ int moeten hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 11-12-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 141799 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:32:
[...]

psychoot is rond mijn lvl maar die had je post hier al gevonden.

en denk niet dat knight zwak is ik weet nog pre-evo dat champ sterker meer m-speed en niet zo gek midner def had maar sinds evo moet ik zeggen dat ik liever knight wil zijn dan champ, maar vanaf mc is het pas nodig eingleijk een knight te hebben in party een knight kan daar al vrij snel zitten EU-nausea die ook veel rond de gazers hangt op vent etc zit er al vanaf lvl 135 waar een champ zich pas vanaf 140-145 kan vertonene.

zodra je een party members met aoe hebt in die gebieden of zelfs al op eldeon kan jij daar lvlen.

en een knight gaat nooit dood. (of zijn schild moet kapot gaan met 20 stenen aan mc achter zich aan, pre-evo momentje voor psy)
op dat mooie kom ik even terug over nausea
tis echt de slechtste tank EVER.
ik zat net in een party en paar minuten later als er 8 stenen zijn leeg gehaald is ie opeens weg en komt ie later terug met de smoes dat ie dc heeft, zijn moeder heeft cker op de pwr knop gedrukt en kreeg mooie 3% eraf door hem. >.<
die neem ik iig NOOOOOIT meer mee waardeloze gast.
en als je dus kijkt wat een sterke en wat een zwakke knight is.
zou ik zeggen psychoot weet hoe hij knight moet zijn en nausea niet :P
maar gister hele leuke gesprekken gehad op ventrilo met panic celtic en de anderen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
wat betreft self-buffs wat voor elke class geld als die max lvl zijn zijn ze sterker als die van cleric of de cleric zou 400+ int moeten hebben
Moet toegeven inderdaad, ik ga (of kan me iig niet herinnneren buiten DoD door pvp) nooit dood. Echter krijg ik zelf ook amper wat dood, hopelijk dat de 145 skill dan wel weer apart van de andere 2 skills recharged.
Dan die selfbuffs, cleric kan ze nonstop geven. Battle march is maar 50 secs en de overige buffs die ik heb zijn nog niet eens 10% van wat een cleric bufft.

Ik mis gewoon mijn pre-evo Knight. Lekker aoe's, vet spammen met skills. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
Ach als ik moet kiezen tussen een cleric of een knight meenemen neem ik idd toch liever een cleric mee ;). Heals en die steen summons zijn gewoon zo nice om te hebben. En zoals ph4 ook al zegt wtf moet je met een knight at mc als je 1 cleric en 2 mages heb? Niks. Ligt gewoon puur aan de samenstelling/plaats/lvl van chars wat wel en niet een goede samenstelling c.q samenwerking is in een party.

Btw je zegt elke class.. Nou ermm mage heeft echt never nooit niet een betere buff als een cleric dus dat verhaal klopt niet... Gaat denk ik ook op voor dual raiders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.