Ben ook ah denken om gewoon zonder clan door te gaan aangezien van Gazers bijna niemand online is, maja we zullen zien.
[ Voor 39% gewijzigd door Psychoot op 21-11-2006 15:11 ]
Verwijderd
Tja, als er problemen met LoTers, moet iemand dat melden, als er geen melding is dan kunnen we ook niks aan doen.Kaytjuh schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:04:
Ik krijg een paar tips dat de Tweakers wat beter op hun members moeten letten, omdat sommige mensen de Tweakers een slechte naam geven![]()
Vraag me af wie dat zijn.....
Hoorde van de Gazers dat Healster zich nog al misdragen had, maar weet niet wat daar aan vooraf is gegaan dus geen mening, maar Die zit in OoT dus moet OoT leader dat maar op pakken.
Verwijderd
en qua clan kan je niet zo op aan met die namen van subchars dat ik poste per dag kan een clan verschillen, zodra je in junion zonder clan loopt word je al geinvite
hm ja maar dat is cf en typisch wij killen altijd op cf en zeiken als wij gekilled worden4th schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:21:
[...]
zoek topic maar eens na op xbanex of piratesofjunon, deze heeft verschillende mense in cf zonder enige redenen gepkd... deze gaat er nog paar keer aan
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@rakkerzero: vergeet volgende keer je pijlen niet hè
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hehe dat was ik ja. En dat alles omdat we dachten dat die gast weer een andere clanmate lastig vielHaan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:
Mooiste was laatst nog toen ik even in EvoElite clan zat 2 mensen (volgens mij jip en marinohawker) iemand wouden gaan killen op cf en vervolgens zelf dood gingen en dat het vervolgens een ander char van een clangenoot bleek te zijn
Is er vanavond nog ergens een party met lvl 9x waar ik met mn lvl 92 char in kan?
Inmiddels 20k (naja: 19.979) pijlen gekochtHaan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:
Mooiste was laatst nog toen ik even in EvoElite clan zat 2 mensen (volgens mij jip en marinohawker) iemand wouden gaan killen op cf en vervolgens zelf dood gingen en dat het vervolgens een ander char van een clangenoot bleek te zijn
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Mayumii moet iets aan zn voeten laten doen
edit:
Misschien dat het daardoor komt ja. Ik heb nu 2 schermen en heb voor de gein er eens even 2048*768 van gemaakt. Had ze pas weer naar 1 scherm terug gezet maar toen stond mn inventory ergens in het voormalig 2e scherm.SinergyX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:54:
jij aan je beeldschermBeetje uitgerekt
edit:
double you tee eff?![]()
![]()
Weet iemand trouwens of het mogelijk is met een Ati kaart om een game te vertellen op welk scherm die draait. Hij draait nou namelijk op het scherm waar ik hem niet op wil.
Dat geld slaat trouwens echt weer nergens op. In plek van dat ze nou gewoon met die item mall komen
[ Voor 81% gewijzigd door jip_86 op 21-11-2006 21:24 ]
edit:
double you tee eff?
[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2006 19:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De oot leader in kwestie heeft al 2x gezegd zijn functie neer te leggen en vragen of een andere ervaren rosespeler en tweaker de clan over wil nemen, dus bij deze is rakker meteen genomineerd. healstar wordt zometeen gekickt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:20:
[...]
Tja, als er problemen met LoTers, moet iemand dat melden, als er geen melding is dan kunnen we ook niks aan doen.
Hoorde van de Gazers dat Healster zich nog al misdragen had, maar weet niet wat daar aan vooraf is gegaan dus geen mening, maar Die zit in OoT dus moet OoT leader dat maar op pakken.
@edit: @fly, ook nog even over die shocker, ben elke avond na 11 online als je die dan keertje over wilt laten kopen, thx
[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 21-11-2006 23:39 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Ik vind ook beetje raar af en toe zie veel mensen Oot en BoT joinen maar ook weer leaven sommige ken ik totaal niet eens bijvoorbeeld healstar.4th schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:55:
[...]
De oot leader in kwestie heeft al 2x gezegd zijn functie neer te leggen en vragen of een andere ervaren rosespeler en tweaker de clan over wil nemen, dus bij deze is rakker meteen genomineerd. healstar wordt zometeen gekickt.
@Fly (3de keer) Heb jij die Abyss rifle nog want die wil ik graag lenen als je de eerst volgende keer online bent zou je me dan die willen uitlenen dankje, en als ik er nie ben ff aan iemand geven die wel veel online kjan zijn op dit momend
@bout Stargazers/Tweakers Uhm laten we beide ons excuses aanbieden en dan weer vrolijk verder spelen
Ik vind het prima om leader te zijn.4th schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:55:
[...]
De oot leader in kwestie heeft al 2x gezegd zijn functie neer te leggen en vragen of een andere ervaren rosespeler en tweaker de clan over wil nemen, dus bij deze is rakker meteen genomineerd. healstar wordt zometeen gekickt.
Ik moet alleen nog wat dingen uitvinden hoe dingen werken, maar dat komt wel goed.
btw. Er was me iets opgevallen.
Zie het volgende clanicon:

Als je goed kijkt, dan zie dat de randen van dat icon mooi geantialiased is.
Misschien maar eens kijken of ik dat met Henkie ook voor elkaar gan krijgen
Verwijderd
Maby dat zabuza het LoT/OoT legertje komt aansterken
Verwijderd
F2P no way, mja verder vermaakt iedereen zich wel als je nou ingame zou joinen zitje zelfs in party range van vele mensen. Verder is het rasisme tegen EU flink gedaalt.en opzich kan je makkelijk door lvlen tot de 200 omdat de hoogste mobs nu groen worden op 198 in de laatste map op eldeonVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 02:12:
Heey mannen, hoe is het in prose dan?ik zelf heb al deze tijd rrose gespeelt, maar na de reset geen zin om weer overnieuw te beginnen... mijn vraag is dus of prose nog beetjuh wat geworden is? (heb er nog een lvl 90 soldier, zabuza
) ik pikte op @ prose forum dat get f2p word? zo mooi wezen... maar kan ik gewoon onderhand al betalen met CC?
Het aantal bugs is groter dan ooit btw, het ontwikkelteam is the veel met item mall bezig en de komende 3 maanden komt er gen niewe patch, iedereen is al aan een 4e of 5e char bezig en vele blijven er steken rond de 140 hier om dan weer overniew te beginnen klein detail
hehe ja dat was EU-holeinthewall toen die ze probeerde te PKenHaan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 08:16 ]
hey zabuza ^_^Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 02:12:
Heey mannen, hoe is het in prose dan?ik zelf heb al deze tijd rrose gespeelt, maar na de reset geen zin om weer overnieuw te beginnen... mijn vraag is dus of prose nog beetjuh wat geworden is? (heb er nog een lvl 90 soldier, zabuza
) ik pikte op @ prose forum dat get f2p word? zo mooi wezen... maar kan ik gewoon onderhand al betalen met CC?
t word geen f2p, je kan met digital martian betalen kijk maar ffkes op de site
en t zou leuk zijn als je ook komt
Bij de 1st job skills kan je door Demolition Expertise te nemen (ja weet het is een launcher skill) ook gebruik maken van Weapon Expertise. (Bourgh heeft toch zat sp om dat extra erbij te nemen).
Maar nou is mijn vraag werkt Stockpile ook met een gun als je Shrapnel Burst neemt. Kost 9 sp extra en ja ik weet dat Stock kennelijk nog bugged is, maar voor geval dat zeg maar lijkt me het wel leuk om te nemen op deze manier. Boeiend die 9 sp.
Gun heeft idd wel veel leukere skills op 2nd job.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Nu nog 3 talis hunten en 2 lvls voordat ik genoeg str heb
Edit: heb mijn 2maanden card van MM mogen inruilen
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2006 10:37 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

ja er zijn genoeg mensen die veel meer hebben, maar ik ben er blij mee
En een paar van m'n chars op de foto

@ax3: volgens mij is er geen een tweaker die bourg is tot nu toe. Skills van gun bourg zien er inderdaad wel leuk uit met stun enzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 22-11-2006 10:53 ]
Verwijderd
Zal me best doen vanaaf er te zijn, maar GF komt ook langs dus zal weer lastig woorden, welke Char zit jij meestal dan ? Ik vaak op eu-flyingdutch me mage nooby nu.4th schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:55:
[...]
@edit: @fly, ook nog even over die shocker, ben elke avond na 11 online als je die dan keertje over wilt laten kopen, thx
Ik heb wel die laagste paarse dealer gun, verder niks. Nooit gehad verder ook hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:32:
[...]
@Fly (3de keer) Heb jij die Abyss rifle nog want die wil ik graag lenen als je de eerst volgende keer online bent zou je me dan die willen uitlenen dankje, en als ik er nie ben ff aan iemand geven die wel veel online kjan zijn op dit momend
@bout Stargazers/Tweakers Uhm laten we beide ons excuses aanbieden en dan weer vrolijk verder spelenzand erover wat er ook is gebeurt.
@ gazers, Ik zal wachten op angeel zijn excuuses, niet dat dat ooit zal komen
@Sinergy: inderdaad een beetje creatief fotoshoppen en er op letten dat je alles op zelfde ingame tijdstip doet
Ik heb hem aan 4th gegeven, wegens ruimte gebrek was dat volgens mijHaanJe gaat me toch neit vertellen dat de gun waar ik en wozzie dagen op grinden zijn geweest
kwijt is arme tweakers ook altijd

[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 22-11-2006 11:25 ]
HaanHaan schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:02:
Over die abyss rifle: laatste keer dat ik die zag, was toen ik hem aan 4th gaf. Wat er daarna mee is gebeurt weet ik niet.
@Sinergy: inderdaad een beetje creatief fotoshoppen en er op letten dat je alles op zelfde ingame tijdstip doet
Ik wil even de status van iedereen uit OoT weten.
Komen jullie nog terug, stop je met Rose of ..??
Deze vraag stel ik aan:
- Sick0
- EU-Semmy
- EU-Wiebe
- EU-Bigkiller
Laat het me zosnel mogelijk weten via ingame PM/mail of dit forum!
Mocht ik binnen een week niks horen, dan lig je eruit. Niet om vervelend te zijn, maar op de clan schoon te houden van offliners. Als je weer gaat spelen, mag je er gewoon weer in natuurlijk
Er zijn op dit moment 6 plaatsen vrij in OoT. Dus genoeg plaats voor nieuwe leden
Btw. Als jullie een speler tegenkomen met de naam Danicka, killen die klojo. Loopt zonder reden mensen te killen.
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 22-11-2006 12:46 ]
Verwijderd
zegt ie maarVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:05:
Ik zou graag dan willen weten wie de abyss rifle heeft xD wil me dealer 100 maken Haha gister me edge gun naar 4 gemaakt zag een 4th talis voor maar 575k
@ax3
ik zie dat je niks verkocht heb van al die leuke dingen
zou je die knuckles anders ff achter kunnen houden voor me?
enneuh me raidertje is dus net 50 geworden
even stieken CF in
lvls van me huidige char zijn
128 mage 117 cleric 68 bourgois champ 67 raider 50
toch zo een 430 lvlsl
me chick raider heeft geen baard meer
nu is ze ondeugend meisje die voor alles in is hahahaha
[ Voor 16% gewijzigd door ph4nt0m op 22-11-2006 14:26 ]
Dus?ph4nt0m schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:12:
me chick raider heeft geen baard meernu een coole geek bril
nu is ze ondeugend meisje die voor alles in is hahahaha

[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2006 15:23 ]
Verwijderd
Ik sta niet in het lijstje maar ben ook niet vaak online op OoT. Dit heeft te maken dat ik een ander char heb, die is bijna lvl 97. Zodra deze lvl 100 is ga ik mijn Hawker die in OoT zit weer lvlenRakkerzero schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:44:
Vanaf heden ben ik Clan Leader van OrderOfTweakers. 4th gaat een altclan beginnem.
Deze vraag stel ik aan:
- Sick0
- EU-Semmy
- EU-Wiebe
- EU-Bigkiller
Mocht ik binnen een week niks horen, dan lig je eruit. Niet om vervelend te zijn, maar op de clan schoon te houden van offliners. Als je weer gaat spelen, mag je er gewoon weer in natuurlijk
Er zijn op dit moment 6 plaatsen vrij in OoT. Dus genoeg plaats voor nieuwe leden
Btw. Als jullie een speler tegenkomen met de naam Danicka, killen die klojo. Loopt zonder reden mensen te killen.
Wordt net #^$@#$^8#$ voor de 2e keer vandaag gepk'ed. Stomme mage die zn phantom sword sneaky op me af stuurt.
Ik kom binnenkort wel weer terug, op het moment druk bezig met schoolRakkerzero schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:44:
Kuch, clericRakkerzero schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:05:
IK had je pas online gezien, dus wist dat je nog speelde. Daarom sta je niet in het lijstje
Wordt net #^$@#$^8#$ voor de 2e keer vandaag gepk'ed. Stomme mage die zn phantom sword sneaky op me af stuurt.
die gast was wel aan t potten zeg. nub mage >.>
maar goed. vanavond of morgen is ie van mij ^_^
dan hebbik stealth yay
Verwijderd
Spullen vinden en verkopenVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:21:
Maar 500+k?kan me herinneren dak 1,2 mil had op mijn soldier toen ik weg ging... vond ik aardig wat, ik zag net op screenies dat jullie godse vermogen aan zullies hadden haha, hoe krijgen jullie dat zo voormekaar
Tja gebruik maken van de economie thats all. Hunt gewoon heel wat tali, koop zo nu en dan goedkoop leuk spul en verkoop het duurder. + Als je nog mzzl heb dat je iets leuks zoals een MOL achter hebt/had ja dan gaat het hard.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:21:
wat, ik zag net op screenies dat jullie godse vermogen aan zullies hadden haha, hoe krijgen jullie dat zo voormekaar
Lol hoe kan het toch dat jullie zo vaak mot hebben op CF?
[ Voor 87% gewijzigd door Zeror op 22-11-2006 17:12 ]
Verwijderd
Die site is de officiele payment methode voor credit card. Volledig te vertrouwen dus.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:29:
Ik had gekeken op de site die ph4nt aanraade (Digital martian), maar ik vond et er erg onproff uit zien + je kan er zullies kopen? dat mag tog niet haha, hebben jullie wat feedback over dat bedrijf? niet zo zin om geld kwijt te raken hehe
Verwijderd
Welke stats heb je dan nodig? en heeft iemand heer ervaring mee ofzo?
nou ermm con en sen. Str niet nodig als je gun bent. Pre evo adde dex ook na zoveel points ap maar geen idee of dat nog zo is. Ik ben eerst full con in ieder geval tot laaste gun draagbaar is, dan ga ik is an sen beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:55:
Een vraagje. Voor een Gun Bourg.
Welke stats heb je dan nodig? en heeft iemand heer ervaring mee ofzo?
Het is een semi-pro bedrijf welke puur 'kleinere' games helpt om goedkoop gameplay te verkopen. Net even zitten praten met 1 gast, die kwam ingame om mijn 1mil te brengenVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:29:
Ik had gekeken op de site die ph4nt aanraade (Digital martian), maar ik vond et er erg onproff uit zien + je kan er zullies kopen? dat mag tog niet haha, hebben jullie wat feedback over dat bedrijf? niet zo zin om geld kwijt te raken hehe
Verwijderd
Ben benieuwd waneer de volgende updates worden gedaan:
- friendlist bug
- Drop bug ( dragon scales, feathers etc)
- drills?
- refines van andere items bijv blauwe items van lvl 140, wapens onder de lvl 100 bijvoorbeeld sniper gun is nog steeds 6th grade talis
- fatsoenelijke drops van eq van normale mobs wanneer kun je weer eens zon avond leuk hebben dat je met 3-4 dragon knuckles en 5 armors met wat leuke refines terug komt uit een map bijvoorbeeld tempel.
Het is echt saai geworden sinds evolution beetje jammer want het hoort juist steeds beter te gaan.
( weet niet hoe dit is op eldeon de drops van mobs maar zal wel het6zelfde zijn)
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 19:42 ]
Klik voor grotere detailed pic

vlnr: miikkaa, Encore, xCheriex, Mika, Dommz, BroozerX, MaceX, SinergyX, SinesterX
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2006 20:53 ]
Ik ben nog payed, en kom binnekoort terug. Had een tijdje straf, ik was een tijd buiten bezig. En ik ga binnekoort naar een lan party. Maar ben ook veel bezig met werk de laatste tijd. Dus daarom was ik niet zo vaak online meer. Maar ik zal binnekoort nog wel weer ff online komen denk ik. Moet tog echt nog ff de lvl 100 halen voor ik stopRakkerzero schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:44:
Vanaf heden ben ik Clan Leader van OrderOfTweakers. 4th gaat een altclan beginnem.
Deze vraag stel ik aan:
- Sick0
- EU-Semmy
- EU-Wiebe
- EU-Bigkiller
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
zet nu weer rose aan, had dcXouxic schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:07:
[...]
Ik ben nog payed, en kom binnekoort terug. Had een tijdje straf, ik was een tijd buiten bezig. En ik ga binnekoort naar een lan party. Maar ben ook veel bezig met werk de laatste tijd. Dus daarom was ik niet zo vaak online meer. Maar ik zal binnekoort nog wel weer ff online komen denk ik. Moet tog echt nog ff de lvl 100 halen voor ik stop
@xouxic, kan ik die bf wings dan terug krijge? thx
@sac, je gun krijg je zo denk ik
@fly, ben online met shop op 44th, als je die toevoegt zie ik het meteen want staat hier op andere comp op
@de rest... who knows
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
PS: op eldeon dropped wel eq van normale mobs. Op xita en shady redelijk rare maar in forest en zeker in marsch dropped het best vaak.
@ Gravity/Triggersoft, zijn nu druk bezig met het ontwikkelen van die mileage systeem. Voorlopig komen er geen andere updates dan mileage stuff. Beetje jammer.jip_86 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:20:
Ik snap echt niet wat ze daar uitvoeren. Iets als feathers en dragon scales in game brengen moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me.
kijk dat is nou eens niceGood morning pRose players!
No updates today on main world and Tala. The patch was already applied last Monday. Estimated downtime is 3-4 hours. No need to feel bad because we have a lot in store for you guys this coming weeks.
Nov 30 - ver121 TALA (details will be posted next week).
Early December - target date for the Rose Item Mall (watch out for the announcement).
Dec 14 - ver121 SIRIUS/POLARIS
Thank you.
kunnen we eindelijk wat verwachten van die item mall
niet zo negatief
[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 23-11-2006 10:19 ]
En CF met deze character voorgoed verlaten
Gz alvast Rakker.Rakkerzero schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:53:
Zojuist lvl 89 (94% exp) gehaald. Vandaag gaat Rakkertje eindelijk zn eerste voet op Eldeon zetten![]()
En CF met deze character voorgoed verlaten
Btw kep idd ook nu 1 noob boven de 90 en een andere die het snel zal zijn. Ik zoek ermm iemand die net boven de 100 is om zeg maar me te helpen in dod om die twee snel op 100 te kunnen zetten
Uitgaan van het ergste voorkomt teleurstelling
lvl 110 hier maar dan heb je dus een brugje nodig... maargoed die buffs mogen toch wel komenWilliam/Ax3 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]
Gz alvast Rakker.
Btw kep idd ook nu 1 noob boven de 90 en een andere die het snel zal zijn. Ik zoek ermm iemand die net boven de 100 is om zeg maar me te helpen in dod om die twee snel op 100 te kunnen zetten. Beloning->buffs van een 146 cleric om het sneller te doen ^^.
Verwijderd
zoals sommige van jullie al gemerkt hadden ben ik ook weer trug, speel nu op melk zn account omdat hij gestopt is. Heb moeite gehad achter mn wachtwoord te komen maar nu heb ik em dan toch
Liep net ff in junon en zag ik deze fancy met d3 erin voor 35mil, meteen maar ff gekocht

Ben trouwes op zoek naar topaz3 jewelry, dus als iemand iets ziet voor een prijs onder 45mil, aub kopen
EDIT:
vliegje kun je trouwens heavens craften? wil een paar heavens bonnets laten craften
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 13:59 ]
leuk ding monnik maar ik had mijne tijdens evo voor kleine 6.9mVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:57:
Hoi![]()
zoals sommige van jullie al gemerkt hadden ben ik ook weer trug, speel nu op melk zn account omdat hij gestopt is. Heb moeite gehad achter mn wachtwoord te komen maar nu heb ik em dan toch.
Liep net ff in junon en zag ik deze fancy met d3 erin voor 35mil, meteen maar ff gekocht
[afbeelding]
Ben trouwes op zoek naar topaz3 jewelry, dus als iemand iets ziet voor een prijs onder 45mil, aub kopenheb op het moment 115 mil dus kan je wel trugbetalen.
EDIT:
vliegje kun je trouwens heavens craften? wil een paar heavens bonnets laten craften
ps ik zoek nog een persoon (liefst mage) voor tmpl
dan nog een vraag en die is aan vlieg.
kan je flapper uit lot schoppen aangezien die ook gestopt was. en
racingfreak inviten als er niet nog meerderen zijn voor in lot.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4nt0m op 23-11-2006 14:04 ]
Verwijderd
heb ff naruto de jrose item mall laten vertalen
Jrose item mall: https://secure.roseon.jp/mileage/index.asp
Per maandelijkse top up krijgje 30 punten
Alle items die je daar ziet zijn drua 100 dodge 30 standaard
De skills die rakker eerder posten zijn idd skills en je moet dan denken aan, atk spd up, m spd up, etc, geen attack skills alleen zelf buff (of je ook andere kan buffen stonder niet echt bij)
wat lees info:
bij alle eq staat het indeze volgorde:
Dit is cross backshield
追加効果:防御力 30 魔法抵抗 10 耐久度 100 回避力 30
defense 30, m-def 10 durability 100 dodge rate 30
Extra stats op een item staa nvoor die regel zoals hier:
dit zijn asterot wings
追加効果:移動速度 +90 防御力 10 魔法抵抗 19 耐久度 100 回避力 30
Movement speed +90, defense 10, m-def 19 durability 100 dodge rate 30

Tenzij je voor 10 maanden vooruit betaalSinergyX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:41:
300pt .. Dat is 10 maanden later voor een soort van Insect-mask
Als ik zo kijk.. wings, skills, backshield, wat leuke zot. Ach tot 2009 kan ik dan nog wel spelenRakkerzero schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:43:
[...]
Tenzij je voor 10 maanden vooruit betaal
Pak is 2 mages at mc4 post. Wedden dat je niet meer zegt xp niet super. Uberhaupt buiten Clan war truuk is xp 120 (na dod)-150+ nergens beter.SinergyX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:16:
Exp is nu niet echt super en ook drops ligt rond 0-punt
MC was toen er nog skills dropten erg goede opbrengst. Nu idd niet meer.
Verwijderd
Beste Damens en Heren,
Ik ga een Rose Break nemen,
Niet omdat rose niet leuk is maar op het moment echt niet meer te combineren valt met prive leven.
Ik ga als goed is zeer binnen kort op me zelf wonen, in een huis waar nog Inet mot aangelecht woorden, moet weer gaan studeren om meer te verdienen ( en als ik rose speel kom ik daar nooit aan toe ), en heb een GF die ik toch leuker vind als Rose ^^
Zal ik ooit terug komen, ECHT WEL !!!
Maar tot die tijd mot jullie het even zonder me doen.
Zal nog wel online komen om Ax3 wat EQ te geven voor zijn hawker, LoT leader over te geven en wat andere dingen te regelen !
Welcome to the clubVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:29:
BREAKING NEWS
Beste Damens en Heren,
Niet omdat rose niet leuk is maar op het moment echt niet meer te combineren valt met prive leven.
Ik ga als goed is zeer binnen kort op me zelf wonen, in een huis waar nog Inet mot aangelecht woorden, moet weer gaan studeren om meer te verdienen ( en als ik rose speel kom ik daar nooit aan toe ), en heb een GF die ik toch leuker vind als Rose ^^
Zal nog wel online komen om Ax3 wat EQ te geven voor zijn hawker, LoT leader over te geven en wat andere dingen te regelen !
Verwijderd
LOL die koksmuts is voor mijVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:26:
Item mall news:
heb ff naruto de jrose item mall laten vertalen
Jrose item mall: https://secure.roseon.jp/mileage/index.asp
Per maandelijkse top up krijgje 30 punten
Alle items die je daar ziet zijn drua 100 dodge 30 standaard
De skills die rakker eerder posten zijn idd skills en je moet dan denken aan, atk spd up, m spd up, etc, geen attack skills alleen zelf buff (of je ook andere kan buffen stonder niet echt bij)
wat lees info:
bij alle eq staat het indeze volgorde:
Dit is cross backshield
追加効果:防御力 30 魔法抵抗 10 耐久度 100 回避力 30
defense 30, m-def 10 durability 100 dodge rate 30
Extra stats op een item staa nvoor die regel zoals hier:
dit zijn asterot wings
追加効果:移動速度 +90 防御力 10 魔法抵抗 19 耐久度 100 回避力 30
Movement speed +90, defense 10, m-def 19 durability 100 dodge rate 30
Wij (mika & ik) lvlen puur samen, af en toe een hawker uit de clan erbij. Knight/cleric combo is niet echt de combo voor damage uitdelen, dus we nemen genoegen met elk beetje lekkere exp mogelijk (DoD is vrij moeilijk wegen tijdzone/beschikbare tijd). Mede dat ik eigelijk nog wat te laag ben voor MC's (119), is het maar even aanpotenWilliam/Ax3 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:57:
[...]
Pak is 2 mages at mc4 post. Wedden dat je niet meer zegt xp niet super. Uberhaupt buiten Clan war truuk is xp 120 (na dod)-150+ nergens beter.
MC was toen er nog skills dropten erg goede opbrengst. Nu idd niet meer.
ok flyVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:29:
BREAKING NEWS
Beste Damens en Heren,
succes met je woning hehe
en tot in de toekomst
Jammer man, maar wel begrijpelijk. Waar ga je wonen?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:29:
BREAKING NEWS
Beste Damens en Heren,
Ja idd jammer vlieg, maar hoelang denk je ongeveer een break te nemen?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:29:
BREAKING NEWS
Beste Damens en Heren,
Naja iig veel suc6 met verhuizen
Btw. je houdt ons wel up to date he
Edit: Onze goede vriend had ons iets interessants te vertellen

[ Voor 8% gewijzigd door Kaytjuh op 23-11-2006 21:02 ]
Verwijderd
Misschien iets voor de Soldier/Knight/Champs onder ons.
Verwijderd
elenden hehe suc6 met cursus en de cf cu soon i hope
Verwijderd
die gast is vast geen vriend van meKaytjuh schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:35:
[...]
Ja idd jammer vlieg, maar hoelang denk je ongeveer een break te nemen?
Naja iig veel suc6 met verhuizen
Btw. je houdt ons wel up to date he
Edit: Onze goede vriend had ons iets interessants te vertellen![]()
[afbeelding]
Wat staat er in dan? Ik kan me namelijk niet registreren op het proseboardVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:53:
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=4486
Misschien iets voor de Soldier/Knight/Champs onder ons.

En over de prijzen,het is inderdaad belachelijk duur maar reken er zowieso maar niet op dat er veel nieuwe spelers komen. Die itemmall zal ook geen verandering brengen als je maar 30 punten per maand krijgt. Castle Gear / clanpoints / unions / 4e planeet etc. zullen nog wel een jaar op zich laten wachten als het uberhaupt ooit zover komt, de dingen die Rose interessant maakte zijn nu niet eens ingame. Ze hadden meer vaart achter Rose moeten zetten en het meteen f2p + (payed) itemmall moeten doen, dan zaten wel all channels op full imho.
Veel spelers spelen liever gratis server of wachten op RO2. Ik geef ze eigenlijk geen ongelijk want hoeveel unieke mensen zijn er nu op Polaris actief echt, rond de 100-200 ofzo maar als je het mij vraagt.
PS: er is nog steeds iemand die mijn dex+6 charming sunglasses heeft, hij had ze maar voor 1 lvl nodig, mag ie wel ff teruggeven aangezien ik hem zelf nodig heb
[ Voor 25% gewijzigd door Psychoot op 24-11-2006 00:22 ]
Het kan idd goed fout gaan met de economie, maar ik denk niet dat LevelUp dat zover laat komen.Rakkerzero schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:54:
Maar in feite heeft ie wel gelijk. Als we zo doorgaan met alles zo belachelijk duur te houden dan maken nieuwe spelers helemaal geen kans meer en tussen de bestaande spelers gaat er een kloof komen. arm en rijk. Wat weer tot het gevolg brengt dat Rose niet meer te spelen wordt omdat de armen niks meer kunnen kopen en vervolgense stoppen met Rose. Rijken blijven over en er onstaat weer een nieuwe arm en rijk en dan etc....
Als het echt uit de hand loopt zullen ze vast wel met een oplossing komen ofzo
Dit:Psychoot schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:16:
[...]
Wat staat er in dan? Ik kan me namelijk niet registreren op het proseboard
SHS AP10 15M
BBS DR16 6M BBS DR13 4M
![]()
PM me in game or post your IGN here
[color=#000099]IGN: ACME/2DMaxxx
OL: 8-11PM (+800 GMT)
Server: Polaris
Het is al aardig ver uit de hand gelopen.Kaytjuh schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:53:
[...]
Het kan idd goed fout gaan met de economie, maar ik denk niet dat LevelUp dat zover laat komen.
Als het echt uit de hand loopt zullen ze vast wel met een oplossing komen ofzo
Ik noem mats voor wings, slotted items of simpelweg een 'event drill'. Of erger, haast geen blue weapon/mid lvl armor te vinden, 99% is kapot refined om maar die (7) te halen.
Knal er een (payed) itemmall tegen aan, welke tradable items verkoopt en je hebt pas echt problemen
En inderdaad als RO2 komt, zie ik Rose leeglopen; helemaal zoals de game er nu voorstaat.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2006 01:08 ]
Verwijderd
Als alles mee zit, in haarlem bij de amsterdamse poort (Voor wie het kent)Haan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:53:
[...]
Jammer man, maar wel begrijpelijk. Waar ga je wonen?
Voor die tijd moet Triggersoft echt met een update komen waardoor Rose weer leuk wordt en de economie gefixt wordt. Maar ik gok dat dat niet gaat gebeuren.SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:06:
En inderdaad als RO2 komt, zie ik Rose leeglopen; helemaal zoals de game er nu voorstaat.
Een erg gevolg daardoor kan dan zijn dat er niet genoeg geld in het laatje komt en de Rose ontwikkeling gestopt wordt. En het spel dus onafgemaakt de koelkast in verdwijnt, wachtend totdat er een developer komt die het spel wel wil afmaken.
@ Evo,
Kom ff op msn, dan kunnen we afspreken wat we morgen doen met de HCC
Ik krijg net een aanbod om zondag met een stel vrienden te gaan
@ Iedereen die naar HCC gaat,
Misschien kunnen we ergens bij HCC afspreken om als groep de HCC hallen onveilig te maken
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 24-11-2006 11:38 ]
Ja alles is duur. Ja een beginner heeft het nu moeilijk om goede low lvl eq te hebben. Vraag me af hebben ze dat nodig? Nu beginners heel snel richting de 100 kunnen en dan tali hunten vind ik het dus niet echt noodzaak meer. Een beetje slimbo vind altijd een manier om zelf ook geld te maken. Dit is al btw stuk of 10 maal langsgekomen.
@Fly zat er aan te komen en is heel begrijpelijk, zou precies dezelfde keuze hebben gemaakt. Ik wens je in ieder geval veel succes toe met GF,Huis en Studie
Mja ik had idd mzzl met me MOL, maar kep toch echt 200m verdient alleen door talis te sparen + te sellen. Dat kan idereen toch? Paar uur drake per dag 1 week lang heb je zo 20 tali. Boem van arm->rijk. Als je gewoon het geduld opbrengt om talis te hunten zie ik geen problemen voor nieuwe spelers. Tuurlijk kost het het een bende tijd, maar ja dat is altijd het geval met rijk worden. (Lees eerst drills/dragon scales etc farmen en sellen).SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:48:
We zijn niet allemaal zo goed bedeeld als jou axe
Rakker en ik zijn niet de enige die de economie de verkeerde kant op zien gaan, echter wel volstrekt logisch dat je het tegendeel vind als je zelf zwemt in de miljoenen. Alle punten die jij aan haalt heb ik ook diverse malen weggezet, omdat dit niet opgaat voor iedereen.
En waarom zou dit niet nogmaals moeten worden aangehaald, zo weten ook 'potentiele' rose players hoe het er voor staat in Rose.
Gefeliciteerd alvast Amafi en dat papiertje komt er wel zo te horen. En amafi ook al kan je maar paar uurjes na al het gedoe per week spelen, WHO CARESAmafi schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:49:
GZ Fly, met je GF en huissie.
Kan snel gaan in een gesprek zeg, binnen een uurtje van een zenuwachtige Amafi naar een Amafi met een aanbieding op zak. Nu nog even hard werken om af te studeren......
[ Voor 57% gewijzigd door William/Ax3 op 24-11-2006 12:28 ]
Rakker en ik zijn niet de enige die de economie de verkeerde kant op zien gaan, echter wel volstrekt logisch dat je het tegendeel vind als je zelf zwemt in de miljoenen. Alle punten die jij aan haalt heb ik ook diverse malen weggezet, omdat dit niet opgaat voor iedereen.
En waarom zou dit niet nogmaals moeten worden aangehaald, zo weten ook 'potentiele' rose players hoe het er voor staat in Rose.
En zoals Local het al treffend wist te brengen: "Welcome to the club"
En voor de rest, weet nu even niet meer of ik terugkom.
Dacht dat ik veel tijd had tussen inleveren afstudeerscriptie en de afstudeerzitting.
Heb ik per ongeluk gesolliciteerd bij mijn afstudeerbedrijf (na een paar tips) en ben aangenomen.
Dus die vrije tijd gaat weg omdat ik dan al begin met werken.
Kan snel gaan in een gesprek zeg, binnen een uurtje van een zenuwachtige Amafi naar een Amafi met een aanbieding op zak. Nu nog even hard werken om af te studeren......

glhfAmafi schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:49:
GZ Fly, met je GF en huissie.
En zoals Local het al treffend wist te brengen: "Welcome to the club"
En voor de rest, weet nu even niet meer of ik terugkom.
Dacht dat ik veel tijd had tussen inleveren afstudeerscriptie en de afstudeerzitting.
Heb ik per ongeluk gesolliciteerd bij mijn afstudeerbedrijf (na een paar tips) en ben aangenomen.
Dus die vrije tijd gaat weg omdat ik dan al begin met werken.
Thanks, maar die heb ik al beter
Verwijderd
trouwens goeie dag allen
Inmiddels woont blue ook in zn eigen appartementje
w00h00 HCC was wel lachen .
Zometeen ff uitleven in The MatrixXx w00h00
ik zal beloven dat ik morgen ga lvl-en anders zit mijn char daar ook maar te krimperen. Grappig trouwens toen ik vanmiddag ff keek een stuk of 3 - 4 andere tweakers die bij me waren komen zitten
enuhhh drugs are bad mkay ....
Verwijderd
btw sacardus op welke char speel jij nouw dan??

Is natuurlijk wel leuk maar ik heb het met een reden gedaan en die is dat ik niemand heb om mee te trainen.
Vroeg me dus af of er nog iemand rond mijn level zit (level 130)
Als ik de rest van mijn levels ook solo moet doen is voor mij de lol er af

Iemand?
Dit topic is gesloten.