Dat is het laatste wat ik nog kan proberen.ph4nt0m355 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:06:
[...]
heb je al eens gekeken of een van de andere lan kabels beter werkt?
Alleen mn netwerk-opzet van thuis is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [ Modem ]----[A]--[ Switch ]----[D]--[ Mijn PC ] | | | |--[E]--[ Laptop broer 1 ] | |--[B]--[ Laptop broer 2 ] | |--[C]--[ PC ouders ] Modem hangt in de meterkast Switch staat op mijn computer Kabel A: 20 meter / Gaat van de meterkast naar zolder (mijn kamer) Kabel B: 5 meter / Gaat naar de huiskamer Kabel C: 8 meter / Gaat naar mn ouders kantoortje Kabel D: 0,5 meter / Gaat van switch van mijn PC Kabel E: 1 meter / Gaat van switch naar laptop van mn broer |
Als ik het DC probleem alleen met Kabel [D], kabel naar eigen pc, heb dan is het makkelijk op te lossen. Als ik het probleem ook met kabel [E], dan ligt het probleem vermoedelijk in kabel [A]. En die kabel kan ik moeilijk vervangen aangezien deze door heel het huis loopt. Ik zou dan de gehele kabel moeten vervangen en opnieuw door de muren moeten trekken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh