Goed, aangezien ik me niet blind wil staren op een beperkt aantal auto’s open ik maar even een topic.
Mijn moeder gaat namelijk een nieuwe auto kopen.
Momenteel rijdt ze en Peugeot 206 met een 1.4 blokje erin. Voor mijn moeder snel genoeg, ze hoeft geen 2.0 die in 8 seconden naar de honderd gaat.
Nu ben ik dus gaan zoeken naar nieuwe auto’s van rond de 20000 euro. Er zijn een aantal eisen waaraan de auto moet voldoen:
- Geen tweedehands
- Electrische spiegels
- Metallic lak
- Handgeschakeld
- Benzine
- Aardige restwaarde over een jaar of vijf.
- Comfortabele auto (mijn moeder heeft een whiplash gehad, dus een sportonderstel ofzo is niet echt nodig.
)
- Geen Peugeot
- Geen andere moeilijke merken (Kia enzo)
Kortom, geen bijzondere wensen zoals je ziet. Die laatste eis is vooral van mijn ouders zelf. (wat een boer niet kent, eet hij ook niet.
)
Tot nu toe heb ik zelf de volgende auto’s opgenomen in het overzicht:
- Renault Clio
- Renault Modus
- Fiat Grande Punto
- Opel Corsa
- Een kale Opel Astra
- Een kale Renault Megane.
Deze komen met de prijs allemaal rond de 20000 euro uit.
Nu hebben jullie vast nog wel een mening waarom je juist die auto wel, of die auto niet moet nemen. Proefritten moeten trouwens nog gemaakt worden dus opmerkingen over het weggedrag zijn zeer welkom !
Mijn moeder gaat namelijk een nieuwe auto kopen.
Momenteel rijdt ze en Peugeot 206 met een 1.4 blokje erin. Voor mijn moeder snel genoeg, ze hoeft geen 2.0 die in 8 seconden naar de honderd gaat.
Nu ben ik dus gaan zoeken naar nieuwe auto’s van rond de 20000 euro. Er zijn een aantal eisen waaraan de auto moet voldoen:
- Geen tweedehands
- Electrische spiegels
- Metallic lak
- Handgeschakeld
- Benzine
- Aardige restwaarde over een jaar of vijf.
- Comfortabele auto (mijn moeder heeft een whiplash gehad, dus een sportonderstel ofzo is niet echt nodig.
- Geen Peugeot
- Geen andere moeilijke merken (Kia enzo)
Kortom, geen bijzondere wensen zoals je ziet. Die laatste eis is vooral van mijn ouders zelf. (wat een boer niet kent, eet hij ook niet.
Tot nu toe heb ik zelf de volgende auto’s opgenomen in het overzicht:
- Renault Clio
- Renault Modus
- Fiat Grande Punto
- Opel Corsa
- Een kale Opel Astra
- Een kale Renault Megane.
Deze komen met de prijs allemaal rond de 20000 euro uit.
Nu hebben jullie vast nog wel een mening waarom je juist die auto wel, of die auto niet moet nemen. Proefritten moeten trouwens nog gemaakt worden dus opmerkingen over het weggedrag zijn zeer welkom !