Sony MZ-R55
, ik heb 'm ongeveer 2 jaar nou. Erg mooi design, en remote control. Verder nog een Sony MDJ-530 MD deck voor in m'n huiskamer
Volgens mij nietOp vrijdag 20 juli 2001 20:45 schreef kibiru het volgende:
Jammer vind ik alleen dat het display op de recorder zelf niet oplicht net als op de afstandsbediening , of kun je dat instellen
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Verwijderd
Nee , net opgezocht op het netOp vrijdag 20 juli 2001 21:54 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Kheb een MZ E33 ofzoiets. Doetet goed, was 375 piek, 2 jaar terug. Kan een penlite in, en heb er een lader bij, waarmee ik die penlite ook kan opladen. Koop er oplaadbare Hape's bij (4 voor 15 piek bij de kijkshop), ik heb acht van die dingen, kan een heeele tijd mee!
Verwijderd
sony mz-r500
gekocht voor 500 piek
incl optische en analoge kabel en adapter ofcourse
320 stereo muziek van perfecte kwaliteit
geen extra nutteloze toeters en bellen
perfect dingetje
gekocht voor 500 piek
320 stereo muziek van perfecte kwaliteit
geen extra nutteloze toeters en bellen
perfect dingetje
Verwijderd
Sharp MD-MT15. Best een relaxt ding voor weinig knaken.
Alleen dat low-budget gedoe uit zich dan weer in het feit dat er geen afstandbediening bij zit en datie nogal dik is.
Maar dan wel weer optisch digitaal in enzo
Alleen dat low-budget gedoe uit zich dan weer in het feit dat er geen afstandbediening bij zit en datie nogal dik is.
Maar dan wel weer optisch digitaal in enzo
** Topic was ouder dan ik dacht, had al gereplied
**
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
ik heb de Sony Mz-r55.
ik gebruik hem alleen nooit meer.
Ik ben opzoek naar een koper
( hint hint ) :
super ding!
Ik ben opzoek naar een koper
super ding!
Ik hebbem ook maar mijn batterijklepje sluit niet helemaal goed meer aanOp zaterdag 21 juli 2001 00:32 schreef Adarkar het volgende:
ik heb de Sony Mz-r55.
Ik ben opzoek naar een koper( hint hint ) :
super ding!
Kan je dan niet een beetje ijzerdraad dr in duwen ofzo, als opvulling??Op zaterdag 21 juli 2001 15:18 schreef gbooster het volgende:
[..]
Ik hebbem ook maar mijn batterijklepje sluit niet helemaal goed meer aanofwel hij laadt niet goed op en is snel leeg (zegtie)
Is denk ik wel te tweaken/fixen
Verwijderd

Sony MZ-R35, een oud beestje
Ben op zoek naar iets nieuws, weet nog niet of het MD of Mp3 wordt.
Ik heb deze, en hij bevalt nog steeds prima 
Sharp MD-MT821
Sharp MD-MT821
.... Ik weet het ook niet
ik heb een mz-r90
, ik heb nog geen betere speler in me handen gehad.
Hier is mijn lieve MZR35, waarmee ik al jaren zeer tevreden ben.
Moet inderdaad wel kunnen, maar even naar kijken van de week want ik wil hem wel mee op vakantieOp zaterdag 21 juli 2001 19:13 schreef Hyperbird het volgende:
[..]
Kan je dan niet een beetje ijzerdraad dr in duwen ofzo, als opvulling??
Is denk ik wel te tweaken/fixen
is dat zo raar dan? zo geweldig is Sony nou ook weer nietOp zondag 11 februari 2001 23:52 schreef Krypt het volgende:
[..]
Hij kwam toen ik heb kocht het beste uit de comsumentengids... Beter als de SonyMaarja..
/edit
ik heb zelf wel een Sony, maar het klepje is al kapot na een jaar
/edit
Nou mijn sony heerscht!!
ik heb al zo'n 4 jaar de sony MZ-R30 en dat ding is op een paar deukjes na niet stuk te krijgen. Alleen is mn afstandsbediening van mn koptelefoon naar zn kapoere, maar ja wat wil je na 4 jaar. Het spelertje heeft echt heel wat te voorduren gehad maar speelt nog steeds vrolijk door
Li-ion batterij werkt ook nog steeds perfect!
ik heb al zo'n 4 jaar de sony MZ-R30 en dat ding is op een paar deukjes na niet stuk te krijgen. Alleen is mn afstandsbediening van mn koptelefoon naar zn kapoere, maar ja wat wil je na 4 jaar. Het spelertje heeft echt heel wat te voorduren gehad maar speelt nog steeds vrolijk door
Li-ion batterij werkt ook nog steeds perfect!
Ik heb een Sony MZ-E60 portable MD speler en een Sony MDS-JE530 minidisk deck erbij.
Geef mij maar een Warsteiner.
deze : (mz-r700)

maar de standaard oordopjes zuigen , dus heb ik er deze : (mdr-ex70lp)

bijgekocht ...
Erg tevreden over allebei

bijgekocht ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Sony MZ-EZ20
Heel simpel geval, kan weinig. Kostte destijds 480 piek ofzo.
Een nieuwe staat op m'n to-buy list. Nu nog een sponsor vinden
Heel simpel geval, kan weinig. Kostte destijds 480 piek ofzo.
Een nieuwe staat op m'n to-buy list. Nu nog een sponsor vinden
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
héOp donderdag 22 februari 2001 20:19 schreef ALH het volgende:
Toch nog ff om te patsen, en voor de mensen die niet geloven dat ik er 1 heb
Dit is dus mijn MZ-R90 8-):
en ja, die digicam is wel rotzooi
check mijne

SUPER apparaatje,...erg stijlvol,..verder errug klein.
Helaas maakt ie nog geen gebruik van de nieuwste compressie technieken,...die waren er toen nog niet,...redelijk prijzig......maargoed dan heb je ook wat
//edit//
btw de doppen zijn niet origineel,..die heb ik er later bijgekocht, betere. Ze komen van www.minidiscworld.nl
kep er net 1 via ivazar gekocht
had al een homedeck wil me toch eens meer gaan bezighouden met die mdtjes
Ik zou het doen!
Verwijderd
Ik heb de Sony MZ-R700, pas nieuw, kewl spelertje, leuke opties (met de optie om 4 CD's op 1 MD kwijt te kunnen; ik gebruik de LP-2 functie bijna altijd
)
Was bij de Media Markt in de aanbieding voor f 600 ofzo
ik weet het niet eens meer
Was bij de Media Markt in de aanbieding voor f 600 ofzo
wie kan zich de eerste MD player nog voorstellen? jemig wat was dat een koelkast zeg!
Ik zou het doen!
heb er net ook 1 gehaald

en
http://www.sharp.nl/templates/tpl_Level3_listen.asp?ContainerID=1015&PageID=818&CatID=11&ProdID=532
beetje elcheapo(377,-), maar doet z'n werk goed. geen toeters en bellen, maar daar zit ik niet op te w8ten

en
http://www.sharp.nl/templates/tpl_Level3_listen.asp?ContainerID=1015&PageID=818&CatID=11&ProdID=532
beetje elcheapo(377,-), maar doet z'n werk goed. geen toeters en bellen, maar daar zit ik niet op te w8ten
Verwijderd
Hij is inderdaad erg lelijkOp woensdag 31 januari 2001 20:11 schreef ALH het volgende:
[..]
WAT?
- Of je bent ziek in je hoofd...
- Of je bent jaloers
Ik ken op het moment geen portable MD-speler/recorder die ik mooier vind!
Verwijderd
Ze worden steeds lelijkerOp woensdag 25 juli 2001 03:19 schreef Optical het volgende:
deze : (mz-r700)
[afbeelding]
[afbeelding]
bijgekocht ...
Verwijderd
Hier nog een MZ-R90 bezitter 
Ribbels is voor de stevigheid en ik vind het wel design
Hij is de kleinste toch
Of loop ik nu al weer achter
Ribbels is voor de stevigheid en ik vind het wel design
Hij is de kleinste toch
Of loop ik nu al weer achter
preciesOp vrijdag 27 juli 2001 20:12 schreef Ares het volgende:
Ik heb de Sony MZ-R70, met andere doppies er bij...
Prima speeltje
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hmmz, ik zie dat de Sony's erg populair zijn onder de tweakers...
Zelf heb ik een volgens mij uiterst zeldzame JVC XM-R70. Ongeveer een jaartje geleden gekocht, moest nog speciaal besteld worden toen, en 2 weken na aankoop heb ik ze eigenlijk nooit meer in de winkel gezien. Nergens vind ik trouwens nog MD's van JVC.
Het enige probleempje is dat me spelertje tijdens een bus reis klem is komen te zitten tussen het inklap tafeltje op de achterkant van de stoel voor je, en nu gaat ie steeds aan als je met een beetje kracht op een bepaalde plek op de bovenkant drukt
. Ik weet nog niet wat ik hieraan ga doen, binnenkort maar ff terug naar de winkel ofzo, iemand nog suggesties of zelfde ervaringen?
Zou wel fijn zijn als ik 'm daadwerkelijk weer in me broekzak mee kon nemen, ipv binnenzak van winterjas of rugzakje ofzo....
Zelf heb ik een volgens mij uiterst zeldzame JVC XM-R70. Ongeveer een jaartje geleden gekocht, moest nog speciaal besteld worden toen, en 2 weken na aankoop heb ik ze eigenlijk nooit meer in de winkel gezien. Nergens vind ik trouwens nog MD's van JVC.
Het enige probleempje is dat me spelertje tijdens een bus reis klem is komen te zitten tussen het inklap tafeltje op de achterkant van de stoel voor je, en nu gaat ie steeds aan als je met een beetje kracht op een bepaalde plek op de bovenkant drukt
Zou wel fijn zijn als ik 'm daadwerkelijk weer in me broekzak mee kon nemen, ipv binnenzak van winterjas of rugzakje ofzo....
hiero een mz-r55... was toen de beste die er was.. mag ook wel voor bijna 700 piek.. ik heb er trouwens door een foutje v/d medewerker iets minder dan 600 voor betaald... (hij keek op een bordje van een cheapere md
)
zeer tevreden over, nooit problemen mee.. en geen vervanging nodig..
zeer tevreden over, nooit problemen mee.. en geen vervanging nodig..
ik had ook een mzr-55
maar toen de mzr-900 geintroduceerd werd, wild eik die hebben (wilde zowieso al wat anders)
mooie van de nieuwe serie van sony is dat ze MD-LP ondersteunen, echt een superfunctie, ik neem alles nu op in mdlp2 (wat gelijk staat aan 160mins muziek)
plus dat kreng gaat iets van 25 uur mee op de accu, die mzr-55 gaat maar 4 uurtjes mee, dat is zo op.
en de mzr-900 heeft nog tig andere opties (dot pitch control e.d.)
toen ik de mzr-900 kocht wastie officieel nog 800,- (was toen net een week in .nl, ergens in maart was dat)
maar wist er bij dixons 50,- af te lullen
maar toen de mzr-900 geintroduceerd werd, wild eik die hebben (wilde zowieso al wat anders)
mooie van de nieuwe serie van sony is dat ze MD-LP ondersteunen, echt een superfunctie, ik neem alles nu op in mdlp2 (wat gelijk staat aan 160mins muziek)
plus dat kreng gaat iets van 25 uur mee op de accu, die mzr-55 gaat maar 4 uurtjes mee, dat is zo op.
en de mzr-900 heeft nog tig andere opties (dot pitch control e.d.)
toen ik de mzr-900 kocht wastie officieel nog 800,- (was toen net een week in .nl, ergens in maart was dat)
maar wist er bij dixons 50,- af te lullen
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ik heb de Shard MD-MT15.
Om eerlijk te zijn een knommel-ding. Oké je kunt er goed MD's mee luisteren, maar ik mis na een jaar de helft van de schroefjes. (wat resulteert in een losse laad-klap.
Om eerlijk te zijn een knommel-ding. Oké je kunt er goed MD's mee luisteren, maar ik mis na een jaar de helft van de schroefjes. (wat resulteert in een losse laad-klap.
Verwijderd
Sony MZ-R90, had eerst een Sony MZ-R50.
Is een zeer fijn en vooral klein ding.
Het design vonk eigelijk ook niet echt mooi, maarja het went
Dopjes zijn idd slecht, daarintegen vind ik de afstands bediening ervan dus wel weer heel fijn.
Is een zeer fijn en vooral klein ding.
Het design vonk eigelijk ook niet echt mooi, maarja het went
Dopjes zijn idd slecht, daarintegen vind ik de afstands bediening ervan dus wel weer heel fijn.
doet mijn niewe el cheapo sharp ook. alleen is het dan mono en daar zit ik niet echt op te w8ten....Op zondag 29 juli 2001 21:46 schreef Dizzle het volgende:
dat is dus geen mdlp
elke minidisc speler kan (even uitgaande van 80 minuten mdeetje) 80 minuten stereo opnemen, of 160 minuten mono.
met mdlp kan je 80 minuten opnemen ,met 320kbps. 160 minuten met 160 kbps en 320 mins met 66 kbps
mode 2 is nog acceptabel, is vrijwel gelijk aan cd kwaliteit nog.
mode 4 is zwaaer bagger kwaliteit, maa rnog wel steeds stereo
elke minidisc speler kan (even uitgaande van 80 minuten mdeetje) 80 minuten stereo opnemen, of 160 minuten mono.
met mdlp kan je 80 minuten opnemen ,met 320kbps. 160 minuten met 160 kbps en 320 mins met 66 kbps
mode 2 is nog acceptabel, is vrijwel gelijk aan cd kwaliteit nog.
mode 4 is zwaaer bagger kwaliteit, maa rnog wel steeds stereo
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
Heeft iemand misschien de Sony MZ-R700PC? Beetje een goed ding? Werkt ie bv onder Windows2000? Ik heb 'm gezien bij http://www.videopartner.nl/ voor Fl. 559,- (incl. btw en verzendkosten). Leek mij wel een mooi prijsje. Weet alleen niet hoe snel ze het kunnen leveren.
Verwijderd

De SR70 dus, prima geluid, misschien beetje groot vergeleken met de sony's, vond alleen van sharp de geluidskwaliteit mooie vergeleken met die van de sony's (da's mijn ervaring), en daar gaat het mij nogsteeds om, het geluid dus.
ik heb een panasonic sj-mj88
gehaald in hongkong is voorlopig nog de dunste die er is.
vind het een mooi ding en standby tijd is ook aardig lang
is wel een player
geen record
gehaald in hongkong is voorlopig nog de dunste die er is.
vind het een mooi ding en standby tijd is ook aardig lang
is wel een player
geen record
"If u do something do it with style, or do it at all."
Ik sluit me daarbij aan.
Hij werkt als een trein. (Alleen is ie wel op tijd en bovendien een stuk kleiner)
Verwijderd
Nee , dat is de 700 nog wat?Op woensdag 01 augustus 2001 20:49 schreef jasperj het volgende:
[..]
Is dat toevallig dat ding met radio??
750..is wel gelijk 120 piek duurder dan de 700
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Kocht bijna 2 jaar terug de aanbieding bij de bijenkorf (no spam), was het alleen luisteren portabelletje van sony + de grote brede cd-speler formaat opneemding E300 ofzo. Was toen samen 500 piek... tja... toen was alles nog goedkoper
Ik heb de MD-RZ-700 van Sony, met MD-LP. Nu zoek ik de remote van de MDRZ-750 (die met radio). Waar koop ik die?
Verwijderd
Misschien hierOp zaterdag 04 augustus 2001 11:52 schreef sebastius het volgende:
Ik heb de MD-RZ-700 van Sony, met MD-LP. Nu zoek ik de remote van de MDRZ-750 (die met radio). Waar koop ik die?
Als je ff belt of ff een mailtje stuurt of ze die appart kunnen bestellen, want ze hebben die Minidisc zelf wel te koop en het is in NL ( Beilen )
Ik heb een sony MZ-R30, een van de oudste portables die ook kan opnemen. Doet het nog uitstekend. Ik vind hem toch fijner dan mij Philips Expanium, die korter met zijn batterijen doet.
Ondertussen heb ik wel een nieuwe afstandbediening met koptelefoon moeten kopen omdat die kapot zijn gegaan.
Ondertussen heb ik wel een nieuwe afstandbediening met koptelefoon moeten kopen omdat die kapot zijn gegaan.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
idem, maar de oordopjes bevallen me welOp woensdag 31 januari 2001 17:09 schreef Metten het volgende:
Sony MZ-R70 voor 540 piek bij Sony Overtoom a'dam inclusief 5*74 min MD's. Werkt uitstekend doet het lekker lang met batterijen (gaat een penlite in) alleen de oordopjes die erbij zitten (en bij alle andere Sony's) zijn heel brak, die gebruik ik dus ook niet. De kwaliteit van de oordopjes bij andere merken weet ik niet. Ik gebruik hem met een Sony MDR-V250 koptelefoon.
dingetje is ondertussen trouwens niet meer in prijs gedaald.
Ik heb zelf de mz-r 700
errug fijn dingetje. MDLP en superzuinig, met bijgeleverde batterij ongeveer 20 uur 
Maar wat is het verschil met de PC versie? Zit daar alleen een linkkabel bij, of is de MD zelf ook anders?
Maar wat is het verschil met de PC versie? Zit daar alleen een linkkabel bij, of is de MD zelf ook anders?
Ik heb de sharp md-mt20, en die gebruik ik al 2 jaar met veel plezier en zonder klachten
. Hij mag dan wat groter zijn, maar je kan hem laten stuiteren en hij doet het nog, probeer dat maar eens met zo'n miniatuurtje van Sony. Ik ben aleen een paar schroefkes aan de zijkant kwijt!
Maar die heb ik vanmiddag besteld bij Sharp Nederland en ze komen eraan
Verwijderd
Speler is identiek , zit alleen een pc link kit bij. Voor meer info zie sony.comOp maandag 06 augustus 2001 03:43 schreef ProGo het volgende:
Ik heb zelf de mz-r 700errug fijn dingetje. MDLP en superzuinig, met bijgeleverde batterij ongeveer 20 uur
Verwijderd
Ik heb de mz-r700 van sony...
Heel fijn dingetje... maar volgens mij moet je het opname niveau steeds opnieuw instellen als je het handmatig doet wat mij niet zo fijn lijkt...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar het automatische opnameniveau gebruikt en ik vind dat best wel zacht...
Binnenkort maar eens handmatig proberen en kijken of dat irritant is om het steeds opnieuw in te stellen... ik hoop van niet.
Heel fijn dingetje... maar volgens mij moet je het opname niveau steeds opnieuw instellen als je het handmatig doet wat mij niet zo fijn lijkt...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar het automatische opnameniveau gebruikt en ik vind dat best wel zacht...
Binnenkort maar eens handmatig proberen en kijken of dat irritant is om het steeds opnieuw in te stellen... ik hoop van niet.
edit:
Oja, ik heb ook de sharp md-mt20 gehad ofzoiets maar daar ging de laserkop van kapot na nog geen 1,5 jaar. Die heb ik dus aan mijn ouders gesleten zodat ik goedkoop aan deze sony kon komen
Oja, ik heb ook de sharp md-mt20 gehad ofzoiets maar daar ging de laserkop van kapot na nog geen 1,5 jaar. Die heb ik dus aan mijn ouders gesleten zodat ik goedkoop aan deze sony kon komen
Verwijderd
Ben ik het ook helemaal mee eens... 1 nadeeltje: het door deze md recorder veroorzaakte zwarte gat in mijn portmonee.Op woensdag 01 augustus 2001 14:39 schreef AntonT het volgende:
[..]
Ik sluit me daarbij aan.
Hij werkt als een trein. (Alleen is ie wel op tijd en bovendien een stuk kleiner)
Die heb ik dus ook, gelukkig VREET ie ook batterijen...
ikke heb de mz-r35 en doet het nog steeds. al meer dan 3 jaar oud. Alleen heb ik een keer de ab(met garantie) meoten vervangen en 3 keer de oordoppen die steenduur zijn.
Verder heeft hij nog wel eens last van stof. ff openmaken en schoonmaken. Hij loopt dan weer als een tiet
Verder heeft hij nog wel eens last van stof. ff openmaken en schoonmaken. Hij loopt dan weer als een tiet
Verwijderd
Ik heb er ook 1. Weet alleen niet welke en kan geen foto maken!! Sorry, wel een die ook kan opnemen!!
Ik heb een heeeeele oude Sony, beetje de Vic onder de MD's. Ben nodig aan vervanging toe. 2 uur met 2 batterijen zuigt grote tijden 
edit:
Dezelfde als Linchpin zie ik!
Dezelfde als Linchpin zie ik!
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Verwijderd
kheb een R55 in de kast liggen, heb `m al lang niet gebruikt... nadeel van dat speeltje is dat ie zo zwaar is.
ik heb `m al ermmm,3 jaar ofzow (kan dat?) hij kwam nl uit HK.
ik heb `m al ermmm,3 jaar ofzow (kan dat?) hij kwam nl uit HK.
Verwijderd
ben ik soms de enige met een sharp md-mt 831 ??
super fijn machientje formaat scheelt niks met de r90 , wel 24 bit atrac en veeeel mooier. r90 is lelijk ....
md ruled, alleen 1 speed opnemen zuigt.
super fijn machientje formaat scheelt niks met de r90 , wel 24 bit atrac en veeeel mooier. r90 is lelijk ....
md ruled, alleen 1 speed opnemen zuigt.
Ik had een Sony MZ-R70, gekocht voor 350,-, nieuw in doos van iemand die hem gewonnen had 
Maar ik heb hem weer verkocht, hij lag daar maar in mijn kast, heb hem drie keer gebruikt.
Als je een CD speler in je auto hebt en cd brander in je computer is een minidisc (althans bij mij) overbodig....
Maar ik heb hem weer verkocht, hij lag daar maar in mijn kast, heb hem drie keer gebruikt.
Als je een CD speler in je auto hebt en cd brander in je computer is een minidisc (althans bij mij) overbodig....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
mz-r55, prijs weet ik niet meer. Ding was toen net uit, dus schreeuwend duur. Heb er alleen nog maar plezier mee gehad. Denk wel een van mijn beste aankopen geweest. Alleen de batterij die er bij zit is niet echt alles, zo'n stamina ding. Die is er nu echt mee aan het kappen, dus koop ik straks een lithium versie. Verder is een gewoon home deck echt wel fijn, heb er sinds kort ook een, en dan gebruik je het opname deel van de portable echt niet meer. Zeker voor titels enzo, kan er gewoon een ps/2 keyboard aan hangen. En vaak is zo'n combo ook nog goedkoper. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik ook voor zo'n combo gaan, maar op dat moment waren er nog geen met lcd display in de afstands.
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
Kheb nu zelf een Sony MZ-R91, perfect ding moet ik zeggen. Heeft m'n vader gespaard met muntjes die je bij tandheelkundeproducten (NDO-leeflang) krijgt dus weet niet hoeveel 'ie kost.
Hiervoor had ik de Sharp MD-MS722H (soort oversised horloge als frontje (zelfde systeem voor het invoeren van de diskette als bij de pc). Dit ding kostte me zo'n 3 jaar geleden 699 piek en overleefde zelfs een val van 15m in mijn tas uit de skilift
).
Owja, beiden read/write (icm mijn Live!Drive II). Genoeg zo?
Hiervoor had ik de Sharp MD-MS722H (soort oversised horloge als frontje (zelfde systeem voor het invoeren van de diskette als bij de pc). Dit ding kostte me zo'n 3 jaar geleden 699 piek en overleefde zelfs een val van 15m in mijn tas uit de skilift
Owja, beiden read/write (icm mijn Live!Drive II). Genoeg zo?
Verwijderd
Daarom hebben ze ook de MZ-R91 uitgebracht, wat duurder maar wel mooier.Op woensdag 31 januari 2001 18:06 schreef Lord_spawn het volgende:
[..]
ik vind dit sony echt wreed lelijk!
Jezus waren die designers dronken ofzo?
Okee in blauw valt het nog mee maar mijn vader heeft dezelfde in grijs! Nee, dan de R55 die kickt!
Btw de R55 heeft ook de functies die je via knopjes kan bereiken en de R90 moet dat in het menu...zoooo onhandig...en zoals het een tweaker betaamt moet toch alles hardwarematig(dat laatste neem ik alvast terug haha
)
ik ben zelf al ongeveer 2 jaar eigenaar van de Sharp MD-MT15 portable md recorder/player
ik heb hem toen voor 320 piek gekocht.. redelijk goedkoop dus
helaas is ie redelijk dik en gaat ie niet zo lang mee op z'n 2 penlites maar kwa geluidskwaliteit is ie in 1 woord perfect
ik heb hem toen voor 320 piek gekocht.. redelijk goedkoop dus
Ik heb een Sony...eeuh ff op dat dingen kijken...MZ-R700 met Sennheiser mx500 dopjes want wat zuigen die veels te korte sony dopjes!
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ouwe MZ-R30 van Sony. Jaar of 4 oud en al HEEL vaak gevallen. Doet het nog steeds als een trein! Heb Sony al vaak op m'n knietjes bedankt voor zo'n degelijk machientje! 
Super-geluid. Ik heb van die Sony 'groove' doppen erbij, dan gaan m'n oren tenminste snel naar de klote

Super-geluid. Ik heb van die Sony 'groove' doppen erbij, dan gaan m'n oren tenminste snel naar de klote
All that you know, is at an end
Verwijderd
ik heb de Sony MZ-R55 (blauw),
vind t een prima dingetje, cd's opnemen via de optical in en mp3s via de geone line in (ook aardig goed geluid)
toen ik m kocht was ie al een tijdje uit,
persoonlijke vind ik deze (en andere oude modellen) van Sony mooier dan die nieuwere die ze nou ontworpen hebben...
gewoon lekker strak, klein, elegant en een mooie kleur blauw...
vind t een prima dingetje, cd's opnemen via de optical in en mp3s via de geone line in (ook aardig goed geluid)
toen ik m kocht was ie al een tijdje uit,
persoonlijke vind ik deze (en andere oude modellen) van Sony mooier dan die nieuwere die ze nou ontworpen hebben...
gewoon lekker strak, klein, elegant en een mooie kleur blauw...
Sony MZ-R500 én MZ-R900...
de 500 heeft me 425,- gekost incl. 10*74 min mindiscs (Scheer en Foppen in Veenendaal)
de 900 heeft me 900,- gekost incl. 10*80 min MD's ook scheer en foppen Veenendaal... allebei uiteraard MDLP
beiden perfecte apparaatjes.
de 500 heeft me 425,- gekost incl. 10*74 min mindiscs (Scheer en Foppen in Veenendaal)
de 900 heeft me 900,- gekost incl. 10*80 min MD's ook scheer en foppen Veenendaal... allebei uiteraard MDLP
beiden perfecte apparaatjes.
edit:
typotje
typotje
Verwijderd
Why 2?
ik bedoel dit zijn alle twee geen oude app. , dus omdat de een versleten/oud is zal t niet zijn
ik bedoel dit zijn alle twee geen oude app. , dus omdat de een versleten/oud is zal t niet zijn
Hiero een Sharp MD-SR70 present 
Leuk klein dingetje van een jaar oud, recorden & afspelen. Werkt nu nog prima, batterij met oplader is ook niets mis mee, ik heb hem gehaald bij de Wehkamp/Neckermann (kan niet meer herinerren
) voor rond de 500 gulden. Die prijs is van èèn jaar geleden, dus de prijs zal wel een stuk lager zijn op dit moment
Leuk klein dingetje van een jaar oud, recorden & afspelen. Werkt nu nog prima, batterij met oplader is ook niets mis mee, ik heb hem gehaald bij de Wehkamp/Neckermann (kan niet meer herinerren
Sony MZR-35 voor alweer 3 jaar ofzo
en vannacht op het vliegveld van Hong Kong Sony MZR-700PC gekocht, schijn je aan je computer te kunnen hangen en makkelijk mp3'tjes op md te kunnen zetten, maar heb het nog niet geprobeerd, beetje
ben net een uurtje thuis, 7 uur geland op schiphol vanmorgen
en vannacht op het vliegveld van Hong Kong Sony MZR-700PC gekocht, schijn je aan je computer te kunnen hangen en makkelijk mp3'tjes op md te kunnen zetten, maar heb het nog niet geprobeerd, beetje
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Een Sony mz-r700 met MDLP 
voor 529,- bij http://www.minidiscworld.com
(mz-r900 is hier 699,- jammer genoeg hadden ze die een half jaar geleden nog niet
)
voor 529,- bij http://www.minidiscworld.com
(mz-r900 is hier 699,- jammer genoeg hadden ze die een half jaar geleden nog niet
ik heb de mz-r900 al een maand of wat, zeeeer fijn ding
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
ik heb een aiwa 
kreng wilt alleen niet meer opnemen
tijd voor een andere dus
kreng wilt alleen niet meer opnemen
tijd voor een andere dus
\o/
Ik ben een troste eigenaar van de Sony MZ-G750
handig dingetje (zijn ze allemaal....
) met radio....
1 maand geleden voor 600 piek gekocht (Tax Free Shop)
handig dingetje (zijn ze allemaal....
1 maand geleden voor 600 piek gekocht (Tax Free Shop)
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Ik heb een oude Sharp MD-MT15.
Werkt prima en nooit problemen mee gehad.
Alleen die dopjes die er bijzitten zijn brak, maar dat is meestal zo.
Werkt prima en nooit problemen mee gehad.
Alleen die dopjes die er bijzitten zijn brak, maar dat is meestal zo.
Ikzelf heb een blauwe sony MZ-R70 ook met recordfunctie dus. Ideaal want in mijn auto heb ik volgens mij een MDX-CX6500 ofzoiets 
De MZ-R70 bevalt goed hij is alleen of en toe een beetje traag, maar dat heeft met de energie besparing te maken
3 uur op één penlite
De MZ-R70 bevalt goed hij is alleen of en toe een beetje traag, maar dat heeft met de energie besparing te maken
Die Sony MZ-R700 lijkt mij wel een leuk apparaatje om dat ik die grote verrekte discman van me zat ben. Maar als ik dat ding dan heb dan kan ik toch via de optical out van mijn geluidskaart MP3's opnemen op de minidisc via de line in of is dit niet mogelijk? En waar zou ik kunnen kijken waar deze minidisc recorder het goedkoopst is?
Misschien dat je beter nog ff kan wachten tot NetMD wat dichterbij is, Met die apparaatjes kan je op 30voudige snelheid muziek van je pc naar je MD kopieren.....Op donderdag 28 februari 2002 16:10 schreef BronX het volgende:
Die Sony MZ-R700 lijkt mij wel een leuk apparaatje om dat ik die grote verrekte discman van me zat ben. Maar als ik dat ding dan heb dan kan ik toch via de optical out van mijn geluidskaart MP3's opnemen op de minidisc via de line in of is dit niet mogelijk? En waar zou ik kunnen kijken waar deze minidisc recorder het goedkoopst is?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/