Welke Portable Minidisc
(recorder en afspelen) hebben jullie en wat voor ervaring hebben jullie ermee + prijs
Sony MZ-R70 voor 540 piek bij Sony Overtoom a'dam inclusief 5*74 min MD's. Werkt uitstekend doet het lekker lang met batterijen (gaat een penlite in) alleen de oordopjes die erbij zitten (en bij alle andere Sony's) zijn heel brak, die gebruik ik dus ook niet. De kwaliteit van de oordopjes bij andere merken weet ik niet. Ik gebruik hem met een Sony MDR-V250 koptelefoon.
HA!! ik heb nog een ouwe lompe MZ-R30
Pak 'em beet 3 jaar geleden kostte 'ie f. 550,-
Zeer prettig uitgerust met een Li-ion batterij, dus opladen wanneer het je uitkomt, je hoeft 'em niet eerst leeg te trekken. Kan ook nog een AA batterij houder tegenaan geschroefd worden, maar met 8 uur spelen of 5 uur opnemen is de Li-ion accu wel genoeg.
Sony's MDR-E741 zijn nog steeds de fijnste oordoppies die er zijn, nog vanuit het originele casette walkman tijdperk. Sony Klantenservice heeft ze nog wel, voor iets van 54,- (excl. rembours verzendkosten)
( ik moet helaas de bijgeleverde doppies gebruiken omdat er knoppen gaar zijn, dus is de afstandbediening een must geworden )
Zeer prettig uitgerust met een Li-ion batterij, dus opladen wanneer het je uitkomt, je hoeft 'em niet eerst leeg te trekken. Kan ook nog een AA batterij houder tegenaan geschroefd worden, maar met 8 uur spelen of 5 uur opnemen is de Li-ion accu wel genoeg.
Sony's MDR-E741 zijn nog steeds de fijnste oordoppies die er zijn, nog vanuit het originele casette walkman tijdperk. Sony Klantenservice heeft ze nog wel, voor iets van 54,- (excl. rembours verzendkosten)
( ik moet helaas de bijgeleverde doppies gebruiken omdat er knoppen gaar zijn, dus is de afstandbediening een must geworden )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Sony MZ-R90
Prijs, rond de 700 piek d8 ik.
Zeer klein en licht (vorige was de MZ-R50 ofzo, stuk groter en zwaarder)
Goede kwaliteit
.
Zit een accu in, en baterijen kunnen er met een batery pak op.
Afstandsbediening die erbij zit is best bruut
Koptelefoontje is (suprise suprise) zwaar bagger.
Prijs, rond de 700 piek d8 ik.
Zeer klein en licht (vorige was de MZ-R50 ofzo, stuk groter en zwaarder)
Goede kwaliteit
Zit een accu in, en baterijen kunnen er met een batery pak op.
Afstandsbediening die erbij zit is best bruut
Koptelefoontje is (suprise suprise) zwaar bagger.
Ik heb een Sony MZ-R70.
Ben er zeer tevreden over maar, daar komt ie weer, die koptelefoon ik niet wat het hoort te zijn bij Sony :|( .
Ben er zeer tevreden over maar, daar komt ie weer, die koptelefoon ik niet wat het hoort te zijn bij Sony :|( .
Verwijderd
Ik heb van die fontopia doppies gekocht.
Gewoon zijn ze rond de 170 piek;(;(;(
ook bij Staffhorst in Utrecht. Maar ik heb ze bij de Kijkshop voor maat 39 piek *D*D*D*D*D*D*D
Ik heb trouwens een Sharp MD-SR50
Gewoon zijn ze rond de 170 piek;(;(;(
Ik heb trouwens een Sharp MD-SR50
MZR-70
Erg handig: 2 koptelefoon uitgangen.
Lekker als je met z'n 2-en 13 uur in een vliegtuig moet zitten...
Erg handig: 2 koptelefoon uitgangen.
Lekker als je met z'n 2-en 13 uur in een vliegtuig moet zitten...
Sharp MD-MS722 ('horloge')
Koptelefoontjes niet echt goed nee...
Afstandsbediening wel geinig: Zwemmend visje als nummer geen titel heeft.
Front loading mechanism (dus geen toploading) is makkelijk.
Next-skip knopje alleen een beetje gaar door titels invoeren...
Eigen lithium Ion batterij vind ik wel goed en lang werken.
Koptelefoontjes niet echt goed nee...
Afstandsbediening wel geinig: Zwemmend visje als nummer geen titel heeft.
Front loading mechanism (dus geen toploading) is makkelijk.
Next-skip knopje alleen een beetje gaar door titels invoeren...
Eigen lithium Ion batterij vind ik wel goed en lang werken.
Verwijderd
Ik wil de Sony MZ-R900, In japan is hij al uit... Weet iemand waneer deze ook in Europa komt?
Ik heb ook de MZ-R30. Voor veel (achtergrond) info over (portable) minidisc zie http://www.minidisc.org
Ik heb op dit moment de Sony MZ-R90. Ik vind dit een hele fijne speler, lekker klein/licht, met als voordeel dat je er ook mee kan opnemen. Nadeel is de prijs.

Ik ga er zaterdag een 2e portable bij kopen, een Aiwa HX-50. Deze koop ik erbi, omdat deze nog lichter is dan de Sony, en omdat deze niet kan opnemen, er zitten dus geen ingangen op en hij is nog kleiner...

Ik ga er zaterdag een 2e portable bij kopen, een Aiwa HX-50. Deze koop ik erbi, omdat deze nog lichter is dan de Sony, en omdat deze niet kan opnemen, er zitten dus geen ingangen op en hij is nog kleiner...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
MZ-R35 in het blauw
Was 2,5 jaar geleden iets van 549 ofzo. Bevalt nogsteeds prima met MDR-E888 dopjes erbij
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ik vind dit sony echt wreed lelijk!Op woensdag 31 januari 2001 17:58 schreef B_O_S_S het volgende:
Ik heb op dit moment de Sony MZ-R90. Ik vind dit een hele fijne speler, lekker klein/licht, met als voordeel dat je er ook mee kan opnemen. Nadeel is de prijs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus waren die designers dronken ofzo?
Okee in blauw valt het nog mee maar mijn vader heeft dezelfde in grijs! Nee, dan de R55 die kickt!
Btw de R55 heeft ook de functies die je via knopjes kan bereiken en de R90 moet dat in het menu...zoooo onhandig...en zoals het een tweaker betaamt moet toch alles hardwarematig
Verwijderd
Sony MZ-R91 (deze is geloof ik niet in europa en amerika verkrijgbaar). Maar ja ik gebruik hem eigenlijk nooit. Denk dat ik hem daarom maar ga verkopen.
http://202.160.249.175/walkman/showcase/prod_desc.asp?modelid=MZ-R91
Het design is idd niet één van de beste. Maar qua opties is het wel de top, en het menu waar jij het over hebt vind ik beter werken. Je hebt nu minder knopjes, die je onderweg per ongeluk in kan drukkenOp woensdag 31 januari 2001 18:06 schreef Lord_spawn het volgende:
[..]
ik vind dit sony echt wreed lelijk!
Jezus waren die designers dronken ofzo?
Okee in blauw valt het nog mee maar mijn vader heeft dezelfde in grijs! Nee, dan de R55 die kickt!
Btw de R55 heeft ook de functies die je via knopjes kan bereiken en de R90 moet dat in het menu...zoooo onhandig...en zoals het een tweaker betaamt moet toch alles hardwarematig(dat laatste neem ik alvast terug haha
)
Het design van de Aiwa daarentegen is simpel, maar wel mooi. Dus daarom neem ik hem natuurlijk ook
Verwijderd
jah da's natuurlijk je voorkeur qua menu..geef mij maar gewoon directe knopjes ipv dat eindeloze zoeken naar opties en subopties...en dat perongeluk aanraken: ik prop zelf de speler altijd in een beschermzakje in mn (binnen)jas(zak) en mn afstandsbediening prik ik op m'n bloes en ik ben weer het mannetjehet menu waar jij het over hebt vind ik beter werken. Je hebt nu minder knopjes, die je onderweg per ongeluk in kan drukken
Verwijderd
Ik heb een sharp.... weet zo niet welke... maar mijn tip
koop een sharp... niet te duur en goed
koop een sharp... niet te duur en goed
Verwijderd
AIWA AM-F72

Leuk dingetje voor weinig geld (250,-), bevalt goed
Li-on accu 12 uur playback, 5 uur opnemen.
Ach misschien niet de allerbeste, maar ben er wel heel tevreden mee.
Leuk dingetje voor weinig geld (250,-), bevalt goed
Li-on accu 12 uur playback, 5 uur opnemen.
Ach misschien niet de allerbeste, maar ben er wel heel tevreden mee.
Sony Mz-r55, nieuw 700, 50 piek vanaf geluld, zat toen ik thuiskwam een restitutiebon à 99 piek in de doos, dus heeft alles bij elkaar 551 piek gekost!
Moest er wel andere dopjes bijdoen (klotegeluid uit de standaard oordopjes), maar had daarvoor al groove doppen gehaald. Vind de speelduur echt kort (vier uur met bijgeleverde accu), want met het extra aan te schroeven batterijhoudertje is tie weer net zo groot als toen de mz-30 en dat wou ik nou net niet.
Moest er wel andere dopjes bijdoen (klotegeluid uit de standaard oordopjes), maar had daarvoor al groove doppen gehaald. Vind de speelduur echt kort (vier uur met bijgeleverde accu), want met het extra aan te schroeven batterijhoudertje is tie weer net zo groot als toen de mz-30 en dat wou ik nou net niet.
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard
* ALH is ook trotse eigenaar van een:
Sony MZ-R90 8-):9 :

voordelen: lekker klein, looks, functies, patsgehalte
nadelen: prijs 749,--, oordopjes zijn redelijk vind ik maar kan beter...
Ik ben er zeer gelukkig mee!

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
ik blijf bij mijn mening, de r90 is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk!Op woensdag 31 januari 2001 19:42 schreef ALH het volgende:
* ALH is ook trotse eigenaar van een:
[afbeelding]
[afbeelding]
WAT?Op woensdag 31 januari 2001 19:59 schreef Lord_spawn het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn mening, de r90 is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk!
- Of je bent ziek in je hoofd...
- Of je bent jaloers
Ik ken op het moment geen portable MD-speler/recorder die ik mooier vind!
Verwijderd
ik daggut niet flipske want mijn pappa heeft hem zelf (r90) en ik de r55 duss ik heb flink vergeleken...en kijk maar wat posts boven, ik ben niet de enige die dit vindtOp woensdag 31 januari 2001 20:11 schreef ALH het volgende:
[..]
WAT?
- Of je bent ziek in je hoofd...
- Of je bent jaloers
Ik ken op het moment geen portable MD-speler/recorder die ik mooier vind!
dus zo ziek bennik nie
misschien zit jij nog in de ontkenningsfase
De sony MZ-R37 , werkt , 1 keer mee opgenomen, 1 keer afgespeeld
kweet dus niet hoe goed ie is, ligt ook maar in de kast
kweet dus niet hoe goed ie is, ligt ook maar in de kast
MZ-R35...
heel vaak mee afgespeeld en ook flink wat opgenomen
volgens mij heb ik 'm gekocht in december 99.... of 98? weet niet meer
hij was iig 465,-
perfect dingetje
hij was iig 465,-
perfect dingetje
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
kijk, dit soort mensen weten waar ze over schrijvenOp woensdag 31 januari 2001 20:56 schreef Thetallguy het volgende:
MZ-R55 regeert!8-)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik ben al anderhalf jaar trotse bezitter van dit apparaatje :

Maar dan in het blauw
Een echte MZ-R55
Heb em destijds bij de Maxwell aangeschaft voor 630,- incl paar schijfies en meer van die ongein.

Maar dan in het blauw
Een echte MZ-R55
Heb em destijds bij de Maxwell aangeschaft voor 630,- incl paar schijfies en meer van die ongein.
Verwijderd
Ik heb een Sony MZ-R91! NEt binnen, oordopjes zijn idd wat minder maar de md is des te beter!!! 729,-- piekies incl. bezorgkosten (binnen 2 dagen thuis) op www.webvoordelig.nl K had de 90 besteld maar een dag later kregen ze de 91 net binnen. Kreeg ik die voor dezelfde prijs. Kijk, dat is handel...
Weet iemand nog goede oordopjes die ik toch kan blijven gebruiken met de afstandsbediening van Sony??? als het kan ook waar ik hem kan krijgen....:):)
Weet iemand nog goede oordopjes die ik toch kan blijven gebruiken met de afstandsbediening van Sony??? als het kan ook waar ik hem kan krijgen....:):)
He Silvershadow, als je hem verkoopt kan je me dan ff mailen?Op woensdag 31 januari 2001 18:10 schreef Silvershadow het volgende:
Sony MZ-R91 (deze is geloof ik niet in europa en amerika verkrijgbaar). Maar ja ik gebruik hem eigenlijk nooit. Denk dat ik hem daarom maar ga verkopen.
tnx
Spider@swissinfo.org
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Sharp MD MS701 
Stevig. Heb hem een paar keer lelijk laten vallen, ik zit er meestal op ->zit in mijn broekzak en hij doet het nog steeds.
Opnemen in mono -> 148min op 1 mdtje
Handig als je veel mono-cd's hebt of gewoon veel wilt beluisteren.
Stevig. Heb hem een paar keer lelijk laten vallen, ik zit er meestal op ->zit in mijn broekzak en hij doet het nog steeds.
Opnemen in mono -> 148min op 1 mdtje
Heb ook Sony Mz-R90
De Koptelefoons waren idd bagger, ik heb daarom ook ff een andere gekocht
hij is licht en klein
De Koptelefoons waren idd bagger, ik heb daarom ook ff een andere gekocht
hij is licht en klein
heb ik niet meer :P
jawel.. ook ik ben bij de tijdOp woensdag 31 januari 2001 21:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ey schedel die heb ik ook
Dat wist ik niet dat jij MD had
vind MD eik veel fijner dan bijv. MP3-spelers maar het enige nadeel is dat het zo lang duurt voordat het erop staat...
een MD-writer voor in je PC zou relaxed zijn
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
MZ-R30, middeleeuws
599,-
MZ-E55 (model van vorig jaar, geen opname) 799,-
MZ-E55 (model van vorig jaar, geen opname) 799,-
ik heb een aiwa am-f65, prima dingetje, nooit problemen mee gehad, was precies een jaar geleden iets van 475,-
Verwijderd
Ik heb net de SONY MZ-R70 aangeschaft. Ik heb nog niet zoveel met het dingetje gedaan dus. En ik vind die oordopjes niet eens zo slecht. Ik heb ook een Sennheiser HD-200
, die is natuurlijk wel beter. Ik kreeg er geloof ik Fontopia dopjes bij, welke weet ik niet.
MZR-30, tikkeltje groot, destijds 599,- maar doet het nog steeds perfekt
Misschien dat ik nog een keer een nieuwe koop, maar voorlopig ben ik met deze nog heel tevreden, lekker degelijk, maar niet echt portable te noemen. Past niet in je broekzak/borstzak, zit geen clipje aan, is lomp zwaar, maar goed, het is dan ook alweer een oudje
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
'k heb de sharp md-sr70 ofsow met afstandsbediening en oplaadbare batterij enzo
van 450/500 gulden
Ontzettend fijn dingetje, lekker makkelijk
Nu inmiddels wel met Sony groove oordopjes omdat die veel beter zijn dan die van sharp...
van 450/500 gulden
Ontzettend fijn dingetje, lekker makkelijk
Nu inmiddels wel met Sony groove oordopjes omdat die veel beter zijn dan die van sharp...
DAMNOp woensdag 31 januari 2001 21:09 schreef -ScuL- het volgende:
MZ-R35...
hij was iig 465,-
perfect dingetje
Ik ben flink genaait ofzo...
ik heb vorige zomervakantie in new york een
MZ-E55 (kan alleen afspelen) gekocht voor +/- 350 piek en ik lees dat mensen een jaar daarvoor een MZ-R55 (kan ook opnemen)voor 465 piekies kopen!!!
Ik ben niet ontevreden over mijn MZ-E55 want deze is misschien wel oud maar wel lekker klein. hij is kleiner als de MZ-R90, maar deze kan wel weer opnemen...
Greetzzz
Verwijderd
[img]"http://www.minidisct.com/productpic/onkyo_mdp30.jpg[/img]
uniek in NL 24bits Top geluid!!
Verwijderd
De Sharp MD-MS701 (s) 2, zeer mooi apparaat. Vooral het frontloading systeem is superhandig.
Ooit speciaal een leren hosje laten maken dat op m'n riem past. En zo heb ik hem al 3+ jaar op m'n heup hangen. Zeer handig, gewoon disk erin proppen zonder hem helemaal uit m'n zaken te halen en te openen. Hij was wel duur toendertijd, 750,-. Maar daar heb al een hele lange tijd plezier van gehad. Ondanks is hij wel aan verniewing toe, een wat lichter/kleiner model, met langere batterij duur. Maarja ik kan nergens nieuwe modelen vinden met een front loading systeem, en dat is een must...
Ooit speciaal een leren hosje laten maken dat op m'n riem past. En zo heb ik hem al 3+ jaar op m'n heup hangen. Zeer handig, gewoon disk erin proppen zonder hem helemaal uit m'n zaken te halen en te openen. Hij was wel duur toendertijd, 750,-. Maar daar heb al een hele lange tijd plezier van gehad. Ondanks is hij wel aan verniewing toe, een wat lichter/kleiner model, met langere batterij duur. Maarja ik kan nergens nieuwe modelen vinden met een front loading systeem, en dat is een must...
Verwijderd
Ik heb een MZ-R70, maar ik zie dat de R90 als de top wordt beschouwd. Wat heeft dat ding dan dat een R70 niet heeft (behalve een display in de afstandsbediening).
Ik vind de R70 er trouwens mooier uitzien, maar dat is mijn mening...
Verwijderd
ik koop um mail me of icq me ofzoOp woensdag 31 januari 2001 18:10 schreef Silvershadow het volgende:
leuk prijsje wel natuurlijk
Heb die MZ-R55, maar dan wel met de nodige problemen. Zo is die jog-controll die erbij zit (afstand bediening al stuk) en gaan de accu's niet lang mee.
Kijk, ik zit als koerier veel op de weg, en al die auto's hebben zo'n gare klote cassette/radio speler, dus ik dacht lekker een MD erop aan te sluiten. Nou, bagger dus.
Bij aankoop nl. meteen een 2e accu erbij gekocht a Fl 40,- zodat ik onderweg lekker lang kon genieten, maar meestal heb ik die 2 al binnen 3 uur leeg. Ze gaan echt snel op. Nu maar een adapter gekocht zodat ik het ding kan aansluiten op de sigaretten aansteker. Dat werkt pas perfect.
Maar toch vind ik het model R55 nog een van de mooiste eruit (en die R91 is ook wel vet ja)
Kijk, ik zit als koerier veel op de weg, en al die auto's hebben zo'n gare klote cassette/radio speler, dus ik dacht lekker een MD erop aan te sluiten. Nou, bagger dus.
Bij aankoop nl. meteen een 2e accu erbij gekocht a Fl 40,- zodat ik onderweg lekker lang kon genieten, maar meestal heb ik die 2 al binnen 3 uur leeg. Ze gaan echt snel op. Nu maar een adapter gekocht zodat ik het ding kan aansluiten op de sigaretten aansteker. Dat werkt pas perfect.
Maar toch vind ik het model R55 nog een van de mooiste eruit (en die R91 is ook wel vet ja)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik heb een minidisccomponent van Technics SJ-MD100
Een minidisccomponent heeft betere opname kwaliteit.
En ik heb een portable van panasonis de SJ-MJ75 diue is zeer klein voor een redelijke prijs fl 550,- maar dan heb je wat moois.
www.panasonic.nl > panasonic producten > minidisc
Een minidisccomponent heeft betere opname kwaliteit.
En ik heb een portable van panasonis de SJ-MJ75 diue is zeer klein voor een redelijke prijs fl 550,- maar dan heb je wat moois.
www.panasonic.nl > panasonic producten > minidisc
Ik heb hem ook, wat heb ik voor de rest nog toe te voegen. Super gewoon.Op woensdag 31 januari 2001 17:33 schreef JumpStart het volgende:
HA!! ik heb nog een ouwe lompe MZ-R30Pak 'em beet 3 jaar geleden kostte 'ie f. 550,-
Oh ja, ik had hem 3 jaar geleden voor fl 500,--
Sharp MD-MT15
.
Moet 'm alleen 'ns uit de kast pakken, kon 'm voor leuk prijsje tweedehands krijgen (ja met aankoopbon jah, dus vrachtwagenroutes heb ik niet voor je
) maar heb 'm verder nog nooit gebruikt. Ik moet ook nog even kabeltje maken, hij heeft 5 volt nodig en ik heb alleen adapters voor 4,5 volt. Maar goed m'n PC-voeding kan mooi die 5 volt voor de minidisc maken
. (Onderweg gebruik ik natuurlijk gewoon batterijen, want opnemen op batterij-vermogen vind ik zonde).
Moet 'm alleen 'ns uit de kast pakken, kon 'm voor leuk prijsje tweedehands krijgen (ja met aankoopbon jah, dus vrachtwagenroutes heb ik niet voor je
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Sony heeft een deck dat aan een PC gelinkt kan worden met speciale software bij . En ik gebruik m'n broer z'n MZ-E33 , hij heeft het meer voor z'n deck want hij luistert aleen thuis .
Ik heb dus gister een nieuwe MD-Player gekocht (zoals al eerder gezegd), de Aiwa AM-HX50

Ik heb totaal geen problemen met een merk als Aiwa, zolang het maar goed werkt. En Aiwa is gewoon Sony met een ander merkje, het komt uit dezelfde fabriek (net als Aristona hetzelfde als Philips is...)
Eerste ervaringen met deze player:
-Lang battery/accu-life
-Errug klein
-Handig te bedienen (LCD met Backlight in snoer...)
-Goede geluidskwaliteit, zelfs met standaard oordopjes redelijk goede bass
Oftewel ik vind dit een redelijk goede player, ben dus blij dat ik hem gekocht heb. Nadeel is dat hij geen record-functie heeft (vandaar dat hij zo klein is) maar daar kom ik wel overheen met 2 portables in huis die wel kunnen opnemen en nog 2 decks

Ik heb totaal geen problemen met een merk als Aiwa, zolang het maar goed werkt. En Aiwa is gewoon Sony met een ander merkje, het komt uit dezelfde fabriek (net als Aristona hetzelfde als Philips is...)
Eerste ervaringen met deze player:
-Lang battery/accu-life
-Errug klein
-Handig te bedienen (LCD met Backlight in snoer...)
-Goede geluidskwaliteit, zelfs met standaard oordopjes redelijk goede bass
Oftewel ik vind dit een redelijk goede player, ben dus blij dat ik hem gekocht heb. Nadeel is dat hij geen record-functie heeft (vandaar dat hij zo klein is) maar daar kom ik wel overheen met 2 portables in huis die wel kunnen opnemen en nog 2 decks
Verwijderd
Ik hoor nog bij de oude garde ;)!
Met m'n Sony MZ-R30...ik word die
koelkast wel een beetje zat, dus ik wil een
nieuwe, maar eentje waar ik niet mee kan opnemen, want ik het al een deck.

Is dat wat? Want hij moet van Sony zijn en hij moet kelin zijn. K ben nogal Sony-fan namelijk*D
Met m'n Sony MZ-R30...ik word die
koelkast wel een beetje zat, dus ik wil een
nieuwe, maar eentje waar ik niet mee kan opnemen, want ik het al een deck.

Is dat wat? Want hij moet van Sony zijn en hij moet kelin zijn. K ben nogal Sony-fan namelijk*D
Die E-60 van Sony is wel klein, alleen in vergelijking met de andere huidige players toch wel aardig groot....
Je kan beter een E-75/90 of een Panasonic (ben type-nr. even kwijt) of een Aiwa AM-HX50/55 (die ik dus heb
) kopen.....alledrie stuk kleiner, langer battery-life, en mooi design
Je kan beter een E-75/90 of een Panasonic (ben type-nr. even kwijt) of een Aiwa AM-HX50/55 (die ik dus heb
Verwijderd
Ik heb al een tijd de Sony R35, nog wat zwaarder en degelijk uitgevoerd, vind kwaliteit belangrijker dan uiterlijk...;)
Verwijderd
Maak me nou niet alleen lekker, vertel even waar je hem vandaan hebtOp donderdag 08 februari 2001 10:04 schreef crasher het volgende:
Kenwood DMC-K9R, niet in Europa verkrijgbaar
Verwijderd
*BOSS het merk Aiwa is reeds weer zelfstandig geworden, al een 7 tal jaren, vandaar ook dat nieuwe logo, maar ze zijn enorm goed!
ik heb een AIWA, maar die van mij is plotseling opgehouden met opnemen... en als ie het al doet, dan verpiept ie de hele MD, zodat ik die ook weer weg kan gooien
\o/
Ow ja kan ook welOp zaterdag 10 februari 2001 18:20 schreef harry het volgende:
*BOSS het merk Aiwa is reeds weer zelfstandig geworden, al een 7 tal jaren, vandaar ook dat nieuwe logo, maar ze zijn enorm goed!
Ik had het ook maar gehoord/gelezen ergens. Maar ja, Aiwa spul is wel goed. Ik heb een Aiwa Stereo ergens in huis (mijn broertje heeft er eentje...) en nu dus een 2 Aiwa MD-Players (mijn moeder heeft er ook één, een AM-F75 die ook kan opnemen maar stukkie groter als de mijne is
R70 heeft ook zo'n enorme bobbel op de achterkantOp woensdag 07 februari 2001 20:15 schreef JimmyT het volgende:
Ik heb een MZ-R70, maar ik zie dat de R90 als de top wordt beschouwd. Wat heeft dat ding dan dat een R70 niet heeft (behalve een display in de afstandsbediening).
dus doe mij toch maar een MZ-R90
Verwijderd
Een vriend van me ging een keer naar Hong Kong en toen vroeg ie of ie die voor me mee moest nemen, daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen!Op zaterdag 10 februari 2001 15:43 schreef Sneeuwbal het volgende:
[..]
Maak me nou niet alleen lekker, vertel even waar je hem vandaan hebt!
Verwijderd
De kans dat die er nog een keer heen gaat is zeker heel klein.Op zondag 11 februari 2001 11:06 schreef crasher het volgende:
[..]
Een vriend van me ging een keer naar Hong Kong en toen vroeg ie of ie die voor me mee moest nemen, daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen!
SHIT SHIT SHIT
mmmm, zitten die koptelefoontjes nou 'vast' aan de zapper bij de R90 en R70?
Dus, kan je er zo een andere koptelefoon aan hangen, aan de remote?
Dus, kan je er zo een andere koptelefoon aan hangen, aan de remote?
Verwijderd
Ik snap niet wat iedereen toch mooi vind aan die R91, want die is precies hetzelfde als de R90 en nog groter ook. Ik snap niet waarom die eigelijk bestaat. Iedereen met een beetjeverstand koopt toch de R90 lijkt mij.:?
Oke ik moet toe geven dat hij wel iets kinderlijks heeft vergeleken met de R90.:+ Of weet iemand hier wat er beter is aan die R91. Ik heb zelf trouwens een R90, maar dat hadden jullie al wel door natuurlijk. Fijn apparaatje lekker klein en toch opnemen.8-);)
Ik ben in het trotse bezit van dit "design-ding" van JVC:

Dit ding heeft 500 ballen gekost, hij is plat, licht, goed geluid...., maar heeft geen opname-functie.

Dit ding heeft 500 ballen gekost, hij is plat, licht, goed geluid...., maar heeft geen opname-functie.
-

was maar 400 piek
beschrijving: MD-SR50H(S)
MD speler-recorder
nieuw trendy "fast" design
MD disc case size
24-bit ATRAC (5)
Aluminium behuizing
"Top-open" laadmechanisme
LCD-scherm op het apparaat
9 uur afspelen / 5,5 uur opnemen met Ni-MH batterij
10 sec. anti schock geheugen
Leverbaar in zilver met blauw
Bijgel.: AC-adaptor, oortelefoon, RCA kabel, draagzakje
Ik heb de Sharp MD-MS722 ('horloge') al anderhalf jaar, en gebruik hem elke dag zo'n 3 uur lang, en hij is nu al zwaar verracht, de batterij is nu ontzettend snel op als hij vol is, hij kan niet meer writen, dus ik ga zo'n mooie platte sony kopen.
Ik ben zeer tevreden over mijn sharp, maar ik heb hem gewoon opgebruikt..
Ik ben zeer tevreden over mijn sharp, maar ik heb hem gewoon opgebruikt..
Don't You stare there, Operate!
De MZ-R91 is nu in de aanbieding op www.seebuyfly.nl voor 599,-. Dat scheelt dus 150,- ten opzichte van de MZ-R90. Dat is dus een voordeel van de MZ-R91.
Hij is idd wel lelijker dan de MZ-R90, maar voor die 150,- neem ik dat wel voor lief.
Sinds een paar dagen ben ik de gelukkige bezitter van de Sony MZ-R700, met mdlp
. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de player. Ik heb hem gekocht voor 589,- bij [url="http://www.minidiscworld.nl."]www.minidiscworld.nl.[/url]
Hij is idd wel lelijker dan de MZ-R90, maar voor die 150,- neem ik dat wel voor lief.
Sinds een paar dagen ben ik de gelukkige bezitter van de Sony MZ-R700, met mdlp
Maarrrrrrrr, moet je daarvoor niet eerst gaan vliegen ofzo? Tis voorbij de duane weetjewel!
Verwijderd
Ik heb 'n Sharp MD-MS200H 'n perfekte MD-recorder/walkman. Hij is wel 'n beetje groot, maar daardoor wel 'n stuk degelijker dan Sony & frontload, dus geen klepje wat kan afbreken
Verwijderd
Hoe ken jij dit type dan, en waarom wil je juist deze speler hebben?Op zondag 11 februari 2001 14:14 schreef Sneeuwbal het volgende:
[..]
De kans dat die er nog een keer heen gaat is zeker heel klein.
SHIT SHIT SHIT
Yup; fijn dingetje; ik heb dezelfde..Op zondag 11 februari 2001 21:06 schreef DaMan het volgende:
Ik heb 'n Sharp MD-MS200H 'n perfekte MD-recorder/walkman. Hij is wel 'n beetje groot, maar daardoor wel 'n stuk degelijker dan Sony & frontload, dus geen klepje wat kan afbreken

Superfijn dingetje.. Ik heb hem iets van 3,5 jaar ofzo.. toen voor 550,- gekocht..
Heb um nog steeds en werkt nog steeds perfect..
Hij kwam toen ik heb kocht het beste uit de comsumentengids... Beter als de Sony
Toch nog ff om te patsen, en voor de mensen die niet geloven dat ik er 1 heb 
Dit is dus mijn MZ-R90 8-):

en ja, die digicam is wel rotzooi
Dit is dus mijn MZ-R90 8-):

en ja, die digicam is wel rotzooi
/me heeft een JVC XM-P55
Errug mooi klein apparaatje...

(ik weet het... rotte webcam)
Errug mooi klein apparaatje...

(ik weet het... rotte webcam)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik heb de Aiwa AM75..
prima dingetje.. ergens op internet voor 300 piekies gekocht..
met optische kabel ..
zie http://www2.minidisc.org/part_Aiwa_AM-F75+80.html
http://www2.minidisc.org/aiwa_amf75.jpg
prima dingetje.. ergens op internet voor 300 piekies gekocht..
met optische kabel ..
zie http://www2.minidisc.org/part_Aiwa_AM-F75+80.html
http://www2.minidisc.org/aiwa_amf75.jpg
Verwijderd
Sony MZR-55,
Ik neem digitaal op via mn digitale uitgang van mn SB Live. Moest er wel een een opto-converter tussenzetten anders werkt het niet(bouwpakketje bij www.conrad.nl, 35 piek). Ik ben nu bezig om een interface te bouwen zodat ik straks met mn pc titels in mn MD kan zetten (via afstandsbediening ingang). Tenminste geen gekloot met uren op die kleine knopjes drukken.
Ik vind het wel jammer dat je met de Sony het geluidsniveau van de opname kan regelen maar wat heb je eraan. Ik niks in ieder geval.
mzzl
Ik neem digitaal op via mn digitale uitgang van mn SB Live. Moest er wel een een opto-converter tussenzetten anders werkt het niet(bouwpakketje bij www.conrad.nl, 35 piek). Ik ben nu bezig om een interface te bouwen zodat ik straks met mn pc titels in mn MD kan zetten (via afstandsbediening ingang). Tenminste geen gekloot met uren op die kleine knopjes drukken.
Ik vind het wel jammer dat je met de Sony het geluidsniveau van de opname kan regelen maar wat heb je eraan. Ik niks in ieder geval.
mzzl
Nou moet ik het toch ff weten ben ik de enige met een Sony MZR700, en ja het is geen tikfout 700, heeft die handige LP2 en LP4 functie al is die laatste niet echt bruikbaar dooor duidelijk kwaliteit verlies, heb je ook wel bij LP2 maar dan moet je goed gaan luisteren als je het wil horen, en ik zit nooit zo heel ingespannnen naar muziek te luisteren, kan er alleen ff geen plaatje van schieten ofzo heb geen (web)camera.
het is een erg fijn apparaatje, heeft wel een verdikking omdat er een penlite ingaat, maar daar zit ik niet mee en ik kreeg hem mee voor 500 piek en wie gaat er dan zeuren?
het is een erg fijn apparaatje, heeft wel een verdikking omdat er een penlite ingaat, maar daar zit ik niet mee en ik kreeg hem mee voor 500 piek en wie gaat er dan zeuren?
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Keb een mooie Technics SJ-MD100, is ook wel een beetje portable... onder me arm
. Was van 799,- naar 379,- afgeprijsd. Mensen die interesse hebben, hij staat nog steeds (14-3) in de aanbieding bij Correct in Rotterdam.
Het enige nadeel is dat er geen microfoon ingang inzit, dan maar een keer een kastje erbij kopen.
Het enige nadeel is dat er geen microfoon ingang inzit, dan maar een keer een kastje erbij kopen.
Hahaha die heb ik ook nog steeds. Volgens mij heb ik er ook wel iets van 500 voor betaald.Op Thursday 08 February 2001 10:31 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, wat heb ik voor de rest nog toe te voegen. Super gewoon.
Oh ja, ik had hem 3 jaar geleden voor fl 500,--
De schijfjes waren in het begin nog fl 20,- per stuk.
[lolbroekmode]
Ik heb nog steeds m'n dcc170..B-)
.oh minidisk!
dcc is toch VEEL beter:+
te koop bij errrr|:( not anymore
[/lolbroekmode]
Ik heb nog steeds m'n dcc170..B-)
.oh minidisk!
dcc is toch VEEL beter:+
te koop bij errrr|:( not anymore
[/lolbroekmode]
diskeltische lurker
Verwijderd
Bezit een SHARP MD-SR 70
Design: mwah..
Portabiliteit (ahum): leuk formaat, niet zo klein als de nieuwsten
Stevigheid: stukken beter dan de Sony's. Veel metaal.
Functies: ATRAC 5 recording / playback, LP (mono), Optical In, Mike in, Analog in, afstandsbediening en NiMH batterij incl lader.
Kosten: zo'n 400 gulden.
Design: mwah..
Portabiliteit (ahum): leuk formaat, niet zo klein als de nieuwsten
Stevigheid: stukken beter dan de Sony's. Veel metaal.
Functies: ATRAC 5 recording / playback, LP (mono), Optical In, Mike in, Analog in, afstandsbediening en NiMH batterij incl lader.
Kosten: zo'n 400 gulden.
Ben nu ruim een jaar de zeer gelukkige eigenaar van een Sony MZ-E77...
Deze simply roeleert.
Check it @ bacmac.aae.uiuc.edu/tan/mze77.html

Deze simply roeleert.
Check it @ bacmac.aae.uiuc.edu/tan/mze77.html

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
heb net de sony MZ-R900 804.- zeeeeeeeeer fet!!!!

http://www.askdirect.co.uk/uview?call=ask.productSearch&id=784

http://www.askdirect.co.uk/uview?call=ask.productSearch&id=784
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
MZ-E33

deze heb ik in het zwart is al vrij oud maar wel ok..kan helaas niet opnemen maar daar heb ik een
MDS-JE530

voor.

deze heb ik in het zwart is al vrij oud maar wel ok..kan helaas niet opnemen maar daar heb ik een
MDS-JE530

voor.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Heb nu 2 weken de Sony MZ-R900, en heb er FL 654,- voor betaalt 

Ik heb trouwens de zilveren

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
move 2 [forum=33]
(ook al)
(ook al)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Die heb ik ook en hij is idd okeOp vrijdag 20 juli 2001 20:28 schreef Morpheus_ het volgende:
Heb nu 2 weken de Sony MZ-R900, en heb er FL 654,- voor betaalt
[afbeelding]
Jammer vind ik alleen dat het display op de recorder zelf niet oplicht net als op de afstandsbediening , of kun je dat instellen