[PC MMORPG] ROSE Online - deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:41
Ik heb nu net battle march genomen (20%def, 20% atk) welke 50 sec duurt en 6minuten ofzo recharge heeft. Stackt uiteraard niet met cleric buffs, weer zo'n kansloze skill. En Marsch, dat is iets van lvl190+? 65 lvls kansloos voelen.. pijnlijk :/

MC tanken is best saai, in 1 lijn MC -> ik -> bonfire -> cleric en je kan rustig koffie gaan drinken. De 3 MC room nog niet getest, te weinig fire-power :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2006 13:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

SinergyX schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:06:
[...]

Je helm hoger refined dan de rest? :P
Ken jij toevallig ook knights rond dat lvl? Ik blijf me maar verbazen over de 2 (???) dodge buffs die knights later krijgt, wat het hele nut van die 2 buffs zijn. :? Ik heb namelijk wel taunt/howl maxed dus kan ik mischien die 2 dodge skills skippen om de rest wel maxed te halen.

Gebeurd nu regelmatig dat ze allemaal party vragen aan mika, maar op het moment dat we zeggen dat ik er ook bij hoor, haken ze opeens af. Zo erg is een knight toch niet? ;(
psychoot is rond mijn lvl maar die had je post hier al gevonden.

en denk niet dat knight zwak is ik weet nog pre-evo dat champ sterker meer m-speed en niet zo gek midner def had maar sinds evo moet ik zeggen dat ik liever knight wil zijn dan champ, maar vanaf mc is het pas nodig eingleijk een knight te hebben in party een knight kan daar al vrij snel zitten EU-nausea die ook veel rond de gazers hangt op vent etc zit er al vanaf lvl 135 waar een champ zich pas vanaf 140-145 kan vertonene.

zodra je een party members met aoe hebt in die gebieden of zelfs al op eldeon kan jij daar lvlen.

en een knight gaat nooit dood. (of zijn schild moet kapot gaan met 20 stenen aan mc achter zich aan, pre-evo momentje voor psy)

wat betreft self-buffs wat voor elke class geld als die max lvl zijn zijn ze sterker als die van cleric of de cleric zou 400+ int moeten hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 11-12-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:59
Anoniem: 141799 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:32:
[...]

psychoot is rond mijn lvl maar die had je post hier al gevonden.

en denk niet dat knight zwak is ik weet nog pre-evo dat champ sterker meer m-speed en niet zo gek midner def had maar sinds evo moet ik zeggen dat ik liever knight wil zijn dan champ, maar vanaf mc is het pas nodig eingleijk een knight te hebben in party een knight kan daar al vrij snel zitten EU-nausea die ook veel rond de gazers hangt op vent etc zit er al vanaf lvl 135 waar een champ zich pas vanaf 140-145 kan vertonene.

zodra je een party members met aoe hebt in die gebieden of zelfs al op eldeon kan jij daar lvlen.

en een knight gaat nooit dood. (of zijn schild moet kapot gaan met 20 stenen aan mc achter zich aan, pre-evo momentje voor psy)
op dat mooie kom ik even terug over nausea
tis echt de slechtste tank EVER.
ik zat net in een party en paar minuten later als er 8 stenen zijn leeg gehaald is ie opeens weg en komt ie later terug met de smoes dat ie dc heeft, zijn moeder heeft cker op de pwr knop gedrukt en kreeg mooie 3% eraf door hem. >.<
die neem ik iig NOOOOOIT meer mee waardeloze gast.
en als je dus kijkt wat een sterke en wat een zwakke knight is.
zou ik zeggen psychoot weet hoe hij knight moet zijn en nausea niet :P
maar gister hele leuke gesprekken gehad op ventrilo met panic celtic en de anderen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:41
wat betreft self-buffs wat voor elke class geld als die max lvl zijn zijn ze sterker als die van cleric of de cleric zou 400+ int moeten hebben
Moet toegeven inderdaad, ik ga (of kan me iig niet herinnneren buiten DoD door pvp) nooit dood. Echter krijg ik zelf ook amper wat dood, hopelijk dat de 145 skill dan wel weer apart van de andere 2 skills recharged.
Dan die selfbuffs, cleric kan ze nonstop geven. Battle march is maar 50 secs en de overige buffs die ik heb zijn nog niet eens 10% van wat een cleric bufft.

Ik mis gewoon mijn pre-evo Knight. Lekker aoe's, vet spammen met skills. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2006 15:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
Ach als ik moet kiezen tussen een cleric of een knight meenemen neem ik idd toch liever een cleric mee ;). Heals en die steen summons zijn gewoon zo nice om te hebben. En zoals ph4 ook al zegt wtf moet je met een knight at mc als je 1 cleric en 2 mages heb? Niks. Ligt gewoon puur aan de samenstelling/plaats/lvl van chars wat wel en niet een goede samenstelling c.q samenwerking is in een party.

Btw je zegt elke class.. Nou ermm mage heeft echt never nooit niet een betere buff als een cleric dus dat verhaal klopt niet... Gaat denk ik ook op voor dual raiders....

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.